Of Huntelaar, hij kan zn 100e maken toch? Of is dat alleen in de Eredivisie?Typhone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:19:
Wissel Schöne, breng Dolberg bijv. Ten Hag grrrrrrr
Leuk klapvee zeg.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Of Huntelaar, hij kan zn 100e maken toch? Of is dat alleen in de Eredivisie?Typhone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:19:
Wissel Schöne, breng Dolberg bijv. Ten Hag grrrrrrr
Ik ook niet. Maar ik vind het niks leuker als we alleen de JC schaal winnen...Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:18:
[...]
Ging over prijzen. Ajax staat al aardig wat seizoen droog. Waar geen enkele Ajacied die ik persoonlijk ken echt leuk vind.
Verwijderd
Jouw nood is blijkbaar hoog dat je bij de laatste 16 prefereert. Dat is typische supporterpraat. Is geen enkele speler die niet voor prijzen gaat, of het nu de titel, de beker, of de JC schaal is.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:18:
[...]
Simpele vraag: Wat heb je liever, een Cruyffschaal of laatste 16 CL?
Dit. Bij Ajax ligt het iets meer in de lijn der verwachting dat het wel goed gaat komen met die prijzen.Vos schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:20:
[...]
Zeker niet nee. Ben alleen wel blij dat Ajax Europees aardig presteert. En daarnaast financieel super draait. Dat maakt een klein beetje goed
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Verwijderd
Jij bent een typische supporter van een subtopper dus.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:21:
[...]
Jouw nood is blijkbaar hoog dat je bij de laatste 16 prefereert. Dat is typische supporterpraat. Is geen enkele speler die niet voor prijzen gaat, of het nu de titel, de beker, of de JC schaal is.
Sorry, maar dit is de allergrootste kul die ik hier gelezen heb. Je zegt nu dat er dus mensen zijn die liever de JC schaal pakken dan bij de laatste 16 CL komen? Noem er eens 1?Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:21:
[...]
Jouw nood is blijkbaar hoog dat je bij de laatste 16 prefereert. Dat is typische supporterpraat. Is geen enkele speler die niet voor prijzen gaat, of het nu de titel, de beker, of de JC schaal is.
Dat is een leuke. Of de JC schaal of CL tot de laatste 16. Denk dat velen voor het laatste kiezen.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:21:
[...]
Verwijderd
En jij hebt blijkbaar nooit gevoetbald.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:22:
[...]
Jij bent een typische supporter van een subtopper dus.
Ik vind die 2 argumenten eerlijk gezegd alleen maar schrijnender maken dat er al 4 jaar geen kampioenschap is geweest. Er is voldoende geld om een dusdanig betere selectie op het veld te hebben die, zelfs zonder motivatie bij de spelers, kampioen moet worden. Dat Ajax het Europees goed doet legt geeft aan dat ze echt heel goed kunnen voetballen, maar legt ook precies het probleem van Ajax bloot. Onvoldoende motivatie en gemakzucht tegen het rechter rijtje. En daardoor keer op keer de 2e plek.Vos schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:20:
[...]
Zeker niet nee. Ben alleen wel blij dat Ajax Europees aardig presteert. En daarnaast financieel super draait. Dat maakt een klein beetje goed
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Iedereen, inclusief hijzelf. Hij laat zich alleen erg kennen hier.Vos schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:22:
[...]
Dat is een leuke. Of de JC schaal of CL tot de laatste 16. Denk dat velen voor het laatste kiezen.
Verwijderd
Weet wel zeker dat er geen enkele speler voor het laatste zal kiezen.Vos schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:22:
[...]
Dat is een leuke. Of de JC schaal of CL tot de laatste 16. Denk dat velen voor het laatste kiezen.
vereedelde oefenpot in Nederland. Zo gaan de clubs er ook vaak inHackus schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:23:
JC schaal stelt niets voor, en heeft voor veel spelers geen enkele waarde
Liever de JC schaal winnen dan CL spelen. Tja ik denk dat er meer zijn die er niet zo over denken en ook velen bij Feyenoord.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:21:
[...]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Ik weet zeker van wel want financieel veel aantrekkelijker vanuit Ajax en je speelt jezelf meer in de kijker.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:23:
[...]
Weet wel zeker dat er geen enkele speler voor het laatste zal kiezen.
Je moet wat met een saaie wedstrijdcarpebios schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:24:
Het niveau met dooddoeners en domme uitspraken groeit hier met de minuut.
Slaap er nog even een nachtje over. Kom op man. Als je als topsporter de JC schaal boven CL laatste 16 plaatst ben je geen topsporter!Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:23:
[...]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Doe jezelf een plezier en ga naar bed. Jij hebt rust nodig!Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:23:
[...]
Ik vraag er 1 ok? Kratje bier?Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:23:
[...]
Verwijderd
Wat een onzin. Jij poneert een stelling die ik niet schreef.toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:24:
[...]
Liever de JC schaal winnen dan CL spelen. Tja ik denk dat er meer zijn die er niet zo over denken en ook velen bij Feyenoord.
Natuurlijk wel. De JC schaal is geen serieuze prijs. Laatste 16 CL is een veel grotere prestatie.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:23:
[...]
Voetballer gaan voor het hoogst haalbare. Laatste 16 CL is veel hoger dan een JC schaal. Als je die gaat tellen kan je een doelloos vriendschappelijk toernooi ook wel boven laatste 16 CL gaan tellenVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:26:
[...]
Wat een onzin. Jij poneert een stelling die ik niet schreef.
Het is echt lariekoek te denken dat spelers niet het liefste prijzen winnen, zij het de titel, zij het de beker zij het de JC schaal.
Het is echt des supporters om welke van die prijzen c.q. prijsjes dan ook als niet relevant af te doen. Alle voetballers gaan voor de prijzen.
[ Voor 53% gewijzigd door KingKoning op 27-02-2019 22:28 ]
Verwijderd
En Ajax prijzen!Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:26:
[...]
Doe jezelf een plezier en ga naar bed. Jij hebt rust nodig!
Volgens jouw redenering, maar dan stapje verder. Je denkt dus ook dat elke speler liever de JL wint (want, prijs) dan CL te spelen?Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:23:
[...]
Nou eh.. let's agree to disagree. Ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:26:
[...]
Het is echt lariekoek te denken dat spelers niet het liefste prijzen winnen, zij het de titel, zij het de beker zij het de JC schaal.
Het is echt des supporters om welke van die prijzen c.q. prijsjes dan ook als niet relevant af te doen. Alle voetballers gaan voor de prijzen.
Ik denk dat je als NL club het bereiken van de laatste 16 van de CL ook als een prijs mag zien.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:26:
Verwijderd
Dat is jouw stelling, niet de mijne.toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:26:
[...]
Volgens jouw redenering, maar dan stapje verder. Je denkt dus ook dat elke speler liever de JL wint (want, prijs) dan CL te spelen?
Fixed that for youDoeEensGek schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:27:
Dit topic zit voller met brompotten dan de wedstrijd.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Na de wedstrijd hebben ze er flink wat nodig!Deadsy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:27:
De volgende keer ga ik aanstekers verkopen buiten het stadion
Mwah. Iets zegt me dat we toch wel gaan winnen.Deadsy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:28:
Die wissel had tien minuten geleden gemoeten
Uhuh... Laatste 16 halen levert ze een transfer op. De JC schaal? 5k bonus? Echt droom ff verder over de verheerlijking van nikszeggende prijzen.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:26:
[...]
Kan je wat rust geven inderdaad...Deadsy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:28:
Van de gast die al in de 1e helft had moeten douchenDeadsy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:28:
Denk jesnmght schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:28:
[...]
Mwah. Iets zegt me dat we toch wel gaan winnen.
Vond je hem zo slecht?Leon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:29:
[...]
Van de gast die al in de 1e helft had moeten douchen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Moet je eerst nog een prijs winnen natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:30:
Jongens, ik kan niet wachten tot volgend seizoen. Eindelijk de Johan Cruijffschaal weer!
Kan hij zingen en entertainen? Vind hem als voetballer niet super.loekf2 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:30:
Dani de Wit, topper in wording hoor
Heb je normaal op zich gelijk in, al zie ik het zelf nog niet zo in De Wit. Die gaat ook bij een leegloop toch geen basis staan, mag ik hopen. Niet het niveau dat we in de basis moeten willen hebben lopen.Deadsy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:29:
[...]
Denk je
Gaat er voor mij om dat wanneer de buit binnen is jeugd de kans krijgt.
Want het lijkt er op dat volgend seizoen veel spelers weg zin en.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Maakt niet uit welk team er staat. Dit is waar elke sporter het hem om doetVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:30:
[...]
Moet je eerst nog een prijs winnen natuurlijk
Verwijderd
Kom kom, valt toch wel mee hier? Volgens mij communiceren we hier toch niet slecht met elkaar? Ja, er worden over en weer wat plaagstootjes uitgedeeld. Mag toch?DaniëlWW2 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:30:
[modbreak=title,url] Ik zie dat er weer eens een wedstrijd Ajax-Feyenoord is...
Is het nu werkelijk zo moeilijk om de sneren en verwijten dan gewoon eens niet naar elkaar te gaan gooien. Kom op zeg.[/modbreak]
Het zijn de digitale aanstekers zeg maar.DaniëlWW2 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:30:
[modbreak=title,url] Ik zie dat er weer eens een wedstrijd Ajax-Feyenoord is...
Is het nu werkelijk zo moeilijk om de sneren en verwijten dan gewoon eens niet naar elkaar te gaan gooien. Kom op zeg.[/modbreak]
De spelers die wel het niveau hebben neemt ten Hag bijna nooit mee.snmght schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:30:
[...]
Heb je normaal op zich gelijk in, al zie ik het zelf nog niet zo in De Wit. Die gaat ook bij een leegloop toch geen basis staan, mag ik hopen. Niet het niveau dat we in de basis moeten willen hebben lopen.
XXXVI
Hoera! Heeft die nederlaag toch het gewenste effect!
[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 27-02-2019 22:33 ]
Lamprou nog even brengen was nog beter geweest.ephymerous schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:32:
Toch wel de ultieme vernedering dat Labyad nog even minuten kan maken.
Veltman scoort nog 3 maal in eigen doel als je niet oppast. Dat risico moet je niet nemen.Deadsy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:32:
[...]
De spelers die wel het niveau hebben neemt ten Hag bijna nooit mee.
En zoals gebruikelijk labyad.
Geef dan Veltman wat minuten.
En het is Feyenoord-AjaxVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:32:
[...]
Kom kom, valt toch wel mee hier? Volgens mij communiceren we hier toch niet slecht met elkaar? Ja, er worden over en weer wat plaagstootjes uitgedeeld. Mag toch?
Verwijderd
Die kronkels van Ten Hag begrijpt hijzelf denk ik niet eensTyphone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:33:
Erik mag ook weg! Met z’n Labyad en de Wit. Waar is Sinkgraven nu? Waar is Veltman? Waarom die geen speeltijd gunnen?
Jullie staan 3-0 voor in de Kuip.... Wat is het probleemTyphone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:33:
Erik mag ook weg! Met z’n Labyad en de Wit. Waar is Sinkgraven nu? Waar is Veltman? Waarom die geen speeltijd gunnen?
Jazeker. Die trolls even wegbonjouren en er is eigenlijk amper wat besprokenTyphone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:34:
@DaniëlWW2
Onder de vaste kern is het al de hele avond rustig en gezellig hoor.
Zijn wisselbeleidVlassie1980 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:34:
[...]
Jullie staan 3-0 voor in de Kuip.... Wat is het probleem
Veltman erin, die ligt zo lekker bij het publiekVlassie1980 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:34:
[...]
Jullie staan 3-0 voor in de Kuip.... Wat is het probleem
Verwijderd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Trainers gaan in dit soort situaties liever geen gok nemen met de verdediging. Daarom laten ze die intact. Doen ze allemaalTyphone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:33:
Zijn er geen oud Feyenoorders die mislukt zijn in het buitenland?Leon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:37:
Nou, benieuwd welke jeugdspeler v Geel komende week gaat contracteren om de aandacht wat van zijn wanbeleid af te leiden
Sparen zich voor AjaxTyphone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:36:
Real Madrid - Barca 0-3!
Terecht verplaatst dus PEC Zwolle
Verwijderd
De JC schaal is er. Amsterdam heeft vooralsnog niets, al een paar jaar niet.Hackus schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:36:
Helemaal niets in Rotterdam....
Oja, 6-2 hoogtepunt van het seizoen
Of er komt nog een mooi bericht over Feyenoord City!Leon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:37:
Nou, benieuwd welke jeugdspeler v Geel komende week gaat contracteren om de aandacht wat van zijn wanbeleid af te leiden
Als het Kocku maar isLeon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:37:
Vooruit je mag blijven, vermakelijk ben je wel.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:38:
[...]
De JC schaal is er. Amsterdam heeft vooralsnog niets, al een paar jaar niet.
Ik herinner me nog een wedstrijd in Eindhoven in september ^^.D-e-n schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:37:
[...]
Trainers gaan in dit soort situaties liever geen gok nemen met de verdediging. Daarom laten ze die intact. Doen ze allemaal
Wordt je niet moe van jezelf?Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:38:
[...]
Dat is toch geen prijs, net als de beker eigenlijk ook niet.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:38:
[...]
Niet...Qu3st schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:37:
Nog voor 3 prijzen spelen in maart. Wie had dat gedacht?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq