![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 19
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 19
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik hoop het! de racepace hadden ze zeker!Spotmatic schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:02:
Present! Laat ik mijn vraag van vorige race eens herhalen: geloven we dat Max dit keer niet de lul is?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Durf je te geloven dat Max deze keer niet de lul zal zijnSpotmatic schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:02:
Present! Laat ik mijn vraag van vorige race eens herhalen: geloven we dat Max dit keer niet de lul is?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Max z'n motor ploft?Boinkie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:14:
Present! Kunnen we het gezeur over Max achterwege laten in dit topic en weer eens meer op techniek focussen? 😎
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Als max er tussen zit, word de racesnelheid waarschijnlijk een stuk hoger.Snowhite0901 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:19:
Ach, ik hoop gewoon op een leuke race waarbij fer en merc ook elkaar eens in durven te halen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
⛔ Trackers of betalen ⛔
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nee hoor, als Bottas niet gecrashed was had Vettel de pole gepakt.meenkdrie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:51:
Ferrari heeft hun trucje even uitgezet? Misschien tot volgend seizoen, misschien helemaal omdat het te heet onder de voeten werd (100% gok van mijn kant).
Dit kan nog wel eens een spannende q worden.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Here they are!🍩🍩🍩
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 22 oktober 2019
The #Fit4F1 selected sets for the #USGP 🇺🇸! https://t.co/a96zIDrMtE pic.twitter.com/fEQKvECzCY
[ Voor 36% gewijzigd door MuVo op 29-10-2019 11:27 ]
Gebruiken ze nou donut-emoji's voor wielen? Is dat toevallig alleen voor de USA?
[ Voor 32% gewijzigd door Gaargod op 29-10-2019 09:25 ]
En waarom zou Vettel de pole gepakt hebben? Zo veel sneller was die helemaal niet en de Ferrari's waren alleen in de 1e sector sneller dan de Red Bulls.Chiron schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:02:
[...]
Nee hoor, als Bottas niet gecrashed was had Vettel de pole gepakt.
Tijdens de race hebben ze Leclerc te vroeg naar binnen gehaald en Vettel te laat. Het gebruikelijke snelste-auto-beroerde-strategie wederom dus
Honda/RBR zat er goed bij, mede dankzij hoogteverschil/luchtdruk.. moet het nog zien of ze er in Austin ook goed bij zitten.
Heeft volgens mij te maken met een concert wat voorafgaand wordt gegeven.pilskes schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:16:
Wel klote dat we zo hard tegen het einde van het seizoen gaan!
Om 23:00 pas de kwali??
En ik maar denken dat F1 het main event is...TakeAway schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:25:
[...]
Heeft volgens mij te maken met een concert wat voorafgaand wordt gegeven.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
VET was voordat ie zn ronde afbrak wel degelijk bezig aan een snelle. Maar hoofdmoot blijft dat de tactiek bij Ferrari echt om te huilen is.Andyk125 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:24:
[...]
En waarom zou Vettel de pole gepakt hebben? Zo veel sneller was die helemaal niet en de Ferrari's waren alleen in de 1e sector sneller dan de Red Bulls.
Red Bull heeft blijkbaar altijd in Mexico minder last van het hoogteverschil en minder problemen met opwarmende remmen en banden. Je merkte het tijdens de race al, Ferrari en Mercedes konden niets aanvallend doen, het was gewoon een grote optocht.
Als er iets is waar Ferrari keer op keer kapot op gaat dan is het strategie. Mercedes geeft bakken met geld uit om allerlei situaties te simuleren, dit werkt niet altijd maar het pakt al jaren heel goed uit voor ze. Zolang er niet al te gekke onvoorspelbare zaken gebeuren krijgen ze het toch voor elkaar om op strategie te winnen.
Red Bull is qua strategie altijd de smaakmaker, ze proberen altijd wat anders te doen dan de concurrentie om op deze manier voordeel te behalen. Ze moeten ook wel want ze hebben niet de snelste auto. Soms pakt dat goed uit maar niet altijd, maar ze zijn wel zo slim om dit altijd met 1 auto te doen.
Ferrari daarentegen neemt nooit het voortouw in strategie en pit stops. Ze reageren vooral op Mercedes en Red Bull als counter en als ze toch wat proberen dan is het vaak het verkeerde. Ik vraag mij persoonlijk echt af hoe men daar de tactiek bepaald. Opvallend genoeg dat men dit weekend tijdens interviews lieten doorschemeren dat de rijders ook best nog wat inbreng hebben. Terwijl hoe stom dat ook klinkt erg dom is, die hebben niet het overzicht wat het team wel heeft.
Dit weekend tijdens de pit-stops blijkt maar weer dat het een team sport is en hoewel de rijders het meeste moeten doen zijn die pit stops net zo belangrijk.
Erg benieuwd wat het dit weekend gaat worden, ik hoop dat we weer wat mooie acties gaan zien en dat men weer wat meer risico als team durft te nemen in plaats van dat het weer een grote optocht wordt!
VS he, daar hebben ze er altijd een heel circus om de race heen om het interessant te houden voor de Amerikanen.. is ook niet de eerste keer dat ze met de tijd schuiven ivm events om de F1 heen.Ome Ernst schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:27:
[...]
En ik maar denken dat F1 het main event is...
[ Voor 7% gewijzigd door Chiron op 29-10-2019 09:29 ]
Tsja... in de US draaien ze het gewoon omOme Ernst schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:27:
[...]
En ik maar denken dat F1 het main event is...
[ Voor 13% gewijzigd door TakeAway op 29-10-2019 09:31 ]
Vind je? Dit seizoen kan niet snel genoeg voorbij zijn voor mij. Op naar 2020 met nieuwe kansen voor RB.pilskes schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:16:
Over techniek mag je het in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 hebben, hier mogen we lekker speculeren over de aankomende race.Boinkie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:14:
Present! Kunnen we het gezeur over Max achterwege laten in dit topic en weer eens meer op techniek focussen? 😎
"When you grow up your heart dies"
Kan ook zijn dat het trucje in Mexico uit stond omdat het trucje daar niet werkte in de ijle lucht. En Red Bull gaf aan dat ze ongeveer 0,5s verloren op de Ferrari's op de rechte stukken. Dat klinkt nog niet perse alsof het trucje uit stond.meenkdrie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:51:
Ferrari heeft hun trucje even uitgezet? Misschien tot volgend seizoen, misschien helemaal omdat het te heet onder de voeten werd (100% gok van mijn kant).
Ik heb vooral erg veel leuke, spannende races gezien dit seizoen. Dat mag nog wel even doorgaan. Dat RB na de zomer niet zo goed gaat is jammer. Maar Mexico ging opzich weer erg goed. Het kampioenschap is al beslist voor de zomerstop.Jimmy J. schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:31:
[...]
Vind je? Dit seizoen kan niet snel genoeg voorbij zijn voor mij. Op naar 2020 met nieuwe kansen voor RB.
Overigens hoop ik op de eerste, eerlijke vergelijking tussen Max en Albon (ja, die hebben we nog niet gehad).
Ik heb bij de race van Mexico gestemd op Albon als Driver of the DayJimmy J. schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:31:
[...]
Vind je? Dit seizoen kan niet snel genoeg voorbij zijn voor mij. Op naar 2020 met nieuwe kansen voor RB.
Overigens hoop ik op de eerste, eerlijke vergelijking tussen Max en Albon (ja, die hebben we nog niet gehad).
Feit is zelfs dat de redbulls op het rechte stuk maar 2 - 3 tiende verloor.RobertMe schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:32:
[...]
Kan ook zijn dat het trucje in Mexico uit stond omdat het trucje daar niet werkte in de ijle lucht. En Red Bull gaf aan dat ze ongeveer 0,5s verloren op de Ferrari's op de rechte stukken. Dat klinkt nog niet perse alsof het trucje uit stond.
DOTD is ook niks meer dan een populariteitscompetitie, Het heeft geen enkele toegevoegde waarden of word niet gebaseerd op statistieken.MuVo schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:35:
[...]
Ik heb bij de race van Mexico gestemd op Albon als Driver of the Day. Puur een stabiele race voor Albon, maar er zat meer in als hij niet in het verkeer kwam na de pitstop.
Dat Max door fouten een mooie inhaal actie neer zet naar top 6 is prima, dat moet je minimaal kunnen verwachten van een Red Bull & Max. Maar dat wil niet zeggen dat Max mede door zijn gemaakte fouten (te vroege inhaal acties die fout lopen) Driver of the Day heeft verdiend.
[ Voor 44% gewijzigd door Martin0 op 29-10-2019 09:36 ]
In Austin blijft het droog, maar ik hoop nog op een echte super kletsnatte race in Brazilie.Jimmy J. schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:31:
[...]
Dit seizoen kan niet snel genoeg voorbij zijn voor mij.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Daar ben ik mee eensMartin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:35:
[...]
Feit is zelfs dat de redbulls op het rechte stuk maar 2 - 3 tiende verloor.
[...]
DOTD is ook niks meer dan een populariteitscompetitie, Het heeft geen enkele toegevoegde waarden of word niet gebaseerd op statistieken.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dat hangt samen met de lagere luchtdruk -> minder drag. Het lagere zuurstofgehalte daardoor nivelleert de boel een beetje, zie ook Renault dat nog prima aan kon haken in de top 7 voordat er iets stuk ging bij Sainz en Hulk de muur in werd getorpedeerd.Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:35:
[...]
Feit is zelfs dat de redbulls op het rechte stuk maar 2 - 3 tiende verloor.
Zou mooi zijn, maar even denken wanneer Hamilton voor het laatst uitviel zonder mechanische problemen. Uhhhhh echt heel lang geleden.Leon Zwiers schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:28:
Zou voor de spanning mooi zijn als HAM in de muur beland en BOT wint.
Maar het zal wel HAM --> WK zijn dit weekend.
Hopen maar dat Ferrari weer domme dingen doet en LEC zijn auto in de prak rijdt
De laatste die ik me herinner(geen idee of dat de laaste was) Redbull ring 2018Rudolf schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:44:
[...]
Zou mooi zijn, maar even denken wanneer Hamilton voor het laatst uitviel zonder mechanische problemen. Uhhhhh echt heel lang geleden.
Zonder mechanische problemen (dus eigen fout) is uiteraard Spanje 2016Rudolf schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:44:
[...]
Zou mooi zijn, maar even denken wanneer Hamilton voor het laatst uitviel zonder mechanische problemen. Uhhhhh echt heel lang geleden.
[ Voor 5% gewijzigd door ZieglerNichols op 29-10-2019 11:30 ]
Yes! Burgers and beers!basvn schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:00:
Zin an!
Lekker hamburgers eten voor de race
@pinda powerrr vergeet je ons niet hier?
Waiting on the world to change
Ik kon het gisteravond niet vinden. Bedankt.
Ook aangepast.Gaargod schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:24:
Volgens de F1 mobile app en F1 website is de Q om 22:00 !
https://www.formula1.com/en/racing/2019/United_States.html
Edit
Tevens zijn de FP 1 & 2 tijden anders / uur eerder.
Iets met zomertijd toen dit topic werd gemaakt oid?
[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-10-2019 10:56 ]
Volgens mij 4 punten meer pakt als Bottas.Martinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:47:
Wat is voor komend weekend de "Hamilton wint als..." ?
Hamilton wint als hij gewoon zn rondjes rijd en de pit in gaat als dat van james moet.Martinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:47:
Volgens de FIA-site om 22:00.pilskes schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:16:
Als je op deze manier naar de wedstrijden kijkt is het niet zo leuk nee. Het maakt mij niet zo heel veel uit, als Max het goed doet ben ik blij, maar als hij uitvalt of iets dergelijks vind ik het niet zo dat er niets meer aan is, er zijn vaak genoeg nog leuke wedstrijden geweest zonder een Max op het podium.Jimmy J. schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:31:
[...]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Martinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:47:
Daar ga ik ongeveer in mee.basvn schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:54:
[...]
Volgens mij 4 punten meer pakt als Bottas.
zal is kijken of ik iets kan vinden
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Ah, zo werkt het.Wok schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:01:
@Saturnus Dan wint HAM alsnog, want hij heeft meer overwinningen behaald.
4 punten of meer dus. denk dat die kans groter is als dat BOT 3x wint + snelste ronde paktSaturnus schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:58:
[...]
[...]
Daar ga ik ongeveer in mee.
Bottas kan nog tot 289+75+3=367 komen. Hamilton heeft nu 363.
Dus Hamilton moet gewoon (los van wat Bottas doet) 4 of meer punten pakken.
Geen idee hoe het werkt als beide na de laatste race op 367 staan.
[ Voor 22% gewijzigd door Wok op 29-10-2019 11:12 ]
Of "James, this is Valtteri, [beep] off."Wok schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:10:
@basvn @Saturnus Sterker nog: als BOT niet wint, heeft HAM hem al binnen.
Zelfs als HAM geen enkel punt scoort, is-ie WK als BOT 2e wordt:
HAM 363, BOT 289+18=307, verschil is dan 56 punten en na komend weekend zijn er nog maximaal 52 punten te behalen.
Met andere woorden: als MERC in de Q een front row lockout heeft en na de start ligt BOT op kop, dan is het na de eerste bocht "Valtteri, it's James..."
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
die 50% hoeft niet eensMartin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:13:
Om de 90-50-10 in traditie te houden:
90% Ham word kampioen.
50% Bottas krijgt teamorders om Ham kampioen te maken
10% Ham word uit de race gereden of rijd zichzelf uit de race.
Degene wie de banden het best op temperatuur kan krijgen. (en houden).angerblub schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:55:
Het lijkt er op dat het een koud weekend gaat worden in Austin, temperaturen rond een graad of 10 het hele weekend. Wiens voordeel gaat dat zijn?
klopt daarom heb ik m ff aangepast./basvn schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:18:
[...]
die 50% hoeft niet eens
HAM moet wel op een hele beroerde plek komen als hij niet eens 6e kan worden (6e is minimaal haalbare voor FER/MERC/RBR)
Hij heeft een P8 nodig, dus dat lukt wel![]()
Afgelopen 2x is hij ook WDC geworden door niet op het podium te eindigen, laat die traditie er maar in zitten
Hail to the king baby!
*sowieso
Nee het trucje is er nog gewoon. En het schijnt dat Toto heeft gezegd dat Merc inmiddels weet hoe en wat en ze er aan werken om het volgend jaar ook te hebben.meenkdrie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:51:
I served in a company of heroes.
En dat verteld die ons niet eens wat het trucje nu is, wat flauw van hem.Vuvuzela schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:34:
[...]
Nee het trucje is er nog gewoon. En het schijnt dat Toto heeft gezegd dat Merc inmiddels weet hoe en wat en ze er aan werken om het volgend jaar ook te hebben.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Hamilton hoeft maar twee punten te scoren om kampioen te worden en dan moet bottas alles winnen en elke race de snelste ronde rijdenDataGhost schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:25:
Ik denk niet dat er teamorders of wat dan ook komen zodat Hamilton dit weekend al kampioen wordt. Dat klinkt echt als een Ferrari-tactiek, ze maken zichzelf er vooral belachelijk mee. Het signaal wat dat verder afgeeft is dat ze geen vertrouwen hebben dat Hamilton op eigen kracht kampioen kan worden in 3 races met zo'n voorsprongConstructeurskampioenschap hebben ze al, dus ik zou ze lekker laten racen. Voor mijn part rijden ze elkaar kapot (dan is Hamilton ook kampioen, overigens
) dat maakt voor het team verder niks uit. Laat ze maar lekker racen.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ah, het zijn de meer gekuiste versies zie ik, "we" houden het netjeswarp schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:42:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
We've got the U. We've got the S. We've got the A. Let's go U-S-A!
Testing, one, two ...
Dan kun je er donder op zeggen dat dat trucje volgend jaar verboden is.Vuvuzela schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:34:
[...]
Nee het trucje is er nog gewoon. En het schijnt dat Toto heeft gezegd dat Merc inmiddels weet hoe en wat en ze er aan werken om het volgend jaar ook te hebben.
Ligt eraan of het binnen het regelement valt of niet.sjaool schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:05:
[...]
Dan kun je er donder op zeggen dat dat trucje volgend jaar verboden is.
Ik denk dat al de andere teams bezwaren gaan indienen omdat zij dat trucje niet voor elkaar krijgen dat de FIA er dan nog eens goed naar gaat kijken.Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:10:
[...]
Ligt eraan of het binnen het regelement valt of niet.
En natuurlijk hoe erg de FIA het op zijn heupen heeft zoals bvb bij het groundeffect en de dubbele defuser.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Gezien de twee voorgaande jaren wel. Daar nam HAM ook alle shine van VER zijn overwinningen weg...Oogje schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:25:
Eens even zien, als HAM kampioen wordt, betekent dus dat VER de race gaat winnen?
Het is niet alleen dat. Bottas moet winnen + snelste ronde én Hamilton mag verder geen punten meer pakken. 3x 0 resultaat van Hamilton zie ik echt niet gebeuren.SnowDude schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:47:
[...]
Hamilton hoeft maar twee punten te scoren om kampioen te worden en dan moet bottas alles winnen en elke race de snelste ronde rijdenDus daarvoor zijn teamorders echt niet nodig
De vraag is echter, als hij nu twee keer uitvalt(crash, mechanisch iets whatever) Volgen er dan de derde race teamorders? Of mag bottas dan echt proberen het kampieonschap te pakken.Martinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:28:
[...]
Het is niet alleen dat. Bottas moet winnen + snelste ronde én Hamilton mag verder geen punten meer pakken. 3x 0 resultaat van Hamilton zie ik echt niet gebeuren.
Ik denk dat het team het weinig uitmaakt eigenlijk. Maar Lewis heeft toch alle geluk van de wereld, dus ik zie dat echt niet gebeuren. Zelfs als ie in de eerste ronde met 3 lekke banden weer terug in de pits komt, haalt ie de punten wonderbaarlijk toch wel.garriej schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:36:
[...]
De vraag is echter, als hij nu twee keer uitvalt(crash, mechanisch iets whatever) Volgen er dan de derde race teamorders? Of mag bottas dan echt proberen het kampieonschap te pakken.
Ja tuurlijk, als hij niet echt uitvalt red je de 6e plek altijd, zie ook mexico met verstappenMartinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:40:
[...]
Ik denk dat het team het weinig uitmaakt eigenlijk. Maar Lewis heeft toch alle geluk van de wereld, dus ik zie dat echt niet gebeuren. Zelfs als ie in de eerste ronde met 3 lekke banden weer terug in de pits komt, haalt ie de punten wonderbaarlijk toch wel.
Bij HAM is dat geluk geen toeval meer. Als je zo stabiel rijdt dan ben je natuurlijk ook altijd wel in de positie om te profiteren van domme fouten van een RBR of FER. Is ook een mooie eigenschap om te hebben.garriej schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:42:
[...]
Ja tuurlijk, als hij niet echt uitvalt red je de 6e plek altijd, zie ook mexico met verstappen
Hij wordt gewoon kampieon, maar wat zou het een stunt zijn als hij drie 0 resultaten haalt. Het geluk is een keer op natuurlijk. aan de andere kant, als je al 7 jaar geluk heb, is het dan wel geluk of doe je iets beter als de rest?
Als je afgelopen 2 races mee rekent, heeft Hamilton dit jaar minimaal 5 keer een overwinning cadeau gehad. Het begon allemaal met motorfalen in Bahrein. De meeste keren wint ie doordat Ferrari slechte calls maakt of omdat ie gratis pitstops kan maken. En dan heb je nog dat bepaalde concurrenten eraf worden gehaald (Vettel die Verstappen eraf ketst in Engeland of Bottas die Verstappen snijdt in Mexico waarbij je niet meer alleen kunt concluderen dat ie wat beter doet. Hij heeft gewoon echt veel mazzel en ik denk dat dat ook de reden is dat Verstappen volgend jaar geen kampioen gaat worden als ie wel een competitieve auto heeft. Tuurlijk, je moet er zijn, maar dit gaat echt veel verder dan simpelweg er zijn.garriej schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:42:
[...]
Ja tuurlijk, als hij niet echt uitvalt red je de 6e plek altijd, zie ook mexico met verstappen
Hij wordt gewoon kampieon, maar wat zou het een stunt zijn als hij drie 0 resultaten haalt. Het geluk is een keer op natuurlijk. aan de andere kant, als je al 7 jaar geluk heb, is het dan wel geluk of doe je iets beter als de rest?
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 29-10-2019 12:47 ]
Denk dat de vraag is :garriej schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:36:
[...]
De vraag is echter, als hij nu twee keer uitvalt(crash, mechanisch iets whatever) Volgen er dan de derde race teamorders? Of mag bottas dan echt proberen het kampieonschap te pakken.
Denk ik ook. En Mercedes wint liever WDC in USA dan in Brazilië. Qua marketing is de VS vele malen interessanter. Dus hoe dan ook Hamilton wordt WDC.basvn schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:46:
[...]
Denk dat de vraag is :
Kan bottas 3e winnen én snelste ronde pakken.
dat HAM die 4 punten pakt, is een stuk groter
Maar hij is er wel, voor zijn teammaat en voor de andere concurenten. Bahrein, motor probleem + vettel spin. Zie je ham wel is spinnen onder druk? Nee, dus dat doet hij al beter.Martinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:46:
[...]
Als je afgelopen 2 races mee rekent, heeft Hamilton dit jaar minimaal 5 keer een overwinning cadeau gehad. Het begon allemaal met motorfalen in Bahrein. De meeste keren wint ie doordat Ferrari slechte calls maakt of omdat ie gratis pitstops kan maken. En dan heb je nog dat bepaalde concurrenten eraf worden gehaald (Vettel die Verstappen eraf ketst in Engeland of Bottas die Verstappen snijdt in Mexico waarbij je niet meer alleen kunt concluderen dat ie wat beter doet. Hij heeft gewoon echt veel mazzel en ik denk dat dat ook de reden is dat Verstappen volgend jaar geen kampioen gaat worden als ie wel een competitieve auto heeft. Tuurlijk, je moet er zijn, maar dit gaat echt veel verder dan simpelweg er zijn.
Ik denk eerlijk gezegd dat het winnen van een WDC in een bepaalde race niet echt veel impact daar op heeft.Martinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:48:
[...]
Denk ik ook. En Mercedes wint liever WDC in USA dan in Brazilië. Qua marketing is de VS vele malen interessanter. Dus hoe dan ook Hamilton wordt WDC.
Dit jaar in Duitsland noggarriej schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:53:
[...]
Maar hij is er wel, voor zijn teammaat en voor de andere concurenten. Bahrein, motor probleem + vettel spin. Zie je ham wel is spinnen onder druk? Nee, dus dat doet hij al beter.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq