[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 138 Laatste
Acties:
  • 198.817 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:12
q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:22:
[...]
Mathijs de Ligt is voor zijn overstap naar Ajax uitgekomen voor FC Abcoude. Is hij dan ook geen eigen jeugd omdat hij begonnen is met tegen een bal te trappen bij FC Abcoude?
Dat is praktisch haast onmogelijk, want elke speler begint bij een amateurclub, tenzij je wellicht de zoon van bent, maar over het algemeen begint iedere speler bij een amateurclub, ook al is het maar 1 jaar bijvoorbeeld.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Martinusz schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:05:
[...]

Nou die had behoorlijk wat afgescheurd :P maar ik geloof begin januari las ik dat ie weer ging mee trainen e.d., maar verder niets meer van gehoord eigenlijk.
Ten Hag heeft onlangs aangegeven hem dit seizoen niet terug te verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
Martinusz schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:28:
[...]

Dat is praktisch haast onmogelijk, want elke speler begint bij een amateurclub, tenzij je wellicht de zoon van bent, maar over het algemeen begint iedere speler bij een amateurclub, ook al is het maar 1 jaar bijvoorbeeld.
Precies, maar waar leg je dan de grens? Gelukkig biedt de UEFA zelf uitkomst: Wikipedia: Homegrown Player Rule (UEFA)

En dan kom je inderdaad tot de conclusie dat Frenkie de Jong "home grown" en "eigen jeugd" is, want hij is tussen 15-21 meer dan 3 jaar speler van Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:35

Baseman77

We move

Gonadan schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:09:
Ofwel ook Van Bommel was gewoon terughoudend met jeugd, pas de laatste tijd lijken ze echt een kans te kunnen pakken.
Ik ben het met @Ramzzz eens dat voor de winterstop de jeugd ook al genoeg speeltijd kreeg.
Dat Van Bommel die speeltijd vervolgens opvoert is logisch, eerst wennen en presteren en daarna steeds meer speeltijd. Maar Rigo (Eredivisie) en Sadilek (CL) hadden voor de winterstop 'uit het niets' al een basisplaats te pakken, om maar iets te noemen.

Daarbij vind ik het juist knap van Van Bommel dat hij bij mindere prestaties juist extra kansen geeft aan de jeugd, het zou bijv. makkelijker zijn om Guti en Pereiro te laten spelen en niet Sadilek en Ihattaren. Hij durft echter een andere keuze te maken en vooralsnog pakt dat prima uit.
Het is even wennen als PSV supporter zijnde :D
toolkist schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:01:
Maar de prestaties zijn er wel naar, iig in Europa. Een jeugdspeler moet toch spelen omdat ie goed genoeg is, niet omdat het een jeugdspeler is. Zelfs niet bij Ajax.
Mee eens, al leek het de voorgaande jaren soms wel dat bij Ajax jeugdspelers speelden want jeugdspeler.
Maar daar hebben ze inmiddels ook door dat geld hebben geen titels oplevert en dat je geld ook mag uitgeven ;)
Dus jij denkt dat PSV met die spelers gaat spelen als Lozano, Bergwijn en/of De Jong verkocht worden?
Dat is van meerdere zaken afhankelijk.
Maar dat PSV bezig is om jeugdspelers meer kansen te geven en ook basisplaatsen te bieden is duidelijk, de enige kans op doorgroeien is meer speeltijd en daarom verwacht ik niet dat ineens allerlei spelers als vervanging aangetrokken worden.

Gakpo en Malen krijgen nu al basisplaatsen en aardig wat speeltijd, dat zal niet anders zijn als alleen Lozano of Bergwijn wordt verkocht. Dan kan een van hun in de basis en kan Aboukhlal doorschuiven vanuit Jong PSV.
Worden beiden verkocht, dan verwacht ik 1 (top) aankoop.
Daarom zou een eventuele komst van Robben perfect zijn, die hoeft (en kan) niet alles te spelen maar is nog steeds ontzettend goed.

Mocht Luuk gaan, dan is het afwachten wat PSV verwacht van Romero. Als die eindelijk eens fit blijft, dan hoeft PSV geen vervanger te halen. Samen met Lammers is PSV dan voorzien.
q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:44:
Precies, maar waar leg je dan de grens? Gelukkig biedt de UEFA zelf uitkomst: Wikipedia: Homegrown Player Rule (UEFA)
Precies de reden dat (met name) PL clubs zo graag 16 jarige talenten shoppen in Nederland.

[ Voor 8% gewijzigd door Baseman77 op 29-03-2019 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Als Robben slim is dan stopt ie. Wat heb je nou aan een seizoen zoals nu waarin ie alleen maar geblesseerd is?
Als Luuk de Jong verkocht wordt denk ik dat PSV sowieso gaat kopen. Romero is al zo lang/vaak geblesseerd dat het gevaarlijk is om daarop te gokken en Lammers is er nog niet klaar voor om een jaar lang de aanval van PSV te leiden.
Maar het is goed om te zien dat Van Bommel zonder schroom zelf opgeleide spelers opstelt ipv aankopen. Nu Gio nog (al gaat die toch weg) en ook van Ten Hag valt het me tegen dat ie een Gravenberch niet vaker laat spelen. Schijnt toch 1 van de grotere talenten uit de huidige lichting bij Ajax te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Baseman77 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:07:
Daarbij vind ik het juist knap van Van Bommel dat hij bij mindere prestaties juist extra kansen geeft aan de jeugd, het zou bijv. makkelijker zijn om Guti en Pereiro te laten spelen en niet Sadilek en Ihattaren. Hij durft echter een andere keuze te maken en vooralsnog pakt dat prima uit.
Het is even wennen als PSV supporter zijnde :D
Dat blijkt, als je het al knap vindt om een Ihattaren op te stellen. ;)
Dat Guti en Pereiro het niet zouden gaan oplossen was al langer bekend, dus het was niet meer dan een logische stap om naar alternatieven te gaan kijken. Dat moet je dan nog steeds wel doen, maar hij moest onderhand ook wel keuzes maken en gelukkig de juiste.

Wat ik wel echt knap vind is hoe bijvoorbeeld een Ihattaren zich staande heeft gehouden en ook die basisplaats weet af te dwingen. De kans krijgen is één, maar hem pakken is vaak nog wel iets anders. Hopelijk houdt hij dit ook vol en zet hij de lijn voort (behalve zondag) dan hebben we weer een leuk talent erbij op de Nederlandse velden. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Nog minder dan twee dagen en we staan nog slechts 2 punten achter!
Kan niet wachten :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik zou willen dat ik zoveel vertrouwen had. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 29-03-2019 20:00 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:40

Vos

AFCA

dvdkiwi schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:58:
Nog minder dan twee dagen en we staan nog slechts 2 punten achter!
Kan niet wachten :*)
Bah, arrogantie weer! :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vos schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:02:
[...]

Bah, arrogantie weer! :+
Tja en de laatste keer dat @dvdkiwi zoiets zei werd het 6-2. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:34
Ik moet het nog maar zien.

Ajax kan best labiel zijn, het is of een 9 (kijk naar Real uit), of een 3 (Feyenoord uit).
PSV heeft dit seizoen niet echt gigantische inkakkers gehad, alhoewel RKC thuis in de beker een blamage van jewelste was. Ajax speelt dominant, zeker thuis, terwijl PSV altijd nog op de counter kan loeren en niet dominant hoeft te zijn om in hun spel te komen.

PSV hoeft niet te winnen, Ajax zal wel moeten, willen ze niet nog verder achterop raken.
Alleen weten we van vorig jaar, toen PSV uit in de Arena op 10 punten kon komen ze werden afgedroogd met 3-0. Nu maar hopen dat er wat meer gif in de selectie zit. Hoop vooral op een faire wedstrijd.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gonadan schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:08:
[...]

Tja en de laatste keer dat @dvdkiwi zoiets zei werd het 6-2. :/
Lig ik weer te huilen in bed! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:54
Vos schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:19:
[...]

Lig ik weer te huilen in bed! ;)
En ik te huilen van het lachen :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 27

zaterdag
30.03. 18:30 ADO Den Haag v Vitesse
30.03. 18:30 Willem II v Fortuna Sittard
30.03. 19:45 De Graafschap v Heracles
30.03. 20:45 AZ v FC Groningen
30.03. 20:45 scHeerenveen v Excelsior
zondag
31.03. 12:15 NAC v VVV-Venlo
31.03. 14:30 PEC Zwolle v FC Emmen
31.03. 14:30 FC Utrecht v Feyenoord
31.03. 16:45 Ajax v PSV

Niet veel bijzonders dit weekend

:+

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:15
@Hackus Tja, dat zeg je zo, maar zal je net zien dat Ajax - PSV een super saaie pot wordt en dat zo'n PEC Zwolle - Emmen qua amusementswaarde en spanning tien keer beter is dan Ajax - PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 03:53:
[...]
En ik te huilen van het lachen :+
Als een boer met kiespijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Martinusz schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:28:
[...]

Exact. Ajax jat al onze spelers hier in het dorp. De afgelopen 60 jaar al minimaal 2. Het is hier een leegloop zeg ik je. Maar zo gaat dat nu eenmaal. En ik zou zo'n talent ook niet het verdriet willen brengen om te blijven voetballen bij onze hotseknots-begonia-club. Dat moet toch verschrikkelijk zijn voor zo'n kind.

Maar om iemand eigen jeugd te noemen vind ik dat je op zijn minst een paar elftallen in de jeugd moet hebben gespeeld. Maar ik vind het belangrijker of iemand iets heeft met de club. b.v. Theo Janssen. Ik was blij dat hij bij ons kwam in Amsteram, en heb in elk geval 1 seizoen van hem genoten. Ik hou van dat soort spelers. Maar hij zal altijd Vitesse zijn. Bedankt voor de cameo in amsterdam Theo. :)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De KNVB geeft geen goedkeuring voor de overname van Fc Den Bosch door Jordania jr. Daar ga je dan met je voor KKD niveau absurd hoge salarissen _O-
Ben benieuwd of ze het qua duur van de contracten slim aangepakt hebben, anders wordt dit een mini Twente.

En je gaat je afvragen waarom junior niet mag bij Fc Den Bosch, maar senior destijds wel bij Vitesse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:12
MrMonkE schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 10:24:
[...]

Exact. Ajax jat al onze spelers hier in het dorp. De afgelopen 60 jaar al minimaal 2. Het is hier een leegloop zeg ik je. Maar zo gaat dat nu eenmaal. En ik zou zo'n talent ook niet het verdriet willen brengen om te blijven voetballen bij onze hotseknots-begonia-club. Dat moet toch verschrikkelijk zijn voor zo'n kind.

Maar om iemand eigen jeugd te noemen vind ik dat je op zijn minst een paar elftallen in de jeugd moet hebben gespeeld. Maar ik vind het belangrijker of iemand iets heeft met de club. b.v. Theo Janssen. Ik was blij dat hij bij ons kwam in Amsteram, en heb in elk geval 1 seizoen van hem genoten. Ik hou van dat soort spelers. Maar hij zal altijd Vitesse zijn. Bedankt voor de cameo in amsterdam Theo. :)
Las laatst mooi stukje over scouting en jeugd, er breekt maar 2% door in het eerste elftal, oftewel 98% wordt ergens gedurende het traject teleurgesteld. Vergeet ook niet de impact op gezinnen e.d. het is echt niet zo mooi allemaal als dat je denkt :)

Lees dit maar eens:
https://www.nrc.nl/nieuws...hij-er-klaar-mee-a3127977

[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 30-03-2019 11:52 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ben wel benieuwd of Ten Hag morgen met Ziyech start, dan compleet verrast is als hij toch nog auwies krijgt en dan iets moet omgooien omdat hij er op de bankg geen rekening mee gehouden heeft waardoor ze verliezen. Als het weer zo'n scenario wordt dan ga ik geloven dat hij het expres doet om gewoon een excuus te hebben als de tegenstander hem gewoon aftroeft. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 22:20
toolkist schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 11:19:
De KNVB geeft geen goedkeuring voor de overname van Fc Den Bosch door Jordania jr. Daar ga je dan met je voor KKD niveau absurd hoge salarissen _O-
Ben benieuwd of ze het qua duur van de contracten slim aangepakt hebben, anders wordt dit een mini Twente.

En je gaat je afvragen waarom junior niet mag bij Fc Den Bosch, maar senior destijds wel bij Vitesse...
Geloof dat sinds Vitesse de regels aangescherpt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:39

St@m

@ Your Service

chim0 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 10:13:
@Hackus Tja, dat zeg je zo, maar zal je net zien dat Ajax - PSV een super saaie pot wordt en dat zo'n PEC Zwolle - Emmen qua amusementswaarde en spanning tien keer beter is dan Ajax - PSV.
Gelukkig ga ik ze allebei zien. De 1e live en dan snel door naar het cafe.

Ga wel relaxed de wedstrijden in, PEC is bijna veilig en PSV kan verliezen. Verder ben ik wat jaartjes ouder en weet ik inmiddels wel wat belangrijker is :p

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 30-03-2019 16:39 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:53
Mijn voorspelling voor morgen: 5-1 voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
mavaros schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:41:
Mijn voorspelling voor morgen: 5-1 voor Ajax.
Grapjas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 10:48

Typhone

Who Dares Wins

Ohnee de Tadic variant in de spits morgen. Ik ruik reparaties aankomen zzzz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:53
Ik voorspel morgen koude douche voor Amsterdam....denk dat Psv eigenlijk stiekum stinkchagrijnig is dat Ajax met alle eer strijkt, terwijl Psv het veel moeilijker had in de CL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

St@m schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 16:37:
Verder ben ik wat jaartjes ouder en weet ik inmiddels wel wat belangrijker is :p
Dat die barman een beetje door werkt? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:11:
Ohnee de Tadic variant in de spits morgen. Ik ruik reparaties aankomen zzzz
Geen zorgen, het AD heeft de opstelling van Ajax 9 vd 10 keer fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Als Juve zo speelt als nu, zie ik wel kans voor Ajax ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hackus schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:21:
Als Juve zo speelt als nu, zie ik wel kans voor Ajax ;)
Dit is toch typisch Italiaans? Zo spelen en dan nog winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

toolkist schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:28:
[...]

Dit is toch typisch Italiaans? Zo spelen en dan nog winnen.
Net 1-0 thuis nog 20 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Weer Kean. Bah, die had nog ff niet moeten debuteren en dan in de verkoop van De Ligt betrokken moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:32:
Weer Kean. Bah, die had nog ff niet moeten debuteren en dan in de verkoop van De Ligt betrokken moeten worden.
Had je dat echt zien gebeuren?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

De Ligt gaat naar Barca is mijn gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:36:
[...]

Had je dat echt zien gebeuren?
Hopen mag toch? ;)
En er zijn wel geruchten in die richting geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:05
Basis debutant Buitink doet het ook wel lekker bij Vitesse, een hattrick in de eerste helft. Ondertussen wel al 3-3 in Den Haag..

Edit: Zie trouwens dat het in Tilburg 3-2 staat omdat Tilburg al 3 penalties heeft gehad en Isak ze allemaal heeft benut.. :o

[ Voor 33% gewijzigd door Gynnad op 30-03-2019 20:07 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Belkruikenzeikers!

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Hopelijk gaat ajax winnen vandaag ....

Wat verwachten jullie van NAC Breda - VVV Venlo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Aggressor schreef op zondag 31 maart 2019 @ 09:34:
Hopelijk gaat ajax winnen vandaag ....

0-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:46

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Hmm zwijntje heeft weer werk , helaas vandaag tijdens ajax - psv :( , ga duimen tijdens het werk O-)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Euj Frank de Boer is binnenkort ook weer vrij. https://nos.nl/artikel/22...ta-en-staat-onderaan.html
Verkeerde topic. [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019

[ Voor 28% gewijzigd door Saturnus op 31-03-2019 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Aggressor schreef op zondag 31 maart 2019 @ 09:34:
3-0 NAC :9

Zelfde uitslag als als bij Ajax-PSV :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Nog een voorspelling.

VVV gaat Europa in.

Ik snap dat men daar de wenkbrauwen over gaat optrekken, maar net zoals bij Ajax in de CL elk kwartje de goede kant opvalt, zo gaat het dit seizoen elke keer bij VVV ook goed.

Als VVV wint, dan staan ze eventjes op de 8e plek. Dat is net onder de streep voor europees voetbal. En de competitie duurt nog lang.

Hup VVV <+:) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
mavaros schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:37:
Nog een voorspelling.

VVV gaat Europa in.

Ik snap dat men daar de wenkbrauwen over gaat optrekken, maar net zoals bij Ajax in de CL elk kwartje de goede kant opvalt, zo gaat het dit seizoen elke keer bij VVV ook goed.

Als VVV wint, dan staan ze eventjes op de 8e plek. Dat is net onder de streep voor europees voetbal. En de competitie duurt nog lang.

Hup VVV <+:) *O*
Zou het VVV gunnen, hebben echt een leuke selectie. Is alleen de vraag wat daarvan overblijft na de competitie.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Maarten_E schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:49:
[...]

Zou het VVV gunnen, hebben echt een leuke selectie. Is alleen de vraag wat daarvan overblijft na de competitie.
Niks, maar dan hebben ze wel wat poen om volgend jaar weer een leuk ploegje te kunnen hebben. Laat VVV maar schuiven. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
hopelijk zit er nog een puntje voor NAC Breda in

-edit-

en ja hoor

[ Voor 20% gewijzigd door Aggressor op 31-03-2019 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Dit gelijkspel gaat NAC niet redden.

VVV is denk ik klaar, maar ik geloof in de bal. Dat ding rolt altijd net een andere kant op, dan dat je verwacht.

VVV gaat Europa in. o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:09
Zo'n interview met van Bronckhorst is ook wel weer pijnlijk.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
hoe speelt Utrecht/Feyenoord?
ik kan het nu niet zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Aggressor schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:40:
hoe speelt Utrecht/Feyenoord?
ik kan het nu niet zien :(
Matig allebei. Het herdenken speelt een grotere rol dan de rest. Voetbal altijd de negatieve uitlaatklep behalve als er iets herdacht moet worden.

Daarbij was het om 21 december nog hamas hamas Joden aan het gas dus die hypocrisie kan niet snel genoeg stoppen wat mij betreft. Eer je eigen voetballers en hou het voetbal voetbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

1-0 Utrecht, Urrrrby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 09:23
Met Gio ga je geen pot meer winnen. Het is weer een apathische rotzooi. Niet dat Utrecht nou zo goed is, maar die staan wel voor.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ph4ge schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:12:
Met Gio ga je geen pot meer winnen. Het is weer een apathische rotzooi. Niet dat Utrecht nou zo goed is, maar die staan wel voor.
Tijd voor Kuijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 22:20
Ik heb dacht ik Feyenoord ingevuld. Dus de stand klopt wel min of meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Al 2-0 voor PEC tegen Emmen! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Yemoke schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:23:
Hopelijk heeft @St@m het alleen tijdens deze wedstrijd goed naar z'n zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
toolkist schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:25:
[...]

Hopelijk heeft @St@m het alleen tijdens deze wedstrijd goed naar z'n zin ;)
Was net wandelingetje maken, je hoorde overal het stadion haha. Sfeer zit er goed in daar!

Edit: Ow lol, volgens mij valt het kwartje! :D

[ Voor 7% gewijzigd door Yemoke op 31-03-2019 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
fox kapot? Kan niet bij de streams :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Yemoke schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:23:
-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kom @Vos , even deze wedstrijd opofferen voor een goed resultaat vanmiddag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ja fuck it, dan maar illegaal ergens kijken. Zo enorm frustrerend dat fox. En daar betaal je dan 17 euro de maand voor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:37:
[...]

Kom @Vos , even deze wedstrijd opofferen voor een goed resultaat vanmiddag ;)
Nacompetitie ga ik al paar weekjes vanuit. Heel verrassend is deze tussenstand ook niet.

Maar nu balen en straks juichen inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yemoke
Dan juich ik wel twee keer :D (y) :9B

@Vos Heeft Emmen nog een zwaar programma staan of moet er onderin nog gestreden worden tegen elkaar?

[ Voor 57% gewijzigd door Yemoke op 31-03-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:37:
Ja fuck it, dan maar illegaal ergens kijken. Zo enorm frustrerend dat fox. En daar betaal je dan 17 euro de maand voor.....
Dan zet je de TV toch aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan XVII
  • Laatst online: 04-12-2024
Leon Zwiers schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:33:
fox kapot? Kan niet bij de streams :(
Heb je de 'je hebt geen abonnement' foutmelding? Die had ik vanochtend namelijk opeens. Even gekeken in Account -> Abonnement activeren -> Provider aangeklikt en toen was het opeens verholpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Daan XVII schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:40:
[...]

Heb je de 'je hebt geen abonnement' foutmelding? Die had ik vanochtend namelijk opeens. Even gekeken in Account -> Abonnement activeren -> Provider aangeklikt en toen was het opeens verholpen :?
Nee, op het scherm "live" verschijnt er gewoon niets. Geen kanalen. Alleen maar de overlay
toolkist schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:40:
[...]

Dan zet je de TV toch aan? ;)
ziggo go helemaal vergeten, thanks! 8) Op de tv is nu geen optie, dan vermoorden mijn kinderen me.

[ Voor 23% gewijzigd door LZ86 op 31-03-2019 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online

Qu3st

@Typhone dat wordt weer wat vanmiddag. We spelen met de zogenaamde Tadic variant.... :X

Wel fijn dat Ziyech erbij is, maar hopelijk wel echt fit genoeg.
En hopen dat de Real Madrid mentaliteit erin zit bij de jongens.

[ Voor 44% gewijzigd door Qu3st op 31-03-2019 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:53
Gekke Immers, blijk opeens wel te kunnen scoren, bij Ado. Bij Feyenoord was het steevast over en naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pluk desnoods iemand uit het uitvak. Het slaat echt nergens op wat Feyenoord af en toe laat zien. Het straalt ook totaal niets uit en er staan allemaal spelers in die simpelweg in rampzalige vorm zijn maar desalniettemin onomstreden blijven.

Ik zit nu te kijken en ik denk: "waar wacht Gio op?" Dezelfde spelers die al maanden falen laten nu ook niets zien en tactisch slaat het ook nergens op. Die worden niet ineens beter. Waar wacht je op met wisselen?

Edit: Terwijl ik dit type valt de goal. Dat zag je aankomen. Doe verdomme eens iets Gio!

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 31-03-2019 15:51 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Yemoke schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:39:
Dan juich ik wel twee keer :D (y) :9B

@Vos Heeft Emmen nog een zwaar programma staan of moet er onderin nog gestreden worden tegen elkaar?
Best pittig programma nog. En De Graafschap en NAC nog uit. Nacompetitie ook nog niet zeker gezien de vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Wat een slechte wedstrijd zeg, man man man. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:44:
@Typhone dat wordt weer wat vanmiddag. We spelen met de zogenaamde Tadic variant.... :X

Wel fijn dat Ziyech erbij is, maar hopelijk wel echt fit genoeg.
En hopen dat de Real Madrid mentaliteit erin zit bij de jongens.
En van Bommel met een laffe 4-4-2 die Ten Hag niet zag aankomen. Ik vrees met grote vrees.

2-0 FC Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 09:42
ph4ge schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:49:
[...]

Ik zit nu te kijken en ik denk: "waar wacht Gio op?" Dezelfde spelers die al maanden falen laten nu ook niets zien en tactisch slaat het ook nergens op. Waar wacht je op met wisselen?
Een trainer die wel iets van het spelletje begrepen heeft liet van de week met Oranje zien dat je in de rust gewoon kunt ingrijpen en dat dat effect heeft. Gio mag misschien prijzen hebben gepakt maar ik denk echt dat het met afstand de meest waardeloze trainer in de hele eredivisie is. Mijn kat bakt er meer van.

ps.
Ik heb me al neergelegd bij geen Europees voetbal volgend jaar. Deze trainer krijgt het niet meer aan de praat en die lafbek van een van Geel gaat echt niet iemand anders meer aanstellen nu. Ze kunnen beiden met pek en veren door de achterdeur naar buiten straks

[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 31-03-2019 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Wow, Gio wisselt een keer aanvallend en het is direct raak. Daar hebben we tenminste een jaar op moeten wachten. Hopelijk komt er nu wat los.

Dikke middelvinger van Berghuis naar Gio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 23:20
Ach ja. Laten we linkerrijtje ook maar als een prijs beschouwen. Tjonge jonge zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Nu online

Qu3st

Typhone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:50:
[...]

En van Bommel met een laffe 4-4-2 die Ten Hag niet zag aankomen. Ik vrees met grote vrees.

2-0 FC Utrecht
Jij bent snel klaar met mountainbiken en klussen :9

Op middenveld worden we straks denk ik helemaal overlopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
Gaan de Ajacieden nu serieus mopperen op de opstelling waarmee alle Europese topwedstrijden goed zijn afgelopen? Moet niet gekker worden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:50:
[...]

2-0 FC Utrecht
Wat is daar laf aan, we spelen zelf zonder spits...
D-e-n schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:56:
Gaan de Ajacieden nu serieus mopperen op de opstelling waarmee alle Europese topwedstrijden goed zijn afgelopen? Moet niet gekker worden ....
Yep. Ik wil Huntelaar of desnoods Dolberg voorin. Je kunt niet elke keer rekenen op een ingeving van Mazraoui, of Tadic die de wedstrijd van z'n leven speelt.

[ Voor 42% gewijzigd door toolkist op 31-03-2019 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Gaat goed met Feyenoord haha

[ Voor 76% gewijzigd door Aggressor op 31-03-2019 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Begrijp ook niet helemaal waarom er gemopperd wordt dat Ten Hag met de "Europese" variant wil gaan spelen.
Of is het omdat PSV erg gecontroleerd gaat spelen met 4-4-2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De Nederlandse topwedstrijden gingen niet zo succesvol... zeg maar allemaal verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Typhone schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:59:
[...]

De Nederlandse topwedstrijden gingen niet zo succesvol... zeg maar allemaal verloren.
Feyenoord uit niet, met deze opstelling volgens mij. PSV miste men De Ligt.

En Dolberg raakt toch ook al een tijd geen knikker meer.

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 31-03-2019 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:01:
[...]

Feyenoord uit niet, met deze opstelling volgens mij. PSV miste men De Ligt.
6-2 verloren hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Zou het gras inmiddels wel vast zitten in de arena? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Die tweede niet he, met deze opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Ik ga voor 3-1 voor Ajax :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vilhena ging op de voet staan van Emanuelson, deze gaat afgekeurd worden toch?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Nu online

Qu3st

Jazeker! Met Schöne op het middenveld en geen echte spits zal het, als het niet loopt, vreselijk zijn om naar te kijken. Dat met deze opstelling van Bayern en Real is gewonnen was puur op wilskracht. En wat mist nu net in de Eredivisie? Juist, de wilskracht. En laat wilskracht ook nu net 1 van de krachten van PSV zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Ugh.. wat te doen.. met geknepen billen en frustratie naar Ajax - PSV kijken.. of ontspannen F1 en hopen op een goed resultaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Qu3st schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:07:
[...]

Jazeker! Met Schöne op het middenveld en geen echte spits zal het, als het niet loopt, vreselijk zijn om naar te kijken. Dat met deze opstelling van Bayern en Real is gewonnen was puur op wilskracht. En wat mist nu net in de Eredivisie? Juist, de wilskracht. En laat wilskracht ook nu net 1 van de krachten van PSV zijn.
Aah het is lekker weer, wedstrijdje tegen de koploper. Daar moeten ze toch wel wat voor op kunnen brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 01-10 19:47
Montaner schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:08:
Ugh.. wat te doen.. met geknepen billen en frustratie naar Ajax - PSV kijken.. of ontspannen F1 en hopen op een goed resultaat :P
Ziggo dwingt mij tot het laatste. Mag blijkbaar al twee dagen geen dagpas kopen :z

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:29
Wilskracht... PSV speelt sinds de winterstop als natte kranten. Het is niet vooruit te branden en zeer slap qua kansen afmaken. Die gaan echt niet winnen helaas.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Qu3st schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:07:
Wanneer de Ajacieden op het veld niet minimaal de wilskracht kunnen opbrengen tegen PSV zoals ze dat wel konden tegen Bayern en Real dan is er iets goed mis met de spelers en kan een trainer daar niks mee. De opstelling is gewoon prima, de instelling ook mag ik hopen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Vreemd dat ze maar 1x die overtreding van Vilhena laten zien terwijl we 5 minuten wachten op de VAR. Maar ik klaag niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 05:35
Dat ze die goal niet afkeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Nu online

Qu3st

carpebios schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:09:
Wilskracht... PSV speelt sinds de winterstop als natte kranten. Het is niet vooruit te branden en zeer slap qua kansen afmaken. Die gaan echt niet winnen helaas.
En toch veel wedstrijden, ook na de winterstop, gewonnen in de laatste secondes van de wedstrijd. In het begin deed ik het af als zijnde geluk, maar dat kan je na zo vaak weg komen niet meer zeggen. Ajax gaat ook niet zomaar winnen, alleen als ze de CL-mentaliteit kunnen tonen.
Han schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:09:
[...]

Wanneer de Ajacieden op het veld niet minimaal de wilskracht kunnen opbrengen tegen PSV zoals ze dat wel konden tegen Bayern en Real dan is er iets goed mis met de spelers en kan een trainer daar niks mee. De opstelling is gewoon prima, de instelling ook mag ik hopen.
Als ze die mentaliteit niet op kunnen brengen ligt het zeker aan de spelers. Maar dan mag ik nog wel vinden dat een Schöne te sloom is, en hem opstellen doet toch echt de trainer ;). Ik hoop heel erg dat hij er een prachtige vrije trap in trapt, meer heb je volgens mij niet aan hem.

[ Voor 37% gewijzigd door Qu3st op 31-03-2019 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Ik denk dat psv zich ook wel kan opladen om er vol voor te gaan. Iets wat real en bayern niet kunnen tegen ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Montaner schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:08:
Stukje eerste helft, dan F1 op tv en met de laptop op tafel voor fox1

Als het aan mij lag keek ik eerst het ene en dan het andere, maar ik kan aan mijn gezinsleden helaas wel zien wat de uitslag zal zijn..

[ Voor 18% gewijzigd door sNielz123 op 31-03-2019 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Laat ik het zo zeggen, F1 kan ik terugkijken, Ajax-PSV niet :+ Dus ik ga eerst voetbal kijken, en dan start ik de F1 vanaf het begin :)

Ook nog 3-0 voor PEC

[ Voor 8% gewijzigd door Yemoke op 31-03-2019 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Gio zucht ............. talenten inbrengen voor een paar minuten.
Pagina: 1 ... 104 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.