Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 27 ... 41 Laatste
Acties:

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
ST10©DE schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:32:
[...]Dus wat je eigenlijk zegt is dat zijn typische manier van doen gewoon hetzelfde is als slim zijn?
Nee, dat mag jij denken/vinden. Ik vind dat hij tot het uiterste gaat op een onsympathieke manier. Maar zeer selectief een greepje doen uit tig uitspraken en dan woorden in de mond leggen is in mijn ogen eveneens onsympathiek.

Al mot ik krupe, op blote voeten goan ... Ik wil nog één keer Sint Steven heuren sloan.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 10:13

dvdkiwi

Hoi doei

OPSLAGHOND schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:30:
Ik blijf van mening dat als De Jong zich niet bij elke actie zou laten horen/klagen/zeuren/zeiken etc. etc hij vaker dit soort acties mee zou krijgen. Totaal onnodig, maar dat krijg je nooit meer uit hem.
Precies wat Suarez ook had, die liet zich zo belachelijk vaak vallen om niks en keek daarna jankend naar de scheids dat ie alle geloofwaardigheid was verloren. Zelfs de keren dat er wél iets aan de hand was werden daardoor weggewuifd. De Jong doet wat dat betreft niet veel onder voor Suarez.

De VAR zou het onterecht vragen om penalty's eens moeten gaan bestuderen. Gewoon geel voor geven, dan leren spelers als de Jong het hopelijk af. Of niks meegeven als er een keer wel iets gebeurt, wegstrepend tegen de keren dat ie iets probeert te versieren. Als hij zich 9 keer laat vallen om niks zou ik de 10e keer, als hij wél naar de grond getrokken wordt ook denken "ja bekijk het nu maar mannetje".

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21-02 16:43
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:24:
[...]
De Jong doet wat dat betreft niet veel onder voor Suarez.
Lachwekkend dat je hem vergelijkt met Suarez. Hij gaat soms makkelijk naar de grond, maar schwalbes zijn van een hele andere categorie.

Dat VAR moment gaat De Jong helemaal niet makkelijk liggen. Hij gaat niet eens liggen. Hij loopt naar voren en wil daarna weer terug lopen omdat de bal over hem heen zal gaan. Letschert knalt met zijn arm op De Jong's achterhoofd en houdt hem vast, terwijl De Jong ook nog eens abrupt van looprichting verandert. Dan zou het raar zijn als je niet uit balans was: YouTube

Die circle jerk tegen De Jong ben ik echt beu. Het is een spits die vaak in duel komt met de tegenstander. En dus vaak in beeld is. Hij krijgt vaak terecht een overtreding tegen. En vaak terecht een overtreding mee.
En als hij 'zeurt' dan is het heel vaak in de herhaling inderdaad gewoon een overtreding. Maar dan hebben veel mensen blijkbaar al het zwart voor de ogen omdat De Jong in hun ogen zeurt. Een reactie die 95% van de spelers heeft.

Fleximex wijzigde deze reactie 12-02-2019 09:12 (3%)

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 09:00

Baseman77

We move

Wél een penalty, niet gekregen.
Dit is een gevalletje eigen schuld dikke bult.
Dus omdat hij wel eens zeurt zijn zowel de VAR als de scheids ineens niet meer objectief en kijken ze ook subjectief naar de beelden?
Tuurlijk 8)7
Hij wisselt ook snel spelers die eigenlijk rood hadden moeten hebben zoals laatst Malen, slim zou je zeggen maar typisch zijn manier van doen.
Typisch Van Bommel inderdaad, alle andere trainers laten die spelers gewoon staan zodat ze later alsnog rood kunnen pakken _O-
Je zoeken om het zoeken begint nu wel heel triest te worden.
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:24:
Precies wat Suarez ook had, die liet zich zo belachelijk vaak vallen om niks en keek daarna jankend naar de scheids dat ie alle geloofwaardigheid was verloren. Zelfs de keren dat er wél iets aan de hand was werden daardoor weggewuifd. De Jong doet wat dat betreft niet veel onder voor Suarez.
Dat De Jong zich wel eens makkelijker laat vallen is nu dus hetzelfde als regelmatig een schwalbe maken?
Want dat laatste is de reden dat Suarez op een gegeven moment zelden meer een overtreding mee kreeg.

En met de VAR kan er niets meer weggewuifd worden, behalve als ze blunderen zoals bij de niet gegeven penalty voor De Jong tegen Utrecht. Het is dan ook geen toeval dat De Jong dit seizoen meer penalty's mee krijgt en zoveel kopgoals maakt, de verdedigers worden eindelijk afgestraft voor hun constante hangen en trekken aan hem en ze doen dit daardoor ook minder vaak.

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Hij wisselt ook snel spelers die eigenlijk rood hadden moeten hebben zoals laatst Malen, slim zou je zeggen maar typisch zijn manier van doen.
Een trainer die dat niet doet is mijn inziens compleet incapabel. Een trainer moet zien wat er zich op het veld ontwikkelt en daar naar handelen zover hij die mogelijkheid heeft.

Heeft een speler al een gele kaart gehad en zit deze door een aantal acties dicht tegen een tweede gele dan moet je ingrijpen. Doe je dat niet heb je een kans gemist. Dit is ook het geval met een potentiële rode kaart die niet gegeven is, niet wisselen is je team in een slechtere positie brengen en juist dat moet je als trainer voorkomen.

Dat kan je als typisch iets voor van Bommel beschouwen. Als dat werkelijk zo is (en dat is het echt niet) dan zou op basis van deze conclusie van Bommel toch wel echt één van de beste, zo niet de beste trainers in de eredivisie zjin. Hij zou namelijk de enige trainer zijn die goed genoeg is om er voor te zorgen dat zijn team niet met een man minder op het veld komt te staan. Wat een toptrainer is het ook!

Is een speler die scoort uit een strafschop ook onsympathiek? Dat is toch geen manier waarop je wil scoren?!

[...]

Nee, vandaar dat ze zeggen dat ze hem kort moeten houden.
Hij gaat tot het randje en wellicht erover, maar geen enkele scheidsrechter stuurt een trainer meteen weg zonder dat deze veel te ver gaat. Hij tast gewoon de grenzen af, dat maakt hem in mijn ogen nog onsympathieker.
De één noemt het slim, de ander geniepig. Doet een tegenstander hetzelfde staan ze wel als eerste vooraan om te klagen, dat dan weer wel.
Grenzen opzoeken en verleggen is topsport. Ik zeg nergens dat ik de acties van van Bommel in zijn totaliteit goedkeur en er zijn uitspraken waar ik hem minder sympathiek vind dan anders (zie opmerking richting ten Hag over het "aansmeren" van een kaart). Een trainer die blijkbaar een band kan scheppen met de scheidsrechter en daar profijt (aldus jouw statement) van heeft is slimmer bezig dan trainers die niet op een vriendelijke wijze met de scheidsrechter omgaan.

Het is overduidelijk dat de scheidsrechter dat niet mee zou moeten nemen en ik heb niet het idee dat er daardoor meer beslissingen positiever voor PSV (of overige clubs) uitvallen.

Het is geeneens gevoelsmatig, je lijkt alles negatief te interpreteren over wat van Bommel doet en dat is jammer, zeker als het dingen zijn die de normaal zijn bij trainers. Dat maakt van Bommel niet onsympathiek of geniepig, dat maakt van Bommel de trainer die hij is (al is hij dat pas sinds kort) en dat zorgt er voor dat hij mijn inziens op bepaalde stukken beter is dan een Ten Hag.

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:09:
[...]
Nee, dat mag jij denken/vinden. Ik vind dat hij tot het uiterste gaat op een onsympathieke manier. Maar zeer selectief een greepje doen uit tig uitspraken en dan woorden in de mond leggen is in mijn ogen eveneens onsympathiek.
Dit is exact hetgeen wat jij doet. Je komt met een harde statement zonder veel onderbouwing, deze onderbouwing wordt gevraagd en dan komt het zeer beperkt naar voren. Vervolgens wijs je continu naar andere. Op basis van alle negatieve zaken over van Bommel kom je met 3 á 4 situaties en op basis daarvan is hij onsympathiek, geniepig en ook een nare vent. Met de vragen poog ik te begrijpen waarom dat is echter lukt me dat gewoonweg niet omdat het zo beperkt is en de tijdsspanne tussen de incidenten dermate groot is, een mens kan van zijn fouten leren/zichzelf ontwikkelen.

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:17
Baseman77 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:12:
Dat De Jong zich wel eens makkelijker laat vallen is nu dus hetzelfde als regelmatig een schwalbe maken?
Want dat laatste is de reden dat Suarez op een gegeven moment zelden meer een overtreding mee kreeg.
Je makkelijk(er) laten vallen is wel precies wat een schwalbe is ;)

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08:45
Gaat het nou nog steeds over de VAR? :F [Voetbal] Centraal VARtopic 2018/2019 - Deel 2

Morgen staat de CL pot tussen Real en Ajax op het programma. Ik ben toch lichtjes bang voor een afstraffing. Als Ajax speelt zoals ze na de winterstop spelen, wordt het een erg treurige pot en gaat Real makkelijk winnen. Hopelijk kan Ajax zich nu écht herpakken en het niveau van voor de winterstop doorzetten. Op die manier kan het nog een leuke wedstrijd worden en, met een slechte dag van Real en wat geluk, kan er een leuk resultaat geboekt worden.

PSN: Curvaa_

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09:44
Curva schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:02:
Gaat het nou nog steeds over de VAR? :F [Voetbal] Centraal VARtopic 2018/2019 - Deel 2

Morgen staat de CL pot tussen Real en Ajax op het programma. Ik ben toch lichtjes bang voor een afstraffing. Als Ajax speelt zoals ze na de winterstop spelen, wordt het een erg treurige pot en gaat Real makkelijk winnen. Hopelijk kan Ajax zich nu écht herpakken en het niveau van voor de winterstop doorzetten. Op die manier kan het nog een leuke wedstrijd worden en, met een slechte dag van Real en wat geluk, kan er een leuk resultaat geboekt worden.
Het gaat over VAR Bommel :+

Europese avondjes kunnen nog weleens wat extra's brengen, maar dan moet de gatenkaas achterin toch echt dicht. En laatste berichten zijn dat Nico niet fit is, Mazraoui ook nog steeds niet echt, dus ik vrees eerlijk gezegd het ergste :o (0-3 of 0-4)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

toolkist schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:19:
[...]

Je makkelijk(er) laten vallen is wel precies wat een schwalbe is ;)
Nee, dat is het niet. Een 'schwalbe' is een fopduik, vallen wanneer er helemaal niets aan de hand is.

Op iemand af rennen / langs iemand rennen en dan doen alsof je gehaakt wordt, o.i.d.

Heel veel spelers laten zich (wanneer aangetikt, shirtje getrokken, o.i.d.) tegenwoordig gemakkelijker vallen, omdat het de duidelijkste indicator is dat er iets is voorgevallen (overtreding).

Het heeft erg weinig zin om een overtreding die op je wordt begaan niet te laten bestraffen, je hebt er meestal geen voordeel van.

Modbreak:En volgens mij is deze flauwekul-discussie al een aardig eind over de houdbaarheidsdatum.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-02 17:37
[YouTube: ARAG KNVB VAR Moment: Geen strafschop voor PSV]
Overduidelijk een penalty volgens meerdere scheidsrechters.

==============================================================================
Vind nog het ergste aan dit fragment dat van Boekel al voordat hij naar het beeldscherm aan het lopen zijn beslissing maakt, want als hij te horen krijgt dat hij moet gaan kijken zegt hij dat hij het niks vind in een toon van ik ben vast besloten. Waarom loop je dan als scheidsrechter naar het beeldscherm als je toch al weet dat je niet voor een penalty gaat fluiten....
Hij staat totaal niet open voor het feit dat hij het misschien verkeerd heeft gezien en fout zit.

Pompi wijzigde deze reactie 12-02-2019 14:16 (6%)

• Curva
Martinusz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:11:
[...]

Het gaat over VAR Bommel :+

Europese avondjes kunnen nog weleens wat extra's brengen, maar dan moet de gatenkaas achterin toch echt dicht. En laatste berichten zijn dat Nico niet fit is, Mazraoui ook nog steeds niet echt, dus ik vrees eerlijk gezegd het ergste :o (0-3 of 0-4)
Dat laatste neem ik Ten Hag toch wel kwalijk, mocht dit echt het geval zijn. Spelers die net wel of net niet fit zijn, laten spelen op kunstgras is vragen om problemen. En zeker voor een belangrijke CL match.
Helaas is Wober ook weg en Magallan is nog geblesseerd dacht ik? Dus dat wordt flink puzzelen als Nico en Mazrauoi niet mee kunnen doen.

Mocht iedereen fit genoeg zijn, hoop ik dat dit de opstelling wordt: (zelfde als tegen Bayern)
Neres-Tadic-Ziyech
Blind-vd Beek- De Jong
Nico-Magallan-de Ligt-Mazroui
Onana

• Martinusz
Curva schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:22:
[...]

Dat laatste neem ik Ten Hag toch wel kwalijk, mocht dit echt het geval zijn. Spelers die net wel of net niet fit zijn, laten spelen op kunstgras is vragen om problemen. En zeker voor een belangrijke CL match.
Helaas is Wober ook weg en Magallan is nog geblesseerd dacht ik? Dus dat wordt flink puzzelen als Nico en Mazrauoi niet mee kunnen doen.

Mocht iedereen fit genoeg zijn, hoop ik dat dit de opstelling wordt: (zelfde als tegen Bayern)
Neres-Tadic-Ziyech
Blind-vd Beek- De Jong
Nico-Magallan-de Ligt-Mazroui
Onana
De Jong is ook nog onzeker voor morgen ;)

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
@Ramzzz los van die vermoeiende cirkel over De Jong:
Vallen wanneer dat niet nodig is is net zo goed een schwalbe. Het is alleen veel lastiger beoordelen omdat er wel contact is, je kunt dan bijna niet objectief beoordelen of iemand daadwerkelijk uit balans raakt door de aanraking. Want dat bepaalt uiteindelijk of het een overtreding is, niet het feit of je iemand raakt of niet
Contact bij een overtreding bepaalt strafmaat, contact bepaalt niet of het een overtreding is of niet. Soms is er contact maar feitelijk niets aan de hand, ga je dan toch liggen dan is dat gewoon een fopduik.
Het is alleen zinloos om over specifieke situaties te discussiëren want daar kom je toch nooit uit.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Curva schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:22:
[...]Dat laatste neem ik Ten Hag toch wel kwalijk, mocht dit echt het geval zijn. Spelers die net wel of net niet fit zijn, laten spelen op kunstgras is vragen om problemen. En zeker voor een belangrijke CL match.
Zeker niet slim, hopelijk leert hij ervan ... :X
Neres of Van de Beek op linksback ... zou hij het durven? :P
Martinusz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:25:
[...]
De Jong is ook nog onzeker voor morgen ;)
Had hij maar wat langer kunnen herstellen i.p.v. een slechte wedstrijd spelen omdat hij niet fit was ...

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 12-02-2019 14:30 (52%)

Al mot ik krupe, op blote voeten goan ... Ik wil nog één keer Sint Steven heuren sloan.

• Martinusz
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:27:
[...]

Had hij maar wat langer kunnen herstellen i.p.v. een slechte wedstrijd spelen omdat hij niet fit was ...
Volgens de medische staf en Frenkie zelf zal hij wel fit verklaard zijn, anders begin je niet aan zo'n wedstrijd op kunstgras zou je zeggen.....

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:30:
[...]Volgens de medische staf en Frenkie zelf zal hij wel fit verklaard zijn, anders begin je niet aan zo'n wedstrijd op kunstgras zou je zeggen.....
Dan nog zet je niet vrijwel alle net herstelde spelers in ... dat is vragen om moeilijkheden.

• T-MOB
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

T-MOB

Echte chocomel eerst!

Pompi schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:15:
[...]
Hij staat totaal niet open voor het feit dat hij het misschien verkeerd heeft gezien en fout zit.
Tja, als al je gezien hebt dat er contact was en je vindt het te weinig dan gaat nog een keer kijken daar geen verandering in brengen. Van Boekel vindt het blijkbaar niet meer dan een ongelukkige botsing.

Dat is trouwens wel iets dat me opvalt aan die VAR. Het gezanik over arbitrage wordt er absoluut niet minder om. Het lijkt er alleen maar door toegenomen. Vroeger ging het in de dagen na de wedstrijd nog wel eens over een weergaloze goal O-)

The current moment has been described as “post-truth,” which is a misnomer. The problem is that everyone has their truth and nobody admits doubt.

• Pompi
T-MOB schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:33:
[...]

Tja, als al je gezien hebt dat er contact was en je vindt het te weinig dan gaat nog een keer kijken daar geen verandering in brengen. Van Boekel vindt het blijkbaar niet meer dan een ongelukkige botsing.
Er zijn ook genoeg voorbeelden van scheidsrechters die iets in de split second iets gezien hebben wat fout was en met een herhaling, vertraagd of niet, een andere beslissing nemen. Maar dan moet je er wel voor open staan dat je een fout gemaakt kan hebben, dat zag je hier totaal niet bij van Boekel.
Ik kan er mee in gaan dat het ongelukkig was en dat hij uitgleed, daarentegen vond ik de beweging van de arm niet heel natuurlijk als je uitglijd en leek meer alsof die echt een zwieper werd gegeven.

Denk dat alle ophef en problemen rond de VAR weg genomen kunnen worden om net zoals bij Rugby, Hockey en andere sporten de beslissingen te laten nemen door de VAR scheidsrechter want die staat er het neutraalst in. Kan niet worden beinvloed door de omgeving of door wat hij gezien dacht te hebben, heeft meerdere oogpunten (vertraagd en normale snelheid), daarnaast zijn ze ook gewoon gecertificeerde scheidsrechters en niet random mensen dus die kunnen de regels ook prima interpreteren.
The referee watches the play back and from the he will review it. After the referee reviews the play, a senior designated member of the officiating department will make the final decision on the review.
Dit is hoe het in de NFL gaat.

• Martinusz
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:32:
[...]

Dan nog zet je niet vrijwel alle net herstelde spelers in ... dat is vragen om moeilijkheden.
Tja lastige discussie, als een speler fit wordt verklaard betekent dat het dat hij 100% inzetbaar is. Als je beste spelers 100% inzetbaar zijn, dan stel je je beste spelers op.
Als blijkt dat speler maar 75% fit was, dan was hij dus niet speel klaar en hadden ze hem aan de kant moeten houden.

Maar goed, niemand zal weten hoe fit een Frenkie of Nico was, helaas is het geen computerspel waar je dat kan aflezen :P

• Gonadan
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:48:
Tja lastige discussie, als een speler fit wordt verklaard betekent dat het dat hij 100% inzetbaar is. Als je beste spelers 100% inzetbaar zijn, dan stel je je beste spelers op.
Als blijkt dat speler maar 75% fit was, dan was hij dus niet speel klaar en hadden ze hem aan de kant moeten houden.

Maar goed, niemand zal weten hoe fit een Frenkie of Nico was, helaas is het geen computerspel waar je dat kan aflezen :P
Kunnen spelen is natuurlijk niet zo zwart/wit als 100% of niet. Feit is dat Frenkie voor Heracles al een twijfelgeval was en men pas op zaterdag besloot dat het wel kon. Dat vind ik zelf ook kort dag, zeker met een Real de week erna. Ook al zegt de speler dat het kan, je kunt ook het zekere voor het onzekere nemen. Hem tegen zichzelf in bescherming nemen zeg maar.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:48:
[...]

Dan moeten ze nodig kijken hoe ze die fitheid bepalen en waarschijnlijk wat aanpassingen doen.

• Typhone
  • Laatst online: 09:34
Fleximex schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:08:
[...]

Hij gaat soms makkelijk naar de grond, maar schwalbes zijn van een hele andere categorie.
Wat een onzin. Dus naar de grond als het niet hoeft om een penalty te claimen is wat anders dan een overtreding faken? Dat is een categorie die jij in je hoofd maakt wellicht maar de werkelijkheid is dat schwalbe en makkelijk naar de grond gaan hetzelfde zijn: het beïnvloeden van het spel met een vermeende overtreding faken.
Die circle jerk tegen De Jong ben ik echt beu.
Doe er iets aan. Niemand klaagt hier over Bergwijn, Pereiro etc. Die komen net zo vaak in duels. De Jong zuigt, mekkert, valt alsof ie geen botten in z’n benen heeft en rommelt er op los. Prima de luxe en een aanvoerder waardig maar niet raar kijken als het overdreven wordt en mensen er iets van zeggen.

@Gonadan
Ik mag hopen dat Frenkie op de bank zit. Nico idem dito. We gaan er toch hard af dus leg de focus liever op de competitie. Op dit moment kunnen we door iedereen gepakt worden dus alle hens aan dek.

Wel mooi dat ze even stilstaan bij de tragische dood van Sala bij alle wedstrijden.

Typhone wijzigde deze reactie 12-02-2019 15:04 (13%)

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 09:00

Baseman77

We move

Typhone schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:54:
maar de werkelijkheid is dat schwalbe en makkelijk naar de grond gaan hetzelfde zijn: het beïnvloeden van het spel met een vermeende overtreding faken.
Dit is onzin natuurlijk.
Bij een schwalbe is er nooit sprake van een overtreding (alleen bij degene die de schwalbe maakt), bij je makkelijker laten vallen is er sowieso contact en kan er wel degelijk sprake zijn van een overtreding.
De Jong zuigt, mekkert, valt alsof ie geen botten in z’n benen heeft en rommelt er op los.
En er wordt constant aan hem gehangen en getrokken en in zijn nek gesprongen, wat dankzij de VAR ineens een groot probleem is voor de verdedigers d:)b
Luuk is een type speler als Van Bommel vroeger, fantastisch om in je team te hebben en ontzettend irritant als tegenstander. Hoe beter hij speelt, hoe meer er over hem wordt geklaagd. Dit seizoen wordt er dus veel geklaagd. Ik vind hem geweldig *O*
T-MOB schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:33:
Ik ben er van overtuigd dat Van Boekel op dat moment geen penalty geeft als goedmaker voor de niet gegeven penalty in de 1e helft.
Beide gevallen zijn dermate duidelijk een penalty dat ik geen andere reden kan bedenken.
Het gezanik over arbitrage wordt er absoluut niet minder om. Het lijkt er alleen maar door toegenomen. Vroeger ging het in de dagen na de wedstrijd nog wel eens over een weergaloze goal O-)
Het gaat nu nog steeds over weergaloze goals.
En het gezanik vind ik juist erg afgenomen, alleen is er nu meer discussie over enkele specifieke gevallen.

• Curva
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:27:

Neres of Van de Beek op linksback ... zou hij het durven? :P
Even van het ergste uitgaan en Nico, Magallan, Mazraoui en Frenkie doen niet mee:
Neres-Tadic-Ziyech
vd Beek-Labyad-Schone
Sinkgraven-Blind-De Ligt-Kristensen

Op zich maar 4 wijzigingen waarvan Kristensen al vaker in de basis heeft gestaan en het niet onverdienstelijk gedaan heeft. Maar dan blijft de bank wel erg dun bezet, zeker achterin. }:| }:| }:|

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Curva schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:16:
[...]
Even van het ergste uitgaan en Nico, Magallan, Mazraoui en Frenkie doen niet mee:
Neres-Tadic-Ziyech
vd Beek-Labyad-Schone
Sinkgraven-Blind-De Ligt-Kristensen
Die verdediging kan op een goede avond meevallen, maar alle 4 zijn geen zekerheid op dit moment ...
En Real lijkt het nu weer te kunnen ...
Ik schrok er zelf van dat het in mij opkwam, maar is Veltman dan geen optie?
Die maakt ook wel eens (grote) fouten, maar die is misschien extra gemotiveerd als ex-aanvoerder om het juist nu te laten zien.
Op zich maar 4 wijzigingen waarvan Kristensen al vaker in de basis heeft gestaan en het niet onverdienstelijk gedaan heeft. Maar dan blijft de bank wel erg dun bezet, zeker achterin. }:| }:| }:|
Kan nog wel eens te dun blijken te zijn, er zal in dat geval mogelijk iemand heel hard lachen in Sevilla. :9

• rikoos
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-02 16:43
OPSLAGHOND schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:44:
[...]

Volgens mij niet, maar het valt inderdaad op als je het zo vaak doet als Van Bommel.

[...]

Heb je beelden daarvan? Ik ben benieuwd of je iets kunt vinden.
Tijdens de wedstrijd (continu) praten richting de vierde man? Daar is de vierde man toch ook voor?

[...]
Natuurlijk heb ik zelf geen beelden maar ik zie het elke week op Fox gebeuren. Ja ik geloof graag dat de één vaker de scheids opzoekt dan de ander maar als iemand het gevoel heeft dat het werkt doen ze het allemaal denk ik.

Kijk eens naar oude beelden van Cruijff (zowel als trainer als speler) die tijdens en na de wedstrijd altijd de scheids opzocht. Ik snap best dat het opvalt bij van Bommel omdat hij nu eenmaal als speler aanwezig was door praten (en achterbakse trucjes) maar ik geloof niet dat er veel trainers zijn die het niet doen.

PS kijk eens naar Advocaat voor en na de wedstrijd ;-)

• toolkist
Gonadan schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:52:
[...]

Kunnen spelen is natuurlijk niet zo zwart/wit als 100% of niet. Feit is dat Frenkie voor Heracles al een twijfelgeval was en men pas op zaterdag besloot dat het wel kon. Dat vind ik zelf ook kort dag, zeker met een Real de week erna. Ook al zegt de speler dat het kan, je kunt ook het zekere voor het onzekere nemen. Hem tegen zichzelf in bescherming nemen zeg maar.
Competitie is veel belangrijker dan een kansloze missie tegen Real, dus logisch dat ie geen rekening hield met die wedstrijd.

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 01:37
Volgens Ten Hag is Frenkie fit voor morgen.....

En leuke regel voor de VAR vandaag en morgen, zeuren om de VAR zou geel opleveren. Mag in Eredivie ook wel ingevoerd mogen worden.

Qu3st wijzigde deze reactie 12-02-2019 17:13 (3%)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• ST10©DE
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10:16

ST10©DE

Dus.............

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:09:
[...]
Dat vind ik een behoorlijk onsympathieke reactie. Ik denk iets te lezen en stel daarover een vraag om duidelijkheid te krijgen of het klopt wat ik lees.

Dan kan je gewoon antwoorden met:
- ja inderdaad dat bedoelde ik
- Nee, dat bedoelde ik niet, misschien heb ik het verkeerd omschreven of je interpreteert het verkeert en probeert het nogmaals beter uit te leggen wat je wel bedoelt.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:53:
[...]
Competitie is veel belangrijker dan een kansloze missie tegen Real, dus logisch dat ie geen rekening hield met die wedstrijd.
Klopt, maar toch nam hij een (enorm) risico om niet volledig of pas herstelde spelers op te stellen / in te laten vallen die nog heel belangrijk kunnen zijn in de competitie.
En alsnog verloren, dus een risico die ook niet goed uitpakte.

• Gonadan
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:53:
Met één punt tegen Real verdient Ajax meer dan aan de hele competitie, denk jij echt dat ze die competitie belangrijker vinden? Vanuit het bestuur hoor ik de laatste tijd alleen maar praat over omzet en geld, nooit over alles op alles voor de punten en het kampioenschap. ;)

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

Oké, Ajax-Madrid dus...
Ik hóóp, en dat hoop ik echt, dat we onszelf weer kunnen herpakken en een goede pot op de mat kunnen leggen. Als dat het geval is verliezen we misschien met 1-2 en in het uiterste geval pakken we zelfs een puntje (héle kleine kans imo).
Herpakken we ons niet dan zou ik blij zijn als het niet meer dan 0-3 of 0-4 wordt.
De uitwedstrijd beschouw ik sowieso als verloren.

Maar het belangrijkste is dat het weer gaat draaien en dat het vertrouwen weer terug in het team komt. Zién dat spelers weer voor elkaar willen lopen, elkaars foutjes herstellen. Dat we dan waarschijnlijk toch een nederlaag oplopen vind ik niet eens zo belangrijk.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• OPSLAGHOND
  • Niet online

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07:12

Gynnad

* * *

Was grappig geweest als ie echt was, maar is fake..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:41:
[...]
Was grappig geweest als ie echt was, maar is fake..
En dat zag je aan de ontbrekende hoofdletter bij Ajax? :9
Had al gekeken op hun Twitter-account en inderdaad.

• Qu3st
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:30:
Oké, Ajax-Madrid dus...
Ik hóóp, en dat hoop ik echt, dat we onszelf weer kunnen herpakken en een goede pot op de mat kunnen leggen. Als dat het geval is verliezen we misschien met 1-2 en in het uiterste geval pakken we zelfs een puntje (héle kleine kans imo).
Herpakken we ons niet dan zou ik blij zijn als het niet meer dan 0-3 of 0-4 wordt.
De uitwedstrijd beschouw ik sowieso als verloren.

Maar het belangrijkste is dat het weer gaat draaien en dat het vertrouwen weer terug in het team komt. Zién dat spelers weer voor elkaar willen lopen, elkaars foutjes herstellen. Dat we dan waarschijnlijk toch een nederlaag oplopen vind ik niet eens zo belangrijk.
Ik hoop het met je mee! Ik heb erg zere knieën van het vele bidden :P

En de kans op een gelijkspel is best aanwezig ja. Helemaal als je kijkt naar de quoteringen, een gelijkspel levert minder op dan dat PSV gelijk zou spelen tegen FC Utrecht, vind ik toch wel opvallend.

Een volle en kolkende JC ArenA helpt denk ik wel.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 10:04

Bossie

PSN = Patje_b_

Qu3st schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:05:
[...]

Ik hoop het met je mee! Ik heb erg zere knieën van het vele bidden :P

En de kans op een gelijkspel is best aanwezig ja. Helemaal als je kijkt naar de quoteringen, een gelijkspel levert minder op dan dat PSV gelijk zou spelen tegen FC Utrecht, vind ik toch wel opvallend.

Een volle en kolkende JC ArenA helpt denk ik wel.
Misschien, maar ik verwacht dat Madrid achteruit leunt en rustig afwacht. Als Ajax heel optimisch gaat aanvallen dan kan het nogal een vervelende avond worden.

Het zou een meevaller zijn als de return nog een wedstrijd gaat worden, maar aangezien dat in Madrid is, acht ik Ajax redelijk kansloos tenzij Ramos zich weer eens laat kennen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Qu3st
Bossie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:30:
[...]

Misschien, maar ik verwacht dat Madrid achteruit leunt en rustig afwacht. Als Ajax heel optimisch gaat aanvallen dan kan het nogal een vervelende avond worden.

Het zou een meevaller zijn als de return nog een wedstrijd gaat worden, maar aangezien dat in Madrid is, acht ik Ajax redelijk kansloos tenzij Ramos zich weer eens laat kennen.
Ik verwacht ook niet veel van morgenavond, helemaal niet meer na afgelopen zaterdagavond. Maar ja ik gooi er even een clicheetje in, de bal is rond ;)

Ik lees net dat het voor Ramos zijn 600e wedstrijd voor Real Madrid wordt, hopelijk wil hij deze inderdaad speciaal maken :+

Qu3st wijzigde deze reactie 12-02-2019 19:40 (9%)

• rik86
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10:06
Je denkt dat hij een keertje geen kaart wil pakken? Laat m maar normaal doen, is hij er in de return niet bij ;)

• toolkist
Zo lang Onana maar gewoon in het midden van de goal blijft staan, mocht Ramos een penalty mee krijgen.

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21-02 21:32
Qu3st schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:38:
[...]

Ik verwacht ook niet veel van morgenavond, helemaal niet meer na afgelopen zaterdagavond. Maar ja ik gooi er even een clicheetje in, de bal is rond ;)

Ik lees net dat het voor Ramos zijn 600e wedstrijd voor Real Madrid wordt, hopelijk wil hij deze inderdaad speciaal maken :+
Rood in de 1e minuut?

• Pompi

Zou BR Sports al spijt hebben dat ze Davids als analyst hadden uitgenodigd? Hahaha en dan te bedenken dat hij ook nog een tijdje als hoofdcoach heeft gefungeerd in Engeland.

• Qu3st
En penalty voor Ajax? Deal haha

• PolarBear
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Ben ff Manchester United - PSG aan het kijken, best leuke wedstrijd, veel kaarten al (die voor het merendeel terecht zijn), maar wat een fouten en slechte passes worden er gemaakt zeg. Van beide kanten. Topclubs hebben kennelijk ook wel wat last van zenuwen.

• Deadsy
Qu3st schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:06:
[...]

En penalty voor Ajax? Deal haha
En dan gaan Real spelers de scheids lastig vallen en opeens staan er nog maar 9 Real spelers op t veld.

@Pompi
O god dat is slecht. En ze betalen hem daarvoor?

• toolkist
PolarBear schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:39:
Ben ff Manchester United - PSG aan het kijken, best leuke wedstrijd, veel kaarten al (die voor het merendeel terecht zijn), maar wat een fouten en slechte passes worden er gemaakt zeg. Van beide kanten. Topclubs hebben kennelijk ook wel wat last van zenuwen.
Young had er daar best af gemogen met z'n 2e geel, ookal was het 'maar' een schouderduw. Veel bewuster iemand de hekken in rammen gaat niet.

• Pompi
Deadsy schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:39:
[...]

@Pompi
O god dat is slecht. En ze betalen hem daarvoor?
Dit was van de Champions League uitzending in de VS, waar BR sports op TNT het verslag doet. Daarvoor wouden ze ook al naar een reclame blok gaan en toen leek het 2 keer alsof hij nog iets wou gaan zeggen dus ging de presentatrice terug naar hem en was er niks. Laten we het houden op niet zijn beste moment. Zat even daar te kijken omdat ik niet naar de voorbeschouwing van Veronica wou kijken, aangezien daar de kwaliteit nog lager is.

• dr.lowtune
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:11

dr.lowtune

(o\ | /o)

toolkist schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:43:
[...]

Young had er daar best af gemogen met z'n 2e geel, ookal was het 'maar' een schouderduw. Veel bewuster iemand de hekken in rammen gaat niet.
Onwijs smerige actie inderdaad. Dat had best een enkeltje kleedkamer mogen zijn.

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21-02 21:21
Vind het maar een matige pot. Veel draven, maar echte kansen nog niet echt gezien. Ze komen niet verder dan de rand van de 16. VInd die Tuchel ook een irritant mannetje

• PolarBear
  • Niet online
dr.lowtune schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:44:
[...]

Onwijs smerige actie inderdaad. Dat had best een enkeltje kleedkamer mogen zijn.
Eens, aan de andere kant had die CV ook al een tweede gele verdient. Ben benieuwd of deze scheids kaarten blijft trekken of nu dingen door de vingers blijft zien.

Blijft staan geen hoogstaand voetbal nog, Di Maria had best mogen scoren een op een op de keeper.

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08:01

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

PolarBear schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:47:
[...]

Eens, aan de andere kant had die CV ook al een tweede gele verdient. Ben benieuwd of deze scheids kaarten blijft trekken of nu dingen door de vingers blijft zien.

Blijft staan geen hoogstaand voetbal nog, Di Maria had best mogen scoren een op een op de keeper.
Toen hij een meter buitenspel stond?

Ik ben United supporter en heb best wel een hekel aan Di Maria vanwege zijn gebrek aan inzet en passie en hoe hij weg ging. Young had er gewoon af gemoeten. Heel vies wat hij daar deed.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• PolarBear
  • Niet online
exactor it schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:49:
[...]

Ja, maar dat werd pas laat gevlagd (was dat niet na het schot pas?) maar waardeloos ingeschoten toch? Buitenspel of niet.

• PolarBear
  • Niet online
[...]

Ja, maar dat werd pas laat gevlagd (was dat niet na het schot pas?) maar waardeloos ingeschoten toch? Buitenspel of niet.

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:46:
Vind het maar een matige pot. Veel draven, maar echte kansen nog niet echt gezien. Ze komen niet verder dan de rand van de 16. VInd die Tuchel ook een irritant mannetje
Pas op wat je hier zegt over trainers ;)

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

PolarBear schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:50:
[...]

Ja, heel slap. Ook wel tekenend voor hem hoor. Hij is niet perse de man die je erbij haalt als de druk op de ketel staat. Als je hoort wat er al vanaf aftrap gezongen wordt over hem, dat trekt hij slecht.

exactor it wijzigde deze reactie 12-02-2019 21:51 (10%)

• Leon Zwiers
Vos schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:50:
[...]

Pas op wat je hier zegt over trainers ;)
Mark van Tuchel :+

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
[...]

Ik ben United supporter en heb best wel een hekel aan Di Maria vanwege zijn gebrek aan inzet en passie en hoe hij weg ging. Young had er gewoon af gemoeten. Heel vies wat hij daar deed.
Vind Di Maria ook maar een aansteller, ook is hij enorm wisselvallig.

Eigenlijk zonde dat PSG speelt met spelers als Buffon en Alves. Volgensmij hebben ze al 2 top keepers en lijkt me een vervanger voor Alves ook wel al in huis. Achja, laten we hopen dat ze Ozil ook nog erbij willen daar. :P

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Ik ben echt verbaasd als er morgen een heel ander Ajax staat. ik baal ongelofelijk van spel in Almelo.

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hackus schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:01:
Ik ben echt verbaasd als er morgen een heel ander Ajax staat. ik baal ongelofelijk van spel in Almelo.
Jong Ajax opstellen, Ajax 1 naar de KeukenkampioenDivisie?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:08:
[...]

Jong Ajax opstellen, Ajax 1 naar de KeukenkampioenDivisie?
Bij NEC op bezoek ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nou als je dat niet kunt winnen ...

• Gonadan
  • Niet online
Waarom is dit dan weer geel maar net niet en in de eerste helft bij heel veel vasthouden ook niet. De willekeur heeft ook in de CL toegeslagen. 8)7

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Doet FDJ niet mee morgen vanwege liesblessure ?

• Leon Zwiers
0-1 door de man die al had moeten douchen

• Deadsy
Dus het is niet koud in Manchester?

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Hackus schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:16:
Doet FDJ niet mee morgen vanwege liesblessure ?
Hij is fit aldus Ten Hag. Dus eigenlijk niet fit maar speelt wel ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:17:
[...]
Hij is fit aldus Ten Hag. Dus eigenlijk niet fit maar speelt wel ;)
Klinkt logisch inderdaad! _O-

• Gonadan
  • Niet online
Wat is die keepert aan het doen joh. Blijven staan als hij moet komen, kamikaze als hij moet blijven staan. :D

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:19:
Wat is die keepert aan het doen joh. Blijven staan als hij moet komen, kamikaze als hij moet blijven staan. :D
Hopelijk kijkt Ten Hag niet: "Marc, ik heb een vervanger gevonden voor Onana".

• Gonadan
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:24:
Hopelijk kijkt Ten Hag niet: "Marc, ik heb een vervanger gevonden voor Onana".
Ik neem aan dat je nog grapjes aan het maken bent maar als Overmars een keeper als De Gea weet te strikken dan doet hij dat echt niet slecht. :P

• dr.lowtune

dr.lowtune

(o\ | /o)

Nette redding hoor!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:25:
[...]
Ik neem aan dat je nog grapjes aan het maken bent maar als Overmars een keeper als De Gea weet te strikken dan doet hij dat echt niet slecht. :P
Ten Hag krijgt zelfs Onana die fabelachtig keepte in het de eerste seizoenshelft aan het wankelen, wedden dat hij dat ook bij De Gea kan? Een paar dagen naar Amerika en het is gedaan!

• Yemoke
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19-02 01:20
YoungPogba rood.

Yemoke wijzigde deze reactie 12-02-2019 22:53 (35%)

• Gonadan
  • Niet online

• dr.lowtune

dr.lowtune

(o\ | /o)

Gehehe foutje, bedankt :P

Al mag Young ook wel opzouten.

Die gasten van United zijn natuurlijk zo gefrustreerd omdat over 45 dagen hun salarissen ten opzichte van het vaste land een stuk "lager" zijn :P

dr.lowtune wijzigde deze reactie 12-02-2019 22:56 (28%)

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

Dacht juist dat Alves Poggy achter op de kuiten schopte, sowieso bizar dat er nu opeens een tweede geel komt na het meermaals sparen van Kimpembe.

• Gonadan
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:55:
Dacht juist dat Alves Poggy achter op de kuiten schopte, sowieso bizar dat er nu opeens een tweede geel komt na het meermaals sparen van Kimpembe.
Mja, ik had de eerste helft al het gevoel dat PSG gewoon steeds een beetje vast mocht houden en dan krijgt United de kaarten. Maar goed, ze zijn ook een aantal keer goed weggekomen. Ik vond de scheidsrechter niet uitblinken.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Gonadan schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:01:
[...]

Ik vond de scheidsrechter niet uitblinken.
Terwijl hij graag de hoofdrol wilde pakken. Die theatrale gebaren bij het trekken van kaarten slaat echt nergens op. United heeft verdiend verloren maar Kimbape had in de eerste helft al eraf moeten zijn.

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

exactor it schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:05:
[...]

Terwijl hij graag de hoofdrol wilde pakken. Die theatrale gebaren bij het trekken van kaarten slaat echt nergens op. United heeft verdiend verloren maar Kimbape had in de eerste helft al eraf moeten zijn.
Mwoah, tot het uitvallen van Martial/Lingard vond ik United toch wel behoorlijk sterker, hoewel PSG toen ook al een paar mogelijkheden kreeg in de counter.

Ben bang dat deze pot in ieder geval klaar is.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Bossie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:08:
[...]

Mwoah, tot het uitvallen van Martial/Lingard vond ik United toch wel behoorlijk sterker, hoewel PSG toen ook al een paar mogelijkheden kreeg in de counter.

Ben bang dat deze pot in ieder geval klaar is.
Zeker. In de eerste helft ging het aardig. Al was er toen geen schot op goal. :)

PSG heeft grotere voorsprongen weggegeven in de CL. En United is wel de comeback ploeg. Ik houd nog even hoop (tegen beter weten in).

• toolkist
exactor it schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:05:
[...]

Young idem ;)

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 21-02 12:55
Vanavond winnen we, en vervolgens ook de resterende wedstrijden in de eredivisie en beker. De flow keert terug. In de CL gaan we uiteraard wel onderuit in Bernabeu. Geeft niet, wel kampioen en de beker!

hard core / soft porn

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

Jij zit al vroeg aan het bier :D

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 21-02 12:55
Ik ben gedoopt in optimisme! :D

hard core / soft porn

• Yogibeer
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 10:08
Ik hoop dat Ajax in ieder geval weer het niveau haalt van Bayern/Benfica. Dan kan het met opgeheven hoofd de CL uit. Verwacht dat ze over twee wedstrijden sowieso de mindere zijn.

Laten we niet vergeten dat Ajax een heel goed Europees seizoen speelt. 5 overwinningen in de voorronde en een prima groepsfase. Veel punten voor Nederland gepakt dit jaar en meermaals indruk gemaakt in heel Europa. Dat ebt weg door dat matige spel van de laatste weken. Als ze tegen Heracles en Feyenoord het niveau hadden gehaald van voor de winterstop dan hadden we Ajax nu tot favoriet gedoopt. Zo zijn we in Nederland dan ook weer.

Als we deze wedstrijd maar swingen in de ArenA. Dan maakt het resultaat over 2 wedstrijden mij niet heel veel uit.

• Typhone
  • Laatst online: 09:34
snmght schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 06:40:
Vanavond winnen we, en vervolgens ook de resterende wedstrijden in de eredivisie en beker. De flow keert terug. In de CL gaan we uiteraard wel onderuit in Bernabeu. Geeft niet, wel kampioen en de beker!
Ik maak een standbeeld voor je als het zo is.

• Family Guy
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 09:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ik mis ergens PSV in die glazen bol van je. Ajax heeft het niet in eigen hand :*)

Steam ID = Ackerfiets

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

De stemming na de loting was een stuk optimistischer in ieder geval.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• toolkist
Gunner schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:19:
De stemming na de loting was een stuk optimistischer in ieder geval.
Niet heel raar toch? Toen draaide Real voor geen meter en Ajax wel, nu is het andersom.

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

toolkist schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:33:
[...]

Niet heel raar toch? Toen draaide Real voor geen meter en Ajax wel, nu is het andersom.
Nee niet raar maar wel nogal voorbarig. Iets met beer en huid enzo.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Pompi
Nou de F-Side heeft geprobeerd hun steentje bij te dragen, al weet ik niet of Real daar in Spanje niet erger gewend is. Ook wel beetje gedurfd omdat op een paar honderd meter van een Politiebureau te doen.
F-Side houdt voetballers Real Madrid wakker met vuurwerk

Pompi wijzigde deze reactie 13-02-2019 09:40 (13%)

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-02 20:22

demo31051987

a.k.a. Extigo

Pompi schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:40:
Nou de F-Side heeft geprobeerd hun steentje bij te dragen, al weet ik niet of Real daar in Spanje niet erger gewend is. Ook wel beetje gedurfd omdat op een paar honderd meter van een Politiebureau te doen.
F-Side houdt voetballers Real Madrid wakker met vuurwerk
Zielig... Heb er geen andere woorden voor.

• Jorizzz
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:45
demo31051987 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:44:
[...]

Zielig... Heb er geen andere woorden voor.
Ach, het is misschien niet helemaal netjes, maar ik kan er wel een beetje om lachen. Het is een beetje de 'alles is geoorloofd om te winnen'-mentaliteit die we bij spelers vaak als sterk punt zien. Denk aan Suarez die keeper speelt en daadwerkelijk daarmee de winst binnenhaalt doordat de penalty die erop volgt wordt gemist. Nee, niet helemaal netjes en sportief, maar je wint er uiteindelijk wel door!

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online

Napo

Jorizzz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:10:
[...]

Ach, het is misschien niet helemaal netjes, maar ik kan er wel een beetje om lachen. Het is een beetje de 'alles is geoorloofd om te winnen'-mentaliteit die we bij spelers vaak als sterk punt zien. Denk aan Suarez die keeper speelt en daadwerkelijk daarmee de winst binnenhaalt doordat de penalty die erop volgt wordt gemist. Nee, niet helemaal netjes en sportief, maar je wint er uiteindelijk wel door!
Uhu voor spelers is dat op het veld zeker prima ja. Het feit dat er buiten de spelers van Real Madrid ook nog meer mensen in het gebied rondom het hotel woont maakt het een uiterst kansloze actie.

• Martinusz
Napo schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:18:
[...]

Uhu voor spelers is dat op het veld zeker prima ja. Het feit dat er buiten de spelers van Real Madrid ook nog meer mensen in het gebied rondom het hotel woont maakt het een uiterst kansloze actie.
Eens, niks irritanters dan mensen die schijt hebben aan een hele buurt.

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

Jorizzz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:10:
[...]

Dat zie ik anders. Dat is in de heat-of-the-moment een actie van Suarez. Hij krijgt netjes rood en heeft gelijk dat de penalty gemist wordt. Dit is een bewuste en voorbereidde actie van een stel "idioten", welke vervolgens niet gestraft worden ondanks dat men weet wie het zijn.

• Maxximus
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 19-02 16:21
demo31051987 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:46:
[...]

Dat zie ik anders. Dat is in de heat-of-the-moment een actie van Suarez. Hij krijgt netjes rood en heeft gelijk dat de penalty gemist wordt. Dit is een bewuste en voorbereidde actie van een stel "idioten", welke vervolgens niet gestraft worden ondanks dat men weet wie het zijn.
anders 4 personen aangehouden.
ach ik vind het wel een leuke en ludieke actie.

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

Maxximus schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:55:
[...]

anders 4 personen aangehouden.
ach ik vind het wel een leuke en ludieke actie.
Oh, daar heb ik dan overheen gelezen. Mijn fout.

Maar ik blijf het zielig vinden. Wat als PSV'ers het doen voor de wedstrijd Ajax-PSV (ook al slapen de spelers dan niet in een hotel). Dan schreeuwt iedereen moord en brand. Laat de spelers op het veld het uitvechten en ga de wedstrijd niet proberen te beïnvloeden met dit soort illegale onzin. Als Ajax ballen heeft, sluiten ze de F-side nu uit van de wedstrijd.

• Qu3st
demo31051987 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:01:
[...]

Oh, daar heb ik dan overheen gelezen. Mijn fout.

Maar ik blijf het zielig vinden. Wat als PSV'ers het doen voor de wedstrijd Ajax-PSV (ook al slapen de spelers dan niet in een hotel). Dan schreeuwt iedereen moord en brand. Laat de spelers op het veld het uitvechten en ga de wedstrijd niet proberen te beïnvloeden met dit soort illegale onzin. Als Ajax ballen heeft, sluiten ze de F-side nu uit van de wedstrijd.
Ach beter dit dan muntjes gooien :+
Minder denigrerend.

En niet het braafste jongetje van de klas spelen. We kijken het gewoon goed af van PSV ;)

Dit soort whattaboutisme is behoorlijk sfeer-verpestend.

Graag niet meer doen.

En volgens mij gaan die mensen die zijn opgepakt niet het stadion in.

@St@m lees even ook mijn edit. Eeeh iets in Madrid en muntjes? Dat heeft heel veel met PSV supporters te maken.

Ramzzz wijzigde deze reactie 13-02-2019 12:59 (29%)

• St@m
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 08:24

St@m

@ Your Service

Qu3st schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:11:
[...]

Ach beter dit dan muntjes gooien :+
Minder denigrerend.

En niet het braafste jongetje van de klas spelen. We kijken het gewoon goed af van PSV ;)
laat ook maar..

St@m wijzigde deze reactie 13-02-2019 11:23 (14%)

Pagina: 1 ... 27 ... 41 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True