Ja er lag ergens een polletjetoolkist schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:04:
Vindt ie nog een reden?
Duidelijke overtreding van Viergever op z'n collega, afkeuren dus.
De islam kan uw vrijheid schaden
Sorry maar er lopen 2 spelers elkaar in de weg voor de goal, moet de VAR hier nog naar kijken? Kansloos.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oh wow alsnog willen kijken met de VAR of PSV niet alsnog geholpen kan worden
Wedstrijd is nog niet afgelopen, je oordeelt te snelTyphone schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:05:
Hij telt!!!
De islam kan uw vrijheid schaden
Simpel, als de speler van Vitesse ihataren raakt is het een overtreding en dus geen goal.Quad schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:05:
Sorry maar er lopen 2 spelers elkaar in de weg voor de goal, moet de VAR hier nog naar kijken? Kansloos.
Ik begrijp dat Odegaard weer duurder is geworden zojuist?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Had al 3-0 voor Vitesse moeten zijn, maar helaas wordt er raar ingegrepen door de VAR en de scheids.
Verwijderd
/me bedenkt zich net dat die voor het eerst in zijn leven voor Vitesse heeft lopen juichen
PSV speelt met de secondes slechter en slechter. Waar hebben die op getraind?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De VAR kijkt naar elke goal. Het is aan Fox om dat uit te zenden of niet. Blijkbaar deden ze dat nu wel.Quad schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:05:
Ome Overmars vindt wel een dingetje om korting te bedingenMartinusz schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:06:
Ik begrijp dat Odegaard weer duurder is geworden zojuist?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Schwalbes!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Odegaard goede voetballer hoor... poeh!
Fysiek sterker geworden (duidelijk zichtbaar en merkbaar) en gewoon een hele fijne dribbel en techniek. Prima schot in de benen.
Voelt als een ideale vervanger voor Ziyech.
Tevens is Serero ook best een fijn spelertje hoor!
Fysiek sterker geworden (duidelijk zichtbaar en merkbaar) en gewoon een hele fijne dribbel en techniek. Prima schot in de benen.
Voelt als een ideale vervanger voor Ziyech.
Tevens is Serero ook best een fijn spelertje hoor!
Die hebben na de winterstop geen training meer gehad lijkt het wel...carpebios schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:07:
PSV speelt met de secondes slechter en slechter. Waar hebben die op getraind?
Verwijderd
Ja wel maar geen voetbal training maar de duik en struikel cursus van van BommelOdessa schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:10:
[...]
Die hebben na de winterstop geen training meer gehad lijkt het wel...

Vitesse moet wel blijven voetballen anders gaat het alsnog mis
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
PSV speelt nu even heel slecht. Maar ik ben er pas gerust op als het de 94e minuut is bij 4 minuten verlenging en een 2-1 stand

Phoe... knappe reactie van Pasveer op het eerste schot
Zolang ze Lucky Luuk hebben, of die zwaan van een LozanoTyphone schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:11:
PSV speelt nu even heel slecht. Maar ik ben er pas gerust op als het de 94e minuut is bij 4 minuten verlenging en een 2-1 stand
En die kutlinksback staat er nog steeds in. Ongelofelijk die gast!!!
Nee de jong
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Geen buitenspel, terechte 2-2 helaas
Telt!
Steam ID = Ackerfiets
vind je het gek met zo'n druk europees programma en knvb beker ernaast.... oh nee....Odessa schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:10:
[...]
Die hebben na de winterstop geen training meer gehad lijkt het wel...
Topspits hoor, de Jong. Staat qua goals dit seizoen mijlen ver voor op de rest.
⏩ PVOutput☀️
PSV gaat gewoon winnen, dat zei ik toch
Float like a butterfly, sting like a bee.
Blijft PSV, die scoren helaas nog wel een keertje
Life is what happens while you're busy making other plans
Wat wat dat voor geks? Hij klemt de bal?
Die linksback ook. Nog geen verdedigende actie gedaan. Ze lopen er letterlijk elke keer voorbij en elke voorzet van hem en die Bero zijn verloren.Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:16:
Serero blijft echt wel positief opvallen deze wedstrijd.
Verwijderd
Schermt hem af zonder hem aan te raken met zijn handen. Ook wel een mooi kunstje voor in het circus mocht die stoppen met voetbal.carpebios schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:18:
Wat wat dat voor geks? Hij klemt de bal?
ik zet mijn geld op PSV, psychologisch voordeel.
Hier gebeurde echt niets
Die Serero speelt z’n wedtrijd van het jaar
Inderdaad, jammer dat dat tegen PSV is..
Nu was er wel iets. Dom
Vrijdag was het ook een prima sfeer.Leon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:59:
Voor het eerst ooit een goeie sfeer in het Gelredome. Toch een leuk stadion als het vol is
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mocht het 2-2 blijven (denk het niet) en de komende 5 rondes er geen punten verspeeld worden door PSV en Ajax, telt het doelsaldo.
Weten we zeker dat dit geen rood was?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Daar stond Serero bijna aan de basis van de 2-3...
Oei oei alle goudhaantjes zijn erbij bij PSV.
Oei oei alle goudhaantjes zijn erbij bij PSV.
[ Voor 32% gewijzigd door Typhone op 07-04-2019 18:24 ]
jaHupske schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:22:
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ja, jij nu ook.Hupske schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:22:
Dat was inderdaad niet best, gevaarlijk balverlies zoTyphone schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:23:
Daar stond Serero bijna aan de basis van de 2-3...
Smerige overtreding. Maar ja hij kreeg hem toch nooit meer naar voren.
Wtf Rosario laat briefje op het veld zien aan Angelino... lol!

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 07-04-2019 18:24 ]
Hendrix er gelukkig uit
Ben benieuwd wanneer de roman van v Bommel uit komt. Die suffe briefjes de hele tijd.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Van Bommel mag verbaal niet meer schelden langs de lijn, doet het nu schriftelijk
Toen de Snollebollekes er aan het optreden waren?
Het kan dus wel.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Verwijderd
Wat een lamlul die grensrechter die heeft zelf niet in de gaten dat die leeft volgens mij.
Nu past ie wel de regel goed toe, had ie in de eerste helft moeten doen, pannenkoek
Han schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:25:
[...]
Van Bommel mag verbaal niet meer schelden langs de lijn, doet het nu schriftelijk
v. Bommel=liev
Was geen buitenspel?
BAM!
Verwijderd
Buitenspel denk ik
Edit: gelukkig niet
Edit: gelukkig niet
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2019 18:27 ]
* Quad wacht nog ff af.
⏩ PVOutput☀️
Niet juichen!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Onmogelijk... geen buitenspel, verdediger op de lijn en de keeper er vlak voor.Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:26:
Buitenspel denk ik
Keihard juichenOPSLAGHOND schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:27:
Niet juichen!

Yeah! 3-2! (ze zijn weer afgetrapt)
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik zag het in de herhaling. Mooi dit!Han schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:27:
[...]
Onmogelijk... geen buitenspel, verdediger op de lijn en de keeper er vlak voor.
Gozobujuk maakt er nog wel 3-4 van hoor.
Nee, dit maakt PSV echt niet meer goed. Veel te matig speljaapstobbe schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:28:
Gozobujuk maakt er nog wel 3-4 van hoor.
Lozano drol, die kansen moeten er gewoon in!
Verwijderd
Mijn vrouw vraagt zich nu echt af wat er mij mij aan de hand is 
O en een standbeeld voor Pasveer
O en een standbeeld voor Pasveer
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2019 18:29 ]
Zien jullie wat ik bedoel met die linksback? Die gast is een NUL!
Lol, Pasveer kan ineens wél keepen.
⏩ PVOutput☀️
Dat word ook niet vaak gezegdYemoke schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:29:
Pasveer held!
Wat een held ineens die Pasveer
Mooi om te lezen trouwens hoe Pasveer eerst de meest waardeloze keeper is en hij nu kan rekenen op een standbeeld
Toch de extra motivatie bij Pasveer waardoor hij ineens ballen tegenhoudt. ;);
Pasveer eindbaas!
Vervanger voor Onana graag
Vervanger voor Onana graag
Dit topic is gesloten.