hij is de bingo aan het verpesten gun hem ook watrammes schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:55:
ja, ga je hele familie opnoemen,
Hé de fans!!! Je vergeet de fans!!!!!!!!!!!!!
Waiting on the world to change
Wat een treurigheid voor Bottas elke keer. Wint hij weer eens een race kan niemand het ook maar iets interesseren want alle aandacht gaat naar Lewis...
Hij vergat de hond Archie!rammes schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:55:
ja, ga je hele familie opnoemen,
VER had ook lichte aerodynamische schade, misschien daardoor ook minder aerodynamische grip. Hij had ook last van linksvoor (minder grip, meer slijtage?).streamnl schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:54:
De banden van Ham zien er eigenlijk best wel oké uit.
Heb het gevoel dat die van Max veel sneller sleet.
Komt het grote verschil door het verschil in downforce?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De Amerikaanse fans zijn dus duidelijk niet de beste fans.pinda powerrr schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:56:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
was bij Max afgelopen 2 jaar in mexico niet heel veel anders..Cowamundo schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:56:
Wat een treurigheid voor Bottas elke keer. Wint hij weer eens een race kan niemand het ook maar iets interesseren want alle aandacht gaat naar Lewis...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ding, ding, ding.pinda powerrr schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:56:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
pinda powerrr schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:56:

PSN: xMaurice93
Uncle joe, aunt lilly, grandmother jeany, stepmother billy…..
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
De dag waarvan je wist dat in komen zou. Ham niet verrassend kampioen maar wel verdient. P3 Max ook lekker en geeft goed gevoel voor Brazilië. Jammer dat perez net geen puntje heeft gepakt
elke keer als ze zeggen, The Brazillian grand prix denk ik aan een Brazillian......
Ik zou het doen!
Zou me toch als Texaan behoorlijk genaaid voelen, geen best audience
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
BOT: "It's a nice win. The car felt very good and it's been a good weekend for us. Big congratulations to Lewis. There's always next year for me, but he deserves it"#USGP 🇺🇸 #F1 pic.twitter.com/mCI1rZFdET
— Formula 1 (@F1) 3 november 2019
"When you grow up your heart dies"
Denk het niet, 't was nou niet echt zo dat VER op de trekhaak van HAM zat, volgens mij zat hij er daar nog 0,7 s achter..ScorpionSquad schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:53:
Mooi dat Hamilton zn 6e pakt, zn 2e plek had ie te danken aan de gele vlag, maar toch goed dat de RBR uiteindelijk dus maar 5 sec achter de mercedes zit op dezelfde strategie. Dat is veel beter dan hoe er het halverwege de race uit zag. Vraag me alleen af of Verstappen niet beter 2 ronden eerder had kunnen pushen, maar dat is Captain Hindsight.
Netjes van Vettel
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Lol, Vettel. Toch wel een toffe gast geworden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vettel, wat is het toch een toffe gast om nog even naar Lewis te komen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Niet online
Vettel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is beter dan een Dirty Sanchez hoor...rammes schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:58:
elke keer als ze zeggen, The Brazillian grand prix denk ik aan een Brazillian......
Altijd al geweest, maar hij had ff een mindere periode.Lekker Ventje schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:59:
Lol, Vettel. Toch wel een toffe gast geworden.
I served in a company of heroes.
Yes. Albon dotd. Terecht!
En toch heb ik Sebastian echt wel hoog zitten. Hij heeft net weer laten zien waarom.
"[It's an] overwhelming [feeling]. It was such a tough race today. Valtteri did a fabulous job today" #USGP 🇺🇸 #F1 pic.twitter.com/u2S3a4JLlg
Volgens jaar... Max WDC
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ik kan dat vingertje van Seb bij winst niet uitstaan, maar die vent heeft echt enorm veel stappen gemaakt op de sympathie ladder
Vannacht als het circuit verlaten is...…
Councelor bill, lunchlady irma, the town bicycle candy.....
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Waarom de [brackets]?
M'n Oma is een site aan het haken.
Tjonge jonge, VET geeft een handje en hier roept men meteen dat het een held is? Volgende race een actie met Max en hij wordt hiet weer uitgejoeld? Pfff.

VER: "It was a very good race for us. The yellow flags at the end meant that I couldn't use DRS when I was chasing P2, but it's great to be on the podium. Congratulations to Lewis"#USGP 🇺🇸 #F1 pic.twitter.com/NBUlDcfVmO
Denk dat RBR best te spreken is over de wissel afgelopen zomer. Albon doet het prima als 2e rijder!
omdat hij dat niet gezegd heeft. Maar nodig is voor context.
Geen idee, ik embed de tweet alleen...
- DaniëlWW2
- Niet online
Vingertje doet hij nog steeds hoor, als hij de kans krijgt. Gebeurd alleen zelden meer.Holkers schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:01:
Ik kan dat vingertje van Seb bij winst niet uitstaan, maar die vent heeft echt enorm veel stappen gemaakt op de sympathie ladder
Maar Vettel is volgend mij altijd al zo geweest. Het komt er nu meer uit omdat er weinig te winnen valt.
niet als VET naar RBR komtwowly schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:01:
Volgens jaar... Max WDC
Als RbR en Honda allebei goed werk leveren misschien.... Dan is het zeker mogelijk. Ik zie, na de aanpassingen aan de Ferrari's nu, plus de fouten bij Ferrari, red bull meer kans maken om Mercedes aan te vallen dan Ferrari.wowly schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:01:
Volgens jaar... Max WDC
Die P3 in het kampioenschap is ook nog best mogelijk... Lec is imho niet zo koel als Vettel.
[insert]krekels[/]simons schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:01:
Vannacht als het circuit verlaten is...…
Toch wel bizonder, 6e keer WDC, en dat in deze tijd......
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Klopt, weer een puike race.DoeEensGek schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:02:
Denk dat RBR best te spreken is over de wissel afgelooen zomer. Albon doet het prima als 2e rijder!
Offtopic hier, ik zie ook niemand anders in het stoeltje van de RBR in 2020 zitten dan ALB.
Ik vraag me trouwens elke race af waarom ze de trofeeën niet in volgorde van 3 naar 1 uitreiken... Dat bouwt toch veel beter de spanning op? Als de eerste trofee gelijk wordt gegeven aan de nummer één voelt dat altijd als een anti-climax.
Blijf het me maar afvragen.

