"When you grow up your heart dies"
Ik zou het doen!
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat had ik net even te laat door, ik dacht al, wat krijgen we nourammes schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:31:
Albon op rood, niet te enthousiast worden
Hij heeft het door.. Duurde even,,Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:31:
Olav, Albon doet dat op Soft he
-
Meldt Olav ook.Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:31:
Olav, Albon doet dat op Soft he
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 02-11-2019 22:33 ]
Die gaan zo gewoon pas aan joh.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:32:
Opeens Ferrari op P5 en P6 en in S2 niet meer de snelste. Tja.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Als ze straks 5,6 staan schenk ik me nog een whisky in.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:32:
Ik zou het doen!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Is voor ALB de enige manier om niet best of the rest te worden denk iksjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:32:
ALB inderdaad op soft dus klopt het ook wel. Hij gaat dus sowieso out of sync morgen. Red Bull gaat dus weer voor twee strategieën....
dus geen rare actie
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zou het dan... FER en sandbaggen past ook niet. Zijn ze veel te chaotisch voorDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:32:
Mijn boefje is liev!
Bensimpel
Positieve meneer
Binotti: "we don't cheat"DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:32:
Tja, wat zal ik er van zeggen.
😆 - Denk ook eens om ;)
De Ferrari's proberen te splitten. Kan leuk worden!!!! Benieuwd naar Q3, nu al!sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:32:
ALB inderdaad op soft dus klopt het ook wel. Hij gaat dus sowieso out of sync morgen. Red Bull gaat dus weer voor twee strategieën....
Waiting on the world to change
FER kennende doen ze er juist meer sandbags in in q3JB schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:33:
[...]
Zou het dan... FER en sandbaggen past ook niet. Zijn ze veel te chaotisch voor
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ja, maar ik vrees dat hij morgen dan geen steun kan zijn voor VER. Tenzij zij iets weten wat wij nog niet weten.basvn schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:33:
[...]
Is voor ALB de enige manier om niet best of the rest te worden denk ik
dus geen rare actie
Het is niet cheaten als het niet verboden is. Ethiek is soms ver te zoeken maar dit is en blijft de F1.Bensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:33:
Binotti: "we don't cheat"![]()
![]()
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Had ze grote wenkbrauwen?Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:34:
Is dat de zus van Lance? #askingforafriend
Ik zou het doen!
Moeilijk te zien, ze heeft niet zoveel wenkbrauwen.Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:34:
Dat is hij tot nu toe ook nog niet echt geweest.. denk dat RBR daar ook gewoon van uit gaat nu.sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:34:
[...]
Ja, maar ik vrees dat hij morgen dan geen steun kan zijn voor VER. Tenzij zij iets weten wat wij nog niet weten.
Zelfs met rare strategie is die P6 gewoon te doen. en met wat geluk valt het net goed
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Grote kans dat deze dochter van een multimiljardair valt op GoT-nerdsHolkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:34:
Interesse?Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:34:
Bensimpel
Positieve meneer
Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:34:
😆 - Denk ook eens om ;)
2 stukspinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:35:
[...]
Moeilijk te zien, ze heeft niet zoveel wenkbrauwen.
Als dat echt hetgene is wat ze gedaan hebben dan is dat gewoon de grenzen van het reglement opzoeken. Het is natuurlijk gewoon cheaten maar zo kun je dat in de F1 natuurlijk niet noemen.Chevy454 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:34:
[...]
Het is niet cheaten als het niet verboden is. Ethiek is soms ver te zoeken maar dit is en blijft de F1.
Verwijderd
Twee is meer dan genoeg, toch?pinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:35:
[...]
Moeilijk te zien, ze heeft niet zoveel wenkbrauwen.
Ik wel, betwijfel of het wederzijds zal zijn
Samsung Flip 7
Crosspost: ik denk dat Red Bull Ferrari een ouderwetse poets gebakken heeft: door dit te vragen (en waarschijnlijk al wetende dat het 99,99% zeker afgekeurd zou worden) móet de Fia uitspraak doen of zoiets legaal of illegaal is. Gevolg (tot nu toe dan): Ferrari heeft 1 kapotte motor (kan toeval zijn) maar bakt er in de kwalificatie nu niet heel veel van.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:32:
Tsja formeel had ie gelijk.....Bensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:33:
[...]
Binotti: "we don't cheat"![]()
![]()
Vanaf nu is het pas illegaal
Het is pas cheaten als je gepakt wordt toch?sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:36:
[...]
Als dat echt hetgene is wat ze gedaan hebben dan is dat gewoon de grenzen van het reglement opzoeken. Het is natuurlijk gewoon cheaten maar zo kun je dat in de F1 natuurlijk niet noemen.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Als je de taal machtig ben scheelt het vaak welHolkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:36:
[...]
Ik wel, betwijfel of het wederzijds zal zijn
In tegenstelling tot haar Martiaanse lookalike die er drie heeft?
Chloe Stroll... zou dat een anagram zijn van Cholesterol?Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:34:
dat wat hij wil hoef je niet de taal voor te sprekenTakeAway schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:37:
[...]
Als je de taal machtig ben scheelt het vaak wel
Ik zou het doen!
Dat is nepGAIAjohan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:38:
Mercedes en Max op rood
Love is the air ♥
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
iedereen op rood behalve ferrariGAIAjohan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:38:
Mercedes en Max op rood
Misschien spreekt ze wel Vlaams. Mama was toch een Belgische?TakeAway schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:37:
[...]
Als je de taal machtig ben scheelt het vaak wel
https://images.radio-cana...l-claire-anne-callens.jpgHolkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:34:
De linkse is de zus van Lance stroll.
Ik zou d'r doen 😁LA-384 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:39:
[...]
https://images.radio-cana...l-claire-anne-callens.jpg
Samsung Flip 7
Nee. 1 l teveel en een e te weinigsjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:37:
[...]
Chloe Stroll... zou dat een anagram zijn van Cholesterol?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Toch niet
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik ja. Hamilton gaat laat inhalen en Max pikt het niet. Die gingen er bijna samen af...RoD schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:39:
Oef. Iemand de onboard van VER gezien? Even een agressieve actie op HAM (of was het BOT?)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In your dreams
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nop wat dan?RoD schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:39:
Oef. Iemand de onboard van VER gezien? Even een agressieve actie op HAM (of was het BOT?)
Flickr PSN ID= cheironnl
Die van Max wel, van Stroll.... geen ideesjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:38:
[...]
Misschien spreekt ze wel Vlaams. Mama was toch een Belgische?
nee rest van t gas
Ik zou het doen!
PSN: xMaurice93
VER week uit, gelukkig maar.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:40:
[...]
Ik ja. Hamilton gaat laat inhalen en Max pikt het niet. Die gingen er bijna samen af...
Nu de replay ook op tv.
Jammer dat iig Ham er niet af gingDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:40:
[...]
Ik ja. Hamilton gaat laat inhalen en Max pikt het niet. Die gingen er bijna samen af...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
vettel stond ook stil tussen bocht 15-16 om ruimte te maken...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:40:
[...]

Ik zou het doen!
/s
Niet te vroeg juichen, als je meer foto's ziet dan kom je erachter dat ze loenst als een malle.

haharammes schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:42:
Ham, strafje?
Ze reden op roodPyrone89 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:42:
Ok verder kijken, de kabel is het blijkbaar niet
Samsung Flip 7
Nee, medium.Wulfric92 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:42:
Hebben de Ferrari's dit op de soft gereden?
Kan me niet *schelen* 😆😆Bart-Willem schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:42:
[...]
Niet te vroeg juichen, als je meer foto's ziet dan kom je erachter dat ze loenst als een malle.
Samsung Flip 7
Mama is Belgian fashion designer Claire-Anne Callens.TakeAway schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:41:
[...]
Die van Max wel, van Stroll.... geen idee
Nee, medium toch? Maar konden als enige topteam gebruik maken van de snellere baan?
Flickr PSN ID= cheironnl
Loensen is een van de zeven schoonheden...
dus, Max, Lando & Stroll hebben een Belgische moeder?sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:43:
[...]
Mama is Belgian fashion designer Claire-Anne Callens.
Kan ook ik zat f met m'n gedachten bij stroll z'n zus😁cheiron schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:43:
[...]
Nee, medium toch? Maar konden als enige topteam gebruik maken van de snellere baan?
Samsung Flip 7
Is daar al een uitspraak over gedaan dan? Zolang het nog niet is afgekeurd, hoeft er niets aangepast te worden.Pyrone89 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:42:
Ok verder kijken, de kabel is het blijkbaar niet
- DaniëlWW2
- Niet online
Yep, en dan hebben de Belgen maar een coureur gehad de afgelopen jaren die ook vrij vlot weer gewiebert is...basvn schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:44:
[...]
dus, Max, Lando & Stroll hebben een Belgische moeder?

1 "schuldige" is dan KvyatDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:45:
En notes voor Hamilton, Verstappen en Kvyat.
LEC kreeg nog op de boordradio: can you go faster? Not on these tires antwoordt hij.
Vervolgens pit en 2e run in Q2 en bam p1 en p2 op dezelfde band terwijl hij niet sneller zou kunnen?
Mjah blijft vaag.
PSN: xMaurice93
IPHLA-384 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:39:
[...]
https://images.radio-cana...l-claire-anne-callens.jpg
tbh ze is wel erg klein, uitgaande van hakken en een sws korte F1 coureur.
Dat blonde botoxpaard is dan je schoonmama.
ontopic krijgt HAM nog wat te horen van die snijactie op VER ?
[ Voor 7% gewijzigd door PalingDrone op 02-11-2019 22:47 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.