Pardon? Je verplicht mij niet om continu te reageren in dit topic. Ik lees gewoon mee.Typhone schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:07:
[...]
Hoezo? De afgelopen drie reacties van jou hier zijn allemaal om te huilen geweest en verder voeg je inhoudelijk niks toe. Als iets niet bevalt wat ik zeg dan ram links onder op de rapporteer knop en dan zal er actie worden ondernomen. Of niet.
Pro Ajax zijn is dat automatisch een campagne voeren tegen PSV? Dat is nieuw. Tijd om wat vlaggen, sjaals en petjes te bestellen want die had ik nog niet. Waar was je zondag? Waar was je vandaag? Waar was je in de tussentijd? Je mag rustig meepraten voor een weerwoord hoor.
Als ik hier vermeld dat het een feit is dat PSV voor de zoveelste keer in de 90+ minuten scoort dan vind jij dat een anti PSV campagne? Want het was na de 2-0 en 3-0 nog niet duidelijk dat PSV ging winnen? Ik vond het wel grappig dat de 4-0 in de 95e minuut viel en vroeg me af of dat het “laatste” (tijdstip) moment was waarop er gescoord was door PSV. Zoek even terug voor een overzichtje wat ik hier eerder gepost heb. Niks anti PSV hetze alleen een opsomming van feiten (die je zou kunnen weerleggen als een kracht trouwens als je inhoudelijk deelneemt).
Niet zo ultra kleinzerig en als het niet bevalt of als ik over de schreef ga in jouw ogen -> push the button.
Wat ik constateer is dat je gewoon continu PSV loopt af te zeiken. Elke stok waar je ook maar enigszins mee lijkt te kunnen slaan, sla je mee. Lees je laatste posts eens terug.
Ben je voor Ajax, prima, maar houd het daarbij en ga niet alles wat Ajax is goed praten en alles wat PSV is afkraken.
Dit topic is zo verziekt en geen mod die ingrijpt.
Steam ID = Ackerfiets