Volgende gaat er dan in, 5 keer geschoten, 3 keer kansloos.
Schorsing 1...Tagliafico. Wat een domme ook! Na het fluitsignaal.
[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 10-04-2019 21:41 ]
Zo Tagliafico, dat was wel met vuur spelen hoor!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dom dom..!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En zo wordt je dus genaaid. Al meerdere keren geen overtreding op een Ajacied en nu krijg je dit
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:56
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Domme overtreding
Misses next match... dankjewel Neres. Geef die pass toch gewoon eikel.
wow. nu is het echt genaaid, die overtreding telt gewoon niet. Want het spel had stil moeten liggen
Tagliafico geschorst, dat is echt een gemis
Kut scheids, kut Tagliafico, wat dom! Waarom wacht die scheids met fluiten?
XXXVI
Verdomme. Dat is echt heel erg zonde, Nico gaat altijd voorop..
Zal wel Blind op LB worden dan. Misschien Mazraoui RB en een centrum met De Ligt en Veltman volgende week?
Zal wel Blind op LB worden dan. Misschien Mazraoui RB en een centrum met De Ligt en Veltman volgende week?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Oef, mag nog blij zijn dat het geen direct rood is. Geen enkele intentie de bal te spelen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lekker, wel vrije trap mee, maar kaart voor Tagliafico.
⏩ PVOutput☀️
Maakt niet uit wanneer je overtreding maakt, als die geel is, krijg je geel.Terranova schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:42:
wow. nu is het echt genaaid, die overtreding telt gewoon niet. Want het spel had stil moeten liggen
Al had hij helemaal niets gedaan, je bent gewoon dom als je zo gaat lopen maaien.ephymerous schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:42:
Kut scheids, kut Tagliafico, wat dom! Waarom wacht die scheids met fluiten?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een gele kaart die kwijtgescholden wordt?toolkist schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:43:
Zou me niks verbazen als die kaart kwijtgescholden wordt
Was geen Ajacied in de buurt...PWM schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:43:
Wees blij dat het geen rood was.
Scheids wachtte op voordeel.
Zei de commentator van SBS6 nou "dat is waar Van Halst boos op is?"
Bijzonder gefloten van de scheids, maar goed, koppie erbij houden en blijven voetballen!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Behoorlijk partijdige scheids! Waarom kunnen zie die van Ajax-Real niet 100x klonen en voor elke wedstrijd gebruiken...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Tagliafico Komt in de problemen doordat de scheids “voordeel” geeft. Belachelijke gele kaart.
Niets gelijkwaardigs helaas nee. Ik denk dat ETH dan voor Blind op de LB kiest, maar hoop dat hij dan Veltman ipv Magallan in het centrum zet.Exocet schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:43:
Zonder Nico is gewoon een paar procent minder. Zit geen fatsoenlijke vervanger achter
Bijzaak. Als dat zo was had Veltman al lang alle 11 de Juventus spelers onderuit geschopt wanneer het spel stil lag.Terranova schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:42:
Ah, ben dus toch niet gek, dat ik dat hoordeArjan90 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:43:
Zei de commentator van SBS6 nou "dat is waar Van Halst boos op is?"Bijzonder gefloten van de scheids, maar goed, koppie erbij houden en blijven voetballen!
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Wat is de laatste keer dat het gebeurd is? Kan me namelijk geen enkel geval herinneren.toolkist schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:44:
[...]
Kan wel degelijk, ookal gebeurt het niet snel.
Heb je daar een voorbeeld van? Ik dacht dat het niet kon, elk seizoen is er wel een speler die een cruciale pot mist door een onterechte gele kaart (deze was overigens meer dan terecht, kom op).toolkist schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:44:
[...]
Kan wel degelijk, ookal gebeurt het niet snel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja, die zag je al aankomen. Jammer
PSN: DutchTrickle PVoutput
Pfoei, en dat op slag van rust! Balen zeg
Pfft, wat een klasbak.
⏩ PVOutput☀️
En dat was te veel gevraagdjaapstobbe schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:44:
Ff 0-0 tot de rust aub
Zoals PSV zei je?OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:30:
Lelijk spel van Juventus, tis net PSV op anabolen ...
Kijk dames van Ajax, ZO scoor je
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat doe je jezelf te kort hier. Fijn dat Schone mee loopt ook

XXXVI
Is hij veroordeeld? Lekker relevant joh!MazeWing schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:46:
Bah bah. Die eikel flikt het weer...
Wat gun ik hem toch jaren voor die verkrachting!
Je kan zeggen wat je wil maar het is wel een fraaie goal.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik geloof dat ze in gedachte al aan de thee zaten. Volgens mij had De Jong mee moeten lopen.
In de rust gaan ze zeggen dat hij mandekking ha dmoeten hebben. koe/gat
★ What does that mean? ★
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:56
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja laat Ronaldo lekker lopen

*hit man
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Als je al die kansen mist is dit objectief gezien gewoon terecht. Ronaldo, wat een klasse.
Die Ronaldo. Wat een fenomeen is dat..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
De Jong en/of Schöne lieten hem lopen.ph4ge schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:47:
Ik geloof dat ze in gedachte al aan de thee zaten. Volgens mij had De Jong mee moeten lopen.
Die 2-1 kan dus nog. 
En anders; Real Madrid won ook in Amsterdam.
En anders; Real Madrid won ook in Amsterdam.
Het is gewoon een fenomeen. Niet verdient wel gescoord. Ajax ff twee a drie goaltjes maken. Voorspelling 3-1 kan nog steeds
Er zijn iig nog 45 + 90 om er wat aan te doen. Maar aiaiai nu al een uitdoelpunt tegen....
Zozo ineens is het weer druk hier ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja, dit zat ik net een ierse vriend uit te leggen. AC, Inter en Juve.. worse than the Germans.Exocet schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:48:
Altijd tegen die Italiaanse ploegen, je bent beter, maar zij scoren
★ What does that mean? ★
ronaldo is een ster heOPSLAGHOND schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:48:
Verwijderd
Die droeftoeters die balen straks als we voor plek 1 straks voorronden Europa league moeten spelen.OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:48:
Shot van boven was mooi. Wat een loopactie. En waarom loopt Blind weg
Raar he, het is rust.OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:48:
Het begon al met het niet meeverdedigen van Neres, die loopt samen met Bonucci nog voorin bij 1 verdediger.. Tja, en dan tussen 3 man loopt Ronaldo zo vrij als een vogeltje. Zonde.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ook 1 wedstrijdPWM schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:46:
Is een tweede geel (dus rood) voor hem nu 2 wedstrijden schorsing, of ook gewoon 1?
Het is toch wel typisch dat het altijd Ronaldo is...
Het korreltje zand in de vagina, het steentje in je schoen, het vuiltje in je oog, en jeuk op een plekje op je rug waar je niet bij komt; allemaal nog niet eens 1% zo irritant als Ronaldo!
Het korreltje zand in de vagina, het steentje in je schoen, het vuiltje in je oog, en jeuk op een plekje op je rug waar je niet bij komt; allemaal nog niet eens 1% zo irritant als Ronaldo!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Wel heel verrassend dat het ook toevallig net rust is. Zou dat toeval zijn?OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:48:
dat is waarschijnlijk tactiek he. Altijd eentje voorinOuterspace schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:50:
Het begon al met het niet meeverdedigen van Neres, die loopt samen met Bonucci nog voorin bij 1 verdediger.. Tja, en dan tussen 3 man loopt Ronaldo zo vrij als een vogeltje. Zonde.
Ik heb nog niemand zien klagen over zone vs mandekking. Duurt wel lang zo
Hij loopt gewoon heel slim, zet precies op het juiste moment aan. Hier is hij koning in dus nee ik wil niet alleen de Ajax verdediging de schuld geven. Dit flikt hij tegen elke club.Leon Zwiers schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:47:
Lekker verdedigd ook. Hij kan zo vrij als een vogel de 16 inrennen en volledig vrij inkoppen.
Verwijderd
Voor een aantal wel en een aantal niet maar ach straks hebben we maar 1 ticket voorronde Europa league.Napo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:51:
[...]
Wel heel verrassend dat het ook toevallig net rust is. Zou dat toeval zijn?

Los van de tegentreffer vind ik Ajax erg goed spelen, volwassen, rustig opbouwend. Hopelijk kunnen ze de kansen gaan benutten, al zal Juventus nu wel helemaal achterin blijven, loerend op de counter.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Prachtgoal van Ronaldo, wel opportunistisch maar dat is ook een kracht....Ajax verdient wel meer dan dit, hopelijk komt de focus terug.
Je moet een penalty krijgen ergens anders kun je het wel schudden
Gaat best prima inderdaad 
Om de critici de mond te snoeren: blijkbaar kunnen we dus ook tegen fitte topploegen goed spel op de mat leggen. Als dit doelpunt van Ronaldo ons niet nekt dan is het de gele kaart van Tagliafico wel; wat een enorme aderlating
Om de critici de mond te snoeren: blijkbaar kunnen we dus ook tegen fitte topploegen goed spel op de mat leggen. Als dit doelpunt van Ronaldo ons niet nekt dan is het de gele kaart van Tagliafico wel; wat een enorme aderlating

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Misschien zit je er te ver vanaf?Terranova schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:54:
Liep het geluid nou achter op de tv?
Dit topic is gesloten.