![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 21
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 21
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
⛔ Trackers of betalen ⛔
*sowieso
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wil je nu een koekje?
Het is te hopen dat het 2e seizoen van Drive to Survive snel beschikbaar komt.Pierre schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:11:
En na deze race weer bijna 4 maanden afkicken bah.
[ Voor 40% gewijzigd door sjaool op 25-11-2019 08:15 ]
"When you grow up your heart dies"
Inderdaad ben wel nieuwsgierig naar de aflevering over Mercedes in Duitsland en naar Brazilië met Ferrari.sjaool schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:14:
[...]
Het is te hopen dat het 2e seizoen van Drive to Survive snel beschikbaar komt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Er zullen dit jaar wel verschillende hoogtepunten in zitten. Ik hoop in ieder geval dat ze niet teveel op enkele coureurs concentreren maar vooral op de strijd tussen de verschillende coureurs. Ferrari heeft nu een rivaliteit tussen Vettel en Leclerc daar kun je zowat een speelfilm over maken.Pierre schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:21:
[...]
Inderdaad ben wel nieuwsgierig naar de aflevering over Mercedes in Duitsland en naar Brazilië met Ferrari.
"When you grow up your heart dies"
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 26-11-2019 12:55 . Reden: Als men niks bij te dragen heeft, hoeft men niks te plaatsen ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Holy sh*t! We gaan alweer beginnenbasvn schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:45:
RAACEEWEEEEKKK![]()
@pinda powerrr
en de laatste![]()
![]()
Ben benieuwd of RBR het een beetje goed doet dit jaar in Abu Dhabi
Waiting on the world to change
Vorig jaar 3e en 4e toch? Dat is geen heel slecht resultaat. Vettel zat er toen voor, ik denk alleen dat we dit weekend weer niet teveel hoeven te verwachten van Ferraribasvn schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:45:
RAACEEWEEEEKKK![]()
@pinda powerrr
en de laatste![]()
![]()
Ben benieuwd of RBR het een beetje goed doet dit jaar in Abu Dhabi
En waarschijnlijk ook Kubica. Al zijn er geruchten dat ie voor SportPesa Racing Point or whatever the fuck they are called gaat racen.ppbruins schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:49:
Het afscheid van the Hulk
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 25-11-2019 11:05 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Als testcoureur neem ik aan.kevlar01 schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:59:
[...]
En waarschijnlijk ook Kubica. Al zijn er geruchten dat ie voor SportPesa Racing Point or whatever the fuck they are called gaat racen.
Stroll zit daar de rest van zijn F1 carrière of zijn pa moet een andere renstal overnemen.kevlar01 schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:22:
[...]
https://www.gpfans.com/nl...et-racing-point-dichtbij/
Inderdaad. Stroll en Perez zijn al bevestigd.
Strollo Rosso?ppbruins schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:32:
[...]
Stroll zit daar de rest van zijn F1 carrière of zijn pa moet een andere renstal overnemen.
Zal dan eerderl SportPesa Alpha Stroll Racing Point Tauri Formula 1 Team. worden ofzo.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Wat een glamourleven heb jij zeg.
Dat gebouw is net een verlichte buttplug.
Dat gebouw is een top hotel op een top locatie, vorige maand daar nog 5 nachten geslapen
Fixed that for youbotech schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:41:
[...]
Dat gebouw is een top hotel op een top locatie, dat lijkt op een verlichte buttplug vorige maand daar nog 5 nachten geslapen
garriej schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:52:
[...]
Fixed that for you
Het 1 sluit het ander niet uit.
Sorry maar bij buttplug denk ik altijd aan een prachtig beeld uit het mooie Rotterdam
Gezien zijn $#@%&-start vorig jaar daar maakte dat uiteindelijk niet zo heel veel uitSpotmatic schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:25:
Vorig jaar kwalificeerde Max op 0,8s achterstand. Eens kijken wat de Honda kan...
Testing, one, two ...
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
En dan silly season. en over 85 dagen zijn de wintertest alweerMrSparkels schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:08:
Ik wil iedereen op voorhand alvast bedanken voor de fijne commentaren en updates tijdens de trainingen en races van het afgelopen jaar!.![]()
Jullie worden gemist voor de komende vier maanden.... maar daarna zijn we (hopelijk) allemaal weer present.
![]()
Hoop dat alle motoren volledig open gezet worden en dat we nog een fijn stukje spektakel mogen zien vanaf vrijdag.
Nog 91h: 53min en tot race weekend....
.... zucht
Silly Season is dit jaar al uitgevochten, dacht ik :((garriej schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:10:
[...]
En dan silly season. en over 85 dagen zijn de wintertest alweer
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja grotendeels is het allemaal wel bekend. Maar er zijn wel is gekkere dingen gebeurd, dus laten we hopen.Stoelpoot schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:12:
[...]
Silly Season is dit jaar al uitgevochten, dacht ik :((
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Behalve dat Kimi daar waarschijnlijk geen zin in heeft. Die heeft het naar mijn weten buitengewoon naar z'n zin bij Alfa Romeo en schuift 't niet onder stoelen of banken.Illegal_Alien schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:31:
^^ Of ze doen een Redbulltje: ergens halverwege:
Kimi -> FER
VET -> Alfa
Heeft Ferrari wel een nummer twee. Een Italiaanse nummer twee.Maarten_E schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:33:
Stel je voor, GIO bij Ferrari op Monza. GRAZIE RAGAZZI A TUTTI!
Steeltje eraf snijden. Even koken. Niet te lang. Verhit dan wat olie in een wok, uitje snipperen en erin, spekjes erbij. Spruitjes erbij. En dan smullen maar. Vond het vroeger ook niks tot ik ze goed bereid had.garriej schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:53:
Ik acht de kans 0,5%, mocht het toch gebeuren eet ik spruitjes, die vind ik namelijk heel vies.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
En een klein beetje soya sausPlayer1S schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:56:
[...]
Steeltje eraf snijden. Even koken. Niet te lang. Verhit dan wat olie in een wok, uitje snipperen en erin, spekjes erbij. Spruitjes erbij. En dan smullen maar. Vond het vroeger ook niks tot ik ze goed bereid had.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ik zie Vettel eerder met pensioen gaan.Illegal_Alien schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:31:
^^ Of ze doen een Redbulltje: ergens halverwege:
Kimi -> FER
VET -> Alfa
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Tot aan de gp van Frankrijk was het lange saaie zitWom schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:32:
Dit seizoen is wel voorbij gevlogen he? Het is gewoon al de laatste race van het seizoen, terwijl ik er eigenlijk pas net lekker in zit.
Zeker op zo'n ding: demo31051987 in "[F1 2019] Race 21 GP van Abu Dhabi"ppbruins schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:46:
[...]
Tot aan de gp van Frankrijk was het lange saaie zit
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dat ding is wel iets voor Anouk:Palesandro_46 schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:49:
[...]
Zeker op zo'n ding: demo31051987 in "[F1 2019] Race 21 GP van Abu Dhabi"
Ik zie VET mooi weer bij RBR rijden in 2021 hoor.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik acht die kans niet zo heel groot, eerlijk gezegd. Niet omdat VET dat niet zou willen (ik denk dat een VER-VET duo best goed zou kunnen werken, zowel op de baan als qua PR), maar omdat RBR dan eigenlijk meteen het failliet van hun opleidingspool aangeeft. Ik zie het alleen misschien gebeuren als ALB komend seizoen alsnog compleet door de mand valt, maar in Brazilië heeft ALB imo juist laten zien dat er potentie in zit.basvn schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:39:
[...]
Ik zie VET mooi weer bij RBR rijden in 2021 hoor.
Klaar met het gedoe bij FER. gewoon lekker racen.
Zelfde als wat Kimi nu doet
Officieel zijn beide zitjes nog niet gevuld bij Williams, maar het is een publiek geheim dat Russell sowieso blijft en dat Latifi inderdaad de tweede coureur wordt. Pas na Abu Dhabi zal Williams haar drive line-up bevestigen. Dat Latifi tijdens de FP1 van Brazilië al in de auto van Kubica zat, zegt genoeg...TheBrut3 schreef op maandag 25 november 2019 @ 16:59:
Er is toch nog maar 1 plek onbekend en dat is de 2e seat bij Williams? Al gaan er sterken geruchten dat Latifi dat wordt.
[ Voor 28% gewijzigd door Wok op 25-11-2019 18:18 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ik denk het niet. Motoren testen kunnen ze ook na de race bij de eerste tests doen, verder heeft ie vast nog wel wat in de poule.nachtnet schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:44:
Gaat Bottas nog een pu-gridstraf nemen? Of toch een afgeschreven motor uit de poule pakken?
Volgens een AMuS bericht was die verwachting er eigenlijk niet, maar dat was vrij kort na de race; hardware-lover in "[F1 2019] Race 20 GP van Brazilië"Martinspire schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:57:
[...]
Ik denk het niet. Motoren testen kunnen ze ook na de race bij de eerste tests doen, verder heeft ie vast nog wel wat in de poule.
Overigens meen ik me te herinneren dat ze al aangaven dat de motor uit ging voor er echt schade was, dus die is waarschijnlijk gewoon te redden.
Testing, one, two ...
Dit hele decennium is voorbij gevlogen, voelt pas als een paar jaar gleden dat Alonso tegen RBR vocht,Wom schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:32:
Dit seizoen is wel voorbij gevlogen he? Het is gewoon al de laatste race van het seizoen, terwijl ik er eigenlijk pas net lekker in zit.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
We hoeven niet meer te kijken! We weten de uitslag alJasphur schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 08:28:
De laatste alweer... En dan kan ik hem ook nog niet eens live zien...
PSN: xMaurice93
Mijn boefje is liev!
Valt mee. Eerste test is al op 19 februari. Is iets meer dan 2,5e maand. Daarvoor nog een aantal team presentaties, dus dan kan het speculeren weer beginnen.JB schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:04:
Oh man, 4 maanden "niets"... Hopelijk nog een mooie race ipv anticlimax maar daarna wordt het afzien
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die gaat ook pas in januari weer verderRudolf schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:33:
Dan maar formule e volgen....
Als die komt vlak voor de start van het nieuwe seizoen dan moet je alsnog lang wachten!Siebeh schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:16:
Ik kijk al weer uit naar de nieuwe Netflix serie, Drive to Survive 2
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nice, Max wint hem dit jaar dus.Jasphur schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 08:28:
De laatste alweer... En dan kan ik hem ook nog niet eens live zien...
Ja, nou, je moet je ook afvragen waarom Hamilton zijn batterij "leeg had laten lopen". Om het gat van 2.1 /2.4 seconde op Max dicht te rijden en de outlap te knallen. Hij was dus niet per sé sneller (wat ik eerst dacht tijdens de race, en had nog meer banden over) maar investeerde zijn batterij om dat gat steeds te dichten voor/tijdens de undercut. Max investeerde zijn Batterij dan in zijn Eigen outlap en bij de overtake. Daarom moet het ook steeds direct gebeuren. Verschil was verder nihil. Als ik eerlijk ben was denk ik de merc nog wel ietsje sneller. Dat zal hier denk ik nog meer het geval zijn. Maar ik ben hoopvol. Hopelijk weer een mooie race.Martinspire schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:04:
Ben benieuwd naar de race als de performance van de top een beetje bij elkaar zit. Ik verwacht dat Mercedes hier weer dominant is, vooral vanwege de laatste sector. We zijn verder weer op zeeniveau, met een warme baan die toch wat afkoelt in het donker. De omstandigheden die voor Mercedes dit seizoen het beste zijn gebleken. Afgelopen race was wellicht wat vertekend hoe goed de Honda motor was. Verstappen kon Hamilton inhalen omdat die telkens zijn batterij leeg had laten lopen (wat ik van Mercedes niet had verwacht), dus wellicht zijn ze deze keer wel aan elkaar gewaagd.
