[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 ... 138 Laatste
Acties:
  • 198.795 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:54

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ph4ge schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:59:
Hoewel ik geen fan ben van de VAR zoals het nu werkt, wilde ik vooral benadrukken dat we het gebash van Gozubuyuk niet moeten overdrijven. Het is weer opvallend dat dit topic ontploft als toevallig PSV een keer een meevallertje heeft, en ik ben niet voor PSV.
Dat ben ik wel met je eens, Slutsky heeft het mooi samengevat. Verder is het aan de KNVB.

Dat het topic ontploft is niet zo opvallend. De twee titelkandidaten vertegenwoordigen een groot aandeel van de posters hier. Zodra één van de twee een voor- of nadeeltje heeft heb je direct twee kampen die daar wat van gaan vinden.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Aangezien de KNVB niet eens 1 van de vele discutabele momenten kiest uit Vitesse - PSV als VAR-moment, maar de wedstrijd wat dat betreft compleet negeert denk ik niet dat er veel zal gebeuren behalve een schorsing voor Slutsky.

Wat mij betreft was dit juist het moment geweest om eens duidelijk te zijn mbt tot de VAR, pak die 5 - 6 (of meer) momenten eens allemaal mee.
Dit is gewoon typisch voor de oude-mannen-instelling in de voetbalwereld.
FIFA = UEFA = KNVB
0 verschil, enkel de schaal is groter.

[ Voor 41% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-04-2019 15:40 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:57
Reddit:
On the 7th of December 2004, Lionel Messi made his Champions League debut for Barcelona (at Shakhtar Donetsk).
Since that day, there have been 15 editions of the UEFA Champions League, and all of the champion teams can be sorted into 4 different categories:
  1. Cristiano Ronaldo's team:
    Manchester United 2007-08, Real Madrid 2013-14, Real Madrid 2015-16, Real Madrid 2016-17, Real Madrid 2017-18
  2. Lionel Messi's team:
    Barcelona 2005-06, Barcelona 2008-09, Barcelona 2010-11, Barcelona 2014-15
  3. Team led by a manager with past success in UEFA competitions:
    Liverpool 2004-05 (Rafa Benítez), AC Milan 2006-07 (Carlo Ancelotti), Internazionale 2009-10 (José Mourinho), Bayern München 2012-13 (Jupp Heynckes)
  4. English team led at the start of the season by a Portuguese manager who had recently won the Europa League, who was sacked due to underwhelming league results, and replaced by a former player who formerly had very little success as a Premier League manager:
    Chelsea 2011-12 (André Villas-Boas/Roberto di Matteo)
As we approach the quarter-finals, we can now clearly see which of the remaining teams fall into each category:
  • Juventus
  • Barcelona
  • Manchester City (Pep Guardiola)
  • Manchester United (José Mourinho/Ole Gunnar Solskjær)
Liverpool, Tottenham Hotspur, Porto, and Ajax don't fall into any of those categories - so it appears highly unlikely that we'll see one of them as the eventual champions.
Helaas voor Aajx :+

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Wat een criteria zeg. Begon de laatste winnaar toevallig ook met 11 spelers aan de aftrap? Want dan maakt Ajax wel kans O-)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Lol, www.kanslozestatistieken.nl. Wisten jullie overigens dat Ajax al 18 jaar geen thuiswedstrijd meer verloren heeft in April? Volgens die statistiek gaan we het morgen winnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:57
Erapaz schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:56:
[...]

Lol, www.kanslozestatistieken.nl. Wisten jullie overigens dat Ajax al 18 jaar geen thuiswedstrijd meer verloren heeft in April? Volgens die statistiek gaan we het morgen winnen!
Het komt van Reddit, je moet het vooral niet te serieus nemen ;)

Ik hoop van harte dat Ajax van Juve wint, stel die Europese plek maar veilig voor NL :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:38
Baseman77 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:43:
[...]

Ik hoop wel dat dat boerke een betere kennis heeft van de spelregels dan jij.
Voor gevaarlijk spel staat namelijk een indirecte vrije trap, dus kan het nooit een penalty opleveren.
Ja sorry, dat bedoelde ik ook. Het had idd een indirecte vrije trap moeten zijn.

Hoe dan ook, de scheidsrechter had dit zelf moeten zien en niet de VAR raadplegen. Vitesse werd gewoon benadeeld in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
chim0 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:10:
[...]

Ja sorry, dat bedoelde ik ook. Het had idd een indirecte vrije trap moeten zijn.

Hoe dan ook, de scheidsrechter had dit zelf moeten zien en niet de VAR raadplegen. Vitesse werd gewoon benadeeld in deze.
Als het raak was (en daar leek het best op) dan was een pingel de juiste maatregel. Dat de VAR hem erop wijst dat het niet raak was is goed, daar is de VAR voor.
Dat meneertje respect vervolgens blijkbaar de spelregels niet kent en niet weten dat er zoiets als gevaarlijk spel bestaat is niet te begrijpen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

chim0 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:10:
[...]

Ankona schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:18:
[...]

Als het raak was (en daar leek het best op) dan was een pingel de juiste maatregel. Dat de VAR hem erop wijst dat het niet raak was is goed, daar is de VAR voor.
Dat meneertje respect vervolgens blijkbaar de spelregels niet kent en niet weten dat er zoiets als gevaarlijk spel bestaat is niet te begrijpen.
Ik denk dat we het inmiddels wel allemaal eens zijn dat S.G. te H. niet bepaald een consequente, goede scheidsrechter is die topwedstrijden zou moeten fluiten. Zullen we het daar nu verder eens bij laten verder?

Of starten we een apart topic over arbitrale dwalingen? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 09:34
Gonadan schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:23:
[...]

Dat ben ik wel met je eens, Slutsky heeft het mooi samengevat. Verder is het aan de KNVB.

Dat het topic ontploft is niet zo opvallend. De twee titelkandidaten vertegenwoordigen een groot aandeel van de posters hier. Zodra één van de twee een voor- of nadeeltje heeft heb je direct twee kampen die daar wat van gaan vinden.
Als we weer is een eindstrijd tussen ajax en feyenoord zien wordt het helemaal feest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-09 09:46

Qu3st

Ramzzz schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:30:
[...]

[...]

Ik denk dat we het inmiddels wel allemaal eens zijn dat S.G. te H. niet bepaald een consequente, goede scheidsrechter is die topwedstrijden zou moeten fluiten. Zullen we het daar nu verder eens bij laten verder?

Jij begon ermee op zaterdag :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

In ander nieuws:

Zo kun je een penalty ook nemen.

8)7
Qu3st schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:38:
[...]

Jij begon ermee op zaterdag :+
offtopic:
Wanneer het actueel is, ga gerust je gang. Dat is ontopic.

Het is inmiddels dinsdag... dan wordt het wel een behoorlijk oude koe.

[ Voor 44% gewijzigd door Ramzzz op 09-04-2019 17:41 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

_O- De keeper kon hier ook niks meer aan doen ofzo.
[...]

offtopic:
Wanneer het actueel is, ga gerust je gang. Dat is ontopic.

Het is inmiddels dinsdag... dan wordt het wel een behoorlijk oude koe.
Ik ben het volledig met je eens!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:30
Gonadan schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:23:
[...]

Echt niet O-)

Dat Twente he. De gemeente scheld blijkbaar ongeveer 7 miljoen kwijt..... Is dat niet een verkapte vorm van staatssteun? Het wordt steeds gekker daar. Er is niets geleerd van het verleden. Ik ben he-le-maal klaar met dat klote Twente. Jammer dat ze waarschijnlijk gaan promoveren, want ik had ze nog een paar jaar KKD van harte gegund

[ Voor 26% gewijzigd door LZ86 op 09-04-2019 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ik denk dat de gemeente niet had geholpen als ze niet zo hoog zouden staan. Nog een jaar in de KKD hadden ze denk ik niet overleefd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Leon Zwiers schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:54:
[...]

Echt niet O-)

Dat Twente he. De gemeente scheld blijkbaar ongeveer 7 miljoen kwijt..... Is dat niet een verkapte vorm van staatssteun?
Ja dus:

Het voorstel van het college is in de ogen van de universitair docent in strijd met de Europese regels voor staatssteun. De gemeente en haar juridische adviseurs zeggen dat de gemeente FC Twente geld mag geven als dit voorkomt dat de gemeente door een faillissement méér geld kwijtraakt.

Volgens Van der Burg is dit correct, maar moet dit bedrag wel zo laag mogelijk zijn. "Het is voor een redding absoluut niet nodig dat FC Twente meteen twee keer zo rijk wordt als het gezonde Heracles. En een redding wordt duidelijk niet belemmerd als de gemeente bedingt dat de club de gemeente meer terugbetaalt indien de club in de toekomst weer uitstekend draait."

https://www.rtvoost.nl/ni...r-FC-Twente-te-ruimhartig

Op naar de rechtszaal ermee! knip. Laat dit gewoon. Het levert gewoon helemaal niks op voor de lopende discussie en zorgt alleen maar voor negatieve reacties. :)

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-04-2019 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:52

Player1S

Probably out in the dark

Leon Zwiers schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:27:
[...]

Ja dus:

Het voorstel van het college is in de ogen van de universitair docent in strijd met de Europese regels voor staatssteun. De gemeente en haar juridische adviseurs zeggen dat de gemeente FC Twente geld mag geven als dit voorkomt dat de gemeente door een faillissement méér geld kwijtraakt.

Volgens Van der Burg is dit correct, maar moet dit bedrag wel zo laag mogelijk zijn. "Het is voor een redding absoluut niet nodig dat FC Twente meteen twee keer zo rijk wordt als het gezonde Heracles. En een redding wordt duidelijk niet belemmerd als de gemeente bedingt dat de club de gemeente meer terugbetaalt indien de club in de toekomst weer uitstekend draait."

https://www.rtvoost.nl/ni...r-FC-Twente-te-ruimhartig

Op naar de rechtszaal ermee! knip
Die persoon loopt ook telkens te zeiken over het nieuwe feyenoord stadion en andere zaken en word keer op keer genegeerd. Zegt genoeg over zijn intelligentie.
Hou het eens vriendelijk...

[ Voor 8% gewijzigd door naitsoezn op 09-04-2019 19:38 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:30:
Ik dacht dat opsomtopics niet gewenst waren? O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

De dames hebben er zin in. 3-0 na 20 minuten.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Player1S schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:36:
[...]

Die <knip> loopt ook telkens te zeiken over het nieuwe feyenoord stadion en andere zaken en word keer op keer genegeerd. Zegt genoeg over zijn intelligentie.
knip
Wellicht word het voor Twente inclusief aanhang tijd om eens een andere houding aan te nemen waardoor mensen wellicht minder verbolgen over het verleden hoeven te zijn. Wordt ook op de NOS aangehaald.

"Maar deze club is alleen van geen kant zuinig" er is daar een bepaalde arrogantie: wij zijn FC Twente, wij zijn belangrijk. En die hele cultuur hou je zo in stand."

[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 10-04-2019 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Mag het wat constructiever en vriendelijker over Twente en elkaar? :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Leon Zwiers schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:55:
[...]

Wellicht word het voor Twente inclusief aanhang om eens een andere houding aan te nemen waardoor mensen wellicht minder verbolgen over het verleden hoeven te zijn. Wordt ook op de NOS aangehaald.

"Maar deze club is alleen van geen kant zuinig" er is daar een bepaalde arrogantie: wij zijn FC Twente, wij zijn belangrijk. En die hele cultuur hou je zo in stand."
De NOS moet eerst even haar huiswerk gaan doen.Madamke zat in het 18:00 journaal te raaskalen dat de gemeente Enschede 14 miljoen kwijt scheld.
Er word 5 miljoen weg gescholden en 9 miljoen op de lange baan gezet. Die 9 miljoen moet nog steeds betaald worden.
Daarnaast staan er tig voorwaarden tegenover waar met geen woord over gerept werd.

Niet de houding van de supporters maar de volkomen onjuiste berichtgeving houd de haat in stand.
Maar ga lekker door met je haat.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

*knip* Geen enkele reden om er andere clubs bij te betrekken. Voor de rest, zie: DaniëlWW2 in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2"

[ Voor 118% gewijzigd door naitsoezn op 09-04-2019 19:40 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-09 20:44

Typhone

Who Dares Wins

Gunner schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:54:
De dames hebben er zin in. 3-0 na 20 minuten.
Teletekst zegt dat ze tegen niemand spelen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AJHXCenCLhReq4huaytvVG7E/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Typhone schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:13:
[...]

[Afbeelding]
En dan nog maar slechts 4-0 voor staan?? :+

[ Voor 67% gewijzigd door naitsoezn op 09-04-2019 19:40 . Reden: Quote in tekst aangepast, dus reactie daarop is overbodig ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

[...]

[Afbeelding]
Het lijkt wel zo op het veld! Nu al 6-0 en dat alleen in de 1e helft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[...]

[Afbeelding]
Chili is zo slecht dat kan wel kloppen. Alsof ze niemand opgesteld hebben.

6-0 bij rust.
Player1S schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:14:
[...]

en gemeentelijke steun, en fraude
Je bagatelliseert de problemen daarmee wel. Als je bekijkt dat we in Nederland een ziekenhuis, die een échte maatschappelijke functie heeft, wel failliet laten gaan en een voetbalclub moet koste wat het kost overeind gehouden worden. Nee daar heb ik geen begrip voor.

[ Voor 37% gewijzigd door Gunner op 09-04-2019 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Player1S schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:14:
[...]

en gemeentelijke steun, en fraude

[...]

En dan nog maar slechts 4-0 voor staan?? :+
Dat doet de gemeente toch, ze hebben al gefaald door vergunning af te geven voor het stadion. dat was eerst van FCT. Het is toch belachelijk dat een provincieclubje een eigen stadion heeft. Alleen inkomsten door thuisvoetbal, dat brengt niets op. Ik lees veel haat aan FCT, maar de poppetjes die de schade hebben veroorzaakt zijn weg.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

@Leon Zwiers kijk gewoon even de analyse in de rust bij Nederland-Chili! Dan vergeet je alles even <3

Ronaldo start morgen gewoon in de basis bij Juventus. Dat zei de trainer net op de persco. Helpt denk ik wel dat hij echt extreem afgetraind is, net iets sneller met herstel? Maar blijft ook wel een risico natuurlijk, hoe goed is hij herstelt, en is hij echt 100%?

[ Voor 81% gewijzigd door Qu3st op 09-04-2019 19:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[b]Qu3st schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:27:[/bRonaldo start morgen gewoon in de basis bij Juventus. Dat zei de trainer net op de persco. Helpt denk ik wel dat hij echt extreem afgetraind is, net iets sneller met herstel? Maar blijft ook wel een risico natuurlijk, hoe goed is hij herstelt, en is hij echt 100%?
Wellicht een beetje extra hulp van de dokter? Het zou niet de eerste keer zijn en mij ook totaal niet verbazen als het weer zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Enjoy Liverpool Vs Porto *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 21:21
Weer even heerlijk genoten van het YNWA, hoop dat Liverpool door gaat.
Ook goed voor de vorm van van Dijk en Wijnaldum :)

En hangen voor Liverpool!

[ Voor 5% gewijzigd door Vlassie1980 op 09-04-2019 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vlassie1980 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:04:
[...]

Weer even heerlijk genoten van het YNWA, hoop dat Liverpool door gaat.
Ook goed voor de vorm van van Dijk en Wijnaldum :)
Wijn zit op de bank. 1-0 al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Casillas geklopt, stiekem toch wel een beetje lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ik ben ook wel benieuwd naar Tottenham tegen Man City.

Lekker begin voor Liverpool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Qu3st schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:07:
Ik ben ook wel benieuwd naar Tottenham tegen Man City.

Lekker begin voor Liverpool!
Laat Tottenham maar lekker winnen zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Vlassie1980 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:08:
[...]

Laat Tottenham maar lekker winnen zou ik zeggen :)
Nou ja, Kuipers gaat al op het schermpie kijken voor een potentiële penalty ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:05
Kuipers naar de VAR voor een mogelijke pingel voor City :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

En penalty voor City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Pingel voor City, die verdediger gaat met zijn arm niet eens naar de bal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:46

Quad

Doof

Slecht ingeschoten door Aguero.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
En gestopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Vlassie1980 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:12:
Ach wat maakt het nu allemaal nog uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 22-09 09:58
Vlassie1980 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:12:
Volgens het engelse commentaar zijn de scheidrechters blijkbaar geïnstrueerd dat als spelers zich breed maken en de bal dan op een arm komt dat er een penalty gegeven moet worden. Ligt dus meer aan Uefa dan Kuipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goal Liverpool, mooie aanval hoor!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
2-0 Liverpool :)

Dat Porto is echt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Hoppa! Mooie aanval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 15:56
Toch jammer dat Ajax geen Porto heeft geloot.
Zou Ajax ook niet al teveel moeite mee gehad hebben denk ik.
Al zal Porto waarschijnlijk ook hebben gehoop op 2 potjes met Ajax.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Waarom pakt die Alisson die bal niet joh.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vlassie1980
Maarten_E schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:28:
Toch jammer dat Ajax geen Porto heeft geloot.
Zou Ajax ook niet al teveel moeite mee gehad hebben denk ik.
Al zal Porto waarschijnlijk ook hebben gehoop op 2 potjes met Ajax.
Ik denk dat Ajax minder scherp zou zijn tegen Porto dan tegen Juventus. Het is toch ook mooier om Juve uit te schakelen dan met alle respect Porto :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het is ook mooier om er tegen Juventus uit te vliegen dan tegen Porto. Ik ben wel tevreden met deze loting.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Toch wel erg veel zin in morgen. Een Zuid Europese club met een grote vedette tegen een club die vroeger heel wat was en misschien nu op zijn weg terug is. En niemand had ze verwacht in de kwart finales. Met een coach die op dit niveau toch als coach voor het eerst mag acteren.

Is Man U - Barca nog ergens te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
PWM schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:38:

Op Ziggo Sport :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nog een rondje!
Of een puntje!!
Juve zonder drugs scheelt ook nogal vergeleken met die verloren finale ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
PWM schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:38:

Ziggo heeft beide wedstrijden, net als vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@PWM zal denk ik alleen Ziggo Sport Voetbal zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Quad schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:40:
@PWM zal denk ik alleen Ziggo Sport Voetbal zijn.
Nee hoor, is ook 'gewoon' op Ziggo Sport open kanaal.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vlassie1980
Tottenham heeft trouwens wel een vet mooi stadion gekregen zeg, mag wat kosten maar dan heb je ook wat.
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/7808/46849936834_0064d7f6fa_b.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat sowieso, die Oostenrijkers voorbij. }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Vlassie1980 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:42:
Tottenham heeft trouwens wel een vet mooi stadion gekregen zeg, mag wat kosten maar dan heb je ook wat.
[Afbeelding]
van buiten ook zeer mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Qu3st schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:41:
[...]

Nee hoor, is ook 'gewoon' op Ziggo Sport open kanaal.
Dat is denk ik dan alleen op een Ziggo abonnement?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Quad schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:44:
[...]

Jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Quad schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:44:
[...]

Of een vriend/familielid vinden die zijn inlog voor Ziggo Go wilt uitlenen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:43:
[...]

Dat sowieso, die Oostenrijkers voorbij. }:|
We gaan gewoon de maand afsluiten met nog in drie competities actief zijn. Met hangen en wurgen, eh bloed, zweet en tranen.
Vlassie1980 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:42:
[Afbeelding]
Wat is het toch met Engelse stadions en die aflopende zijkanten langs het veld.

[ Voor 40% gewijzigd door PolarBear op 09-04-2019 22:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

PolarBear schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:13:
[...]

We gaan gewoon de maand afsluiten met nog in drie competities actief zijn. Met hangen en wurgen, eh bloed, zweet en tranen. Met gemak :+
Alweer? Begint wel eentonig te worden :+

[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 09-04-2019 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
1-0 Tottenham :)

[ Voor 70% gewijzigd door Sempy op 09-04-2019 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 22-09 09:58
PolarBear schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:13:
Wat is het toch met Engelse stadions en die aflopende zijkanten langs het veld.
Het zou mij niks verbazen dat ze dat doen zodat je genoeg uitloop ruimte hebt maar ook de supporters lekker dichtbij het veld kwijt kan.

Voor morgen hoop ik echt dat Neres het weer lekker op zijn heupen heeft en door de statistische verdediging van Juve kan dansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:07
Qu3st schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:19:
[...]

Alweer? Begint wel eentonig te worden :+
Ach .. het wend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Duidelijk dat wordt Ajax - Tottenham volgende ronde. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Ajax - Tottenham zou zooooo gruwelijk zijn. Staan er mogelijk gewoon 15 Ajacieden tegelijk op het veld :P

Dromen mag zo af en toe hé :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ach jee, de F-side denkt weer eens stoer hun 'cluppie' te helpen. Ze hebben weer geprobeerd de gasten wakker te houden.
Als je zoiets een keer doet kan ik het nog wel als ludiek zien, wordt het structureel dan vind ik het gewoon heel erg sneu. :F

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Als dat iets bewijst is dat je nog geen grote bent. Zitten ze er wederom naast net als met Scherpen. Johan de grootste Ajacied wordt toegezongen in een volle Arena maar was ook 'kakkerlak' maar dat wordt maar even vergeten (statement of niet). Dat ze zich lekker op de support gaan richten zoals het oude 410 grotendeels deed en dit soort shit voor de 'Instagram-generatie' lekker laten waar het hoort.

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 10-04-2019 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
  • Laatst online: 30-03-2024
Gonadan schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:41:
Ach jee, de F-side denkt weer eens stoer hun 'cluppie' te helpen. Ze hebben weer geprobeerd de gasten wakker te houden.
Als je zoiets een keer doet kan ik het nog wel als ludiek zien, wordt het structureel dan vind ik het gewoon heel erg sneu. :F
Een echte supporter "geniet" van de wedstrijd i.p.v. vooraf verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Allemaal extra motivatie voor Ronaldo zo vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Het hielp tegen Real Madrid ook niet zoveel volgens mij... :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
Yogibeer schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:29:
Ajax - Tottenham zou zooooo gruwelijk zijn. Staan er mogelijk gewoon 15 Ajacieden tegelijk op het veld :P

Dromen mag zo af en toe hé :)
Ik heb City - Juventus al bijna ingevuld voor de volgende ronde.

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 10-04-2019 09:13 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:22
Juventus is wel erg sterk. Als je zo'n geslepen team als Atletico uit kunt schakelen dan ben je wel heel goed.

En Ajax zijn verdediging is nu niet bepaald hun sterkte. Ze zullen de 0 vast niet houden.
Ik moet het nog zien.
Ach tis natuurlijk al heel mooi dat Ajax zo ver gekomen is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Typhone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:00:
Het hielp tegen Real Madrid ook niet zoveel volgens mij... :')
Ze waren een paar weken later wel helemaal van slag hoor :9
Harribo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:17:
Juventus is wel erg sterk. Als je zo'n geslepen team als Atletico uit kunt schakelen dan ben je wel heel goed.

En Ajax zijn verdediging is nu niet bepaald hun sterkte. Ze zullen de 0 vast niet houden.
Ik moet het nog zien.
Ach tis natuurlijk al heel mooi dat Ajax zo ver gekomen is.
Het is heel mooi om in de kwartfinale te staan, beste 8 van Europa is toch wel fijn. Maar ik zelf verwacht tegen Juventus er niks van, daarom ook wel fijn om tegen Juventus te moeten en niet Porto, dan gaan mensen dingen verwachten. Vanavond komt 1 van de beste spelers ter wereld zijn kunsten vertonen in Amsterdam, ik hoop gewoon dat Ajax zijn rug recht houdt. En als we dan een doelpunt tegen krijgen, tja jammer maar te verwachten. Ik hoop heel erg dat @Martinusz mij weer gaat quoten over een week dat ik compleet mis zit ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Qu3st op 10-04-2019 09:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:19:
[...]

[...]

Het is heel mooi om in de kwartfinale te staan, beste 8 van Europa is toch wel fijn. Maar ik zelf verwacht tegen Juventus er niks van, daarom ook wel fijn om tegen Juventus te moeten en niet Porto, dan gaan mensen dingen verwachten. Vanavond komt 1 van de beste spelers ter wereld zijn kunsten vertonen in Amsterdam, ik hoop gewoon dat Ajax zijn rug recht houdt. En als we dan een doelpunt tegen krijgen, tja jammer maar te verwachten. Ik hoop heel erg dat @Martinusz mij weer gaat quoten over een week dat ik compleet mis zit ;)
3:1 voor Ajax als ze hun CL vorm vinden.
1:3 voor Juventus als Ajax hun CL vorm niet heeft

Veel erger zijn de 5 spelers die op scherp staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
Typhone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:26:
[...]

3:1 voor Ajax als ze hun CL vorm vinden.
1:3 voor Juventus als Ajax hun CL vorm niet heeft

Dit is inderdaad wel een dingetje. Ik hoop dat ze daar toch wel goed rekening mee houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

En ik hoop ook dat als Ronaldo doorbreekt ze de rode kaart gewoon pakken buiten de 16 en niet zoals die faalhaas van Vitesse in de 16 inclusief rode kaart. Ultra dom. Het is weer zo'n typisch wedstrijdje tegen Italianen waarbij Veltman een keer staat te slapen bij een riante 2-0 voorsprong in de 76e minuut waardoor je alsnog met 2-2 of 2-3 komt te staan.

Ik was erbij in Milaan 2004 toen onze 'vriend' Tomasson de 3:2 kwam maken in de 91e minuut. :X Italianen :X

[ Voor 49% gewijzigd door Typhone op 10-04-2019 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:19:
[...]

[...]

Doe ik graag hoor :P maar deze keer heb ik minder vertrouwen in hoor, het is natuurlijk leuk dat we wat verder zijn gekomen dan jaren, maar nu kom je de geslepen en kwalitatief betere teams sowieso tegen natuurlijk. Ik geloof dat Juventus van zijn laatste 28 CL wedstrijden thuis er slechts 2 verloor. Daar ligt denk ik ook de key, ook al zou je vandaag een succesje boeken (zoals Athletico deed) in hun thuis wedstrijd, dan gaan we er uit toch wel vanaf verwacht ik zo :P het blijven Italianen.
Typhone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:26:
[...]

Dat gaat voor de uit wedstrijd sowieso een probleem zijn inderdaad, of iedereen moet zich gedragen vanavond, maar een gele kaart pak je zo natuurlijk.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
Slutsky is geschorst voor 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. Het was te verwachten..
Typhone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:37:
Ik was erbij in Milaan 2004 toen onze 'vriend' Tomasson de 3:2 kwam maken in de 91e minuut. :X Italianen :X
Ik zat als jochie toen voor de tv, maar kan het mij nog erg goed herinneren. Wat een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Martinusz schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:41:
[...]

Doe ik graag hoor :P maar deze keer heb ik minder vertrouwen in hoor, het is natuurlijk leuk dat we wat verder zijn gekomen dan jaren, maar nu kom je de geslepen en kwalitatief betere teams sowieso tegen natuurlijk. Ik geloof dat Juventus van zijn laatste 28 CL wedstrijden thuis er slechts 2 verloor. Daar ligt denk ik ook de key, ook al zou je vandaag een succesje boeken (zoals Athletico deed) in hun thuis wedstrijd, dan gaan we er uit toch wel vanaf verwacht ik zo :P het blijven Italianen.

[...]

Dat gaat voor de uit wedstrijd sowieso een probleem zijn inderdaad, of iedereen moet zich gedragen vanavond, maar een gele kaart pak je zo natuurlijk.
Wat? Niet iedereen kan vandaag pessimistisch zijn, jou optimisme gaf me altijd hoop :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:41:
[...]

Doe ik graag hoor :P maar deze keer heb ik minder vertrouwen in hoor, het is natuurlijk leuk dat we wat verder zijn gekomen dan jaren, maar nu kom je de geslepen en kwalitatief betere teams sowieso tegen natuurlijk.
Ondanks de uitslag tegen Real Madrid maak je mij niet wijs dat dat geen geslepen en kwalitatief goed team is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Curva schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:48:
Slutsky is geschorst voor 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. Het was te verwachten..
Zelfde straf als meneertje respect dus (of heeft die er geen voorwaardelijk bij gekregen?) Wel jammer dat de waarheid zeggen bestraft moet worden.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
Ankona schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:55:
[...]

Zelfde straf als meneertje respect dus (of heeft die er geen voorwaardelijk bij gekregen?) Wel jammer dat de waarheid zeggen bestraft moet worden.
Ik heb geen idee op wie of welke situatie je doelt :+

Met je laatste zin ben ik het helemaal eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Curva schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:48:

[...]

Ik zat als jochie toen voor de tv, maar kan het mij nog erg goed herinneren. Wat een drama.
Trauma. Ik zie Chivu nog huilend voor de camera staan een aantal minuten na afloop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:49:
[...]

Wat? Niet iedereen kan vandaag pessimistisch zijn, jou optimisme gaf me altijd hoop :9
Je moet wel realistisch blijven :P tegen Real zag ik het positiever in dan tegen Juventus :)
En Juventus heeft Ronaldo, iets wat Real voorheen had ;)
Typhone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:50:
[...]

Ondanks de uitslag tegen Real Madrid maak je mij niet wijs dat dat geen geslepen en kwalitatief goed team is :)
Zie hierboven, Real had altijd Ronaldo die heel veel wedstrijden gered heeft, nu is Real niet meer zo geslepen als voorheen, ze missen eigenlijk gewoon Ronaldo :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:27
Wat zijn jullie allemaal voorzichtig met jullie uitslagen ;)
Kan me er prima in vinden trouwens, ik verwacht ook niet meer dan maximaal (als al) een gelijkspel (2-2).
In Turijn gaat Juve er met 3-1 vandoor denk ik.

Over het Porto vs Juve verhaal: ik heb ook veel liever Juve. De kans dat je uitgeschakeld wordt is in de kwartfinale nu eenmaal vrij groot, dan liever met een mooie match tegen Juve eruit dan op een knullige manier tegen een lastige maar op het oog makkelijke club als Porto.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Curva
dvdkiwi schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:16:
Over het Porto vs Juve verhaal: ik heb ook veel liever Juve. De kans dat je uitgeschakeld wordt is in de kwartfinale nu eenmaal vrij groot, dan liever met een mooie match tegen Juve eruit dan op een knullige manier tegen een lastige maar op het oog makkelijke club als Porto.
Nou, eigenlijk hadden we Porto moeten loten, want.....
Liverpool heeft van Porto gewonnen met 2-0, Liverpool verloor vorig jaar van Real Madrid, Ajax heeft gewonnen van Real Madrid, dus had Ajax van Porto gewonnen :+ :*)

Snappen we hem nog :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:27
Maar..... maar.... Madrid heeft de afgelopen 3 jaar de CL gewonnen, die zijn dus beter dan IEDEREEN!
En nu zijn wij dat dus :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:27

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ik ben heel benieuwd naar vanavond, komt Juventus om dik te winnen of met het idee de kwartfinales thuis af te maken?

Hoe dan ook, en ik kan het niet vaak zeggen over wedstrijden van Ajax, ik heb er zin in. Dat het weer zo'n spektakel mag worden als tegen RMA.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
Ik denk als Ronaldo uitgeschakeld kan worden dat je een hoop gevaar uit de lucht hebt gehaald. Maar dat neemt niet weg dat die kerel 1 kansje nodig heeft en die zelf ook nog eens kan creëren ongeacht welke wedstrijd hij speelt. Kijk maar naar de wedstrijd tegen Atletico, wat zou Juventus gemaakt hebben zonder Ronaldo..
Ajax heeft best kans vanavond en de bal blijft rond. Zolang ze maar niet in dat gedrag van die pizza bakkers mee gaan.

Leuk dat Tottenham gewonnen heeft, zou mooi zijn als hun in de finale komen. Is weer eens wat anders 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 10-04-2019 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Mosin schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:51:
Ik denk als Ronaldo uitgeschakeld kan worden dat je een hoop gevaar uit de lucht hebt gehaald. Maar dat neemt niet weg dat die kerel 1 kansje nodig heeft en die zelf ook nog eens kan creëren ongeacht welke wedstrijd hij speelt. Kijk maar naar de wedstrijd tegen Atletico, wat zou Juventus gemaakt hebben zonder Ronaldo..
Ajax heeft best kans vanavond en de bal blijft rond. Zolang ze maar niet in dat gedrag van die pizza bakkers mee gaan.
Ik denk vooral dat we ons niet blind moeten staren op Ronaldo, want Bernadeschi, Dybala, Mandzukic, Costa,etc zijn ook geen koekebakkers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

dvdkiwi schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:42:
Maar..... maar.... Madrid heeft de afgelopen 3 jaar de CL gewonnen, die zijn dus beter dan IEDEREEN!
En nu zijn wij dat dus :P
In deze logica;

Heracles wint van Ajax
Ajax wint van Real Madrid
Heracles is dus beter dan Real Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
Yogibeer schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:52:
[...]

Ik denk vooral dat we ons niet blind moeten staren op Ronaldo, want Bernadeschi, Dybala, Mandzukic, Costa,etc zijn ook geen koekebakkers.
Nee, dat zeker niet inderdaad. Ik heb een paar wedstrijden gezien van Juventus, ook in de competitie en dan vind ik ze toch niet helemaal lekker spelen. Misschien omdat ze toch wat met Ronaldo zitten.
Misschien dat Ronaldo juist de ruimte gaat maken voor ze en ze vervolgens assists geeft. Dat zie ik 'm ook wel weer doen. Het zal in ieder geval heel lastig worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yogibeer
Ajax post net even een lekkere video joh. Props voor de Social Media afdeling weer!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Yogibeer schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:58:
Ajax post net even een lekkere video joh. Props voor de Social Media afdeling weer!
Voor alle haters: "Blah blah blah" _O-

Kom maar op met, "heb je hen weer met hun bluf, wat een arrogantie" :+

[ Voor 14% gewijzigd door Qu3st op 10-04-2019 11:06 ]

Pagina: 1 ... 125 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.