3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

PSN: xMaurice93
Zin an true or false bij Ziggo met Lando en er komt een zekere Max langslopen.Maurice079 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:02:
Lando is toch wel de onbetwiste eindbaas van de F1 hoor
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Dat laatste denk ik, FP3 is al dik 10 minuten bezig.vliegnerd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:09:
Is FP3 om 19u08 begonnen of loopt mijn stream 8 minuten achter?
Denk dat laatste. FP3 is ondertussen al 10min bezig nuvliegnerd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:09:
Is FP3 om 19u08 begonnen of loopt mijn stream 8 minuten achter?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Op Sky hadden ze het ook nog uitgebreid erover.basvn schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:39:
[...]
Dat je er voorbij rijd okay, maar zelfs als ze daarna (voor ze bij team zijn geweest) terug komen, is het volgens mij nog goed. dit zal dus ook niet gebeurd zijn
edit : filmpje gevonden
[Streamable: Perez confusion, onboard perez+lance]
https://streamable.com/loo7t
Perez mist de weegbrug, team geeft dat aan. Vervolgens mag hij niet stoppen in de fast lane. Intussen staat het team klaar voor een oefenpitstop (bij Stroll?). Perez komt aangereden, zet de auto mooi bij de monteurs en die hebben twee banden gewisseld en daarmee dus de 'niet aan auto werken' regel gebroken.
De reden dat de straf zo zwaar is is voor als de kwalificatie en overige FPs komen te vervallen. Maar intussen schijnen de teams flink te lobbyen om de straf flink af te vlakken. Weegbrug missen => reprimande. En in het uitzonderlijke geval dat er geen kwalificatie meer is (en geen latere FPs) en die FP dus gebruikt wordt voor de startgrid dat de straf dan nog wordt omgezet naar een pitlane start.
Nuevos elementos de motor para Pérez. Penaliza pero ya sale de pitlane.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 2 november 2019
New engine elements for Perez. Penalties but he will start from pitlane anyway. pic.twitter.com/pteqbCUfoo
.
.
.
@Gé Brander super tof! heel veel plezier vandaag (en morgen?)
[ Voor 26% gewijzigd door basvn op 02-11-2019 19:15 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 115% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-11-2019 19:28 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
LEC verliest vermogen en parkeert hem.
Kap daar toch eens meeLeon Zwiers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:16:
Yes! Lekker voor m. Even een lesje nederigheid
- DaniëlWW2
- Niet online
Denk het ook ja. Gaat weer chaos in de pibox worden. Auto rookt nog steeds.Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:18:
Dat was de turbo.. gaan wat monteurs druk worden
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zou het doen!
[ Voor 11% gewijzigd door TinusTegengas op 02-11-2019 19:21 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
[ Voor 5% gewijzigd door Hippocampus op 02-11-2019 19:22 ]
Mijn boefje is liev!
Bij Vettel ook goed trouwens.Catmandos schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:21:
Net die onboard van lewis, je hoort het schrapen van de vloer van de auto.. nog niet eerder zo goed gehoord..
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Mijn boefje is liev!
Samsung Flip 7
als VET zou stoppen, komt HULK daar.
Zal RIC even balen
We hebben toch ook nog ene Schoenmaker? Of duurt dat nog wel even.basvn schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:22:
Gerucht : HULK op reserve lijst van FER.
Zal RIC even balen
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nee, hoor.. Hij is al buiten geweest en staat nu binnendave1972 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:22:
Verstappen weer erg laat naar buiten
-
Die heeft net zijn 1e jaar in F2 gehad. is er nu zeker nog niet klaar voor.Illegal_Alien schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:23:
[...]
We hebben toch ook nog ene Schoenmaker? Of duurt dat nog wel even.
wellicht dat hij komend jaar dichterbij zit. maar nog zeker niet klaar voor een F1 stoeltje op dit moment
Zonder Olav en Jack te bashen, maar de heren zijn de laatste weken bezig om alle mogelijke opties voor Hulkenberg te noemen zodat ze altijd kunnen roepen ‘zie je nou wel, zei ik toch’. Zelfde geldt voor het mogelijke motor dingetje van Ferrari, daarin hebben ze ook al alle opties genoemdbasvn schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:22:
Gerucht : HULK op reserve lijst van FER.
Zal RIC even balen
Ja maar ik bedoel, er waren nog wel wat verbeteringen nodig met name in de longruns ...dan ga je toch rijden of snap ik t niet 🤔Edd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:23:
[...]
Nee, hoor.. Hij is al buiten geweest en staat nu binnen
Samsung Flip 7
Buiten dat kan ie dit jaar ook niet genoeg punten halen voor een superlicentie.basvn schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:24:
[...]
Die heeft net zijn 1e jaar in F2 gehad. is er nu zeker nog niet klaar voor.
wellicht dat hij komend jaar dichterbij zit. maar nog zeker niet klaar voor een F1 stoeltje op dit moment
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zullen ze naar alle waarschijnlijkheid vannacht wel in de simulator hebben uitgevogeld.dave1972 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:24:
[...]
Ja maar ik bedoel, er waren nog wel wat verbeteringen nodig met name in de longruns ...dan ga je toch rijden of snap ik t niet 🤔
-
loekf2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:28:
Knipoog van Occon, jezus zit net te eten
Mijn boefje is liev!
Paint me like one of your French... uhh, drivers.loekf2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:28:
Knipoog van Occon, jezus zit net te eten
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Leek wel vrij duidelijk uit de airpox te komen. Als in: rook aan de achterkant zouden de remmen kunnen zijn geweest. Maar er leek ook wel wat rook uit de airbox te komen en die zal niet afkomstig zijn geweest van de remmenRoD schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:19:
LEC z'n auto rookt aardig. Het is niet heel goed te zien, maar het lijkt niet van de remmen te komen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat de FOM graag elke keer als Bottas het kleinste foutje maakte, Ocon in beeld bracht. Inmiddels is duidelijk dat Ocon naar Renault gaat. Nu is het dus gewoon irritant doen om het irritant doen.Aardappelbakker schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:30:
Waarom komt Ocon zo takke vaak in beeld? Elk weekend minimaal 4x. Staat er continu een cameraman op hem gericht ofzo?

Hij reed ook echt 50 ofzo, vanaf bocht 15 al, misschien nog eerder. Ik gok dat de remmen daardoor al redelijk afgekoeld waren.RobertMe schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:30:
[...]
Leek wel vrij duidelijk uit de airpox te komen. Als in: rook aan de achterkant zouden de remmen kunnen zijn geweest. Maar er leek ook wel wat rook uit de airbox te komen en die zal niet afkomstig zijn geweest van de remmen
de cameraman heeft een oogje op Ocon en zo te zien vind Ocon dat best leuk.Aardappelbakker schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:30:
Waarom komt Ocon zo takke vaak in beeld? Elk weekend minimaal 4x. Staat er continu een cameraman op hem gericht ofzo?
Ik zou het doen!
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Wel duidelijk, maar imo niet minder vervelend. Ik vind dit zo kunstmatig... Als je niet wil dat ze voordeel hebben van een wijde lijn, leg er dan een aantal van die broodjes neer. Maar op deze manier tijden deleten als ze buiten de lijntjes kleuren.. nee, mijn voorkeur heeft het niet.basvn schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:33:
Duidelijk van FOM zo´n filmpje die uitlegt hoe de tracklimit werkt!
wat er aan gedaan kon worden is gedaan.Malfunctions schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:35:
Zal vast spuit 112233 zijn, maar die hobbels op de baan zijn echt schandalig. Kunnen ze dat nou echt niet fixen?
Ik zou het doen!
Hebben ze gedaan bij bocht 1 en 9.Malfunctions schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:35:
Zal vast spuit 112233 zijn, maar die hobbels op de baan zijn echt schandalig. Kunnen ze dat nou echt niet fixen?
bij andere plekken kon het niet, omdat het asfalt te dun is daar
Nu niet meer denk ik, maar vind het ook wel weer leuk. Keertje wat anders dan zo'n glad biljartlakenMalfunctions schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:35:
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

PSN: xMaurice93
Nee. Ligt aan de enorme bak grip die een F1 wagen heeft, dit veroorzaken ze zelf. Afvlakken kan maar na de race ligt het er net zo kloten bij.Malfunctions schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:35:
De reden waren de MotoGP coureurs altijd klagen op de banen waar de F1 ook komt, hobbels. De reden waarom de puristen in Assen niet zo heel rauwig zijn dat de F1 er niet komt
Waarschijnlijk zijn broodjes daar te gevaarlijk.RoD schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:35:
[...]
Wel duidelijk, maar imo niet minder vervelend. Ik vind dit zo kunstmatig... Als je niet wil dat ze voordeel hebben van een wijde lijn, leg er dan een aantal van die broodjes neer. Maar op deze manier tijden deleten als ze buiten de lijntjes kleuren.. nee, mijn voorkeur heeft het niet.
Oh en howdy guys!
Waiting on the world to change
Ik dacht exact hetzelfde....Maurice079 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:36:
Tering zeg. Jack kan niet eens zien of dat bocht 19 is. Da's echt serieus treurig
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
1:33:232BasvanS schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:35:
Wat was de snelste tijd in FP2
Gewoon gras grind of niet zeuren.pinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:37:
[...]
Waarschijnlijk zijn broodjes daar te gevaarlijk.
Oh en howdy guys!
- DaniëlWW2
- Niet online
Kennelijk is de baan flink aan het verzakken. Dan kan je er weinig aan doen.Malfunctions schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:35:
Het hoeft echt geen biljartlaken te zijn, maar een Belgische provinciale weg is weer het andere uiterste.Amphiebietje schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:36:
Mensen die enkel supergladde banen willen, moeten zich beperken tot racesimulaties.
Als ze hier 1,5 op rondhobbelen zijn ze 5 cm korter van al die klappen op hun wervelkolom.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik las ergens dat het circuit vanaf aanleg een ruime meter is gezakt???DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:38:
[...]
Kennelijk is de baan flink aan het verzakken. Dan kan je er weinig aan doen.
Als dit een Belgische provinciale weg is, dan zeker niet in Wallonië (want daar hadden nogal wat wegen flinke gaten toen we er op vakantie waren).Malfunctions schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:39:
[...]
Het hoeft echt geen biljartlaken te zijn, maar een Belgische provinciale weg is weer het andere uiterste.
Als ze hier 1,5 op rondhobbelen zijn ze 5 cm korter van al die klappen op hun wervelkolom.
Max had het volgens mij over 1,5 meter bovenaan het rechte stuk na de startpinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:39:
[...]
Ik las ergens dat het circuit vanaf aanleg een ruime meter is gezakt???
- DaniëlWW2
- Niet online
Zoiets had ik ook gelezen. Bedenk je dat we hier in ons moerasland bij lange na niet zulke bodemdaling halen.pinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:39:
[...]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Van mij? Sky gaf dat gisteren aan. Sinds 2012 1,5 meter gezakt.pinda powerrr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:39:
[...]
Ze schrapen wel regelmatig een laagje eraf zodat het weer wat vlakker is. Maar ze zitten nu dus op de limiet om nog wat asfalt over te houden en er geen rally can te maken
Zit je wel naar FP3 te kijken?Martinspire schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:42:
Waarom geen Jack en Olav bij FP3 maar Winkelman? Vind het op zich niet erg, maar dacht dat ze nieuw dingetje van dit jaar wel door zouden laten gaan tot het eind?
[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 02-11-2019 19:43 ]
Effe via F1 TV. Of is het op TV wel zo?
Edit: Via KPN Ziggosport zie ik idd dat Plooij wel commentaar geeft. Vaag?
[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 02-11-2019 19:45 ]
Omdat je via F1TV kijkt i.p.v. Ziggo?Martinspire schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:42:
Waarom geen Jack en Olav bij FP3 maar Winkelman? Vind het op zich niet erg, maar dacht dat ze nieuw dingetje van dit jaar wel door zouden laten gaan tot het eind?
Nou weet ik niet of die makkelijk te plaatsen en weer te verwijderen zijn, maar heeft dat niet te maken met andere raceklasses die geen of minder strenge tracklimits kennen? De meeste banen worden niet enkel voor F1 gebruikt toch?RoD schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:35:
[...]
Wel duidelijk, maar imo niet minder vervelend. Ik vind dit zo kunstmatig... Als je niet wil dat ze voordeel hebben van een wijde lijn, leg er dan een aantal van die broodjes neer. Maar op deze manier tijden deleten als ze buiten de lijntjes kleuren.. nee, mijn voorkeur heeft het niet.
Heb liever Winkelman bij de FP's... maar denk dat je iets anders aan het kijken bent?Martinspire schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:42:
Ik hoor liever Rick Winkelman dan Jack Plooij als commentator...Martinspire schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:42:
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
AH winkelman op F1tv dat wist ik niet, dankjewel!TinusTegengas schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:44:
[...]
Omdat je via F1TV kijkt i.p.v. Ziggo?
Ik zou het doen!
Dat is precies mijn gevoel erbij inderdaadExocet schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:47:
Die track limits zijn net de VAR bij voetbal, niet juichen tot de jury het heeft bevestigd...
Die doet FP3 daar.rammes schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:47:
[...]
AH winkelman op F1tv dat wist ik niet, dankjewel!
Edit: mijn fout. Geen Q en race dus. Dat is gewoon Olav

[ Voor 12% gewijzigd door TinusTegengas op 02-11-2019 20:14 . Reden: Foute info ]
De race ook ja? Het overwegen waard om eens een maandje een abonnement te nemen
Maargoed, zullen weer verder on-topic gaan.
Kennelijk dan toch net binnen de lijntjesBasvanS schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:49:
Tracklimits BOT
Tracklimits VET
Waarom staan die tijden nog?
Edit. Vettel ook
[ Voor 25% gewijzigd door TinusTegengas op 02-11-2019 19:53 ]
Bij zijn de Q en race op F1TV door Olav?
Verwijderd
Renaultje wat verder opengezet, niks bijzonders tbh.VidaR-9 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:51:
Wow Lando! Nette tijd.
Zeker als je dan beseft dat ze vorig jaar een 1.36,3 rijden in FP3. Forse verbetering!VidaR-9 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:51:
Wow Lando! Nette tijd.
ALB haalt het nietVerwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:54:
[...]
Renaultje wat verder opengezet, niks bijzonders tbh.

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.