[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 138 Laatste
Acties:
  • 198.793 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-09 15:49

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:03:
[...]

Voor alle haters: "Blah blah blah" _O-
[YouTube: And we don't even care about what they say 🤫]

Kom maar op met, "heb je hen weer met hun bluf, wat een arrogantie" :+
Mooi filmpje, maar straks met lege handen staan... ja, dan is dit filmpje arrogant geweest.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Family Guy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:20:
[...]

Mooi filmpje, maar straks met lege handen staan... ja, dan is dit filmpje arrogant geweest.
Dat is hoe jij het bekijkt. Ik zie het meer als een knipoogje naar alle clubs en kenners die dachten dat Ajax niets meer voorstelde.

Maar je kunt ook overal iets vervelends en negatiefs achter zoeken inderdaad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:55
Family Guy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:20:
[...]
Bekijk het nou eens een keer met een gezonde positieve blik in plaats van gelijk zo negatief te doen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Op zich heeft @Family Guy gewoon een punt hoor, aan de andere kant kun je ook zeggen dat het meer bedoeld is om de prestatie die nu al is gehaald.
Ik ben niet zo voor Blah Blah Blah filmpjes, maar meer filmpjes gewoon van gave momenten uit dit CL avontuur die kippenvel bezorgen :)

zoals dit:

[ Voor 16% gewijzigd door Martinusz op 10-04-2019 11:33 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-09 15:49

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

dvdkiwi schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:25:
[...]

Bekijk het nou eens een keer met een gezonde positieve blik in plaats van gelijk zo negatief te doen ;)
Yogibeer schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:25:
[...]

Dat is hoe jij het bekijkt. Ik zie het meer als een knipoogje naar alle clubs en kenners die dachten dat Ajax niets meer voorstelde.

Maar je kunt ook overal iets vervelends en negatiefs achter zoeken inderdaad.
Of jullie springen er gewoon eens niet direct zo op en kijken verder dan jullie neus lang is. Ik reageer gewoon op @Qu3st ... :O

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Martinusz schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:32:
Ik ben niet zo voor Blah Blah Blah filmpjes, maar meer filmpjes gewoon van gave momenten uit dit CL avontuur die kippenvel bezorgen :)
Mijn ogen zijn toch een aantal keer van jouw profielpic naar de tekst gegaan hahaha :P.
Hoe dan ook vind ik dat het Media team heerlijke filmpjes maakt en hopelijk worden ze niet benaderd door andere bedrijven/grotere clubs zodat ze dit nog een tijdje kunnen blijven doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09 15:37

snmght

imho dan he

2-1 vanavond, Ronaldo, Donny en David!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:22
snmght schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:47:
als het dan nog 0-1 1e helft is en daarna 2-1 ben ik helemaal tevreden. Dikke odds voor juve 1e helft Ajax 2e helft :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Pompi schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:41:
[...]

Mijn ogen zijn toch een aantal keer van jouw profielpic naar de tekst gegaan hahaha :P.
Dat is voor het gezwam van sommige hier >:) :+
Hoe dan ook vind ik dat het Media team heerlijke filmpjes maakt en hopelijk worden ze niet benaderd door andere bedrijven/grotere clubs zodat ze dit nog een tijdje kunnen blijven doen.
Ja er zit een sterk team achter de media tak!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-09 08:36

Qu3st

Family Guy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:40:
[...]

[...]

Of jullie springen er gewoon eens niet direct zo op en kijken verder dan jullie neus lang is. Ik reageer gewoon op @Qu3st ... :O
Het staat je helemaal vrij om op mij te reageren, en laat iedereen lekker lullen joh, tenen intrekken volgende keer. Als je het arrogant vindt mag van mij, ik snap het ook wel. Je hebt gelijk dat als we het niet halen is het misplaatst, maar ik zie het net als het "We are back" filmpje. Als je je eigen ding doet, en daarmee prestaties haalt, mag je er trots op zijn. En de media-afdeling weet hoe het werkt met voetbal, kleine onschuldige steekjes naar de "haters". Moet toch kunnen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Een gelijkspel volstaat vanavond om Oostenrijk in te halen. Dat lijkt me vanavond het belangrijkst. Dan mogen ze er uit met 8-0 vanaf :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yogibeer
PWM schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:21:
Een gelijkspel volstaat vanavond om Oostenrijk in te halen. Dat lijkt me vanavond het belangrijkst. Dan mogen ze er uit met 8-0 vanaf :+
Het ergste is dat je dit waarschijnlijk echt meent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:07
Zozo, tis al druk hier en dat voor een doordeweekse wedstrijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
DoeEensGek schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:47:
Tegen wie moet PEC vanavond? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kaartverkoopsysteem van FC Groningen bij uitwedstrijden laat te wensen over. Voor de wedstrijd in Heerenveen is geëxperimenteerd met het vormen van een online wachtrij. Hoe is de kaartverkoop voor uitwedstrijden bij andere clubs eigenlijk geregeld?

Van een collega hoorde ik dat Feyenoord een puntensysteem hanteert. Per bezochte uitwedstrijd krijg je punten. Als je met je punten in een hogere categorie zit, kun je gemakkelijker aan uitkaarten komen.

Voor de uitwedstrijd bij Emmen wordt door Groningen een soortgelijk systeem gehanteerd. Iedereen die dit seizoen minimaal vijf uitwedstrijden heeft bezocht, krijgt drie dagen voorsprong op de kaartverkoop. Normaal gesproken is de verkoop 'gewoon' op volgorde van binnenkomst. Al krijgen de leden van de officiële fanclub wel een voorverkoop met korting op het kopen van kaarten inclusief busvervoer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:44

Typhone

Who Dares Wins

DoeEensGek schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:47:
Ja ik zat gisteren te wachten tot de favoriete Juventus supporter zich kwam melden maar die bleek een 1-Day Fly te zijn in het topic. :P

Anyways, lekker gezellig toch! Die filmpjes die van alles roepen ben ik ook niet zo'n fan van trouwens @Family Guy. Champions League is wel speciaal maar om dan elke keer zo'n marketing stagiair wat in elkaar te laten flansen op trendy beats en met wat interne beelden vind ik niet zo...

Of ik begin met mijn 34 jaartjes oud inmiddels een oude lul te worden. Dat kan ook nog natuurlijk!

@Martinusz _/-\o_ _/-\o_ _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Typhone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:51:
... elke keer zo'n marketing stagiair wat in elkaar te laten flansen op trendy beats en met wat interne beelden vind ik niet zo...

Of ik begin met mijn 34 jaartjes oud inmiddels een oude lul te worden. Dat kan ook nog natuurlijk!
Nee, ik denk dat de meesten hier niet zo houden van dit soort hersenloze provocatieve borstklopperij.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ik zal we de enige zijn die zich weinig druk maakt en geen mening heeft bij dit soort filmpjes. Als hun dat willen doen doen ze dat toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 15:56
Ik zie het een beetje somber in, Juventus is zoveel geslepener dan een RM in de huidge vorm.
Zou fantastisch zijn als ze minstens een gelijkspel kunnen halen, dan ben je in ieder geval niet kansloos in Turijn.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ach, alhoewel ik PSV'er ben, gun ik het Ajax dit seizoen wel mocht het zo zijn. In de competitie spelen ze over het algemeen beter voetbal als je het wil vergelijken met PSV. En nu richting het einde lijken ze meer stabiel en vaster. En dat ondanks een CL programma dat je niet in de koude kleren gaat zitten. Is gewoon knap.

Ik had de prijzen natuurlijk liever verdeeld zien worden (de prijs in de CL is voor mij al zo ver komen als Ajax nu lukt), maar ik zie het somber in. Wie van de twee ook kampioen wordt, is in ieder geval geen kampioen van de spreekwoordelijke armoede.

De arrogantie in Amsterdam vind ik op een of andere manier ook gewoon minder dit seizoen. Wellicht komt dat omdat niet van die types als Siem de Jong of Veltman vanalles roepen over hoe goed ze zijn als ze 8 punten ofzo achter staan. Mathijs de Ligt en Frenkie de Jong bijvoorbeeld zijn dan gewoon zo redelijk om te zeggen dat ze op dat moment geen recht van spreken hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Begin als PSV'er wel af te vragen hoe Van Bommel bij het niet behalen van het landskampioenschap terug zal kijken op dit seizoen.
In de beker terecht uitgeschakeld door een eerstedivisionist
In de CL poulefase uitgeschakeld.. (Weliswaar alledrie clubs die nog steeds in EL/CL zitten, maar dan nog.)
En in de competitie leek lang niks aan de hand, maar sinds de winterstop loopt het als dikke stroop door de trechter. Verbaasde mij bijna dat Ajax nu pas de koppositie overnam (weliswaar op doelsaldo).

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Maarten_E schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:08:
Begin als PSV'er wel af te vragen hoe Van Bommel bij het niet behalen van het landskampioenschap terug zal kijken op dit seizoen.
In de CL poulefase uitgeschakeld.. (Weliswaar alledrie clubs die nog steeds in EL/CL zitten, maar dan nog.)
En in de competitie leek lang niks aan de hand, maar sinds de winterstop loopt het als dikke stroop door de trechter. Verbaasde mij bijna dat Ajax nu pas de koppositie overnam (weliswaar op doelsaldo).
De beker was natuurlijk wel een kwalijke zaak.
In de CL en in de competitie is het natuurlijk wel zo dat Tottenham, Inter en Ajax gewoon beter lijken te zijn. En als je het dan van de andere kant bekijkt heeft hij het best wel aardig gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:42
tja, voor 't zelfde geldt gaat vanavond Ronaldo er na 8 minuten o.i.d. geblesseerd vanaf omdat de blessure nog niet over was en kan elk tactische plan herschreven worden...

Ik vraag me bij de absolute top top-sporters altijd af of ze wel genoeg tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik denk @rik86 dat de echte topsporters ook wel voelen of ze fit zijn ja of nee. Ronaldo kun je haten of liefkozen maar een absolute topatleet is het wel. De piek 0,000001% van alle mensen die op dat niveau rondtoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
Family Guy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:47:
Ik ben heel benieuwd naar vanavond, komt Juventus om dik te winnen of met het idee de kwartfinales thuis af te maken?
Ik denk dat 10 mensen van Juventus komen met het idee om het thuis af te maken en Ronaldo die het als een uitdaging ziet om het vanavond al te beslissen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Yogibeer schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:09:
[...]

De beker was natuurlijk wel een kwalijke zaak.
In de CL en in de competitie is het natuurlijk wel zo dat Tottenham, Inter en Ajax gewoon beter lijken te zijn. En als je het dan van de andere kant bekijkt heeft hij het best wel aardig gedaan.
Ik vind dat hij het dan ''voldoende'' heeft gedaan. Als je vooraf aan dit seizoen naar de selectie kijkt en die vergelijkt met Ajax dan is het knap dat ze zo lang bovenaan hebben gestaan. In de CL hebben ze gepresteerd naar de mogelijkheden. In de beker erg ondermaats. Dat betekent dat vBommel het team niet echt boven zichzelf heeft kunnen laten uitstijgen. Ajax lukt dat dit seizoen bij tijden en wijlen wel.

Daarnaast vind ik dat vBommel erg star is in zijn spelersbeleid en daarom ook maar een ''voldoende'' scoort. Hij schrijft investeringen als Ramselaar en Luckassen (en in mindere mate Guti) regelrecht af terwijl ik vind dat je die spelers best wat speeltijd kunt geven. Soms iets meer toegeven aan je principes levert je uiteindelijk in de titelstrijd meer op denk ik (je houdt een groep meer tevreden, spelers blijven toch door het vuur gaan). Daarentegen krijgt de jeugd meer kans wat ook weer te prijzen is. Toch vraag ik mij af of een Gakpo of Sadilek per definitie en over een seizoen gezien, op deze leeftijd al meer toevoegen dan eerder genoemd trio. Buiten het doelpunt van Gakpo in zijn debuut speelt hij oke, maar het is ook weer geen derde wereld wonder. Dat alles tezamen vind ik het daarom voldoende.

Je kan zeker verder met vBommel, hij moet tenslotte ook nog leren en doet weinig gekke dingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 16:31

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Is het al 21.00 ? oOo

Ben nu al helemaal hyped :+ hoewel ikzelf realistisch eig over 2 wedstrijden geen volgende ronde verwacht, hoop ik er natuurlijk wel op >:)

En zal ik behoorlijk chagrijnig kunnen zijn als er wel vol opklappen en dan geen kansen benutten en dan een K-verliespartij lijden. Laat ze dan 0-0 gelijk spelen, geen uitdoelpunt tegen en je hebt je lijst puntjes binnen ;)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:33
Zo enthousiast niet maar ben inderdaad wel benieuwd naar ManU - Barca.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Maarten_E schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:08:
De beker lijkt een keuze. PSV vliegt er elk jaar vroeg uit. Het Europose avontuur was zo slecht niet, wel kansloos.
En het begin van de competitie was foutloos. Het is dat nu steeds zichtbaarder wordt dat ze het moeilijk kunnen hebben en met name op het middenveld kwaliteit missen. En dan heb je een uitdager die veel minder laat liggen op dit moment. Ajax lijkt echt ineens vleugels te hebben gekregen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ankona schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:49:
[...]

De beker lijkt een keuze. PSV vliegt er elk jaar vroeg uit. Het Europose avontuur was zo slecht niet, wel kansloos.
En het begin van de competitie was foutloos. Het is dat nu steeds zichtbaarder wordt dat ze het moeilijk kunnen hebben en met name op het middenveld kwaliteit missen. En dan heb je een uitdager die veel minder laat liggen op dit moment. Ajax lijkt echt ineens vleugels te hebben gekregen.
Mwah, vleugels.. Een paar wedstrijden terug hebben ze nog verloren (AZ), begin februari zelfs van Heracles.
PSV heeft het gewoon erg goed gedaan tot recentelijk, het is goed dat de Jong niet is weggegaan. Die pakt toch erg veel punten hoor.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:40
Beker is gewoon een blamage maar op andere fronten hebben we denk ik weinig te klagen over v Bommel. In Europa zit het gewoon tegen (hoi doelman die een doorgebroken speler onderuit mag schoffelen zonder consequenties bijvoorbeeld) maar speelden ze wel echt goed. Het feit dat al je poulegenoten nu nog in de betreffende toernooien zitten zegt daarin denk ik genoeg.

Eerste competitiehelft is er denk ik bovenmatig gepresteerd waardoor het minder opviel dat de selectie niet super breed is. Het is te prijzen dat v Bommel de jonkies een kans geeft, maar ik vind het ergens ook wel raar dat een super dure Guti amper speeltijd krijgt.

Desondanks mag je spreken van een prima seizoen als je na 29 wedstrijden 71 punten hebt. Er zijn jaren waarin je met dat puntenaantal kampioen wordt. We hebben nu de pech dat Ajax eindelijk eens presteert naar waarde van de selectie. Gemiddeld genomen over de laatste 20 seizoenen ben je met 80 punten kampioen, ik zie zowel Ajax als PSV dat nog wel halen.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

En de vrouwen die ons wereldkampioen gaan maken:
Lineth Beerensteyn (Bayern München), Dominique Bloodworth (Arsenal), Anouk Dekker (Montpellier), Merel van Dongen (Real Betis), Daniëlle van de Donk (Arsenal), Kika van Es (Ajax), Loes Geurts (Kopparbergs/Göteborg FC), Stefanie van der Gragt (Barcelona), Jackie Groenen (1. FFC Frankfurt), Ellen Jansen (Ajax), Renate Jansen (FC Twente), Inessa Kaagman (Everton), Danique Kerkdijk (Bristol City), Lize Kop (Ajax), Desiree van Lunteren (SC Freiburg), Lieke Martens (Barcelona), Vivianne Miedema (Arsenal), Liza van der Most (Ajax), Victoria Pelova (ADO Den Haag), Jill Roord (Bayern München), Shanice van de Sanden (Olympique Lyon), Sherida Spitse (Vålerenga) en Sari van Veenendaal (Arsenal).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Ramzzz schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:54:
[...]

Nee, ik denk dat de meesten hier niet zo houden van dit soort hersenloze provocatieve borstklopperij.
Hersenloze provocatie? Jouw bericht is provocatie. Je mag best je menig geven over een filmpje, maar het is een freaking filmpje, waar maak je je druk om en om dan gelijk zo te reageren. Als dit een filmpje was wat in aanloop van Ajax - Feyenoord was, kon ik je reactie nog enigszins begrijpen ivm je club voorkeur.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Yogibeer schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:23:
[...]

Het ergste is dat je dit waarschijnlijk echt meent.
Zeker, hoeven we ook niet moeilijk over te doen. Heb er geen enkele behoefte aan dat Ajax nog 40 miljoen gaat uitlopen op Feyenoord (waarna het gat een miljoenmiljard is :+ ). Maar 8-0 hoeft niet hoor :p

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Yogibeer
PWM schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:49:
[...]

Zeker, hoeven we ook niet moeilijk over te doen. Heb er geen enkele behoefte aan dat Ajax nog 40 miljoen gaat uitlopen op Feyenoord (waarna het gat een miljoenmiljard is :+ ). Maar 8-0 hoeft niet hoor :p
Financieel gezien is de schade toch al niet meer te overzien. :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Becht92CIAEgq16.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Yogibeer op 10-04-2019 14:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Curva schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:42:
[...]

Hersenloze provocatie? Jouw bericht is provocatie. Je mag best je menig geven over een filmpje, maar het is een freaking filmpje, waar maak je je druk om en om dan gelijk zo te reageren. Als dit een filmpje was wat in aanloop van Ajax - Feyenoord was, kon ik je reactie nog enigszins begrijpen ivm je club voorkeur.
Hij is voor Sparta en PSV :P
Da's zo'n echte supporter (tm) :+

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 10-04-2019 14:56 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Jan Olde Riekerink op non actief bij Heerenveen. De club die mij de meeste punten heeft gekost in de poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Typhone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:05:
Jan Olde Riekerink op non actief bij Heerenveen. De club die mij de meeste punten heeft gekost in de poule.
Gert-Jan Verbeek kom d'r maar in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Yogibeer schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:40:
[...]

Je wil dat ze degraderen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
@Maarten_E Haha, nee zeker niet. Maar dit is wel wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 09:49
PWM schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:49:
[...]
Wordt toch allemaal gelijk getrokken als Pieter de Waard bondsvoorzitter van de KNVB wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Tinuz___ schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:59:
[...]

Wordt toch allemaal gelijk getrokken als Pieter de Waard bondsvoorzitter van de KNVB wordt :+
Ik mag het hopen van niet. Wat een inspiratieloze pot augurken was dat bij studio voetbal (volgens mij?) waar hij zat. Ik dacht even dat het een grap was toen hij voorzitter wilde worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05:22
Het is optimisme is wel schokkend voor vanavond! Erg veel zin in de wedstrijd. Eigenlijk verwacht ik dat Juventus toch wel een maat te groot is, maar zelfs de bookmakers geven Ajax bijna dezelfde kans op een overwinning vanavond! We gaan het zien, maar ik zet mijn geld toch op Juve en Barca.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Typhone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:21:
[...]

Ik mag het hopen van niet. Wat een inspiratieloze pot augurken was dat bij studio voetbal (volgens mij?) waar hij zat. Ik dacht even dat het een grap was toen hij voorzitter wilde worden.
Leuk voor een carnavalsoptreden, maar verre van dat voor een KNVB, lijkt mij.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:21:
Het is optimisme is wel schokkend voor vanavond! Erg veel zin in de wedstrijd. Eigenlijk verwacht ik dat Juventus toch wel een maat te groot is, maar zelfs de bookmakers geven Ajax bijna dezelfde kans op een overwinning vanavond! We gaan het zien, maar ik zet mijn geld toch op Juve en Barca.
Hier het zelfde... ontzettend veel zin in vanavond maar deel de euforie niet, denk ook dat Juventus een maatje te groot zal zijn. Ajax trof Real op het juiste moment, net als Bayern. Wanneer beide ploegen in vorm waren geweest dan was de kans groot dat het anders was gelopen, wat niks af doet aan de prestatie, want het blijft knap. Maar Juventus is van een ander kaliber en verkeerd in goede vorm. Dat Chiellini niet mee doet scheelt wel enorm maar het meedoen van Ronaldo is wel een tegenvaller qua hoop op resultaat. Een gelijkspel zou al een topprestatie zijn :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Han schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:53:
[...]

Hier het zelfde... ontzettend veel zin in vanavond maar deel de euforie niet, denk ook dat Juventus een maatje te groot zal zijn. Ajax trof Real op het juiste moment, net als Bayern. Wanneer beide ploegen in vorm waren geweest dan was de kans groot dat het anders was gelopen, wat niks af doet aan de prestatie, want het blijft knap. Maar Juventus is van een ander kaliber en verkeerd in goede vorm. Dat Chiellini niet mee doet scheelt wel enorm maar het meedoen van Ronaldo is wel een tegenvaller qua hoop op resultaat. Een gelijkspel zou al een topprestatie zijn :)
Het mooie van (als supporter) een wedstrijd ingaan met een vorm van 'angst en beven', is dat het alleen maar kan meevallen...

In deze fase is het geen schande om eruit te vliegen, dat was het in de vorige ronde ook niet, en realisme is een prima houding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Yogibeer schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:40:
[...]

gaat niet gebeuren. Hij kan die huidige baas niet uitstaan en andersom.
Er zal een ja knikker komen die doet wat de huidige voorzitter wil.

@ElPaco
Ik vond het in de CL jammer hoe PSV op de counter speelde, aangezien ze dit vrij slecht deden.
Vaak lange bal op Lozano en die dan in zijn eentje laten gaan.
Al snel zag je dat hij er op snelheid niet langs kwam maar toch bleven ze dit doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ramzzz schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:58:
[...]

Het mooie van (als supporter) een wedstrijd ingaan met een vorm van 'angst en beven', is dat het alleen maar kan meevallen...

In deze fase is het geen schande om eruit te vliegen, dat was het in de vorige ronde ook niet, en realisme is een prima houding.
En toch acht ik dit Ajax niet kansloos. Ik zou het ook geen angst en beven willen noemen. Juventus is in zijn uit wedstrijden niet altijd de sterkste. Tuurlijk fc Ronaldo kan het alleen. Maar toen die bij Real zat was het wel angst en beven en was je blij als het er maar 4 werden. Dit Ajax heeft mij meer verrast, tegen bayern het gelijkspel en de 1-2 van Real zijn 2 wedstrijden waarnje goed het team in kon lezen. De wilskracht was enorm.

Op de radio(1) waren ze ook vrij overtuigd van een winst voor Ajax en ook supporters van andere clubs zijn soms vrij euforisch. :) Ik kan er alleen maar zin in krijgen! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Hopen dat Ajax een vroege goal maakt en Juventus dan een tijdje stil valt en ze snel een tweede maken.

Dan hopen dat Juventus gewoon pech heeft in de afronding, er zal dan ruimte achterin ontstaan waar hopelijk Ajax van kan profiteren.

Maar waarschijnlijker is het dat Juventus de boel achterin dicht timmert en in fases zal aanvallen in de hoop de uitgoal te maken.

Winst voor Ajax zou mooi voor Nederland zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:57
Uh... Lees ik hier boven ergens dat Veltman er in staat? Pak dan meteen maar in

Veltman - Ronaldo _O-

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 10-04-2019 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als ik dat liedje uit dat filmpje hoor en vlak ervoor over Ajax lees, dan denk ik meteen aan Schöne ... Blah blah blah

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:55
Ronaldo staat linksvoor toch? Dan is het inderdaad pech als Veltman tegenover hem staat.
Als er lui Ronaldo af kunnen stoppen zijn het de Ligt en Tagliafico, niet Veltman.

Nog 2 uurtjes!!
Voorspellingen? Ik ga voor 1-2 of 2-2, hopende op het laatste natuurlijk.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik hoop vanavond een minimale winst voor Juve, een (on)bekende GoT-er die het hier moet vieren en daarna een Real Madridje uit. *O*

Ik denk dat vanavond een gelijkspel mogelijk is, uit verwacht ik niet veel.
Wellicht zijn de dopingcontroles in Turijn (weer) "minder streng" dan hier. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:36:

Veltman - Ronaldo _O-
:Z
Veltman gaat de wedstrijd van z'n leven spelen, net als afgelopen weekend scoren, en Cristiano Ronaldo met een lompe overtreding het stadion uit schoppen waar ie maar geel voor krijgt.
:Z

Oh wacht, zal een droom geweest zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
Veltman erin?
Ik wens jullie heel veel plezier Ajacieden... :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Is er nog voetbal op TV vanavond ?
(ben alleen thuis)

[ Voor 5% gewijzigd door Hackus op 10-04-2019 19:30 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56
Er zijn inmiddels al een hele zooi aan gewapende Italiaanse hooligans naar cellencomplexen verhuist.
Ik weet niet of er Tweakers gaan vanavond, maar pas een beetje op jezelf en heb een fijne avond.

Vanavond minimaal een gelijkspel zou mooi zijn. Dan zijn we die Oostenrijkers weer voorbij

Edit: nvm de Ajax "fans" misdragen zich zodanig dat er alweer waterkanonnen ingezet zijn

[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 10-04-2019 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 09:01

Vos

AFCA

Harribo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:36:

Veltman - Ronaldo _O-
Gewoon een Bouhlarouzje er in gooien ;)

Maar vind je Mazraoui verdedigend sterk dan? Ik verre van eigenlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 10-04-2019 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56
Vos schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:35:
[...]

Gewoon een Bouhlarouzje er in gooien ;)

Maar vind je Mazraoui verdedigend sterk dan? Ik verre van eigenlijk.
Denk dat ze qua domme dingen niet voor elkaar onderdoen verdedigend inderdaad. Ben benieuwd of Mazraoui niet compleet door de mand valt als er een paar basisspelers vertrokken zijn na de zomer.

Ik denk namelijk van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 10:24
Hackus schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:30:
Is er nog voetbal op TV vanavond ?
(ben alleen thuis)
Nee sorry, vrouwenvoetbal was gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jaapstobbe schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:45:
[...]

Nee sorry, vrouwenvoetbal was gisteren.
Dan maar Ajax kijken ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 10:24
Standaard CL opstelling met Veltman ipv Mazroui idd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:32:
Er zijn inmiddels al een hele zooi aan gewapende Italiaanse hooligans naar cellencomplexen verhuist.
Ik weet niet of er Tweakers gaan vanavond, maar pas een beetje op jezelf en heb een fijne avond.

Vanavond minimaal een gelijkspel zou mooi zijn. Dan zijn we die Oostenrijkers weer voorbij

Edit: nvm de Ajax "fans" misdragen zich zodanig dat er alweer waterkanonnen ingezet zijn
Ik snap die charges niet helemaal, op Twitter worden ook al vraagtekens gezet bij het optreden van de politie. Er wordt vaak zat een entrada georganiseerd bij de hoofdingang, vooraf werd gezegd niet vuurwerk meenemen want foei! Maar die groep staat te hossen en te springen en opeens een waterkanon erop. Waarom?
Erg raar. Als mensen zich misdragen pak ze zeker aan, maar die groep was niet aan het rellen, pak dan de individuen aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:54:
[...]

Ik snap die charges niet helemaal, op Twitter worden ook al vraagtekens gezet bij het optreden van de politie.
Die filmpjes beginnen altijd op een goed moment voor degene die zijn punt wil maken. Zo lijkt het alsof er niks aan de hand is en de politie opeens raar doet.

Daarvoor is er 10x met vuurwerk gegooid. En steeds gewaarschuwd uit de wagens (hebben luidsprekers), jongens we gaan ingrijpen. En dan landt er weer vuurwerk en grijpen ze in. Maar goed, die hele 10 minuten ervoor mist dan natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Curva
Leon Zwiers schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:32:
Was je erbij of neem je klakkeloos alles over wat er geroepen wordt?

Goed dat jij er ook bij was @PWM
Je objectieve oordeel wordt gewaardeerd... 8)7
Je geeft aan dat er wel 10x is gewaarschuwd. Nogmaals, was je erbij? Er is welgeteld 0x gewaarschuwd.

Er gebeurden totaal niks. Een entrada wordt vaker georganiseerd, zoals @Qu3st al aangaf. Geen aanleiding tot charges, toch vond de politie dit nodig. En helaas escaleerde het...

[ Voor 41% gewijzigd door Curva op 10-04-2019 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 09:01

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:38:
[...]

Denk dat ze qua domme dingen niet voor elkaar onderdoen verdedigend inderdaad. Ben benieuwd of Mazraoui niet compleet door de mand valt als er een paar basisspelers vertrokken zijn na de zomer.

Ik denk namelijk van wel
Mazraoui is gewoon geen echte verdediger. Hij kan zeker wel voetballen, gaan het zien volgend jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Curva schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:03:
[...]
Er gebeurden totaal niks. Een entrada wordt vaker georganiseerd, zoals @Qu3st al aangaf. Geen aanleiding tot charges, toch vond de politie dit nodig. En helaas escaleerde het...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
Napo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:08:
[...]

Ja. Zoals elke thuis wedstrijd en veel uitwedstrijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

PWM schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:03:
[...]

Die filmpjes beginnen altijd op een goed moment voor degene die zijn punt wil maken. Zo lijkt het alsof er niks aan de hand is en de politie opeens raar doet.

Daarvoor is er 10x met vuurwerk gegooid. En steeds gewaarschuwd uit de wagens (hebben luidsprekers), jongens we gaan ingrijpen. En dan landt er weer vuurwerk en grijpen ze in. Maar goed, die hele 10 minuten ervoor mist dan natuurlijk.
Hoe weet jij dat er nu 10 keer gegooid is met vuurwerk? Vind ik toch wel een aanname wat je hier maakt. En ja we missen altijd op filmpjes een heleboel, maar als ik op meerdere filmpjes jongens zie hossen en springen en zingen en dan een kanon erop? Ziet er toch erg raar uit, niet het beelden wat je verwacht bij rellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Curva schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:09:
[...]

Ja. Zoals elke thuis wedstrijd en veel uitwedstrijden.
Top :)

Wat ik lees is voornamelijk gebruik van vuurwerk, is een waterkanon gebruiken een goede oplossing? Nee zeker niet. Is het eruit pakken van het individu een optie? Nee ook niet.

Het meest effectieve is dan men zijn gang laten gaan en vuurwerk oogluikend toe staan of wellicht inderdaad het waterkanon. Dat men vervolgens lijkt dat men nog meer vuurwerk afsteekt is oorzaak gevolg gevolg gevolg. Als "supporters" leg je het dan toch altijd af.

Vuurwerk hoort sowieso niet in zo'n mensenmassa.

Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:10:
als ik op meerdere filmpjes jongens zie hossen en springen en zingen en dan een kanon erop? Ziet er toch erg raar uit, niet het beelden wat je verwacht bij rellen.
Dat is een beetje het nadeel van je begeven in groepen. In dit soort gevallen kan een politie helaas niet bijzonder veel meer dan de groep onder controle te houden. Een individu eruit halen is zo goed als onmogelijk zonder dat het risico voor de politie groter dan wenselijk wordt.

Lijden de goede onder de kwade? Zeker en dat is jammer. Dat is spijtig genoeg het nadeel van supporter zijn en de oorzaak daarvan is de historie die er achter het gedrag van "supporters" zat en deels helaas nog in zit.

[ Voor 47% gewijzigd door Napo op 10-04-2019 20:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:10:
[...]

Hoe weet jij dat er nu 10 keer gegooid is met vuurwerk? Vind ik toch wel een aanname wat je hier maakt.
Ik was er net nog :) (voor de goede orde, ik zit ook 5-6x per jaar in de Arena :p )

Heb 2 personen afgezet (heb toegang tot garage) en ben even een rondje met ze gelopen. Ook de waarschuwingen waren duidelijk.

Als je nu kijkt naar filmpjes zie en hoor je aardig wat knallen op het moment dat het waterkanon begint.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 10-04-2019 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Jongens laten we het leuk houden en afgaan op wat de Politie zegt

Politie dacht dus Brandweer te kunnen spelen en ging niet helemaal goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Napo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:12:
[...]

Top :)

Wat ik lees is voornamelijk gebruik van vuurwerk, is een waterkanon gebruiken een goede oplossing? Nee zeker niet. Is het eruit pakken van het individu een optie? Nee ook niet.

Het meest effectieve is dan men zijn gang laten gaan en vuurwerk oogluikend toe staan of wellicht inderdaad het waterkanon. Dat men vervolgens lijkt dat men nog meer vuurwerk afsteekt is oorzaak gevolg gevolg gevolg. Als "supporters" leg je het dan toch altijd af.

Vuurwerk hoort sowieso niet in zo'n mensenmassa.
Vuurwerk hoort er niet bij nee in zo'n massa, alleen het tijdstip waarop de burgemeester het aangeeft niet te doen is wel beetje slecht timing van haar kant. Dit moet je volgens mij vooraf met SV Ajax en AFCA goed aangeven maar niet een dagje.
Die "gekkies" moeten het dan nog niet met vuurwerk, maar volgens mij zijn die nog steeds km de minderheid, en zijn de jongens erom heen gewoon aan het feesten.
Pompi schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:19:
Jongens laten we het leuk houden en afgaan op wat de Politie zegt
[Twitter]
Politie dacht dus Brandweer te kunnen spelen en ging niet helemaal goed.
Dus valt allemaal mee dus?

@PWM, al wel wat duidelijker, maar dan zit je in een auto? Vraag me af waar je ze af zet wil je de entrada goed mee maken vanuit een auto.

[ Voor 20% gewijzigd door Qu3st op 10-04-2019 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:21:
[...]

Vuurwerk hoort er niet bij nee in zo'n massa, alleen het tijdstip waarop de burgemeester het aangeeft niet te doen is wel beetje slecht timing van haar kant. Dit moet je volgens mij vooraf met SV Ajax en AFCA goed aangeven maar niet een dagje.
Die "gekkies" moeten het dan nog niet met vuurwerk, maar volgens mij zijn die nog steeds km de minderheid, en zijn de jongens erom heen gewoon aan het feesten.
Hoezo moet ze dat "op tijd" aangeven? Het is sowieso niet toegestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:23:
[...]

Dat is zeker zo. En voor sommige werkt het dan helaas averechts, en nemen ze extra mee ipv geen, pak dan die lui aan. Zo maak je er grote chaos van die niet nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:23:
[...]

2008 is wel op tijd toch? :+

Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:26:
[...]

voor sommige werkt het dan helaas averechts, en nemen ze extra mee ipv geen, pak dan die lui aan.
Hoe zie je dit in de praktijk voor je?

[ Voor 37% gewijzigd door Napo op 10-04-2019 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Napo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:27:
[...]

2008 is wel op tijd toch? :+
Was Halsema geen burgemeester :9
En ach volgens mij wat zij zegt schiet in verkeerde keelgat bij veel F-siders.
Napo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:27:
[...]

Hoe zie je dit in de praktijk voor je?
Ik heb geen oplossing paraat, maar de hele groep in chaos brengen zou niet 1 van mijn opties zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Qu3st op 10-04-2019 20:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:21:
[...]
@PWM, al wel wat duidelijker, maar dan zit je in een auto? Vraag me af waar je ze af zet wil je de entrada goed mee maken vanuit een auto.
Net zoals de paarden van de ME net voor de Pathe door de mensenmassa konden rijden, kan mijn auto prima door de troepen heen :+

Nee, heb parkeerkaart voor een parkeergarage bij een kantoor naast de Arena. Is ook nog wel redelijk aan te rijden. Ik heb ze dus afgezet en ben even een rondje gaan lopen om de sfeer te proeven.

De sfeer is overigens opperbest, laten we daar niet moeilijk over doen. Maar de ene na de andere knal (formaatje anti-tank) ging af. Dat mag al niet maar daar is nu ook extra voor gewaarschuwd.

EDIT:

Je ziet ook mensen op Twitter roepen: Je moet degene die overlast geven pakken en niet de groep. Maar wat denk je dat er gebeurt als er een paar ME-ers een groep in lopen om er 1 uit te pikken. Dat kan dus niet.

Mijn vader, de rust en vriendelijkheid zelfe, gaf het vroeger ook gewoon aan om de Kuip. Niet naast dat soort groepen staan, niet tussen massa's lopen, niet richting het vuurwerk. Bij een voetbalstadion ruik je gewoon de problemen van te voren aankomen. Is de reactie van de politie dan handig? Nope. Maar die hebben vanmiddag al Italianen mogen afvoeren met bijlen en hamers. Konden net wat vuurpijlen koppen en krijgen een nitraat onder hun laars. Niet de beste groep om uit te dagen op zo'n moment.

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 10-04-2019 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

PWM schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:28:
[...]

Net zoals de paarden van de ME net voor de Pathe door de mensenmassa konden rijden, kan mijn auto prima door de troepen heen :+

Nee, heb parkeerkaart voor een parkeergarage bij een kantoor naast de Arena. Is ook nog wel redelijk aan te rijden. Ik heb ze dus afgezet en ben even een rondje gaan lopen om de sfeer te proeven.

De sfeer is overigens opperbest, laten we daar niet moeilijk over doen. Maar de ene na de andere knal (formaatje anti-tank) ging af. Dat mag al niet maar daar is nu ook extra voor gewaarschuwd.
Luxe, die mooie Tesla van je wil je ook niet door de paardenstront rijden lijkt me.

Het is me nu een stukje duidelijker geworden, door jou als vliegende reporter. En die chaos valt dus wel mee? Van een mug wordt een olifant gemaakt.

En af en toe een knal, mogen ze bij mij in de buurt ook wat beter gaan optreden tegen vuurwerk.
Maar wel wat @Terranova zegt, is wel zonde van de Entrada, heb ik ook vaak tussen gestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 10-04-2019 20:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
tis wel bizar, die entrada's gaan echt al tig jaar zo en opeens mag het niet meer. Zonde, 't sfeertje is altijd fantastisch daardoor en er is volgens mij nog nooit wat gebeurd(al kan er vast wel iets gebeurd zijn). Beetje mierenneukerij weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het heeft ook NIETS met Ajax te maken, voordat ik die kaart krijg. Dit zijn gewoon dingen die gebeuren om een stadion.
Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:32:
[...]

Luxe, die mooie Tesla van je wil je ook niet door de paardenstront rijden lijkt me.
Hij gaat morgen toevallig naar de poetser :p

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 10-04-2019 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:35:
[...]

Hij gaat morgen toevallig naar de poetser :p
Alle bloedvlekken van die Ajaxsupporters wegpoetsen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09 15:37

snmght

imho dan he

snmght schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:47:
Nee fuck it. 3-0!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Leon Zwiers Je (vriendin) staat langs de lijn vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
PWM schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:03:
[...]

Het wordt tijd dat deze mensen gewoon zich elke voetbalwedstrijd melden en verplicht papiertjes gaan prikken. Zonder telefoon of radio. Als ze dat een paar wedstrijden moeten doen denken ze misschien de volgende keer wel na.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ze zijn wel op de historische tour bij Veronica

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Spannend jongens, hoop dat Ajax weer gaat vlammen! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Shit. Ik zit in het buitenland en veronica heeft natuurlijk een geoblock.

Ach, radio is ook leuk. :+

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Let’s GO!!! 😎😎😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Man, de zenuwen zijn er weer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Prachtig! Niet van die domme vlaggetjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die zenuwachtige Ajacied mag het huis nog komen poetsen he! :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Phoe... hoop gele kaarten, lekker voor de return :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ziggo haat veronica weer eens als enige zender die uiteraard niet wil werken :( 'Gelukkig' hebben we zat streams als alternatief O-)

Ben lekker zenuwachtig :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 18:54
Tsjonge jonge, het eerste stoere jongetje is weer gespot in het stadium. Volledig onherkenbaar gemaakt en dan "Juve Merda" erbij op en doek. Ik vind dit altijd zo zielig, negatief afgeven op de tegenstanders in plaats van vanuit je eigen kracht aanmoedigen.

Hup hup Ajax, geef 'm van jetje!

[ Voor 12% gewijzigd door Arjan90 op 10-04-2019 21:01 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:59:
Ziggo haat veronica weer eens als enige zender die uiteraard niet wil werken :( 'Gelukkig' hebben we zat streams als alternatief O-)

Ben lekker zenuwachtig :)
ziggogo doet het hier goed (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Han schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:59:
Phoe... hoop gele kaarten, lekker voor de return :|
Met 2 -1 winnen en dan allemaal een gele kaart pakken ... oh nee dat zou heel dom zijn ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Yemoke schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:00:
[...]

ziggogo doet het hier goed (y)
Zou begot het wachtwoord ervan niet weten |:( eens ooit uitzoeken voor in de toekomst idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:51

Quad

Doof

Succes met alle spanning vanavond. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:01:
[...]

Zou begot het wachtwoord ervan niet weten |:( eens ooit uitzoeken voor in de toekomst idd.
Je mijn ziggo account geloof ik, weet niet of dat wat helpt :+
Pagina: 1 ... 126 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.