Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gewoon een duel om de bal.
[ Voor 30% gewijzigd door Typhone op 13-04-2019 19:49 ]
Leek mij ook ja. Gewoon duel om de bal. Maar hij fluit sowieso warrig vind ik.dvdkiwi schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:48:
Dit is toch geen overtreding? Gewoon teen tegen teen.
jawel hoor. Overal op't veld zou dit een vrije trap zijn. Maar nu is het gewoon een goedmakertje van de 1e helft. Beetje gerechtigheid wel, maar erg slecht van de scheidsdvdkiwi schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:48:
Dit is toch geen overtreding? Gewoon teen tegen teen.
[ Voor 34% gewijzigd door Typhone op 13-04-2019 19:50 ]
Als ie de bal niet raakt en z'n voet wel is het gewoon een overtreding.Vos schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:49:
[...]
Leek mij ook ja. Gewoon duel om de bal. Maar hij fluit sowieso warrig vind ik.
Volgens teletekst 832 is dit zijn 22e.Han schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:50:
Nummer 23 al weer dit seizoen (en volgens mij niet 22 zoals de commentator aangeeft).
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Die eerst was er ook 1... Niet of ofTyphone schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:50:
Belachelijke penalty Polleke. Die eerste was er meer eentje.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kijkend naar de statistieken gevalletje van kansen missen en zelf makkelijk incasseren? Lijken heer en meester qua statistieken.Hackus schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:47:
Wat is er met AZ ineens ?
staan thuis 0-2 achter tegen ADO
Tja, Polleke heeft dan ook al zoveel fouten gemaakt die door de VAR overruled werden (die ie dan af en toe toch negeerde) dat het niet vreemd is dat ie onzeker wordt. Dat heeft iedereen die iets moet doen wat ie niet kan.Hackus schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:51:
Scheidsrechters weten zelf niet meer hoe een wedstrijd te leiden. het hele VAR gedoe en reacties op SM maken hen onzeker.
Ik vond dit wel meer een duel om de bal dan pingel waardig. Je kunt hem geven na de slowmo maar zo wordt het wel een mietensport nietwaar?
O ja, toch wel
Knap hoor zo uit de draai.
Anoniem: 926911
Ik ga toch voor tien tien tienTyphone schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:54:
8-1 ofzo zou mooi zijn.

/Sarcasm
Dat heeft hij wel vaker. Snap dat nooit echt zo goed. Zal wel heel sympathiek zijn ofzotoolkist schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:55:
Koolwijk komt wel met heel veel weg.
Die man heeft gewoon wat aandacht nodig wie die thuis gewoon niet krijgt.Terranova schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:54:
Wel heel fijn dat Leo Driessen altijd zo positief is over Ajax...walgelijk vent
Inderdaad. Te irritant dat we die kwal zo vaak krijgen. Altijd z’n anti Ajax sentiment en eigen gevoel tussen het commentaar mixen. Maar gewoon verslag doen lukt em niet.Terranova schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:54:
Wel heel fijn dat Leo Driessen altijd zo positief is over Ajax...walgelijk vent
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Heb ook het idee dat het ook in zijn achternaam zit. Zie die andere **** Valentijn die is net zo.Typhone schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:56:
[...]
Inderdaad. Te irritant dat we die kwal zo vaak krijgen. Altijd z’n anti Ajax sentiment en eigen gevoel tussen het commentaar mixen. Maar gewoon verslag doen lukt em niet.
...weer!
[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 13-04-2019 19:58 ]
Spaart zijn krachten. Waarom zou die nu op 100% spelen? Als de coach hem niet van het veld haalt die zit echt wel bij de wedstrijd van dinsdag om zichzelf nog meer in de kijker te spelen.Typhone schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:57:
Ziyech wat speel je toch nonchalant en matig vandaag.
Niet alleen commentatoren hebben daar last van... vaak wanneer Ajax niet 100% de wedstrijd beheerst en met 5-0 voorstaat is het al snel slecht. Veel zwartkijkers tegenwoordig.Anoniem: 926911 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:57:
Heb ook het idee dat het ook in zijn achternaam zit. Zie die andere **** Valentijn die is net zo.
[ Voor 17% gewijzigd door Han op 13-04-2019 20:02 ]
Ziyech komt vaak in een positie dat hij anderen kan laten scoren en daar gaat hij (in mijn ogen) vanavond niet goed mee om. Ook als hij 80% speelt mag een normale pass wel goed zijn zeg ik.
Wat heeft dat met de VAR te maken?Han schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:58:
[...]
Niet alleen commentatoren hebben daar last van... vaak wanneer Ajax niet 100% de wedstrijd beheerst en met 5-0 voorstaat is het al snel slecht. Veel zwartkijkers tegenwoordig.
Niks... ik quote de verkeerde posttoolkist schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:00:
Wat heeft dat met de VAR te maken?
Aangepast
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
BAM!
Wel opvallend dat er vooral in de tweede helft zo veel (nonchalante) dieptepasses niet aankomen.
*edit
Doelpunt!! Netjes hoor Dolberg!
Achteraf misschien beter geweest hem toch rust te geven, zeker aangezien Ajax toch redelijk makkelijk wegloopt van Excelsior. Maar goed, hindsight 20/20 enzo.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ben bij Daley wel benieuwd hoe ver hij was gekomen als hij gewoon Piet Bakker had geheten oid. Zijn heritage heeft hem verder gebracht dan zijn kwaliteiten.P.O. Box schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:59:
pfff blind deed nog even voor aan hamdauoi hoe hij ronaldo vrij liet woensdag
Geen dramatische speler, maar ook geen uitblinker. Lekker middle of the road.
*ik loop twee minuten achter zie ik grrr
[ Voor 52% gewijzigd door Typhone op 13-04-2019 20:05 ]
Stel je voor je stelt je echte B elftal op en het loopt mis nou dan krijg je als trainer genoeg commentaar over je heen.Maarten_E schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:04:
Hopen in Europees verband dat de blessure van De Jong niet te ernstig is.
Achteraf misschien beter geweest hem toch rust te geven, zeker aangezien Ajax toch redelijk makkelijk wegloopt van Excelsior. Maar goed, hindsight 20/20 enzo.
Dan roep ik de mannen hier bij elkaar idd!Anoniem: 926911 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:07:
[...]
Stel je voor je stelt je echte B elftal op en het loopt mis nou dan krijg je als trainer genoeg commentaar over je heen.
Ach als het net zulke sukkels zijn als de F-Side de laatste tijd

Hoe was het ook alweer?Hackus schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:08:
Ja, die oude Huntelaar... maakt toch weer een hattrick
Van een oude fiets kun je leren of op een oude fiets moet je het leren

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 926911 op 13-04-2019 20:10 ]
@Typhone toch?
[ Voor 13% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-04-2019 20:10 ]
Die zitten allemaal in het topic hierAnoniem: 926911 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:09:
[...]
Ach als het net zulke sukkels zijn als de F-Side de laatste tijd(een van de redenen dat ik niet in het stadion zit momenteel.)
Dan ben ik hier heel snel weg. Heb afgelopen tijd iets teveel aanvaringen gehad met een aantal van die eencelligen.
Ehm. Het waren Schone en Frenkie die niet meeliepen met CRP.O. Box schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:59:
pfff blind deed nog even voor aan hamdauoi hoe hij ronaldo vrij liet woensdag
Dan gaat hij nog meer schietenjaapstobbe schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:11:
Ziyech moet echt nog even scoren voor het zelfvertrouwen, liefst van grote afstand.
laat hem dat maar bewaren voor dinsdagjaapstobbe schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:11:
Ziyech moet echt nog even scoren voor het zelfvertrouwen, liefst van grote afstand.
Zou ik niet doen. Dat schiet ie er dinsdag weer 5 op de parkeerplaats vanaf die plekjaapstobbe schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:11:
En nr 6 jankt ie dan in de kruising, dus graagPWM schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:12:
[...]
Zou ik niet doen. Dat schiet ie er dinsdag weer 5 op de parkeerplaats vanaf die plek
Wordt de nieuwe aankoop van een club uit zuid nederland heb ik gehoordOPSLAGHOND schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:13:
Ach daar ligt de man die er niet meer had mogen staan...
klopt maar blind liep weg uit positie... en nu weer... maar je hebt gelijk... de 2 die jíj noemt waren hoofdschuldigetoolkist schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:12:
[...]
Ehm. Het waren Schone en Frenkie die niet meeliepen met CR
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Correct! Dat is een forse lijst “hooligans”OPSLAGHOND schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:10:
@Anoniem: 926911 Volgens mij zat jij ook bij dat clubje ...
@Typhone toch?

Hoho laat mij gewicht even in het midden jaTyphone schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:17:
[...]
Correct! Dat is een forse lijst “hooligans”
Zal wel gemakzucht zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 13-04-2019 20:19 ]
Die andere 9 mafklapperstoolkist schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:18:
Nu Veltman weer tegen 2 man... Wie staan er zo te slapen?

Stelletje onmeunige prutsers.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
+13 op PSV maar ja we zijn er nog niet.Exocet schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:19:
Dit is wel heel dom, nu maar 4 doelpunten in de plus
Ik weiger wat negatiefs te zeggen over de 2 tegendoelpunten, nergens voor nodig

Op naar dinsdag
Volgens van Bommel in 1 wedstrijd te overbruggenAnoniem: 926911 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:19:
[...]
+13 op PSV maar ja we zijn er nog niet.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat is het probleem, beide +4 of kan je niet tellen?jaapstobbe schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:19:
typsich Ajax dit. Waar PSV wint met 4-0, doet Ajax dat met 6-2.
Tegen Feyenoord maak je er misschien 10, maar da lukt je niet tegen de Graafschap.Martinusz schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:21:
[...]
Volgens van Bommel in 1 wedstrijd te overbruggen
Blind, de geliefde gebeten hond. Blind doet wel eens wat minder goed, is weinig spectaculair, maar is een steunpilaar onder dit Ajax. Positioneel ijzersterk, balvast en fit. Een speler waar je van op aan kan en er ook staat als het lastig is. Ja, hij was duurder dan de gemiddelde speler, maar al met al is het een hele goede aankoop geweest.P.O. Box schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:15:
[...]
klopt maar blind liep weg uit positie... en nu weer... maar je hebt gelijk... de 2 die jíj noemt waren hoofdschuldige
Tot zover mijn lofzang op Blind. Hij mag het dinsdag weer laten zien.
Welk probleem?Sleehond schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:21:
[...]
Wat is het probleem, beide +4 of kan je niet tellen?
Sorry ik dacht te proeven dat je dat als een probleem van Ajax bestempelde..
Dat vijf keer en ik ben tevreden. Ik ben eerder bang dat PSV wel ineens een monsterscore pakt en dan wordt het spannend.jaapstobbe schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:19:
typsich Ajax dit. Waar PSV wint met 4-0, doet Ajax dat met 6-2.
Ik zou nu niet weten waarom ze dat redden, want PSV soort helemaal niet makkelijk. Maar juist omdat het PSV doen ze het vast ineens wel zomaar uit het niets.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.