We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Op dit moment vind ik de tactiek van PSV laf, maar wel logisch, zij hoeven natuurlijk niet.
Vaak zo met topwedstrijden, meestal geen reet aan voor de neutrale toeschouwerPickleRick schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:37:
Pfft. Duidelijk een wedstrijd onder hoogspanning. Moest ook wel van zo’n baggerdoelpunt komen, want echte kansen zijn er niet geweest.
Verwijderd
Schwalbes waren het voor zover ik na kan gaan niet, maar hij moet wel gewoon incasseren en doorgaan. Dat eeuwige gerol altijd...Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:40:
Sadilek heeft een record aan swalbes laten zien de eerste helft. Hopelijk geven ze hem snel een gele kaart, want dit bederft het voetbal
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 31-03-2019 17:50 ]
Dat. Hij kon Tadic makkelijk ontwijken.Terranova schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:50:
Nou VAR, doe je ding
XXXVI
Ook al was het onbewust, hij hoefde zo niet te "stappen"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Niet als het dezelfde enkel is waar Pepe em heeft geraakt. Dan zal het echt wel erg pijn doenHan schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:51:
Volgens mij viel het allemaal reuze mee en stelt Tadic zich aan
Met deze stand moet dat woensdag voorbij zijncarpebios schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:52:
9 eigen doelpunten mee Ajax dit seizoen. En nog niet bovenaan 😂
laten we het hopenLeon Zwiers schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:54:
PSV is maar slap. Gaat zo wel 2-0 worden.
Denk het ook. Vee balverlies en geen idee wat ze er mee moetenLeon Zwiers schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:54:
PSV is maar slap. Gaat zo wel 2-0 worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Terwijl ze veel vrije mensen hebben op het middenveld, alleen zijn het alleen maar controleurs niet iemand die iets kan creëren.carpebios schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:55:
[...]
Denk het ook. Vee balverlies en geen idee wat ze er mee moeten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 31-03-2019 17:58 ]

Lol Dumfriesdoe normaal man. Hij is z'n excuses aan het maken...
Komt ie wel goed weg overigens als het hierbij blijft.
Zou jammer zijn, want Hendriks had em dan ook moeten krijgenTyphone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:59:
Die gaat eraf. Einde wedstrijd.
Jawel.carpebios schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:58:
Wtf. Var kan niks meer doen zeker!?
Verwijderd
Ook die maken fouten. Anders waren het geen mensenQu3st schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:57:
Topscheids he!?
Wordt wel tijd dat Ajax er nog 1 inprikt want anders zie ik PSV wel weer op z'n Duits winnen.
Oef!!!
Handige actie zo bij de zijlijn.
[ Voor 68% gewijzigd door Superkiwi op 31-03-2019 18:03 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mooie oefening voor het echte werk.
Hup Ajax.

Ook met 10 man gaan we ervoor.
Verwijderd
Nou bij deze danHan schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:00:
Gewoon terecht dit. Deze actie kan je zelfs de kans op het kampioenschap definitief kosten.

[ Voor 78% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-03-2019 18:02 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

XXXVI
En weer terug in het hol.mavaros schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:00:
Ik ben blij dat PSV een beetje zoals Juve speelt.
Mooie oefening voor het echte werk.
Hup Ajax.![]()
Ook met 10 man gaan we ervoor.
Echt?ephymerous schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:01:
Ik vind het zwaar gestraft.

Eigen goal Schwaab. Onverdiend dusephymerous schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:01:
Hoogst ongelukkig van Mous. Ik vind het zwaar gestraft. Dan blundert die kneus van een Onana ook weer. Onverdiend dus
Maar hoe kan je dit geen rood vinden?

Ik was er gewoon, even je bril afdoenVerwijderd schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:02:
[...]
Waar was je de eerste helft? Ik zocht je al maar kon je nergens vinden
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
gemeen om valse hoop te geven.carpebios schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:03:
1 probleem, PSV kan niet omgaan om te voetballen tegen 10 man. Dit wordt nog gevaarlijk voor PSV.
Kijk de statistieken maar na.
Verwijderd
En Ajax kan geen kansen meer creëren dus dit blijft dan 1-1.carpebios schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:03:
1 probleem, PSV kan niet omgaan om te voetballen tegen 10 man. Dit wordt nog gevaarlijk voor PSV.
Hij zette zijn overigens domme actie al in. Schrikt enorm. Die PSVer staat op een been en krijgt nietsLeon Zwiers schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:02:
[...]
Eigen goal Schwaab. Onverdiend dus![]()
Maar hoe kan je dit geen rood vinden?

XXXVI
toolkist schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:04:
Hup Ten Hag zet er een spits in... We moeten scoren...
Kunnen jullie Mazraoui svp 10 wedstrijden schorsen? Meer mag ook.
Met vriendelijke groet,
Toolkist en een hele hoop andere Ajax fans
Jawel dat was die man die alle gaten liet vallen op het middenveld.
@Verwijderd Ajax met 10 sterker? Vind je dat nog steeds?
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 31-03-2019 18:07 ]
Dit topic is gesloten.