Ik ben het met @
Ramzzz eens dat voor de winterstop de jeugd ook al genoeg speeltijd kreeg.
Dat Van Bommel die speeltijd vervolgens opvoert is logisch, eerst wennen en presteren en daarna steeds meer speeltijd. Maar Rigo (Eredivisie) en Sadilek (CL) hadden voor de winterstop 'uit het niets' al een basisplaats te pakken, om maar iets te noemen.
Daarbij vind ik het juist knap van Van Bommel dat hij bij mindere prestaties juist extra kansen geeft aan de jeugd, het zou bijv. makkelijker zijn om Guti en Pereiro te laten spelen en niet Sadilek en Ihattaren. Hij durft echter een andere keuze te maken en vooralsnog pakt dat prima uit.
Het is even wennen als PSV supporter zijnde

Mee eens, al leek het de voorgaande jaren soms wel dat bij Ajax jeugdspelers speelden want jeugdspeler.
Maar daar hebben ze inmiddels ook door dat geld hebben geen titels oplevert en dat je geld ook mag uitgeven

Dus jij denkt dat PSV met die spelers gaat spelen als Lozano, Bergwijn en/of De Jong verkocht worden?
Dat is van meerdere zaken afhankelijk.
Maar dat PSV bezig is om jeugdspelers meer kansen te geven en ook basisplaatsen te bieden is duidelijk, de enige kans op doorgroeien is meer speeltijd en daarom verwacht ik niet dat ineens allerlei spelers als vervanging aangetrokken worden.
Gakpo en Malen krijgen nu al basisplaatsen en aardig wat speeltijd, dat zal niet anders zijn als alleen Lozano of Bergwijn wordt verkocht. Dan kan een van hun in de basis en kan Aboukhlal doorschuiven vanuit Jong PSV.
Worden beiden verkocht, dan verwacht ik 1 (top) aankoop.
Daarom zou een eventuele komst van Robben perfect zijn, die hoeft (en kan) niet alles te spelen maar is nog steeds ontzettend goed.
Mocht Luuk gaan, dan is het afwachten wat PSV verwacht van Romero. Als die eindelijk eens fit blijft, dan hoeft PSV geen vervanger te halen. Samen met Lammers is PSV dan voorzien.
Precies de reden dat (met name) PL clubs zo graag 16 jarige talenten shoppen in Nederland.
[
Voor 8% gewijzigd door
Baseman77 op 29-03-2019 17:11
]