? we missen de helft van het incident volgens mij.pinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:45:
Incident noted. Her zal eens niet met Verstappen
Wat volgens mij reed ham achter ver bij verlaten pitstraat..
Hoezo dat dan?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
? we missen de helft van het incident volgens mij.pinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:45:
Hoezo dat dan?
"When you grow up your heart dies"
Doet Max niet mee dan?Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:47:
Zo, jongetjes zijn klaar met rijden, op naar de grote mannen kwalificatie
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
1 naam : Garry Connellypinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:45:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Kvyat zat niet in een snelle ronde...maar wat mij betreft ook geen straf waard btwdemonic schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:46:
[...]
? we missen de helft van het incident volgens mij.
[...]
Hoezo dat dan?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
De laatste tijd deelt hij niet zoveel straffen meer uit aan Max.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Boordradio's worden niet 1 op 1 doorgegeven. Die worden eerst gescreend en dan pas doorgegeven. Daar kan dus zomaar een minuut tussen tussen zitten. Oftewel, boordradio's zijn niet realtime.tweakduke schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:46:
Vervelende van het nieuws van Olav is dat je niet weet wat je moet geloven.
LEC kreeg nog op de boordradio: can you go faster? Not on these tires antwoordt hij.
Vervolgens pit en 2e run in Q2 en bam p1 en p2 op dezelfde band terwijl hij niet sneller zou kunnen?
Mjah blijft vaag.
Klopt, lastig oordelen zo.demonic schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:46:
[...]
? we missen de helft van het incident volgens mij.
Stap 1: Nooit Olav geloven.tweakduke schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:46:
Vervelende van het nieuws van Olav is dat je niet weet wat je moet geloven.
LEC kreeg nog op de boordradio: can you go faster? Not on these tires antwoordt hij.
Vervolgens pit en 2e run in Q2 en bam p1 en p2 op dezelfde band terwijl hij niet sneller zou kunnen?
Mjah blijft vaag.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De broer van Lewis is dan ook niet zo interessant.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:48:
[modbreak] Kan het nu ophouden met de zus van Stroll? Serieus, een dame en meteen gaat het daar alleen over... [/modbreak]
[ Voor 77% gewijzigd door tweakduke op 02-11-2019 22:56 ]
Daar heeft pa Stroll een voorzetje in gegeven...sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:43:
[...]
Mama is Belgian fashion designer Claire-Anne Callens.
Ik denk een Ferrari,geen idee welke.Bensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:50:
max of lewis pakken pole.
nou nou
[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 02-11-2019 22:57 . Reden: Quote aangepast ]
Ik zou het doen!
Idd, dat kan beter in een eigen topic: F1-vrouwenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:48:
[modbreak] Kan het nu ophouden met de zus van Stroll? Serieus, een dame en meteen gaat het daar alleen over... [/modbreak]
Heterosexuele nerds van het mannelijke geslacht.sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:49:
[...]
De broer van Lewis is dan ook niet zo interessant.
Allemaal nerds hier, dan krijg je dat....
Nou nou, moet dat echt zo? Kunnen we de voetbal cultuur achter ons laten?
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-11-2019 23:08 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Pas nou op ...
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-11-2019 23:09 ]
Als dat gaat gebeuren moeten ze bij Red Bull weer iets anders verzinnen om mee naar de FIA te gaan.
Ja dusSmultie schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:50:
Benieuwd of ze sneller gaan dan vorig jaar
vanaf volgende race toch pas? of begrijp ik dat verkeerd?Deadsy schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:52:
[...]
Als dat gaat gebeuren moeten ze bij Red Bull weer iets anders verzinnen om mee naar de FIA te gaan.
[ Voor 22% gewijzigd door TinusTegengas op 02-11-2019 22:55 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
[ Voor 47% gewijzigd door Pyrone89 op 02-11-2019 22:54 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 48% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-11-2019 22:54 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Deze run wel ja.Pyrone89 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:53:
Gaat tussen Mercedes en Ferrari
mooi
I served in a company of heroes.
Ik zou het doen!
Die was niet optimaal idd.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Welnee, Max is zijn banden nog aan t opwarmen.Pyrone89 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:53:
Gaat tussen Mercedes en Ferrari.
Max rijdt erg sterk maar zijn auto komt net tekort
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb nog niemand van de top dat zien doen 🤔VidaR-9 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:54:
[...]
Die was niet optimaal idd.
Maakt hij ook gebruik van die shortcuts in de S'en?
Samsung Flip 7
Jasjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:55:
Zal er nog onder de 1:32 gereden gaan worden? Het zit er in ieder geval heel dichtbij.
Volgens mij pakte HAM hem net wel ergens.dave1972 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:55:
[...]
Ik heb dat niemand van de top dat zien doen 🤔
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
omdat ze daar geen voordeel ervan krijgenHarry Nak schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:55:
Waarom mogen ze in bocht 9 wel van de kerbs?
Ik zou het doen!
nope, accu moet leeg zijn bij vertrek uit pitWulfric92 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:56:
Mogen ze in de pitbox een lader aansluiten op de accu?
Dat vraag ik me ook al afHarry Nak schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:55:
Maar niet zoals Norris deedVidaR-9 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:56:
[...]
Volgens mij pakte HAM hem net wel ergens.
Samsung Flip 7
Winst is nihilHarry Nak schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:55:
Ja mag, zelfs in parc fermee maar het lijkt zelfs zo te zijn dat tijdens een in-lap vanuit de pits naar de grid op zondag die accu al vrijwel volledig is opgeladen. Ik gok daarom dat tijdens een in-lap in Q3 dat ook het geval zal zijn.Wulfric92 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:56:
Mogen ze in de pitbox een lader aansluiten op de accu?
Ik zou het doen!
Hopelijk volgend jaar nog een stapje,zeker wat betreft race pace. Het zou mooi zijn om 4 teams te hebben die een gooi kunnen doen naar de overwinning!NotSoSteady schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:57:
Echt krankzinnig hoeveel vooruitgang McLaren heeft geboekt ten opzichte van vorig jaar.
Beter dan te laat en helemaal geen kans op een polesjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:58:
Max vraagt zich af of ze niet wat vroeg op de baan zijn.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kan ook zo maar P5 worden; zit echt dicht bij elkaar...
Hij is al sneller dan vorig jaar toch? Dus feitelijk heeft ie dat al gedaanSpotmatic schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:56:
Kom op Max. Rijd je beste rondje ooit!
PSN: xMaurice93
Ik zou het doen!
een treffende spreuk
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Om te huilen zelfs, missen werkelijke alles deze laatste ronden.Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:02:
Regie ook lekker bezig. pfff....
Samsung Flip 7
Qua kwalificatie wel maar voor Max is dit een prima prestatie.redfoxert schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:02:
Dit was best wel een grote anti-cliMAX eigenlijk ...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq