Ajax heeft zich aardig leeggespeeld in de eerste helft. Je ziet dat Real rustig heeft afgewacht en het helemaal heeft overgenomen.
var jankers?Saturnus schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:23:
Het positieve....misschien zetten de VAR-jankers nu hun pc uit zodat het hier weer rustig wordt?
XXXVI
Tuurlijk, lekkere scorebordjournalistiek.Leon Zwiers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:25:
Ajax heeft zich aardig leeggespeeld in de eerste helft. Je ziet dat Real rustig heeft afgewacht en het helemaal heeft overgenomen.
En de duels worden nu gewonnen door Real net als de balletjes er net tussen.
Die kijkt ie wel. Echt voetbal komt maar eens in de zoveel tijd voorbij in Eindhoven 🤓toolkist schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:24:
[...]
Ga ff lekker ergens anders zitten trollen anders, als je de wedstrijd niet eens kijkt
Dit is echt nog niet gespeeld hoor. Ajax gaat zeker nog een paar goede kansen krijgen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zo ver zou ik niet willen gaan. Ze hebben echter wel wat aangepast zodat Tadic niet steeds helemaal vrij komt te staan op linksbuiten.Leon Zwiers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:25:
Tijd voor een spits dus...
Maar Real ookph4ge schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:26:
Dit is echt nog niet gespeeld hoor. Ajax gaat zeker nog een paar goede kansen krijgen.
Was dat geen doorgebroken speler?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Kijk je wel? Ajax is sinds doelpunt de weg kwijt.ph4ge schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:26:
Nee hoorTyphone schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:26:
[...]
Die kijkt ie wel. Echt voetbal komt maar eens in de zoveel tijd voorbij in Eindhoven 🤓
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Niet in scoringspositie en ik denk ook geen overtreding...Jorgen schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:27:
Verwijderd
Nu lijk je het te doen voorkomen alsof het allemaal voorbedacht was op deze manier, daarmee doe je Ajax echt wel te kort. Madrid had gewoon niks te vertellen de eerste helft en is een paar keer goed weggekomen. Ik geloof ook wel dat de kans dat Ajax zou winnen minimaal was maar ik kan me niet voorstellen dat Madrid niet liever in de eerste helft al gescoord had.Leon Zwiers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:25:
Nee dit was kansloos van Neres, mag blij zijn dat ie geen geel krijgtJorgen schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:27:
Een mindere fase. Let op mijn woorden Real is nog steeds niet degelijk.Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:27:
[...]
Kijk je wel? Ajax is sinds doelpunt de weg kwijt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hoi Co Adriaanse, u ook hier?Exocet schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:25:
[...]
Tuurlijk, lekkere scorebordjournalistiek.
Neres moet eens wat steviger worden. Zuchtje wind en valt al bijna om.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Neres kijkt altijd net of hij knetterstoned is.
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Daarom is hij met wind mee juist zo snelHupske schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:28:
Neres moet eens wat steviger worden. Zuchtje wind en valt al bijna om.
Beide zijn in engeland doorgaan, Ziyech laat zich ook gewoon inzakken bij contact.Typhone schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:28:
Die speelden 2x geen bal in elk geval...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik had geen enkel moment in de eerste helft het idee dat Real op 100% aan het spelen was. Ajax speelde tegelijk boven verwachting goed. Dat de eerste helft voor Ajax was zijn we het over eens.Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:27:
[...]
Nu lijk je het te doen voorkomen alsof het allemaal voorbedacht was op deze manier, daarmee doe je Ajax echt wel te kort. Madrid had gewoon niks te vertellen de eerste helft en is een paar keer goed weggekomen. Ik geloof ook wel dat de kans dat Ajax zou winnen minimaal was maar ik kan me niet voorstellen dat Madrid niet liever in de eerste helft al gescoord had.
Je merkt dat Real in de 2e helft wat meer terugdoet. Ze krijgen kansen, en staan inmiddels ook voor.
Dat wordt een herhaling van zetten. Deze pot bewijst dat hij het team niet kan motiveren en mis zit met Neres.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:24:
Nou jongens jullie kunnen nu vol op Ten Hag
XXXVI
In dit soort wedstrijden 0-1 achter staan geeft toch een heel ander gevoel dan tegen Heracles toch?
Wat ik niet snap is dat je tegen heracles verliest. En op wat voor manier. En dan dit. Dat is toch niet te rijmen.Typhone schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:29:
In dit soort wedstrijden 0-1 achter staan geeft toch een heel ander gevoel dan tegen Heracles toch?
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Mentaliteit, of eigenlijk de Ajax cultuur zo langzaamaan.MrMonkE schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:30:
[...]
Wat ik niet snap is dat je tegen heracles verliest. En op wat voor manier. En dan dit. Dat is toch niet te rijmen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2019 22:31 ]
Tja hier kon je niet zelf veel meer aan doen.Typhone schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:29:
De stervende Zwanich.
Bukken in de 2e ring!!
Bukken in de 2e ring!!
★ What does that mean? ★
Ik hoop dat het vanaf nu weer beter gaat in de competitie. Niemand in NL wint van Ajax in deze vorm. Maar ik vrees dat het zaterdag of zondag weer huilen met de pet op is.MrMonkE schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:30:
[...]
Wat ik niet snap is dat je tegen heracles verliest. En op wat voor manier. En dan dit. Dat is toch niet te rijmen.
Ziyech heeft er laatst nog een gemaakt, die scoort de komende pogingen zeer waarschijnlijk niet meer.
En was dit ook niet zo'n beetje het enige excuus om Schöne überhaupt op te stellen?
En was dit ook niet zo'n beetje het enige excuus om Schöne überhaupt op te stellen?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hehe! Eindelijk de basis 11 op het veld.
★ What does that mean? ★
Als Dolberg er twee in tikt ga ik tûterend 't dorp door.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Niet zo zeveren, beiden spelen prima vandaag.OPSLAGHOND schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:33:
Ziyech heeft er laatst nog een gemaakt, die scoort de komende pogingen zeer waarschijnlijk niet meer.
Urk?Quad schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:34:
Als Dolberg er twee in tikt ga ik tûterend 't dorp door.
(Of hebben die stadsrechten?)
★ What does that mean? ★
Daar is het absoluut grote verschil. Deze kansen zijn bij ons altijd kansloze schoten en bij de rest serieuze kansen.
Er zijn gelukkig nog meer dorpen buiten Urk om.
nggyu nglyd
Ziyech ziet ook overal openingen en ruimtes en legt de bal er ook nog neer. Fenomenaal. Samen met De Jong echt de beste passgevers van Ajax.
Hoppa!!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Yesssss 1-1 komop nu!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Yes!
nggyu nglyd
BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nu Wel !
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ziyech zelden zo het publiek in zien gaan...
Zou de VAR weer gaan kijken? Leek een duidelijke overtreding op het middenveld.
Dik en dik en dik en dik verdient!!!!
Wordt toch wel afgekeurd.
Wordt toch wel afgekeurd.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:31
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ho ho eerst de var afwachten
Volgens mij stond Schreuder hier buitenspel.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Verwijderd
Wat zei je ook alweerOPSLAGHOND schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:33:
Waaaaaaaaah! Yes!
WOOHOOOO zag zoveel reacties.. 
Dat moest een goal pfenalty zijn!
Dat moest een goal pfenalty zijn!
★ What does that mean? ★
Vrije trappen ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En afgetrapt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lekker. Verdient.
VAR incoming?
deze keer gelukkig niet.
deze keer gelukkig niet.
[ Voor 51% gewijzigd door JeroenTheStig op 13-02-2019 22:38 ]
9001% terechte gelijkmaker
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Pfff gelukkig deze telt eindelijk haha !! Terecht dit en nu afmaken !!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ziyech werd verzwolgen door de fans ☺️
Zolang Madrid nog niet in de bus zit, kunnen ze het nog terug draaien volgens mij. Maffia
Je durft dan niet meer te juichen na zo'n momentje in de 1e helft....
Uit de herhaling blijkt dat de VAR er deze keer naast zat. De bal werd niet geraakt, was echt een overtreding voorafgaand aan de gelijkmaker.
Om dat duel vlak voor het doelpunt.
★ What does that mean? ★
Dat durf je tegen Real Madrid nooit.Qu3st schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:38:
Je durft dan niet meer te juichen na zo'n momentje in de 1e helft....
goedmakertje van de afgekeurde goal uit de eerste helftph4ge schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:39:
Uit de herhaling blijkt dat de VAR er deze keer naast zat. De bal werd niet geraakt, was echt een overtreding voorafgaand aan de gelijkmaker.
De ligt. Onvoorstelbaar wat een talent. Heeft die wel een duel verloren vandaag?
Skomina zal vast naar Polletje hebben gekeken afgelopen zondag en hij had al gezien dat het niks wasph4ge schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:39:
Volgens mij mag de VAR daar niks van vinden ondat de scheids door niet spelen. Dus de scheids heeft het waargenomen maar anders besloten. Of mag de VAR dan alsnog ingrijpen?ph4ge schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:39:
Kijk jij de BBC nog even na over dat eerste VAR moment.ph4ge schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:39:
Nou dat opbouwen alsjeblieft skippen vandaag.. Zo treurig billenknijpen telkens.
nggyu nglyd
Nee hoor, zichtbare bekertjesVerwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:
Er lag een onzichtbare bananen schil op het veld haha
Haha real Madrid dat tijd rekt, een compliment denk ik dan maar
Vette boete natuurlijk voor dat plastic bekertje..
★ What does that mean? ★
Ofwel de var moet bij elke goal meekijken /worden geraadpleegd, ofwel de regel is alleen bij twijfel, ik weet niet wat de geldende afspraak is, maar mensen kom op. Stop met zeuren over voortrekken en benadelen.
Ze verzinnen vast ook nog wel iets racistisch met dat bekertjeMrMonkE schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:42:
Minimaal 50.000 euro en wedstrijd zonder publiek.MrMonkE schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:42:
Ok ben echt geen fan van deze commentator.
Net bijna uitgezet bij #7
Net bijna uitgezet bij #7
★ What does that mean? ★
In Nederland doen ze dat wel. Ik weet niet of dat in de CL anders werk.Ojjorz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:
[...]
Volgens mij mag de VAR daar niks van vinden ondat de scheids door niet spelen. Dus de scheids heeft het waargenomen maar anders besloten. Of mag de VAR dan alsnog ingrijpen?
Blank bekertje, kan echt niet richting Onana!Leon Zwiers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:42:
[...]
Ze verzinnen vast ook nog wel iets racistisch met dat bekertje
Het was een Heineken plastic bekerVerwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:
Er lag een onzichtbare bananen schil op het veld haha
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dit topic is gesloten.
![]()