O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Haha dick ook blij
[ Voor 26% gewijzigd door Yemoke op 31-03-2019 16:26 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat dacht je van die overtreding van van Beek? Dat hij weer basis stond is ook ongelofelijk.Han schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:27:
Die verdedigers van Feyenoord stonden er bij en keken er naar, geen een verdediger die anticipeerde op een eventuele afvallende bal, zelfs niet op de wel anticiperende Letschert, die nog gewoon vrij zijn gang gaan.
Kreeg geeneens geel van Beek. Gözübüyük had wederom zeer dubieuze beslissingen, meestal in het nadeel van Utrecht.danslo schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:28:
Wat dacht je van die overtreding van van Beek? Dat hij weer basis stond is ook ongelofelijk.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat maakt geen reet uit toch? Is vierde plek geen play offs?Hackus schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:36:
Als het zo doorgaat haal FCU Fey nog in, in de stand.
Dat de beste moge winnen dan ben ik blij
Als Ajax de beker wint is plek 4 volgens mij ook Europees voetbal. Alleen begin je dan zo'n beetje eind juni alD-e-n schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:38:
[...]
Dat maakt geen reet uit toch? Is vierde plek geen play offs?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
4-5-6-7D-e-n schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:38:
[...]
Dat maakt geen reet uit toch? Is vierde plek geen play offs?
Maar je wilt toch hoog eindigen, AZ is ook 3 punten voor 'nu'
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
€275.000 ipv €180.000Vos schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:42:
Hoger eindigen is ook meer geld.
We voelen ons te goed om 100% te geven tegen clubs die geen PSV of Ajax zijn. En we hebben geen basis om voetballend op terug te vallen.
Ik vraag me serieus af of Van Bronckhorst seizoen af kan maken zo. Ik gun hem het allerbeste hoor. Maar dit Feyenoord heeft zelfs moeite met fc bal op het dak.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit is het examen voor Ajax.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
275 is meer dan 180
Maar misschien ook wel in tv geld? Sponsoring? En wie weet wat nog meer.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 31-03-2019 16:50 ]
Eer...Vos schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:49:
[...]
275 is meer dan 180
Maar misschien ook wel in tv geld? Sponsoring? En wie weet wat nog meer.
Echt he wtf!Typhone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:51:
Daar werd vreemd gestapt door de Ajax verdediging. Meteen stond het drie tegen drie.
lol lozano koprollen om die 16 maar te halen
[ Voor 10% gewijzigd door Yemoke op 31-03-2019 16:54 ]
Inderdaad. Wat een jengel!Han schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:53:
De stervende zwaan ging al weer kermend naar de grond
Oefff statistiekje hoor...

[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 31-03-2019 16:55 ]
Idd!!!!1 maar blind speelde 2x gewoon geen bal..
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-03-2019 16:57 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja want die voet van blind achterop zijn been toen hij duidelijk probeerde door te lopen hielp hem overeind te blijven. Mijn god, volgens mij mag de tegenstander zijn been breken en dan is het nog een schwalbe.Han schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:53:
De stervende zwaan ging al weer kermend naar de grond
Neres mag ook ff aan z’ passing werken.
[ Voor 40% gewijzigd door Typhone op 31-03-2019 16:59 ]
Ik denk niet dat Ziyech is gekomen om duels te winnen. FlapdrolTyphone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:58:
Komop Ziyech win eens wat duels!

maar maar maar, hij werd bijna aangeraakt hoorTyphone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:05:
Lozano gilde weer hoor.
Het doet ook goed pijn als je vol geraakt wordt. Maarja lozanos been is nog niet gebroken hè.Typhone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:05:
Lozano gilde weer hoor.
Lozano heet geen ‘bal’.Zingo schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:05:
[...]
Het doet ook goed pijn als je vol geraakt wordt. Maarja lozanos been is nog niet gebroken hè.
Nou als ie van zo'n tikje al pijn heeft raad ik hem niet aan om in Engeland te gaan voetballenZingo schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:05:
[...]
Het doet ook goed pijn als je vol geraakt wordt. Maarja lozanos been is nog niet gebroken hè.
[ Voor 50% gewijzigd door Terranova op 31-03-2019 17:07 ]
GOLLLLL SCHWAAB!
Intern zit het echt goed fout bij Feyenoord."Ik wil dit uit de wereld helpen", begint Berghuis. "De trainer gaf gisteren aan dat ik gepasseerd ben. Ik ben eigenlijk gestraft. Er is wat gebeurd op de training afgelopen week. Voor mij was het niet genoeg om me voor te straffen, maar voor de trainer wel. Je accepteert het."
Fijn dat er nu een doelpunt valt, want Ajax had het lastig. De duels werden amper gewonnen en als ze de bal hadden werd er weinig gecreëerd. Op naar de 2-0 mannen!
Verwijderd
Heb je weer in de sterren gekeken jajaapstobbe schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:09:
Aangezien PSV minimaal 1 keer scoort vandaag, moet Ajax nog even door.

De wedstrijd is nog lang
De vorm en richting van mijn ochtenddrol bepaalt meestal de uitslag.
Ziyech naar Links, Neres naar rechts Tadic terug. Doe het en red de wedstrijd Erik!
Dromen zijn bedrog!Typhone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:11:
Schöne eraf, Dolberg erin.
Ziyech naar Links, Neres naar rechts Tadic terug. Doe het en red de wedstrijd Erik!
Je wordt wel een beetje irritant met dit soort kritiek. Die Dolberg heeft ook al in geen tijden echt indruk achtergelaten. En voordat Ten Hag de Tadic variant ook in de eredivisie probeerde riep iedereen in koor dat hij de Tadic variant ook in de eredivisie moest proberen.Typhone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:11:
Schöne eraf, Dolberg erin.
@D-e-n dat is geen kritiek dat is gewoon de wedstrijd lezen. Schöne beloopt het niet op het middenveld en Ziyech trekt teveel naar binnen waardoor je PSV in de kaart speelt. Ziyech mag er ook wel af want die is ook erg matig vandaag.
[ Voor 46% gewijzigd door Typhone op 31-03-2019 17:16 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2019 17:15 ]
[ Voor 19% gewijzigd door D-e-n op 31-03-2019 17:16 ]
Dan niet met mij in discussie treden als je niet ziet wat er op het veld gebeurt. Ik reageer op wat er gebeurt niet op een stand op het scorebord.D-e-n schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:15:
Ik kijk niet nu maar één ding weet ik zeker: een middenveld Tadic, vd Beek en De Jong heeft nu ook niet veel balans.
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 31-03-2019 17:17 ]
Mwah volgens mij is het ook wel Fox die nu beetje op elk dingetje laten zien, elke trainer zou hierover zeuren lijkt me.
Ik zie je rants tegen Ten Hag al wat langer dan vandaag langskomen en soms snijdt de kritiek hout zoals PSV-uit maar vaak gaat het ook helemaal nergens over. Ajax presteert heel goed dit seizoen, zie het punten-aantal. Probleem is dat PSV ook veel punten heeft.Typhone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:16:
[...]
Dan niet met mij in discussie treden als je niet ziet wat er op het veld gebeurt.
Yeaah 1-0 zie ik!
Verwijderd
Heeft die clown zichzelf ook wel een beetje aangedaan natuurlijkQu3st schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:17:
[...]
Mwah volgens mij is het ook wel Fox die nu beetje op elk dingetje laten zien, elke trainer zou hierover zeuren lijkt me.
Dit heeft nu echt 0 discussiewaarde, als je wedstrijd niet kijkt, hoef je de kritiek op @Typhone niet te plaatsen.D-e-n schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:18:
[...]
Ik zie je rants tegen Ten Hag al wat langer dan vandaag langskomen en soms snijdt de kritiek hout zoals PSV-uit maar vaak gaat het ook helemaal nergens over. Ajax presteert heel goed dit seizoen, zie het punten-aantal. Probleem is dat PSV ook veel punten heeft.
Ga kijken, en kom met goede tegenargumenten waarom die wisseling niet veel zou brengen! Nu is jou opmerking irritanter dan wat dan ook!
Spelers als Ziyech zijn momentvoetballers, die ga je er niet af halen omdat het twintig minuten niet optimaal is.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zie geen NOS bericht?OPSLAGHOND schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:21:
Wat een aanslag!
Ik rant niet tegen Ten Hag. Ik zeg alleen dat Ajax keer op keer tegen een eigen block loopt. Let ook (TV aanzetten) eens op het aantal duels dat Schöne verliest waardoor het voor PSV openligt. Ook daarom dus de TV aanzetten en niet in z’n algemeenheid over de Ten Hag rants beginnen.D-e-n schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:18:
[...]
Ik zie je rants tegen Ten Hag al wat langer dan vandaag langskomen en soms snijdt de kritiek hout zoals PSV-uit maar vaak gaat het ook helemaal nergens over. Ajax presteert heel goed dit seizoen, zie het punten-aantal. Probleem is dat PSV ook veel punten heeft.
Sorry, maar ik laat me niet de mond snoeren. Ik vind de kritiek op Ten Hag soms buitengewoon irritant. Ajax staat voor en de eerste helft is nog niet eens klaar. Dan is kritiek gewoon goedkoop. Daar hoef ik nul minuten voor te zien.Qu3st schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:19:
[...]
Dit heeft nu echt 0 discussiewaarde, als je wedstrijd niet kijkt, hoef je de kritiek op @Typhone niet te plaatsen.
Ga kijken, en kom met goede tegenargumenten waarom die wisseling niet veel zou brengen! Nu is jou opmerking irritanter dan wat dan ook!
Ik was ook met deze opstelling begonnen, eentje die in elke topwedstrijd gewoon gewerkt heeft met uitzondering van Feyenoord uit. Maar toen stond er ook nog de ene of andere blunderende Argentijn in de basis, waar iedereen de week ervoor ook om gevraagd had overigens.
ps.
Wisselen kan ook gewoon in de rust natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 31-03-2019 17:24 ]
Ga anderen eens niet aanvallen.D-e-n schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:22:
[...]
Sorry, maar ik laat me niet de mond snoeren. Ik vind de kritiek op Ten Hag soms buitengewoon irritant. Ajax staat voor en de eerste helft is nog niet eens klaar. Dan is kritiek gewoon goedkoop. Daar hoef ik nul minuten voor te zien.
Ik was ook met deze opstelling begonnen, eentje die in elke topwedstrijd gewoon gewerkt heeft met uitzondering van Feyenoord uit. Maar toen stond er ook nog de ene of andere blunderende Argentijn in de basis, waar iedereen de week ervoor ook om gevraagd had overigens.
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-03-2019 19:39 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik gaf je Feyenoord uit cadeau: 6-2.D-e-n schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:22:
[...]
Sorry, maar ik laat me niet de mond snoeren. Ik vind de kritiek op Ten Hag soms buitengewoon irritant. Ajax staat voor en de eerste helft is nog niet eens klaar. Dan is kritiek gewoon goedkoop. Daar hoef ik nul minuten voor te zien.
ps.
Wisselen kan ook gewoon in de rust natuurlijk.
Ik heb er nog eentje voor je: AZ uit 1-0.
Hoe kom je erbij dat dit in alle topwedstrijden gewerkt heeft?
Heb jij aan mijn monitor gezeten?OPSLAGHOND schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:21:
Wat een aanslag!
RIP Dumfries 31-03-2019.
Wat een stervende zwanen
Ik vind AZ uit niet echt een topwedstrijd. Speelde daar ook niet de vermoeidheid en onderschatting na Real uit een rol?Typhone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:25:
[...]
Hoe kom je erbij dat dit in alle topwedstrijden gewerkt heeft?
Ik heb bij dit Ajax vooral het idee dat ze nog wel eens vergeten dat ze geen Europese top zijn en dat ze ook in de eredivisie gewoon hun best moeten doen. En dat heeft weinig met de trainer te maken. Roepen om Dolberg vind ik dan best hilarisch.
Maar PSV kan wel opportunistisch spelen en Ajax niet.
Buitenspelers zijn overrated. Het internationale succes van Ajax is juist te danken aan het feit dat er niet met vaste buitenspelers gespeeld wordt. Het is dan raar om daar nu gelijk mee te beginnen. Kan altijd nog als het nodig mocht zijn.Typhone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:31:
Dolberg geeft je de mogelijkheid met buitenspelers te werken.
Verwijderd
Wanneer niet als je meer op de grond ligt dan loopt tja dan ben je niet functioneel bezig tenzij je natuurlijk gras inspecteur bentTerranova schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:32:
Mooi commentaar. De Jong brengt zichzelf in de problemen en kan De Jong het nog een keer proberen
Dit topic is gesloten.