Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 28 ... 138 Laatste
Acties:
  • 175.981 views

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:49

demo31051987

a.k.a. Extigo

Qu3st schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:11:
[...]

Ach beter dit dan muntjes gooien :+
Minder denigrerend.

En niet het braafste jongetje van de klas spelen. We kijken het gewoon goed af van PSV ;)

En volgens mij gaan die mensen die zijn opgepakt niet het stadion in.

@St@m lees even ook mijn edit. Eeeh iets in Madrid en muntjes? Dat heeft heel veel met PSV supporters te maken.
Het was maar een voorbeeld. Ik keur het gedrag van de PSV-supporters hier ook niet goed. Welke supporters dit ook doen, of het nu PSV-, Ajax- of Feyenoord-supporters zijn, dit is gewoon zielig en het zijn een stel idioten die dit uitvoeren. Wat mij betreft stadionverbod voor het leven.

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18:58

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Qu3st schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:11:
[...]
En niet het braafste jongetje van de klas spelen. We kijken het gewoon goed af van PSV ;)
Goede whataboutisme, omdat ze het bij club X (psv in dit geval) doen is het ook prima om het als club Y te doen.

Zowel bij PSV als Ajax, als het muntjesincident en overige kansloze supportersacties - ook die van Feyenoord, Roda JC, Stormvogels Telstar of FC bal op het dak, etc. - zijn afkeurenswaardig. Het feit dat er een andere club bijgehaald moet worden om de actie toch deels goed te praten geeft al een beeld dat het niet een bijzonder nuttige actie is, was en naar mijn mening zal zijn.

en ja, ik weet dat jij er niet mee begon met het aanhalen van een andere club echter sleep je wel als eerste andere vergelijkbare en compleet niet vergelijkbare incidenten erbij

Napo wijzigde deze reactie 13-02-2019 11:36 (3%)

• Yogibeer
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 03-06 09:48
Die matchday video van Ajax. Wauw!

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:49
Yogibeer schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:39:
Die matchday video van Ajax. Wauw!
De media afdeling is er in ieder geval wel goed in :) nu nog een vlammende wedstrijd :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 14:07
Napo schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:35:
[...]

Zowel bij PSV als Ajax, als het muntjesincident en overige kansloze supportersacties - ook die van Feyenoord, Roda JC, Stormvogels Telstar of FC bal op het dak, etc. - zijn afkeurenswaardig. Het feit dat er een andere club bijgehaald moet worden om de actie toch deels goed te praten geeft al een beeld dat het niet een bijzonder nuttige actie is, was en naar mijn mening zal zijn.
KUCH! Ik heb nergens gezegd dat ik het goedkeur. Maar bij deze ik keur dit af!
Het wordt alleen in de media en hier groter gemaakt dan het is!

Die spelers liggen nu nog steeds lekkerder te slapen of te lummelen, zij zullen er het minste last van hebben. Voor de omwonenden is het wat erger, ik zou me ook kapot hebben geërgerd.
demo31051987 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:33:
[...]

Het was maar een voorbeeld. Ik keur het gedrag van de PSV-supporters hier ook niet goed. Welke supporters dit ook doen, of het nu PSV-, Ajax- of Feyenoord-supporters zijn, dit is gewoon zielig en het zijn een stel idioten die dit uitvoeren. Wat mij betreft stadionverbod voor het leven.
Oke mooi, ik keur het ook allemaal af!

En ach nu hebben de spelers van RM, als ze al wakker zijn geworden, al hun showtje gehad in Amsterdam, meer dan dit zal het denk ik niet worden.

Qu3st wijzigde deze reactie 13-02-2019 12:02 (5%)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Yogibeer
Martinusz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:46:
[...]

De media afdeling is er in ieder geval wel goed in :) nu nog een vlammende wedstrijd :P
Inderdaad. De laatste keer dat zo'n vette video werd gepost liep het anders af.

Ik doel op dat gruwelijke We. Are. Back. filmpje :P

• Qu3st

Voor de liefhebbers ;)

@Yogibeer ik vond die van We. Are. Back. toch wel de allerbeste, daar kan ik nog steeds van genieten.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Yogibeer
Zeker. Ik weet nog dat ik op het punt stond om naar Amsterdam te vertrekken (Museumplein) toen ik het filmpje zag. Was geloof ik 30 graden en zat buiten te ontbijten. Kippenvel all over the place.

De dag kon toen al niet meer stuk. Het resultaat was minder, maar de hele EL finale belevenis was prachtig!

• Martinusz
Yogibeer schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:49:
[...]

Inderdaad. De laatste keer dat zo'n vette video werd gepost liep het anders af.

Ik doel op dat gruwelijke We. Are. Back. filmpje :P
Ja van Finale naar niet kwalificeren het jaar erop :o maar goed nu weer eens CL groep overleefd.
Hopelijk kunnen we komende jaren het een beetje doortrekken, of CL halen en groep overleven of ver in de EL komen. Maar ik zie de bui alweer hangen na deze zomer :X

Deze is ook heerlijk:

Martinusz wijzigde deze reactie 13-02-2019 12:04 (11%)

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19:50
Gunner schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:34:
[...]

Nee niet raar maar wel nogal voorbarig. Iets met beer en huid enzo.
Klopt. Gelukkig waren er toen ook al genoeg supporters die het als een vervelende loting beschouwden en niet verwachtten dat we wel even zouden winnen. Het sentiment was toen meer zoiets van 'het had erger gekunnen'.

• Yogibeer
Ga er vanuit dat Ten Hag vanavond start met Tadic in de spits en Neres op links. Ben wel benieuwd hoe Neres die Carvajal van het kastje naar de muur gaat spelen.

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online
Je hoopt op een goed resultaat maar als je al moeite hebt met Heracles, de kunstgras boys uit Almelo...... Tja...

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Begin al wel wat nerveus te worden

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Qu3st schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:54:
[YouTube: To all these special European nights so far ✨]
@Yogibeer ik vond die van We. Are. Back. toch wel de allerbeste, daar kan ik nog steeds van genieten.
Een geweldig juichende Overmars op 1:50, mooi om te zien. *O*

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online
Nergens voor nodig. Bereid je voor op dik verlies. Kan het verder alleen maar meevallen :)

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18:08

dvdkiwi

Hoi doei

Harribo schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:57:
Je hoopt op een goed resultaat maar als je al moeite hebt met Heracles, de kunstgras boys uit Almelo...... Tja...
Ik weet dat je (waarschijnlijk) een grapje maakt maar dit zijn altijd van die non-argumenten.
Alsof een Barca, Bayern of Juve nooit puntjes laten liggen tegen kleine clubs in hun competitie.
Er zijn ook clubs die verliezen van Fortuna, die horen met jouw denkwijze dan niet eens in de ED thuis ;)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Qu3st
Leon Zwiers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:52:
Nergens voor nodig. Bereid je voor op dik verlies. Kan het verder alleen maar meevallen :)
Dat is mijn tactiek ja haha, zo kijk jij toch altijd naar je favo clubje? Alleen ben je bij winst teleurgesteld :+

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:52:
Je kunt ook (iets) positiever de wedstrijd ingaan, mag hopen dat elke voetbalsupporter uit Nederland juicht voor Ajax vanavond? :)F
Wellicht over een paar jaar weer een tweede club rechtstreeks CL en een derde via kwalificatie als het een keer een beetje meezit voor alle deelnemende Nederlandse clubs ... *O*

• Leon Zwiers
  • Nu online
Oh vanavond hoop ik oprecht dat Ajax weet te verrassen en wint. Ik ga er niet vanuit, maar ik zie Ajax vanavond graag winnen. In het weekend mogen ze weer verliezen, dan kunnen we weer lachen ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:04:
Oh vanavond hoop ik oprecht dat Ajax weet te verrassen en wint. Ik ga er niet vanuit, maar ik zie Ajax vanavond graag winnen. In het weekend mogen ze weer verliezen, dan kunnen we weer lachen ;)
Valt me tegen van zo'n trouwe fan als jij ... -O-
Maar dat kan wel eens het omslagpunt zijn voor de HAGelijke situatie bij Ajax. :9

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 13-02-2019 18:11 (10%)

• Napo

Napo

• Qu3st

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
Laten we allemaal op het beste hopen vanavond. Want Nederland kan nog wel wat puntjes gebruiken.

• Martinusz

• Napo

Napo

Dat is wel de oude doos >_< waar er wel ontzettend dramatisch verdedigd werd

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mijn favoriet van dit seizoen;
HIGHLIGHTS | PSV - RKC Waalwijk (lange versie) KNVB-beker

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 13-02-2019 19:40 (56%)

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
Ah het is maar goed dat Dolberg gespaard is tegen Heracles. Zo'n plek op de bank kost natuurlijk veel energie 8)7

Gelukkig speelt Neres nu wel. Zal vast niets te maken hebben dat Ajax een marketingactie gericht op Brazilië heeft lopen waardoor de wedstrijd uitgezonden wordt in Brazilië op facebook.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:42
Hoe valt in godsnaam het uit te leggen dat Neres nu wel in de basis staat en Labyad niet eens bij de selectie zit? Tegen Heracles had je de creativiteit en snelheid van Neres nodig op het lange veld tegen een terug getrokken ploeg maar toen was Labyad zogenaamd beter en nu is Neres opeens wel goed genoeg om tegen Real Madrid te spelen. Dit bewijst maar eens dat sommige beslissingen van Ten Hag echt nergens opslaan en lijken voort te komen uit zijn lievelingen en aankopen.

• Terranova
  • Nu online
Pompi schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:54:
Hoe valt in godsnaam het uit te leggen dat Neres nu wel in de basis staat en Labyad niet eens bij de selectie zit? Tegen Heracles had je de creativiteit en snelheid van Neres nodig op het lange veld tegen een terug getrokken ploeg maar toen was Labyad zogenaamd beter en nu is Neres opeens wel goed genoeg om tegen Real Madrid te spelen. Dit bewijst maar eens dat sommige beslissingen van Ten Hag echt nergens opslaan en lijken voort te komen uit zijn lievelingen en aankopen.
https://www.fcupdate.nl/v...-op-facebook-in-brazilie/

Zal wel moeten van Vd Sar.

• Leon Zwiers
  • Nu online
Schöne in de basis tegen Real Madrid _O- _O-

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Matthijs de Ligt (19) is the youngest starting captain in a #UCL knockout match, breaking the record by Cesc Fàbregas (21) in 2009.

• Qu3st
Pompi schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:54:
Niet! Na afloop had hij ook al een slecht verhaal waarom hij Labyad opstelde in plaats van Neres....
Dat Dolberg niet speelt is alleen maar goed, hij zal er alleen maar bijlopen voor niks.

Tja Schöne..... :X

• Typhone
  • Laatst online: 17:01
Onze kale held heeft het lot beslecht. 0-3

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:55:
Schöne in de basis tegen Real Madrid _O- _O-
Bedankt, nu zal hij een vrije trap scoren. :P

• toolkist
Qu3st schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:09:
[...]

Niet! Na afloop had hij ook al een slecht verhaal waarom hij Labyad opstelde in plaats van Neres....
Dat Dolberg niet speelt is alleen maar goed, hij zal er alleen maar bijlopen voor niks.

Tja Schöne..... :X
Dolberg had je nu juist wel kunnen gebruiken om te counteren.

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

Schöne blijft discutabel, maar verder weinig aan te merken op de opstelling.

Het is belangrijker dat ze weer goed gaan samen spelen, wat ze voor de winterstop ook deden.

Heb wel de bibbers, je hoopt op een goeie pot en acceptabele uitslag, maar vrees het ergste :S

• Qu3st
toolkist schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:16:
[...]

Dolberg had je nu juist wel kunnen gebruiken om te counteren.
Ben ik het niet helemaal mee eens, met Neres, Tadic en Ziyech heb je wel goede voetballers voorin. Dolberg loopt voor mijn mening dit seizoen er te vaak bij voor de katsek*t.

En ben blij dat Tadic niet meer op de flank staat, want daar was hij niet echt meer in vorm de afgelopen weken.

Qu3st wijzigde deze reactie 13-02-2019 20:36 (13%)

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18:08

dvdkiwi

Hoi doei

Veel plezier heren!
Hopelijk weer eens een leuke maar vooral goede pot op de mat vanavond :)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 13-02-2019 20:39 (10%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 12:29

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Nu kriebelt het toch echt :p

Ga gewoon lekker kijken en de bingokaart erbij pakken :+

Also wat is dat toch met ziggo en veronica :X en zelfs een volledig nieuwe kabel die niet wil, of bespaart die kabel mij veronica en dwingt me een stream te pakken 8)7

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

Ziggo sport voetbal zendt hem ook uit

• Martinusz
De hele Ajax verdediging trouwens op scherp, dat beloofd wat voor de return.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

tweakduke schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:49:
Ziggo sport voetbal zendt hem ook uit
Is toch een betaalzender :?

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12:55
Martinusz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:54:
De hele Ajax verdediging trouwens op scherp, dat beloofd wat voor de return.
Gelukkig hebben we Schuurs, Magalnogwat eb Veltman achter de hand :'(

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 06:29
Wat is de Ligt toch groot en sterk zeg. Straalt wel wat uit zo!

• Leon Zwiers
  • Nu online
Nou daar gaan we. De jochies tegen de kerels.

Succes aan de Ajacieden hier.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 19:42
aardig begin hoor!

PSN: lekkerboeie86

• ilhanko
  • Niet online
Heeeerlijke aanval, maar dan gelijk billenknijpen als Real countert :>

• Leon Zwiers
  • Nu online
Begin is aardig van Ajax.

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 06:29
Complimenten voor deze start. Hopelijk zetten ze dit voort.

• Deadsy
  • Nu online
Dat achterover leunen met af en toe een duwtje kan altijd fout gaan, laten we het hopen

• Youp1e
  • Laatst online: 14:40
Prima begin hoor, zo.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Die had er best in gemogen :p

• JeroenTheStig
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 13:46
hoe lang houden ze deze krachtpatserij vol? Ongelooflijk zeg...

PSN: Jeroen_the_stig

• Leon Zwiers
  • Nu online
Iets met super spelen en toch ineens 0-3 achter staan. Zal niet de eerste keer zijn van een NL ploeg

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

Nederlandse competitie boeit de spelers van Ajax niet lijkt het haast. Goeie start, hopelijk levert het een goal op!

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16:23
Ze pakken real bij de strot

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

Klopt, maar als je hem hebt kun je daar ook kijken :p

• floriz87
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17:48
Als deze kansen er niet snel in gaan, valt hij aan de andere kant wel.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Veronica zendt ook uit.

Ajax doet t goed, maar krijgt 't vast nog wel moeilijk.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• toolkist
ephymerous schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:56:
[...]

Gelukkig hebben we Schuurs, Magalnogwat eb Veltman achter de hand :'(
Magallan en Schuurs zijn er niet bij. We hebben ook wel 1 middenvelder op de bank :X

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

tweakduke schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:15:
[...]

Klopt, maar als je hem hebt kun je daar ook kijken :p
Die heb ik niet :+
Quad schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:16:
Veronica zendt ook uit.

Ajax doet t goed, maar krijgt 't vast nog wel moeilijk.
Ik weet dat veronica hem uitzend , ware het niet de enige zender die weigert te werken 8)7

• ilhanko
  • Niet online
Tot nu toe niet onaardig. Nadeel aan dit systeem is wel dat Tadic de bal vaak op linksbuiten krijgt en er niemand/een kopsterke speler voor de goal staat.

• Leon Zwiers
  • Nu online
Zo te zien is Ajax moe.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

wat een aansteller

• ilhanko
  • Niet online

• ephymerous
Oef net weer pijnlijk duidelijk dat Schone het niet kan belopen :/

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Door het aanvallende spel staat de verdediging bij Ajax wel vaak 1 op 1, bij een counter van Real.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• Hackus
  • Niet online

Hackus

de bal is rond

• Typhone
En ze kunnen weer voetballen hoor. Eikels.

• Typhone
Tadicccccccc :(

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 14:04
Ramos is ook wel eens scherper geweest

• mike0001
Oef

• Yemoke
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15-06 16:43
oelala zeg, tadic! :D

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zonder Ramos aan de schouder/arm ...

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16:23
Tadic op de paal

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 16-06 21:12
Jammer zeg, lekkere knal!

hard core / soft porn

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Met terugwerkende kracht: verliezen van Heracles... hoe dan?

• ephymerous
Het zit ook niet mee :/

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 13:17
Die van tadic... net op het aluminium... was ze wel gegund. Mooi begin nu volhouden en doorzetten..

Drive the way you like, the way you want and make it happen...

• mike0001
Dat was best opzichtelijk duwen

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 17:15
Tadic, prachtig!

Lekkere wedstrijd, Ajax!

• Leon Zwiers
  • Nu online
Ajax komt prima mee. Heb nog niet direct het idee dat Madrid echt hard aan het proberen is, maar dikke prima zo.

Laat Ajax maar op voorsprong komen, is ze wel gegund

• Hackus
  • Niet online

Hackus

wist niet dat wegduwen mag tegenwoordig

• Youp1e
Dat was een overtreding op Neres.

• Deadsy
  • Nu online
grens rechter die niet weet wat buitenspel is :/

• Qu3st
En steekt die vlag maar in je.....

• Napo

Napo

Deadsy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:32:
Bovenlichaam was over de middenlijn?

• Typhone
Er was toch een UEFA VAR?

• Yemoke
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15-06 16:43
Wat een slechte grens lol

• Youp1e
Echt... dat is wel een hele grote vlaag van verstandsverbijstering..

• Martinusz
Voortaan door laten spelen en de VAR buitenspel laten bepalen :p

• Deadsy
  • Nu online
Niet voor dit soort dingen. En bovenlichaam was niet over de lijn.

• Jorgen
En op 1 lijn, en eigen helft. Goed gedaan van Tadic, slecht gefloten en een VAR van niks.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:11

v8power67

Seat leon 1m 20vt 180pk!!

Wat wpu die real speler doen bij tadic? Stak bijna zn vinger in zn oor... Vage actie.. en niet eens buitenspel... Dacht dat ze moesten wachten met vlaggen voor de var die meekeek ?

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:42
Deze was dus duidelijk niet op de hoogte van de nieuwe regel dat je door laat spelen en dat de VAR dan later altijd nog een signaal kan geven...... tjongejongejonge

• Jorgen
Bizar. Ik vind dat een VAR niet alleen moet wijzen op niet-geziene overtredingen, maar ook op ronduit verkeerde beslissingen van de 4 man op/rond het veld. Tadic had zelf de bal weer moeten krijgen.

• toolkist
Ach volgens mij was z'n bovenlichaam toch buitenspel dus wat boeit het.
Centraal voorin moeten we wel iets gaan verzinnen om die vootzetten vanaf links ook een keer te benutten. Dit is leuk voor het idee maar gevaarlijk is het niet.

• Jorgen
toolkist schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:35:
Ach volgens mij was z'n bovenlichaam toch buitenspel dus wat boeit het.
Centraal voorin moeten we wel iets gaan verzinnen om die vootzetten vanaf links ook een keer te benutten. Dit is leuk voor het idee maar gevaarlijk is het niet.
Eigen helft en het is waar je voeten staan toch?

• MrMonkE
  • Laatst online: 17:55

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Pompi schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:33:
[...]

Deze was dus duidelijk niet op de hoogte van de nieuwe regel dat je door laat spelen en dat de VAR dan later altijd nog een signaal kan geven...... tjongejongejonge
Was dat niet alleen in de andere competitie?

Anyway.. was nou buitenspel of niet.
Zijn schouder en hoofd waren er over?
De regel is geloof ik als je met iets waarmee je kunt scoren over de middenlijn bent.. (scheids?)

Supporting team human. People 1st.

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 16:37
Jorgen schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:36:
[...]

Eigen helft en het is waar je voeten staan toch?
Nee, elk lichaamsdeel waarmee je mag scoren kan buitenspel staan.

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

Pagina: 1 ... 28 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True