Weer rood? Dan vliegen ze er maar uit ook! Prutsers!Yemoke schreef op zondag 7 april 2019 @ 15:05:
Hoppa ook PEC 1-0 !
En @PWM je teletekst is niet kapot hoor!
En fortuna met 10 man en geen penalty voor PEC
Ik kijk net 5 minuten maar je kan beter teletekst volgen!PWM schreef op zondag 7 april 2019 @ 15:03:
Ik zit in Spanje als Teletekst supporter, is Teletekst kapot.
Ik zie namelijk wel Feyenoord op 0-1 komen, maar de tegenstander niet binnen een minuut gelijkmaken. Zit maar te refreshen.
Ff wat anders, staat die camera nu hoger?
Potverdorie.
VVV is het helemaal kwijt. Als je zelfs achterstaat tegen Feijenoord, dan zit het echt niet goed.
Zo sta je op een vEL-plaats, zo vecht je tegen een mislukt seizoen.
Hup VVV.
VVV is het helemaal kwijt. Als je zelfs achterstaat tegen Feijenoord, dan zit het echt niet goed.
Zo sta je op een vEL-plaats, zo vecht je tegen een mislukt seizoen.
Hup VVV.
Wat de fuck 3x op rij rood!Typhone schreef op zondag 7 april 2019 @ 15:21:
[...]
Weer rood? Dan vliegen ze er maar uit ook! Prutsers!

2-0 3-0 4-0

[ Voor 6% gewijzigd door Yemoke op 07-04-2019 15:49 ]
Gio gaat weer te laat ingrijpen. Je ziet de wedstrijd weer uit de handen glippen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Blij dat het seizoen bijna voorbij is. Heb zin in een nieuw Feyenoord. Als ze in de zomer Loekie de Leeuw ook nog eruit keilen dan kunnen we echt vers beginnen en opnieuw gaan bouwen.
@Leon Zwiers
Feyenoord gaat weer bouwen ohjee
. Die hebben we vakers gehoord hehe. Iets stabieler mag inderdaad wel trouwens.
Volgend jaar belangrijk dat er Europees even gepresteers wordt.
Feyenoord gaat weer bouwen ohjee
[ Voor 19% gewijzigd door Typhone op 07-04-2019 16:13 ]
Ik hoop voor het NL voetbal dat Feyenoord geen Europees gaat halen tbh, dan liever AZ. Volgend jaar mag Feyenoord blij zijn als het in de top 5 eindigt. En dat is best logisch, als er maar een stevig fundament gelegd gaat worden voor de jaren daarna.Typhone schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:13:
@Leon Zwiers
Feyenoord gaat weer bouwen ohjee. Die hebben we vakers gehoord hehe. Iets stabieler mag inderdaad wel trouwens.
Door alle teams of iig zoveel mogelijk.
Het was niet enkel Feyenoord dat daarin faalde dit seizoen helaas.
Wat dat betreft zou een beter Feyenoord ook beter zijn voor het Nederlands voetbal.
En de competitie zal ook interessanter worden.
De rest zie ik niet in staat om in Europa te presteren (mede door de ranking welke het de grote/rijke clubs makkelijk maakt), hooguit een goed seizoen spelen om vervolgens met een minder team te falen in Europees verband.
Stel je voor dat Willem II Europa ingaat ...
Het was niet enkel Feyenoord dat daarin faalde dit seizoen helaas.
Wat dat betreft zou een beter Feyenoord ook beter zijn voor het Nederlands voetbal.
En de competitie zal ook interessanter worden.
De rest zie ik niet in staat om in Europa te presteren (mede door de ranking welke het de grote/rijke clubs makkelijk maakt), hooguit een goed seizoen spelen om vervolgens met een minder team te falen in Europees verband.
Stel je voor dat Willem II Europa ingaat ...
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-04-2019 16:27 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Als Berghuis Jorgensen en Larsson blijven hebben ze gewoon de beste voorhoede op Ajax en PSV na hoor. Kampioen worden ze niet maar al die doemdenkerij slaat nergens op.Leon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:24:
[...]
Ik hoop voor het NL voetbal dat Feyenoord geen Europees gaat halen tbh, dan liever AZ. Volgend jaar mag Feyenoord blij zijn als het in de top 5 eindigt. En dat is best logisch, als er maar een stevig fundament gelegd gaat worden voor de jaren daarna.
Met het budget wat Feyenoord heeft is daar natuurlijk helemaal niks logisch aan, dan nog hoor je minimaal om plek 3 te vechten.Leon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:24:
[...]
Ik hoop voor het NL voetbal dat Feyenoord geen Europees gaat halen tbh, dan liever AZ. Volgend jaar mag Feyenoord blij zijn als het in de top 5 eindigt. En dat is best logisch, als er maar een stevig fundament gelegd gaat worden voor de jaren daarna.
Jorgensen valt anders vies tegen de laatste maanden. Larsson idem. Berghuis is je beste speler inderdaad, maar verder valt het wel mee. Lammers zou ik wel eens bij Feyenoord willen zien bijvoorbeeld.D-e-n schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:29:
[...]
Als Berghuis Jorgensen en Larsson blijven hebben ze gewoon de beste voorhoede op Ajax en PSV na hoor. Kampioen worden ze niet maar al die doemdenkerij slaat nergens op.
Nee, maar inmiddels is het budget verdampt door domme huren/aankopen en de bouw van trainingscomplex. Hopen op een TD die wat pareltjes voor een zacht prijsje weet aan te trekken.toolkist schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:30:
[...]
Met het budget wat Feyenoord heeft is daar natuurlijk helemaal niks logisch aan, dan nog hoor je minimaal om plek 3 te vechten.
Jammer dat het huidig beleid dat fundament heeft gesloopt. Ze stonden altijd wel sterk en ook in slechtere periode viel Feyenoord niet gelijk om. Maar ze moeten zorgen dat ze die loekie de leeuw er zo snel mogelijk uit gooien en iemand neerzetten die de kunde heeft om weer te gaan zorgen voor een goed en vooral stabiele club! Zorgen dat je goede inkomsten gaat generen. Dat betekend dat je spelers soms zult zien komen en gaan maar dat geeft niks. Pas daarna kan je weer gaan denken aan een kampioenschap en misschien wel meerdere achter elkaar. Ook al zijn Ajax en Psv zo groot, je kan gewoon kampioenschap mee pikken. Alleen is het leuk als je het jaar erop gewoon weer mee kan doen, dan wel moeilijk maken. Feyenoord heeft internationaal ook een naam. Speel Europees weer wat seizoenen mee en je kan weer meer geld gaan genereren in het buitenland. Zit je alleen nog met dat stadion... ik hoor nooit iemand over een tussen oplossing, is die er gewoon niet?Leon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:24:
[...]
Zal ik anders even aftrappen over het zure kijken van de Jong, Geen geel voor Hendrix??!!!?!?! en het Lozano de Schwalbe? Dan komt het niet van een Ajax supporter 
Maar zonder gekheid, ben benieuwd of PSV weer een beetje in vorm gaat geraken. Het verval daar na de winterstop is bijzonder te noemen.
Maar zonder gekheid, ben benieuwd of PSV weer een beetje in vorm gaat geraken. Het verval daar na de winterstop is bijzonder te noemen.
Die linksback van Vitesse is wel echt slecht. Eerst zo’n bal in de voeten van PSV en daarna schopt ie z’n medespeler omver.
Ah hij heet Clark.
Ah hij heet Clark.
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 07-04-2019 16:53 ]
PSV lijkt het scoren wel verleerd sinds de winterstop. Ze komen prima bij de 16 van de tegenstander, maar daarna houdt het wel vaak op.
Dat VIND ik niet erg. Maar wat ze niet verleerd zijn is dat 1x scoren in welke minuut dan ook (maar hoe later hoe beter) vaak punten oplevert.Leon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:53:
PSV lijkt het scoren wel verleerd sinds de winterstop. Ze komen prima bij de 16 van de tegenstander, maar daarna houdt het wel vaak op.
Slecht uitgespeeld. Lag wel meteen open toen PSV druk zette zojuist.
Oeff
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 07-04-2019 16:57 ]
@Leon Zwiers
Jorgensen matcht overduidelijk niet met van Persie. Maar daar kun je straks als spits gewoon mee vooruit straks. Niettemin is Lammers natuurlijk wel een interessante speler voor als Jorgensen gaat.
En de cijfers van Larsson zijn helemaal niet zo slecht dit jaar, zeker nadat hij af was van Boetius en het vertrouwen van de coach kreeg.
En de coach was dit jaar toch echt het probleem. Dat Feyenoord niet allang in niemandsland op plek drie staat is een schande met deze selectie.
Jorgensen matcht overduidelijk niet met van Persie. Maar daar kun je straks als spits gewoon mee vooruit straks. Niettemin is Lammers natuurlijk wel een interessante speler voor als Jorgensen gaat.
En de cijfers van Larsson zijn helemaal niet zo slecht dit jaar, zeker nadat hij af was van Boetius en het vertrouwen van de coach kreeg.
En de coach was dit jaar toch echt het probleem. Dat Feyenoord niet allang in niemandsland op plek drie staat is een schande met deze selectie.
Vitesse slordig, PSV sterk. Gaat niet lang duren tot PSV op voorsprong komt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Oh, ok. Zelfs ik kan het mis hebben blijkbaar
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nouja, de verdediging van PSV is gewoon matig. Te vaak blijkt die ene goal toch niet genoeg. Kijk, de Ajax defensie is ook niet alles, maar die hebben wel een de Ligt. Maar Ajax scoort altijd gewoon een hoop goals. En PSV heeft die luxe eigenlijk niet zo meer sinds de witnerstop. Denk dat dat meer het verschil maakt.Typhone schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:54:
[...]
Dat VIND ik niet erg. Maar wat ze niet verleerd zijn is dat 1x scoren in welke minuut dan ook (maar hoe later hoe beter) vaak punten oplevert.
Kijk nu is het 1-0 voor fietstassen, dom verdedigd
Een @Qu3st-tjeHan schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:56:
Vitesse slordig, PSV sterk. Gaat niet lang duren tot PSV op voorsprong komt.
Zo te zien wordt Viergever nog betaald door Ajax
Daar staat al het hele seizoen Viergever in de basis die helemaal niet slecht speelt. Tot nu net dat want dat was erg slecht. Toch apart want bij Ajax was dat toch zeker geen stabiele factor.Leon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:58:
[...]
Nouja, de verdediging van PSV is gewoon matig. Te vaak blijkt die ene goal toch niet genoeg. Kijk, de Ajax defensie is ook niet alles, maar die hebben wel een de Ligt. Maar Ajax scoort altijd gewoon een hoop goals. En PSV heeft die luxe eigenlijk niet zo meer sinds de witnerstop. Denk dat dat meer het verschil maakt.
Kijk nu is het 1-0 voor fietstassen, dom verdedigd
En Serero ook
Poging tot jinxen gelukt...
Dus: zal niet lang duren tot dat PSV op 1-1 komt, zie Vitesse niet op 2-0 komen, laat staan op 3-0
Mwah, Viergever doet elke wedstrijd gewoon domme dingen, matige speler, het werdt alleen niet of amper afgestraft. En Schwaab idem. Dat is wel anders de laatste weken.Typhone schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:00:
[...]
Daar staat al het hele seizoen Viergever in de basis die helemaal niet slecht speelt. Tot nu net dat want dat was erg slecht. Toch apart want bij Ajax was dat toch zeker geen stabiele factor.
Maar PSV maakt nog wel minimaal een goal hoor, maar je daar vooral niet druk om.
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 07-04-2019 17:03 ]
Slaapcellen van Overmars die op het juiste moment worden geactiveerd
@Leon Zwiers
Daar ben ik ook bang voor. Zolang het er vanaf nu één blijft teken ik ervoor.
Daar waaide er al bijna eentje in...
Wow, die linksback is echt heel slecht. Niet normaal.
Daar ben ik ook bang voor. Zolang het er vanaf nu één blijft teken ik ervoor.
Daar waaide er al bijna eentje in...
Wow, die linksback is echt heel slecht. Niet normaal.
[ Voor 33% gewijzigd door Typhone op 07-04-2019 17:06 ]
Ongelooflijk als PSV het vandaag weggeeft. Ze leken ongenaakbaar. Als ze vandaag verkiezen kan de platte kar echt de opslag in.
Voor Ajax gaf je in de eerste seizoenshelft niet veel. Nu staat alles op groen voor de dubbel.
Voor Ajax gaf je in de eerste seizoenshelft niet veel. Nu staat alles op groen voor de dubbel.
Serero ouwe ajacied! Had van mij sowieso mogen blijven. Kan niet kijken vandaag, is Vitesse beter?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nee PSV heeft de bal grotendeels. Maar zodra Vitesse onder de druk uitspeelt ligt het meteen open en Serero profiteerde daarvan. PSV heeft hele tijd balbezit maar geen kansen so far.snmght schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:06:
Serero ouwe ajacied! Had van mij sowieso mogen blijven. Kan niet kijken vandaag, is Vitesse beter?
@PWM probeer jij nu terug te jinxen?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alsof je het erg vind voor PSV?PWM schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:06:
Ongelooflijk als PSV het vandaag weggeeft. Ze leken ongenaakbaar. Als ze vandaag verkiezen kan de platte kar echt de opslag in.
Of de triplePWM schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:06:
Als of Vitesse dit gaat volhouden. Op die ene toevalstreffer na is het PSV wat de klok slaat. En PSV heeft het geluk dat het doelpunt van Vitesse erg vroeg valt, genoeg tijd om te repareren. PSV is veel sterker dan Vitesse.PWM schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:06:
Niet wat ik hoopte te horen. Maar de score is dat vooralsnog wel!Typhone schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:07:
[...]
Nee PSV heeft de bal grotendeels. Maar zodra Vitesse onder de druk uitspeelt ligt het meteen open en Serero profiteerde daarvan. PSV heeft hele tijd balbezit maar geen kansen so far.
Zit ik hier op nog geen km afstand van De Goffert te juichen voor Vitesse ...
Even met een Vitessevlag door de straten rennenOPSLAGHOND schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:09:
Zit ik hier op nog geen km afstand van De Goffert te juichen voor Vitesse ...
PSV heeft nog geen kans gehad anders. Ja ze zijn dominant, maar gevaaarlijk voor de goal worden ze niet. Precies het PSV probleem.Han schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:08:
[...]
Als of Vitesse dit gaat volhouden. Op die ene toevalstreffer na is het PSV wat de klok slaat. En PSV heeft het geluk dat het doelpunt van Vitesse erg vroeg valt, genoeg tijd om te repareren. PSV is veel sterker dan Vitesse.
Twee schoten op doel voor Vitesse, één voor PSV...Leon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:11:
[...]
PSV heeft nog geen kans gehad anders. Ja ze zijn dominant, maar gevaaarlijk voor de goal worden ze niet. Precies het PSV probleem.
Sorry, was reactie op @Han
[ Voor 4% gewijzigd door Jorizzz op 07-04-2019 17:13 ]
*knip* Troll
[ Voor 99% gewijzigd door naitsoezn op 07-04-2019 17:34 ]
Zelfmoord ...
Dumfries is niet bang voor de VAR. Die hing wel even aan het shirtje.
Tsja veel balbezit + Luuk de Jong = grote kans op doelpunten helaas..Leon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:11:
[...]
PSV heeft nog geen kans gehad anders. Ja ze zijn dominant, maar gevaaarlijk voor de goal worden ze niet. Precies het PSV probleem.
Tering jantje daar was de linksback weer hoor. Als iemand straks één ding kan melden wat ie goed deed tot de 29:30e minuut dan krijg je doosje Milka paaseieren.
Die van Vitesse bedoel ik uiteraard.
Daar zat Zoet goed mis
Die van Vitesse bedoel ik uiteraard.
Daar zat Zoet goed mis
[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 07-04-2019 17:16 ]
Zoetje toch
Grensje toch. Zou zomaar kunnen dat Dumfries buitenspel ophief
Ik merkte het na de midweekse speelronde al op. Die regel lijkt totaal niet gehonoreerd te worden.toolkist schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:17:
Grensje toch. Zou zomaar kunnen dat Dumfries buitenspel ophief
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Vorige week bij Ajax-PSV ook al. Grensrechters doen niet mee met de nieuwe regels blijkbaar.Mugwump schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:17:
[...]
Ik merkte het na de midweekse speelronde al op. Die regel lijkt totaal niet gehonoreerd te worden.
Het budget voor aankopen misschien wel, maar ik bedoel gewoon het kostenbudget, dus salarissen en dergelijke. Daar heeft Feyenoord veel meer te besteden dan de nr 5 en lager en waarschijnlijk ook AZ.Leon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:39:
Nee, maar inmiddels is het budget verdampt door domme huren/aankopen en de bouw van trainingscomplex. Hopen op een TD die wat pareltjes voor een zacht prijsje weet aan te trekken.
Oh absoluut. Maar als je daar Clasie voor gaat halen (wat speelde die weer slecht zeg......) dan is ook dat snel op natuurlijktoolkist schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:20:
[...]
Het budget voor aankopen misschien wel, maar ik bedoel gewoon het kostenbudget, dus salarissen en dergelijke. Daar heeft Feyenoord veel meer te besteden dan de nr 5 en lager en waarschijnlijk ook AZ.
Gozubuyuk kan zelf natuurlijk ook besluiten om eerst door te spelen. Maarja, Gozubuyuk...Mugwump schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:17:
[...]
Ik merkte het na de midweekse speelronde al op. Die regel lijkt totaal niet gehonoreerd te worden.
Maar de prutser die dat deed gaat weg.Leon Zwiers schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:21:
[...]
Oh absoluut. Maar als je daar Clasie voor gaat halen (wat speelde die weer slecht zeg......) dan is ook dat snel op natuurlijk
Mooie rol van Dumfries en een wonderbaarlijk snel herstel... Lijkt Sadilek vorige week wel.
[ Voor 39% gewijzigd door toolkist op 07-04-2019 17:23 ]
Dumfries kan ook al aardig zuur kijken 
Ja, maar zou het je verbazen als zijn opvolger "kind van de club" Clasie niet alsnog haalt? Mij niettoolkist schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:22:
[...]
Maar de prutser die dat deed gaat weg.
Mooie rol van Dumfries en een wonderbaarlijk snel herstel... Lijkt Sadilek vorige week wel.
[ Voor 81% gewijzigd door LZ86 op 07-04-2019 17:24 ]
Nog zuurder dan Luuk de Jong!
Die zich trouwens voorbeeldig gedraagt tot nu.
Pasveer debiel!
[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 07-04-2019 17:24 ]
Is dat fysiek gezien wel mogelijk?
Lol. Die Pasveer.
Lozano ging trouwens wel erg makkelijk liggen. Zou erachter kunnen staan als het geen pingel is
Lozano ging trouwens wel erg makkelijk liggen. Zou erachter kunnen staan als het geen pingel is
[ Voor 75% gewijzigd door LZ86 op 07-04-2019 17:25 ]
Hij had ook gewoon kunnen scoren
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Schwalbe eerste klas... kom op VAR
Geen penalty zeg ik!!!
Hup VAR! Doe je ding eens!
Hup VAR! Doe je ding eens!
[ Voor 38% gewijzigd door Typhone op 07-04-2019 17:26 ]
Hoe gaan een paar rondes Europees hun er bovenop helpen?mavaros schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:12:
Vrees dat de gifbeker voor Feijenoord nog steeds minimaal half vol is.
Ik lees dat er mensen hier lopen te roepen dat er volgend jaar een nieuwe kans is en dat een paar rondjes europees de club er bovenop gaat helpen. (Ik sodemieter nu luid schaterend van de bank.)
Al jaren is Feijenoord een kloteclub. De naam van vroeger is juist door de laatste jaren compleet uitgewist. Kom je als plaatselijke dorpsclub in de voorronde van de EL tegen Feijenoord, dan is het een week lang feest, omdat de volgende ronde in de pocket is. Dat is Feijenoord en dat is alles dat deze club nu nog teweeg brengt..
Zijn ze dood? Ja, voor nu wel, maar zoals de bal rond is, zo kan ook een dode ineens verrijzen in het voetbal. Ik schrijf Feijenood dus nog niet af.
Financieel?
De voorrondes el leveren vrij weinig op.
En de groepsfase halen kan al pittig worden omdat ze niet echt hoog staan in de ranking
Het zit eens mee met de var
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Lucky PSV
Dit is precies de reden waarom hij steeds minder mee gaat krijgen, hopelijk na dit weekend nog minder
Dit is precies de reden waarom hij steeds minder mee gaat krijgen, hopelijk na dit weekend nog minder
[ Voor 85% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-04-2019 17:28 ]
Lozano raakt de keeper ipv andersom. Maarja die kun je zo altijd geven ook in het niet VAR tijdperk. Domme keeper is de conclusie.
Ach, wat staat er op het spel.Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:27:
100% swalbe, hoezo geen ingreep VAR?
Laat ajb het persoonlijke aanspreken gewoon achterwege. Dat is nergens voor nodig en nogal sfeerverziekend.
[ Voor 70% gewijzigd door naitsoezn op 07-04-2019 17:31 ]
Dat was dus geen penalty. Dramatisch die var.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hier had de VAR echt in moeten grijpen, maar goed, elke andere speler had hier graag gebruik van gemaakt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als ie gewoon doorloopt is het zonder twijfel een penalty want dan raakt Pasveer em zeker...
PENALTY Vitesse!!!
Tja die is ook wel duidelijk.
Ja VAR dat is er binnen!
Tja die is ook wel duidelijk.
Ja VAR dat is er binnen!
[ Voor 62% gewijzigd door Typhone op 07-04-2019 17:29 ]
Lol wtf
Een Mazraouitje in de 16. Geven we Pereiro ook even rood dan?
Een Mazraouitje in de 16. Geven we Pereiro ook even rood dan?
[ Voor 82% gewijzigd door LZ86 op 07-04-2019 17:29 ]
mooi! bij Ajax was het al gevaarlijkspel 20cm lager
Goedmakertje.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
ja maar deze gaat er niet in. Mark my words.
Verwijderd
Lozano valt al voordat hij geraakt wordt. Schwalbe dusZingo schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:28:
100% penalty. Passeer mist de bal en pakt de man. Lozano had daar nooit iets gekunnen.
Karmatoolkist schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:28:
Dit is toch geen penalty?
Die was wel tikje ergerephymerous schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:29:
Mazraoui kreeg hier rood voor!
Dat was een Mazraoui‘tje
Als dat geen penalty is dan doek het geheel maar op.
Als dat geen penalty is dan doek het geheel maar op.
als het nu geen penalty is dan geloof ik de VAR ook niet meer
Dit topic is gesloten.