Hij speelt de bal, Mazraoui niet.Han schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:30:
Dat was een Mazraoui‘tje
Als dat geen penalty is dan doek het geheel maar op.
Dit is dus wel een penalty.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Deze situatie is bijna op geen enkele manier met die van Mazraoui te vergelijken buiten het stuk gevaarlijk spel.ephymerous schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:29:
Mazraoui kreeg hier rood voor!
Voor PSV? Mijn hemel, wat is dit?
Matchfixing?
Matchfixing?
[ Voor 19% gewijzigd door ephymerous op 07-04-2019 17:31 ]
XXXVI
LOLLLL niks aan de hand. Trek die rode kaart van Mazraoui ook ff in dan!
Ik snap 't niet. Zijn de spelregels afgelopen week veranderd?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij kopte ook wel gevaarlijk laagVos schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:30:
Vrije trap psv? Wtf?
Bal spelen kan nog prima gevaarlijk speel zijn.
nou gefeliciteerd PSV fans, de KNVB heeft beslist...
Wat een aanfluiting. Oprotten met dit geneuzel.
Kopt eerst de bal. Dan de voet.
Echt waar. 2 verkeerde beslissingen. Wat voor zak geld gaat hier in om.
Kopt eerst de bal. Dan de voet.
Echt waar. 2 verkeerde beslissingen. Wat voor zak geld gaat hier in om.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die gast staat rechtop en krijgt een voet voor z’n neus. Wtfff joh.
Zit Pol van Boekel soms bij de var?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik snap niet hoe dit een vrije trap voor PSV was, maar was natuurlijk een compleet andere situatie dan met mazraoui. Als je dat niet ziet stop dan maar met voetbal kijken.
vd Beek kreeg gevaarlijk spel voor een bal op een meter hoogte en nu op bijna 2 meter is het geen gevaarlijk spel?
En nu voor PSV!Ramzzz schreef op zondag 7 april 2019 @ 00:11:
Wow, die VAR is echt een meerwaarde.
Voor Ajax dan, omdat hij zijn werk niet doet.
Idiocracy: it is real!
Dat en niks anders. Het was een overtreding, gevaarlijk spel, te hoog been, overreding in de 16, penalty.Vos schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:31:
Bal spelen kan nog prima gevaarlijk speel zijn.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Als het nu twijfelgevallen waren oké, maar hier was een 100% Schwalbe van Lozano en een 100% VEEL te hoog geheven been.
Of je een bal raakt is volstrekt irrelevant bij zo'n hoog geheven been. Binnen / buiten de zestien of direct / indirect valt wat voor te zeggen, maar hoe je bij een vrije trap voor PSV uitkomt is mij een raadsel.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Lozano vloog al toen ie de keeper zag. En kreeg hem gratis mee. Pereiro is gewoon te hoog en gestrekt been. Einde verhaal.
En dan te bedenken dat PSV straks gewoon 3 puntjes heeft. Er is iig weer wat om over te praten toch?
Het wel of niet raken van de bal is sowieso vaker niet dan wel belangrijk.Mugwump schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:33:
Of je een bal raakt is volstrekt irrelevant bij zo'n hoog geheven been. Binnen / buiten de zestien of direct / indirect valt wat voor te zeggen, maar hoe je bij een vrije trap voor PSV uitkomt is mij een raadsel.
Het gaat er niet om of je de bal raakt, het gaat er om of je de man raakt.
die VAR ziet het echt wel beter dan jullie hoor.
Pereiro raakte 'm niet toch?
Steam ID = Ackerfiets
Ben al benieuwd hoe ze dit gaan goed praten...Typhone schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:34:
Lozano vloog al toen ie de keeper zag. En kreeg hem gratis mee. Pereiro is gewoon te hoog en gestrekt been. Einde verhaal.
Arbitrage heeft zo te zien wel een voorkeur voor de overwinnaar.
maakt niet uit, gister was het bij Ajax al gevaarlijkspel op een meter hoogte alleen omdat er een willem 2er laag probeerde koppen. Consistentie is ver te zoekenFamily Guy schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:37:
En ook het raken maakt niet uit. Ook zonder te raken kan het gevaarlijk spel zijn.aicaramba schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:35:
[...]
Het wel of niet raken van de bal is sowieso vaker niet dan wel belangrijk.
Het gaat er niet om of je de bal raakt, het gaat er om of je de man raakt.
Bij deze situatie en erg harde slidings ben ik het daar zeker mee eens.Vos schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:40:
[...]
En ook het raken maakt niet uit. Ook zonder te raken kan het gevaarlijk spel zijn.
Dat is geen vereiste voor gevaarlijk spel.Family Guy schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:37:
Absurd.
Pereiro mag blij zijn dat het geen geel of zelfs rood is, maar een pingel was het zeer zeker.
Raak of niet doet er niet toe.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Vervang Pereiro door een Ajax speler. Zouden we het dan nog een penalty vinden? Ik (nog steeds) niet.
Laatst was een gast die kopte op kniehoogte en toen was het wel gevaarlijk spel
ZOu de scheids nog wat te zien krijgen of wat horen tijdens de rust?
Laatst was er iemand die niet buiten spel stond en toen werd er toch gefloten...Yemoke schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:41:
Laatst was een gast die kopte op kniehoogte en toen was het wel gevaarlijk spel
Dat zegt helemaal niks.
Past wel prima in lijn met een vorige reactie:Typhone schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:34:
Moet je hem enkel omkatten naar deze situatieTyphone schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:50:
De scheidsrechter kijkt mee, de VAR kijkt mee. Dan is de ippon geen ippon, hij wordt niet zo hard vastgehouden dat het overtredingswaardig is of noem het maar op. Ergo: niks aan de hand dus. Ik geloof er niks van dat hij minder penalties krijgt dan hij zou moeten krijgen sinds de invoering van de VAR.
De VAR heeft nog wat manco's en dat gaat er niet van vandaag op morgen uit. Dat gaat tijd kosten met de nodige onbegrip.
Verwijderd
Is te hopen dat hij op z'n flikker krijgt. Wanvertoning is het, met zulke slechte beslissingen.jaapstobbe schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:41:
ZOu de scheids nog wat te zien krijgen of wat horen tijdens de rust?
Ik heb 1-1 ingevuld maar ik wil ook dat PSV verliest.
Wil ik liever de punten of dat PSV verliest.
Wat een moeilijke keuze
Wil ik liever de punten of dat PSV verliest.
Wat een moeilijke keuze
Het was maximaal een indirecte vrije trap, vooral als hij de bal speelt. Succes met die niet bestaande penalty jongens....
Mja daar heb je wel een punttoolkist schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:43:
[...]
Laatst was er iemand die niet buiten spel stond en toen werd er toch gefloten...
Dat zegt helemaal niks.
Kan iemand uitleggen aan iemand zonder beeld wat er nu precies aan de hand was?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Die van Lozano inderdaad, goed puntZingo schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:45:
Het was maximaal een indirecte vrije trap, vooral als hij de bal speelt. Succes met die niet bestaande penalty jongens....
Ohja want Pasveer speelde de bal. Goed punt...
Steam ID = Ackerfiets
bal voet hoofd penalty var geen penaltyMartinusz schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:46:
Kan iemand uitleggen aan iemand zonder beeld wat er nu precies aan de hand was?
Dat hoeft ook niet bij gevaarlijk spel. Dan is het ook geen penalty begreep ik trouwens maar een indirecte vrije trapFamily Guy schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:37:
Ik wel. Fuck Ajaxtoolkist schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:41:
Vervang Pereiro door een Ajax speler. Zouden we het dan nog een penalty vinden? Ik (nog steeds) niet.
Ach. Als luuk de jong de spits in kwestie was geweest viel iedereen er hier over dat hij zonder geraakt te worden als een stervende zwaan naar de grong ging, met daarbij toch wel echt duidelijk te maken dat hij een irritante speler is.
Waar zit de scheids naast dan?Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:52:
Hahha, weer een moment waar de scheids er compleet naast zit. Dat zoiets nog mag zeg...
hij legt em vast nog wel op de stip vanmiddag, als PSV nog niet voor staat rond de 80e minuut natuurlijk...
Als ie gewoon doorloopt is er 0 discussie. Nu duikelt ie vantevoren al en ja, dan krijg je wel discussie. Staat los van of Pasveer wel of niet de bal speelt.Family Guy schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:47:
[...]
Ohja want Pasveer speelde de bal. Goed punt...
Verwijderd
Volgens de scheids maakte een Vitesse speler een overtreding, echter botste een psv'er opzettelijk tegen hem aan en viel hij zelf om. Scheids ziet dus niks en gaat maar op zijn gevoel af.
Schouderduw beoordelen als overtreding. Nee PSV heeft niets te klagen vanmiddag.
XXXVI
benieuwd of de var nu gaat beslissen of ie er binnen is
Hoe graag ik ook als Ajacied zou willen dat het penalties waren voor Vitesse, dat waren ze imho niet. Dat het geen indirecte vrije trap was bij gevaarlijk spel snap ik dan weer niet, net als waarom die zogenaamde beuk voorafgaand aan het tweede moment als overtreding werd gezien. Komt PSV toch twee keer te makkelijk mee weg
En zoals zo vaak worden ze daar weer perfect bij geholpen door welwillende tegenstanders die ze wat sneller naar dat gras helpen.Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:56:
Ze zijn bij PSV weer druk met gras inspecties zo te zien vandaag.
Lekker nutteloze opmerking zeg

Wat zeg je nou? Het is veel beton hoor! Net als de ArenaLeon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:59:
Voor het eerst ooit een goeie sfeer in het Gelredome. Toch een leuk stadion als het vol is
Die hoeken kunnen echt niet imo.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 07-04-2019 18:00 ]
Verwijderd
Dat heeft alleen weer 5 jaar geduurdLeon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:59:
Voor het eerst ooit een goeie sfeer in het Gelredome. Toch een leuk stadion als het vol is

Verwijderd
2 dingen vallen mij vandaag op. PSV is wel erg zwak en de scheids is nog slechter vandaag.
1 ding is wel zeker. De invloed van van Bommel is iig goed zichtbaar bij Psv, de meeste spelers hebben zijn nare trekjes overgenomen. Prima trainer overigens hoor, maar zoals ie als voetballer was, gewoon een naar persoon
edit: Wow scoort PSV bijna weer omdat gozubuyuk weigert te fluiten voor een overtreding
edit: Wow scoort PSV bijna weer omdat gozubuyuk weigert te fluiten voor een overtreding
[ Voor 17% gewijzigd door Terranova op 07-04-2019 18:01 ]
Pasveer maar wisselen voordat dit fout gaat... Wat een clown
En die linksback van Vitesse mag ook met pensioen. Samen met Pasveer.
Helemaal mee eens, maar toch kunnen dit soort dingen uiteindelijk de scheids net een beetje in jouw voordeel beïnvloedenTerranova schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:00:
1 ding is wel zeker. De invloed van van Bommel is iig goed zichtbaar bij Psv, de meeste spelers hebben zijn nare trekjes overgenomen. Prima trainer overigens hoor, maar zoals ie als voetballer was, gewoon een naar persoon
Verwijderd
Toch voel je je geroepen om er wat over te zeggen #DoesliefElPaco schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:58:
[...]
En zoals zo vaak worden ze daar weer perfect bij geholpen door welwillende tegenstanders die ze wat sneller naar dat gras helpen.
Lekker nutteloze opmerking zeg
Hoppa
De islam kan uw vrijheid schaden
Heerlijk! Go Vitesse!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Prachtige goal zeg
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als zelfs de commentator het er over heeft dat je slecht en apart fluit dan weet je als scheids dat je wel erg slecht bezig bent.
Lekker hoor! Kan ie t ergens om afkeuren?
XXXVI
PSV gaat hier punten verliezen. Gefeliciteerd Ajax. Hoe slecht PSV uit de winterstop is gekomen is ongelofelijk, maar het levert je wel de schaal op lijkt me.
Dit topic is gesloten.