Voor mij wel. Hamilton is favoriet en ik moet nog zien of Verstappen, Leclerc en Vettel samen heel door de eerste bochten komen.LockeJohn schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:13:
De bookmakers hebben weinig vertrouwen in Max , ze geven 1:4
Terecht ?
n goeie 3 tiende in de kwali ja is wel watMaurice079 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:37:
[...]
Hamilton is gewoon een klap sneller. Dus onder normale omstandigheden wordt het gewoon enorm moeilijk om te winnen.
maar op racepace ook n klap sneller ?
Hoe gaan de banden hier een rol spelen, kan bandenfluisteraar Max daar nog het verschil maken misschien ?
1:4 zou betekenen dat Max torenhoge favoriet is, je bedoelt 4:1 denk ik. En ja terecht want de Mercedes is simpelweg een klap beter.LockeJohn schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:13:
De bookmakers hebben weinig vertrouwen in Max , ze geven 1:4
Terecht ?
Longruns was Mercedes ook een klap sneller en juist de Mercedes is dit jaar de auto met het minste bandenslijtageLockeJohn schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:58:
[...]
n goeie 3 tiende in de kwali ja is wel wat
maar op racepace ook n klap sneller ?
Hoe gaan de banden hier een rol spelen, kan bandenfluisteraar Max daar nog het verschil maken misschien ?
4:1 bedoel ja dus ze geven Max 25% om te winnenPyrone89 schreef op zondag 1 december 2019 @ 00:19:
[...]
1:4 zou betekenen dat Max torenhoge favoriet is, je bedoelt 4:1 denk ik. En ja terecht want de Mercedes is simpelweg een klap beter.
Honda verse motor? Inmiddels ook al 5 of 6 races oudFabianGTI schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:45:
[...]
Vergeet niet dat Honda met een verse motor rijdt en Mercedes al een tijd rondrijden met de huidige motor, voor Hamilton dan uiteraard
Voor morgen moeten we gewoon duimen voor een P2 in de race en P3 in WDC. Dan doet hij het optimaal. Alles meer is een cadeau die niet op eigen kracht gehaald kan worden onder normale omstandigheden
[ Voor 24% gewijzigd door Pyrone89 op 01-12-2019 00:23 ]
Mja toch denk ik dat het probleem niet de topsnelheid is, maar de weg ernaartoe. Ferrari was met hun trucje ook heel snel uit de startblokken. De bochten was niks, maar eenmaal recht kon het gas erop en waren ze zo buiten optimale afstand voor slipstreamen.Pyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 18:39:
Sector 2 is rechte stukken, daar verliest RB het. Dat is toch nog steeds de rechte stukken. Honda zal dus nog steeds een stap moeten zetten om echt gelijk te zijn ook op banen die niet op hoogte liggen.
Ik denk zelf dat er ook een stukje conservativiteit bij zit. Zie Oostenrijk waarbij de motor open mocht en meteen de hele top werd ingehaald op de baan. En op grote hoogte doet de turbo het ook beter, waarmee het lijkt dat Mercedes juist op koppel nog steeds wint van de Red Bull. Maar eerst hadden ze én minder koppel én minder topsnelheid, in ieder geval 1 horde is dus genomen.
Maar waar het bij Red Bull anders gaat is simpelweg de tractie achterin. Ze rijden met meer vleugel dan vorig jaar, maar toch lijken ze minder grip achter te hebben. Ook Albon en Gasly kunnen daar minder goed mee omgaan. Ik denk dat ook Ricciardo het moeilijk had gehad met deze auto. Het moge duidelijk zijn dat Verstappen gewend is met minder downforce achter te rijden, maar nu komen ze gewoon wat te kort. Vorige jaren waren ze altijd het team met beste chassis, de meeste downforce (al dan niet mechanische grip). Dat lijkt dit jaar gewoon niet goed te kloppen waardoor ze teveel compromissen moeten aangaan om de auto nog een redelijke tijd te laten rijden. Ik vermoed dan ook dat de voorvleugel-wijziging van dit jaar, uiteindelijk Red Bull het meeste nadeel heeft gegeven en niet Mercedes. Mercedes heeft dit jaar wederom de beste allround auto gemaakt. Ferrari de beste in de rechte stukken, Red Bull een beetje een mix van alles maar niet meer dominant in de langzamere en snellere bochten.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 01-12-2019 01:00 ]
Hopen dat ze het voor 2020 gefixed krijgen en dat die voorvleugelwijziging ze niet permanent pijn blijft doenMartinspire schreef op zondag 1 december 2019 @ 01:00:
[...]
Mja toch denk ik dat het probleem niet de topsnelheid is, maar de weg ernaartoe. Ferrari was met hun trucje ook heel snel uit de startblokken. De bochten was niks, maar eenmaal recht kon het gas erop en waren ze zo buiten optimale afstand voor slipstreamen.
Ik denk zelf dat er ook een stukje conservativiteit bij zit. Zie Oostenrijk waarbij de motor open mocht en meteen de hele top werd ingehaald op de baan. En op grote hoogte doet de turbo het ook beter, waarmee het lijkt dat Mercedes juist op koppel nog steeds wint van de Red Bull. Maar eerst hadden ze én minder koppel én minder topsnelheid, in ieder geval 1 horde is dus genomen.
Maar waar het bij Red Bull anders gaat is simpelweg de tractie achterin. Ze rijden met meer vleugel dan vorig jaar, maar toch lijken ze minder grip achter te hebben. Ook Albon en Gasly kunnen daar minder goed mee omgaan. Ik denk dat ook Ricciardo het moeilijk had gehad met deze auto. Het moge duidelijk zijn dat Verstappen gewend is met minder downforce achter te rijden, maar nu komen ze gewoon wat te kort. Vorige jaren waren ze altijd het team met beste chassis, de meeste downforce (al dan niet mechanische grip). Dat lijkt dit jaar gewoon niet goed te kloppen waardoor ze teveel compromissen moeten aangaan om de auto nog een redelijke tijd te laten rijden. Ik vermoed dan ook dat de voorvleugel-wijziging van dit jaar, uiteindelijk Red Bull het meeste nadeel heeft gegeven en niet Mercedes. Mercedes heeft dit jaar wederom de beste allround auto gemaakt. Ferrari de beste in de rechte stukken, Red Bull een beetje een mix van alles maar niet meer dominant in de langzamere en snellere bochten.
Verwijderd
Hamilton heeft niets meer te verliezen en gaat er vol voor.
Die kan echt wel beetje racen
En Max interesseert het kampioenschap ook geen hol. Leclerc en Vettel gaan ook agressief starten. Vuurwerk gegarandeerd!Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 03:46:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hamilton wil gezien worden als de beste die zal altijd blijven racen tot zijn laatste race. En racen kan die zeker!Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 03:46:

Had t veel leuker gevonden dat als de winnaar al bekend is, zoals nu, dat die dit seizoen niet meer mee mag racen
Toch weet ik het nog steeds niet met Vettel... Hoe goed is hij nou?
Dat ie bij Ferrari geen eerlijke kans lijkt te krijgen om op de top van z'n kunnen te presteren lijkt me evident. Maar hoe makkelijk Leclerc er vanaf de eerste race dit jaar al bij zit, icm de gemaakte fouten, verbaast me.
Dat ie bij Ferrari geen eerlijke kans lijkt te krijgen om op de top van z'n kunnen te presteren lijkt me evident. Maar hoe makkelijk Leclerc er vanaf de eerste race dit jaar al bij zit, icm de gemaakte fouten, verbaast me.
Verwijderd
4 voudig wereldkampioen Vettel bedoel je?MikeyMan schreef op zondag 1 december 2019 @ 09:47:
Toch weet ik het nog steeds niet met Vettel... Hoe goed is hij nou?
Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 09:49:
[...]
4 voudig wereldkampioen Vettel bedoel je?

Vertel eens, wie was er geen wereldkampioen geworden in die auto? Hij is sowieso niet van het kaliber Hamilton.
Geldt ook voor de Mercedessen. Wie was er geen kampioen geworden in die auto’s de afgelopen 6 jaar?MikeyMan schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:14:
[...]
![]()
Vertel eens, wie was er geen wereldkampioen geworden in die auto? Hij is sowieso niet van het kaliber Hamilton.
Ja, ik denk ook dat Hamilton beter is dan Vettel maar ook Hamilton zijn statistieken zijn zwaar vertekend door de ultra-dominante Mercedes. Dan staat Schumacher toch hoger voor mij, die heeft slechts 2 jaar
(2002, 2004) een dominante auto gehad en moest in de rest van de tijd er echt keihard voor vechten elk jaar, vaak in mindere auto dan McLaren of Williams eind jaren ‘90.
Fijne race alvast mensen! Vanavond alles eens terugkijken en hier teruglezen!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik lees net dat Max gaat winnen vandaagJasphur schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:35:
Fijne race alvast mensen! Vanavond alles eens terugkijken en hier teruglezen!
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
WebberMikeyMan schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:14:
[...]
![]()
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwijderd
Nee, max heeft met lec afgesproken dat lec voorbij mag in de eerste bocht en voor hem moet finishen met minimaal 12 punten meer.
Kan lec lekker als 3de naar het gala, en kan max lekker simrscen met nor.
Ja, hij zei ook dat hij niet zo met eerste pole halen zat. Totdat het gebeurde en bleek dat het toch wat anders lag.Spotmatic schreef op zondag 1 december 2019 @ 08:16:
[...]
En Max interesseert het kampioenschap ook geen hol. Leclerc en Vettel gaan ook agressief starten. Vuurwerk gegarandeerd!
Hij geeft er echt wel om, en RB ook, maar hij is er niet het type naar om het toe te geven. Maxiaanse stijl.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Webber.MikeyMan schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:14:
[...]
![]()
Norris moet waarschijnlijk ook voor rookie of the season.Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:39:
Nee, max heeft met lec afgesproken dat lec voorbij mag in de eerste bocht en voor hem moet finishen met minimaal 12 punten meer.

[ Voor 43% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-12-2019 10:45 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Helemaal mee eens, heb hetzelfde gevoel.Pyrone89 schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:17:
[...]
Geldt ook voor de Mercedessen. Wie was er geen kampioen geworden in die auto’s de afgelopen 6 jaar?
Ja, ik denk ook dat Hamilton beter is dan Vettel maar ook Hamilton zijn statistieken zijn zwaar vertekend door de ultra-dominante Mercedes. Dan staat Schumacher toch hoger voor mij, die heeft slechts 2 jaar
(2002, 2004) een dominante auto gehad en moest in de rest van de tijd er echt keihard voor vechten elk jaar, vaak in mindere auto dan McLaren of Williams eind jaren ‘90.
Ergens voelt Hamilton in die pikorde toch minder dan Schumacher. Moet daarbij wel opmerken dat mijn respect voor z'n prestaties en (blijkbaar) oprechtheid wel met rasse schreden toe begint te nemen.
Ik denk vooral dat het team het nu wil hebben, dus er zal vast wel wat op het spel staan. Wellicht staat er in zijn contract nog een bonus voor de positie.Pyrone89 schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:41:
[...]
Ja, hij zei ook dat hij niet zo met eerste pole halen zat. Totdat het gebeurde en bleek dat het toch wat anders lag.
Hij geeft er echt wel om, en RB ook, maar hij is er niet het type naar om het toe te geven. Maxiaanse stijl.
Verwijderd
Die heeft met albon afgesproken dat hij kan gaan simrscen met max.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:44:
[...]
Webber.
[...]
Norris moet waarschijnlijk ook voor rookie of the season.
Dus albon heeft vandaag een 30 ronden gevecht, wanaar Norris over de radio met "i can't keep up with this guy .. En van 80% gas naar 40% gas gaat en achter albon zal eindigen..
De echte race craft is niet nodig met een dominante auto. Pas zodra het gelijkwaardiger wordt, vallen de coureurs op.MikeyMan schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:45:
[...]
Helemaal mee eens, heb hetzelfde gevoel.
Ergens voelt Hamilton in die pikorde toch minder dan Schumacher. Moet daarbij wel opmerken dat mijn respect voor z'n prestaties en (blijkbaar) oprechtheid wel met rasse schreden toe begint te nemen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Neu, Hamilton is echt van hetzelfde caliber als Schumacher. Alleen is Hamilton voor mij minder like-able
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Klopt. Beide winnen doordat ze de beste auto hebben.wowly schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:03:
Neu, Hamilton is echt van hetzelfde caliber als Schumacher. Alleen is Hamilton voor mij minder like-able
Allebei in vergelijkbare auto's als anderen maximaal drie keer WK, want ze kunnen wel rijden maar lang niet zo veel beter dan de rest zoals het nu lijkt.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Luitjes, ik kan de race waarschijnlijk niet zien, vanwege een afspraak vanmiddag. Dus bij deze alvast een fijne race gewenst! En tot in het test-topic!
Waiting on the world to change
Grr ik kan waarschijnlijk de race niet live zien, m'n ouders zijn zo slim geweest om Sinterklaas vandaag al te vieren voor de kleinkinderen en m'n broer is dermate vertraagd dat heel die hebberige-cadeau-plundering later begint (tijdens de start ongeveer).
Geen idee of je met Ziggo Go ook kan terugkijken vanaf de start bij een andere provider (ouders hebben Ziggo, ik KPN en gebruik altijd Ziggo Go om F1 te kijken). Dus dat wordt wat verzinnen I guess. 
Alvast een voorspelling omdat het Abu Dhabi is:

Hoeven jullie er straks niet meer om te vragen!

@Bart-Willem
Hier precies hetzelfde: het roetveeg-spektakel bij opa en oma begint om 14u. Af en toe de race maar volgen in dit draadje, balen.
Hier precies hetzelfde: het roetveeg-spektakel bij opa en oma begint om 14u. Af en toe de race maar volgen in dit draadje, balen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hier nog een... Geen Sinterklaas meuk, maar wel familie verplichtingen om 15:00 
Waarschijnlijk saai idd, maar zul je net zien...

Waarschijnlijk saai idd, maar zul je net zien...
We sat down with Max in Brazil as the season comes to an end (Before the mind-boggling result in Sao Paulo) to catch up on the second half of the season.
[ Voor 36% gewijzigd door basvn op 01-12-2019 11:44 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Doet die ouwe dan geen Chromecast cadeau?Bart-Willem schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:37:
Grr ik kan waarschijnlijk de race niet live zien, m'n ouders zijn zo slim geweest om Sinterklaas vandaag al te vieren voor de kleinkinderen en m'n broer is dermate vertraagd dat heel die hebberige-cadeau-plundering later begint (tijdens de start ongeveer).Geen idee of je met Ziggo Go ook kan terugkijken vanaf de start bij een andere provider (ouders hebben Ziggo, ik KPN en gebruik altijd Ziggo Go om F1 te kijken). Dus dat wordt wat verzinnen I guess.
[Afbeelding]
Je kunt eventueel de Ziggo Go Sport app installeren en daarop kijken..
-
Dus geen podium vandaag voor Verstappen? Dat ie dat zomaar laat schieten voor dat SIM racenVerwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:39:
Testing, one, two ...
Bensimpel
Positieve meneer
Nouja ik wil max wel in een pak zien hoor 
Het liefst heb ik gewoon Kimi naar de gala.
Het liefst heb ik gewoon Kimi naar de gala.
😆 - Denk ook eens om ;)
Kijk de GP Italië 2008? eens terug: Vettel declasseert het halve veld in een Torro Rosso in de regen.MikeyMan schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:14:
[...]
![]()
Tuurlijk was de Red Bull zeeeer dominant in Vettels tijd, maar sturen kan die echt wel.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Jawel.hardware-lover schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:27:
[...]
Dus geen podium vandaag voor Verstappen? Dat ie dat zomaar laat schieten voor dat SIM racen
Lec 249 punten
Max 260 punten
Lec pakt P1 plus snelste lap. En komt op 275 punten.
Max pakt P3 en komt op 275 punten.
FerrariInternationalAssistance (Fia) weet niet wat ze moeten doen, en besluiten na 92 uur en 12min dat er toch nog wel een interpretatie van een interpretatie over de uitleg van een geïnterpreteerde regel is uit 1972 die max vrijsteld van zijn aanwezigheid op het gala.
Ben benieuwd.. als Max wil winnen moet ie Lewis meteen voorbij na de start.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Het is de laatste race dus we krijgen dubbel zoveel Coronel.
Succes zometeen, Max winnen graag, en dan weer met een tactiek graag.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Als dat de enige strategie is? Lijkt mij niet, vanuit tweede positie kun je natuurlijk nog altijd voor een undercut gaan. Moet hij wel binnen 2 seconden van Hamilton blijven natuurlijk.Chiron schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:01:
Ben benieuwd.. als Max wil winnen moet ie Lewis meteen voorbij na de start.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Zelfs daar zit de tribune voor met Nederlanders.
Slecht weer hoor die foto. Half in de zon en half in de schaduw

Max moet gewoon de tweede plek consolideren en de Ferrari's achter zich houden. Wellicht een undercut als het kan, of een technisch mankement bij Lewis en daarvan profiteren.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Worden we gewoon als trouwe fan afgestraft bij de laatste raceAri Gold schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:03:
Het is de laatste race dus we krijgen dubbel zoveel Coronel.
Voorbeschouwing is meteen niet meer om aan te gluren
Doornbos krijgt er spontaan een baard van.FabianGTI schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:09:
[...]
Worden we gewoon als trouwe fan afgestraft bij de laatste race
Voorbeschouwing is meteen niet meer om aan te gluren
Helaas kan ik de laatste race niet live zien. Veel plezier jullie en hopen dat het een spannende race gaat worden!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Op wat voor rubber start Lewis?sjaool schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:04:
[...]
Als dat de enige strategie is? Lijkt mij niet, vanuit tweede positie kun je natuurlijk nog altijd voor een undercut gaan. Moet hij wel binnen 2 seconden van Hamilton blijven natuurlijk.
Max vertrekt in ieder geval op Mediums, de Ferrari's op Softs, dus dat wordt sowieso al interessant.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Beide Mercs ook op MediumChiron schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:17:
[...]
Op wat voor rubber start Lewis?
Max vertrekt in ieder geval op Mediums, de Ferrari's op Softs, dus dat wordt sowieso al interessant.
Top 5 uitslag heeft op mediums gekwalificeerd op Vettel na. Dus:Chiron schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:17:
[...]
HAM: medium
VER: medium
LEC: medium
VET: soft
...
BOT: medium
Leclerc had in Q2 wel zijn eerste tijd op softs gezet, maar heeft daarna nog een run op mediums gedaan en zijn tijd verbeterd (naar P1 zelfs).
Van de top start alleen Vettel op soft. Dus daar kan de eerste paar ronden nog wat spanning rond ontstaan voordat ze beginnen met banden/benzine managen.Chiron schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:17:
[...]
Doornbos 2.0 tegen de 2.0 Coronellen.Ari Gold schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:13:
[...]
Doornbos krijgt er spontaan een baard van.
een treffende spreuk
Die enorme verbetering heeft ze waarschijnlijk op het idee gebracht om zo lang te wachten in Q3.RobertMe schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:18:
[...]
Top 5 uitslag heeft op mediums gekwalificeerd op Vettel na. Dus:
HAM: medium
VER: medium
LEC: medium
VET: soft
...
BOT: medium
Leclerc had in Q2 wel zijn eerste tijd op softs gezet, maar heeft daarna nog een run op mediums gedaan en zijn tijd verbeterd (naar P1 zelfs).
een treffende spreuk
Ik zit er weer klaar voor. 
Buurman komt zo ook weer langs, dus het wordt hier weer gezellig.

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
WTF .... Gaat Hamilton nou 'de schuld' op zichzelf betrekken? Is die jonge ziek geworden ofzo
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Oei Leclerc wat zou er aan de hand zijn.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Stel voor dat je de races van Schumi uit de jaren ‘90 en het jaar 2000 eens terugkijkt. Dat was echt bijzonder en dingen die ik Lewis nooit heb zien doen.Zorro schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:18:
[...]
Klopt. Beide winnen doordat ze de beste auto hebben.
Allebei in vergelijkbare auto's als anderen maximaal drie keer WK, want ze kunnen wel rijden maar lang niet zo veel beter dan de rest zoals het nu lijkt.
Hehe die Kvyat. Had die interview nog even gemist.

Iemand enig idee hoeveel straf dit opleverd als het al is gebeurt in het verleden.
15 posts opeens, was al bang dat ik de starttijd verkeerd had gezien
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lol Hamilton tegen Max... Er zijn hier verschrikkelijk veel vrouwen, o nee, je hebt al een vriendin...
Voor de mensen die het niet gezien hebben...Ari Gold schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:35:
[YouTube: Kvyat imitates Grosjean complaining about everything 😂😂]
Hoe zat dat ook alweer? Alle teams moeten aangeven hoeveel brandstof er in de auto zit (in KG) en de FIA kan willekeurige controle doen waarbij ze zowel de getankte auto wegen als de tank laten leeg maken en dan nog eens wegen? En daarin mag dan geen (/maar een minimale) afwijking zitten.
Er zitten daar inderdaad aardig wat golddiggers 
En die toppers in de F1 hebben voldoende 'gold'
En die toppers in de F1 hebben voldoende 'gold'
Onderzoek Leclerc dus pas na de race.
Want FIAsjaool schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:39:
Onderzoek Leclerc dus pas na de race.
Waarom nou weer na de race. Hoe moeilijk is het nou. Ze zien iets en moeten er dan zo lang over doen.
Wel raar dat het NA de race is
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hoe kan je dit soort dingen nou na de race pas bekijken? IMHO slaat dit nergens op. Je bent niet in lijn met de reglementen, dat moet direct aangepakt worden...
per aspera ad astra
Die poles van LEC zitten mij steeds minder lekker... Het begint nu wel heel erg op cheaten te lijken wat ze daar bij Ferrari aan het doen zijn.
Begin medelijden te krijgen met de Ferrari-adepten hier...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lijken?sjaool schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:40:
Die poles van LEC zitten mij steeds minder lekker... Het begint nu wel heel erg op cheaten te lijken wat ze daar bij Ferrari aan het doen zijn.
ik ga er wel vanuit dat de hoeveelheid benzine wel is aangepast naar wat het moest zijn volgens opgave?
[ Voor 23% gewijzigd door fredgroes op 01-12-2019 13:44 ]
haha GIO of Kimi (kon het niet zo gauw zien) pakte ff wat airtime over de kurbs op weg naar de grid
Blijkt na de race dat hij iligaal is en niet had mogen starten heeft hij er in de eerste ronde wel 2 uit de race gekegeld moet dan de race opnieuw? 😋
Foutje.
[ Voor 98% gewijzigd door LAD93 op 01-12-2019 13:42 ]
per aspera ad astra
Class of 2019.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoe moet ik dit interpreterenAW_Bos schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:29:
Ik zit er weer klaar voor.
Samsung Flip 7
Finnen en Monegasken lachen niet.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Heb al ge-edit. Was foutje.
En ieder jaar weer die zonnebrillen...
Zo, de streams lopen op meerdere schermen, proviand staat klaar en het bier is bijna ontdooid....
Ben er zegmaar klaar voor, laat die snelle Ferrari maar zien
Ben er zegmaar klaar voor, laat die snelle Ferrari maar zien
Ik begin m steeds sympathieker te vinden, zn Helmut imitatie was ook hilarisch.Ari Gold schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:35:
RAI wil er niet echt bij horen zo te zien. Albon is ook iets veranderd op die foto...
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Ugh, kijk niet uit naar deze race, want het is de laatste..
Naja dan nog maar 1x knallen!
en dat FER maar weer is een fuckup maakt.
Denk dat de racepace van RBR snel is. en hopelijk snel genoeg om MERC bij te blijven.

Naja dan nog maar 1x knallen!

en dat FER maar weer is een fuckup maakt.
Denk dat de racepace van RBR snel is. en hopelijk snel genoeg om MERC bij te blijven.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De rest doet Kimi na
De laatste race alweer. Als Max maar niet uitvalt laat ik me verder verrassen.
Wellicht hebben ze nu iets gevonden bij Ferrari wat van grote invloed is ook voor volgend seizoen.
Neemt niet weg dat je dus wederom niet zeker bent van de race uitslag voor de race is begonnen nog wel.
Desondanks een fijne race allemaal
- DaniëlWW2
- Niet online
FIA.LAD93 schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:40:
Hoe kan je dit soort dingen nou na de race pas bekijken? IMHO slaat dit nergens op. Je bent niet in lijn met de reglementen, dat moet direct aangepakt worden...

Maar dit zou een DSQ moeten gaan worden. De FIA weet echt wel hoeveel brandstof erin zit. Eigenlijk zou het een DNS moeten worden, maar FIA...
Kimi staat op de plek waar je het niet-zo-zekere nieuwe vriendje/vriendinnetje op de familiefoto's neerzet.
Zodat hij er makkelijk weggeknipt kan worden.
Als je vluchtig kijkt lijkt het net of HAM in een Red Bull pakje zit.Just_I schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:48:
RAI wil er niet echt bij horen zo te zien. Albon is ook iets veranderd op die foto...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.