Net zoals de paarden van de ME net voor de Pathe door de mensenmassa konden rijden, kan mijn auto prima door de troepen heen
Nee, heb parkeerkaart voor een parkeergarage bij een kantoor naast de Arena. Is ook nog wel redelijk aan te rijden. Ik heb ze dus afgezet en ben even een rondje gaan lopen om de sfeer te proeven.
De sfeer is overigens opperbest, laten we daar niet moeilijk over doen. Maar de ene na de andere knal (formaatje anti-tank) ging af. Dat mag al niet maar daar is nu ook extra voor gewaarschuwd.
EDIT:
Je ziet ook mensen op Twitter roepen: Je moet degene die overlast geven pakken en niet de groep. Maar wat denk je dat er gebeurt als er een paar ME-ers een groep in lopen om er 1 uit te pikken. Dat kan dus niet.
Mijn vader, de rust en vriendelijkheid zelfe, gaf het vroeger ook gewoon aan om de Kuip. Niet naast dat soort groepen staan, niet tussen massa's lopen, niet richting het vuurwerk. Bij een voetbalstadion
ruik je gewoon de problemen van te voren aankomen. Is de reactie van de politie dan handig? Nope. Maar die hebben vanmiddag al Italianen mogen afvoeren met bijlen en hamers. Konden net wat vuurpijlen koppen en krijgen een nitraat onder hun laars. Niet de beste groep om uit te dagen op zo'n moment.
[
Voor 31% gewijzigd door
PWM op 10-04-2019 20:34
]