Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zo te zien de gebruikelijke basis, minus Schone plus KJH. Lijkt me een prima uitgangspunt.Han schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:05:
Nou Ten Hag, wees gewaarschuwd. Juventus ging vandaag het kampioenschap even binnenhalen uit tegen laagvlieger SPAL en dat zonder 9 basisspelers van afgelopen woensdag. Resultaat: 2-1 verlies. Kampioenschap een weekje uitgesteld. Dus vandaag gewoon zo sterk mogelijk aantreden en wisselen wanneer de winst zo goed als zeker binnen is. Helemaal zoals de stand nu is, het kampioenschap is heilig.
Denk ik wel vaker gespeeld en verder zou het mij niks verbazen als de KKD sterker is dan de 3d of 4de divisie, dus dan had hij meer en tegen betere tegenstanders gespeeld.PolarBear schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:23:
[...]
In Amsterdam had hij ook veel op de bank gezeten.
Bij Barça gebruiken ze dezelfde tactiek, gaat ook voor geen meter. Maar zij kunnen natuurlijk een misstap permitteren, dat is in onze mooie competitie toch iets anders. Spannend tot aan het eind van de competitie!Han schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:05:
Nou Ten Hag, wees gewaarschuwd. Juventus ging vandaag het kampioenschap even binnenhalen uit tegen laagvlieger SPAL en dat zonder 9 basisspelers van afgelopen woensdag. Resultaat: 2-1 verlies. Kampioenschap een weekje uitgesteld. Dus vandaag gewoon zo sterk mogelijk aantreden en wisselen wanneer de winst zo goed als zeker binnen is. Helemaal zoals de stand nu is, het kampioenschap is heilig.
Gelukkig een degelijke opstelling van Ten Hag, Ziyech of Tadic op het middenveld. Ik hoop zelf op Ziyech.
Mwoh, hij zou de plek van Neres opvullen, die, bij de komst van Lainez, voor 43 miljoen mocht vertrekken richting China. De enige reden dat Neres nog bij Ajax voetbalt is omdat Lainez niet kwam. Het kan verkeren zeg maar. Ondertussen van regelmatige bankspeler maar vaste basisklant, Braziliaans international en zeer waardevolle speler in het Champions League avontuur van Ajax. Dikke kans dat het bod van die Chinezen aankomende zomer wordt overtroffen door enkele Europese clubs.PolarBear schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:23:
In Amsterdam had hij ook veel op de bank gezeten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Oef dat is zonde, ik hoopte op een kampioenschap zodat ze mogelijk iets te diep in't glaasje gingen kijkenHan schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:05:
Gewoon 2 divisies terugzetten...Kevinp schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:15:
Ben ik de enige die niet snapt dat de KNVB niet ingrijpt bij FC-Twente. Na de miljoenensteun die ze hebben gehad kan het toch niet zijn dat ze promoveren naar de Eredivisie waar andere clubs die zich financieel wel goed gedragen indirect gestraft word.
Twente hoort failliet te zijn (helaas voor de club en de supporters) en opnieuw te beginnen. Dit klopt gewoon niet.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ziet er niet naar uit dat Excelsior alleen voor verdedigen is gekomen
En wat een pass van vd Beek
Techniek is ie nog niet verleerd die sluwe vos Huntelaar. Erg beheerst, sierlijk.
morgen hebben we Heerenveen - Groningen ..
Gaat ook wel spannend worden denk ik …
Wie gaat er winnen volgens jullie?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zou ook goed zijn voor Emmen ivm doelsaldo
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 13-04-2019 18:50 ]
Je moet gewoon elke ronde weer zorgen dat PSV niet in loopt op wat voor manier dan ook, dan zit ik steeds rustiger. (Maar niet rustigVos schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 18:49:
Met minder dan 5-0 winnen zou ik teleurstellend vinden. Excelsior bakt er echt niks van.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En barca 0-0 tegen huesca, de laatse plaats in la ligaHan schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:05:
Wij ook nog niet bepaald.Vos schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 18:49:
Met minder dan 5-0 winnen zou ik teleurstellend vinden. Excelsior bakt er echt niks van.
Haha nee true. Het moet allemaal wel heel mooi. En veel sloom pielen in de 16. Beetje snelheid in de aanval zou helpen.
Waarschijnlijk een pijntje en uit voorzorg gewisseld. Voelde zelf aan zijn rechter hamstring. Hij speelde echter wel een flink tijdje nog door.Typhone schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:00:
Wat is er met de Jong? Heb wel beeld maar geen geluid...
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 13-04-2019 19:01 ]
Wees bij het naar binnengaan wel naar de hamstring. Wellicht niet ernstig want hij speelde tot de wissel gewoon door, dat doe je niet wanneer het een serieuze blessure is. Maar toch, afwachten, zou een aderlating zijn voor het slot van het seizoen.Typhone schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:00:
Wat is er met de Jong? Heb wel beeld maar geen geluid...
Tempo te laag, slordig in de passes, te veel willen combineren in de 16, nee, het is niet best zo.Vos schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:05:
Wat een gepruts zeg! Beetje focus mag ook wel!
BAM!
Ik ook niet, maar dat is omdat ik Excelsior echt helemaal niets zie klaarspelen. Moet raar lopen willen we hier punten verspelen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:07:
Hop en dat is 2 en ik juich niet eens....
Ik niet... ik juich bij elke goal van Ajax. Bij het kampioenschap juich ik en harder en langerjaapstobbe schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:08:
Juichen doe ik pas bij het kampioenschap.
denk je?Exocet schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:10:
Ajax moet natuurlijk met zeker 5-0 winnen, PSV zal morgen ook wel huishouden.
hoeveel gaat psv morgen spelen denk je? en hveen Groningen?
Oh ja, BAM!
3-0!
Verwijderd
Waar vrouwen allemaal wel niet goed voor zijnTyphone schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:11:
Hunterrrrrr! Zo ik heb beeld en geluid met dank aan mn nichtjes Apple TV
PSV wint met 6-0, Heerenveen Groningen 1-3Aggressor schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:11:
[...]
denk je?
Heerlijk scherp spel van hem, niet nonchalant afwachten maar echt op elke bal af die maar in de buurt komt
Wel fraai binnen.
Niet zijn schuld, middenvelder laat z'n man lopen dus staat Blind ineens tegen 2.Vos schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:13:
Lekker Blind, die speelt niet best.
Waarom die sliding inzetten? Blijf gewoon staan.toolkist schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:13:
Goed verdedigd. Blind tegen 2 man??
Aggressor schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 18:42:
morgen hebben we Heerenveen - Groningen ..
Gaat ook wel spannend worden denk ik …
Wie gaat er winnen volgens jullie?
Werk je bij een enquêtebureau of zo?Aggressor schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:11:
denk je?
Of heb je hulp nodig bij het invullen van de Toto?
Kan zijn, maar El Hamdaoui is wel zijn directe tegenstander.toolkist schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:13:
[...]
Niet zijn schuld, middenvelder laat z'n man lopen dus staat Blind ineens tegen 2.
haha soms doe ik mee met de totoHan schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:14:
[...]
[...]
Werk je bij een enquêtebureau of zo?
Of heb je hulp nodig bij het invullen van de Toto?
maar het is echt niet te voorspellen …
eigenlijk ben ik voor heerenveen ….. maar Groningen is ook wel sterk
[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 13-04-2019 19:16 ]
Verwijderd
Je weet dat de laatste keer dat PSV van de graafschap won met 6-0 in 2010 was en daarvoor in 2000. Dus acht die kans niet heel groot.
Dan laat ie die door lopen en schiet die gast...Vos schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:14:
[...]
Kan zijn, maar El Hamdaoui is wel zijn directe tegenstander.
100% penalty
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 13-04-2019 19:19 ]
XXXVI
Hoe overduidelijk wil je het hebben? Twee armen er omheen waardoor de Ligt niet bij die voorzet kon, wat een aanfluiting.
Tackel van achteren geel, zwaar lomp inkomen Koolwijk geel, dit geen penalty.
En ook nog eens heel duidelijk van achteren. Wanneer is vasthouden dan wel een penaltyHan schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:19:
Geen penalty?
Hoe overduidelijk wil je het hebben? Twee armen er omheen waardoor de Ligt niet bij die voorzet kon, wat een aanfluiting.

Een referendum!Terranova schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:20:
Misschien is een VAR voor de VAR beslissing ook nog nodig?
Verwijderd
PSN: DutchTrickle PVoutput
Juve en Barca speelden beide met een B elftal dit weekend, verloren respectievelijk gelijk gespeeld. Hopelijk heeft Ajax niet een fout gemaakt door zoveel spelers op te stellen die dinsdag noodzakelijk zijn.
Hij geeft in ieder geval makkelijk passes en lijkt oog te hebben voor het spelletje, valt niks tegen tot nu toeVerwijderd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:20:
Die Ekkelenkamp speelt wel netjes moet ik zeggen. Kende hem nog niet, maar verlegt en versneld het spel goed.
Ronaldo ook niet.Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:20:
Die Ekkelenkamp (...)
[...]
Kende hem nog niet (...)
Nu wel
dat zou ik geen fout willen noemen. de CL is niet belangrijker.Erapaz schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:25:
Poeh, ik hoop dat Frenkie de Jong niet te erg geblesseerd is, hij maakte tegen Juve echt het verschil. Of is Ekkelenkamp opbouwend ook zo sterk?
Juve en Barca speelden beide met een B elftal dit weekend, verloren respectievelijk gelijk gespeeld. Hopelijk heeft Ajax niet een fout gemaakt door zoveel spelers op te stellen die dinsdag noodzakelijk zijn.
Verwijderd
Doe maar niet straks kost mij dat echt nog een sok en als autist moet ik er dan gelijk 2 doen anders klopt mijn kledingkast nietVerwijderd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:20:
Duidelijk een penalty, maar goed. Die Ekkelenkamp speelt wel netjes moet ik zeggen. Kende hem nog niet, maar verlegt en versneld het spel goed.
tenzij je hemt wint, dan is hij wel belangrijkerP.O. Box schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:30:
[...]
dat zou ik geen fout willen noemen. de CL is niet belangrijker.
Het is Excelsior.... een beetje hongerig vers bloed erin en de toppertjes rust voor het wonder van Turijn van dinsdag.P.O. Box schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:30:
[...]
Het is Excelsior.... een beetje hongerig vers bloed erin en de toppertjes rust voor het wonder van Turijn van dinsdag.P.O. Box schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:30:
[...]
Het komt maar eens in de 20 jaar voor dat je Europees zo ver komt. Kampioen kun je elk jaar worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Erapaz op 13-04-2019 19:35 ]
Ajax moet winnen om in de titel race te blijven.
Bij mijn vrouw zou het juist weer kloppen na het eten van een sok. Ik weet niet hoe, maar die eindigt nadat alle was is gedaan steevast met één sok te weinigVerwijderd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:31:
[...]
Doe maar niet straks kost mij dat echt nog een sok en als autist moet ik er dan gelijk 2 doen anders klopt mijn kledingkast niet
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Was zeker geen rode kaart waardig, speler zwaaide inderdaad te uitbundig met z’n arm en raakte de Ligt op z’n adamsappel. Pijnlijk, dat wel, maar niet bewust.Vos schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:38:
Viel volgens mij wel mee.

staan thuis 0-2 achter tegen ADO
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit topic is gesloten.