Van PSV en Feyenoord kun je verliezen niks geks aan.
En 2 gelijke spelen, is dat nu zo raar

we hebben
47! punten na 19 wedstrijden, als je soortgelijk zou doortrekken kom je op
84! punten uit.
Hij weigert gewoon om in te grijpen, hij lijkt maar wat te doen.
Spelers die echt ruk spelen blijven gewoon 90 min. staan, staan de wedstrijd erna keer op keer in de basis of mogen doodleuk invallen en spelers die goed spelen en/of invallen mogen standaard op de bank plaatsnemen.
4 wedstrijden met tactische blunders en je staat op een stevige tweede plaats in de Eredivisie ...

Zie hierboven, waar hebben we het over, 4 wedstrijden met puntverlies op meer dan een half seizoen. En sorry maar Heerenveen en Feyenoord wedstrijd schuif ik niet onder tactische blunders, toch overduidelijk gewoon 10 of 11 spelers die het helemaal verkloten, met name door ontbrekende wil om voor elkaar te vechten ofzo

Er is tactisch niets gewijzigd, maar je loopt wel tegen 10 tegendoelpunten in 2 wedstrijden aan

denk dat de spelers even naar zichzelf moeten kijken waar dit misgaat.
In de beker heb je pas 1 serieuze tegenstander gehad nl Heerenveen (

) en zelfs de wedstrijd ervoor tegen Roda was het een drama.

Afgelopen jaren gingen we eraf tegen Cambuur e.d. dus wat is je punt?
In de Champion's League viel het elke keer wel goed, maar gezien zijn rare tactische streken had je net als PSV met nagenoeg lege handen kunnen staan als het verkeerd zou vallen.

Viel het elke keer goed?

iets van 13 wedstrijden ongeslagen, ja dat was echt 13x pure mazzel

Ik denk dat jouw zicht troebel is, want je kunt er in mijn ogen niet verder naast zitten dan dat je hierboven schetst.

Misschien moet je wat realistischer naar zaken kijken, 2x falen de spelers op rij en het ligt ineens aan de trainer. Sinds dag 1 lijkt Ten Hag al 5 streepjes achter te lopen volgens sommigen hier, maar ik ben er nog steeds niet achter waarop dat gebaseerd is. En nee hij doet niet alles foutloos, dat doet geen één trainer, maar blijkbaar is de norm hier dat in de eredivisie alleen een goede trainer bestaat als deze 34 wedstrijden wint
Float like a butterfly, sting like a bee.