Ach en anders het is toch een vermakelijke eerste helft!
Zo goed is Nico vandaag niet eens, veel balverlies tov andere wedstrijden.dvdkiwi schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:55:
Gaat best prima inderdaad
Om de critici de mond te snoeren: blijkbaar kunnen we dus ook tegen fitte topploegen goed spel op de mat leggen. Als dit doelpunt van Ronaldo ons niet nekt dan is het de gele kaart van Tagliafico wel; wat een enorme aderlating
Verwijderd
Waarom? Volgens mij is Ajax een best aantal keren dicht in de buurt gekomen. Ja dit Ajax heeft helaas een aantal kansen nodig voordat ze scoren.jaapstobbe schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:54:
Je moet een penalty krijgen ergens anders kun je het wel schudden
Wat een fenomeen he. Sowieso dat hij mee kan doen en dan zo'n doelpunt maken. Hele mooie loop actie.
Verwijderd
Die gooien alles nu dicht en zijn tevreden met 1-0 nu. Einde wedstrijdHan schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:53:
Los van de tegentreffer vind ik Ajax erg goed spelen, volwassen, rustig opbouwend. Hopelijk kunnen ze de kansen gaan benutten, al zal Juventus nu wel helemaal achterin blijven, loerend op de counter.
Omdat dat precies hetgeen is wat je altijd tegen Italianen hebt. Wel kansen, en na 1 fout een tegengoal.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:56:
[...]
Waarom? Volgens mij is Ajax een best aantal keren dicht in de buurt gekomen. Ja dit Ajax heeft helaas een aantal kansen nodig voordat ze scoren.
Hoe is het met de bingo kaart ?OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:48:
Zozo ineens is het weer druk hier ...
Tja hopen dat ajax alle kansjes en kansen weet te gaan benutten

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Klopt. Maar ik heb het idee dat zijn drive en felheid overslaat op de rest van de groep. Hopelijk kan dat ook als hij niet in het veld staat.toolkist schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:56:
[...]
Zo goed is Nico vandaag niet eens, veel balverlies tov andere wedstrijden.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Alsof jij en de andere "nieuwkomers van vanavond" er anders waren geweest?
Bij een achterstand of uitschakeling van Ajax kun je een bingo-kaart maken wie er hier gaan verschijnen.
Bij een voorsprong of winst van Ajax zie je dezelfde figuren hier zelden tot nooit.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Klopt maaar ik zie nog wel kansen. In ieder geval een gelijkmaker. Hoop wel zo laat mogelijk zodat Juve weinig tot geen kansen tot een 1-2 krijgt.toolkist schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:57:
[...]
Omdat dat precies hetgeen is wat je altijd tegen Italianen hebt. Wel kansen, en na 1 fout een tegengoal.
De korte analyse van de goal liet wel zien dat de organisatie aardig weg was. Zo geniaal was de loopactie niet vond ik. Wel lekker binnen gekopt.
[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 10-04-2019 21:59 ]
klopt maar hij loopt de hele tijd linksbuiten en daarmee houdt hij juve ook in bepaalde positie. dat gaat je met blind of sinkgraven op linksachter niet lukken.toolkist schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:56:
[...]
True, steekt wel enorm veel energie en meters in de pot.P.O. Box schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:59:
[...]
klopt maar hij loopt de hele tijd linksbuiten en daarmee houdt hij juve ook in bepaalde positie. dat gaat je met blind of sinkgraven op linksachter niet lukken.
Juventus is gewoon net iets volwassener en hebben 1 superster. No way dat die dit nog laten lopen.
True, maar hij is wel het beste wat we hebbentoolkist schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:56:
[...]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoezo trollen? Ik juich vanavond voor ajax maar er zit toch wel een kern van waarheid in dat Ronaldo best aardig kan voetballen?Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:57:
[...]
Kerel goed aan het trollen zoals gewoonlijk hou daar toch eens mee op.
Het is treurig inderdaad.OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:58:
[...]
Alsof jij en de andere "nieuwkomers van vanavond" er anders waren geweest?
Bij een achterstand of uitschakeling van Ajax kun je een bingo-kaart maken wie er hier gaan verschijnen.
Bij een voorsprong of winst van Ajax zie je dezelfde figuren hier zelden tot nooit.
[...]
XXXVI
Als je niet voor Ajax bent ben je een trol, logisch tochJeroenTheStig schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:00:
[...]
Hoezo trollen? Ik juich vanavond voor ajax maar er zit toch wel een kern van waarheid in dat Ronaldo best aardig kan voetballen?
Verwijderd
Ik had het toch niet tegen jou? Daarbij kijk even zijn geschiedenis in dit topic. Komt alleen tevoorschijn als Ajax achterstaat of verloren heeft.JeroenTheStig schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:00:
[...]
Hoezo trollen? Ik juich vanavond voor ajax maar er zit toch wel een kern van waarheid in dat Ronaldo best aardig kan voetballen?

Mensen lezen blijkbaar heel selectief of hebben de lessen begrijpend lezen op de basisschool gemistNapo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:01:
[...]
Als je niet voor Ajax bent ben je een trol, logisch toch
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2019 22:03 ]
En maar klagen over het hoge Ajax-gehalte ...ephymerous schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:01:
[...]Het is treurig inderdaad.
MazeWing schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:46:
Bah bah. Die eikel flikt het weer...
Wat gun ik hem toch jaren cel voor die verkrachting!
Gast, neem je pilletje eensMazeWing schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:51:
Het is toch wel typisch dat het altijd Ronaldo is...
Het korreltje zand in de vagina, het steentje in je schoen, het vuiltje in je oog, en jeuk op een plekje op je rug waar je niet bij komt; allemaal nog niet eens 1% zo irritant als Ronaldo!
www.google.nl
Wtf doet neres nou hahaha masterlijk!!!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hoppa! 1-1
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
hoppaaaaa
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
NOG NIET EENS 30 SECONDEN IN DE TWEEDE HELFT!!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:40
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Woooot

Wtf! K ben net te laat terug..!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
wooooooooow neres!!!!!!!!!! woooooooooow!!!!!!1
Nog ff snel pissen en dan ditQuad schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:03:
Wtf! K ben net te laat terug..!!
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Yup maar winnen is nog beterSempy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:05:
Gelijkspel is toch goed om Europese ranking definitief te beslissen tov Oostenrijk?
Klopt!Sempy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:05:
Gelijkspel is toch goed om Europese ranking definitief te beslissen tov Oostenrijk?
Ff snel biertje pakken voor 2e helft begint. Kom je terug ligt 't al in 't netje.

⏩ PVOutput☀️
Ga nog eens een biertje halenQuad schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:05:
Ff snel biertje pakken voor 2e helft begint. Kom je terug ligt 't al in 't netje.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
In ieder geval voor dit seizoen, voor de lengte van jaren waag ik te betwijfelen.Sempy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:05:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bob Marley?!?
★ What does that mean? ★
Hey, ik ben geen alcoholist.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Klopt maar hoe meer punten hoe beter natuurlijk. Heb het schema voor over 2 jaar helaas niet bij de hand. Elk beetje ruimte aan punten is meegenomen. En die cup met grote oren natuurlijk ookSempy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:05:
daarvoor heb je dus de rustQuad schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:05:
Zag ik het toch goed, Blind liet hem eerst lopen, daarna moest De jong het overnemen en die liet hem ook lopen.chengbondkwok schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:49:
Shot van boven was mooi. Wat een loopactie. En waarom loopt Blind weg
Geen idee wat de afspraken zijn in de zone, maar goed het staat alweer 1-1
Nu nog Donny nog de 2-1 en dan heeft er iemand 100% gelijk op dit forum.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
3 little birds wordt altijd in de rust gezongenMrMonkE schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:05:
Bob Marley?!?
Sinds het EK van 2004 heb ik een bloedhekel aan Ronaldo! Het enige sympathieke aan hem vond ik de finale van het EK 2016 waarbij hij een soort van bondscoach aan het spelen was, na geblesseerd het veld verlaten te hebben.
Los van dat en het feit dat het een zeer goede voetballer is, vind ik echt alles aan hem irritant, arrogant en gun ik hem niets!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Je hoeft hem niet te drinken, halen is genoeg.
En niet weer terug komen lopen zonder bier, want daarop ging dat schot net ernaast
't kan nog!snmght schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:47:
2-1 vanavond, Ronaldo, Donny en David!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Prima, die mening mag je hebben, kunnen we het vanaf nu dan weer over het voetbal (van Ronaldo) hebben?MazeWing schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:06:
[...]
Sinds het EK van 2004 heb ik een bloedhekel aan Ronaldo! Het enige sympathieke aan hem vond ik de finale van het EK 2016 waarbij hij een soort van bondscoach aan het spelen was, na geblesseerd het veld verlaten te hebben.
Los van dat en het feit dat het een zeer goede voetballer is, vind ik echt alles aan hem irritant, arrogant en gun ik hem niets!
www.google.nl
Volgens mij is Juve even de draad kwijt.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ajax wel goed lekker fel hoor! Die de Jong ook, vingertje in de lucht en dóór! Haha mooi man, doortrekken zo!
Sorry, dat was een s(l)apje.
⏩ PVOutput☀️
Okay, ja. Dat wist ik maar kon de connectie niet maken.Terranova schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:06:
[...]
3 little birds wordt altijd in de rust gezongen
Dacht dat hij Neres met Bob Marley aanduidde.
Als iemand zo buitenspel staat moet je ook niet passen.
★ What does that mean? ★
Pffff.... dat is toch niet goed voor je hart man als je ziet hoe die bal wordt gespeeld
ik zit met een delay.. was is passiert?
★ What does that mean? ★
Het is dat hij er nooit bij kon, maar had alsnog gekund ja.groggy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:11:
Die had op de stipt gekunt, misschien wel gemoeten
Is er geen VAR?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jawel, hij had ook contact maar die vond het blijkbaar niks.ph4ge schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:11:
Is er geen VAR?
Too slow.
★ What does that mean? ★
Jawel. Je zag hem toch contact hebben?ph4ge schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:11:
Is er geen VAR?
Gozubuyuk zit daarph4ge schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:11:
Is er geen VAR?
Tagliafico doet ook weer niks. Zo’n domme gele kaarten pakken omdat er geslapen wordt in de aanval.
Wel weer grandioos uitgespeeld
Your Friendly Neighborhood Moderator
Er is toch wel een klein verschil tussen wat Juventus op de bank heeft en wat Ajax op de bank heeft.
Een arts met doping?Deadsy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:13:
Er is toch wel een klein verschil tussen wat Juventus op de bank heeft en wat Ajax op de bank heeft.
Die slaapt onder de dekens met daarop een CL beker, dromen erover, maar wetende dat hij nooit zo'n hoog niveau mag gaan fluiten.
⏩ PVOutput☀️
Is deze al op? Zo niet doordrinken en nieuwe halen!Quad schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:05:
Dit topic is gesloten.