Ik hoop dat Kubica en Hulkenberg de race gewoon uit kunnen rijden. Zodat ze wellicht wat donuts bij de outlap kunnen maken. Zou het wel gaaf vinden als ze elk jaar de rijders wat laten doen die komend jaar er niet meer bij zitten omdat je te vaak niet weet of iemand nog terug gaat komen.
een treffende spreuk
Met die van Frankrijk beginnen, dan valt de rest alleen maar meePierre schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:44:
Als ik zin heb kijken ik alle races nog een keer terug
Testing, one, two ...
Maar hij had hem toch wat terug kunnen schroeven toen ie voorbij Max was? In ieder geval voldoende om een aanval af te weren? Zeker in het middenstuk waar inhalen lastig is. Hij zat achter Leclerc en het team had hem hier echt beter in moeten coachenpro_6or schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:48:
[...]
Ja, nou, je moet je ook afvragen waarom Hamilton zijn batterij "leeg had laten lopen". Om het gat van 2.1 /2.4 seconde op Max dicht te rijden en de outlap te knallen. Hij was dus niet per sé sneller (wat ik eerst dacht tijdens de race, en had nog meer banden over) maar investeerde zijn batterij om dat gat steeds te dichten voor/tijdens de undercut. Max investeerde zijn Batterij dan in zijn Eigen outlap en bij de overtake. Daarom moet het ook steeds direct gebeuren. Verschil was verder nihil. Als ik eerlijk ben was denk ik de merc nog wel ietsje sneller. Dat zal hier denk ik nog meer het geval zijn. Maar ik ben hoopvol. Hopelijk weer een mooie race.
Ik denk dat het plan was "zo snel mogelijk voorbij LEC" vervolgens zit max een tijdje "vast" achter LEC en kan HAM de batterij opladen. Maar helaas, max was er veel eerder als verwacht.Martinspire schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:52:
[...]
Maar hij had hem toch wat terug kunnen schroeven toen ie voorbij Max was? In ieder geval voldoende om een aanval af te weren? Zeker in het middenstuk waar inhalen lastig is. Hij zat achter Leclerc en het team had hem hier echt beter in moeten coachen
Maar dat is ook een beetje wat @Martinspire zegt. In het bochtige middelste gedeelte zou die geen echt voordeel hebben van de extra PKs. Daar komt het aan op stuurmanskunsten om sneller te zijn en inhalen is al moeilijk en doe je ook "met het stuur" en niet "met het pedaal". In dat deel van de ronde had Hamilton de motor dus weer iets terug kunnen schroeven zodat die opkomen rechte stuk wel nog wat over had in de accu. Nu kwam die schijnbaar al met een vrijwel lege accu het rechte stuk op, terwijl je daar die extra PKs juist het hardst nodig hebt.garriej schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:55:
[...]
Ik denk dat het plan was "zo snel mogelijk voorbij LEC" vervolgens zit max een tijdje "vast" achter LEC en kan HAM de batterij opladen. Maar helaas, max was er veel eerder als verwacht.
Testing, one, two ...
Hamilton heeft eerst 2.4 secoden goed moeten maken in de laatste ronde voor zijn pitstop op Max. Dat is een extra snelheid die hij heeft moeten investeren tov Max die Max niet heeft hoeven doen (simpelweg omdat hij voor lag op Lewis). Daarna allebei een full pull outlap (gen batt recovery) en toen zat Max alweer binnen 3 kwart Ronde (dus Max heeft niet eens een volledige outlap hoeven full pullen) aan de staart van Lewis (ondanks Charles) die 3 kwart ronde die Lewis dus extra had na zijn outap is niet genoeg geweest om de batterij weer genoeg opgeladen te hebben.RobertMe schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:05:
[...]
Maar dat is ook een beetje wat @Martinspire zegt. In het bochtige middelste gedeelte zou die geen echt voordeel hebben van de extra PKs. Daar komt het aan op stuurmanskunsten om sneller te zijn en inhalen is al moeilijk en doe je ook "met het stuur" en niet "met het pedaal". In dat deel van de ronde had Hamilton de motor dus weer iets terug kunnen schroeven zodat die opkomen rechte stuk wel nog wat over had in de accu. Nu kwam die schijnbaar al met een vrijwel lege accu het rechte stuk op, terwijl je daar die extra PKs juist het hardst nodig hebt.
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq