man man man
wat zonde
wat zonde
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
XXXVI
Mark my words.jaapstobbe schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:28:
Gozobujuk maakt er nog wel 3-4 van hoor.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Net zoveel als PSV nodig heeftcarpebios schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:34:
Hoeveel minuten?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Desnoods via Zeist.jaapstobbe schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:36:
Iedereen hier weet het, het wordt nog 3-4.
Bidden!!!Yemoke schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:36:
Hou vol vitesse!!!
Alleen om de reacties hier te lezen hoop ik dat je gelijk hebtjaapstobbe schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:36:
Iedereen hier weet het, het wordt nog 3-4.
PSV of Vitesse?OPSLAGHOND schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:36:
Stom vreemdelingenlegioen ...
Formerly known as Ragdoll
Steam ID = Ackerfiets
De islam kan uw vrijheid schaden
[ Voor 13% gewijzigd door Wokschotel op 07-04-2019 18:38 ]
⏩ PVOutput☀️
9 goals verschil voor doelsaldo.ephymerous schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:38:
Wij staan bovenaan!
⏩ PVOutput☀️
Float like a butterfly, sting like a bee.
En de overtreding op Serero in de 16? Waarvoor hij fluit op een korte overtreding ervoor die er niet wasHan schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:40:
Nou scheids, het is je gelukt, PSV heeft niet verloren, knap hoor. Wat een negatieve rol vandaag. Al duiken voordat je geraakt wordt is een penalty en een overreding met een te hoog geheven been op hoofdhoogte is een scheidsrechtersbal mee.
De komende 2 Eredivisie wedstrijden in ieder geval wel, dus dat moet goed komen.Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:39:
Hopelijk speelt Ajax in de toekomst vaker op zaterdag. PSV kan niet met die druk omgaan
tenzij ajax op de laatste speeldag verliest of gelijkspeelt. zou niet de eerste keer zijn.Leon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:39:
[...]
9 goals verschil voor doelsaldo.
PSV gaat geen kampioen meer worden. Wat hebben ze dat ongelofelijk dom weggegeven de laatste weken.
Verwijderd
Goede jinx pogingLeon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:39:
[...]
9 goals verschil voor doelsaldo.
PSV gaat geen kampioen meer worden.
Lijkt op een Ajaxacied de laatste 5 jaren. Hij moet zich niet gaan verlagen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hij was toch ook enorm slecht als ik al die Ajacieden hier geloven moet.toolkist schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:42:
Klagen over te weinig tijd bij een scheids die je meerdere keren bevoordeeld heeft
Bewaar het screenshot maar goed, komen je de komende 1000 dagen misschien wel goed van pasTyphone schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:41:
[Afbeelding]
Zo dat ‘record’ zijn we kwijt.
@ElPaco 7 kleuren dekt de lading niet. Ik zie er hier meer liggen.
Haha ja ik krijg hem terug na de Graafschap uit vrees ik. Been there done thatElPaco schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:44:
[...]
Bewaar het screenshot maar goed, komen je de komende 1000 dagen misschien wel goed van pas
Bedankt voor de mededeling.Typhone schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:43:
Gisteren had Ajax drie keer gewisseld en Willem II ook volgens mij en werd er 1 minuut extra tijd gegeven. Wissels zijn toch standaard 30 seconden extra tijd?
Als Ajacied ben ik benieuwd hoe PSV hier mee om gaat. Eerst verliezen van je directe concurrent en nu vandaag de koppositie ingeleverd. Dat doet wel wat met je.
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 07-04-2019 18:46 ]
Boeee! We zijn tegen PSV en voor Vitesse zodat Ajax op 1 kan komen.Zingo schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:43:
[...]
Hij was toch ook enorm slecht als ik al die Ajacieden hier geloven moet.
Wat is dit een ongezellig Ajacieden nest in dit topic, my God.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 07-04-2019 18:46 ]
Het rekenmodel wat gebruikt wordt voor de extra tijd, schijnt van de overheid te komen. Is ook niet openbaar en gepatenteerd. een of andere dikke duim.Typhone schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:43:
Gisteren had Ajax drie keer gewisseld en Willem II ook volgens mij en werd er 1 minuut extra tijd gegeven. Wissels zijn toch standaard 30 seconden extra tijd?
Ja slecht in het voordeel van PSV... Dan mag je op een gegeven moment best tevreden zijn met hoe de scheids voor je team fluit ipv nog meer te willen.Zingo schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:43:
[...]
Dat zie je nu extra goed op Fox Sport 3, lange zijde bijna de gehele bovenste vakken met doeken bedektDoeEensGek schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:46:
Trouwens de term uitverkocht vindt ik wel leuk, we leggen zwarte doeken over tribunes heen en noemen het dan uitverkocht.
Ook niet zo gek als je bedenkt dat er uit het jaarlijkse onderzoek er weer uitkomt dat de helft van de voetbalsupporters voor Ajax zegt te zijnZingo schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:43:
[...]
Het enige dat in die buurt ooit uitverkocht is geweest is de McDonalds naast het stadion (die hadden ooit geen broodjes meer toen ik daar een bigmac wou bestellenDoeEensGek schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:46:
Trouwens de term uitverkocht vindt ik wel leuk, we leggen zwarte doeken over tribunes heen en noemen het dan uitverkocht.
ik denk dat veel mensen die niet voor ajax zijn hier niet zo vaak posten vanwege de sfeer. heb dat in het verleden ook al eens aangegeven maar toen kreeg ik de wind van voren.Terranova schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:48:
[...]
Ook niet zo gek als je bedenkt dat er uit het jaarlijkse onderzoek er weer uitkomt dat de helft van de voetbalsupporters voor Ajax zegt te zijn
Ah dat systeem wat ze ook gebruikt hadden om de wijzigingen mbt de dividend belasting te onderbouwen? Dat moet wel goed zijn.DoeEensGek schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:45:
[...]
Het rekenmodel wat gebruikt wordt voor de extra tijd, schijnt van de overheid te komen. Is ook niet openbaar en gepatenteerd. een of andere dikke duim.
Ook winst van Ajax is niet uitgesloten.jaapstobbe schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:46:
Als Ajax een flinke tik van Juventus krijgt, wat niet uitgesloten is (zeker in Turijn) dan zullen ze wel gemotiveerd moeten blijven.
Is dat zo!? Was me niet opgevallen, en ik ben voor Feyenoord. Leuk weekend dus. Weer wat spanning in de competitie. En objectief gezien vind ik dat Ajax meer recht heeft op kampioenschap. Maar ze zijn een stuk onrustiger dan PSV, dus gaat nog leuk worden.dawg schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:50:
[...]
ik denk dat veel mensen die niet voor ajax zijn hier niet zo vaak posten vanwege de sfeer. heb dat in het verleden ook al eens aangegeven maar toen kreeg ik de wind van voren.
ik begrijp @Zingo wel.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Met 2 (terechte) penalties? Voor een deel dwingt PSV dat af maar uiteindelijk zijn ze door fouten van Vitesse weer teruggeholpen.Typhone schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:46:
Nou PSV komt hier wel drie keer gewoon terug he. Ajax zet nog niet aan bij een 1-0 achterstand (AZ uit en Heracles uit).
[ Voor 26% gewijzigd door n0pe op 07-04-2019 18:55 ]
is denk ik gewoon op welk moment je dit topic bezoekt. Tijdens wedstrijden van Feyenoord en Psv kom ik hier ook alleen als ik toevallig op tweakers kijkt(behalve zoals vandaag dan, want 't ging Ajax ook aan).OMX2000 schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:52:
[...]
Is dat zo!? Was me niet opgevallen, en ik ben voor Feyenoord. Leuk weekend dus. Weer wat spanning in de competitie. En objectief gezien vind ik dat Ajax meer recht heeft op kampioenschap. Maar ze zijn een stuk onrustiger dan PSV, dus gaat nog leuk worden.
"veel mensen", dus niet iedereen heh.OMX2000 schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:52:
[...]
Is dat zo!? Was me niet opgevallen, en ik ben voor Feyenoord. Leuk weekend dus. Weer wat spanning in de competitie. En objectief gezien vind ik dat Ajax meer recht heeft op kampioenschap. Maar ze zijn een stuk onrustiger dan PSV, dus gaat nog leuk worden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq