Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 02-11-2019 23:04 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
PSN: xMaurice93
0.06. Tsjaredfoxert schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:02:
Dit was best wel een grote anti-cliMAX eigenlijk ...
Tussen BOT en VET?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
met lec weer achter hem? doubtMaurice079 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:04:
Laat hem nu alsjeblieft een keer uit de malaise blijven in de eerste ronde. Ik ben wel een beetje klaar met dat gekloot in ronde 1
Zou de flow meter echt zo beduveld zijn?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Leclerc en Hamilton dan maar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou, anders ik wel. Nu mag het wel een keer iemand anders zijnMaurice079 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:04:
Laat hem nu alsjeblieft een keer uit de malaise blijven in de eerste ronde. Ik ben wel een beetje klaar met dat gekloot in ronde 1
met Bottas op pole en Ham 5 zal Ham HEEEEELl voorzichtig zijnMaurice079 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:04:
Ik zou het doen!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gaat interessant worden morgen, verschillende strategieën, de Ferrari's gesplitst. Ben benieuwd!
Waiting on the world to change
Denk eerder bij Max haha. Zeker nu ie het aan de stok heeft met Ham.
"When you grow up your heart dies"
Hij zit goed in zijn vel.
[ Voor 29% gewijzigd door sjaool op 02-11-2019 23:06 ]
Dat dus, als ALB de ballen heeft, dan kan hij voor een mooie race zorgen. HAM weghouden en VER kans geven.sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:05:
ALB op soft achter HAM en LEC... Het is te hopen dat hij het hen een beetje lastig weet te maken zodat VER zich kan concentreren op BOT en VET.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
NietTommyGun schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:07:
In welke ronde zullen ze Bottas opofferen morgen?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Net zo voorzichtig dan vorige week bedoel je?rammes schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:04:
[...]
met Bottas op pole en Ham 5 zal Ham HEEEEELl voorzichtig zijn
Testing, one, two ...
Amerikanen houden van gebeuk en crashes dus tjaDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:08:
Zo te horen zijn ze in de VS dus wel grote Verstappen fans.
5eBensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:02:
dat gaat een erg interesante start worden zo morgen! ham start gewoon als 6e ;o
Edd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:04:
[...]
Als deze tendens zich voortzet...
Dan start hij morgen op P3 en wint de race
Samen uit, samen thuis.yorkick schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:05:
Lando wacht netjes even op zijn teamgenoot, wil gezellig samen teruglopen.
Die Amerikanen hadden het veld liever in Nascar wagens aan de start willen zien staan... Dat zou wat wezen zeg...TommyGun schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:08:
[...]
Amerikanen houden van gebeuk en crashes dus tja
Mooi, klonk als een verkapte steunbetuiging van di Resta voor alle kritiek van afgelopen week
No matter the age, never lose the Kramer inside
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan zullen ze maar wat blij zijn als Leclerc weer eens anderen gaat aanrijden en Vettel weer eens spint.TommyGun schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:08:
[...]
Amerikanen houden van gebeuk en crashes dus tja
Dat maakte ik er dus ook uit op. Mooi.Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:10:
[...]
Mooi, klonk als een verkapte steunbetuiging van dit Resta voor alle kritiek van afgelopen week
Zou ik eigenlijk ook wel willen zien!sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:10:
[...]
Die Amerikanen hadden het veld liever in Nascar wagens aan de start willen zien staan... Dat zou wat wezen zeg...
Ik kon hem dus niet verstaan met dat achtergrond geluid.
Iemand die een korte soort van transcript kan maken voor mij?
"Fight hard..."Sir_Lion schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:12:
[...]
Ik kon hem dus niet verstaan met dat achtergrond geluid.
Iemand die een korte soort van transcript kan maken voor mij?
Smiling as the shit comes down...
BOT kan hij hebben dat weten we allemaal. VET zal iets lastiger zijn denk ik.Spotmatic schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:12:
Max haalde vorig jaar P2 vanaf P18. Dan moet het vanaf P3 helemaal kat in het bakkie zijn
Dit zeiden we vorige week ookPannekoek81 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:04:
Tow naar de eerste bocht? Ik denk dat P3 helemaal niet zo slecht uitkomt morgen. Hopelijk blijft de boel wel heel de eerste ronde.

P-15?Spotmatic schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:12:
Max haalde vorig jaar P2 vanaf P18. Dan moet het vanaf P3 helemaal kat in het bakkie zijn
-
Mijn boefje is liev!
Di resta is wel een beetje fan van Max volgens mij.Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:10:
[...]
Mooi, klonk als een verkapte steunbetuiging van di Resta voor alle kritiek van afgelopen week
een treffende spreuk
Precies wat ik zei. Het lijkt er ook op dat ze de starts nu goed onder controle hebben.JB schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:14:
Maar de Honda lijkt er goed bij te zitten. Max ook niet gehoord over de motor dit weekend tot dusverre.
- DaniëlWW2
- Niet online
Uiteraard vooral ook wat Ferrari in S2 deed.
[ Voor 43% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-11-2019 23:15 ]
een treffende spreuk
Want?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:08:
Zo te horen zijn ze in de VS dus wel grote Verstappen fans.
Werd flink gejuicht vanaf de grandstands toen Max zijn interview begon.
een treffende spreuk

per aspera ad astra
Er hangen ook flink wat Go Max vlaggen langs het circuit wat ik begrepen heb.pro_6or schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:16:
[...]
Werd flink gejuicht vanaf de grandstands toen Max zijn interview begon.
All tickets for the 2019 #USGP are SOLD OUT. We are having a record-setting Saturday and look forward to tomorrow's race! pic.twitter.com/rarYf8AzrK
— Circuit of The Americas (@COTA) 2 november 2019
is lekker voor COTA!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Poles en overwinningen. Dit hebben ze in de zomerstop geoptimaliseerd en ik denk dat de FIA echt niet wist waar ze het moesten zoeken. Maar vanaf Belgie geloof ik er niets vansjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:17:
Wonderboy Leclerc begint toch wat foutjes te maken... Die poles van hem kunnen dus wel eens compleet onterecht verkregen zijn geweest.
Als ze dit echt verder gaan onderzoeken en in de data dingen gaan vinden die niet kloppen dan zullen ze toch stappen moeten ondernemen. We zullen het mee gaan maken (of niet natuurlijk want je weet het met de FIA en Ferrari nooit).Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:21:
[...]
Poles en overwinningen. Dit hebben ze in de zomerstop geoptimaliseerd en ik denk dat de FIA echt niet wist waar ze het moesten zoeken. Maar vanaf Belgie geloof ik er niets van
FP3 gemist en nu weer met een ander blok gereden, wie weet voelt dat toch iets anderssjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:17:
Wonderboy Leclerc begint toch wat foutjes te maken... Die poles van hem kunnen dus wel eens compleet onterecht verkregen zijn geweest.
Hij is F1 coureur, na een rondje rijden moet hij er al aan gewend zijn. Vooral ook omdat het een blok uit zijn eigen pool is.FabianGTI schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:24:
[...]
FP3 gemist en nu weer met een ander blok gereden, wie weet voelt dat toch iets anders
Niet alleen een ander blok, maar hij heeft ook maar 1 spec 3, dus ook nog een ouder blok. En volgens mij waren de Ferrari's die klap sneller vanaf Belgie, waar ze de spec 3 introduceerden. Dat Leclerc dus langzamer is kan best komen door de oude motor (die al dan niet de K1 mode heeft).FabianGTI schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:24:
[...]
FP3 gemist en nu weer met een ander blok gereden, wie weet voelt dat toch iets anders
Ja en nee. Mercedes is kampioen, Lewis zal kampioen worden. Red Bull haalt het nooit bij dus er is geen winst te behalen als je alles met terugwerkende kracht wil aanpassen (indien dit kan worden bewezen, want officieel is er geen beschuldiging maar een verdenking)sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:23:
[...]
Als ze dit echt verder gaan onderzoeken en in de data dingen gaan vinden die niet kloppen dan zullen ze toch stappen moeten ondernemen. We zullen het mee gaan maken (of niet natuurlijk want je weet het met de FIA en Ferrari nooit).
Als dit het kampioenschap had beïnvloed dan was het andere taal en had het zeker achter de groene tafel besproken
Zeg dat maar tegen Hamilton, die dacht dat Q1 eigenlijk FP4 wassjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:25:
[...]
Hij is F1 coureur, na een rondje rijden moet hij er al aan gewend zijn. Vooral ook omdat het een blok uit zijn eigen pool is.
Er zullen dan toch wat dingen uit de statistieken gaan verdwijnen lijkt mij. Denk bijvoorbeeld aan de poles van LEC.Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:26:
[...]
Ja en nee. Mercedes is kampioen, Lewis zal kampioen worden. Red Bull haalt het nooit bij dus er is geen winst te behalen als je alles met terugwerkende kracht wil aanpassen (indien dit kan worden bewezen, want officieel is er geen beschuldiging maar een verdenking)
Als dit het kampioenschap had beïnvloed dan was het andere taal en had het zeker achter de groene tafel besproken
HAM krijgt gewoon te weinig vlees te eten en dat is meteen te merken. Hij is gewoon zichzelf niet. Ook agressief gedrag op de baan in Q2...RobertMe schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:26:
[...]
Zeg dat maar tegen Hamilton, die dacht dat Q1 eigenlijk FP4 was
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 02-11-2019 23:28 ]
Enige wat telt is kampioenschappensjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:27:
[...]
Er zullen dan toch wat dingen uit de statistieken gaan verdwijnen lijkt mij. Denk bijvoorbeeld aan de poles van LEC.
En; als je Ferrari nu dwars gaat liggen gaan die voor alle 2021 regels liggen en dat wil de FIA al helemaal niet
Daarvoor hoef je geen malafide oplossing te hebben. Kan je ook gewoon een gele vlag negeren!sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:27:
[...]
Er zullen dan toch wat dingen uit de statistieken gaan verdwijnen lijkt mij. Denk bijvoorbeeld aan de poles van LEC.
per aspera ad astra
Ding is dat daarvoor een officieel protest moet worden ingediend met een hoop bewijs. Daar gaat dus flink wat werk in zitten, laat staan dat het bewezen moet kunnen worden, door een concurrent. Red Bull, Mercedes, en de andere teams kunnen wel gokken wat Ferrari onder de motorkap en in de software doet, maar bewijzen is een stuk lastiger. Tenzij ze het zoals Renault op het display zettenHolkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:26:
[...]
Ja en nee. Mercedes is kampioen, Lewis zal kampioen worden. Red Bull haalt het nooit bij dus er is geen winst te behalen als je alles met terugwerkende kracht wil aanpassen (indien dit kan worden bewezen, want officieel is er geen beschuldiging maar een verdenking)
Overigens vind ik het wel extreem lomp van de FIA als het zo werkt als hier wordt gesteld. Als Ferrari iets doet waardoor de fuel flow sensor "ineens" minimaal een deel van een ronde, laat staan dat sommige insinueren twee rondes, niet werkt, dan ga je als FIA toch eens langs om te controleren waarom die sensoren het zo vaak zo lang niet doen en dat toevallig ook nog eens op het moment dat de motor het hardst van het hele weekend loopt.
Morgen Nyk de Vries en Coen Swijnenberg als gast in de studio van Ziggo.
[ Voor 31% gewijzigd door sjaool op 02-11-2019 23:45 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 02-11-2019 23:47 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton heeft hem zeker ingehaald. De ongeschreven regel is alleen dat je niet meer inhaalt in S3 omdat je zo elkaars ronde kan verpesten. Hamilton had er maling aan en Max deed wat Max doet.Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:46:
Volgens mij heeft Hamilton hem daarvoor op de baan ingehaald, want Max kwam voor Hamilton uit de pits. Daar doelde Max denk ik op toen hij Hamilton arrogant noemde.
Het is niet voor het eerst dat een meer ervaren coureur zich niet aan de ongeschreven regels van de F1 etiquette houdt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:47:
[...]
Hamilton heeft hem zeker ingehaald. De ongeschreven regel is alleen dat je niet meer inhaalt in S3 omdat je zo elkaars ronde kan verpesten. Hamilton had er maling aan en Max deed wat Max doet.
Albon rijdt volgend jaar nog gewoon bij Red Bull omdat ze gewoonweg niemand anders hebben die kan instappen. Hulkenberg is al afgewimpeld en Vettel zie ik op dit moment niet zo snel uitstappen bij Ferrari. Bovendien sprokkelt Albon netjes punten binnen voor het team. Hij moet alleen leren om minder schade te rijden.Spotmatic schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:49:
Wie denkt ook dat Albon volgend jaar niet meer bij RBR zit?
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 02-11-2019 23:51 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Aan het begin denk ik wel, maar het seizoen afmaken...Spotmatic schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:49:
Ergens ben ik bang dat Gasly beter is. Dat is meteen het faillissement van het RB juniorprogramma.
Dit dus. Persoonlijk zou ik voor Hulkenberg zijn gegaan, een goede afstelling/input is belangrijker dan perse je kweekschool te laten zien vind ik. In het verleden was dat ook minder belangrijk bij Red Bull (zie Coulthard, Webber en zelfs Doornbos).sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:51:
[...]
Albon rijdt volgend jaar nog gewoon bij Red Bull omdat ze gewoonweg niemand anders hebben die kan instappen. Hulkenberg is al afgewimpeld en Vettel zie ik op dit moment niet zo snel uitstappen bij Ferrari. Bovendien sprokkelt Albon netjes punten binnen voor het team. Hij moet alleen leren om minder schade te rijden.
Zo zeker ben ik daar niet van.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:52:
[...]
Aan het begin denk ik wel, maar het seizoen afmaken...
Ergens ben ik bang dat Gasly beter is. Dat is meteen het faillissement van het RB juniorprogramma.
Eigenlijk lijkt mij dat de situatie voor RB nu perfect is, afgezien van dat er nu geen junioren in de juniorwagens rijden.
Albon lijkt zich goed thuis te voelen in de RB, Gasly rijdt zich het snot voor de oren in de TR en haalt goede resultaten daar. Wat wil je nog meer? Dat nu de aanvoer even stokt van jong talent, dat is in het verleden ook gebeurd bij andere teams.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wie dan?Spotmatic schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:49:
Leuke quali, biedt perspectief voor een leuke race morgen. Nu T1 nog zien door te komen
GAS beter dan ALB in de RBR? Kan je dat toelichten? (want zo komt het bij mij niet over iig)DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:52:
[...]
Aan het begin denk ik wel, maar het seizoen afmaken...
Het gaat ook om serieus prijzengeld. Als Ferrari een DSQ krijgt voor alles na de zomerstop, dan staat RBR in een keer wel tweede in het kampioenschap.Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:26:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Gasly kon botweg niet met die auto omgaan. Betekent niet dat hij een slechtere coureur is. Tegen Kvyat heeft hij het vrij makkelijk en Albon had dat zeker niet. Gasly is gewoon geen totale prutser. Hij kon gewoon niks met de gevoelige RB15. Natuurlijk wint hij ook niet van Verstappen. Zo ongeveer niemand gaat dat lukken, maar hij presteerde ook wel ondermaats bij RBR.Hippocampus schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:56:
[...]
GAS beter dan ALB in de RBR? Kan je dat toelichten? (want zo komt het bij mij niet over iig)
Met of zonder ongeschreven regel. Verstappen reed al een hele tijd in de kont van Kvyat, en net als het gat van ~2 autolengtes naar 4? 5? gaat prikt hem Hamilton ertussen. Hamilton leek dus al een hele tijd op die plek te azen, en net op het moment dat Kvyat gas geeft en Verstappen niet meteen reageert vliegt Hamilton langs. Ook dat had al nasty kunnen aflopen, laat staan T19 en als ze voor T20 de strijd nog hadden verder gezet.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:47:
[...]
Hamilton heeft hem zeker ingehaald. De ongeschreven regel is alleen dat je niet meer inhaalt in S3 omdat je zo elkaars ronde kan verpesten. Hamilton had er maling aan en Max deed wat Max doet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het gaat niet om thuisvoelen. RBR is onderhand ook een €400+ miljoen operatie geworden en dat is zonder Honda hun budget. De tweede coureur moet daar gewoon altijd scoren en niet zo gedeclasseerd worden in kwalificatie. Gasly deed het niet en Albon ook niet.Maarten_E schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:54:
[...]
Zo zeker ben ik daar niet van.
Eigenlijk lijkt mij dat de situatie voor RB nu perfect is, afgezien van dat er nu geen junioren in de juniorwagens rijden.
Albon lijkt zich goed thuis te voelen in de RB, Gasly rijdt zich het snot voor de oren in de TR en haalt goede resultaten daar. Wat wil je nog meer? Dat nu de aanvoer even stokt van jong talent, dat is in het verleden ook gebeurd bij andere teams.
Hmm..., beide Ferrari's starten toch ook op soft morgen? Snelste tijd in Q2 op rood gereden door beiden?sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:05:
ALB op soft achter HAM en LEC... Het is te hopen dat hij het hen een beetje lastig weet te maken zodat VER zich kan concentreren op BOT en VET.
Edit: verkeerd gezien...
[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 03-11-2019 00:06 ]
Testing, one, two ...
neehardware-lover schreef op zondag 3 november 2019 @ 00:04:
[...]
Hmm..., beide Ferrari's starten toch ook op soft morgen? Snelste tijd op rood gereden door beiden?
Ik zou het doen!
Nee op medium. 2 keer op medium gereden.hardware-lover schreef op zondag 3 november 2019 @ 00:04:
[...]
Hmm..., beide Ferrari's starten toch ook op soft morgen? Snelste tijd op rood gereden door beiden?
Red Bull en Mercedes 2e ronde op soft maar afgebroken
Tot aan Albon start iedereen op medium.hardware-lover schreef op zondag 3 november 2019 @ 00:04:
[...]
Hmm..., beide Ferrari's starten toch ook op soft morgen? Snelste tijd in Q2 op rood gereden door beiden?
Edit: verkeerd gezien
[ Voor 71% gewijzigd door hardware-lover op 03-11-2019 00:05 ]
Testing, one, two ...
Nee ok, GAS is geen prutser en ALB is (nog) geen hoogvlieger. Ook is het pittig vergelijken omdat de ene baan de andere niet is.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:58:
[...]
Gasly kon botweg niet met die auto omgaan. Betekent niet dat hij een slechtere coureur is. Tegen Kvyat heeft hij het vrij makkelijk en Albon had dat zeker niet. Gasly is geen totale prutser. Hij kon gewoon niks met de gevoelige RB15. Natuurlijk wint hij ook niet van Verstappen. Zo ongeveer niemand gaat dat lukken, maar hij presteerde ook wel ondermaats bij RBR.
Maar ALB laat wel meer lef zien, of dat naïviteit van ALB is weet ik niet, maar inhalen lukt hem best aardig.
GAS leek zich daar soms echt constant in te verslikken. Of dat enkel de auto is die anders is of de banen waarop ze rijden is voor mij moeilijk in te schatten. Toch neig ik naar ALB.
Neemt niet weg dat ze bij Redbull toch hun eigen weg kiezen uiteraard.
ALB doet het prima bij RBR. Eerste jaar en toch solide rijden. Niet bang voor een inhaalactie, pakt punten en leert sneller (zo lijkt het), dan GAS.Spotmatic schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:49:
Vraag is natuurlijk of hij continu als "wingman" kan functioneren. Maar zou HUL dat wel kunnen dan? Want hoewel ik hem ook super sympathiek vind, vraag ik mij erg af of hij een ideale tweede rijder is. Je hebt niks aan data over een afstelling, als VER die zelf prima kan maken. In de race heb je een partner nodig die het als team kan doen, dan rijdt je wel vooraan en daar zie ik ALB meer geschikt voor.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.