Oh Tadic speelt ook mee? Nog niet zo heel veel gezien..
Ronaldo is niet blij.. UH OH...
Waarom hem tergen.. doe nou neit
Waarom hem tergen.. doe nou neit
[ Voor 37% gewijzigd door MrMonkE op 10-04-2019 22:15 ]
★ What does that mean? ★
Reservebank of de ABN Amro bank?Deadsy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:13:
Er is toch wel een klein verschil tussen wat Juventus op de bank heeft en wat Ajax op de bank heeft.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zodra de bal ook maar naar voren gaat roept de commentator dat er ruimte ligt. Ruimte ja, en zeven Juventus spelers.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Juve zet slim steeds een man tussen de bal en Tadic, die krijgen ze bijna niet aangespeeld. Denk dat daarom KJH ook warm loopt.dr.lowtune schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:14:
scoren tegen ajax is niet goed voor je karma
Dat doen ze 90+4’ nog welgroggy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:15:
Juve gaat zo scoren, ze laden even de batterij op
Ja, ze halen elke steekpaas eruit.toolkist schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:15:
[...]
Juve zet slim steeds een man tussen de bal en Tadic, die krijgen ze bijna niet aangespeeld. Denk dat daarom KJH ook warm loopt.
Best wel knap
Ow Ziyechie.. kom op je kan het!!
[ Voor 5% gewijzigd door MrMonkE op 10-04-2019 22:20 ]
★ What does that mean? ★
Zeiden we van CR ookdr.lowtune schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:14:
Ajax speelt echt met lef. Ik zie ze echt naar de halve finale gaan.
Zitten de stewards langs het veld nu met een touw in hun handen waarmee ze een barrière kunnen maken om wanneer supporters het veld op willen rennen?
dacht ik ook aan jagroggy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:17:
Zitten de stewards langs het veld nu met een touw in hun handen waarmee ze een barrière kunnen maken om wanneer supporters het veld op willen rennen?
De videokabel van de VARgroggy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:17:
Tja je moet wel. En het heeft dit seizoen vrij goed voor ze gewerkt.Yarisken schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:17:
Ze hebben de kwaliteit niet om op de counter te spelen, of om de tegenstander 90min lang vast te zetten.
Juventus uit en thuis is een wereld van verschil. Beter legt Ajax nog een goaltje in het netje vanavond.Yarisken schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:17:
Staan ook met een straatlengte voor op de rest in de Serie A en kunnen kampioen worden komend weekend.
Dachten we toch ook van Real.Vlassie1980 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:18:
[...]
Juventus uit en thuis is een wereld van verschil. Beter legt Ajax nog een goaltje in het netje vanavond.
Staan ook met een straatlengte voor op de rest in de Serie A en kunnen kampioen worden komend weekend.
Dat is wel jammer ja. Hebben veel spelers rust kunnen geven en kunnen dat weer doen.Vlassie1980 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:18:
[...]
Juventus uit en thuis is een wereld van verschil. Beter legt Ajax nog een goaltje in het netje vanavond.
Ajax moest het tegen Madrid ook van de uitwedstrijd hebben, voorlopig staan we er beter voor.Vlassie1980 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:18:
[...]
Real is/was niet in vorm, Juve is andere koek.
De Serie A is echt niet meer wat het geweest is als één club 8 jaar op rij kampioen kan worden ...Vlassie1980 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:18:
[...]Staan ook met een straatlengte voor op de rest in de Serie A en kunnen kampioen worden komend weekend.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hoge bal op Neres, lol.
★ What does that mean? ★
Ziyech + rollende bal = afzwaaier. Echt altijd al zo
In de return zullen ze ook weer wat fitter zijn. Toch best wel kleine blessures bij Juventus.Vlassie1980 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:18:
[...]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik?Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:19:
[...]
Dat zeg ik niet maar is de laatste tijd wel heel negatief valt me zo op. Of ik ben scheel kan ook nog
Ziyech moet iets minder voor eigen succes proberen te gaan...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ja die spelen in een Mickey Mouse competitie waar je 20punten voor staat en voor de zoveelste keer op rij kampioen word.Vlassie1980 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:19:
[...]
Real is/was niet in vorm, Juve is andere koek.
Dat kan ook tegen ze werken, dat ze spelers rust geven en denken het wel even te gaan doen.
Ziyech vind ik een fantastische speler maar wat schiet lessen zouden hem nog beter maken. Meesten gaan flink mis
Ik hoop het van harte, maar gaat lastig wordenDeadsy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:20:
[...]
Ja die spelen in een Mickey Mouse competitie waar je 20punten voor staat en voor de zoveelste keer op rij kampioen word.
Dat kan ook tegen ze werken, dat ze spelers rust geven en denken het wel even te gaan doen.
Ziyech en Schone mogen echt veel ballen verknallen zeg. Ja, ze scoren wel mooi, maar het meeste belandt op de eerst ring of in de gracht.
Als je vindt dat iemand negatief is, lekker negeren. Erop reageren maakt de sfeer over het algemeen niet beter en houdt in dat je er op dat moment zelf enthousiast aan mee doetVerwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:19:
[...]
Dat zeg ik niet maar is de laatste tijd wel heel negatief valt me zo op. Of ik ben scheel kan ook nog
Geldt overigens niet alleen voor jou
Schiet 'm d'r is in..
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
We spelen ook echt gewoon niet goed genoeg vanavond. Veel te veel passes in de voeten van een tegenspeler.
Toch scoren ze allebei een dikke voldoende vanavond.PWM schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:21:
Ziyech en Schone mogen echt veel ballen verknallen zeg. Ja, ze scoren wel mooi, maar het meeste belandt op de eerst ring of in de gracht.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mwa Schone? Even jinxenph4ge schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:22:
[...]
Toch scoren ze allebei een dikke voldoende vanavond.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 10-04-2019 22:23 ]
Als je met een Ronaldo in je team zo laf speelt zou je als coach levenslang geschorst moeten worden ...
Ik zie hem liever niet meer scoren, maar hij zal hier zelf toch ook niet vrolijk van worden?
Ik zie hem liever niet meer scoren, maar hij zal hier zelf toch ook niet vrolijk van worden?
Ranzige Ronaldo counter in 3 ..2 .. 1..
Ze moeten nog 25 minuten.
Ajax houdt dit nooit vol.
★ What does that mean? ★
Dit is echt wel heel leuk om te zien!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Lekker hoor, moet alleen nog ff in het netje. Juve in de tang.
Hopelijk is dit ajax een voorteken dat Nederland zijn plaats tussen de grote voetbal landen terug gaat claimen :-). Dan hebben we terug een strijd tussen de lage landen :-)
Zou hij al spijt hebben? Ik bedoel op de momenten dat hij niet naar zijn bankrekening kijktOPSLAGHOND schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:23:
Als je met een Ronaldo in je team zo laf speelt zou je als coach levenslang geschorst moeten worden ...
WTF! Ajax speelt zwaar superieur en heeft het enkel moeilijk omdat Juventus het maximaal dicht aan het gooien is.snmght schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:22:
We spelen ook echt gewoon niet goed genoeg vanavond. Veel te veel passes in de voeten van een tegenspeler.
Qua passes, etc. is Ajax bijna loepzuiver. Ook het balverlies is erg minimaal vergeleken met Juventus.
In elk opzicht is dit een kampioenwaardig elftal!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:40
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Jammer dat het dan geen goal oplevert al die moeite
Alleen ajax minded en opportunistische berichten hier. Volgens enkele @VerwijderdMrMonkE schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:23:
Ranzige Ronaldo counter in 3 ..2 .. 1..
Jammer dat Ajax geen koppers heeft. Nu moeten ze door die muur heen weten te tikken.
Ja, je ziet hem natuurlijk het liefst vrije trappen in de kruising schieten maar hij is vandaag heel nuttig.
Tja Serie A.MazeWing schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:24:
[...]
WTF! Ajax speelt zwaar superieur en heeft het enkel moeilijk omdat Juventus het maximaal dicht aan het gooien is.
Qua passes, etc. is Ajax bijna loepzuiver. Ook het balverlies is erg minimaal vergeleken met Juventus.
KJH kan prima koppen en mag wat mij betreft ook wel invallen. Alleen, voor wie?aicaramba schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:25:
Jammer dat Ajax geen koppers heeft. Nu moeten ze door die muur heen weten te tikken.
van de Beek, imo.toolkist schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:26:
[...]
KJH kan prima koppen en mag wat mij betreft ook wel invallen. Alleen, voor wie?
heerlijk, De Ligt wint weer van Ronaldo en gelijk kijkt ie weer boos
Schone en dan vd Beek terug.groggy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:26:
Huntelaar voor tadic? Of voor vd beek en Tadic een linie terug?
Vd Beek kan altijd scoren
Ronaldo was te ligtExocet schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:27:
De Ligt en Ronaldo ligt
Verwijderd
Tja das toch ook niet zo gek meer.jaapstobbe schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:27:
Niemand wil veltman aanspelen he
Zwaar superieur really? Leen mij die bril ook eens.MazeWing schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:24:
[...]
WTF! Ajax speelt zwaar superieur en heeft het enkel moeilijk omdat Juventus het maximaal dicht aan het gooien is.
Dat was in mijn jeugd wel vaker met de backsjaapstobbe schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:27:
Niemand wil veltman aanspelen he
- tweakduke
Ja Schöne is leeg
Ik zie geen tactische reden om te wisselen. Ajax oogt ook nog niet moe. Schone allicht.
[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 10-04-2019 22:29 ]
Verwijderd
Schöne maar eens wisselen voor KJH.
Ten hag is trouwens wel heel laat met wisselen nu.
Ten hag is trouwens wel heel laat met wisselen nu.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2019 22:29 ]
Ik ben bang dat Siem 0.5 zo het veld in gaat komen ofzo
Dik geen buitenspel, waarom vlagt ie dan?
[ Voor 6% gewijzigd door Exocet op 10-04-2019 22:29 ]
man dat late gefluit met dat buitenspel wat het niet is, man man man man man
- tweakduke
Mazraoui is aanvallend veel beter dan Veltman.
Al is het met Mazraoui ook billen knijpen met zijn verdediging kunsten.
Al is het met Mazraoui ook billen knijpen met zijn verdediging kunsten.
Juventes, baby.Exocet schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:29:
Dik geen buitenspel, waarom vlagt ie dan?
Beter bekend als Bribeventus.
★ What does that mean? ★
Waarom doet Schöne met denken aan Jaime Lannister?...
FTFYVerwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:29:
Schöne maar eens wisselen voor KJH.
Ten hag is trouwens wel heel laat met wisselen nu altijd.
Dude Neres moet sowieso blijven staanTyphone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:29:
Neres en Schöne wisselen.
"theater" Dirigent Ronaldo, lach me rot om die gast
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Daar heb je weinig aan want volgens mij ben je blind!snmght schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:28:
[...]
Zwaar superieur really? Leen mij die bril ook eens.
Meh, hij heb wel geel ook dacht ik. Dus misschien verstandige wissel.
★ What does that mean? ★
Beiden DeensMazeWing schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:30:
Waarom doet Schöne met denken aan Jaime Lannister?...
Het "nieuwe" logo van Ajax is lang niet zo lelijk als het nieuwe logo van Juventus ...
Ik zie hier nog betere Paint-skills voorbij komen ...
Ik zie hier nog betere Paint-skills voorbij komen ...
Die is moe. Oogt ook moe inmiddels.
De debutant van Ten Hag is er weer. Wtffff
[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 10-04-2019 22:33 ]
En ik maar denken dat Ten Hag niet slechter kon wisselen dan dat ie normaal al doet
Dit topic is gesloten.