O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja want het is best zonnig.carpebios schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:58:
Krijgen we nu het Ajax publiek weer te zien met de zonnebrilletjes?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zijn val was niet geheel natuurlijk, mooie draai erbij. Maar dat doet niks af aan dat het een overtreding was.Napo schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:56:
[...]
Wat moet ie dan doen als blind hem op de bovenkant van zijn voet raakt?
Tuurlijk boeit dat wel, maar het doet niets af aan de strafschop.toolkist schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:56:
Dat laatste boeit niet. Hij werd geraakt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Twee, valt mee? Hadden er meer mogen zijn.Han schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:00:
Gaat hard met de kaarten voor Willem II
tja ze schoppen ook welHan schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:00:
Gaat hard met de kaarten voor Willem II
Valt op zich wel mee toch? Willem 2 zit er fel op en zijn daardoor soms wat te laat (iets wat zeker in gevallen geel waard is) maar het is niet zo dat ze puur voor de speler gaan
Steam ID = Ackerfiets
Het is jammer dat je hem niet alleen mag brengen voor vrije trappenFamily Guy schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:03:
Schöne heeft zijn beste tijd wel gehad of niet? Wat wordt die vaak van de bal gelopen zeg.
Wat mij betreft mag hij banken ja.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 06-04-2019 19:04 ]
Hé daar zit een copyright opVos schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:04:
[...]
Het is jammer dat je hem niet alleen mag brengen voor vrije trappen
[ Voor 57% gewijzigd door Qu3st op 06-04-2019 19:05 ]
nieuwe regel. 11 man in 't veld en een vrije trapper.Vos schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:04:
[...]
Het is jammer dat je hem niet alleen mag brengen voor vrije trappen
Steam ID = Ackerfiets
Laat maar iemand warm lopen als signaal.
Inderdaad. Snap er geen reet van dat die gewoon weer mag spelen. Vertragende factor op het middenveldFamily Guy schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:03:
Schöne heeft zijn beste tijd wel gehad of niet? Wat wordt die vaak van de bal gelopen zeg.
Tja we weten allemaal dat Makkelie beter achter de VAR schermen kan blijven zitten ipv zelf geholpen te worden erdoor.Terranova schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:06:
hooggeheven been? Really? die was echt niet hoog. Die vent van Willem 2 kopt naar beneden
Sterker nog, been werd meteen teruggetrokken op het moment dat de speler in kwam met een te laag hoofd. Slechte beslissing.Terranova schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:06:
hooggeheven been? Really? die was echt niet hoog. Die vent van Willem 2 kopt naar beneden
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gelukje, maar 1-2. Prima doorgezet van Neres
Wel mooi afgemaakt zeg.
Misschien wil hij wél kampioen worden.Qu3st schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:10:
Ik vind Ziyech wel gretig ogen! Heeft nog weinig gebracht, maar hij heeft er volgens mij wel zin in
Ik mag hopen dat elke voetballer kampioen wil worden.
Zo'n mooi doelpunt maakt die verdediger nooit meer haha
[ Voor 68% gewijzigd door Qu3st op 06-04-2019 19:15 ]
Liever de bal kwijt op de helft van Willem II, dan randje onze 16Han schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:09:
Nu ben ik niet altijd fan het opbouwen van achteruit maar die lange uittrappen van Onana hebben totaal geen zin met die lange verdedigers van Willem II, balverlies gegarandeerd.

Zoveel kwaliteit, dan zou tegen Willem II toch geen probleem moeten zijn.toolkist schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:13:
Liever de bal kwijt op de helft van Willem II, dan randje onze 16
Zo lijkt het wel, door de aanvallende intenties van Willem II ligt daar de ruimte, tussen de verdediging en het middenveld van Willem II.Typhone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:14:
Is er iets omgezet met Frenkie de Jong? Die staat opeens aanvallender lijkt het wel.
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 06-04-2019 19:16 ]

Ik moet je zeggen dat ik hem het liefst iets aanvallender zie spelen. Komt dan nog meer dreiging uit.Typhone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:14:
Is er iets omgezet met Frenkie de Jong? Die staat opeens aanvallender lijkt het wel.
Jemig wat een kluts voetbal.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Afvinken en door. Slippertje van Blind, balverlies van Schöne, allen al gehad. Alleen het Veldmannetje ontbreekt nog. Wel mooi dat het in de eerste helft gebeurt, tweede helft kan alleen maar beter.Typhone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:16:
Gelukkig daar is de 100% Donny misser! Ik dacht ff dat ik droomde toenstraks.
XXXVI
Wacht maar tot de 93e minuut. Bij nog steeds 1-2, zul je zien dat hij hem er nog in krijgtHan schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:18:
[...]
Afvinken en door. Slippertje van Blind, balverlies van Schöne, allen al gehad. Alleen het Veldmannetje ontbreekt nog. Wel mooi dat het in de eerste helft gebeurt, tweede helft kan alleen maar beter.

Zou dat zowaar de hand van Ten Hag zijn?Typhone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:14:

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waarom denk je dat Ajax het meeste tv geld krijgt? Spektakel gegarandeerd en altijd spannendjaapstobbe schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:18:
En zoals altijd, moet Ajax het weer tergend spannend houden!
Gewoon het meeste waar voor je geld als betalende Fox Sport kijker
Ho ho, niet gelijk alle credits aan hem geven hè?
Wij mochten bij te weinig inzet van de spelers hem niet de schuld geven, en nu heeft TH niet gelijk alle credits, kan ook gewoon de voetbalvisie van Frenkie zijn
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gaat Isak nog topscoorder worden? Hij is wel hard bezig in 2019.
[ Voor 84% gewijzigd door Qu3st op 06-04-2019 19:27 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Laten we het hopen. Hij krijgt geen credits van mij als hij het niet benoemt trouwens...
Hier in het ziekenhuis geen Eredivisie te zien helaas ...
En als ik moet kiezen tussen radio 1 of dit topic + nu.nl dan is dat niet zo moeilijk.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zoals Dortmund nu gedaan heeft? Gok niet dat ze hem zomaar laten gaan.groggy schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:30:
Gaat ajax isak overnemen? Jaartje verhuren
Waar woon je?PolarBear schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:32:
Pfff, m'n Horizon box heeft weer eens kuren kan geen dagpas huren. En de online streams zijn ook gewoon ruk. Onbegrijpelijk dat het onmogelijk is om losse wedstrijden online te kopen/kijken.
Ooh shit dat is minderOPSLAGHOND schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:32:
[...]
Hier in het ziekenhuis geen Eredivisie te zien helaas ...![]()
En als ik moet kiezen tussen radio 1 of dit topic + nu.nl dan is dat niet zo moeilijk.
Zeker van Huawei inc. spionagesoftware?Yemoke schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:33:
[...]Ooh shit dat is minderHebben ze bij ajax niet zo'n robotje voor je met camera?

Amsterdam, dat ding is een tijdje van de stroom af geweest. Geeft problemen met de EPG waardoor je via 452 geen dagpas kan huren. De oplossing is 20 minuten in standby laten staan maar dat werkt dus niet. https://www.ziggo.nl/klan...box/mediabox-xl/ga-verder
Veel plezier met radio 1.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:32:
[...]
Hier in het ziekenhuis geen Eredivisie te zien helaas ...![]()

Verwijderd
Haha maar van Radio 1 kun je wel een hartverzakking krijgen zo spannend als ze het soms kunnen vertellen. Dan is @OPSLAGHOND wel gelijk op de goede plek
@Verwijderd Zit op de prematuur-/kinderafdeling.
Mentaal misschien de juiste plaats, maar fysiek zal het lastig worden.
[ Voor 31% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-04-2019 19:41 ]
Is dat een beetje zoals spelers van Ajax die nauwelijks eigen jeugd genoemd kunnen worden?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:40:
10e eigen doelpunt in het voordeel van Ajax, alleen zitten er ook een paar tussen die nauwelijks een eigen doelpunt genoemd mogen worden.
Wilde net zeggen dat Veltman itt Mazraoui maar weinig in het spel betrokken wordt aan die rechterkant, alsof ze niet zo veel vertrouwen in 'm hebben of zo.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee @NapoNapo schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:41:
[...]
Is dat een beetje zoals spelers van Ajax die nauwelijks eigen jeugd genoemd kunnen worden?

Da's flauw, niemand snapt waar hij het bij interviews over heeft.Typhone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:31:
Laten we het hopen. Hij krijgt geen credits van mij als hij het niet benoemt trouwens...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zoek de homegrown regels op, dat is enige referentie die je hiervoor kunt gebruikenNapo schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:41:
[...]
Is dat een beetje zoals spelers van Ajax die nauwelijks eigen jeugd genoemd kunnen worden?
Die eigen doelpunten waren ook heel veel domme verdedigers.
Dit topic is gesloten.