Hoppa kub paars
[ Voor 11% gewijzigd door LA-384 op 02-11-2019 22:03 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 11% gewijzigd door LA-384 op 02-11-2019 22:03 ]
Denken ze, vermoeden ze, maar of het echt zo is.Dj-sannieboy schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:01:
Dus Ferrari heeft de fuel flow meter beïnvloed door er een kabel langs te leggen?
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Bensimpel
Positieve meneer
Geen pole voor ferrari en we weten hetDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:03:
Oke, als Olav gelijkt heeft, dan is het echt briljant.
Kennelijk kan je de fuelflow sensor van de FIA verstoren door er een elektrische kabel langs te laten lopen. RBR heeft gisteren gevraagd of ze dit mochten doen, wetende dat de FIA het absoluut niet zou toestaan.
Nu kijken of Ferrari opeens wegzakt want dan heeft RBR het te pakken.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit is zo specifiek dat het haast waar moet zijnEdgenumber schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:03:
[...]
Denken ze, vermoeden ze, maar of het echt zo is.
Mijn ballen zijn ook weleens paars, maar dat wil niet zeggen dat ze succes hebben...
Dat heeft hij niet gezegd. Hij heeft een lang verhaal verteld, waarmee je de conclusie trekt dat dit is wat Ferrari gedaan heeft.sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:02:
[...]
Dat heeft hij dus wel gedaan. Ferrari heeft een datakabel langs een plek gelegd waar deze storingen oppikt waardoor er op bepaalde momenten de data wordt verstoord en op dat moment kunnen ze dus de fuel flow verhogen waardoor de motor meer vermogen levert.
Hoe snel kan je een verhaal uit verband trekkenDj-sannieboy schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:01:
Dus Ferrari heeft de fuel flow meter beïnvloed door er een kabel langs te leggen die de ‘pulsjes’ verstoord?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Jawel..Deadsy schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:02:
[...]
Ik wel. Red Bull heeft gevraagd of ze een kabel anders mogen laten lopen, van de FIA mag dit niet en volgens Olav wist Red Bull dit. Red Bull heeft het puur aangevraagd zodat het officieel verboden word.
Maar hij heeft niets verteld over wat Ferrari doet waardoor ze zo snel is. Hij impliceert puur dat dit trukje wat nu dankzij Red Bull officieel verboden is is wat Ferrari doet waardoor ze sneller zijn in de qualifying.
Hij heeft dus niets echt verteld.
I served in a company of heroes.
"When you grow up your heart dies"
Bensimpel
Positieve meneer
Bottas.basvn schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:05:
Wie zijn tijd zal als eerste afgepakt worden door tracklimits?
😆 - Denk ook eens om ;)
Opzich is dit niet zo heel raar. Goed isoleren is moeilijk, vooral bij apparaten die bedoeld zijn om bepaalde signalen op te pikkenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:03:
[...]Kennelijk kan je de fuelflow sensor van de FIA verstoren door er een elektrische kabel langs te laten lopen. [...]
Briljant valt wel mee hoor. Dat is de reden dat er in kabelgoten barriers zitten om data kabels af te schermen van voedingsbronnen. (Of voedingsbronnen links en data rechts bijv.)DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:03:
Oke, als Olav gelijkt heeft, dan is het echt briljant.
Kennelijk kan je de fuelflow sensor van de FIA verstoren door er een elektrische kabel langs te laten lopen. RBR heeft gisteren gevraagd of ze dit mochten doen, wetende dat de FIA het absoluut niet zou toestaan. Dat heeft de FIA dan ook meteen verboden.
Nu kijken of Ferrari opeens wegzakt want dan heeft RBR het te pakken.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Precies, en deze suggestie werd vorige week ook al geopperd. Als je dit als team doet hoef je namelijk ook niet te bewijzen dat het andere team iets doet wat niet mag. Heel slim.Vuvuzela schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:05:
[...]
Jawel..
Stel je ziet een wildplasser en een agent. Dan kan je zeggen tegen de agent dat daar iemand staat te plassen.. maar je kan ook hardop vragen aan de agent of je hier mag plassen.
nadeel, er zal niet gestraft worden. Ferrari mag het vanaf dat moment niet meer doen.sjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:07:
[...]
Precies, en deze suggestie werd vorige week ook al geopperd. Als je dit als team doet hoef je namelijk ook niet te bewijzen dat het andere team iets doet wat niet mag. Heel slim.
