What de...?
Ik wist niet eens dat Hulkenberg zo vloeiend Nederlands sprak! Haha..
Gevalletje "buurman wat doet u nu?"
Eerste race?Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:53:
What de...?
[ Voor 35% gewijzigd door Ari Gold op 01-12-2019 13:54 ]
Ze praten al een paar jaar bijna vloeiend Nederlands met hem, en daar kom je in z´n laatste race pas achter?Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:53:
What de...?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hij groeide een paar kilometer van de grens op en kartte in Nederland. Hij is nog een race onze reserve Nederlander.Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:53:
What de...?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Echt hè. Man man man.Pyrone89 schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:59:
FIA druk bezig hoe ze nu Ferrari weer kunnen laten wegkomen
Mijn boefje is liev!
een treffende spreuk
"Foutje, foei, niet meer doen hè!"Pyrone89 schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:59:
FIA druk bezig hoe ze nu Ferrari weer kunnen laten wegkomen
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
FTFYbasvn schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:57:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
wat zeggen de Tweaker-strategendatajongens/meisjes van dit?
-
DSQ zou het zijn, aangezien het tegen het technisch regelement is.Catmandos schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:36:
[...]
Iemand enig idee hoeveel straf dit opleverd als het al is gebeurt in het verleden.
Vermoedelijk doen ze dit om Ferrari de mogelijkheid te geven om in beroep te gaan op een evt. straf. Net zoals Jacques Villeneuve van start mocht gaan in de GP van Japan in 1997.Barfman schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:00:
Oke, dus na de race wordt er gekeken hoeveel brandstof Leclerc gebruikt hebt en als dat teveel is krijgt Ferrari een DQ
Dit. Al die poles zijn discutabel icm de uitslagen op zondag.pro_6or schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:00:
Significant verschil. Meer dus dan opgegeven. En dan een race lang knallen (net als in Bahrein) en dan zeggen, “zie nou wel, we speelden niet vals dit seizoen”. Wat een smerige bende. Max is een half seizoen ontstolen en leclerc heeft ten onrechte zijn naam kunnen vestigen. Niet dat hij slecht is of zo, maar al die poles en wins waren anders niet zo gekomen.
Ik baal hier enorm van. En volgend jaar, wat dan weer? Dit is niet grijs gebied maar zwart. Zwarte vlag.
Mijn boefje is liev!
Mijn boefje is liev!
maximaal 44Ari Gold schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:03:
Jezus, Mercedes 701 punten in WCC. Hoeveel punten per race worden er uitgedeeld?
Ik zie de strategie van 2 stopper met softs en mediums er niet tussen staanbasvn schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:57:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
wat zeggen de Tweaker-strategen van dit?
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 01-12-2019 14:06 ]
Precies 700 meer dan WilliamsAri Gold schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:03:
Jezus, Mercedes 701 punten in WCC. Hoeveel punten per race worden er uitgedeeld?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
102 in totaal, waarvan een team maximaal 44 punten in 1x kan pakken (eerste, tweede en snelste ronde). Dat 21 races lang, dus Mercedes had maximaal 880 punten kunnen hebben op dit moment omdat race 21 zo begint.Ari Gold schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:03:
Verwijderd
Uhm. Ja.basvn schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:54:
[...]
Ze praten al een paar jaar bijna vloeiend Nederlands met hem, en daar kom je in z´n laatste race pas achter?
In 2016 hadden ze er zelfs 765 en toen kregen ze geen punt voor de snelste ronde.Ari Gold schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:03:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bensimpel
Positieve meneer
Gadverdamme wat verneukt de fia f1 toch weer keihard.Spotmatic schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:07:
Ik ga uit van een DSQ voor LEC maar ze laten hem toch starten i.v.m. het verwachte spektakel. Stel je voor, hij kegelt Max eruit maar had eigenlijk nooit mee mogen doen...
😆 - Denk ook eens om ;)
Hopelijk wanneer Jean Todt oprot.RoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:08:
Ongelofelijk, dus nu weten we al voor de race dat de uitslag niet vast zal staan. Wanneer houdt de FIA eens op met dit soort onzin?
ICE ICE Baby
Hydraulisch lek bij 1e nieuwedemonic schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:09:
Bottas heeft 2(twee) nieuwe motoren genomen? ipv 1?
hoezo dat dan?
Gisteren was Todt hier nog voor Mercedes?
PSN: xMaurice93
www.google.nl
Double merc powerdemonic schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:09:
Bottas heeft 2(twee) nieuwe motoren genomen? ipv 1?
hoezo dat dan?
DUGG
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-12-2019 14:13 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Was vrijdag al bekend:+DaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:12:
Good news everyone.![]()
Ocon mag de Mercedes pitbox niet meer in.
de regie kan ‘m vast moeiteloos vinden hoorDaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:12:
Good news everyone.![]()
Ocon mag de Mercedes pitbox niet meer in.
Hij heeft meer brandstof bij zich dan Ferarri aangeeft.DoeEensGek schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:13:
Wat is er met Leclerc zijn benzine.. Iemand enig idee?
Wat zijn ze aan het doen?Heijmenberg99 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:14:
[...]
Hij heeft meer brandstof bij zich dan Ferarri aangeeft.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PSN: xMaurice93
Is in principe hetzelfde kanaal.Krukar schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:17:
Op welke Ziggo zender kijken jullie eigenlijk? Kijk nu voor het eerst via Ziggo maar het is mij nog niet helemaal duidelijk wat het verschil is tussen select en racing.
NietsKrukar schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:17:
Op welke Ziggo zender kijken jullie eigenlijk? Kijk nu voor het eerst via Ziggo maar het is mij nog niet helemaal duidelijk wat het verschil is tussen select en racing.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Rode band gaat volgens verwachting maar 7 rondes mee.. die rij je kapot als je te hard gaat pushenNiku schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:17:
Die rode band van Vettel is nog niet erg snel.
Lec heeft meer benzine mee dus kan wat harderhoevenpe schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:18:
Op zich niets stuk bij Max? Gewoon langzamer?
Zou juist langzamer moeten zijn dan.Wognummer schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:19:
[...]
Lec heeft meer benzine mee dus kan wat harder
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Volgens mij zag ik hem met flink overstuur de bocht uit het rechte stuk op.Pyrone89 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:19:
Hoe kon Verstappen P2 verliezen. Hij had flink wat voorsprong na bocht 2
I served in a company of heroes.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq