"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Vitesse tegen PSV mogelijk voor eerst in vijf jaar in uitverkocht Gelredome
Hoe verkoop je al 5 jaar niet al je kaarten bij een thuiswedstrijd?
Door een te groot stadion te hebben voor de fanbase van Vitesse.ElPaco schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:09:
In ander opmerkelijk nieuws:
Dit ben ik wel met je eens. Eerlijker zowieso. De topclubs vallen niet direct om als ze een paar mil minder krijgen en voor de kleintjes betekend het gewoon veel = meer weerstand grotere clubs = betere competitie.polthemol schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:10:
[...]
De evidente manier van verdeling zou gewoon zijn: strak delen door aantal deelnemers, het is niet relevant wat je het seizoen ervoor hebt gedaan. Op die manier krijg je afwisseling in de samenstelling van de competitie, maar hebben die clubs ook financieel een kans.
Vraag ik met toch af. Hoeveel kijkers trekt een Fortuna vs Excelsior? Of een Emmen vs de Graafschap?polthemol schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:10:
met minder clubs in de eredivisie zijn er ook minder wedstrijden, dus de kans is vrij royaal dat het tvgeld dan gewoon omlaag gaat. (minder wedstrijden, is minder kijkers, enz.).
Zou erg verbaasd zijn als dat er meer dan 30k zijn tbh. Ik kijk bijna alles van de ED. Maar kelderpotjes skip ik toch echt, geen reet aan. En ik denk dat velen dat ook doen.
je hebt ook geen ajax - excelsior of feyenoord-excelsior meer danLeon Zwiers schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:19:
Vraag ik met toch af. Hoeveel kijkers trekt een Fortuna vs Excelsior? Of een Emmen vs de Graafschap?
Zou erg verbaasd zijn als dat er meer dan 30k zijn tbh. Ik kijk bijna alles van de ED. Maar kelderpotjes skip ik toch echt, geen reet aan. En ik denk dat velen dat ook doen.
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
De stadions zijn tegen die clubs ook meestal half leeg. Kijkcijfers zullen wel hoger zijn, want top 3 clubs die nu eenmaal veel kijkers trekken.polthemol schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:41:
[...]
je hebt ook geen ajax - excelsior of feyenoord-excelsior meer danKijkcijfers durf ik voor de rest niets van te zeggen, ik zweer echt bij stadionbezoeken dus ik val niet echt binnen de fox-doelgroep
Ik heb liever nog een aantal Heerenveens/Utrechts erbij dan een Graafschap. De subtoppers zijn vaker in staat tot een stunt, maakt het spannender.
Hoe krijg je dat voor mekaar als ik vragen mag? De samenvattingen zie ik sowieso altijd en PSV, Feyenoord en Ajax probeer ik altijd te kijken maar ze allemaal of een Vitesse-Heerenveen dat doe ik toch echt niet live. Hooguit met een schuin oog tijdens het eten, BBQ'en of rommelen met iets in/rondom huis.Leon Zwiers schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:19:
[...]
Dit ben ik wel met je eens. Eerlijker zowieso. De topclubs vallen niet direct om als ze een paar mil minder krijgen en voor de kleintjes betekend het gewoon veel = meer weerstand grotere clubs = betere competitie.
[...]
Vraag ik met toch af. Hoeveel kijkers trekt een Fortuna vs Excelsior? Of een Emmen vs de Graafschap?
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 05-04-2019 13:01 ]
Prima, maar wordt er dan ook structureel iets aan gedaan of gaan we deze discussie over 2 weken weer voeren?Ramzzz schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:03:
[modbreak]Het onderlinge gekissebis over randzaken door sommigen begint hier nu wel weer een aardige stoorzender te worden.
Klaar nu.[/]
Steam ID = Ackerfiets
Heb al meerdere signalen gehoord dat dit een semi-thuiswedstrijd wordtElPaco schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:09:
In ander opmerkelijk nieuws:
Steam ID = Ackerfiets
Lijkt me ook de enige manier om het stadion daar vol te krijgenFamily Guy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:02:
[...]
Heb al meerdere signalen gehoord dat dit een semi-thuiswedstrijd wordt
Zo zie je wel dat een dikke kapitaalinjectie alleen niet genoeg is om een club ook populair te maken/aanhangers te geven. Snap alleen niet zo goed waarom bijvoorbeeld een Manchester City op die manier wel succes/een vol stadion heeft.
Daar zit ook elke wedstrijd >10% aan importtoeristen in.ElPaco schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:05:
[...]
Lijkt me ook de enige manier om het stadion daar vol te krijgen
Zo zie je wel dat een dikke kapitaalinjectie alleen niet genoeg is om een club ook populair te maken/aanhangers te geven. Snap alleen niet zo goed waarom bijvoorbeeld een Manchester City op die manier wel succes/een vol stadion heeft.
Steam ID = Ackerfiets
Het staat aan op mijn 2e scherm als ik thuis andere dingen aan het doen ben.Typhone schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:00:
[...]
Hoe krijg je dat voor mekaar als ik vragen mag? De samenvattingen zie ik sowieso altijd en PSV, Feyenoord en Ajax probeer ik altijd te kijken maar ze allemaal of een Vitesse-Heerenveen dat doe ik toch echt niet live. Hooguit met een schuin oog tijdens het eten, BBQ'en of rommelen met iets in/rondom huis.
Op het werk als ik de tijd heb een patiënten Ipad aan met fox sports. Daarom is het ook zo balen als fox het weer eens niet doet
Gisterenavond ook niet kunnen kijken, was druk op t werk
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 05-04-2019 13:15 ]
Tijdens de topper tegen Ajax zat het uitvak niet eens vol en dan zou je tegen Vitesse het hele stadion uitverkocht krijgen? Lijkt me erg sterk tenzij de kaartjes zoals bijna altijd bij Vitesse voor een prikkie verkocht worden of uitgedeeld zijn aan sportclubs, jongeren etcetera uit de regio.Family Guy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:02:
[...]Heb al meerdere signalen gehoord dat dit een semi-thuiswedstrijd wordt
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De reden staat ook gewoon vermeld in het desbetreffende artikel;OPSLAGHOND schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:34:
Tijdens de topper tegen Ajax zat het uitvak niet eens vol en dan zou je tegen Vitesse het hele stadion uitverkocht krijgen? Lijkt me erg sterk tenzij de kaartjes zoals bijna altijd bij Vitesse voor een prikkie verkocht worden of uitgedeeld zijn aan sportclubs, jongeren etcetera uit de regio.
Hetgeen wel impliceerd dat de normaliter lage opkomst te danken is aan een te hoge prijs voor toegangskaarten. Bij een lagere prijs krijgen ze het blijkbaar wel volDe grote belangstelling voor Vitesse-PSV is onder meer te danken aan enkele acties, legt een woordvoerder van de Arnhemse club uit. Voetbalclubs in de regio konden voor 15 euro per persoon een kaart kopen. ,,Hetzelfde aanbod is gedaan richting seizoenkaarthouders.”
[ Voor 10% gewijzigd door Han op 05-04-2019 13:41 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nee, er is een soort van boycot gaande tegen de vervoersmogelijkheden (ofja, mogelijkheid) voor de uitwedstrijd tegen Ajax.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:34:
[...]
Tijdens de topper tegen Ajax zat het uitvak niet eens vol en dan zou je tegen Vitesse het hele stadion uitverkocht krijgen? Lijkt me erg sterk tenzij de kaartjes zoals bijna altijd bij Vitesse voor een prikkie verkocht worden of uitgedeeld zijn aan sportclubs, jongeren etcetera uit de regio.
Moet die trein in, je mag nauwelijks eten en drinken meenemen. Wat wel mag is een pakje drinken. Gang van zaken is voor Nederlandse begrippen gewoon onmenselijk. Je vrijheden worden weggenomen en daar heeft men geen zin meer in.
Tevens de onzin dat je na de wedstrijd een uur moet blijven zitten in dat stadion is ook achterlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Family Guy op 05-04-2019 13:45 ]
Steam ID = Ackerfiets
Als er een topclub langskomt komen er ook fans uit de regio op af en misschien zelfs wel fans van concurrenten die de thuisclub aanmoedigen. Als bv. Groningen, Heerenveen of NAC langskomt zal de vraag naar kaartjes alsnog laag blijven ook al deel je ze gratis uit lijkt me.Han schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:40:
[...]
De reden staat ook gewoon vermeld in het desbetreffende artikel;
[...]
Hetgeen wel impliceerd dat de normaliter lage opkomst te danken is aan een te hoge prijs voor toegangskaarten. Bij een lagere prijs krijgen ze het blijkbaar wel vol
15 euro om naar Vitesse te kijken, nu snap ik wel waarom dat stadion vaak leeg blijftHan schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:40:
[...]
De reden staat ook gewoon vermeld in het desbetreffende artikel;
[...]
Hetgeen wel impliceerd dat de normaliter lage opkomst te danken is aan een te hoge prijs voor toegangskaarten. Bij een lagere prijs krijgen ze het blijkbaar wel vol
Float like a butterfly, sting like a bee.
Daar heeft een deel van de uitsupporters (in het algemeen, niet specifiek die van PSV) het natuurlijk ook zelf wel naar gemaakt. Denk niet dat een pak jus d'orange wat meegenomen wordt alleen jus bevat, daar zal vaak minimaal een deel wodka bij zitten. Cola? Idem (al ruik je rum beterFamily Guy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:45:
Moet die trein in, je mag nauwelijks eten en drinken meenemen. Wat wel mag is een pakje drinken. Gang van zaken is voor Nederlandse begrippen gewoon onmenselijk. Je vrijheden worden weggenomen en daar heeft men geen zin meer in.
Tevens de onzin dat je na de wedstrijd een uur moet blijven zitten in dat stadion is ook achterlijk.
Wat betreft na de wedstrijd moeten wachten. Het is natuurlijk makkelijker om een paar honderd man even te laten wachten, dan dat een heel stadion moet wachten tot die paar honderd man weg zijn. En ja, dan lijden de goeie onder de kwaden.
Waarom moet er überhaupt gewacht worden? Zijn twee volledig gescheiden stromen.toolkist schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:07:
[...]
Wat betreft na de wedstrijd moeten wachten. Het is natuurlijk makkelijker om een paar honderd man even te laten wachten, dan dat een heel stadion moet wachten tot die paar honderd man weg zijn. En ja, dan lijden de goeie onder de kwaden.
Steam ID = Ackerfiets
Verschrikkelijke regelingen met uitwedstrijden is een van de redenen dat ik geen (uit)seizoenskaart meer wil van NEC.Family Guy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:45:
[...]Nee, er is een soort van boycot gaande tegen de vervoersmogelijkheden (ofja, mogelijkheid) voor de uitwedstrijd tegen Ajax.
Erger was het standaard verliezen, maar ja ...
En dan stoppen ze je als uitsupporter vaak ook nog eens in een een hoek/plaats van het stadion waar eigenlijk niemand wil zitten qua zicht.
Heb o.a. een keer in het Philips stadion in het uitvak vlak achter een paal of zuil gezeten, bij Utrecht met -15 en een behoorlijke wind nog net geen ledematen verloren en bij Vitesse in het uitvak bekers gevuld met pis moeten ontwijken.
Alsof wekelijks verliezen al niet erg genoeg is.
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 05-04-2019 14:11 ]
Klopt. Het uitvak van PSV vind ook ik bizar, maar ook daar blijken de netten te zitten vanwege de uitsupporters zelf. Denk maar eens terug aan de kampioenswedstrijd PSV-Ajax vorig jaar...OPSLAGHOND schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:09:
[...]
Verschrikkelijke regelingen met uitwedstrijden is een van de redenen dat ik geen (uit)seizoenskaart meer wil van NEC.
Erger was het standaard verliezen, maar ja ...
En dan stoppen ze je als uitsupporter vaak ook nog eens in een een hoek/plaats van het stadion waar eigenlijk niemand wil zitten qua zicht.
Heb o.a. een keer in het Philips stadion in het uitvak vlak achter een paal of zuil gezeten, bij Utrecht met -15 en een behoorlijke wind nog net geen ledematen verloren en bij Vitesse in het uitvak bekers gevuld met pis moeten ontwijken.
Met -15 in een stadion gaan zitten doe je echt zelf haha, daar kun je Utrecht de schuld niet van geven.
Pisgooiende Vitesse-supporters moet zo'n club zelf iets aan (willen) doen.
Ook bij een Roda JC waar je door zo'n veetunnel moet... Bah.
Het meest welkom voel ik me bij Heracles.
Steam ID = Ackerfiets
In het geval bij Ajax? Omdat ze binnen werp afstand van elkaar lopen. Plus dat de politie/ME er een bult werk aan heeft om alle personen die de uitsupporters "uit willen zwaaien" in toom te houden.Family Guy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:08:
[...]
Waarom moet er überhaupt gewacht worden? Zijn twee volledig gescheiden stromen.
Bedoel je hiermee de wedstrijd Ajax-PSV?OPSLAGHOND schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:34:
Tijdens de topper tegen Ajax zat het uitvak niet eens vol
Zo ja, dan ben je verkeerd geïnformeerd. Dit seizoen is tot nu toe elke uitwedstrijd van PSV uitverkocht geweest vanuit PSV kant
Maar voor Vitesse-PSV zijn veel kaarten in de vrije verkoop verkocht, mede omdat aardig wat PSV supporters op die wijze kaarten hebben gekocht.
Klopt.Family Guy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:12:
Het uitvak van PSV vind ook ik bizar, maar ook daar blijken de netten te zitten vanwege de uitsupporters zelf.
Al zijn het geen netten, maar een plastic afscheidingswand. Die helaas nodig is, omdat sommige uitsupporters het heel leuk vinden om met dingen te gooien naar vakken met PSV supporters.
PSV- Ajax vorig seizoen was wel een dieptepunt, onbegrijpelijk ook dat de KNVB geen enkele actie ondernam hiertegen. Steek fakkels af in je eigen stadion en je krijgt een boete, gooi met brandende fakkels vanuit het uitvak naar andere supportersvakken en steek een gedeelte van dat uitvak in de fik en het is geen enkel probleem

[ Voor 42% gewijzigd door Baseman77 op 05-04-2019 14:28 ]
Bron?Baseman77 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:22:
[...]Bedoel je hiermee de wedstrijd Ajax-PSV?
Zo ja, dan ben je verkeerd geïnformeerd. Dit seizoen is tot nu toe elke uitwedstrijd van PSV uitverkocht geweest vanuit PSV kant
Stonden er dan de hele tijd zoveel in de rij om bier te halen?
Hier bijv: https://www.ed.nl/psv/sup...len-uitverkocht~a276775e/
De kaarten voor het uitvak van PSV waren maandagmorgen in een paar tellen uitverkocht. In totaal 1.400 supporters reizen per trein naar Amsterdam. Opnieuw is het uitvak voor PSV daarmee tot de laatste plek bezet. In alle dertien voorgaande eredivisieduels was dat ook al het geval: PSV gaat dit seizoen wat dat betreft normaal gesproken een score van honderd procent behalen.
Het zijn natuurlijk wel Brabanders, dus dat is goed mogelijkOPSLAGHOND schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:28:
Stonden er dan de hele tijd zoveel in de rij om bier te halen?

[ Voor 60% gewijzigd door Baseman77 op 05-04-2019 14:32 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Jawel, hangen wel netten toch? Of alleen bij risico-wedstrijden?
Steam ID = Ackerfiets
Dat is een goede, ik denk inderdaad bij risico-wedstrijden wel.Family Guy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:44:
Wbt het wachten in het uitvak, wordt tegenwoordig wel steeds minder.
PSN: Curvaa_
Je zou toch zeggen dat ze met Philips om de hoek betere verlichting hebbenFamily Guy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:44:
[...]
[Afbeelding]
Waarom telkens weghalen die netten? Lekker laten hangen. Hoezo werkverschaffing
Die uit taferelen heb ik me nooit mee bemoeid, als je ziet wat je allemaal moet doen om een uitwedstrijd mee te willen, niet te doen man! Dan is Fox toch wel fijn op zijn tijd.
[ Voor 16% gewijzigd door Qu3st op 05-04-2019 15:34 ]
Die verlichting is uitstekendQu3st schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:32:
[...]
Je zou toch zeggen dat ze met Philips om de hoek betere verlichting hebben
[...]
https://www.philips.nl/c-...g-in-Philips-Stadion.html
Keuken Kampioen Divisie speelronde 33Martinusz schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:56:
Ach in Nederland niks te klagen toch als uitvak, heb je weleens gezien waar het uitvak bij Barcelona zitje hebt haast een telescoop nodig daar
@Hackus programma?
vrijdag
05.04. 20:00 Den Bosch v Sparta
05.04. 20:00 Go Ahead Eagles v Jong AZ
05.04. 20:00 Helmond Sport v Jong Ajax
05.04. 20:00 Jong Utrecht v Almere City
05.04. 20:00 MVV v Eindhoven
05.04. 20:00 RodaJC v RKC
05.04. 20:00 Telstar v Cambuur
05.04. 20:00 TOP Oss v FC Volendam
05.04. 20:00 FC Twente v Dordrecht
maandag
08.04. 20:00 Jong PSV v NEC
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Doen ze toch mooi. Geeft bij een CL-wedstrijd en andere avondwedstrijden toch een extra dimensie. Maar op die ene foto ziet het er toch wat saai uitTomba schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:56:
[...]
Die verlichting is uitstekend![]()
https://www.philips.nl/c-...g-in-Philips-Stadion.html
En inderdaad @OPSLAGHOND gefeliciteerd!
[ Voor 5% gewijzigd door Qu3st op 05-04-2019 16:25 ]
zeg meer over de kwaliteit van de camera dan over de daadwerkelijke situatieQu3st schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:24:
[...]
Maar op die ene foto ziet het er toch wat saai uit
Zeker, of het moment van de show, die mobieltjes zijn al ruk om te fotograferen maar met te weinig licht. Oef!Napo schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:27:
[...]
zeg meer over de kwaliteit van de camera dan over de daadwerkelijke situatie
[ Voor 14% gewijzigd door Qu3st op 05-04-2019 16:34 ]
Duimpje omlaagHackus schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:07:
[...]
Keuken Kampioen Divisie speelronde 33
vrijdag
05.04. 20:00 Den Bosch v Sparta
05.04. 20:00 Go Ahead Eagles v Jong AZ
05.04. 20:00 Helmond Sport v Jong Ajax
05.04. 20:00 Jong Utrecht v Almere City
05.04. 20:00 MVV v Eindhoven
05.04. 20:00 RodaJC v RKC
05.04. 20:00 Telstar v Cambuur
05.04. 20:00 TOP Oss v FC Volendam
05.04. 20:00 FC Twente v Dordrecht
maandag
08.04. 20:00 Jong PSV v NEC
Vandaag geen Ere
Leuk die verlichting, maar niet opgevallen tijdens de wedstrijd of bij het vieren van een doelpunt ofzo.Qu3st schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:24:
[...]Doen ze toch mooi. Geeft bij een CL-wedstrijd en andere avondwedstrijden toch een extra dimensie. Maar op die ene foto ziet het er toch wat saai uit
Misschien bij opkomst van de spelers?
Tijdens de wedstrijd zal wel niet mogen van de oude mannetjes die de regels maken.
Toch zie ik liever De Ligt.
Dank je!En inderdaad @OPSLAGHOND gefeliciteerd!
Het zal vast zo'n ouderwets regeltje zijn die dit tegen houdt, maar misschien kan 1 van de PSV'ers dit zeggen hoe het daar zit tijdens wedstrijden. Bij Ajax gebruiken ze het alleen maar bij opkomst en showtje vooraf.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:46:
[...]
Leuk die verlichting, maar niet opgevallen tijdens de wedstrijd of bij het vieren van een doelpunt ofzo.
Misschien bij opkomst van de spelers?
Tijdens de wedstrijd zal wel niet mogen van de oude mannetjes die de regels maken.
Toch zie ik liever De Ligt.
[...]
Dank je!
In de JC Arena hebben ze geen Arenavision, weet niet eens wat ze wel hebben.Qu3st schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:02:
[...]Het zal vast zo'n ouderwets regeltje zijn die dit tegen houdt, maar misschien kan 1 van de PSV'ers dit zeggen hoe het daar zit tijdens wedstrijden. Bij Ajax gebruiken ze het alleen maar bij opkomst en showtje vooraf.
Even kijken hoe dat dan weer heet.
Arenavision heben ze welOPSLAGHOND schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:05:
[...]
In de JC Arena hebben ze geen Arenavision, weet niet eens wat ze wel hebben.
Dan wel weer met additionele dynamic color spots
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En wat doet Sparta? Die verliezen uiteraard ook weer
Sparta maak 1-1 in de 95e minuut
[ Voor 26% gewijzigd door Hackus op 05-04-2019 21:54 ]
zaterdag
06.04. 18:30 ADO Den Haag v FC Utrecht
06.04. 18:30 Willem II v Ajax
06.04. 19:45 FC Groningen v Excelsior
06.04. 20:45 De Graafschap v AZ
06.04. 20:45 Heracles v NAC
zondag
07.04. 12:15 FC Emmen v scHeerenveen
07.04. 14:30 PEC Zwolle v Fortuna Sittard
07.04. 14:30 VVV-Venlo v Feyenoord
07.04. 16:45 Vitesse v PSV
Enjoy

Ben echt benieuwd, afgelopen week was niet echt overtuigend. Als ze Willem II met FC E vergelijken gaat het verkeerd.Martinusz schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:18:
Ik voorzie een lastige avond in Tilburg voor Ajax

Ik voorspel Ajax knullig gelijk, PSV verliest. En dat zijn dan gelijk de laatste verliespunten van dit seizoen voor deze twee.Hackus schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:21:
[...]
Ben echt benieuwd, afgelopen week was niet echt overtuigend. Als ze Willem II met FC E vergelijken gaat het verkeerd.
Life is what happens while you're busy making other plans
Tegen FC Emmen was het inderdaad niet veel, maar die zondag ervoor win je met 10 man van PSV, dus het kan verkeren. Ben benieuwd hoe Isak het doet tegen De Ligt.Hackus schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:21:
[...]
Ben echt benieuwd, afgelopen week was niet echt overtuigend. Als ze Willem II met FC E vergelijken gaat het verkeerd.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Komop Ajax!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je vraagt je echt af hoe het kan hetoolkist schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:31:
Schijnbaar waren er alweer problemen met de verbinding naar de VAR in Zeist, al hebben ze die nu tijdig kunnen verhelpen. Hebben ze in Tilburg nog een 56k6 modempje liggen ofzo? En dat iemand nu maar z'n hotspot aan heeft gezet?
Eens kijken wat ons deze lente avond ons brengt.
Lekkere aanval, prachtig
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 47% gewijzigd door Qu3st op 06-04-2019 18:46 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Complimenten ook voor beide supportersgroepen, ze maken er een feestje van op de tribune
Dat is wel het mooie. Ajax speelt geen wedstrijd meer na PSV, alleen ervoor of gelijkjaapstobbe schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:47:
mooie goal. Hopelijk maakt Ajax het niet weer onnodig spannend en uiteindelijk puntverlies. Hou die druk op PSV.
Je schreef het in het tempo waarin Ajax speelt, te traag. En wanneer Ajax het tempo omhoog gooit en snel combineert dan snijden ze door de verdediging van Willem II als een warm mes door de boter.Gonadan schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:46:
Meh, was net weer een 'nog steeds 0-0' aan het typen.
Ergo; het tempo moet omhoog
Willem II supporters vind ik al het hele seizoen goed bezig. Altijd vocaal aanwezig.dvdkiwi schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:47:
Pas vroeg in de wedstrijd alvast een bevrijdende treffer maken, lekker!
Complimenten ook voor beide supportersgroepen, ze maken er een feestje van op de tribune
Haha echt? Mooi!Terranova schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:48:
[...]
Dat is wel het mooie. Ajax speelt geen wedstrijd meer na PSV, alleen ervoor of gelijk
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tenzij die CL wijziging alles overhoop hebben gegooid wel. Wel mooi bijna hele seizoen PSV voor Ajax, maar in de laatste paar wedstrijden niet.
Ik dacht, ik typ snel even wat, wellicht pikken ze het tempo meeGonadan schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:50:
@Han een hoop tekst voor iets wat we allang wisten, maar wat elke wedstrijd terug komt.
Mijn voorspelling is dat het vandaag wel makkelijk lukt, op een slordig tegendoelpunt na. In de beker wordt het dan ineens wel lastig.Han schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:51:
Ik dacht, ik typ snel even wat, wellicht pikken ze het tempo mee
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mooi hè, echt gras!dvdkiwi schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:53:
Om Willem II ook even een veertje in de reet te steken: het veld ligt er erg fraai bij, mooi strak laken!
Zzzzz Daley m...
[ Voor 45% gewijzigd door Typhone op 06-04-2019 18:56 ]
1-1, mooi genomen
Wat moet ie dan doen als blind hem op de bovenkant van zijn voet raakt?Vos schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:56:
Blind, die man maakt zulke domme fouten! Al ging hij wel heel graag neer.
Dat laatste boeit niet. Hij werd geraakt.Vos schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:56:
Blind, die man maakt zulke domme fouten! Al ging hij wel heel graag neer.
XXXVI
Dit topic is gesloten.