Mag wel wat vaker blijven staan. Letterlijk dan... Valt te vaak.Qu3st schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:44:
Neres hoort echt in de basis Erik!
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 13-02-2019 22:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mag wel wat vaker blijven staan. Letterlijk dan... Valt te vaak.Qu3st schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:44:
Neres hoort echt in de basis Erik!
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 13-02-2019 22:45 ]
Beetje laag voor die sluikreclame van Heineken.Qu3st schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:43:
[...]
Minimaal 50.000 euro en wedstrijd zonder publiek.
★ What does that mean? ★
Leg uit graagTyphone schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:46:
Voor alle fans van clubs met kampioenschappen in het vooruitzicht: als het 1:1 wordt zou dat heel belangrijk kunnen zijn voor onze UEFA ranking.
Ik zeg het maar.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zie liever nog 2-1. Nepfan!Typhone schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:46:
Voor alle fans van clubs met kampioenschappen in het vooruitzicht: als het 1:1 wordt zou dat heel belangrijk kunnen zijn voor onze UEFA ranking.
Ik zeg het maar.
★ What does that mean? ★
Da's waar maar brengt wel meer swung in het spel!Vos schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:45:
[...]
Mag wel wat vaker blijven staan. Letterlijk dan... Valt te vaak.
Heineken verbieden is toch een bevrijding ?Qu3st schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:45:
Eindelijk alcohol tijdens Europese wedstrijden en dan na 1 seizoen meteen verbannen door de UEFA
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Als Ajax verliest, en ze winnen niet bij Real, dan is een gelijkspel van willekeurige Oostenrijkse club voldoende en verliezen we plek 11 op de ranglijst. Die geeft recht op CL deelname...
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 54% gewijzigd door ephymerous op 13-02-2019 22:49 ]
XXXVI
[ Voor 3% gewijzigd door MrMonkE op 13-02-2019 22:49 ]
★ What does that mean? ★
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Geld aan het tellenephymerous schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:48:
Waar is de VAR nu? De Jong wordt hier verdomme omver gebeukt.
★ What does that mean? ★
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Gele kaart voor obstructie de Jong lijkt meJorgen schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:49:
Var afkeuren vanwege De Jong
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Komt van twee kanten, snap de beslissing welephymerous schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:48:
Waar is de VAR nu? De Jong wordt hier verdomme omver gebeukt.
Verwijderd
Als wassen neus ja. Hou toch op.Jorgen schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:50:
Jammer, maar goed om te zien dat Real dus ook gewoon beoordeeld wordt net als iedereen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dit.ilhanko schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:50:
Die overtreding had totaal geen invloed op de goal
Dat maakt natuurlijk helemaal niks uit. Overtreding is overtreding.ilhanko schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:50:
Die overtreding had totaal geen invloed op de goal
Overtreding is een overtreding..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Float like a butterfly, sting like a bee.
De Jong moet gewoon een beetje mannelijk dat duel aan gaan. Heb de herhaling niet gezien maar leek mij over en weer een beetje duwen trekken.
Ziyech ook niet hoor.Typhone schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:52:
De schoten op goal van Ajax blijven armoedig. Ik mis de tijd van Galasek en Sneijder. Die moest je niet vrij laten staan recht voor goal binnen 35m....
Wat @snmght zegt...
Klopt. Om te scoren moeten ze een kans vrijwel volledig uitvoetballen.Typhone schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:52:
De schoten op goal van Ajax blijven armoedig. Ik mis de tijd van Galasek en Sneijder. Die moest je niet vrij laten staan recht voor goal binnen 35m....
Hoezo? Als ik jou omver schop terwijl de bal een half veld verder, is dat toch een overtreding? Of het nou direct bij het spel betrokken is of niet.Martinusz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:52:
Als die speler hem had gemaakt ja dan had het wel wat geweest, maar nu maakte het niet uit voor de goal.
★ What does that mean? ★
Koeman, Jonk.Stoffa schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:53:
[...]
Klopt. Om te scoren moeten ze een kans vrijwel volledig uitvoetballen.
★ What does that mean? ★
Ik kijk niet, maar als het een overtreding is maakt het niet uit waar op het veld die overtredig was, dan moet er gewoon gefloten worden voor een vrije trap.ph4ge schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:53:
[...]
De Jong moet gewoon een beetje mannelijk dat duel aan gaan. Heb de herhaling niet gezien maar leek mij over en weer een beetje duwen trekken.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
★ What does that mean? ★
Leon Zwiers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:54:
En eens te meer blijkt maar weer eens waarom Dollie niet in de basis staat hoort
[ Voor 77% gewijzigd door m0nk op 13-02-2019 22:58 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Van de 100 schoten vallen er nog geen 5 binnen.
Volgens mij, met deze beredenering, mag de VAR dan niet ingrijpen, omdat het geen rode kaart moment betrof.St@m schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:54:
[...]
Ik kijk niet, maar als het een overtreding is maakt het niet uit waar op het veld die overtredig was, dan moet er gewoon gefloten worden voor een vrije trap.
nggyu nglyd
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Volgens mij was het gewoon een duel wat amper in beeld was op het moment dat de goal viel. De scheidsrechter liet in de tweede helft veel toe, de overtreding voorafgaand aan de 1-1 was veel duidelijker en had direct invloed.St@m schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:54:
[...]
Ik kijk niet, maar als het een overtreding is maakt het niet uit waar op het veld die overtredig was, dan moet er gewoon gefloten worden voor een vrije trap.
[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 13-02-2019 22:59 ]
Tesla M3LR '21
Oh zo.. tja, dat zou ik zo even niet weten of de VAR dan wel of niet mag ingrijpen als de overtreding niets te maken had met het doelpunt.Quad schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:55:
[...]
Volgens mij, met deze beredenering, mag de VAR dan niet ingrijpen, omdat het geen rode kaart moment betrof.
Tuurlijk wel. Ze kijken of er voorafgaand aan de goal een overtreding is gemaakt of iets anders is waarom de goal niet zou mogen tellen.Quad schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:55:
[...]
Volgens mij, met deze beredenering, mag de VAR dan niet ingrijpen, omdat het geen rode kaart moment betrof.
Op 4 posities na, kan je op elke plek wel een betere speler kopen. Dat is dan ook de reden dat Ajax geen Real is.JeroenTheStig schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:55:
Het wordt tijd dat Overmars een paar aanvallers haalt. Werkelijk waar, het is net circus Renz daar voor de goal.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gefeliciteerd met de ovarwinning!London schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:56:
Lekker dit, goeie overwinning. Puur op ervaring gewonnen, beetje geluk erbij, prima. In Madrid maar even afmaken, dan is Varane vast weer fit om Ramos te vervangen.
Niet anders dan een gemiddeld weekend toch?Jorgen schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:57:
Ik zou over 3 weken dit topic bijna mijden. Wat een boel getroll en negatief gedoe. Dat terwijl de inhoudelijke discussie gewoon leuk en interessant was.
Dan had de scheidsrechter zelf moeten ingrijpen. Dit moment had verder geen invloed op de goal.toolkist schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:57:
[...]
Tuurlijk wel. Ze kijken of er voorafgaand aan de goal een overtreding is gemaakt of iets anders is waarom de goal niet zou mogen tellen.
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 13-02-2019 23:00 ]
nggyu nglyd
Neres is meer dan goed genoegd voor het huidige Ajax.JeroenTheStig schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:55:
Het wordt tijd dat Overmars een paar aanvallers haalt. Werkelijk waar, het is net circus Renz daar voor de goal.
Nee, misschien niet, maar die wedstrijden kan ik niet volgen,dus dan post /lees ik hier ook niet.St@m schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:58:
[...]
Niet anders dan een gemiddeld weekend toch?
Verwijderd
Overwinning met behulp van de arbitrage. Ga je schamen, gauw.London schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:56:
Lekker dit, goeie overwinning. Puur op ervaring gewonnen, beetje geluk erbij, prima. In Madrid maar even afmaken, dan is Varane vast weer fit om Ramos te vervangen.
Want? Over het structureel bevoordelen van Real Madrid mag toch gemopperd worden?Jorgen schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:57:
Ik zou over 3 weken dit topic bijna mijden. Wat een boel getroll en negatief gedoe. Dat terwijl de inhoudelijke discussie gewoon leuk en interessant was.
[ Voor 28% gewijzigd door ephymerous op 13-02-2019 23:02 ]
XXXVI
Vond de 1-1 van Ajax wel een twijfelgeval, die zou ik nog wel een keer willen zien.tweakduke schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:57:
De VAR heeft niks fout gedaan. Ajax moet de kansen die het krijgt ook benutten. Real heeft maar een paar momenten nodig en is het klaar. Precies hoe ze de afgelopen 3 jaar kampioen zijn geworden van de CL.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Valt niks uit te leggen toch ? Iemand kiest welke club ze supporten. Zou je gesproken taal geen zak mee te maken mogen hebben.. leuk dat jij het wel doet maar andere erop aanspreken die het niet doen vind ik kansloos.snmght schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:59:
[...]
Tsja, maar ik ben ook voor Feyenoord en PSV, in Europa. Moeten we dat echt nog een keer uit gaan leggen?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Precies mijn gevoel. Wel je voor dit kunnen opladen maar niet voor Heracles? Schaam je!toolkist schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:01:
Vantevoren was ik tevreden met 0-3 of minder, nu ben ik eigenlijk gewoon pissig. De manier waarop je verliest en de manier waarop je speelt na de wanvertoning van zaterdag...
Ajax heeft goed gespeeld en had meer verdiend maar dit verlies heeft echt niets te maken met de arbitrage..ephymerous schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:59:
Wat zuur dit, onterecht VAR ingegrepen en vervolgens overtreding op de Jong niet gezien.
[...]
Overwinning met behulp van de arbitrage. Ga je schamen, gauw.
Laat je niet zo kennen joh, als hij voor Madrid is is dat toch prima..OPSLAGHOND schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:01:
[...]
Wie ben jij en wat doe je hier? Nog nooit gezien!
Zogenaamde fan? Niet gezien tot aan het eindsignaal, dus ja; Ga je schamen!
[ Voor 29% gewijzigd door m0nk op 13-02-2019 23:02 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Prima herpakt, prima wedstrijd, prima voorspellingdvdkiwi schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:30:
Ik hóóp, en dat hoop ik echt, dat we onszelf weer kunnen herpakken en een goede pot op de mat kunnen leggen. Als dat het geval is verliezen we misschien met 1-2 en in het uiterste geval pakken we zelfs een puntje (héle kleine kans imo)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 46% gewijzigd door Qu3st op 13-02-2019 23:06 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Inderdaad, hala Madrid en forza JuveLondon schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:59:
[...]
Mensen vertellen voor wie ze moeten zijn omdat ze een bepaalde taal spreken. En dan moet ik me schamen.. Grow up.
Hala Madrid
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Kijk, that's the spirit.... WZA !!!Han schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:04:
Ach ja... over drie weken Real met 0-2 verslaan en we zijn door
Volgens mij maar 1x goed herhaalt, maar leek erop dat speler van Real al ging liggen voordat er überhaupt nog maar een voet van Nico(?) in de buurt was. Misschien laten ze het zo nog een x zien.Bossie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:00:
[...]
Vond de 1-1 van Ajax wel een twijfelgeval, die zou ik nog wel een keer willen zien.
Misschien dat de scheids wat twijfelde bij de eerste Ajax goal, en daardoor deze liet gaan.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq