En zonder te klagen, dat is ook best uniek voor Frenkie
Consequent van Blom weerVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:04:
Slim van Frenkie en terecht geel.

XXXVI
Verwijderd
Ach die man moet ook wat goed maken nu.Hupske schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:05:
Blom keurt alles van Feyenoord goed.
walgelijke elleboog dit, gewoon een hit and run
Met z'n armTyphone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:06:
Maakt zich breed hoe?
Die eens een VAR en rood
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die Blind komt als een wilde aanstormen en gaat lopen douwen en krijget geen kaart?
Lekker teruggepakt door v Persie
VAR is zeker in slaap gevallen
Je had je TV toch uitgezetLeon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:06:
Die Blind komt als een wilde aanstormen en gaat lopen douwen en krijget geen kaart?
[ Voor 81% gewijzigd door Aghanim op 27-02-2019 22:07 ]
Raar dat ie dit niet bestraft met geel... Hij heeft er vandaag voor minder gegeven
VAR is niet aanwezig vandaag.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kuiprvrees.. zonde
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Rood Voor Persie ?Terranova schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:06:
walgelijke elleboog dit, gewoon een hit and run
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
BAM!
Gast wat heb jij genomen?Leon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:06:
Van Persie had rood moeten krijgen hier. Geen woord meer over de VAR mag ik hopen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Van Persie werkt nog even zijn hitlijstje af...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Blind bemoeit zich met een opstootje en duwt er een bijna het veld uit, Blom doet niets. Blind gaat ter aarde en speelt de stervende zwaan, Blom doet niets....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nog 3 dr bij.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dolle die hap
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Precies ditcarpebios schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:07:
Blind bemoeit zich met een opstootje en duwt er een bijna het veld uit, Blom doet niets. Blind gaat ter aarde en speelt de stervende zwaan, Blom doet niets....
Bah zat ik net rustig te typen
0-3

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Lekker teruggepakt door Van Beek!Leon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:06:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Opa is op.
Hahahaha tokkies op de tribune
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vermeer, een echte Ajaxied.
De islam kan uw vrijheid schaden
Vermeer toch. Die had je moeten hebben.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Van Persie bedoel je? Hij kijkt zelf waar ie em moet planten, dat is echt net SuarezVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:07:
Blind nu ook al een Suarezje?
Het was toch een incidentHan schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:08:
Opa is op.
Vermeer had die wel mogen pakken trouwens..
Gefeliciteerd. Na de gelukkige 0-1 goed uitgespeeld en dik verdiend.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dolberg, Veltman en de Wit er graag in.
Wat minuten pakken.
Wat minuten pakken.
Verwijderd
Erg jammer van die 0-1. En die snelle 0-2 na rust.
Feyenoord heeft maar een klein gedeelte van de eerste helft echt goed partij gegeven.
Ajax gaat dit echt niet meer weggeven.
Feyenoord heeft maar een klein gedeelte van de eerste helft echt goed partij gegeven.
Ajax gaat dit echt niet meer weggeven.
Na de 0-3 wel ja. Klaar met die kutclub zolang v Geel, de Jong en Gio er zitten.Aghanim schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:07:
VAR is zeker in slaap gevallen
[...]
Je had je TV toch uitgezet
Dalijk wordt het stomste lied ever weer ingezet:
“Deze club gaat nooit kapot”.
Nu door naar 6, hebben we die ook weer weggepoetst
word door sommige mensen hard gewerkt om het ongelijk te bewijzenTyphone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:09:
Heb het voor jou verbeterdph4ge schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:09:
Gefeliciteerd. Na de gelukkige hoekschop en vervolgens slecht verdedigd de 0-1 en vervolgens goed uitgespeeld en dik verdiend.
4 is prima? Al vind ik 0-3 meer dan prima. Publiek speelt belangrijke rol.KingKoning schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:09:
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 27-02-2019 22:10 ]
Dom van Mazraoui maar dat deed Clasie volgens mij ook.
XXXVI
De lampen gaan zo wel uit voordat het 0-4 wordt
Op welke positie speel jij?KingKoning schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:09:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Helemaal niets in Rotterdam dus. Oh nee, plekje 3 of 4 is wel een prijs waard natuurlijk.
Dat dacht ik ook, bovendien uit in een volle kuip.
Dit kan toch geen pingel zijn
je kunt je arm toch niet erafzagen of aan je lichaam plakken
gelukkig word er het ook geen.

Verwijderd
Oeps, dat was wel een VAR momentje en had een pingel kunnen zijn. Arm was niet langs het lichaam.
Ja hoor, daar issieTyphone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:09:
PSN: DutchTrickle PVoutput
Omdat hij zoals gebruikelijk te laat wisselt en meestal nogal voorspelbaar.Typhone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:12:
Waarom wisselt ten Hag nu niet eigenlijk?
Zal wel Labyad en Kristensen worden
Hij steekt zn hand gewoon uit. Zal m'n Feyenoord bril wel zijn.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:12:
Oeps, dat was wel een VAR momentje en had een pingel kunnen zijn. Arm was niet langs het lichaam.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Misschien denkt Feyenoord dat de huisjurist het alsnog gaat regelen.
De islam kan uw vrijheid schaden
haha dat denk ik ookph4ge schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:13:
[...]
Hij steekt zn hand gewoon uit. Zal m'n Feyenoord bril wel zijn.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Toch had ik liever de eredivisiewedstrijd gewonnen. En Feyenoord liever vandaag. Dat hadden we in 2011 met Twente toch beter afgesproken.
Neres, heeft de hele wedstrijd al geen zin lijkt het.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gelukkig maar... het is februari en het seizoen zit er al opVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:14:
Nee hoor ze hebben met 6-2 van Ajax gewonnen dus het seizoen is al top
Niet helemaal er tegenaan nee maar zeker ook niet uitgestoken. Zeg maar hoe een normaal mens staatVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:12:
Voorstel voor feyenoord: 6-2 was de beker, en deze was de competitie, iedereen blij?
Of gaat Zwolle dan weer moeilijk doen
Of gaat Zwolle dan weer moeilijk doen
Gio durft wel, spits voor een spits, back voor een back. Dit wordt een hete slotfase.
Ben ik toch benieuwd wat je viert dan. Of is de JC schaal nu ook al iets om te vieren?Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:14:
[...]
Meer in Rotterdam dan in Amsterdam vooralsnog dit seizoen.
Het is niet de wedstrijd van het seizoen. Het is een wedstrijd tussen van oudsher de grootste rivalen in NL. Tussen de 2 clubs met de rijkste geschiedenis in NL. Dat een paar van die doorgesnoven figuren er meer van maken dan wat het werkelijk is (FOX doet er net zo hard aan mee) kunnen de clubs weinig aan doenjaapstobbe schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:14:
[...]
Waarom is het bij Feyenoord dan altijd de wedstrijd van het seizoen, terwijl dat bij Ajax bijv. tegen PSV of Madrid is?
omdat je wel in de positie moet zijn om tegen Madrid te spelenjaapstobbe schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:14:
[...]
Waarom is het bij Feyenoord dan altijd de wedstrijd van het seizoen, terwijl dat bij Ajax bijv. tegen PSV of Madrid is?
Verwijderd
Sinds wanneer is de stand op de ranglijst een prijs dan?mad-dog schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:15:
[...]
Zie ik vooralsnog niet terug op de ranglijst. Of bedoel je die Johan fruitschaal?
Verwijderd
Worden normaliter echt wel pingels voor gegeven hoor.toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:15:
[...]
Niet helemaal er tegenaan nee maar zeker ook niet uitgestoken. Zeg maar hoe een normaal mens staatPingel zou heel zwaar bestraft zijn.
Als je doel is top-3 en je wordt 3e heb je doelstelling terecht gehaald.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:16:
[...]
Sinds wanneer is de stand op de ranglijst een prijs dan?
Voor schwalbes ook, dus dat zegt niks.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:17:
[...]
Worden normaliter echt wel pingels voor gegeven hoor.
Verwijderd
Ging over prijzen. Ajax staat al aardig wat seizoen droog. Waar geen enkele Ajacied die ik persoonlijk ken echt leuk vind.toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:16:
[...]
Ben ik toch benieuwd wat je viert dan. Of is de JC schaal nu ook al iets om te vieren?
vraag me soms af hoe het zou gaan wanneer Ten Hag eens een week of 2 met de griep thuis zit en Schreuder het overneemt.
Verwijderd
Simpele vraag: Wat heb je liever, een Cruyffschaal of laatste 16 CL?Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:16:
[...]
Wissel Schöne, breng Dolberg bijv. Ten Hag grrrrrrr
Daar beweeg je vanzelf naartoe als je al weer 4 jaar geen kampioen bent geweestVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:16:
[...]
Zeker niet nee. Ben alleen wel blij dat Ajax Europees aardig presteert. En daarnaast financieel super draait. Dat maakt een klein beetje goedVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:18:
[...]
Ging over prijzen. Ajax staat al aardig wat seizoen droog. Waar geen enkele Ajacied die ik persoonlijk ken echt leuk vind.
Doe eens rood voor Berghuis
2x rood had gemogen
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Berghuis had dus ook rood moeten hebben hier. Wat een smeerlap zeg! Feyenoord wordt gematst door de scheids vandaag.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2019 22:21 ]
Dit topic is gesloten.