[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 138 Laatste
Acties:
  • 198.798 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:23:
[...]

Dat kun je wel stellen ja... 8)7
Net zoveel als Müller.... dus wat dat betreft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Kijken ze hierbij bij de beoordeling ook naar hoeveel kaarten hij al heeft gehad dit seizoen en of er eventueel voorwaardelijk open stond?

Mazraoui staat natuurlijk niet bekend als schopper en veelvuldig kaartenpakker (althans niet in de ED). Misschien dat het meeweegt in het voorstel van de commissie.

[ Voor 37% gewijzigd door Yogibeer op 01-04-2019 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

P.O. Box schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:47:
[...]

Net zoveel als Müller.... dus wat dat betreft :+
En net zoveel als Wöber ook. Vond je dat terecht dan?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:49:
[...]

En net zoveel als Wöber ook. Vond je dat terecht dan?
ik vind zowel de straf voor Müller als die voor Mazraoui te laag. Maar het is in ieder geval consequent zowaar. Die van Wöber moest ik even nazoeken, maar is gewoon een andere overtreding, dus is niet te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:41

Qu3st

Yogibeer schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:47:
Kijken ze hierbij bij de beoordeling ook naar hoeveel kaarten hij al heeft gehad dit seizoen en of er eventueel voorwaardelijk open stond?

Mazraoui staat natuurlijk niet bekend als schopper en veelvuldig kaartenpakker (althans niet in de ED). Misschien dat het meeweegt in het voorstel van de commissie.
Of ze hoeveelheid kaarten meenemen geen idee, maar natuurlijk staat gewoon bij de KNVB in het systeem als er een voorwaardelijke straf open staat.

Een echte schopper is hij zeker niet, maar neemt niet weg dat deze overtreding best wel pittig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 13:35
Wat zijn er een aantal zielige Feyenoorders hier ineens zeg... 8)7 Mazroui maakt een overtreding en dat is het enige waar ze op kunnen reageren.

Is het nu echt zo moeilijk te verkroppen dat het zo slecht gaat en dat er na de 6-1 eigenlijk niks goeds gebeurd meer is?

Iedereen kijkt door zijn of haar clubbril. Maar het kansloze gebash op Mazroui van een aantal hier is echt om te janken. Het jaloerse druipt er vanaf.

For the record: ik vond het ook een idiote overtreding en terecht rood. Tja, de straf. Geen idee of die in verhouding staat met andere overtredingen want ik kijk maar weinig voetbal buiten Ajax, dus weinig referentiekader. Wat ik wel weet is dat er maar weinig spelers meer dan 3 wedstrijden straf krijgen.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28
Jorizzz schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:34:
[...]
Ik hoop max drie wedstrijdjes waarvan één voorwaardelijk...
Nou, mijn zegen hebben ze >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Curva schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:02:
Wat zijn er een aantal zielige Feyenoorders hier ineens zeg... 8)7 Mazroui maakt een overtreding en dat is het enige waar ze op kunnen reageren.

Is het nu echt zo moeilijk te verkroppen dat het zo slecht gaat en dat er na de 6-1 eigenlijk niks goeds gebeurd meer is?

Iedereen kijkt door zijn of haar clubbril. Maar het kansloze gebash op Mazroui van een aantal hier is echt om te janken. Het jaloerse druipt er vanaf.

For the record: ik vond het ook een idiote overtreding en terecht rood. Tja, de straf. Geen idee of die in verhouding staat met andere overtredingen want ik kijk maar weinig voetbal buiten Ajax, dus weinig referentiekader. Wat ik wel weet is dat er maar weinig spelers meer dan 3 wedstrijden straf krijgen.
Jaloers? Grapjas. Men reageert op een debiele overtreding die best wel meer dan 2 wedstrijden mag krijgen.

Waren mensen hier ook zo jaloers op Kramer toen hij een aantal keer op t beklaagdenbankje stond en met shit wegkwam waarmee hij niet weg had mogen komen? 8)7

Typische Amsterdam blaat over jaloezie........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 13:35
Leon Zwiers schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:04:
[...]

Jaloers? Grapjas. Men reageert op een debiele overtreding die best wel meer dan 2 wedstrijden mag krijgen.

Waren mensen hier ook zo jaloers op Kramer toen hij een aantal keer op t beklaagdenbankje stond en met shit wegkwam waarmee hij niet weg had mogen komen? 8)7

Het is gewoon irritant, die kansloze posts, net als die van jou een pagina terug. Post. Dit past meer bij het niveau van de reacties van Voetbalzone of op Twitter.
Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn mening en kan je het ermee eens zijn of niet. Maar het valt mij op wanneer het om Ajax gaat dat er dan een aantal zijn die vrij kinderachtig posten en verder nergens inhoudelijk op ingaan.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Leon Zwiers schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:04:
[...]

Hadden wij nu maar Van Benthem als huisjurist, dan waren we zelfs hier mee weggekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:52

Typhone

Who Dares Wins

@Curva @Leon Zwiers
Ik weet even niet precies wie of waar de boze Feyenoorders nu zijn en hun gehaat richting Mazraoui maar volgens mij was iedereen het er gisteren over eens dat het een achterlijke overtreding was.

Nu heb ik maar even wat werk gedaan om jullie te pleasen.
Bekende Ajacieden en hun reacties (in dit topic):
dvdkiwi schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:00:
Terecht.
Handige actie zo bij de zijlijn.
Han schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:59:
Kan niks anders dan rood zijn dit, wat bezielt je als speler?
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:00:
En terecht maar ja dat jong leert er helaas nooit van.
Han schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:00:
Gewoon terecht dit. Deze actie kan je zelfs de kans op het kampioenschap definitief kosten.
Zo even alles wat ik nu tegenkwam. Wil iemand mij dalijk even wijzen op de Ajacieden die geel genoeg vonden?

De enige post die ik in eerste instantie tegenkom is wellicht die van @ephymerous die het 'zwaar gestraft' vond maar dat verder als een mening deponeert wat prima is.

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 01-04-2019 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Mazraoui bijgetekend tot 2022. Goed nieuws! Die zien we dus nog wel een jaartje in A'dam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Modbreak:En zo is het nu wel welletjes.

Idiote overtreding, daar is iedereen het over eens, strafvoorstel gekregen.

Klaar.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ajax zal een transfersom moeten neerleggen om de komst van Kjell Scherpen officieel te kunnen maken. FC Emmen heeft het aflopende contract van de doelman maandag verlengd.
Overigens ben ik best wel nieuwsgierig hoe hij na een jaartje bij Ajax zou keepen. Als hij het eenmaal te pakken krijgt dan heb je een beest van een keeper. Zo niet dan is het - denk ik - geen hele dure investering die verkeerd uitpakt.

[ Voor 38% gewijzigd door Typhone op 01-04-2019 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Typhone schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:30:
[...]

Overigens ben ik best wel nieuwsgierig hoe hij na een jaartje bij Ajax zou keepen. Als hij het eenmaal te pakken krijgt dan heb je een beest van een keeper. Zo niet dan is het - denk ik - geen hele dure investering die verkeerd uitpakt.
Een transfer blijft altijd een gok, het kan allebei de kanten opvallen. Op dit moment vind ik hem niet echt een hele goede keeper. Maar een keeper is meestal op een oudere leeftijd op zijn best. Kijk maar naar Van de Sar, de echte topper was hij bij Man Utd vind ik. De toekomst moet het uitwijzen.
Maar Ajax moet zeker niet te veel gaan betalen, hoeveel miljoen zou de max zijn voor zo'n jongen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:08
Qu3st schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:52:
[...]

Een transfer blijft altijd een gok, het kan allebei de kanten opvallen. Op dit moment vind ik hem niet echt een hele goede keeper. Maar een keeper is meestal op een oudere leeftijd op zijn best. Kijk maar naar Van de Sar, de echte topper was hij bij Man Utd vind ik. De toekomst moet het uitwijzen.
Maar Ajax moet zeker niet te veel gaan betalen, hoeveel miljoen zou de max zijn voor zo'n jongen?
2 max.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30
Typhone schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:12:
@Curva @Leon Zwiers
De enige post die ik in eerste instantie tegenkom is wellicht die van @ephymerous die het 'zwaar gestraft' vond maar dat verder als een mening deponeert wat prima is.
Check, ik zag toen in "the-heat-of-the-moment" de trappende beweging niet en de emotie behoede me van het correct inschatten van de hoogte van het been. Met terugwerkende kracht vind ik het rood :>

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het gaat om Emmen, een paar ton moet voldoende zijn lijkt me. Maximaal 1 miljoen denk ik.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:59:
Het gaat om Emmen, een paar ton moet voldoende zijn lijkt me. Maximaal 1 miljoen denk ik.
Doe die club een grote dienst en geef ze een paar miljoen. Is voor hen een of meerdere jaarbudgets, en voor Ajax maakt het geen fuck uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:00:
[...]

Doe die club een grote dienst en geef ze een paar miljoen. Is voor hen een of meerdere jaarbudgets, en voor Ajax maakt het geen fuck uit.
Dat we heel veel geld hebben betekend natuurlijk niet dat we buiten proportionele bedragen moeten gaan geven aan clubs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Qu3st schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:03:
[...]

Dat we heel veel geld hebben betekend natuurlijk niet dat we buiten proportionele bedragen moeten gaan geven aan clubs :)
Maar dat betekend natuurlijk wel dat je voor kleine NL clubs wel normaal kan doen en niet t onderste uit de kan hoeft te halen. Ajax heeft straks 300 miljoen in kas.

Of men moet niet meer zeuren over saaie ED en waardeloos niveau. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Waarom in godsnaam?
Omdat Ajax in een seizoen heel veel geld verdiend?
Waarom PSV niet dat volgens mij 15 jaar op rij CL speelde?
Waarom Feyenoord niet dat zichzelf bijna om zeep hielp? Zou ze sieren dat ze als topclub zouden willen terugkomen en "het goede voorbeeld" zouden geven door dit als eerste te doen.
Misschien Twente, die kunnen toch doen en laten wat ze willen met de gemeente als speelbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Volgens VI is Ajax dus serieus in het halen van die Pierie.

Maar een Scherpen en Pierie is toch absoluut niet het niveau waar Ajax naar moet streven? Ik zie die 2 beide spelers absoluut niet meekomen in het niveau van Ajax dit seizoen.

Ajax heeft toch wel iets vergelijkbaars in de jeugd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:06:
[...]

Maar dat betekend natuurlijk wel dat je voor kleine NL clubs wel normaal kan doen en niet t onderste uit de kan hoeft te halen. Ajax heeft straks 300 miljoen in kas.

Of men moet niet meer zeuren over saaie ED en waardeloos niveau. :P
Natuurlijk moet je normaal doen, maar dat normale betekend marktconforme prijzen betalen. En niet zomaar 17 miljoen neergooien bij Heerenveen voor een dramatische aanvaller ;)

Dat waardeloze niveau ligt niet aan Ajax he?! :+
Leon Zwiers schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:12:
Volgens VI is Ajax dus serieus in het halen van die Pierie.

Maar een Scherpen en Pierie is toch absoluut niet het niveau waar Ajax naar moet streven? Ik zie die 2 beide spelers absoluut niet meekomen in het niveau van Ajax dit seizoen.

Ajax heeft toch wel iets vergelijkbaars in de jeugd?
Ik vind ze ook niet echt niveau Ajax, bij Scherpen kan het nog komen maar dat zal zeker langer duren dan men verwacht van hem. Pierie zal niet meer dan een aanwinst zijn voor een Jong Ajax, zeker niet voor Ajax 1.
Qua linksback postitie loopt er niet echt een goede vervanger van Nico, als Pierie wordt gehaald voor de LB. Bij Jong Ajax loopt wel een talentvolle keeper vind ik, Kotarski is de naam.

[ Voor 41% gewijzigd door Qu3st op 01-04-2019 17:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 15:22
Leon Zwiers schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:45:
Als dat van Mazraoui maar 2 wedstrijden is......
Even onthouden voor vergelijk de komende weken. :)
Heeft ook nog een nieuw contract getekend.
Hoop dat ze hem doorschuiven naar het middenveld, komt als back tekort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Qu3st schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:12:
[...]

Natuurlijk moet je normaal doen, maar dat normale betekend marktconforme prijzen betalen. En niet zomaar 17 miljoen neergooien bij Heerenveen voor een dramatische aanvaller ;)
Dat marktconforme is natuurlijk allang niet meer een vast iets want kijk maar naar de bedragen die er voor andere spelers betaald worden. 80+ miljoen voor Frenkie is ook bizar hoog voor een speler die 2 jaar terug nog niemand kende. Marktconform? ik denk het niet al vinden de supporters van Ajax dat wel.

Het is 2 kanten op natuurlijk niet alleen zelf het maximale willen ontvangen maar zelf niet de knip willen trekken. Clubs gaan vanaf nu spelers richting Ajax niet meer voor de "normale"prijs laten vertrekken, dat is iets waar Ajax vanaf nu rekening mee moet houden want zij hebben wel geld en de andere clubs soms maar 1% van het Ajax kapitaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

rikoos schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:21:
[...]

Dat marktconforme is natuurlijk allang niet meer een vast iets want kijk maar naar de bedragen die er voor andere spelers betaald worden. 80+ miljoen voor Frenkie is ook bizar hoog voor een speler die 2 jaar terug nog niemand kende. Marktconform? ik denk het niet al vinden de supporters van Ajax dat wel.

Het is 2 kanten op natuurlijk niet alleen zelf het maximale willen ontvangen maar zelf niet de knip willen trekken. Clubs gaan vanaf nu spelers richting Ajax niet meer voor de "normale"prijs laten vertrekken, dat is iets waar Ajax vanaf nu rekening mee moet houden want zij hebben wel geld en de andere clubs soms maar 1% van het Ajax kapitaal.
Dat is zeker waar, alleen waren er voor Frenkie verschillende topclubs in de race voor hem. Dat drijft de prijs aardig op. Dat FC Emmen het onderste uit de kan wil halen is natuurlijk logisch, maar ik vind zelf al 4 miljoen voor Scherpen te veel. Want zo'n bewezen keeper is hij ook niet, hij is een talent maar meer dan dat ook niet.

Clubs vragen al jaren meer bij Ajax dan dat ze bij Feyenoord of PSV doen, logisch want bij Ajax is bekend dat ze veel geld op de bank hebben staan. En je zou gek zijn om niet de prijs op te drijven, maar het moet niet buiten proportioneel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Qu3st schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:25:
[...]

Dat is zeker waar, alleen waren er voor Frenkie verschillende topclubs in de race voor hem. Dat drijft de prijs aardig op. Dat FC Emmen het onderste uit de kan wil halen is natuurlijk logisch, maar ik vind zelf al 4 miljoen voor Scherpen te veel. Want zo'n bewezen keeper is hij ook niet, hij is een talent maar meer dan dat ook niet.

Clubs vragen al jaren meer bij Ajax dan dat ze bij Feyenoord of PSV doen, logisch want bij Ajax is bekend dat ze veel geld op de bank hebben staan. En je zou gek zijn om niet de prijs op te drijven, maar het moet niet buiten proportioneel worden.
4 miljoen lijkt me ook overdreven. 2 is prima.

Ik reageerde omdat er hier over een paar ton gepraat werd, en dat is gewoon geen eerlijke prijs voor Emmen. Geef ze 2 miljoen voor die knul en Emmen kan weer een paar jaar voortbestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Fijn voor Emmen, maar gelukkig gaat Marc echt geen cent teveel betalen voor een beetje potentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
1.5mln en 10%.
Zo kunnen ze bij eventueel succes meedelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:27:
[...]

Ik reageerde omdat er hier over een paar ton gepraat werd, en dat is gewoon geen eerlijke prijs voor Emmen. Geef ze 2 miljoen voor die knul en Emmen kan weer een paar jaar voortbestaan.
2 miljoen vind ik ook al redelijk veel, zou eerder een mooie constructie doen met doorverkoop o.i.d.

Paar ton is ook zeker te weinig, maar jij had het over een paar miljoen, wat meerdere jaarbudgetten zou zijn voor Emmen. Hun transferbudget zal door zo'n transfer flink gespekt worden, maar hun jaarbudget is toch wel meer dan 2 miljoen?
Even opgezocht, bij een pro-artikel op VI.nl: begroting van FC Emmen is 6 miljoen. Ja dat spekt ze aardig zo'n transfer. En dat zou denk ik ook wel 1 van de redenen zijn om het contract van Scherpen te verlengen, het onderste uit de kan halen.
Ik zie zelf nu pas dat hij een aflopend contract had, dan is aardig loyaal van hem om te verlengen.

[ Voor 24% gewijzigd door Qu3st op 01-04-2019 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik zou zeggen 1 miljoen, bij 3 punten voor Ajax woensdag + 125.000 en 125.000 bij doorverkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

OPSLAGHOND schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:38:
Ik zou zeggen 1 miljoen, bij 3 punten voor Ajax woensdag + 125.000 en 125.000 bij doorverkoop.
Mooie constructie, maar toch helaas wel competitievervalsing :p
Als dit echt zou gebeuren, dan zal het heel gezellig worden hier :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Qu3st schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:40:
[...]Mooie constructie, maar toch helaas wel competitievervalsing :p
Als dit echt zou gebeuren, dan zal het heel gezellig worden hier :+
Dat tweede zeg je natuurlijk niet hardop, maar een kratje bier gaat niet voldoende zijn ben ik bang. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Deadsy schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:17:
[...]

Heeft ook nog een nieuw contract getekend.
Hoop dat ze hem doorschuiven naar het middenveld, komt als back tekort.
Hij speelt juist back doordat hij als middenvelder al tekort komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:23

Vos

AFCA

Qu3st schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:34:
[...]

2 miljoen vind ik ook al redelijk veel, zou eerder een mooie constructie doen met doorverkoop o.i.d.

Paar ton is ook zeker te weinig, maar jij had het over een paar miljoen, wat meerdere jaarbudgetten zou zijn voor Emmen. Hun transferbudget zal door zo'n transfer flink gespekt worden, maar hun jaarbudget is toch wel meer dan 2 miljoen?
Even opgezocht, bij een pro-artikel op VI.nl: begroting van FC Emmen is 6 miljoen. Ja dat spekt ze aardig zo'n transfer. En dat zou denk ik ook wel 1 van de redenen zijn om het contract van Scherpen te verlengen, het onderste uit de kan halen.
Ik zie zelf nu pas dat hij een aflopend contract had, dan is aardig loyaal van hem om te verlengen.
Emmen heeft de optie gelicht, dus Scherpen had weinig keus. Naja hij koos ervoor bij het tekenen van het contract natuurlijk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 01-04-2019 17:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Stel Ajax staat woensdag (even) aan kop, heeft iemand al een volgende statistiek die we weken/maanden/jaren zullen zien terugkomen? Langste reeks geen derde ofzo? Geen prijs? De KNVB-beker zal wel niet tellen mocht Ajax deze winnen? Geen Europees succes als ze verliezen van Juventus? Of toch het kampioenschap? Onzekere tijden voor de haters. O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
rikoos schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:21:
ik denk het niet al vinden de supporters van Ajax dat wel.
Ik vind van niet, meerdere topclubs in Europa wel.. En laten die de markt nou net zijn en bepalen ;)
Leon Zwiers schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:27:
[...]

Gaat Feyenoord ook 4x zoveel betalen als nodig voor de (eventueel) komende Eredivisie versterkingen? Ik vind 5 ton voor een 1jarig contract meer dan voldoende (eigenlijk al te veel, van mij hoeft ie niet te komen), zet er maar een doorverkoop clausule in van 10-15% met een max van 5m ofzo.

[edit]
Kijk aan, toch nog een prijs voor Feyenoord:

EINDSTAND TOPDUELS 2018/19:
Feyenoord 4-7 (9-7)
Ajax 4-6 (8-10)
PSV 4-4 (6-6)

[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 01-04-2019 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Vos schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:57:
[...]

Emmen heeft de optie gelicht, dus Scherpen had weinig keus. Naja hij koos ervoor bij het tekenen van het contract natuurlijk ;)
Aha, had het artikel half gelezen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

OPSLAGHOND schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:59:
Stel Ajax staat woensdag (even) aan kop, heeft iemand al een volgende statistiek die we weken/maanden/jaren zullen zien terugkomen? Langste reeks geen derde ofzo? Geen prijs? De KNVB-beker zal wel niet tellen mocht Ajax deze winnen? Geen Europees succes als ze verliezen van Juventus? Of toch het kampioenschap? Onzekere tijden voor de haters. O-)
De lelijkste club sinds 1900. Die raken ze nooit meer kwijt :+

Maar je jinxed hem hier wel :p Ik verander mijn voorspelling in een gelijkspel :+

Programma's kijkend, zie ik de kans dat Ajax dit jaar kampioen word rustig op 90%. PSV gaat er nog een keer (meer) af dan Ajax.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 01-04-2019 18:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Emmen mag heel blij zijn als ze 2 miljoen voor Scherpen kunnen krijgen want het is gewoon een matige keeper, goed voor Emmen maar niet voor de Nederlandse top.

Als Scherpen over een paar jaar eerste keeper van Ajax is dan is Jurjus eerste keeper van PSV en is Bijlow de onbetwiste eerste doelman van oranje zeker. :+

Dat gelul over potentie is leuk, jammer alleen dat ik het zelf niet zie, zijn potentie is blijkbaar dat hij lang is, dat is blijkbaar genoeg voor de Nederlandse top.

Hier is een reden waarom ik als Ajax zijnde er niet aan zou beginnen.

Onana blijft nog een jaar, ik denk dat we dat wel vast kunnen stellen, scherpen zal hem niet uit de basis spelen ( en nooit in de buurt van zijn niveau komen ) maar zelf al zou hij die 'potentie' hebben hoe lang zou hij er over moeten doen om een waardige Ajax 1 doelman te worden? 2-3 jaar? Hij is duidelijk niet op dat niveau op dit moment en voor hetzelfde geld loopt er iemand in de jeugd die zich beter ontwikkeld.

Voor Onana gaat Ajax ook een goed bedrag vangen en Ajax heeft genoeg geld, dat betekent dat in plaats van deze goedkope gok op Scherpen Ajax een heel jaar heeft om een keeper te scouten die Onana direct kan vervangen, ik neem aan dat Ajax makkelijk in een jaar een lange jan kan vinden die er direct kan staan.

Dat investeren in jeugd is leuk maar een keeper kopen alleen omdat hij lang is gaat wel heel ver, scherpen moet zich wel erg sterk verbeteren om het te redden, hij is niet bijzonder atletisch, zwak bij hoge ballen ondanks zijn lengte en zelfs in het doel vind ik hem een twijfelaar...en bij ajax moet hij ook nog de voetballende oplossing vinden, nou...ga er maar aan staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

PWM schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:42:
[...]

De lelijkste club sinds 1900. Die raken ze nooit meer kwijt :+

Maar je jinxed hem hier wel :p Ik verander mijn voorspelling in een gelijkspel :+
Dat is een mening geen feit he?! Dus duik maar weer de boeken in :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gaaf zeg... al die gediplomeerde spelermakelaars en professionele scouts hier. De beste informatie, verschoont van aannames en rijk aan gerenommeerde technische en zakelijke kennis, gewoon voor het oprapen. Onbegrijpelijk dat ze allemaal die prutsers in dienst hebben die er klaarblijkelijk geen verstand van hebben ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Han schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:49:
Gaaf zeg... al die gediplomeerde spelermakelaars en professionele scouts hier. De beste informatie, verschoont van aannames en rijk aan gerenommeerde technische en zakelijke kennis, gewoon voor het oprapen. Onbegrijpelijk dat ze allemaal die prutsers in dienst hebben die er klaarblijkelijk geen verstand van hebben ;)
Wilde het net zeggen. Benieuwd hoeveel minuten de 'Scherpen kenners' hem daadwerkelijk hebben zien spelen. Ik denk dat ik op meer zit ;)

Misschien even terug kijken naar de carrière van Van der Sar. Op zijn 20e naar Ajax en debuut op zijn 22e. Scherpen is nog erg jong voor een keeper.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 01-04-2019 19:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Weet je wat het leuke is? Het is hier gewoon een forum, hier wordt gediscussieerd. Niemand geeft hier aan dat ze alle wijsheid in pacht hebben. Niemand heeft hier de informatie die Emmen en Ajax wel hebben, maar dan mag er nog wel over gepraat worden. Dus bedankt voor deze zinvolle post in de net zo zinvolle discussie :)
Vos schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:58:
[...]

Wilde het net zeggen. Benieuwd hoeveel minuten de 'Scherpen kenners' hem daadwerkelijk hebben zien spelen. Ik denk dat ik op meer zit ;)

Misschien even terug kijken naar de carrière van Van der Sar. Op zijn 20e naar Ajax en debuut op zijn 22e. Scherpen is nog erg jong voor een keeper.
Wie gaat er nu vrijwillig naar FC Emmen zitten kijken? :+

Dat laatste gaf ik ook al eerder aan ja, die jongen is nog zo jong. En ik denk dat het meetrainen bij Ajax hem echt wel goed gaat doen. Of hij echt over 3 a 4 jaar de onherroepelijke nummer 1 van Ajax is? Geen idee, maar voor een mooi bedrag is het zeker geen slechte investering. Het moet alleen niet te extreem worden qua bedrag vind ik zelf.

[ Voor 35% gewijzigd door Qu3st op 01-04-2019 19:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ach Football Manager vertelt me prima wie een groot talent is en wie niet :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:25:
[...]

Ach Football Manager vertelt me prima wie een groot talent is en wie niet :9
Als je als scout dat niet gebruikt loop je mijlenver achter op de concurrentie denk ik :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Goh ik was het al bijna vergeten, maar tja je kunt hem geven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:53
Smerige overtreding van Lozano, gaat gewoon op de grond in de weg liggen voor Blind :+

Maar even serieus
Dit is toch vrij weinig. Na een goede schouderduw gaat Lozano naar de grond en daardoor komt Blind ongelukkig tegen hem aan. Weinig overtreding aan, maar dit is allleen een "discussie" omdat er wat fans zijn die niet blij zijn met de nederlaag gister.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Terranova schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:53:
[...]

Smerige overtreding van Lozano, gaat gewoon op de grond in de weg liggen voor Blind :+

Maar even serieus
Dit is toch vrij weinig. Na een goede schouderduw gaat Lozano naar de grond en daardoor komt Blind ongelukkig tegen hem aan. Weinig overtreding aan, maar dit is allleen een "discussie" omdat er wat fans zijn die niet blij zijn met de nederlaag gister.
Ik ben het redelijk met je eens, maar tegelijk vond ik die pingel van Schwaab ook vrij weinig. VInd deze 2 redelijk vergelijkbaar.

Krijg steeds meer het idee dat Ajax eigenlijk wel goed is weggekomen gisteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:53
Leon Zwiers schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:54:
[...].

Krijg steeds meer het idee dat Ajax eigenlijk wel goed is weggekomen gisteren :+
Misschien wel, maar dat boeit nu even niet :+

Al heeft Ajax het nog niet in eigen hand :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Hij lijkt hem inderdaad te raken...
maar vanuit deze hoek weer helemaal niet:
YouTube: REWIND | Op karakter terug in de titelstrijd | #AJAPSV

die slow-motions zijn altijd ontzettend verneukeratief, dat is wel duidelijk. Ik vind dat de VAR daar ook onvoldoende rekening mee houdt (met als beste voorbeeld de afgekeurde goal van Tagliafico thuis tegen RMA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Terranova schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:53:
[...]

Maar even serieus
Dat het zoeken is naar een excuus is overduidelijk vind ik. Weet zelf wel dat ik op het moment zelf nog dacht ooh fack, want die duw is niet echt een schouderduw. Blind duwt hem echt weg lijkt he, dan zou het eerder een vrije trap zijn dan een penalty.
Maar ja Kuipers heeft meer van deze rare dingen of over het hoofd gezien, of laten doorspelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Qu3st op 01-04-2019 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
KNVB deelt het rode kaart moment.
https://www.vi.nl/nieuws/...r-bij-karatetrap-mazraoui

Jammer dat ze het moment delen waar iedereen het wel overeens was. Jammer dat ze de pingel momenten niet laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Deadsy schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:39:
Juve heeft problemen met blessures.
Denk dat heel Nederland en traantje moet weg pinken :).

Hoop dat dit zo blijft tot ze tegen Ajax moeten
Correct 'tot'. Het zal geen 'tot en met' zijn vrees ik. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Niks aan de hand :? Wat anders?
Er is geen duw en dat “op de enkel staan” gaat al helemaal nergens over, of kan blind rennen zonder de grond te raken :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 18:29
Martinusz schreef op maandag 1 april 2019 @ 20:37:
[...]

Niks aan de hand :? Wat anders?
Er is geen duw en dat “op de enkel staan” gaat al helemaal nergens over, of kan blind rennen zonder de grond te raken :p
Tja verbaasd me niks dat ook hier opeens discussie over ontstaat. Net zoals sommige twijfelen omdat Neres vol onderuit wordt gehaald... :F ;w Haal een kleur filter over het beeld. Geef de een een geel en ander een blauw shirtje en niemand twijfelt eraan. Maar omdat het PSV en Ajax zijn moeten we opeens anders oordelen. De var deed prima zijn werk, Kuipers was slecht voor zijn doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Qu3st schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:12:
[...]
Bij Jong Ajax loopt wel een talentvolle keeper vind ik, Kotarski is de naam.
Ik zou eens naar de wedstrijd van Jong Ajax kijken van vanavond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ramzzz schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:00:
[...]

Hij staat mooi te schutteren ja hahaha. :X

Maar Scherpen mocht ook een slechte wedstrijd keepen he?! :+
Voor de liefhebber om even terug te kijken, wel goede assist:

[ Voor 30% gewijzigd door Qu3st op 01-04-2019 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben benieuwd wanneer Overmars de spits aankondigt. Belangrijker dan de keeper denk ik.

Overigens was ik weken terug groot voorstander van het niet laten spelen van Mazraoui ivm de schorsing in de CL. Dat komt nu gelukkig mooi ui. Laat Veltman maar eens shinen.

[ Voor 49% gewijzigd door Typhone op 01-04-2019 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Raadsvergadering in Enschede wel interessant op dit moment. Kan maken of breken worden nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:17:
Raadsvergadering in Enschede wel interessant op dit moment. Kan maken of breken worden nu.
Details? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 1 april 2019 @ 20:25:
KNVB deelt het rode kaart moment.
https://www.vi.nl/nieuws/...r-bij-karatetrap-mazraoui

Jammer dat ze het moment delen waar iedereen het wel overeens was. Jammer dat ze de pingel momenten niet laten zien.
Ik snap dat de VAR geen overhaaste beslissing moet nemen, maar dit had echt makkelijk 2x zo snel gekund... zo niet sneller... zo moeilijk was het niet... zeker omdat Kuipers zelf nog moet kijken, kan de VAR al best wat sneller Kuipers naar het scherm roepen lijkt me...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:17:
De gemeente gaat FC Twente niet laten vallen, ze zitten er te diep in. Beetje show voor het publiek, als of het nipt en overwogen is. De uitkomst is al lang en breed vooraf bekend, overeen gekomen in de kleine kamertjes.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

*knip* voegt niets toe
Ramzzz schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:00:
[...]

Hij leert vast veel van Onana, maar hij moet ook niet alles aannemen ;)

[ Voor 65% gewijzigd door naitsoezn op 02-04-2019 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Han schreef op maandag 1 april 2019 @ 22:01:
[...]

De gemeente gaat FC Twente niet laten vallen, ze zitten er te diep in. Beetje show voor het publiek, als of het nipt en overwogen is. De uitkomst is al lang en breed vooraf bekend, overeen gekomen in de kleine kamertjes.
Ze hadden ook niet veel keuze. Afwijzing zou betekenen dat Twente failliet is, en zou de gemeente al het geïnvesteerde geld verliezen. Nu is een deel kwijtgescholden en wordt een deel omgezet naar een achtergestelde lening waardoor Twente boekhoudkundig uit de zorgen is.

Het is inderdaad wel stuitend als je de argumenten hoort tijdens zo'n zitting. Alle clubs en verenigingen die maar de minste subsidie krijgen liggen onder een vergrootglas of elke euro wel goed besteed wordt, maar bij Twente werden de miljoenen zonder toezicht over de schutting gekieperd.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
alexbl69 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:39:
[...]

Ze hadden ook niet veel keuze. Afwijzing zou betekenen dat Twente failliet is, en zou de gemeente al het geïnvesteerde geld verliezen. Nu is een deel kwijtgescholden en wordt een deel omgezet naar een achtergestelde lening waardoor Twente boekhoudkundig uit de zorgen is.

Het is inderdaad wel stuitend als je de argumenten hoort tijdens zo'n zitting. Alle clubs en verenigingen die maar de minste subsidie krijgen liggen onder een vergrootglas of elke euro wel goed besteed wordt, maar bij Twente werden de miljoenen zonder toezicht over de schutting gekieperd.
1 grote frauduleuze bende. Het is jammer dat de KNVB toen niet de stekker eruit heeft getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Wat ik mij meer afvraag is, wat is nu het plan van FC Twente?
Want gaan ze de structuur nu flink aanpassen of het salarishuis? of?
Want volgens mij het enige wat nu steeds gebeurd is dat of er schulden worden kwijtgescholden of worden omgezet of dat er sponsors er miljoenen inpompen, maar ik zie/hoor niks over hoe Twente er nu voor gaat zorgen dat ze financieel gezond worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Volgens mij is dat een plan voor volgend jaar als de Eredivisie inkomsten weer fors gaan toenemen.

Ajax en PSV in een gevecht gewikkeld om Alvárez. Met die Mexicanen kan het goed uitvallen (Lozano, Guardado) of slecht (Gutierrez, Lainez :+ ). Aangezien Magallan meermaals bekeken is zou die toch iets beter moeten zijn dan wat ik zondag zag maar of dat ook écht zo is... enige wat ze vermelden over die Mexicaan is dat hij al 20 wedstrijden international is en een vaste basisplek heeft.

[ Voor 66% gewijzigd door Typhone op 02-04-2019 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Martinusz schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:02:
Wat ik mij meer afvraag is, wat is nu het plan van FC Twente?
Want gaan ze de structuur nu flink aanpassen of het salarishuis? of?
Want volgens mij het enige wat nu steeds gebeurd is dat of er schulden worden kwijtgescholden of worden omgezet of dat er sponsors er miljoenen inpompen, maar ik zie/hoor niks over hoe Twente er nu voor gaat zorgen dat ze financieel gezond worden?
Ik vraag me ook af hoe zij volgend jaar gaan rondkomen in de eredivisie. Heb nu niet het idee dat het allemaal alweer goed loopt. Ze ontkomen de ene na de andere straf op het nippertje door financieel tekort komen. Elk gat wordt gevuld door gemeente of bedrijfsleven.

Wil niet zeggen dat de gemeente de club maar moet laten stikken maar als het als drijfzand door je vingers loopt kan je er wel geld in blijven pompen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
DoeEensGek schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:08:
[...]
Wil niet zeggen dat de gemeente de club maar moet laten stikken maar als het als drijfzand door je vingers loopt kan je er wel geld in blijven pompen...
Enige 'winst' van het debat van gisteren is dat er nu en in de toekomst absoluut geen extra geld meer naar de club gaat (hoewel, het blijft politiek ;) ). Er wordt dus enkel gepraat over hoe men met de bestaande schuld omgaat.

Hoewel Twente 'mijn' club is heb ik de financiële injecties nooit gesteund. In het verleden niet en een paar jaar geleden ook niet. Leen €100 van de bank en je bent van de bank, leen een miljoen en de bank is van jou. Dat is precies wat hier is gebeurd.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:02:
Want gaan ze de structuur nu flink aanpassen of het salarishuis?
Ze krijgen in ieder geval wat meer ruimte wanneer straks eindelijk Gertjan Verbeek van de loonlijst valt. Deze wordt namelijk nog steeds gewoon doorbetaald tot aankomende zomer :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 28
dinsdag
02.04. 18:30 Vitesse v AZ
02.04. 19:45 Heracles v Willem II
02.04. 20:45 FC Groningen v De Graafschap
woensdag
03.04. 18:30 VVV-Venlo v FC Utrecht
03.04. 19:45 Excelsior v NAC
03.04. 19:45 Fortuna Sittard v ADO Den Haag
03.04. 20:45 FC Emmen v Ajax
donderdag
04.04. 18:30 PSV v PEC Zwolle
04.04. 20:45 Feyenoord v scHeerenveen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Han schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:29:
[...]

Ze krijgen in ieder geval wat meer ruimte wanneer straks eindelijk Gertjan Verbeek van de loonlijst valt. Deze wordt namelijk nog steeds gewoon doorbetaald tot aankomende zomer :X
En daarna zal hij wel tekenen bij PEC Zwolle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
dat is natuurlijk om de supporters en organisaties duidelijkheid te geven zodat ze de wedstrijd kunnen inplannen. Niemand heeft er wat aan als vlak van tevoren wedstrijden worden verplaatst, terwijl het op deze manier simpel opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ik zie geen reden om een wedstrijd te verplaatsen, als deze niet op hetzelfde tijdstip/datum gespeeld wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Het zou beter zijn om even te wachten of het wel nodig is en Ajax verder komt, maar nu zijn clubs en supporters wel op tijd geinformeerd en wordt het geen PEC 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Te laat: https://nos.nl/artikel/22...igingen-vanwege-ajax.html Groningen en Feyenoord zijn al begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dé gemeente Twente moest al bezuinigen. Mogen ze nu mee blijven doorgaan.

Zul je straks zien dat mensen die zeurdenv dat de gemeente de club moest helpen ook gaan klagen dat sociale projecten gestopt worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
KNVB maakt weer vrienden _O- maar het vervelende is nog dat er genoeg zullen zijn die Ajax erop aankijken ook :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:18
Ik snap niet helemaal waarom Feyenoord zo moeilijk doet.... De wedstrijden vinden alleen een uur later plaats... Ik zie daar het probleem niet.

Voor Groningen is het wat lastiger omdat ook de dag wordt verzet. Maar dan nog...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:07:
KNVB maakt weer vrienden _O- maar het vervelende is nog dat er genoeg zullen zijn die Ajax erop aankijken ook :X
Ik vind dat altijd wel mooi van die directeuren. Die maken er een beetje een PR-stunt van. In de 9 jaar dat ik bij elke wedstrijd uit/thuis erbij was waren verplaatsingen of andere zaken nooit zo'n groot iets. Je ging tóch wel.
Een beetje directeur regelt even een marketing bureau, zet een vragenlijst uit en komt met de resultaten (aantoonbaar dus) naar de KNVB. Dan kan er wat meer rekening mee gehouden worden.

Note 1: hoe 'neutraal' is de response van bijv. Groningen supporters
Note 2: 'je ging tóch wel' kun je dezelfde kanttekening bij plaatsen

Ik doel met name even op dit stukje:
"Wij beseffen heel goed dat supporters, die reeds een kaart hebben voor deze wedstrijd, mogelijk gedupeerd worden."
Zwaktebod. Reageer inhoudelijk of reageer niet. Hij weet dit niet. Daarbij is er een deel open verkoop en een deel supportkaarthouders en daar kun je afaik nooit rechten aan ontlenen qua tijdstip van aanvang. Net als die 'gemaakte afspraken eerder' (niks zwart op wit) zijn het nogal amateuristische uitspraken gebaseerd op emotie.

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 02-04-2019 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Die argumenten :F . Zo kan je elke wedstrijd op elk moment van de dag wel veroordelen.

Wordt wel tijd dat er een club minder in de competitie gaat zitten. Scheelt 2 speelrondes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Zeara schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:14:
Ik snap niet helemaal waarom Feyenoord zo moeilijk doet.... De wedstrijden vinden alleen een uur later plaats... Ik zie daar het probleem niet.

Voor Groningen is het wat lastiger omdat ook de dag wordt verzet. Maar dan nog...
Men roept dat het de jonge fans weg gaat houden, wat opzich wel kan kloppen. Van 18.30 naar 20.45 in Nijmegen is niet meer te doen. Je moet erna tenslotte ook nog terug.

Then again, welke gek neemt zijn kinderen mee naar een uitwedstrijd NAC ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yogibeer
Zeara schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:14:

Of het is te vroeg, of het is te laat.. Er is altijd wel een reden om te zeuren op het moment dat een ander ergens een voordeeltje uit haalt.

Kortom, er is altijd wel iemand boos. Lekker laten gaan!

Uiteindelijk zal iedereen hopelijk in zien dat het in belang van het Nederlandse voetbal is dat Ajax over deze twee potjes minimaal één punt pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Yogibeer schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:18:
[...]

Sinds wanneer ligt NAC in Nijmegen?
Breda, Nijmegen whatever.

Moeten ze die clubnamen maar niet zo op elkaar laten lijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
[...]

Sinds wanneer ligt NAC in Nijmegen?
Nac Nec.... Wat maakt het uit. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
DoeEensGek schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:23:
[...]

Nac Nec.... Wat maakt het uit. :+
NEC zit onder je hoofd en NAC zit in je hart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:17:
[...]

Men roept dat het de jonge fans weg gaat houden, wat opzich wel kan kloppen.
Op zich wel, al heb ik alle keren dat ik in een uitvak zat (toegegeven, dat is op 1 hand te tellen) geen kinderen gezien. Ik heb wel wat vaker naast een uitvak gezeten. Ook dan geen kinderen gezien. Conseclusie (#14) vanuit mijn ervaring: er worden onzinargumenten aangedragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
P.O. Box schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:32:
[...]

Op zich wel, al heb ik alle keren dat ik in een uitvak zat (toegegeven, dat is op 1 hand te tellen) geen kinderen gezien. Ik heb wel wat vaker naast een uitvak gezeten. Ook dan geen kinderen gezien. Conseclusie (#14) vanuit mijn ervaring: er worden onzinargumenten aangedragen.
Juist. Omdat er gewoon altijd wat te zeuren moet zijn als er iemand anders ergens een voordeeltje uit haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

P.O. Box schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:32:
[...]

Inderdaad. Kinderen in een uitvak. Of erger nog... 40 zielen in een uitvak is bij veel ploegen al te moeilijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
"Ja we gaan meedenken dit seizoen"

"Oh, vergeten te zeggen, behalve als het onze eigen club raakt..."

7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:06
Tja, aan de andere kant, de loting was 2,5 week geleden, zo heel vlot is de KNVB nu ook weer niet met dit communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
[...]

Of het is te vroeg, of het is te laat.. Er is altijd wel een reden om te zeuren op het moment dat een ander ergens een voordeeltje uit haalt.

Kortom, er is altijd wel iemand boos. Lekker laten gaan!

Uiteindelijk zal iedereen hopelijk in zien dat het in belang van het Nederlandse voetbal is dat Ajax over deze twee potjes minimaal één punt pakt.
Tja en vergeten even voor het gemak dat Ajax en PSV de laatste jaren de enige clubs zijn die nog iets betekenen in Europa. Leuk dat je kampioen wordt maar door de andere mag je CL spelen (of mocht). niet omdat je hetzelf zo goed doet. Iets met amateurs enzo.

Ploegen moet het zelf aanbieden ipv wachten op de KNVB.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Kevinp schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:10:
[...]

Tja en vergeten even voor het gemak dat Ajax en PSV AZ de laatste jaren de enige clubs zijn die nog iets betekenen in Europa. Leuk dat je kampioen wordt maar door de andere mag je CL spelen (of mocht). niet omdat je hetzelf zo goed doet. Iets met amateurs enzo.

Ploegen moet het zelf aanbieden ipv wachten op de KNVB.
Fixed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Ik wilde dit al typen ;-).

maar psv heeft 37 punten.
Ajax heeft 64.500 punten.
Az heeft 10.500 punten (2 jaar geen europees)
Feyenoord heeft 22.000 punten (vallen er 9 weg na dit jaar).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
rik86 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:08:
Tja, aan de andere kant, de loting was 2,5 week geleden, zo heel vlot is de KNVB nu ook weer niet met dit communiceren.
Ze hebben eerst geprobeerd om de bekerfinale te verzetten, en toen dat niet ging besloten om dit te doen. Ik mag hopen dat ze deze 2.5 week gebruikt hebben om alles goed te overwegen en uitdenken, ipv dat gisterochtend iemand met de suggestie kwam 'dan doen we het toch zo?'. Haastige spoed is zelden goed, en in dit geval ook niet noodzakelijk.
Pagina: 1 ... 110 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.