Net zo goed de spelers. Maar wanneer het slecht gaat zijn er bij mijn weten nog nooit even een paar omzettingen gedaan waardoor het tactisch wel liep. De debutanten horen we nooit meer iets over dus die schurken ook niet zo dicht tegen het eerste elftal aan als wij denken.JST94 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:55:
Maar als het dan even compleet ruk gaat is het wel de schuld van Ten Hag zeker?
Heel simpel: 6-2 verliezen van Feyenoord dat lag niet aan Ten Hag. 4-4 tegen Heerenveen evenmin (behalve dat hij die fucking Lamprou op goal zette).
Maarrrr de 1-1 tegen Heracles thuis (kost je 2 punten), de 3-0 tegen PSV (en in de fucking kampioenswedstrijd idem dito!!!) dat zijn wel vreemde zaken. Ik heb het idee dat Ajax in de CL wel wat sturing nodig heeft maar dat het niet zoveel uitmaakt wie er voor de groep staat. Competitietechnisch vind ik niet alle keuzes altijd even logisch . Maar dat vond ik het inbrengen van Dani de Wit (geen journalist die ook vraagt WAAROM want te druk met hosanna lopen) idem dito.
Ik vraag me af wat écht de hand is van Ten Hag en of dat meetbaar c.q. zichtbaar is ergens. Normaal stookt Valentijn Driessen dat vuurtje altijd op, wat ik jammer vind, maar ik zou wel eens willen zien dat opeens een Mazraoui (die overal slechte cijfers krijgt in de buitenlandse kranten) vervangen wordt en die hele kant van Real Madrid lam gelegd wordt. Als wissel van Ten Hag dus. Die momenten ken ik zo één-twee-drie niet.