Hahaha, nou het kan ook zomaar de kennis en kunde van Frenkie zijn. Ten Hag ziet het en denkt potverdorie dat is een goed iets. En blijft hem aanmoedigen het te doen. Het viel me toenstraks opeens op.Gonadan schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:43:
[...]
Da's flauw, niemand snapt waar hij het bij interviews over heeft.
Zou ook mooi zijn, beste man van dit seizoen bij Ajax. Al gun ik het Huntelaar ook wel mocht hij er in komen.dvdkiwi schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:45:
Nu gaat Ziyech wél zelf schieten; hij wil natuurlijk die honderdste maken
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daar ben ik het niet mee eens. Top 5 wel maar niet de man van het seizoen.Han schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:46:
[...]
Zou ook mooi zijn, beste man van dit seizoen bij Ajax. Al gun ik het Huntelaar ook wel mocht hij er in komen.
Gooi Huntelaar erin aub. Blind geef ik maximaal een 4 vandaag. Wat speelt die slecht.
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 06-04-2019 19:50 ]
Ja Hunter voor de topscorerslijst.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zet 2 man op Isak en de wedstrijd is klaar. De rest bakt er niks van...
Oh en Blind wisselen. Die bakt er ook totaal niks van vandaag.
Dat is DE hand van Ten Hag.Typhone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:53:
Ze moeten wisselen en snel ook.
Gewoon niet ingrijpen waar het overduidelijk wel moet.
[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-04-2019 19:56 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Prachtige blond snoepje op de tribune daar
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daarom had ik 1-4 dus kom maar op.Typhone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:53:
Ze moeten wisselen en snel ook. Knal die 4e erin aub. Al had ik 1:3 in de poule @Terranova en @Gonadan
Weeeeer balverlies Blind. Wat een ezel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo zeg, lekkere poeier! BAM!
hahaha, zit je ff foutQu3st schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:57:
Volgens mij staat Ajax al in de rustmodus, verwacht er niet veel meer van.
Qu3st schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:57:
Volgens mij staat Ajax al in de rustmodus, verwacht er niet veel meer van.
Hahaha die @Qu3st. Soms zeg je dingen net op het verkeerde moment en dan hang je
Ik weet het, thuis zoveel ervaring ermee, en toch stoot ik mijn teen nog steeds tegen die steenTyphone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:59:
Hahaha die @Qu3st. Soms zeg je dingen net op het verkeerde moment en dan hang je
Hahaha hou op aub!Qu3st schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:59:
En nu mag er wel gewisseld worden Erik.

VI.nl:
Clubs die het vaakst de 100 goals haalden:
Ajax: 14 keer (da’s logisch)
PSV: 4 keer
AZ: 1 keer
Feyenoord: 1 keer
Nee waarom nou weer Siem 0.5 er weer in
Waarom huntelaar brengen als je dolberg hebt? Dolberg zou toch de toekomst moeten zijn? Echt doelpunten heb je toch niet nodig
Dolberg is de toekomst al lang niet meer.groggy schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:01:
Waarom huntelaar brengen als je dolberg hebt? Dolberg zou toch de toekomst moeten zijn? Echt doelpunten heb je toch niet nodig
💯 - @AFCAjax is het eerste team dat vóór de 30e speelronde 100 doelpunten maakt in een Eredivisie-seizoen sinds PSV in 1987/1988 (in 28e speelronde). #wilaja #Eredivisie
Eens... hopen op een opleving om vervolgens er nog wat aan te verdienen aankomende zomer.groggy schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:01:
Gewoon twee keer virtueel eerste in één week; we worden verwend
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De verslapping ligt op de loer.dvdkiwi schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:03:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gekkenhuis, printer maakt overuren hier in huize Handvdkiwi schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:03:
Hopelijk is het niet meer virtueel na morgendvdkiwi schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:03:
Als er een wedstrijd is waar Psv punten kan verspelen dan is het morgen wel.
Bizar groot verschil zeg...jaapstobbe schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:01:
VI.nl:
Anderzijds wel vrij duidelijk te plaatsen door de verschillende spelopvattingen tussen de ploegen.
Ajax is een 4-1, 5-2 ploeg. PSV is meer van 1-0, 2-0.Sleehond schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:05:
[...]
Bizar groot verschil zeg...
Anderzijds wel vrij duidelijk te plaatsen door de verschillende spelopvattingen tussen de ploegen.
Lijkt mij ook, als PSV morgen wint, zijn ze favoriet voor de titel.Terranova schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:05:
[...]
Hopelijk is het niet meer virtueel na morgen![]()
ik heb 1-5 dus ze moeten er nog 1 maken
Vergeet niet, PSV heeft in de laatste ronde nog AZ uit en die hebben ook nog wat te halen door het verschil met Feyenoord.
Formerly known as Ragdoll
Even hè, schop die kop van die Willem II’er er gewoon af. Die gast kopt elke keer op heuphoogte waardoor Ajax spelers niet kunnen uitverdedigen.
Disclaimer: interpretatie is duidelijk wat ik bedoel hier denk ik. Niet letterlijk dus.
Disclaimer: interpretatie is duidelijk wat ik bedoel hier denk ik. Niet letterlijk dus.
Als het op de laatste speeldag aankomt zet ik 1000 euro op PSV dan heb ik sowieso wat te vieren
Zet Makkelie snel weer achter de VAR... Niet eens fluiten bij dat lomp inkomen van Anita?
Lol PSV verliest haast nooit van Vitesse.Terranova schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:05:
[...]
Hopelijk is het niet meer virtueel na morgen![]()
Float like a butterfly, sting like a bee.
Sjees... die charge op vd Beek, scheids staat er bovenop en fluit niet, wat slecht. Het is dat vd Beek opsprong anders was het gewoon rood geweest.
De naam zegt het al, maar wat een tokkie is Anita ...
Oh dat zal vast, maar gezien de tegenstanders is het wel de wedstrijd met de meeste kans op puntverlies(ik negeer de Az wedstrijd even omdat Az mogelijk al zeker is van plek 3 en dus uitgespeeld is)
Dan blijven ze de ploeg met de minste verliespunten, dus ben je favoriet inderdaad.Exocet schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:06:
Lijkt mij ook, als PSV morgen wint, zijn ze favoriet voor de titel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Opa en Oma de Jong, wat interesseren mij die nou. De rij eronder zat z'n vriendin
Die is toch al bezet. En doet nu met het aankomende salaris van Frenkie probably 200x harder d’r best!toolkist schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:12:
Opa en Oma de Jong, wat interesseren mij die nou. De rij eronder zat z'n vriendin
Mannen, gewoon een mooie Duitse dame een berichtje sturen dat je een Braziliaan bent. Werkt blijkbaar
Commentator beaamt dat wij de beste zijn en gezien het zijn werk is zal ie er wel verstand van hebben.
Fox is echt een Ajax zender hedvdkiwi schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:15:
Commentator beaamt dat wij de beste zijn en gezien het zijn werk is zal ie er wel verstand van hebben.
Als je meer gaat verdienen staan de vrouwen voor je in de rij.Typhone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:13:
[...]
Die is toch al bezet. En doet nu met het aankomende salaris van Frenkie probably 200x harder d’r best!
Ik had dat ook toen ik van vakkenvuller gepromoveerd werd tot chef kaas & nootjes.
Leo Oldenburger zal wel een tik op de vingers hebben gehad van Fox gezien zijn gigantisch overduidelijke partijdig commentaar bij de wedstrijd tussen Nec en Jong Ajaxdvdkiwi schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:15:
Bwahahaha dat ADO snap ik ook helemaal niets van. Maar het kost wel m'n pool.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oh, had hij het over GoT?dvdkiwi schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:15:
Nou die gehypte spits heb ik buiten die penalty niet gezien. Hopelijk houdt Vitesse de punten morgen thuis.
Tja zonder Ajax heeft Fox toch significant minder inkomsten.
[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 06-04-2019 20:19 ]
XXXVI
Dat publiek van Willem II, tering. Daar zouden meer clubs een voorbeeld aan kunnen nemen. Hulde!
Wacht maar tot ze je als cassierre willen, dan staan er zelfs oudere mannen voor je in de rijjaapstobbe schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:16:
[...]
Als je meer gaat verdienen staan de vrouwen voor je in de rij.
Ik had dat ook toen ik van vakkenvuller gepromoveerd werd tot chef kaas & nootjes.
toolkist schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:20:
[...]
Wacht maar tot ze je als cassierre willen, dan staan er zelfs oudere mannen voor je in de rij

Ja mooi heTyphone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:18:
Dat publiek van Willem II, tering. Daar zouden meer clubs een voorbeeld aan kunnen nemen. Hulde!