Klopt, het is de suggestie dat Ferrari dit doet. Daarom heeft Red Bull dus gevraagd of zij dit ook mogen doen.Deadsy schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:04:
[...]
Dat heeft hij niet gezegd. Hij heeft een lang verhaal verteld, waarmee je de conclusie trekt dat dit is wat Ferrari gedaan heeft.
maar hij zegt het niet nadrukkelijk, dit kan hij ook niet want hij kan niet bewijzen dat dit is wat Ferrari doet.
Hij heeft wel serieus knaken, zou een leuke sponsor kunnen wordenskreppiedoe schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:07:
Gasmonkey potentiele sponsor racing point?
Klopt, maar probleem is dat Mol niet weet of er daadwerkelijk iemand heeft zitten wildplassen.Vuvuzela schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:05:
[...]
Jawel..
Stel je ziet een wildplasser en een agent. Dan kan je zeggen tegen de agent dat daar iemand staat te plassen.. maar je kan ook hardop vragen aan de agent of je hier mag plassen.
Ik zou het doen!
Lek boven!Bensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:10:
Ferrari weer ouderwets langzaam.
Mijn boefje is liev!
Olav geeft alleen door wat RB doet. Alleen Ferrari weet natuurlijk wat het precies is. Dus als dit niet werkt heeft RB iig die manier uitgesloten en misschien komen ze volgende race dan weer met een andere vraag aan de FIA.Deadsy schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:09:
[...]
Klopt, maar probleem is dat Mol niet weet of er daadwerkelijk iemand heeft zitten wildplassen.
Denk dat sommige mensen maar eens aan Olav moeten vragen of hij zijn verhaal wil herhalen.
Het is maar Q1.Bensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:10:
Gevaarlijke uitspraak...het is pas Q1Bensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:10:
en door!....Vuvuzela schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:11:
[...]
Olav geeft alleen door wat RB doet. Alleen Ferrari weet natuurlijk wat het precies is. Dus als dit niet werkt heeft RB iig die manier uitgesloten en misschien komen ze volgende race dan weer met een andere vraag aan de FIA.
Ik zou het doen!
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Als ik Binotto was zou ik Vettel en Lec express rustig aan laten doen in Q1 en Q2,skreppiedoe schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:11:
[...]
Gevaarlijke uitspraak...het is pas Q1
Ze komen hier allemaal omhoog, weliswaar op de baan...maar toch.Bensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:12:
Hebben ze morgen ook een auto die omhoog op het podium komt? Was erg vet in mexico.
Er was wel sprake van dat dit zou gebeuren.Bensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:12:
Hebben ze morgen ook een auto die omhoog op het podium komt? Was erg vet in mexico.
Voor zover ik weet wel!Bensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:12:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Vorige week zeiden ze van wel. Heb er eigenlijk nog niets over gelezen nu.Bensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:12:
Waiting on the world to change
Volgens mij niet schijnbaar wel dus, maar hier zakt het circuitBensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:12:
[ Voor 4% gewijzigd door Bastie-88 op 02-11-2019 22:14 ]
Als ze dat elke week doen zal de FIA reageren door ze een geprinte versie van het regelement te geven.Vuvuzela schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:11:
[...]
Olav geeft alleen door wat RB doet. Alleen Ferrari weet natuurlijk wat het precies is. Dus als dit niet werkt heeft RB iig die manier uitgesloten en misschien komen ze volgende race dan weer met een andere vraag aan de FIA.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Omdat je totale verbruik natuurlijk nog wel gemeten kan worden. Maar op het moment dat je er meer benzine door laat stromen als de meting verstoort wordt kan dit niet gemeten worden. Je heb dus eerst een zuinige ronde nodig om de volgende ronde meer benzine te kunnen verbruiken.Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:13:
Maar
Waarom hebben / hadden ze dan een langzame ronde nodig? Waarom is dit alleen op delen waar het rechtuit gaat, tenzij ze weten welke pulsen de verstoring veroorzaken en dit kunnen controleren, maar dan nog; waarom pas na een langzamere ronde...
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 02-11-2019 22:15 ]
waarschijnlijk moet de accu eerst helemaal geladen wordenHolkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:13:
Maar
Waarom hebben / hadden ze dan een langzame ronde nodig? Waarom is dit alleen op delen waar het rechtuit gaat, tenzij ze weten welke pulsen de verstoring veroorzaken en dit kunnen controleren, maar dan nog; waarom pas na een langzamere ronde...
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
hmm meer 1.2 dan f1.. maar zeker wel beter dan de rest in f1.5Bensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:14:
Mclaren heeft zich ook in f1 gevoegd. De rest f1.5 en williams en haas f1.9.
Ik hoop dat ze erbij kunnen komen! Maar dan wel in de kleuren van de Haikinnen tijdperkCatmandos schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:15:
[...]
hmm meer 1.2 dan f1.. maar zeker wel beter dan de rest in f1.5
PSN: xMaurice93
ja dat hoorde ik ook. lol!Pyrone89 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:17:
Mercedes erg sterk.
En zei Olav nou “hij zit nog niet zo lang aan de racerij”
Ik zou het doen!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waar halen ze dat toch vandaan... ik heb geen idee, maar vind het wel goed NOR en SAI zijn leuke gozerssjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:18:
NOR gewoon even paars in S2.
Ze gaan echt als de brandweer in S2! begin van Q1 ook alsjaool schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:18:
NOR gewoon even paars in S2.
Samsung Flip 7
De baan..Catmandos schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:19:
[...]
Waar halen ze dat toch vandaan... ik heb geen idee, maar vind het wel goed NOR en SAI zijn leuke gozers
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
De jonge garde zijn praktisch allemaal leuk en relaxte gasten... Er wordt weer plezier beleeft op en naast de baan.Catmandos schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:19:
[...]
Waar halen ze dat toch vandaan... ik heb geen idee, maar vind het wel goed NOR en SAI zijn leuke gozers
PSN: xMaurice93
Ik zag MAG anders op een 7e plek en GRO is ook door.Bensimpel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:14:
Mclaren heeft zich ook in f1 gevoegd. De rest f1.5 en williams en haas f1.9.
Snelste tijd vorig jaar 1:32.237De_Bastaard schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:19:
Maarre, als iedereen nu 1.33 rijdt, wat wordt dat dan in q3
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik zou het doen!
Dat kan zo zijn maar hij staat toch maar even voor de drie teams 😁RoD schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:20:
Baan lijkt behoorlijk sneller te zijn geworden? Leuk natuurlijk dat NOR op P1 staat en GAS op P4, maar lijkt me vooral met de baan te maken te hebben.
Samsung Flip 7
Bensimpel
Positieve meneer
Ja die hebben ook een kabel langs de fuel sensor lopen heskreppiedoe schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:20:
Alfa romeo valt ook tegen zeg.
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Hmm Sainz is zo'n beetje de meest saaie coureur op de grid.Catmandos schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:19:
[...]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Kabel langs de fuel sensor. Same differenceAmphiebietje schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:21:
McLaren heeft de fuel sensor langs een kabel gelegd? RB heeft het tegeovergestelde gevraagd, andersom kan dus nog...
Misschien moeten ze vragen om een diepgaande samenwerking met McLaren als het om chassis gaat.pinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:24:
Misschien moet Renault maar eens bij McLaren gaan vragen wat ze met die motor doen
Hem in een topchassis hangen.pinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:24:
Misschien moet Renault maar eens bij McLaren gaan vragen wat ze met die motor doen
Misschien moet McLaren maar Renault overnemen als junior team!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:25:
[...]
Misschien moeten ze vragen om een diepgaande samenwerking met McLaren als het om chassis gaat.
Waarschijnlijk niet Frans tegen lullenpinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:24:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 51% gewijzigd door sjaool op 02-11-2019 22:27 ]
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ik niet, gaat al een tijdje lastig.... misschien minder bier drinken.
[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 02-11-2019 22:29 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Je vergeet StrollGAIAjohan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:27:
GRO, MAG, KVY, GAS, RIC, HUL gaan afvallen
6 man. Dat is nieuw voor q2GAIAjohan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:27:
GRO, MAG, KVY, GAS, RIC, HUL gaan afvallen.
Al hoop ik stiekem op een Ferrari fail bij LEC
Zelfs 1 teveel
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dikke pinda, ik denk meteen aan Daniël Arendspinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:26:
[...]
Ik niet, gaat al een tijdje lastig.... misschien minder bier drinken.
roodwit is nog ok.Spotmatic schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:29:
Weg tijd van HAM? Tracklimits.
Ik zou het doen!
Zoiets jaSmultie schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:29:
[...]
Dikke pinda, ik denk meteen aan Daniël Arends
Ik dacht te zien dat hij er net buiten kwam.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq