[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 ... 138 Laatste
Acties:
  • 198.795 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naitsoezn schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:42:
Ludovit Reis blijkbaar in de belangstelling van Barcelona :? Lijkt me beetje grote stap :X

(bron bv hier en hier, al lijken ze allemaal terug te voeren naar hier)
Ik las het inderdaad net ook. Dacht eerst aan een verlate 1 aprilgrap.

Voor Groningen is het een leuk talent, maar op dat niveau zie ik hem niet direct meekomen. Voor de FC kan het wel leuk uitpakken door hem te verkopen en wellicht nog een jaartje te huren, net als destijds met Robben. Op dit moment is hij in ieder geval nog niet klaar voor de wereldtop (voor wat mijn beperkte blik waard is :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:15
Yogibeer schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:53:
[...]

Het gehele CL seizoen speelt hij toch al erg goed? Inclusief voorrondes.
De Eredivisie is misschien geen graadmeter.
Dat laatste idd

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 09:14
Martinusz schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:55:
[...]

Wie??? :?

[...]

Frenkie mag wel oppassen :P
Hoeveel assist en goals heeft frenkie dan dit jaar? Is ook wel op een hand te tellen..

Reis is een van de grootste talenten op de Nederlandse velden.

Drie jaar jonger dan frenkie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Joostje123 schreef op maandag 8 april 2019 @ 17:12:
[...]

Hoeveel assist en goals heeft frenkie dan dit jaar? Is ook wel op een hand te tellen..

Reis is een van de grootste talenten op de Nederlandse velden.

Drie jaar jonger dan frenkie...
Net op 2 handen :P
Maar even serieus, nog nooit iemand over hem gehoord verder :) als Groningen slim is, verkopen ze nu helemaal niks, maar pas over een jaar of 2 (tenzij zijn contract eerder afloopt?).
Als het echt zo'n talent is, verkoop je hem later ook nog wel.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Suarez komt toch ook van Groningen?
Misschien via via getipt?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 8 april 2019 @ 17:17:
Suarez komt toch ook van Groningen?
Misschien via via getipt?
Ja, die heeft inderdaad bij Groningen gevoetbald. Was zijn eerste Europese club.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kan Feyenoord van Benthem niet even uitlenen aan Slutsky? Die man verdient eerder een standbeeld dan een schorsing... Marc Netto wil vast wel bijdragen in de kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:41

pro_6or

amateur_60r

Yogibeer schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:07:
Ik denk ook oprecht dat De Jong volgend seizoen gewoon bassispeler is, maar dat is een uitspraak waar ik later lekker aan herinnert zou kunnen worden als het niet zo is.

Ge-wel-di-ge speler! Ongekend goede voetballer.
Het enige dat hij moet veranderen is dat soms suffe balverlies vlak voor de Eigen pot. Ik snap dat het ook een stukje van zijn kwaliteit is, zich op laten jagen en dan het spel verleggen, de aanvallers uitspelen, maar als je 2 3 keer zo de bal verliest dan zit je weer even op de bank in Barcelona. Laat hij dat na (en sowieso spelt Barcelona nog veel dieper weg van de Eigen goal dus wellicht worden die situaties al in he geheel voorkomen) dan gaat hij daar glansrijk slagen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:27
toolkist schreef op maandag 8 april 2019 @ 18:06:
Kan Feyenoord van Benthem niet even uitlenen aan Slutsky? Die man verdient eerder een standbeeld dan een schorsing... Marc Netto wil vast wel bijdragen in de kosten.
Wat ik al voorspelde, de KNVB beschermt die Gozynogwat en gaat de uitspraken van Slutsky onderzoeken. Beter onderzoeken ze hoe het komt dat de scheidsrechter herhaaldelijk faalt ondanks de VAR.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
ephymerous schreef op maandag 8 april 2019 @ 18:20:
[...]

Wat ik al voorspelde, de KNVB beschermt die Gozynogwat en gaat de uitspraken van Slutsky onderzoeken. Beter onderzoeken ze hoe het komt dat de scheidsrechter herhaaldelijk faalt ondanks de VAR.
Je moet als scheidsrechter de VAR als werktuig kunnen gebruiken maar toch dusdanig in de schoenen staan dat jouw mening telt, niet die van de VAR.

Niet elke scheidsrechter kan dat. Hij heeft in het verlede fout gezeten en nu weet hij niet meer wat hij moet doen met de VAR.
Dat hij dit weekend een besluit nam, toen naar het scherm van de VAR rende en letterlijk na 1 seconde daar te hebben gestaan zijn mening veranderde zegt toch al genoeg over hem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 8 april 2019 @ 18:28:
[...]

Je moet als scheidsrechter de VAR als werktuig kunnen gebruiken maar toch dusdanig in de schoenen staan dat jouw mening telt, niet die van de VAR.
Juist niet. Je moet 1 op 1 overnemen van wat de VAR concludeert. Die kan het 20x nakijken, de scheids niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 8 april 2019 @ 18:35:
[...]

Juist niet. Je moet 1 op 1 overnemen van wat de VAR concludeert. Die kan het 20x nakijken, de scheids niet.
de scheids kan het ook 20x nakijken via het scherm.
De scheidsrechter is de eindverantwoordelijke en dus degene die de beslissing moet nemen, dan moet je dus juist niet 1 op 1 overnemen wat de VAR zegt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 09:34
[...]

Niet elke scheidsrechter kan dat. Hij heeft in het verlede fout gezeten en nu weet hij niet meer wat hij moet doen met de VAR.
Dat hij dit weekend een besluit nam, toen naar het scherm van de VAR rende en letterlijk na 1 seconde daar te hebben gestaan zijn mening veranderde zegt toch al genoeg over hem.
Was dat echt zo kort? Ik heb alleen samenvatting gezien en dacht dat ze het geknipt hadden.

Zo kort is idioot, het is best lastig te zien daar moet je wel een paar keer naar kijken, zeker bij zo'n pingel moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 8 april 2019 @ 18:37:
[...]

de scheids kan het ook 20x nakijken via het scherm.
De scheidsrechter is de eindverantwoordelijke en dus degene die de beslissing moet nemen, dan moet je dus juist niet 1 op 1 overnemen wat de VAR zegt
Eer dat de scheids bij dat scherm staat zijn er al minuten voorbij en heeft de VAR de conclusie al getrokken. Laat de VAR dus maar eindverantwoordelijk zijn. Ik zou niet weten waarom die eindverantwoording bij de scheids moet liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:07
Goed ik vondt serdar gister een drolletje, maar hij floot toch voor gevaarlijk spel? Daarna wordt hij naar het scherm gehaald omdat de mannen in Zeist anders over denken. Zij zijn dan toch ook schuldig? Bij de penalty mag je ook afvragen waarom Zeist niet ingreep als het anders is. Na deze wedstrijd ben ik van mening dat er nog veel ruimte voor verbetering is. Maja dat is ook nodig voor de extra tijd, dat is echt natte vinger werk. Ik ga niet mee in de verhalen dat Guzubuyuk een psver is. Vindt wel dat trainers gewoon de vrijheid moeten hebben om een mening te geven over een scheids, ook als dit slecht is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ze moeten die hele VAR zo gauw mogelijk afschaffen. Het maakt het bijna onmogelijk om fatsoenlijk van een wedstrijd te genieten. Na elk doelpunt zit je eerst te wachten of ze er nog met z'n allen over gaan vergaderen. Je durft niet eens meer te juichen. Het maakt het ook allemaal heel onduidelijke het duurt nog eens lang ook. Het is geen Amerikaanse sport. De VAR verpest echt de emotie van de sport.

Nu blijkt dat er zelfs met VAR discussie is, dit betekent dus dat je er helemaal niks mee opschiet. VAR heeft alleen zin als het de discussie weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:04:
[...]

Eer dat de scheids bij dat scherm staat zijn er al minuten voorbij en heeft de VAR de conclusie al getrokken. Laat de VAR dus maar eindverantwoordelijk zijn. Ik zou niet weten waarom die eindverantwoording bij de scheids moet liggen.
Omdat die in het veld staat.
Iemand die niet ter plekke is eindverantwoordelijk maken is geen goed idee en daarmee zal niemand de scheids nog serieus nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:06
Die penalty kun je gewoon geven hoor en zoals ook op Fox na de wedstrijd werd gesteld had het gevaarlijk spel prima afgedaan had kunnen worden met een indirecte vrije trap. Hoe Serdar daar bij een vrije trap voor PSV kwam is me wel een raadsel, maar de VAR interventie was op zich niet onterecht.
Al met al ben ik gewoon blij met de VAR hoor. Over de gehele linie genomen worden de beslissingen gewoon beter.
Nu nog eens een keer zuivere speeltijd invoeren.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Erapaz schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:35:
Ze moeten die hele VAR zo gauw mogelijk afschaffen. Het maakt het bijna onmogelijk om fatsoenlijk van een wedstrijd te genieten. Na elk doelpunt zit je eerst te wachten of ze er nog met z'n allen over gaan vergaderen. Je durft niet eens meer te juichen. Het maakt het ook allemaal heel onduidelijke het duurt nog eens lang ook. Het is geen Amerikaanse sport. De VAR verpest echt de emotie van de sport.

Nu blijkt dat er zelfs met VAR discussie is, dit betekent dus dat je er helemaal niks mee opschiet. VAR heeft alleen zin als het de discussie weghaalt.
Liever een eerlijke beslissing dan een hoop emotie om een onterecht afgekeurde goal.

Wat blijft die Gozbuyuk trouwens toch maar een eng mannetje..
Als hij wil praten, kan hij naar de kleedkamer komen en leg ik alles één op één uit. Waarom moet je nu voor de derde keer al zulke dingen voor de camera zeggen. Het gaat om normen en waarden, dat is voor mij het belangrijkste.
Dus iedereen moet maar bij hem op audiëntie komen en hopen dat je dan even mag praten, ipv op het veld te zeggen 'niet hier, maar kom zo ff langs'? Bahbah :r
Deadsy schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:59:
[...]

Omdat die in het veld staat.
Iemand die niet ter plekke is eindverantwoordelijk maken is geen goed idee en daarmee zal niemand de scheids nog serieus nemen.
Niet? Hij heeft nog steeds van die gele en rode rechthoekige dingen waarmee ie gewoon iemand van het veld af kan sturen.

[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 08-04-2019 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:14:
[...]

[...]

Niet? Hij heeft nog steeds van die gele en rode rechthoekige dingen waarmee ie gewoon iemand van het veld af kan sturen.
Als de VAR de eindverantwoordelijke is moet hij eerst aan de VAR vragen of het mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:23:
[...]

Als de VAR de eindverantwoordelijke is moet hij eerst aan de VAR vragen of het mag.
Die kan prima ingrijpen als die het niet nodig vindt. Alleen beslist de VAR in het geval de meningen van scheids en VAR verschillen. Waar nu de scheids beslist, terwijl die het nooit zo goed gezien kan hebben als de VAR kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Wat mij betreft zetten we wat oud-scheidsrechters die de spelregels prima kennen maar moesten stoppen omdat ze het niet konden belopen daar in het VAR hok en dan gaan die knuppels die er nu soms zitten en laten zien dat ze niet echt de regels kennen weer de boeken in en daarna het veld op. Dan hebben we nog iets aan de ervaren scheidsrechters en maakt het niet uit dat ze iets minder snel zijn, daarnaast komen de net begonnen scheidsen die nog te veel fouten maken niet meer in de positie om een grote invloed te hebben op het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20:48

Typhone

Who Dares Wins

Erapaz schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:35:

Incorrect. De beslissing van de VAR en de reden waarom worden alleen niet altijd transparant naar buiten gebracht. Je schiet er dus wel heel veel mee op maar de scheidsrechters en grensrechters gaan er nog niet juist mee om, buitenspel bijv. werd bij twijfel toch afgevlagd ipv door laten spelen.

Vorige week kreeg Mazraoui nog een terechte rode kaart wat anders eeuwige discussie had opgeleverd.

Die VAR is totaal geen probleem alleen de scheidsrechter kan afwijken van wat de VAR aanbeveelt en dat kan zorgen voor verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Mugwump schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:03:
Die penalty kun je gewoon geven hoor en zoals ook op Fox na de wedstrijd werd gesteld had het gevaarlijk spel prima afgedaan had kunnen worden met een indirecte vrije trap. Hoe Serdar daar bij een vrije trap voor PSV kwam is me wel een raadsel, maar de VAR interventie was op zich niet onterecht.
Al met al ben ik gewoon blij met de VAR hoor. Over de gehele linie genomen worden de beslissingen gewoon beter.
Nu nog eens een keer zuivere speeltijd invoeren.
Was geen vrije trap maar scheidsrechtersbal ... (iirc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wie was de VAR bij deze wedstrijd?
Als het Pol van Boekel is dan ben ik niet meer verbaast wat betreft deze wedstrijd, die man is makkelijk te beïnvloeden voor lange tijd.

En het Arag moment van de week is natuurlijk niet echt een discutabel moment maar een bliksemafleider ...

[ Voor 23% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-04-2019 23:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:41

pro_6or

amateur_60r

Ik zal je dit zeggen, na de 2-1 van Ødegaard zat ik gewoon te wachten tot hij weggevard werd. Hendriks had namelijk in de aanloop naar deze goal en eigen medespeler onderuitgeschoffeld en het wachten was gewoon op de uitleg dat een van de twee elkaar torpederende PSV spelers licht uit balans waren gebracht door een Vitesse speler waardoor de goal dan uiteindelijk niet telde. Blij ben ik ook al lang niet meer na een goal. Ik ga gewoon zitten wachten op wat nu weer in de naam van de juiste beslissing is uitgedacht en mocht de andere club dan uiteindelijk af moeten trappen, tja, dan hebben we blijkbaar gescoord. Door schade en schande wijs geworden, ik heb dit seizoen al zoveel bizarre (maar o zo eerlijke beslissingen gezien) dat ik bergens meer van opkijk. Ik juich absoluut nergens meer om, mij pakken ze niet meer.

Wat zeg je, dat is het enige dat voetbal soms zo mooi maakt, die momenten van extase van blijheid als jouw clubje iets heel moois doet. Dat zal de VAR wel even beslissen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
negatief hoor... ik juich dankzij de VAR nu altijd 2x voor een goal en toch nog lekker 1x voor een afgekeurde goal... dikke prima.... dat de VAR nog niet perfect is is wel duidelijk maar in de grote lijn heeft het het spel veel eerlijker gemaakt... ik merk dit seizoen al dat ik minder frustrerende momenten heb ervaren dan vorig seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

€14 miljoen steun voor FC Twente. Poeeeee. Dat gaat er hard aan toe daar damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:11

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

pro_6or schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 00:06:
Ik zal je dit zeggen, na de 2-1 van Ødegaard zat ik gewoon te wachten tot hij weggevard werd. Hendriks had namelijk in de aanloop naar deze goal en eigen medespeler onderuitgeschoffeld en het wachten was gewoon op de uitleg dat een van de twee elkaar torpederende PSV spelers licht uit balans waren gebracht door een Vitesse speler waardoor de goal dan uiteindelijk niet telde.
En zo geschiedde... Of zat je fout? 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 09:34
P.O. Box schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 00:35:
dat de VAR nog niet perfect is is wel duidelijk maar in de grote lijn heeft het het spel veel eerlijker gemaakt..
Dit is de spijker op zijn kop mbt de VAR. Nog niet perfect, er moet nog aan geschaafd worden, maar het spel is nu al zoveel eerlijker.

Ik denk dat sommige mensen hadden verwacht dat het de discussie weg zou nemen, maar dat is niet gebeurd. Sommige momenten blijven punt van interpretatie en afhankelijk van de "stijl" van een scheids/VAR. Het heeft wel het punt weggenomen van "hij heeft het niet gezien" en dat is al dikke meerwaarde.
pro_6or schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 00:06:

Wat zeg je, dat is het enige dat voetbal soms zo mooi maakt, die momenten van extase van blijheid als jouw clubje iets heel moois doet. Dat zal de VAR wel even beslissen.
Niet mee eens. Kijk maar eens naar de 0-3 bij Real - Ajax. 2x een moment van totale extase, door de VAR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Ook voor de VAR was Gözübüyük al een slechte scheids die veel ter discussie stond. Had nooit in het betaald voetbal moeten komen. Die vent heeft gewoon het gevoel voor het spel niet.

Moeilijke naam of niet, geen naamsverbasteringen ajb.

[ Voor 6% gewijzigd door naitsoezn op 09-04-2019 09:02 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Gozubuyuk heeft een hekel aan dikke kale mannen heb ik gehoord :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:35
Ik vond het interview gisteren bij Veronica Inside met Gozubuyuk ook maar tenenkrommend. Gozu verweet Slutsky te persoonlijk te worden, oke, daar ben ik het mee eens. Maar tijdens het interview was het enige wat Gozu zei de dingen die Slutsky had gezegd en dat ie niet zo persoonlijk moest worden. Inhoudelijk heeft ie verder niks gemeld. Wilfred stelde een vraag over een situatie en hij begon weer z'n betoog dat ie zich niet in de woorden van Slutsky kon vinden.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
.... en dat is ongeveer precies de strekking van de uithaal van Slutsky. Gözübüyük leeft in zijn eigen wereldje waarin hij perfekt is.

[ Voor 11% gewijzigd door naitsoezn op 09-04-2019 09:03 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:29
Zelfs het boerke van een dorp verderop, dat Kerkwijk 8 veteranen fluit op zondagmorgen, kon zien dat dat hoge been van Pereiro gevaarlijk spel was en dus een overtreding en dus een penalty. Daar heb je geen VAR SJMAR voor nodig. Iedereen in elk praatprogramma was het ervoer eens dat als zoiets op het middenveld gebeurt, hij gewoon een vrije trap zou geven, maar nu durfde meneer niet. Oftewel Vitesse gewoon genaaid.

En over Slutsky. Ik volg Vitesse niet, maar als hij zegt dat ze al 3 keer op deze manier zijn genaaid door Gozubuyuk en ik zie deze beelden, kan ik me daar best iets bij voorstellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Champions League - Kwartfinale
dinsdag
09.04. 21:00 Liverpool v FC Porto
09.04. 21:00 Tottenham v Manchester City
woensdag
10.04. 21:00 Ajax v Juventus
10.04. 21:00 Man. United v Barcelona

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yogibeer
Het is te hopen dat Ajax minimaal een gelijkspel haalt woensdag.
Ik zie ze over twee wedstrijden Juventus niet uitschakelen, maar dat ene puntje moet zeker gehaald worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Chielini is overigens geblesseerd geraakt gisteren. Dat zou wel een flinke aderlating zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Yogibeer schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 08:47:
Chielini is overigens geblesseerd geraakt gisteren. Dat zou wel een flinke aderlating zijn.
Ronaldo speelt ook niet. Geloof ik niks van. Hamstring blessure is 1x aanzetten en je mist volgende week. Reken maar dat die volgende week wèl speelt. Maar goed als Chiellini écht geblesseerd is dan kan het zijn dat Ronaldo speelt. Het zijn en blijven emotionele passionele bommetjes die Italianen dus het kan zomaar zijn dat ze straks allemaal spelen en fit zijn.

Daarbij blijft het Juventus:
Andere Tijden Sport liet de bloedwaarden van de spelers van Juve opnieuw onderzoeken door D'Onofrio. Op basis daarvan komt de Italiaanse bloeddopingexpert tot de conclusie dat spelers epo hadden gebruikt. Hij had dat al eens gezegd twee jaar ná de finale, maar in 1998 bleek hij epogebruik nog niet kunnen onderzoeken. D'Onofrio: 'Ze hebben iets gebruikt wat de hemoglobinewaarde heeft verhoogd. Zoiets als epo. Of, minder waarschijnlijk, bloedtransfusies.'
én
Dopinggebruik bij Juventus werd in 2004 al bewezen. Volgens een rechter in Turijn zou onder clubarts Riccardo Agricola tussen 1994 en 1998 doping zijn gebruikt. Er werd geen bewijs gevonden voor de finale van de Champions League in 1996, maar Agricola werd wel voor bijna twee jaar geschorst. Officieel werd nooit een speler van Juventus positief bevonden. Volgens openbaar aanklager Raffaele Guariniello, die onderzoek deed naar Juventus, komt dat doordat dopingmonsters die naar het laboratorium in Rome waren gebracht, simpelweg niet werden getest.
Om het oud zeer maar even op te rakelen >:)

[ Voor 51% gewijzigd door Typhone op 09-04-2019 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Als hij niet speelt dan scheelt dat in ieder geval veel theater. Jezus wat heb ik me daaraan geërgerd in de wedstrijd tegen Atletico. Ik heb het nu over Chiellini trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Curva schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 08:18:
Ik vond het interview gisteren bij Veronica Inside met Gozubuyuk ook maar tenenkrommend. Gozu verweet Slutsky te persoonlijk te worden, oke, daar ben ik het mee eens. Maar tijdens het interview was het enige wat Gozu zei de dingen die Slutsky had gezegd en dat ie niet zo persoonlijk moest worden. Inhoudelijk heeft ie verder niks gemeld. Wilfred stelde een vraag over een situatie en hij begon weer z'n betoog dat ie zich niet in de woorden van Slutsky kon vinden.
Ik vind Nijhuis altijd wel een toffe gast maar die luistert ook altijd erg slecht naar de vragen die hem gesteld worden. Paar weken terug en gisteren corrigeerde Wilfried hem een paar keer door te zeggen 'nee wat vind jij zelf er nou van' en dan blijft ie elke keer oppervlakkig antwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Dat is de mediatraining die die gasten allemaal gehad hebben.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Typhone schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:09:
[...]

Ik vind Nijhuis altijd wel een toffe gast maar die luistert ook altijd erg slecht naar de vragen die hem gesteld worden. Paar weken terug en gisteren corrigeerde Wilfried hem een paar keer door te zeggen 'nee wat vind jij zelf er nou van' en dan blijft ie elke keer oppervlakkig antwoorden.
Dat is niet omdat hij slecht luistert, maar omdat hij daar zit in een bepaalde rol waarin hij soms dingen moet zeggen die vervelend kunnen zijn voor zijn collega's. Daarom moet je jezelf afvragen of je in zijn functie in zo'n programma moet gaan zitten. Maar Bas is ook best wel gaan geloven in Bas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Family Guy schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:12:
Dat is de mediatraining die die gasten allemaal gehad hebben.
Volgens mij zit hij daar op eigen persoonlijke titel toch? Ik vind er niet zoveel mis mee als scheidsrechters daar een keer aanschuiven. Wij hier in dit topic kunnen hard tekeer gaan, in het stadion kan men dat zeker maar ik vind het altijd wel interessant om te horen wat ze te vertellen hebben en hoe ze met situaties omgaan. Daar moet niet al te bekrompen mee om worden gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Typhone schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:20:
[...]

Volgens mij zit hij daar op eigen persoonlijke titel toch? Ik vind er niet zoveel mis mee als scheidsrechters daar een keer aanschuiven. Wij hier in dit topic kunnen hard tekeer gaan, in het stadion kan men dat zeker maar ik vind het altijd wel interessant om te horen wat ze te vertellen hebben en hoe ze met situaties omgaan. Daar moet niet al te bekrompen mee om worden gegaan.
Eens, maar je moet wel vrijuit kunnen spreken. In sommige gevallen lijkt hij dat wel te doen, maar zoals je zelf al aangeeft geeft hij soms ook niet graag antwoord op bepaalde vragen. Dan vraag ik mezelf af in hoeverre je iemands antwoorden nog serieus kan nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja op TV kun je het beste alles met een korreltje zout nemen. Daar wordt niks meer ad hoc gebracht of gezegd hele kleine uitzonderingen daargelaten. Daarom zijn die emoties na de wedstrijd ook altijd zo mooi. Die Vitesse trainer is toch gewoon priceless? Natuurlijk gaat dat ergens wat te ver maar dat gaat Gözübüyük inmiddels ook.

[ Voor 38% gewijzigd door Typhone op 09-04-2019 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Dat is nog juist de charme van Voetbal Inside. Omdat daar doorgaans alleen mensen zitten die geen pet op hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Typhone schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 07:26:
€14 miljoen steun voor FC Twente. Poeeeee. Dat gaat er hard aan toe daar damn.
Met deze steun van de gemeente en de bedrijven is het technische faillissement van de club voorbij. Toch blijven de financiële zorgen, want er staat nog een schuld van zo'n 30 miljoen euro.
Gemeente: het is een keer klaar

Van wethouder Eerenberg hoeft de club bij nieuwe problemen niet meer bij de gemeenteraad aan te kloppen. "Het was een unaniem geluid uit de gemeenteraad. Die zei: het is echt een keer klaar. En volgens mij heeft FC Twente dat heel goed gehoord."
Jaja... Eerenberg.... volgende keer stort je gewoon weer bij hoor. Mark my words |:(

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Yogibeer schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:34:
Dat is nog juist de charme van Voetbal Inside. Omdat daar doorgaans alleen mensen zitten die geen pet op hebben.
Dat geloof je zelf? :?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Typhone schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:20:
[...]

Dan nog is het van belang om alleen politiek correcte antwoorden te geven, oftewel alle vragen subtiel ontwijken. Was Cocu ook goed in.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Ja. De hoofdrolspelers zijn toch niet meer in een bepaalde functie aan een BVO of aan de KNVB verbonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 23:26
Gunner schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:45:
[...]
Jaja... Eerenberg.... volgende keer stort je gewoon weer bij hoor. Mark my words |:(
Dit is niet zozeer bijstorten geweest, maar een kwestie van verlies pakken op eerder verleende steun. De gemeente kon weinig anders, want bij een faillissement was de gemeente alles kwijt geweest. Het enige wat er voor de gemeente te halen was, was zorgen dat andere schuldeisers ook afschrijven. De gemeente is in dezen ook niet alleen slachtoffer trouwens. Toen het Twente goed ging en extra wilde aflossen heeft de gemeente dat geweigerd omdat ze het rendement van ruim 6% te graag wilde incasseren.

Ik hoop dat de gemeente Rotterdam goed meekijkt en er lessen uit trekt. Die staan ook op het punt te investeren in een stadion. En het fundamentele probleem met een stadion is dat het een waardeloos onderpand is. Want wat moet je er mee als de club die er zou moeten spelen failliet is?

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

T-MOB schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:20:
[...]

Dit is niet zozeer bijstorten geweest, maar een kwestie van verlies pakken op eerder verleende steun.
Natuurlijk, maar het moet ergens vandaan komen. Ze moeten nu op andere posten gaan bezuinigen, zoals de NOS meldt op sociale uitgaven.

Ze zijn op een punt gekomen dat ze niet meer terug kunnen en hun verlies moeten blijven nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Yogibeer schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:48:
[...]

Ja. De hoofdrolspelers zijn toch niet meer in een bepaalde functie aan een BVO of aan de KNVB verbonden?
Iedereen die daar zit heeft één of ander belang, of één of andere pet op.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:18

Baseman77

We move

chim0 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 08:37:
Zelfs het boerke van een dorp verderop, dat Kerkwijk 8 veteranen fluit op zondagmorgen, kon zien dat dat hoge been van Pereiro gevaarlijk spel was en dus een overtreding en dus een penalty.
Ik hoop wel dat dat boerke een betere kennis heeft van de spelregels dan jij.
Voor gevaarlijk spel staat namelijk een indirecte vrije trap, dus kan het nooit een penalty opleveren.
Yogibeer schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:34:
Voetbal Inside loopt juist over van de commerciële belangen en de vriendjespolitiek.
Helemaal bij Derksen, maar ook bij Gijp.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Frappant wel hoeveel mensen hier Gözöbüyük met de grond gelijk maken. Waarom? Omdat PSV een punt overgehouden heeft aan deze wedstrijd?

Kan me wel een VVV-Ajax eerder dit seizoen herinneren waar de drie mee naar Amsterdam gingen door een zéér goedkoop penalty'tje. Daar kraaide niemand naar behalve dat het een zéér terechte penalty was.

Beetje selectief verafschuwen dit. Ben deze discussie ook wel voort beu eigenlijk.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
Gunner schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:24:
[...]
Ze zijn op een punt gekomen dat ze niet meer terug kunnen en hun verlies moeten blijven nemen.
Ja precies, daarom moeten gemeentes geen bankje spelen voor de lokale voetbalclub. Dat een commerciele bank er geen brood in ziet zou te denken moeten geven... Maar lokale politici worden ook gedreven door emotie (en de wens om kiezers te paaien). Ook nu weer zo'n domme emotionele eis dat FC Twente het trainingscomplex uit Hengelo verhuist naar Enschede. De motivatie is daar van het kinderachtige allooi dat stelt dat "heel Twente staat te juichen als het goed gaat, maar (gemeente) Enschede er alleen voor staat als het slecht gaat", en daarom "gunt" men Hengelo het trainingscomplex niet. Werkelijk 8)7 8)7

Ik snap best dat voetbal emotie is en dat investeren in een club met liefde gepaard gaat (alhoewel er toch ook wel vaak uitstekende rentepercentages worden afgesproken). Maar doe dat zoals de Wessels, Van Seumerens en Mandemakers van deze wereld toch met je eigen zuurverdiende centen, en niet met gemeenschapsgeld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Family Guy schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:48:
Frappant wel hoeveel mensen hier Gözöbüyük met de grond gelijk maken. Waarom? Omdat PSV een punt overgehouden heeft aan deze wedstrijd?

Kan me wel een VVV-Ajax eerder dit seizoen herinneren waar de drie mee naar Amsterdam gingen door een zéér goedkoop penalty'tje. Daar kraaide niemand naar behalve dat het een zéér terechte penalty was.

Beetje selectief verafschuwen dit. Ben deze discussie ook wel voort beu eigenlijk.
Sorry als je in de 16 neergebeukt wordt (VVV-Ajax) als dat geen penalty is?

Kijk er nog maar een keer naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

T-MOB schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:49:
Maar doe dat zoals de Wessels, Van Seumerens en Mandemakers van deze wereld toch met je eigen zuurverdiende centen, en niet met gemeenschapsgeld.
Dat is wat mij betreft prima als privé-personen geld in een bodemloze put willen stoppen maar aub niet met geld uit de gemeenschap. Als ik daar zou wonen zou ik hier hard van balen om te zien waar de belangen van de plaatselijke politiek liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Verwijderd schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:08:
[...]

Sorry als je in de 16 neergebeukt wordt (VVV-Ajax) als dat geen penalty is?

Kijk er nog maar een keer naar.

[YouTube: Samenvatting VVV-Venlo - Ajax]
Poahh wat een aanslag! Dit is niet meer een overtreding als Pasveer op Lozano maar daar had Serdar dan weer niet voor mogen fluiten van velen.

Objectiviteit is weer eens ver te zoeken...

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yogibeer
Family Guy schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:12:
[...]

Poahh wat een aanslag! Dit is niet meer een overtreding als Pasveer op Lozano maar daar had Serdar dan weer niet voor mogen fluiten van velen.

Ik vraag me oprecht af hoe het met jouw objectiviteit zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Gunner schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:11:
[...]
Dat is wat mij betreft prima als privé-personen geld in een bodemloze put willen stoppen maar aub niet met geld uit de gemeenschap. Als ik daar zou wonen zou ik hier hard van balen om te zien waar de belangen van de plaatselijke politiek liggen.
Scheelt wel dat Twente geen bodemloze put is. Die komen er gewoon weer bovenop.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Family Guy schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:12:
[...]

Ga je me nu woorden in de mond leggen :w

We kunnen er over blijven praten maar eruit komen gaan we niet. Heel simpel elk team krijgt wel eens een meevaller en een tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Family Guy schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:14:
[...]

Scheelt wel dat Twente geen bodemloze put is. Die komen er gewoon weer bovenop.
Er staat nu nog steeds een schuld van 30 miljoen open. Hoe zou je dat willen noemen?

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 09-04-2019 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Yogibeer schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:13:
[...]

Ik vraag me oprecht af hoe het met jouw objectiviteit zit.
Het is in beide gevallen niet meer dan een contactmoment. Dat Huntelaar doet alsof hij Dwayne Johnson in z'n rug krijgt is ook wat van te zeggen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Gunner schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:14:
[...]

Er staat nu nog steeds een schuld van 30 miljoen open. Hoe zou je dat willen noemen?
Dat is door wanbeleid van die Munsterman, die verknoeide de boel daar door economisch buiten de scheef te gaan.

Van Twente is een prima middenmoter te maken met zo'n (vaste) aanhang en dito stadion.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Family Guy schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:16:
[...]

Het is in beide gevallen niet meer dan een contactmoment. Dat Huntelaar doet alsof hij Dwayne Johnson in z'n rug krijgt is ook wat van te zeggen.
Oke. En dus? Ik begrijp het probleem niet zo.
In beide gevallen had het dus geen penalty hoeven zijn, maar werd de scheidsrechter gesteund door de VAR. Waar je ook iets voor kan zeggen, want contact is er gewoon.

Er is 1 heel klein verschil en dat is dat Lozano het contact zoekt en Huntelaar gebruik maakt van het contact. Beide gevallen zijn niet goed en/of schoon te praten. Maar het is wel een verschil.
Was er in beide gevallen geen penalty gegeven dan had ik die keuze gesteund, maar nu geven ze hem wel en dat is mijn inziens ook begrijpelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Yogibeer op 09-04-2019 11:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Incorrect. Je draait het nu naar een discussie die er niet is. PSV staat er om te beginnen helemaal buiten. Dat heeft met deze discussie niets te maken.

Het feit zit hem erin dat Gözübüyük de VAR in eerste instantie overruled door niet te hoeven kijken naar het scherm (wat plausibel is) en in de tweede instantie wordt hij gecorrigeerd door het feit dat het geen penalty is (wat terecht was) maar vervolgens geeft hij geen indirecte vrije trap aan Vitesse maar een scheidsrechtersbal (dacht ik) of in elk geval balbezit aan PSV. Precies dáár zit hem de crux. In een beslissing van Gözübüyük dus.

Ik zei hier ook dat die penalty een penalty was. Het is ook te belachelijk voor woorden dat de KNVB het VAR moment bij Utrecht neemt en niet dat van Vitesse-PSV. We kunnen speculeren in de rondte wat we willen maar we zullen nooit zeker weten wat bij penalty 1 is gezegd (Lozano) en wat er is gezegd bij het gevaarlijk spel van Pereiro.

Achteraf vind ik dat het geval bij Lozano absoluut geen penalty was maar op hoge snelheid afgespeeld zie je dat niet. Waar ik vraagtekens bij zet is of de VAR die onnatuurlijke naar het gras gaan beweging niet ziet. Schijnbaar is daar dus toch te weinig twijfel over dus is achteraf de penalty terecht volgens de spelregels. Dat tweede moment hadden ze licht over kunnen scheppen en dat is helaas niet gedaan. Het moment van het buitenspel met Zoet onder de bal door zal ook eeuwig onbelicht blijven wat ik ook wel een interessant moment zou vinden, als je ziet hoe die bal bij ADO-Utrecht toch buitenspel bleek te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
Gunner schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:14:
[...]
Schuld is maar een kant van de balans, er zijn ook bezittingen. Een schuld van 1x de jaaromzet is prima te behappen. Het eigen vermogen (zegmaar de optelsom van schulden en bezittingen) zal eind dit jaar ruim postief zijn. Wat betreft is de club wel financieel levensvatbaar, zeker bij promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Yogibeer schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:22:
[...]

Oke. En dus? Ik begrijp het probleem niet zo.
In beide gevallen had het dus geen penalty hoeven zijn, maar werd de scheidsrechter gesteund door de VAR. Waar je ook iets voor kan zeggen, want contact is er gewoon.
Precies dit. Het contact is er, dus penalty. Geen discussie. Maar toch worden er hier pagina's aan besteed.
Gevaarlijk spel Pereiro zou een indirecte vrije trap moeten zijn, geen penalty. Maar toch worden er hier pagina's aan besteed.
Er is 1 heel klein verschil en dat is dat Lozano het contact zoekt en Huntelaar gebruik maakt van het contact. Beide gevallen zijn niet goed en/of schoon te praten. Maar het is wel een verschil.
Maar dat is geen doorslaggevend verschil. Als een Tadic dit deed wordt het slim genoemd, maar Lozano doet het en is nu is het ineens foei. En dat bedoel ik te zeggen met objectiviteit. Hier wordt te vaak geoordeeld naar kleur, niet naar feit.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
Family Guy schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:27:
[...]

Precies dit. Het contact is er, dus penalty. Geen discussie. Maar toch worden er hier pagina's aan besteed.
Gevaarlijk spel Pereiro zou een indirecte vrije trap moeten zijn, geen penalty. Maar toch worden er hier pagina's aan besteed.

[...]

Maar dat is geen doorslaggevend verschil. Als een Tadic dit deed wordt het slim genoemd, maar Lozano doet het en is nu is het ineens foei. En dat bedoel ik te zeggen met objectiviteit. Hier wordt te vaak geoordeeld naar kleur, niet naar feit.
Je zal toch zelf ook even je PSV bril moeten afzetten en door de Ajax brillen heen moeten kijken. Ook geef je aan: contact = penalty. Dat is complete onzin natuurlijk. Niet elk contact is een penalty. Het was een dubieus moment, dus dat er discussie over is, is helemaal niet gek.
Typhone schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:25:

Achteraf vind ik dat het geval bij Lozano absoluut geen penalty was maar op hoge snelheid afgespeeld zie je dat niet. Waar ik vraagtekens bij zet is of de VAR die onnatuurlijke naar het gras gaan beweging niet ziet. Schijnbaar is daar dus toch te weinig twijfel over dus is achteraf de penalty terecht volgens de spelregels. Dat tweede moment hadden ze licht over kunnen scheppen en dat is helaas niet gedaan. Het moment van het buitenspel met Zoet onder de bal door zal ook eeuwig onbelicht blijven wat ik ook wel een interessant moment zou vinden, als je ziet hoe die bal bij ADO-Utrecht toch buitenspel bleek te zijn.
Dat vond ik ook een raar moment. Waarbij de goal van Vitesse niet doorging, liet de andere grensrechter juist wel doorspelen. Want de goal van Luuk de Jong had wel wat weg van buitenspel. (voor de duidelijkheid: ik zeg hier dus niet dat ik vind dat het buitenspel was). Juist nu met de VAR is het belang van belang dat er doorgespeeld wordt bij twijfel. Want mocht er na die actie een goal vallen, kan er middels de VAR terug gekeken worden of het wel of niet buitenspel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Rustig rustig heren ;). Tadic staat erbuiten, PSV staat erbuiten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Curva
Baseman77 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:43:
[...]
Voetbal Inside loopt juist over van de commerciële belangen en de vriendjespolitiek.
Helemaal bij Derksen, maar ook bij Gijp.
Helemaal mee eens. Maar ze komen er ook voor uit, dat is wat ik vaak bij andere programma's of mensen mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Family Guy schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:19:
[...]

Dat is door wanbeleid van die Munsterman, die verknoeide de boel daar door economisch buiten de scheef te gaan.

Van Twente is een prima middenmoter te maken met zo'n (vaste) aanhang en dito stadion.
Subtopper. ;)

Gebruik de edit knop ipv. meerdere posts onder elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

DoeEensGek schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:39:
[...]

Subtopper. ;)

Gebruik de edit knop ipv. meerdere posts onder elkaar.
Mijn excuses dat dit één keer voorgekomen is :O

Subtopper, middenmoter, wat voor punt wil je maken?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Family Guy schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:45:
[...]

Mijn excuses dat dit één keer voorgekomen is :O
Misschien een rare vraag, maar is dit wel de plek waar je wil discussiëren?
Subtopper, middenmoter, wat voor punt wil je maken?
Een subtopper staat boven een middenmoter. Zoals Feyenoord en AZ op het moment. Twente kan gewoon een subtopper zijn.

Handgranaat gevonden bij supportershome ADO, politie doet onderzoek.
Op de deur van het supportershome waren drie rodse kruisen geschilderd.
Nou dat is gelijk weer duidelijk. Wat een bende... Dit heeft toch niks meer met supporters te maken.

[ Voor 30% gewijzigd door DoeEensGek op 09-04-2019 12:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:14

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Niet alleen hier, overal zie ik dat gebeuren. In mijn ogen heeft dat niets met PSV te maken maar met de houding van Gözübüyük zelf. Gisteren bij VI probeerde ze hem ook even te interviewen om tegengeluid te laten geven. De wijze waarop hij zich daar presenteerde zal voor velen ook gewoon weer als arrogant worden uitgelegd. Iets wat ik wel kan begrijpen, maar het blijven natuurlijk gewoon randzaken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
Dat 'ie er uberhaupt op in gaat. Dan heb je toch een kut beroep gekozen als scheids of voetballer zijnde. Als je wilt dat iedereen je reet likt, moet je fijn ander werk gaan zoeken :F

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 09-04-2019 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:44
DoeEensGek schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:02:
Handgranaat gevonden bij supportershome ADO, politie doet onderzoek.

[...]

Nou dat is gelijk weer duidelijk. Wat een bende... Dit heeft toch niks meer met supporters te maken.
Helaas zijn er telkens allerlei voetbalgerelateerde zaken en moeten wij fans daarom voorlopig niet klagen over het gebrek aan uitpubliek. Kennelijk zijn er teveel mensen die een beetje rivaliteit nog veel te serieus nemen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Oh begint het wedstrijdje ver pissen tussen de F-Side en Midden Noord weer... ZzzZzZz

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

En nu ligt ergens een Feyenoorder dubbel van het lachen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Typhone schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:58:
Oh begint het wedstrijdje ver pissen tussen de F-Side en Midden Noord weer... ZzzZzZz
Ajax heeft weer een supporters home dus er kan weer wat in de fik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:18

Baseman77

We move

Gonadan schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:23:
Iets wat ik wel kan begrijpen, maar het blijven natuurlijk gewoon randzaken.
Nou ja, niet helemaal.
De snelle opkomst en promoties van Gözübüyük toentertijd hadden vooral te maken met een prestigeproject van de KNVB, daar vonden ze namelijk dat ze een allochtone scheids nodig hadden. Op zich begrijpelijk, alleen hadden ze daar beter de tijd voor kunnen nemen. Qua manieren en uitstraling past Gözübüyük prima in het plaatje, qua prestaties echter een stuk minder. Hij is gewoon geen (structureel) goede scheids, die na het ophemelen door de KNVB en zijn raketcarrière nogal is doorgeschoten in eigendunk en een chronisch gebrek aan een spiegel.
Ook is hij al meerdere malen in opspraak geraakt, o.a. door spelletjes poker met eredivisiespelers en door een zeer zware beschuldiging van matchfixing (door 'Rooie Paul', door wiens bekentenissen een heel netwerk opgerold is en die dus betrouwbaar bleek te zijn).

Op een goede dag is Gözübüyük goed genoeg voor de Eredivisie, niet voor de top, op elke andere dag valt hij behoorlijk door de mand. Dit weerhoudt hem er echter niet van om te doen alsof hij een topscheids is en met een flinke air rond te lopen, die arrogantie en bijbehorende toon naar anderen helpen hem totaal niet.
Ik ben het met Gözübüyük eens dat de uitspraken van Sloetski niet kunnen, maar ik vind het wel geweldig dat Sloetski durfde te zeggen wat velen alleen denken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:01
Gözübüyük heeft een weekend vrij gekregen, even de emoties laten zakken.
https://www.nu.nl/voetbal...y.html#coral_talk_wrapper
"De 33-jarige Gözübüyük zal komend weekend dus geen wedstrijd fluiten en ook niet fungeren als vierde official, VAR of assistent-VAR."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Baseman77 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:25:
[...]

Nou ja, niet helemaal.
De snelle opkomst en promoties van Gözübüyük toentertijd hadden vooral te maken met een prestigeproject van de KNVB, daar vonden ze namelijk dat ze een allochtone scheids nodig hadden. Op zich begrijpelijk, alleen hadden ze daar beter de tijd voor kunnen nemen. Qua manieren en uitstraling past Gözübüyük prima in het plaatje, qua prestaties echter een stuk minder. Hij is gewoon geen (structureel) goede scheids, die na het ophemelen door de KNVB en zijn raketcarrière nogal is doorgeschoten in eigendunk en een chronisch gebrek aan een spiegel.
Ook is hij al meerdere malen in opspraak geraakt, o.a. door spelletjes poker met eredivisiespelers en door een zeer zware beschuldiging van matchfixing (door 'Rooie Paul', door wiens bekentenissen een heel netwerk opgerold is en die dus betrouwbaar bleek te zijn).

Op een goede dag is Gözübüyük goed genoeg voor de Eredivisie, niet voor de top, op elke andere dag valt hij behoorlijk door de mand. Dit weerhoudt hem er echter niet van om te doen alsof hij een topscheids is en met een flinke air rond te lopen, die arrogantie en bijbehorende toon naar anderen helpen hem totaal niet.
Ik ben het met Gözübüyük eens dat de uitspraken van Sloetski niet kunnen, maar ik vind het wel geweldig dat Sloetski durfde te zeggen wat velen alleen denken :D
Volgens mij valt het gewoon extra op omdat het nu toevallig een wedstrijd van PSV was die belangrijk is voor het kampioenschap. Kuipers en zn VAR waren donderdag nog slechter en daar hoor je vrijwel niemand over. Elke spelronde is het een paar keer raak, bij alle Nederlandse scheidsrechters, en het lijkt met de VAR niet minder te worden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:56
Er is sinds jaar en dag vrijwel elke week wel wat te zeuren over de scheidsrechters, dat is op zich niets nieuws. Het valt alleen extra op als een foute of dubieuze beslissing genomen wordt in een wedstrijd die er om gaat. Bij de kleinere wedstrijden gebeurt het net zo vaak alleen wordt daar minder poeha over gemaakt. Slechte zaak imo daar aan het eind van het seizoen élke foute beslissing tijdens dat seizoen een (aantal) plek(ken) hoger of lager kan betekenen.
Ik dacht ook dat met de komst van de VAR alle (vermeende) overtredingen omomstotelijk bewezen zouden kunnen worden maar het tegendeel is waar; er is nog steeds ruimte voor interpretatie en laat die nou niet bij iedereen hetzelfde zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:21
SpeedQber schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:25:
Gözübüyük heeft een weekend vrij gekregen, even de emoties laten zakken.
https://www.nu.nl/voetbal...y.html#coral_talk_wrapper
"De 33-jarige Gözübüyük zal komend weekend dus geen wedstrijd fluiten en ook niet fungeren als vierde official, VAR of assistent-VAR."
Dat doe je natuurlijk alleen maar als een scheids geen dubieuze beslissingen heeft gemaakt en gewoon prima heeft gefunctioneerd over afgelopen weekend * loewie1984 *uhuh

Ben nog steeds van mening dat Vitesse 1 onterechte pingel heeft gekregen en 1 pingel is onthouden. Ergo zijn dat 2 belangrijke doelpunten die het verschil maken tussen 1 of 3 punten.

discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52
Gozbuyuk is koning marchanderen. Slutsky overdrijft wel een beetje. Maar het is wel altijd de grote serdar show

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:08
T-MOB schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:20:
[...]

Vrehaal

Want wat moet je er mee als de club die er zou moeten spelen failliet is?
Daar kunnen ze je in Arnhem dan weer van alles over vertellen }) Hoewel die niet failliet zijn zit het er ook nooit vol. Zou me niet verbazen als die niet uit de kosten (voor het stadion) komen als ze het niet volplannen met concerten enzo buiten de wedstrijden om.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Vitesse heeft een heel ander business model. Die draaien als dekmantel voor Russische neven activiteiten.

alles kan off-topic

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
De handgranaten zijn wel populair in Amsterdam de laatste tijd, ik zou rond Pasen maar oppassen als je daar woont en geen eitjes gaan zoeken in de buurt ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ankona schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:55:
Vitesse heeft een heel ander business model. Die draaien als dekmantel voor Russische neven activiteiten.
Het is in ieder geval geen Nederlandse staatssteun maar Russische. Zou de KNVB daar een verschil in zien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
ElPaco schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:53:
[...]

Daar kunnen ze je in Arnhem dan weer van alles over vertellen }) Hoewel die niet failliet zijn zit het er ook nooit vol. Zou me niet verbazen als die niet uit de kosten (voor het stadion) komen als ze het niet volplannen met concerten enzo buiten de wedstrijden om.
Ja, de GelreDome heeft nooit structureel volgezeten. En er is inderdaad een geschiedenis met een (bijna) failliette club en een nagenoeg failliette eigenaar van het stadion. De gemeente heeft begin jaren '2000 miljoenen aan Vitesse geleend en het stadion gekocht (en later met een paar miljoen verlies verkocht). Op de een of andere manier blijven stadions hoofdpijndossiers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Aggressor Heb je nog voorspellingen lopen? :D

Morgen natuurlijk weer CL. De verrichtingen nog een beetje gevolgd @Majin Buu ?
Forza juve, hala Madrid was het toch?

Zowaar heb ik weer de primeur om met een PSV'er naast mij (dit keer mijn eigen neef) te mogen kijken.
Die is wat minder fanatiek supporter maar de gezelligheid maakt een hoop goed in de regel :).

[ Voor 92% gewijzigd door Typhone op 09-04-2019 14:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:27:
Volgens mij valt het gewoon extra op omdat het nu toevallig een wedstrijd van PSV was die belangrijk is voor het kampioenschap. Kuipers en zn VAR waren donderdag nog slechter en daar hoor je vrijwel niemand over. Elke spelronde is het een paar keer raak, bij alle Nederlandse scheidsrechters, en het lijkt met de VAR niet minder te worden.
Het doel van de VAR is dan ook nooit geweest om het gezeur weg te nemen, maar om bepaalde bepalende momenten beter te kunnen beoordelen. In die zin heeft de VAR zeker toegevoegde waarde.

Zolang het publiek alle mogelijkheid heeft om zelf beelden terug te zien en 186 herhalingen krijgt met een opruiende commentator op de achtergrond zal het gezeur nooit afnemen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:25:
[...]

...krijgt met een opruiende commentator op de achtergrond zal het gezeur nooit afnemen. :P
Die opruiende commentator doet het hem. Het is nu al een paar keer gebeurd dat je ze heel erg subjectief hoort klagen in de zin van "hier is toch geen VAR voor nodig", "waarom moet dit zo lang duren, dat is toch buitenspel" en dat soort zaken. Temeer ook omdat ze in NL altijd sensatie zoeken en niet gewoon feiten opnoemen. Dat maakt het Engelse (en Duitse) commentaar altijd zo goed. Duits commentaar is overigens wel slecht als 'Der Mannschaft' speelt en ze staan achter. Dan hoor je he-le-maal niks. Priceless!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:25:
[...]

Het doel van de VAR is dan ook nooit geweest om het gezeur weg te nemen, maar om bepaalde bepalende momenten beter te kunnen beoordelen. In die zin heeft de VAR zeker toegevoegde waarde.

Zolang het publiek alle mogelijkheid heeft om zelf beelden terug te zien en 186 herhalingen krijgt met een opruiende commentator op de achtergrond zal het gezeur nooit afnemen. :P
Hoewel ik geen fan ben van de VAR zoals het nu werkt, wilde ik vooral benadrukken dat we het gebash van Gozubuyuk niet moeten overdrijven. Het is weer opvallend dat dit topic ontploft als toevallig PSV een keer een meevallertje heeft, en ik ben niet voor PSV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
ph4ge schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:59:
[...]

Hoewel ik geen fan ben van de VAR zoals het nu werkt, wilde ik vooral benadrukken dat we het gebash van Gozubuyuk niet moeten overdrijven. Het is weer opvallend dat dit topic ontploft als toevallig PSV een keer een meevallertje heeft, en ik ben niet voor PSV.
Nou volgens mij is het ook meer wat je wilt lezen, want deze scheidsrechter heeft al vaker onder vuur gelegen hoor. Was het niet bij Ajax thuis ook nog vrij recentelijk, om maar wat te noemen.
Als je op zijn naam zoekt in dit topic zie je genoeg, van AZ - Emmen tot PSV/Ajax/Feyenoord, maar zelfs in de keuken kampioen divisie ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Typhone schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:30:
[...]

Die opruiende commentator doet het hem. Het is nu al een paar keer gebeurd dat je ze heel erg subjectief hoort klagen in de zin van "hier is toch geen VAR voor nodig", "waarom moet dit zo lang duren, dat is toch buitenspel" en dat soort zaken. Temeer ook omdat ze in NL altijd sensatie zoeken en niet gewoon feiten opnoemen. Dat maakt het Engelse (en Duitse) commentaar altijd zo goed. Duits commentaar is overigens wel slecht als 'Der Mannschaft' speelt en ze staan achter. Dan hoor je he-le-maal niks. Priceless!
Erger is het nog dat die commentatoren er in hun suggestieve opmerkingen vaak blijk van geven erg slechte spelregelkennis te hebben.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:10:
[...]

Nou volgens mij is het ook meer wat je wilt lezen, want deze scheidsrechter heeft al vaker onder vuur gelegen hoor. Was het niet bij Ajax thuis ook nog vrij recentelijk, om maar wat te noemen.
Als je op zijn naam zoekt in dit topic zie je genoeg, van AZ - Emmen tot PSV/Ajax/Feyenoord, maar zelfs in de keuken kampioen divisie ;)
De lijst:
Ankona schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 08:52:
[...]

Ben benieuwd of de KNVB vandaag het gesprek weer vrij gaat geven. Meneertje respect zal wel weer eigenwijs geweest zijn.
Ankona schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:40:
[...]

Je weet hoe groot het ego van die eigenwijze meneertje Respect is? Misschien was de VAR dit keer iets minder vasthoudend met het sommeren om toch te gaan kijken. Zondag wilde Serdar ook absoluut niet naar de kant maar de VAR stond erop.
Ramzzz schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:41:
De willekeur van scheids en VAR weer mooi geïllustreerd.

Gisteren kreeg AZ tegen Emmen 2 vederlicht gegeven pingels van Gözübüyük, o.a. wegens zgn. ‘op de hak trappen’, vandaag krijgt PSV helemaal niets van Blom, ook 2 spelers (eerst Pereiro, toen Bergwijn) tegen hun been getrapt in de 16, waar de bal niet in het geding was.
Ramzzz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:31:
Maar omdat Gözübüyük ook in de KKD fluit, geeft hij op Het Kasteel ook maar weer willekeurig een penalty cadeau aan Twente, overtreding was niet in de 16. |:(
nocalimero schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 23:27:
[...]

Helemaal eens met de penalty die Gözübüyük gaf aan Twente in de 1e helft: dat was er geen! Maar in de 2e helft onthoudt hij FC Twente 2 strafschoppen en vergeet Drenthe een tweede gele en dus rode kaart te geven.
Kortom, Gözübüyük kan er echt helemaal niks van.
Leon Zwiers schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:33:
[...]

Tja. Gozubuyuk is ook niet verbannen. Ben bang dat Polleke komende speelronden gewoon weer mag fluiten.
Verschrikkelijk lastig zoeken op die naam trouwens omdat hij op alle mogelijke manieren geschreven wordt.
We zouden hem voor het gemak de naam 'Erich' kunnen geven maar ik vrees dat 'Serdar' ook al voldoet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 09-04-2019 15:23 ]

Pagina: 1 ... 124 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.