[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 138 Laatste
Acties:
  • 198.797 views

Onderwerpen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09
Woensdagavond op dat kut kunstras in Emmen... 3 punten binnen, snel vergeten en hopen dat PEC morgen minimaal een puntje meeneemt uit Eindhoven :)

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

We staan bovenaan tralalala :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:36
Dit had makkelijk 0-6 kunnen worden :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:37:
Dit had makkelijk 0-6 kunnen worden :P
Betreft doelpunten zat je er dicht bij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:17:
[...]Maar dit gaat 1x in de hoe vaak verkeerd? De bal in deze situatie ergens anders spelen dan waar iemand staat/(stond ;)) levert denk ik vaker een corner op en de scoringskans daaruit is weer aanzienlijk groter dan die uit een terugspeelbal.
Volgens mij was dit de tweede dit seizoen.

ps hoorde net op radio 1 in de auto dat Ajax al eerder dit seizoen een paar uur 1e stond.

ps 2 @Typhone verd0mme zeg ... een post van jou niet onthouden ... Excuses

[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-04-2019 22:57 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:19
Op 03-04 weer bovenaan op weg naar 34ste kampioenschap?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 23:35

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:39:
ps hoorde net op radio 1 in de auto dat Ajax al eerder dit seizoen een paar uur 1e stond.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Typhone schreef op woensdag 3 april 2019 @ 20:47:
1min35 en het eerste ‘gat’ van Lasse Schöne is alweer een feit... of ben ik nu zwartgallig? :+
Ik zag hem net, en ja. :+
Kristensen komt naar voren en laat een man staan, sjokt daarna dermate traag terug dat Schöne het mag oplossen.
Wat is die Kristensen traag zeg, ongelooflijk.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:17:
Maar dit gaat 1x in de hoe vaak verkeerd? De bal in deze situatie ergens anders spelen dan waar iemand staat/(stond ;)) levert denk ik vaker een corner op en de scoringskans daaruit is weer aanzienlijk groter dan die uit een terugspeelbal.
Nu de beelden gezien, Onana stelde zich keurig op naast het doel maar Tagliafico speelde recht op doel terug. Immense fout van Tagliafico dus, heel dom.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu wel benieuwd hoe van Bommel hier mee omgaat. Vermoed dat die morgen nog vaker naar de 4e man gaat. /me heeft nu al medelijden met de 4e man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:22
Tagliafico wil gewoon even zijn vraagprijs omlaag halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
Typhone schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:05:
[...]

;( Jammerlijk na de faalhazen van Excelsior en die dommerik van Fortuna met z’n rode kaart.
dommerik is nog te min :/ Wat een idioot is die Rodriguez met momenten en het meest zure is: die gast heeft die grappen nog eens niet nodig, kan meer dan prima voetballen.

Heeft ons gisteren in ieder geval 2 punten gekost, ADO was serieus slecht. Meest zure gaat vooral zijn dat Rodriguez wel een wedstrijdje of 3/4 aan zijn broek heeft en hij onze stand-in centrale verdediger is, er zit weinig meer op de bank wat we als cv kunnen opstellen, dus dit gaat nog wel issues opleveren :(

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Ik vond die Noa Lang weer goed invallen gisteren. Al was het maar een minuut of 10.
Toen ik die jongen een jaar of twee geleden voor het eerst zag spelen dacht ik altijd dat hij Ajax 1 niet zou halen, maar het ventje lijkt zich aardig te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Poldervaart stapt op bij Excelsior, laat hem vanavond maar bij Feyenoord beginnen en het seizoen afmaken. Deze man snapt tenminste waar het om gaat.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Is dat een nieuwe trend aan het worden, angsthazen trainers die snel eruit piepen als degradatie(zone) dreigt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:53:
Is dat een nieuwe trend aan het worden, angsthazen trainers die snel eruit piepen als degradatie(zone) dreigt?
Die man zat al 25 jaar bij Excelsior, ik denk dat dit weinig te maken had met angsthazen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:57:
[...]

Die man zat al 25 jaar bij Excelsior, ik denk dat dit weinig te maken had met angsthazen...
Als physio ja ;) hij is nog geen jaar trainer nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Geen idee, verraste me wel. Die vent is al 25 jaar bij die selectie betrokken en stapt nu op omdat hij zegt niet de nodige binding met de spelers te hebben om veilig te spelen.
Wat een contrast met die trainer een paar honderd meter verderop die alle binding met de spelers al jaren mist maar die ondanks dat in de kleedkamer alles ruzie met elkaar heeft toch vooral wil blijven zitten om nog meer schade aan te richten.
Kortom, zet Poldervaart maar voor de groep.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
toolkist schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:57:
[...]

Idd. En de meeste trainers wachten net zo lang tot ze ontslagen worden (ivm de premie).
Deze man (en ook Van der Gaag) stappen zelf op. Al zullen ze in onderling overleg best wel over een vergoeding spreken, maar deze manier is toch een stuk netter lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:59:
[...]

Als physio ja ;) hij is nog geen jaar trainer nu.
Je blijft niet 25 jaar ergens zitten zonder enige vorm van 'band' met de club te krijgen. Dit zal hem dus echt wel pijn doen, ipv even makkelijk te denken 'jammer dan, volgende club'.
Ankona schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:59:
Kortom, zet Poldervaart maar voor de groep.
Hij krijgt Excelsior niet aan het spelen, maar Feyenoord wel? Lijkt me eerder een geval 'ongeschikt voor betaald voetbal coach'. Hij kan beter weer terug naar z'n Fysio praktijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:05:
[...]

Je blijft niet 25 jaar ergens zitten zonder enige vorm van 'band' met de club te krijgen. Dit zal hem dus echt wel pijn doen, ipv even makkelijk te denken 'jammer dan, volgende club'.
Het gaat mij niet eens specifiek om deze man, maar die van NAC peerde hem ook, je ziet het wel vaak in deze fase van de competitie bij clubs die onderaan bungelen. Zou dat beter staan op de CV als je eerder er tussenuit piept in plaats van te degraderen aan het eind ;)

Overigens is deze man in het amateur voetbal zeker wel succesvol geweest, het is niet zo dat hij van physio gelijk trainer was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:19:
[...]

Het gaat mij niet eens specifiek om deze man, maar die van NAC peerde hem ook, je ziet het wel vaak in deze fase van de competitie bij clubs die onderaan bungelen. Zou dat beter staan op de CV als je eerder er tussenuit piept in plaats van te degraderen aan het eind ;)

Overigens is deze man in het amateur voetbal zeker wel succesvol geweest, het is niet zo dat hij van physio gelijk trainer was :P
Bij NAC weet je dat het een voorbijganger is zonder gevoel richting de club. Daar gaat het inderdaad gewoon om CV schoonhouden. Bij Excelsior geloof ik dat niet. Ja ik weet dat ie (succesvol) trainer is geweest bij de amateurs, maar dat zegt natuurlijk nog niks over succes hebben in het betaald voetbal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:10
Wat denken jullie vanavond van de wedstrijd Heerenveen Feyenoord?

Feyenoord speelt ook niet heel goed. En Heerenveen ook niet bijzonder goed.

Gelijkspel of toch winst voor Heerenveen of Feyenoord?

Wordt wel een leuke wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Aggressor schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:37:

Heerenveen juist wel aardig tegen de 'grotere' clubs. Vooral vanwege ontzettende countersnelheid. Dus kan wel een potje worden idd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona

Ik vrees voor een grote afstraffing. Niets lukt meer en alles rommelt. Alleen meneertje Gio probeert mooi weer te blijven spelen en doet net of er geen conflicten zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:36
Ik ga voor 3-1.
Heb alleen nog geen idee voor wie...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:10
Haha ... van Persie speelt ook niet mee...

Ik hoop overwinning voor Heerenveen en anders gelijkspel....

Het wordt spannend.
VI voorspelde Heerenveen trouwens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Loekie de Leeuw lijkt nu ook een trap te krijgen en Robert Eenhoorn is benaderd door de vrienden van Feyenoord om hem op te volgen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik hoop dat AZ en Feyenoord het net zo spannend houden als Ajax en PSV.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29
Ankona schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:43:
[...]

Ik vrees voor een grote afstraffing. Niets lukt meer en alles rommelt. Alleen meneertje Gio probeert mooi weer te blijven spelen en doet net of er geen conflicten zijn.
Deze is wel weer heel toepasselijk voor Feyenoord nu:

https://speld.nl/2016/02/...genstander-altijd-lastig/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:30
Ik ga ervanuit dan Heerenveen wint. Feyenoord is een grote pestbende atm, dat komt dit seizoen niet meer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ankona schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:21:
Loekie de Leeuw lijkt nu ook een trap te krijgen en Robert Eenhoorn is benaderd door de vrienden van Feyenoord om hem op te volgen.
De jong was altijd al de totaal verkeerde persoon voor die functie. Niet dominant genoeg en laat zich gewoon rond duwen door de vvf.

Aan de ene kant is dit verkeerd dat hun zoveel te vertellen hebben want daar moet je juist van af.
Aan de andere kant is het voor Feyenoord goed dat er tenminste 1 groep is die er met de bezem doorheen wil.

Voor de wedstrijd tussen AZ en PSV is het goed als Feyenoord wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Deadsy schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:04:
[...]

De jong was altijd al de totaal verkeerde persoon voor die functie. Niet dominant genoeg en laat zich gewoon rond duwen door de vvf.

Aan de ene kant is dit verkeerd dat hun zoveel te vertellen hebben want daar moet je juist van af.
Aan de andere kant is het voor Feyenoord goed dat er tenminste 1 groep is die er met de bezem doorheen wil.

Voor de wedstrijd tussen AZ en PSV is het goed als Feyenoord wint
Probeer je Feyenoord(ers) nou aan te moedigen om Ajax kampioen te maken? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 21:00

Typhone

Who Dares Wins

Zo vanochtend maar even de speech bijgewoond :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pXNMUVMJpHA0HfjMRk9Aks62/full.jpg

Dat gaat er hard op in de wedstrijden. Werd ook mooi uitgelegd (zaten veel PSV'ers in de zaal) waarom het geen penalty was bij Blind en Lozano.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
@Ramzzz Een goedmakertje voor het kampioenschap dat Ajax hen heeft gegund. O-)

[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-04-2019 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Ramzzz schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:09:
[...]

Probeer je Feyenoord(ers) nou aan te moedigen om Ajax kampioen te maken? :+
Wat anders? De wedstrijd uit tegen AZ is een van de zwaardere wedstrijden die ze nog moeten.
En ik denk dat het voor Ajax beter is als er voor AZ nog iets te halen valt in die wedstrijd.
Als die nergens meer in spelen dan kun je het denk ik vergeten.

Voor Nederland zal het denk ik weinig uitmaken wie van de twee de derde plek pakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:29

Qu3st

Typhone schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:13:
Zo vanochtend maar even de speech bijgewoond :+

[Afbeelding]

Dat gaat er hard op in de wedstrijden. Werd ook mooi uitgelegd (zaten veel PSV'ers in de zaal) waarom het geen penalty was bij Blind en Lozano.
Cool! En wat was zijn uitleg over geen penalty? Mijn uitleg zou zijn, als het een overtreding was, was het een duw van Blind en die overtreding was buiten de zestien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57
Deadsy schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:39:
[...]
Voor Nederland zal het denk ik weinig uitmaken wie van de twee de derde plek pakt
Ervan uitgaande dat Ajax de beker wint maakt het praktisch gezien ook geen fluit uit. En aangezien AZ-PSV na de bekerfinale valt verwacht ik (los van wat Feyenoord gaat doen) niet dat AZ voor meer speelt dan de eer van de derde plek tegen die tijd.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:30:
[...]

Cool! En wat was zijn uitleg over geen penalty? Mijn uitleg zou zijn, als het een overtreding was, was het een duw van Blind en die overtreding was buiten de zestien ;)
Lozano verloor in eerste instantie zelf het evenwicht, krijgt daarna Blind op en over zich. De vraag is in hoeverre (snelheid was hoog) dat te wijden is aan intentie en zowel VAR als assistent waren het erover eens dat daar geen opzet in het spel was. Iedereen die het niet met deze lezing eens is moet niet mij gaan quoten nu maar Björn Kuipers bellen. Ik ben slechts de boodschapper haha.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

En Marin is officieel binnen!

[ Voor 55% gewijzigd door Qu3st op 04-04-2019 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 17:56
Ik zie niet wat er mis mee is dat er een supportersgroep is die een bepaalde speler niet zou willen. De manier waarop kan wel anders. Iedereen valt over elkaar heen om maar te zeggen dat het walgelijk is etc.
Maar volgens mij heeft iedereen wel minimaal 1 speler die je niet bij je favoriete club zou willen zien.

Persoonlijk zie ik hem liever ook niet bij Ajax, maar dan vooral omdat hij in mijn ogen niet het gewenste niveau heeft en niet omdat hij zeer uitgesproken voor Feyenoord op twitter was(ook al is het "willen" vermoorden van een Ajax speler als ie zou scoren nogsteeds een vrij opmerkerlijk tweet, ook al was ie 11)

Overigens zou ik het als speler ook sowieso zelf niet willen, je staat toch al gelijk 1-0 achter bij een groep supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik ben benieuwd, heb niet veel van hem gezien.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Hackus schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:06:
[...]

Ik ben benieuwd, heb niet veel van hem gezien.
Dat kunnen we altijd aan onze huis-scout en FM-master @toolkist vragen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Terranova schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:00:
[...]

Ik zie niet wat er mis mee is dat er een supportersgroep is die een bepaalde speler niet zou willen. De manier waarop kan wel anders. Iedereen valt over elkaar heen om maar te zeggen dat het walgelijk is etc.
Maar volgens mij heeft iedereen wel minimaal 1 speler die je niet bij je favoriete club zou willen zien.

Persoonlijk zie ik hem liever ook niet bij Ajax, maar dan vooral omdat hij in mijn ogen niet het gewenste niveau heeft en niet omdat hij zeer uitgesproken voor Feyenoord op twitter was(ook al is het "willen" vermoorden van een Ajax speler als ie zou scoren nogsteeds een vrij opmerkerlijk tweet, ook al was ie 11)

Overigens zou ik het als speler ook sowieso zelf niet willen, je staat toch al gelijk 1-0 achter bij een groep supporters.
Een supporter zou zich bezig moeten houden met supporteren. Een mening mag maar hem zo ventileren hoort er niet bij imo doe het dan op een nette manier net zoals de discussie hier op GoT O-)

Ik vind dat hij een eerlijke kans verdient bij Ajax , aangezien er genoeg spelers bij zowel Ajax als Feyenoord gevoetbald hebben ook al waren ze voor een van de twee anderen als speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Terranova schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:00:
[...]

Het is een uitspraak van november of december 2018. Daar gaf hij aan dat zijn droom was eerste keeper van Feyenoord te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

In Eindhoven moeten ze nog werken? Erg veel lege stoeltjes op het moment

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

En weer geen geel voor Hendrix!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Qu3st schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:31:
In Eindhoven moeten ze nog werken? Erg veel lege stoeltjes op het moment
Vooralsnog lijkt psv te wachten met voetballen tot iedereen er is lijkt wel :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

En Rosario speelt ook nul komma nul bal en geen geel. Van Boekel open je ogen eens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Typhone schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:40:
En Rosario speelt ook nul komma nul bal en geen geel. Van Boekel open je ogen eens!
Gevalletje 'om daar nu gelijk geel voor te geven'

Als lozano zulke voorzetten blijft geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat was dat voor camera?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Dat robotje is een camera voor een ziek jongetje in het ziekenhuis dat ie mee kan kijken, Luuk had m al in de hand met opkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:03
Dat door laten spelen bij randje buitenspel en een eventueel oordeel overlaten aan de VAR is er ook niet meer bij lijkt het.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Mugwump schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:51:
Dat door laten spelen bij randje buitenspel en een eventueel oordeel overlaten aan de VAR is er ook niet meer bij lijkt het.
Misschien was het voor de grens wel duidelijk. En niet op het randje, makkelijk voor ons perspectief om het randje te noemen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kijkend naar de voetlijnen was het voor die grens ook niet goed te zien. Urghhh het waren 23 prachtige minuten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:34

Vos

AFCA

Niet meelopen met Luuk 8)7 ach nee die kan ook niet koppen!

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 04-04-2019 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Lekker verdedigd, maar dit hing wel in de lucht de afgelopen minuten vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Pec begon goed en psv slap nu derde corner en raak , luuk had nog kunnen lachen naar het robotje zoveel vrijheid had ie >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Qu3st schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:53:
[...]

Misschien was het voor de grens wel duidelijk. En niet op het randje, makkelijk voor ons perspectief om het randje te noemen natuurlijk.
Ach er wordt op drie meter buitenspel in sommige gevallen nog doorgespeeld. Dit was een kwestie van tienden van seconden, dat lijkt me gewoon te classificeren als randje buitenspel.

Het was uiteindelijk wel buitenspel, maar net als tegen Ajax in het nadeel van PSV lijkt het me dat je met de VAR in die soort situaties gewoon laat doorspelen.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:57:
Pec begon goed en psv slap nu derde corner en raak , luuk had nog kunnen lachen naar het robotje zoveel vrijheid had ie >.>
PEC mocht wel even leuk wat pingelen, maar het oogde allemaal wel vrij tandeloos. Nu PSV een beetje aanzet zie je PEC al bezwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Als PSV zijnde zou ik wel snel een 2e erin knallen, PEC kan venijnig zijn na de rust. Weten we in Amsterdam alles van :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:28

Hupske

AFCA

Dat is wel lastig zolang Hendrix op t middenveld staat. Speelt wekelijk bijna alle ballen weer terug naar de verdediging.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Het is me toch wat met dat herdenken tegenwoordig. Ik begreep dat van Nouri al niet op 1x na maar zelfs een tijd later werd een Europees duel al stilgelegd zodat er een minuut geklapt kon worden op het veld nota bene(!).

Op zich allemaal prima maar de ene week vliegen er teddyberen op het veld en de week erop is de scheidsrechter een lul met kanker. Utrecht idem dito afgelopen zondag: in december nog hamas hamas joden aan het gas en nu verongelijkt gaan doen over het feit dat de KNVB niet wil herdenken. Denk eens na in goede én slechte tijden ipv dat gedrag voor de bühne.

Los daarvan speelt Zwolle afschuwelijk slecht nu... damn!

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 04-04-2019 19:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Mugwump schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:01:
[...]

PEC mocht wel even leuk wat pingelen, maar het oogde allemaal wel vrij tandeloos. Nu PSV een beetje aanzet zie je PEC al bezwijken.
Als pec iets wil zal het een heel stuk doortastender moeten zijn de tweede helft. Redelijk rommelige trage slappe gezapige eerste helft iig.

Psv zou deze wedstrijd toch eigenlijk nog relatief makelijk moeten kunnen winnen als ze een beetje zouden aanzetten. Nu hoop ik dat pec het op zijn heupen krijgt in de tweede helft ofc :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:20:
[...]

Dat kunnen we altijd aan onze huis-scout en FM-master @toolkist vragen :9
Zal als ik thuis ben wel ff een screenshot plaatsen. Best een ok speler als je FM mag geloven ;)
Buitink van Vitesse wordt in FM vaak een topper, wellicht hem ook maar halen nu ie nog goedkoop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:19:
[...]

Als pec iets wil zal het een heel stuk doortastender moeten zijn de tweede helft. Redelijk rommelige trage slappe gezapige eerste helft iig.

Psv zou deze wedstrijd toch eigenlijk nog relatief makelijk moeten kunnen winnen als ze een beetje zouden aanzetten. Nu hoop ik dat pec het op zijn heupen krijgt in de tweede helft ofc :p
Ik vrees voor PEC toch dat ze het moeten hebben van een wat gelukkig binnenvallende bal uit een dood spelmoment of iets dergelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Sluikreclame, volgende thuiswedstrijd krijgt Truus uit Weert een volle boodschappentas van de Jumbo. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PSV voetbalt niet en staat 3-0 voor. Een wonder dat ik dit al 84 minuten en 35 seconden volhou! Armetierig PEC zeg. Maak die competitie eens heel gauw wat kleiner hier in NL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:13:
PSV voetbalt niet en staat 3-0 voor. Een wonder dat ik dit al 84 minuten en 35 seconden volhou! Armetierig PEC zeg. Maak die competitie eens heel gauw wat kleiner hier in NL.
Laat ze maar beginnen door na dit seizoen geen club te laten promoveren.
Twee strontvliegen in een klap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nou gisteren Emmen gezien, Excelsior, NAC, Zwolle, Fortuna, ADO. Dat zijn toch allemaal geen aanwinsten voor de Eredivisie.

Kijk PSV! Weer in de 91e minuut een goal!!! Lopen ze nog in op doelsaldo ook :+

Ohnee, buitenspel! *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 04-04-2019 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:04
Man man man, hoeveel doelpunten zijn er al afgekeurd bij PSV.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:04
Mooi, alsnog de 4e, tenzij de VAR weer eens een kwartier gaat onderzoeken.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

En wat is de laatste minuut dat ze gescoord hebben? 95e minuut? :D

Haha die reactie van v Bommel na dat afgekeurde doelpunt. Maniak.

[ Voor 34% gewijzigd door Typhone op 04-04-2019 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:35
Daar zijn PSV en Ajax natuurlijk goed in, bar slechte wedstrijd maar toch (dik) winnen. Ajax was gister ook niet al te best, maar wint ook eenvoudig.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:27:
[...]

Daar zijn PSV en Ajax natuurlijk goed in, bar slechte wedstrijd maar toch (dik) winnen. Ajax was gister ook niet al te best, maar wint ook eenvoudig.
Ja maar kijk eens hoe platgeslagen de competitie is. Vanaf plek 8 tm 17 is het relatief dicht bij elkaar. Daarboven nog enkele uitschieters en dan nog PSV en Ajax. Slechte nivellering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Ja het is niet fijn zo. Probleem is ook dat het al jaren zo gaat, en door Europa worden de verschillen alleen maar groter. Ajax en PSV verdienen dik in Europa, verkopen hun spelers voor een hoger bedrag en zo spiraalt het de verkeerde kant op.

Een oplossing heb ik dan weer niet ;)

Ik zie net de stand, NAC wint 2x, de rest verliest en ze staan zomaar 7 plekken hoger, slaat ook nergens op. Waar zijn de tijden heen dat je met de winterstop al wist wie er ging degraderen? :P

[ Voor 25% gewijzigd door ElPaco op 04-04-2019 20:35 . Reden: Stand ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
carpebios schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:20:
Man man man, hoeveel doelpunten zijn er al afgekeurd bij PSV.
Fox was zo slim om het minimaal in beeld te brengen (geen idee wat ze erbij vertelden, had geen geluid aan). Volgens mij had die meneer VAR niet door dat er nog een verdediger achter hem stond. Je zag net wat blauw witte randjes om die psv'er heen. Heeft er alle schijn van dat dit doelpunt onterecht afgekeurd is.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
@Qu3st

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m6yoIVh3kcnts33xiAdxPlUl/full.png

Nergens exceptioneel goed in dus volgens (de scouts van) FM, maar wel heel degelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Waar is de tijd gebleven dat clubjes machteloos met 10 - 0 werden afgemaakt?
Oh wacht ... Uhm ... Sorry! O-)

ps Voor de een is De Kuip half leeg, voor de ander half vol.

[ Voor 25% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-04-2019 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Daarom heb ik de 2e helft maar laten schieten, zag al dat snel 2-0 Was maar 1e helft viel ik al half in slaap.
toolkist schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:47:
@Qu3st

[Afbeelding]

Nergens exceptioneel goed in dus volgens (de scouts van) FM, maar wel heel degelijk.
Dank u, en hoe zit het qua potentie?

[ Voor 30% gewijzigd door Qu3st op 04-04-2019 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:29
Ik kreeg toevallig vandaag weer een vragenlijst onder mijn neus. Hierin ook de vraag of de competitie naar 16 clubs moest. In mijn ogen moet dit zeker! Sprak hierover met een Feyenoord seizoenskaart houder en zij beaamde dit ook, vooral omdat die doordeweekse speelronde eruit moet. Maar het programma is ook te vol. Nee we zijn geen Engelse competitie die 3 wedstrijden per week kunnen doen. En dat moeten wij ook niet willen. Daar hebben ze in alle opzichten veel meer inkomen en kunnen ze meer kwaliteiten betalen. Dat hebben wij hier niet en dan moeten we ook niet onze competitie daar naar richten. Als KNVB moet je ernaar streven minimaal 3 clubs Europees voetbal spelen elk jaar, waarvan minimaal 1 overwintert. Dat is al een grote doelstelling en daardoor stroomt er geld naar het Nederlandse voetbal. Dat er dan maar 2...of 3 topclubs zijn is een risico maar kijk voor de grap eens naar tv gelden in het buitenland en dan bij ons. Het levert hier in Nederland geen drol op, zelfs een periode dat er geen zender interesse in had. Ja wij blijven leverancier van spelers, dat zijn we altijd zo geweest, een springplank voor spelers. Maar dat geeft niks, ook daar pak je prijzen mee, maar nog belangrijker de clubs hebben mooie inkomsten, meer als die paar centen van fox en co waarvoor je op een donderdagavond vanuit Heerenveen naar Rotterdam moet rijden om in de kou naar een wedstrijdje kan kijken. Competitie hoort op Zaterdag en Zondag, doordeweeks Beker en Eredi visie!

Mijn excuses voor bovenstaand bericht :> .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Wat een sukkels daar in Rotterdam met hun fakkels..

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 10:55
ElPaco schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:15:
Doe wedstrijd tegen Az maar zonder thuis publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Staken en dan uitspelen zonder thuispubliek. Of ze sturen die paar duizend nu naar huis. :9

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-04-2019 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Joostje123 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:17:
[...]

Doe wedstrijd tegen Az maar zonder thuis publiek.
Gewoon de rest van het seizoen zonder thuispubliek

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-09 14:22

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Typhone schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:22:
En wat is de laatste minuut dat ze gescoord hebben? 95e minuut? :D

Haha die reactie van v Bommel na dat afgekeurde doelpunt. Maniak.
Die anti-PSV campagne die je hier voert begint wel voort erge vormen aan te nemen...

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Volgens mij zijn ze net gestraft voor dit gedoe tegen zowel Ajax als PSV.
Zal wel een boete worden van 50.000 euro ofzo.
Weer niks verdiend ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:29
ElPaco schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:15:
Schijnt als protest actie te zijn omdat vak S een wedstrijd leeg moet... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik denk dat dit wel eens de goedkoopste manier kan zijn om De Kuip te slopen, veel zal er niet meer nodig zijn ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Family Guy schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:20:
[...]

Die anti-PSV campagne die je hier voert begint wel voort erge vormen aan te nemen...
Hoezo? De afgelopen drie reacties van jou hier zijn allemaal om te huilen geweest en verder voeg je inhoudelijk niks toe. Als iets niet bevalt wat ik zeg dan ram links onder op de rapporteer knop en dan zal er actie worden ondernomen. Of niet.

Pro Ajax zijn is dat automatisch een campagne voeren tegen PSV? Dat is nieuw. Tijd om wat vlaggen, sjaals en petjes te bestellen want die had ik nog niet. Waar was je zondag? Waar was je vandaag? Waar was je in de tussentijd? Je mag rustig meepraten voor een weerwoord hoor.

Als ik hier vermeld dat het een feit is dat PSV voor de zoveelste keer in de 90+ minuten scoort dan vind jij dat een anti PSV campagne? Want het was na de 2-0 en 3-0 nog niet duidelijk dat PSV ging winnen? Ik vond het wel grappig dat de 4-0 in de 95e minuut viel en vroeg me af of dat het “laatste” (tijdstip) moment was waarop er gescoord was door PSV. Zoek even terug voor een overzichtje wat ik hier eerder gepost heb. Niks anti PSV hetze alleen een opsomming van feiten (die je zou kunnen weerleggen als een kracht trouwens als je inhoudelijk deelneemt).

Niet zo ultra kleinzerig en als het niet bevalt of als ik over de schreef ga in jouw ogen -> push the button.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Typhone schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:29:
[...]

Ja maar kijk eens hoe platgeslagen de competitie is. Vanaf plek 8 tm 17 is het relatief dicht bij elkaar. Daarboven nog enkele uitschieters en dan nog PSV en Ajax. Slechte nivellering.
Case in point, even een grafiekje in elkaar gedraaid, bijgewerkt tot de tweede goal zojuist van Feyenoord, en uitgaande dat ze gaan winnen :)

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/7897/46622115405_29596619a0_c.jpg

En het actuele doelsaldo:
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/7858/46622115415_be61fc3198_c.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Weemism
Haha damn wat een grafiek! PSV en Ajax steken er fors bovenuit en vanaf VVV kan het ALLE kanten op!

Die geblesseerde debutant van Nederland heeft gescoord bij Brugge. Danjuma Groeneveld nogwat. Die speelde toch nog in de Nations League een keer best aardig if I remember correctly 🤔

[ Voor 45% gewijzigd door Typhone op 04-04-2019 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Ankona schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:46:
[...]

Fox was zo slim om het minimaal in beeld te brengen (geen idee wat ze erbij vertelden, had geen geluid aan). Volgens mij had die meneer VAR niet door dat er nog een verdediger achter hem stond. Je zag net wat blauw witte randjes om die psv'er heen. Heeft er alle schijn van dat dit doelpunt onterecht afgekeurd is.
Zijn voet stond waarschijnlijk net aan buitenspel. Zal dan officieel wel zo zijn, maar mijns inziens ga je dit toch niet afkeuren, maar goed...

Blij met de 3 puntjes in ieder geval. Komend weekend gaat interessant worden met Ajax bij Willem II (hoe snel Isak Fran Sol heeft doen vergeten is toch bijzonder) en PSV bij Vitesse.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 17:02
DoeEensGek schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:06:
[...]

Ik kreeg toevallig vandaag weer een vragenlijst onder mijn neus. Hierin ook de vraag of de competitie naar 16 clubs moest. In mijn ogen moet dit zeker!
Liever nog het oude Schotse model. Gewoon vier keer per jaar tegen elkaar en alle goede spelers zijn verdeeld over veel minder clubs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
D-e-n schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:38:
[...]

Liever nog het oude Schotse model. Gewoon vier keer per jaar tegen elkaar en alle goede spelers zijn verdeeld over veel minder clubs.
gewoon een zinniger verdeelmodel van de tv-gelden maken.

Als Twente dit seizoen promoveerd, krijgen ze bv. significant meer dan Fortuna en Emmen. Hoezo krom?

In the end gaat het om budgetten en wil je hebben dat (utopisch gezien :) ) tot op de laatste speeldag elke club nog kampioen kan worden of kan degraderen. Dat zorgt voor een hoger niveau, niet minder wedstrijden spelen omdat een paar clubs Europees hebben.

(een 5 ton extra bij bv. Emmen, Fortuna of de Graafschap maakt een groter verschil dan dat Ajax een miljoen extra in de geldkoffer krijgt :) ).

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
De kans is groot dat Ajax en PSV dan de Glasgow Rangers en Celtic van de Eredivisie worden.
Weet niet of dat goed is voor de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
OPSLAGHOND schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:45:
De kans is groot dat Ajax en PSV dan de Glasgow Rangers en Celtic van de Eredivisie worden.
Weet niet of dat goed is voor de rest.
En hoe is dat anders dan het nu al is? :+

WoT stats

Pagina: 1 ... 113 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.