Die weten al dat zij de beker krijgen natuurlijk
3 puntjesssss

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan, maar uiteindelijk 3 punten door maximaal 60 minuten te voetballen. Frenkie heeft nu wel ijs op zijn enkel, hopelijk uit voorzorg.
Dicky heeft ADO geholpen of wat is dat, 5-0 voor ADO
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
begin het jammer te vinden dat dickie niet naar Feyenoord gaat
Tja, Advocaat, die zou het liefste Michael Mols nog opstellenDeadsy schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:25:
Venema weer 90min op de bank.
hebben we morgen kans dat psv verliest van vitesse?
of zal het een dikke overwinning worden voor psv?
Ik hoorde dat alleen Ajax tot nu toe 3 punten uit Arnhem heeft meegenomen. Wordt niet makkelijk denk ik.Aggressor schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:58:
hebben we morgen kans dat psv verliest van vitesse?
mwoah, de laatste keer dat PSV puntverlies leed tegen Vitesse is december 2013... het wordt wel weer eens tijd dus, maar denk niet dat het dit weekend gaat gebeuren.
Verwijderd
FC Groningen heeft er weer drie punten bij. Na de winterstop doet de club het best lekker. Voor januari nog zo'n beetje onderaan, nu in het linkerrijtje.
Eens komt de volgende keer! Let it be tomorrow!
De degradatiekandidaten vechten voor wat ze waard zijn opeens. Al maakt AZ wel veel foute keuzes voorin.
De degradatiekandidaten vechten voor wat ze waard zijn opeens. Al maakt AZ wel veel foute keuzes voorin.
Denk dat het successupporter-gehalte er nu behoorlijk hoog zal zijn.Typhone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:18:
Jaren terug bij NEC hetzelfde meegemaakt in de periode van Bart de Graaff/BNN.
Ook clubs zoals o.a. Roda JC en Vitesse hebben zo'n periode gehad van enkele goede seizoenen.
AZ doet echt zijn best om het tot de laatste wedstrijd spannend te houden
Tadic moet er met rood af + minimaal 2 wedstrijden schorsing.
Gebeurt niet, vervolgens is hij bij alle 4 de doelpunten van Ajax betrokken, waaronder nota bene een buitenspelgoal.
Wow, die VAR is echt een meerwaarde.
Voor Ajax dan, omdat hij zijn werk niet doet.
Gebeurt niet, vervolgens is hij bij alle 4 de doelpunten van Ajax betrokken, waaronder nota bene een buitenspelgoal.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Doel je op die pass op Neres? Dat was geen buitenspel, zelfs niet op één lijn.Ramzzz schreef op zondag 7 april 2019 @ 00:11:
waaronder nota bene een buitenspelgoal.
De commentator bij de NOS deed dat veel spannender voorkomen als dat het was.
Ik schakelde iets later in, zo'n 1,5 minuut waren ze bezig en het eerste wat ik zag was die elleboog. Ik hield mijn hard gelijk vast. Snap er ook niet veel van dat dit werd genegeerd, de commentator deed het nog af dat het opspringen was van Tadic, maar zo zag ik het niet. Uiteindelijk ben ik natuurlijk blij dat er niets mee wordt gedaan, maar wel een smet weer op de scheidsrechter en de VAR, jammer.Ramzzz schreef op zondag 7 april 2019 @ 00:11:
Tadic moet er met rood af + minimaal 2 wedstrijden schorsing.
Geen van de doelpunten was buitenspel hoor!
Kolere ik zie net dat wij de Graafschap uit nog krijgen...Dat zet de wedstrijd van vanmiddag meteen in een ander perspectief nietwaar
De laatste keer dat AZ thuis van een top3 club won was ook al even geleden.P.O. Box schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 21:32:
mwoah, de laatste keer dat PSV puntverlies leed tegen Vitesse is december 2013... het wordt wel weer eens tijd dus, maar denk niet dat het dit weekend gaat gebeuren.
17 Maart is niet zo heel lang geledenPolarBear schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:57:
[...]
De laatste keer dat AZ thuis van een top3 club won was ook al even geleden.
Stiekem verwacht ik ‘gewoon’ een overwinning vandaag van PSV, waarna ze het tegen een club uit het rechterrijtje laten liggen.
Edit: 25-4 uit naar Willem II, schrijf maar op.
Vanmiddag maar kijken hoe PEC zich veilig speelt
Edit: 25-4 uit naar Willem II, schrijf maar op.
Vanmiddag maar kijken hoe PEC zich veilig speelt
[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 07-04-2019 10:11 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En laatste wedstrijd Utrecht, wel thuis maar tochTyphone schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:18:
Kolere ik zie net dat wij de Graafschap uit nog krijgen...Dat zet de wedstrijd van vanmiddag meteen in een ander perspectief nietwaar
Float like a butterfly, sting like a bee.
stel dat ajax daar het kampioenschap in eigen hand heeft, dan is utrecht helemaal gemotiveerd... reken maar dat je er dan voor moet knokken.Martinusz schreef op zondag 7 april 2019 @ 10:32:
[...]
En laatste wedstrijd Utrecht, wel thuis maar toch
En dan heeft Ajax ook nog een halve finale Champions League in de benen.P.O. Box schreef op zondag 7 april 2019 @ 10:55:
[...]
stel dat ajax daar het kampioenschap in eigen hand heeft, dan is utrecht helemaal gemotiveerd... reken maar dat je er dan voor moet knokken.
Waar ook die euforie reeds uitgedoofd is door een overwinning voor Juventus. Kon mentaal wel eens een uitdaging worden. We gaan de komende weken zien hoe sterk het team echt is.PolarBear schreef op zondag 7 april 2019 @ 11:16:
En dan heeft Ajax ook nog een halve finale Champions League in de benen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En wellicht hoe sterk De hand van Ten Hag is.Gonadan schreef op zondag 7 april 2019 @ 11:32:
[...]Waar ook die euforie reeds uitgedoofd is door een overwinning voor Juventus. Kon mentaal wel eens een uitdaging worden. We gaan de komende weken zien hoe sterk het team echt is.
Zo FC Emmen zet zichzelf boven de streep, netjes hoor! @Vos je zult wel blij zijn, en dan lekker daar in het zonnetje bij kunnen zijn
Ik vulde vanochtend in 2-0 Emmen. Toen dacht ik nee Heerenveen gaat het niet laten liggen tegen Emmen. 1-3.
Die degradatiekandidaten zijn nu wekelijks een pure gok hahaha. Keihard door het ijs of keihard schaatsend erover.
Maar de keeper van Ajax houdt de nul!
@St@m ik verwacht het ook ^^. Meestal als je denkt dit kan wel eens lastig worden dan loopt PSV met 0-3 of 0-4 van het veld. Daarbij is het 23 graden en dat is voor de goede ploegen meestal goed.
Edit #3: ik schrijf Emmen ff op bij de leuk supportende ploegen. Ook daar is het publiek lovenswaardig.
Die degradatiekandidaten zijn nu wekelijks een pure gok hahaha. Keihard door het ijs of keihard schaatsend erover.
Maar de keeper van Ajax houdt de nul!
@St@m ik verwacht het ook ^^. Meestal als je denkt dit kan wel eens lastig worden dan loopt PSV met 0-3 of 0-4 van het veld. Daarbij is het 23 graden en dat is voor de goede ploegen meestal goed.
Edit #3: ik schrijf Emmen ff op bij de leuk supportende ploegen. Ook daar is het publiek lovenswaardig.
[ Voor 45% gewijzigd door Typhone op 07-04-2019 14:01 ]
Heerlijk potje met de kop in de zonQu3st schreef op zondag 7 april 2019 @ 13:48:
Zo FC Emmen zet zichzelf boven de streep, netjes hoor! @Vos je zult wel blij zijn, en dan lekker daar in het zonnetje bij kunnen zijn
En een dik verdiende overwinning met veel inzet. Enig minpuntje is te weinig goals gemaakt
Die ouwe grijze is er niet bij. Snel een overwinning voor VVV invullen!
Ouwe grijze is Seuntjens dus hè!
Ouwe grijze is Seuntjens dus hè!
[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 07-04-2019 14:41 ]
Ik zit in Spanje als Teletekst supporter, is Teletekst kapot.
Ik zie namelijk wel Feyenoord op 0-1 komen, maar de tegenstander niet binnen een minuut gelijkmaken. Zit maar te refreshen.
Ik zie namelijk wel Feyenoord op 0-1 komen, maar de tegenstander niet binnen een minuut gelijkmaken. Zit maar te refreshen.
Dit topic is gesloten.