[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 138 Laatste
Acties:
  • 198.854 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:00

Typhone

Who Dares Wins

JST94 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:55:
Maar als het dan even compleet ruk gaat is het wel de schuld van Ten Hag zeker?
Net zo goed de spelers. Maar wanneer het slecht gaat zijn er bij mijn weten nog nooit even een paar omzettingen gedaan waardoor het tactisch wel liep. De debutanten horen we nooit meer iets over dus die schurken ook niet zo dicht tegen het eerste elftal aan als wij denken.

Heel simpel: 6-2 verliezen van Feyenoord dat lag niet aan Ten Hag. 4-4 tegen Heerenveen evenmin (behalve dat hij die fucking Lamprou op goal zette).

Maarrrr de 1-1 tegen Heracles thuis (kost je 2 punten), de 3-0 tegen PSV (en in de fucking kampioenswedstrijd idem dito!!!) dat zijn wel vreemde zaken. Ik heb het idee dat Ajax in de CL wel wat sturing nodig heeft maar dat het niet zoveel uitmaakt wie er voor de groep staat. Competitietechnisch vind ik niet alle keuzes altijd even logisch . Maar dat vond ik het inbrengen van Dani de Wit (geen journalist die ook vraagt WAAROM want te druk met hosanna lopen) idem dito.

Ik vraag me af wat écht de hand is van Ten Hag en of dat meetbaar c.q. zichtbaar is ergens. Normaal stookt Valentijn Driessen dat vuurtje altijd op, wat ik jammer vind, maar ik zou wel eens willen zien dat opeens een Mazraoui (die overal slechte cijfers krijgt in de buitenlandse kranten) vervangen wordt en die hele kant van Real Madrid lam gelegd wordt. Als wissel van Ten Hag dus. Die momenten ken ik zo één-twee-drie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De 11e plek op de UEFA-coëfficiëntenlijst geeft de kampioen van de Eredivisie weer rechtstreeks toegang tot de groepsfase. Mits de CL-winnaar zich via de reguliere competitie plaatst voor de CL.
Maar stel, Ajax wint de CL (stel ...) en wordt kampioen in de Eredivisie. Dan is directe plaatsing voor de CL-groepsfase (voor Ajax) natuurlijk een feit, maar wat gebeurt er verder?

Of de (vice-)kampioen zich dan ook op basis van die coëfficiëntenlijst direct plaatst is afhankelijk van directe plaatsing via de competitie van Ajax. En dat is weer afhankelijk van die regel. :?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:33
JST94 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:12:
Fijne gedachte dat Feyenoord in staat is Real Madrid helemaal ondersteboven te spelen als Ajax dat ook kan !!! :+ :+
Eigenlijk ben ik wel blij met die 6-2 nederlaag.

Gisteren is door Ajax met eenzelfde soort passie gespeeld, als Feyenoord een paar weken geleden deed. Oke, Ajax is voetbaltechnisch wel beter, maar de passie is vaak ver te zoeken. Zeker in de eredivisie. Daarnaast hadden we eens een twaalfde man op de tribune en een scheidsrechter die niet corrupt was. De mazzel kwam ook niet verkeerd uit. Kijk maar naar Benzema, ( Dat was hij toch?) die voor open goal op zijn bakkes glijdt.

Ooit zal Feyenoord weer floreren in Europa, want zo rolt de bal nu eenmaal. Dat kan nog 12 jaar duren, maar geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
D-e-n schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:59:
[...]
Dat hij Mazzouri er laat afhaalde kan ik ook wel begrijpen. Die Kristensen is toch ook niet geweldig en hoeveel spelritme heeft Veltman?
Kristensen zat niet eens op de bank want daar zat Sinkgraven. Of vind je die beter dan Kristensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:53
Pompi schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:09:
[...]

Kristensen zat niet eens op de bank want daar zat Sinkgraven. Of vind je die beter dan Kristensen?
Sinkgraven is een linkspoot. Lijkt me sowieso geen goed plan voor die plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
D-e-n schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:11:
[...]

Sinkgraven is een linkspoot. Lijkt me sowieso geen goed plan voor die plek
Mazaroui heeft daar ook wel eens gespeeld, verder had je Blind naar linksback kunnen doen en Veltman in centrum. Er zijn genoeg ideeen om niet een "gemaakte" verdediger op de bank te zetten over een "echtere" verdediger.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo geweldig om er live bij te zijn geweest. Afgelopen woensdag het einde van het seizoen van Feyenoord in de Kuip meegemaakt, zaterdag einde van de kampioenschap aspiraties van Real in Bernabeu gezien en gisteren het wonder van Madrid live meegemaakt. Je kan een slechtere voetbalweek hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
PolarBear schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:14:
Zo geweldig om er live bij te zijn geweest. Afgelopen woensdag het einde van het seizoen van Feyenoord in de Kuip meegemaakt, zaterdag einde van de kampioenschap aspiraties van Real in Bernabeu gezien en gisteren het wonder van Madrid live meegemaakt. Je kan een slechtere voetbalweek hebben.
Nog kunnen slapen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 12:28

snmght

imho dan he

Martinusz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:01:
[...]

Van die criticasters wel ja :)

Het is denk ik de huidige cultuur waarin we leven, alles moet 100% perfect zijn, anders bak je er niks van, alles moet volgens de logica die wij zelf hebben (wissels bijvoorbeeld) anders snapt je er niks van etc.
Geen enkele trainer (zelfs de ultieme top trainers) maakt geen fouten of neemt ook beslissingen die jij wellicht niet begrijpt/snapt.
We staan in de finale van de KNVB beker, spelen om het kampioenschap, zijn weer een ronde verder in de CL, maar nee die ten Hag snapt er niks van 8)7
Ik zeg nergens dat hij er niets van snapt. Ik vind hem alleen geen topcoach en steun niet al zijn beslissingen. Maar he, anders doe jij dat lekker wel, ook goed. ;)

Verder, precies wat @Typhone zegt dus. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:20
Pompi schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:14:
[...]

Mazaroui heeft daar ook wel eens gespeeld, verder had je Blind naar linksback kunnen doen en Veltman in centrum. Er zijn genoeg ideeen om niet een "gemaakte" verdediger op de bank te zetten over een "echtere" verdediger.
Dat zijn veel te veel aanpassingen die je niet tegen een Real gaat doen :)
Ik snap wel waarom hij maar 1 rechtsback op de bank zet, of dat dan Veltman of Kristensen is maakt mij niet zoveel uit, wellicht wegens ervaring dan toch voorkeur voor Veltman :)
snmght schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:16:
[...]

Ik zeg nergens dat hij er niets van snapt. Ik vind hem alleen geen topcoach en steun niet al zijn beslissingen. Maar he, anders doe jij dat lekker wel, ook goed. ;)
Ik denk ook weleens goh waarom breng je Dolberg of laat je hem juist staan ipv Huntelaar inbrengen, maar wie ben ik om te denken dat ik het beter weet dan de trainer die dagelijks met zijn team op het veld staat?
Zolang de resultaten goed zijn, zal hij toch wel gelijk hebben zelfs met zijn wissels ;)
Als hij 7x gaat verliezen achter elkaar en voert geen enkele verandering in, tja dan kunnen we wellicht wel wat gaan concluderen.

[ Voor 37% gewijzigd door Martinusz op 06-03-2019 12:18 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Pompi schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:14:
[...]

Het ging er om dat Mazraouri volgens velen eerder gewisseld had moeten worden. Hij stond rechtsback dus vraag is wie er dan op rechtsback had moeten invallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Martinusz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:16:
[...]

Dat zijn veel te veel aanpassingen die je niet tegen een Real gaat doen :)
Ik snap wel waarom hij maar 1 rechtsback op de bank zet, of dat dan Veltman of Kristensen is maakt mij niet zoveel uit, wellicht wegens ervaring dan toch voorkeur voor Veltman :)
Snap ik, maar ik had persoonlijk er niet aan moeten denken om Sinkgraven tegen een Bale/Asensio te zien. Als hij al verkeerd staat te denken en dol wordt gedraaid in de Eredivisie op de LB plek, dan had een invalbeurt einde carriere voor hem hebben kunnen zijn.
Daarbij vind ik het apart aangezien hij de afgelopen jaren erg weinig heeft gespeeld en Kristensen toch een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zeker vanaf zaterdag in Madrid geweest dus na het feestje gisteravond overwon de vermoeidheid 😇

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:15:
Ik ben geen Jaap Stam expert, maar volgens mij heeft hij tot nu toe best vakwerk geleverd bij zn clubs als trainer. En, zoals ik al zei, volgens mij smacht Feyenoord naar een frisse blik van een buitenstaander. Fraser was ook een goede optie, maar brengt wellicht niet de frisse blik.
Bij Jong Ajax deed zelfs Keizer het goed, dus dat zegt niks.
Bij Reading was het 1e seizoen goed, het seizoen erna crap omdat ze maar 1 kunstje konden (verzorgd aanvallend) en toen dat niet werkte hij het niet meer om kon draaien
Bij PEC te vroeg om te oordelen.

Naar mijn mening haal je dus eigenlijk een trainer zonder noemenswaardige prestaties als trainer. Sat kan prima gaan, ik denk dat ik toch voor Steijn zou zijn gegaan (qua NL trainers).
snmght schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:16:
[...]

Verder, precies wat @Typhone zegt dus. :)
Gewoon hopen dat er door de huidige successen in de zomer een club komt die hem wil ;)

[ Voor 20% gewijzigd door toolkist op 06-03-2019 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:03
ph4ge schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:15:
[...]

Ik ben geen Jaap Stam expert, maar volgens mij heeft hij tot nu toe best vakwerk geleverd bij zn clubs als trainer. En, zoals ik al zei, volgens mij smacht Feyenoord naar een frisse blik van een buitenstaander. Fraser was ook een goede optie, maar brengt wellicht niet de frisse blik.
Jaap Stam wil ik niet diskwalificeren als trainer, hij heeft alleen weinig ervaring. Ik denk dat de grote naam van Stam de doorslag gegeven heeft.

Maar allemaal speculatie, misschien wilde Fräser niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Canaria schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:07:
De 11e plek op de UEFA-coëfficiëntenlijst geeft de kampioen van de Eredivisie weer rechtstreeks toegang tot de groepsfase. Mits de CL-winnaar zich via de reguliere competitie plaatst voor de CL.
Maar stel, Ajax wint de CL (stel ...) en wordt kampioen in de Eredivisie. Dan is directe plaatsing voor de CL-groepsfase (voor Ajax) natuurlijk een feit, maar wat gebeurt er verder?

Of de (vice-)kampioen zich dan ook op basis van die coëfficiëntenlijst direct plaatst is afhankelijk van directe plaatsing via de competitie van Ajax. En dat is weer afhankelijk van die regel. :?
Komend seizoen moeten er nog gewoon voorrondes gespeeld worden, de verandering waarbij we plek 11 pakken en de directe CL plek terug hebben is pas voor een jaar later.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:19:
[...]

Het ging er om dat Mazraouri volgens velen eerder gewisseld had moeten worden. Hij stond rechtsback dus vraag is wie er dan op rechtsback had moeten invallen.
Gewoon Joel Veltman. Wat je er ook van vinden mag dat was de enige logische keuze.
Mazraoui werd aan alle kanten voorbij gelopen. Feyenoord maakte dat af, Real Madrid gelukkig niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 12:24

Qu3st

Martinusz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:58:
Zoals beloofd een kleine selectie van de pessimisten >:) >:)

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

En uiteraar speciale vermelding voor:

[...]

@Typhone wanneer staat ie gepland?

[...]

*O* *O* *O* *O* *O* :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik ben heel blij dat ik ongelijk had haha! Je bookmark mapje is nu wel weer aardig leeg denk ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Typhone schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:39:
[...]

Gewoon Joel Veltman. Wat je er ook van vinden mag dat was de enige logische keuze.
Mazraoui werd aan alle kanten voorbij gelopen. Feyenoord maakte dat af, Real Madrid gelukkig niet ;).
Mits blessures komende tijd starten met de basiself van gisteren maar dan Veltman voor Mazra? :9~

Lijkt me wel een winning team i.i.g!

[ Voor 4% gewijzigd door snmght op 06-03-2019 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Sorry dubbel!

[ Voor 97% gewijzigd door snmght op 06-03-2019 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinusz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:01:
[...]

Van die criticasters wel ja :)

Het is denk ik de huidige cultuur waarin we leven, alles moet 100% perfect zijn, anders bak je er niks van, alles moet volgens de logica die wij zelf hebben (wissels bijvoorbeeld) anders snapt je er niks van etc.
Geen enkele trainer (zelfs de ultieme top trainers) maakt geen fouten of neemt ook beslissingen die jij wellicht niet begrijpt/snapt.
We staan in de finale van de KNVB beker, spelen om het kampioenschap, zijn weer een ronde verder in de CL, maar nee die ten Hag snapt er niks van 8)7
Fans net zo goed, bij winst is het allemaal 'wij' en 'we' winnen alles, komt er straks weer dramatisch potje tegen een laagvlieger, is het meteen 'ze' en 'zij' hebben de zooi vernoikt.

Nee, ik mis de tijd dat je gewoon een leuk potje voetbal kan kijken, ongeacht wie tegen wie. Heb je nu 1x kritiek op Real, ben je Ajax fan, heb je kritiek op Real, ben je Ajax fan. Een ander weet het altijd beter, of een 'als jij het beter weet, waarom sta jij daar niet in het veld'?

Straks zeurt iedereen weer op Ajax als er leegloop gaat komen, of wanneer ze volgende pot met 6-0 worden weggemaaid. Gebeurd, is lullig, volgende wedstrijd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Heeft PSV eigenlijk al een bloemetje gestuurd naar Ajax? Ik denk dat de titel nu wel lastig wordt.

Hoewel met zo'n seizoen (al voor de 2e keer in 3 jaar) eigenlijk elke Nederlandse ploeg wel een puntje af moet staan aan Ajax.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Voor nog eens 2 wedstrijden extra doordeweeks?
Voor PEC is dat blijkbaar lastig, voor Ajax moet dat toch wel te doen zijn...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kevinp schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:00:
Heeft PSV eigenlijk al een bloemetje gestuurd naar Ajax? Ik denk dat de titel nu wel lastig wordt.

Hoewel met zo'n seizoen (al voor de 2e keer in 3 jaar) eigenlijk elke Nederlandse ploeg wel een puntje af moet staan aan Ajax.
Roemloos ten onder in de kwart/halve finale in de CL en daarna zitten alle stadions weer te zingen:
"Helemaal niets in Amsterdam", en wie niet spriiiiingt, en wie niet springt die is een jood etc etc.

Hoort erbij 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:43
Typhone schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:04:
[...]
Competitietechnisch vind ik niet alle keuzes altijd even logisch . Maar dat vond ik het inbrengen van Dani de Wit (geen journalist die ook vraagt WAAROM want te druk met hosanna lopen) idem dito.
Ik vond die wissel niet zo heel gek hoor. Schone was op en met de Wit breng je toch wat meer power op het middenveld wat op dat moment (dus voordat Lasse met zn laatste balcontact die bal erin ramde) wel nodig was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:46
De Wit is die terriër die je op het middenveld wil hebben in het laatste kwartier. Lekker stofzuigen, irriteren, tikjes uitdelen en incasseren, prima speler daarvoor. Niet de finesse van een Schöne of De Jong maar een ouderwetse hardwerkende balafpakker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Een echte Draufganger.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Kon gisteren niet reageren op Real Madrid - Ajax, maar goedemorgen wat is dat Real op zijn plaats gezet zeg, niet normaal meer.

Allicht was het een mazzeltje dat die eerste doelpoging van Real op de lat kwam maar vervolgens werd Real door twee zeer goede omschakelmomenten op 0-2 gezet. Verslagen op hun eigen voetbal-idee. Beter kan niet.

En dan die Ramos. Die gaat echt niet lang meer bij Real blijven. Die gele kaart zal hem voor de rest van zijn carrière blijven achtervolgen.

Gefeliciteerd alle Ajacieden hier. Was weergaloos!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:45:
Gefeliciteerd alle Ajacieden hier. Was weergaloos!
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te hard juichen hoor.

Want zie de voorselectie van Koeman voorbij komen en daar zou zo maar de volgende opstelling uit voort kunnen komen: Vermeer; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Aké; Vormer, Rosario, De Roon, Vilhena; Wijnaldum, Berghuis, allen (ex-)Feyenoord. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:19

Koppensneller

winterrrrrr

In dat geval: rijd die schaal maar vast naar Rotterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
En Stam is bevestigd als nieuwe trainer.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

Typhone schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:09:
[...]

Roemloos ten onder in de kwart/halve finale in de CL en daarna zitten alle stadions weer te zingen:
"Helemaal niets in Amsterdam", en wie niet spriiiiingt, en wie niet springt die is een jood etc etc.

Hoort erbij 8)
In elk geval al 10 miljoen extra in de kassa. }:O

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankona schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:05:
Weet niet of ik hier nu blij of verdrietig van moet worden.

Wat heeft Stam bereikt als trainer? Is hij tactisch sterk?

Zal ongetwijfeld het voordeel van de twijfel krijgen maar dat krediet kan in het Rotterdamse snel verdampen als het maar een paar keer minder gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:44
Ankona schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:05:
Tja, die man moet een eerlijke kans krijgen, maar ik zie de logica van de keuze niet. Dit is niet echt de ervaren trainer die in het profiel zou passen.

En weer een uit t adresboekje van v Geel. Feyenoord kan pas weer gaan bouwen als die vent een keer optyfstraald.

Dit quotje uit een interview van een Reading speler:

Het daaropvolgende seizoen verliep, ook dank zij de verkoop van dragende spelers, teleurstellend voor Reading. "Jaap veranderde niet, ook niet toen het fout ging. Hij staat voor zijn eigen visie. Wat er verder gebeurt en wat mensen denken, interesseert hem niet. Hij heeft alles meegemaakt. Hij is door honderdduizend mensen uitgefloten, maar gaf geen kik. Jaap zal altijd Jaap blijven.

Dat stemt me niet bepaald hoopvol. Soort Gio 2.0

[ Voor 37% gewijzigd door LZ86 op 06-03-2019 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 17:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:56:
[...]

Want zie de voorselectie van Koeman voorbij komen en daar zou zo maar de volgende opstelling uit voort kunnen komen: Vermeer; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Aké; Vormer, Rosario, De Roon, Vilhena; Wijnaldum, Berghuis, allen (ex-)Feyenoord. :P
Dat is bijna het rijtje waar hij bij Feyenoord mee werkte. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:24

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Leon Zwiers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:15:
[...]

Tja, die man moet een eerlijke kans krijgen, maar ik zie de logica van de keuze niet. Dit is niet echt de ervaren trainer die in het profiel zou passen.

En weer een uit t adresboekje van v Geel. Feyenoord kan pas weer gaan bouwen als die vent een keer optyfstraald.

Het daaropvolgende seizoen verliep, ook dank zij de verkoop van dragende spelers, teleurstellend voor Reading. "Jaap veranderde niet, ook niet toen het fout ging. Hij staat voor zijn eigen visie. Wat er verder gebeurt en wat mensen denken, interesseert hem niet. Hij heeft alles meegemaakt. Hij is door honderdduizend mensen uitgefloten, maar gaf geen kik. Jaap zal altijd Jaap blijven.

Feyenoord zet vol in op de jeugd en prins Kuyt. Misschien dat ze denken als het nog een jaar of 2 het niet lekker loopt, Stam de storm wel overleefd.

Echt een duidelijk beleid en visie ontbreekt wel, hopelijk trekken ze in de zomer wat betere spelers aan waar wat mee kan worden opgebouwd. Maar ik moet het nog zien.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:04:
Net zo goed de spelers. Maar wanneer het slecht gaat zijn er bij mijn weten nog nooit even een paar omzettingen gedaan waardoor het tactisch wel liep.
Feyenoord had overwicht en werd gevaarlijk. De Jong zakte iets in en Tadic liet zich ook wat zakken om tussen de linies te komen, zo had Ajax ineens een man meer en werd het middenveld in handen genomen. Daaruit volgde uiteindelijk een doelpunt en in de tweede helft was het verzet snel gebroken.
Ten Hag heeft echt wel invloed op wat er op het veld gebeurt, maar je moet het wel willen zien en ook dingen aan hem willen toeschrijven. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:27:
[...]

Feyenoord had overwicht en werd gevaarlijk. De Jong zakte iets in en Tadic liet zich ook wat zakken om tussen de linies te komen, zo had Ajax ineens een man meer en werd het middenveld in handen genomen. Daaruit volgde uiteindelijk een doelpunt en in de tweede helft was het verzet snel gebroken.
Ten Hag heeft echt wel invloed op wat er op het veld gebeurt, maar je moet het wel willen zien en ook dingen aan hem willen toeschrijven. ;)
Waar het hart vol van is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Toch 10 jaar meer ervaring dan Gio toen die begon.

Blij dat het opa Dick niet is geworden. Was niet de eerste waar ik aan dacht maar geef die man een kans. Voordeel is dat het iemand is met weinig roots bij de club. Dus aan de ene kant kan hij iets nieuws brengen en stof doen opwaaien, aan de andere kant knikker je hem er ook zo uit als het niet werkt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
tweakduke schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:26:
[...]

Feyenoord zet vol in op de jeugd en prins Kuyt. Misschien dat ze denken als het nog een jaar of 2 het niet lekker loopt, Stam de storm wel overleefd.

Echt een duidelijk beleid en visie ontbreekt wel, hopelijk trekken ze in de zomer wat betere spelers aan waar wat mee kan worden opgebouwd. Maar ik moet het nog zien.
Dat wordt dus Pelle Clement als linksbuiten, aangezien Stam die overal mee naartoe neemt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Ik vraag me oprecht af in hoeverre Stam overeen kwam met de 'profielschets' als ze eerst vol voor Advocaat gingen.
Vreemde match, maar ik laat me graag verassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:41:
[...]

Dat wordt dus Pelle Clement als linksbuiten, aangezien Stam die overal mee naartoe neemt. :+
Scherp!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7kzWDLjAlD7t5TWcYiAhPldU/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:30
Zouden ze bij Veronica blij zijn dat ze vanaf dit jaar de CL hebben?

Met de punten is dit trouwens top voor Nederland, niet alleen voor Ajax.

Vraag me trouwens af in welk plaatje Stam past. Heeft toch nog nergens echt lang gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:31:
[...]

Waar het hart vol van is... :P
Ik had het dan ook over de bekerwedstrijd in de Kuip, wellicht handig om dat even te vermelden. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vinicius eruit met gescheurde enkelband. Goed klote want nu is de kans dat Neres mag komen opdraven bij het nationale elftal een stuk groter. Ajax gaat straks dus elke week een dubbel programma hebben. Ik ruik ze in Eindhoven de focus al leggen op de titel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Typhone schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:10:
Ik ruik ze in Eindhoven de focus al leggen op de titel.
Dat doen ze toch al sinds November?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:12:
[...]

Dat doen ze toch al sinds November?
Daar het leek het na de winterstop even niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:00:
Vraag me trouwens af in welk plaatje Stam past. Heeft toch nog nergens echt lang gezeten.
Past prima in het plaatje waarbij je Kuyt klaarstoomt om het op niet al te lange termijn over te laten nemen. Het succes na de Boer, Cocu en van Bronckhorst moet dat toch zeker wel een schot in de roos worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Typhone schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:10:
Vinicius eruit met gescheurde enkelband. Goed klote want nu is de kans dat Neres mag komen opdraven bij het nationale elftal een stuk groter. Ajax gaat straks dus elke week een dubbel programma hebben. Ik ruik ze in Eindhoven de focus al leggen op de titel.
Daarom is het maar goed dat ze in Amsterdam een hele brede selectie hebben.
Gasten als De Wit, maar ook Veltman, Labyad,etc zijn straks prima in staat om een potje tegen Excelsior te spelen in eigen huis.
Selectie is breed genoeg om bepaalde spelers een keertje rust te geven.

En daarnaast: Wat is er lekkerder dan wedstrijden spelen als je in een flow zit zoals Ajax nu komt te zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Yogibeer schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:20:
[...]

Gasten als De Wit, maar ook Veltman, Labyad,etc zijn straks prima in staat om een potje tegen Excelsior te spelen in eigen huis.

En daarnaast: Wat is er lekkerder dan wedstrijden spelen als je in een flow zit zoals Ajax nu komt te zitten?
En daarbij wordt het zomer! Ajax in de lente en zomermaanden is altijd prima volgens mij. Kleine uitzonderingen daargelaten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:50

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 17:49
Yogibeer schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:20:
[...]

Nou, nee. Als je *moet* (al is het 'maar' in een wedstrijd tegen Excelsior) kom je met gasten als Labyad, Sinkgraven en Kristensen gewoon te kort. Onbegrijpelijk ook dat Wöber verkocht is. Je barst van het geld, speelt op 3 fronten mee voor prijzen. Je had Wöber (international!) gewoon prima kunnen gebruiken nu Mazraoui geschorst is in de kwartfinale. Ja, je kunt Veltman brengen, maar wat je daar ook van vindt, die heeft amper wedstrijdritme na een héél lange blessure. De basiself van Ajax is momenteel zeer sterk, maar vooral verdedigend en op het middenveld kom je té snel in de problemen bij blessures of schorsingen.

Hoe dan ook, héérlijke avond gisteren. Heb nog steeds het gevoel dat ik droom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:10:
[...]

Ik had het dan ook over de bekerwedstrijd in de Kuip, wellicht handig om dat even te vermelden. :P
Aha! Vandaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 06:46
Ankona schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:40:
[...]

Toch 10 jaar meer ervaring dan Gio toen die begon.

Blij dat het opa Dick niet is geworden. Was niet de eerste waar ik aan dacht maar geef die man een kans. Voordeel is dat het iemand is met weinig roots bij de club. Dus aan de ene kant kan hij iets nieuws brengen en stof doen opwaaien, aan de andere kant knikker je hem er ook zo uit als het niet werkt.
Inderdaad. Op dit moment is een kinderhand snel gevuld.
Jaap welkom bij de mooiste club van Nederland. Prijzen boeit me nu niet. Ik wil een herkenbaar speelstijl zien van Feyenoord spelers met een toekomst. Dus pas zoveel mogelijk jeugd toe en zeg tegen Van Geel dat hij de huurlingen in z'n reet mag stoppen tenzij er een afkoopsom afgedongen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
[...]

Gio had geen visie. Stam heeft er blijkbaar eentje. Dat is winst dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Brammos85 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:38:
[...]

Nou, nee. Als je *moet* (al is het 'maar' in een wedstrijd tegen Excelsior) kom je met gasten als Labyad, Sinkgraven en Kristensen gewoon te kort. Onbegrijpelijk ook dat Wöber verkocht is. Je barst van het geld, speelt op 3 fronten mee voor prijzen. Je had Wöber (international!) gewoon prima kunnen gebruiken nu Mazraoui geschorst is in de kwartfinale. Ja, je kunt Veltman brengen, maar wat je daar ook van vindt, die heeft amper wedstrijdritme na een héél lange blessure. De basiself van Ajax is momenteel zeer sterk, maar vooral verdedigend en op het middenveld kom je té snel in de problemen bij blessures of schorsingen.

Je hoeft ook niet in één keer je hele elftal te sparen hé
Maar Veltman kan best eens spelen voor Mazraoui en Labyad kan best eens spelen voor Van de Beek wanneer de basis verder nagenoeg hetzelfde blijft.

Zo kun je door de rest van het seizoen hier en daar eens spelers rust geven. Hoeft geen enkel probleem te zijn. Zo doen alle absolute topclubs het ook natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Yogibeer schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:08:
[...]

Je hoeft ook niet in één keer je hele elftal te sparen hé
Maar Veltman kan best eens spelen voor Mazraoui en Labyad kan best eens spelen voor Van de Beek wanneer de basis verder nagenoeg hetzelfde blijft.

Zo kun je door de rest van het seizoen hier en daar eens spelers rust geven. Hoeft geen enkel probleem te zijn. Zo doen alle absolute topclubs het ook natuurlijk.
Inderdaad, maar betwijfel dat Ten Hag dit door heeft.
Zou Tadic of Ziyech echt eens rust geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:56:
[...]

Graag! Krijgen onze spelers mooi wat rust ;)
Brammos85 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:38:
[...]

Ik ben heel benieuwd hoe jij het voor je ziet dat Wober (centrale verdediger, stijf links) een aanvallende rechtsback kan vervangen?
Gewoon Veltman tegen Fortuna, PEC en AZ laten spelen, dan komt dat wedstrijdritme wel.

[ Voor 55% gewijzigd door toolkist op 06-03-2019 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Als ik naar die voorselectie kijk word ik toch weer niet heel erg gelukkig.
Aantal prima spelers, maar ook zoveel middelmaat. Oranje zal prima in staat zijn om zich te kwalificeren voor het volgende toernooi, maar het gros van de volledige selectie is echt nog veel te matig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Deadsy schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:11:
[...]

Inderdaad, maar betwijfel dat Ten Hag dit door heeft.
Zou Tadic of Ziyech echt eens rust geven.
Tadic is Engeland gewend, die zal niet zo last hebben van 1 of 2 wedstrijden in de week ;)
Dat rust geven zou ik alleen doen als een speler echt vermoeid oogt, dat heb ik nog niet echt bij iemand gezien :) maar goed we zijn er ook nog niet, nog heel wat wedstrijden te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Yogibeer schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:19:
Als ik naar die voorselectie kijk word ik toch weer niet heel erg gelukkig.
Aantal prima spelers, maar ook zoveel middelmaat. Oranje zal prima in staat zijn om zich te kwalificeren voor het volgende toernooi, maar het gros van de volledige selectie is echt nog veel te matig.
Op de bank hebben we toch al vrij lang middelmaat.
Het is voor Oranje al lastig om 11 goede spelers op te stellen, maar het begint er wel te komen.

Het centrum hebben we, een doelman, het middenveld begint ook te komen.

Ik zie zelf het probleem in Depay. Groot ego maar de prestaties zijn veel te wisselvallig.
We hebben echt iemand nodig voor in de aanval die het gewoon wekelijks laat zien en aan het team denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Deadsy schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:23:
[...]

Op de bank hebben we toch al vrij lang middelmaat.
Het is voor Oranje al lastig om 11 goede spelers op te stellen, maar het begint er wel te komen.

Het centrum hebben we, een doelman, het middenveld begint ook te komen.

Ik zie zelf het probleem in Depay. Groot ego maar de prestaties zijn veel te wisselvallig.
We hebben echt iemand nodig voor in de aanval die het gewoon wekelijks laat zien en aan het team denkt.
Juist in het Nederlands Elftal speelt Depay toch alleraardigst?
Een middenveld met Frenkie, Propper en Wijnaldum is ook wel oke. De Ligt - Van Dijk is een goed duo, En de keeper is prima. maar verder vind ik het echt wel heel matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Pröpper en Promes. Zal wel door de letter P komen maar die heb ik nog nooit begrepen in het NL elftal. Geef die jonge PSV rakker een kans, dat mannetje van 16. Wat goed is komt snel toch?

[ Voor 29% gewijzigd door Typhone op 06-03-2019 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Yogibeer schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:26:
[...]

Een middenveld met Frenkie, Propper en Wijnaldum is ook wel oke. De Ligt - Van Dijk is een goed duo, En de keeper is prima. maar verder vind ik het echt wel heel matig.
En dan heb je centraal achterin ook nog Aké. Wat een luxe daar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

Laatste Oranje wedstrijden zijn toch al weer een tijdje geleden. Bij zijn club draait het nu niet top.
En zijn laatste periode bij Oranje had hij toch ook van die ego momenten waar hij niet afspeelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Voormalig Real Madrid-preses Ramón Calderón waarschuwt Pérez vast. 'Mourinho heeft al zoveel schade aangericht bij deze club', vertelde hij dinsdagavond aan ESPN. 'De fans van Real Madrid houden niet van zijn stijl, ze willen een team zien dat speelt zoals Ajax, met lef en bravoure.' Solari's contract loopt pas in de zomer van 2021 af.
We hebben hier in Amsterdam nog wel een trainer rondlopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:29

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

toolkist schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:33:
[...]

We hebben hier in Amsterdam nog wel een trainer rondlopen? ;)
Richard Witsche? :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Martinusz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:22:
Tadic is Engeland gewend, die zal niet zo last hebben van 1 of 2 wedstrijden in de week ;)
Dat rust geven zou ik alleen doen als een speler echt vermoeid oogt, dat heb ik nog niet echt bij iemand gezien :) maar goed we zijn er ook nog niet, nog heel wat wedstrijden te gaan.
De vermoeidheid kan ook mentaal zijn, dat denk ik wat vaker te ontdekken. Maar het belangrijkste is dat dit soort spelers gemotiveerd blijven. Als zij zelf oprecht niet het gevoel hebben dat rust nodig is zie ik geen reden om ze ernaast te zetten. Als de prestaties er duidelijk onder gaan lijden kan je het gesprek wel aan gaan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 18:29

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

London schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:56:
Lekker dit, goeie overwinning. Puur op ervaring gewonnen, beetje geluk erbij, prima. In Madrid maar even afmaken, dan is Varane vast weer fit om Ramos te vervangen.
:(:)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Wij hebben Frenkie in Oranje. Geen zorgen vriend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gewoon volkomen terecht gewonnen hoor Ajax. Real was Real onwaardig en de arrogantie van Ramos heeft ze parten gespeeld. Erg jammer maar past geheel in de lijn van dit seizoen. Snel pleisters plakken en nog proberen wat te maken van de competitie hoewel ook dat een gelopen race is.

Had gister niet gereageerd want was nogal teleurgesteld maar uiteraard gefeliciteerd aan alle Ajax fans.

[ Voor 11% gewijzigd door London op 06-03-2019 17:34 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:30:
[...]

En dan heb je centraal achterin ook nog Aké. Wat een luxe daar...
Je vergeet De Vrij. Gewoon een prima dubbele bezetting daar.
[...]
maar verder vind ik het echt wel heel matig.
We zijn nog geen Frankrijk of Brazilië maar het gaat nu toch weer een stuk beter dan een jaar of wat terug. Bergwijn bijvoorbeeld is toch erg goed hoor. Die wordt zo onderschat. Op de vleugels komen Groeneveld (nu een blessure) en Stengs er aan. Die linksbuiten uit Duitsland misschien. Jammer dat we niet echt een spits hebben.

Dumfries vind ik verder prima als back. Er zit helaas niks achter. Grootste probleem blijft dat we zoveel dezelfde middenvelders hebben. We hebben één breker (de Roon) en één hele talentvolle creatieve speler (De Jong) maar de andere spelers zijn vooral lopers. Met name als De Jong geblesseerd is moet je gelijk gaan schuiven want een trio met bijvoorbeeld Propper, vd Beek en Wijnaldum is niet echt complementair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

London schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:01:
[...]

Gewoon volkomen terecht gewonnen hoor Ajax. Real was Real onwaardig en de arrogantie van Ramos heeft ze parten gespeeld. Erg jammer maar past geheel in de lijn van dit seizoen. Snel pleisters plakken en nog proberen wat te maken van de competitie hoewel ook dat een gelopen race is.

Had gister niet gereageerd want was nogal teleurgesteld maar uiteraard gefeliciteerd aan alle Ajax fans.
Ligt het voor de hand nu alvast wat jeugd meer de kans te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

snmght schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:17:
[...]

Ligt het voor de hand nu alvast wat jeugd meer de kans te geven?
Dat sowieso. Met name voorin is het kommer en kwel helaas.. Vinicius een flinke tijd eruit met gescheurde kniebanden, Bale die gewoon klaar is (en eigenlijk altijd is geweest.. :z ), Benzema die het niet heeft en dan nog een zekere Cristiano die er gemiddeld 40 per seizoen in schoot maar er nu niet meer bij is. Toch wel een soort van gemis, zeg maar..

Los van de jeugd moeten er ook weer investeringen gedaan worden. Hazard vind ik inmiddels te laat, dan zou ik het gelijk goed doen en gewoon vol voor Mbappe gaan. En van de zomer is er mijns inziens ook niet goed geïnvesteerd. Courtois is een goeie keeper maar procentueel niet veel beter dan Navas. Die 35 miljoen had je ook in zinvollere posities kunnen investeren.

Daarnaast is er ook veel onvrede over het passieve beleid van Florentino Perez. Er is niet goed geanticipeerd (lees: helemaal niet) op het verlies van Ronaldo. Er moet een vervanger komen voor Modric en eigenlijk ook voor Ramos. Die zullen nog wel even mee kunnen maar met name bij Modric merk je meer en meer dat 'ie het allemaal niet meer kan belopen.

Kortom, na flink wat jaren zonneschijn vallen er nu even wat flinke buien in Madrid maar dat komt ook wel weer goed :+ Ik heb in ieder geval genoten van Ajax en ik hoop dat ze nog ver komen zowel Europees als in Nederland. Al is het maar om die verschrikkelijke dochteronderneming van Philips een hak te zetten, wat een kleurloze organisatie is dat zeg :F

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@London ja eens over Mbappé, of alternatief Neymar. Maar die zullen wel extreem duur zijn en als Modric naar Italië gaat kan ik k me voorstellen dat je daar ook iets mee wil. Geen idee van het budget met FFP. En benieuwd wat het effect van het gele kaart debacle op Ramos' positie heeft.

Hazard alleen nog halen als het voor relatief weinig kan. Het is ook geen prutser natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door snmght op 06-03-2019 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
snmght schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:41:
@London ja eens over Mbappé, of alternatief Neymar. Maar die zullen wel extreem duur zijn en als Modric naar Italië gaat kan ik k me voorstellen dat je daar ook iets mee wil. Geen idee van het budget met FFP. En benieuwd wat het effect van het gele kaart debacle op Ramos' positie heeft.

Hazard alleen nog halen als het voor relatief weinig kan. Het is ook geen prutser natuurlijk.
Probleem wat ik in Hazard zie is dat hij het goal probleem niet gaat oplossen.
Natuurlijk hoef je niet 1 speler te halen die er 50 maakt, maar Hazard alleen gaat het probleem niet fixen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Hij kon niet uitblijven natuurlijk, sorry heb alleen een Facebook link: https://www.facebook.com/DeCoachNL/videos/414426319313214/

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:41:
En benieuwd wat het effect van het gele kaart debacle op Ramos' positie heeft.
Helemaal geen natuurlijk. Die gast heeft 17 (???) rode kaarten gepakt in z'n carrière, dan zal 1 gele kaart die heel Real op dat moment goed begreep echt geen kwaad doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ja, hier kon je natuurlijk op gaan wachten.

https://www.telegraaf.nl/...ing-duel-na-oranje-oproep

Benieuwd hoe de KNVB hiermee omgaat. Dit gaan meer clubs natuurlijk proberen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:50

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Martinusz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 19:59:
Hij kon niet uitblijven natuurlijk, sorry heb alleen een Facebook link: https://www.facebook.com/DeCoachNL/videos/414426319313214/

:p
YouTube: The night of Sergio Ramos hier een youtube link.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:15:
Ja, hier kon je natuurlijk op gaan wachten.

https://www.telegraaf.nl/...ing-duel-na-oranje-oproep

Benieuwd hoe de KNVB hiermee omgaat. Dit gaan meer clubs natuurlijk proberen
Weigeren. Dit is namelijk specifiek zo afgesproken voor het begin van het seizoen, dat ze in interlandwedstrijden gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:21:
[...]

Weigeren. Dit is namelijk specifiek zo afgesproken voor het begin van het seizoen, dat ze in interlandwedstrijden gewoon spelen.
Ja, ze hebben het 1 x toegelaten, nu gaan meer clubs de grenzen verkennen. Net kinderen 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:44
Een van de spelers op de foto is de wereldvoetballer van het jaar, maar wie? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

O wat geweldig man, ik ga stuk. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:03
lol MunU

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Lol PSG. Wat een blundert. Hoop wel dat ManU wint. Die Sjeikclub met die mafklapper als trainer gun ik niets

[ Voor 62% gewijzigd door LZ86 op 06-03-2019 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-10 07:41
FC Qatar goed bezig idd. Van mij mogen ze eruit, andere kant vier engelse ploegen bij de laatste 8 is ook niet goed.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Tja je kunt het PSG niet kwalijk nemen.
In de eigen competitie geen enkele concurrentie. Dan is het moeilijk om scherp te blijven.

Trouwens in Nederland klagen we wel eens over dat hier twee clubs domineren.

Hoe moeten ze dit dan wel niet in Frankrijk vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
loekf2 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:06:
[...]

FC Qatar goed bezig idd. Van mij mogen ze eruit, andere kant vier engelse ploegen bij de laatste 8 is ook niet goed.
Na de Brexit hebben we daar niet zoveel last meer van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:09:
[...]

Na de Brexit hebben we daar niet zoveel last meer van >:)
Want? Kans dat de invloed minimaal blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:09:
[...]

Want? Kans dat de invloed minimaal blijft
Met no deal zijn al die EU spelers plots illegaal. Die komen zo 1-2-3 niet meer in aanmerking voor werkvergunningen. Andersom bij Engelse spelers in andere competities ook zo. Vitesse heeft er een stel, die in de problemen kunnen raken als de overheid moeilijk wil doen.

Ook mogen ze geen jongelingen meer wegkopen overal, zoals ze nu wel doen --> dan blijven die talenten misschien een keer bij de club die ze opleidt.

Helaas alweer 1-1. PSG veel en veel beter.

[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 06-03-2019 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:32

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:22:
[...]

Ja, ze hebben het 1 x toegelaten, nu gaan meer clubs de grenzen verkennen. Net kinderen 8)7
Appels en peren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
@Leon Zwiers Man Utd gaat niet met twee doelpunten verschil winnen inderdaad. Paris is te goed. Jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 06-03-2019 21:24 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik denk dat het voor United over en uit is. Porto Roma kan wel eens spannend worden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:26
PSG lijkt al begonnen te zijn met gallery play. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:54
United heeft 9 basisspelers geblesseerd of geschorst toch? Met de volledige selectie aanwezig zouden ze het al moeilijk krijgen...

[ Voor 38% gewijzigd door 418O2 op 06-03-2019 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Porto Roma wordt spannend, 1-0 nu, en met deze stand is Porto door.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 72 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.