Welkom bij de (nep) F1 fansJolke schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:01:
Tjonge jonge, VET geeft een handje en hier roept men meteen dat het een held is? Volgende race een actie met Max en hij wordt hiet weer uitgejoeld? Pfff.
Max had er nog van kunnen leren, zal wellicht iets met de leeftijd te maken hebben
een mens mag toch hopen op RIC/VETsloth schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:03:
[...]
Klopt, weer een puike race.
Offtopic hier, ik zie ook niemand anders in het stoeltje van de RBR in 2020 zitten dan ALB.
Wat bedoel je met “in deze tijd”?wowly schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:03:
Ferrari is echt niets meer nu ze betrapt zijn op cheaten. Benieuwd hoe 2020 eruit ziet.
Ik verwacht nog meer dominantie van Mercedes en nog meer saaie races. 2021 kan voor mij niet snel genoeg komen. Als dan 3/4 van de races nog steeds saai ben ik er klaar mee. Ik kijk nog altijd voor het vermaak. Maar juist het woord “vermaak” is met enige regelmaat nog minder vaak te vinden dan een Kubica die niet laatste staat...
Ik verwacht nog meer dominantie van Mercedes en nog meer saaie races. 2021 kan voor mij niet snel genoeg komen. Als dan 3/4 van de races nog steeds saai ben ik er klaar mee. Ik kijk nog altijd voor het vermaak. Maar juist het woord “vermaak” is met enige regelmaat nog minder vaak te vinden dan een Kubica die niet laatste staat...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hopelijk kan hij volgend jaar Max ook gaan helpen in de race. Dat heeft hij nog niet kunnen laten zien tot nu toe..DoeEensGek schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:02:
Denk dat RBR best te spreken is over de wissel afgelooen zomer. Albon doet het prima als 2e rijder!
De mensen weten al wie er eerste is geworden dus de verrassing is er toch al af.Fuwor schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:03:
Ik vraag me trouwens elke race af waarom ze de trofeeën niet in volgorde van 3 naar 1 uitreiken... Dat bouwt toch veel beter de spanning op? Als de eerste trofee gelijk wordt gegeven aan de nummer één voelt dat altijd als een anti-climax.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Daar had ie denk ik wel op gezeten als ie eerder had kunnen pushen (weet niet of dat mogelijk was, dat weten alleen Max en RBR). Door de gele vlag miste hij een DRS zone, dat had ook nog wel een paar tienden gescheeld.Aardappel schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:59:
[...]
Denk het niet, 't was nou niet echt zo dat VER op de trekhaak van HAM zat, volgens mij zat hij er daar nog 0,7 s achter.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Gelukkig. Dan is er toch nog 1 toeschouwerEdd schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:50:
Nou Dames en Heren. Het was leuk, maar ik ga zappen naar de Nascar
6 keer de beste auto, weet niet wat de tijd er mee te maken heeftwowly schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:03:
laten we niet vergeten dat dit het eerste van van RB met Honda is, ze kunnen de strijd met Ferrari en Mercedes gewoon aan. Hopelijk betekend dit voor volgend seizoen veel goeds.
Laat Max nu de komende 2 races nog maar flink meer punten scoren dan Leclerc, op naar een 3e plaats in het WDC....
Laat Max nu de komende 2 races nog maar flink meer punten scoren dan Leclerc, op naar een 3e plaats in het WDC....
Cogitationis poenam nemo patitur
zit je nou te fappen?
Ik zou het doen!
Mooi Rood-Wit-Blauw op de trofeeën van BOT en HAM
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
De tijd waarin rijders steeds minder belangrijk zijn
Djeezus, wat doen die bobo's eigenlijk..... wanvertoning
Wat is daar mis mee?

I have no special talent. I am only passionately curious.
Oef. Die confetti over die wagens. Sterkte stagiaires
Opvallend dat Hamilton gelijk Bottas feliciteert, terwijl er andersom alleen een koel "kut ik heb mijn doel van dit jaar niet gehaald", met pas toen Brundle aandrong een korte felicitatie naar Hamilton af kon.
Verstappen heeft Hamilton nog mooi opgedreven, maar ik dacht nergens dat hij er nog langs zou komen. Albon terecht dotd.
Nou, was weer mooi, tot over 2 weken op Interlagos.

Het is knap wat HAM doet hoor maar op de een of andere manier maakt het erg weinig indruk op mij. Dat had ik dus niet bij de wereldkampioenschappen van Schumacher. Het zal misschien met de manier van racen te maken hebben anders zou ik het niet weten.
Die gaan nog wel een paar races papiersnippers vindenJasphur schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:05:
Hogedrukspuit erover heen. Hoppa.Jasphur schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:05:
Nee, dat is nogal logisch als VER steeds achter ALB eindigt....Baldertt schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:04:
[...]
Hopelijk kan hij volgend jaar Max ook gaan helpen in de race. Dat heeft hij nog niet kunnen laten zien tot nu toe..
Waiting on the world to change
Ik kan mij herinneren dat de viering van de wereldkampioen langer duurde en met véél meer fanfare? Dit voelde gewoon als een regulier podium.
Misschien staat alles nog in Mexico?!
Zelfs de organisatie weet het nu wel een keer.Yonix schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:06:
Ik kan mij herinneren dat de viering van de wereldkampioen langer duurde en met véél meer fanfare? Dit voelde gewoon als een regulier podium.
Ik vind het idd ook best wel een anticlimax. 2 donuts, een speciale parkeerplek en klaar.Yonix schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:06:
Heb zo’n voorgevoel dat MERC ook vanaf 2021 dominant zullen zijn.MazeWing schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:03:
Ferrari is echt niets meer nu ze betrapt zijn op cheaten. Benieuwd hoe 2020 eruit ziet.
Volgend seizoen zie ik het trouwens ook niet gebeuren voor MAX bij RBR.
Zet MAX vanaf 2021 gewoon in een FER naast LEC... dan heb je 2 jonge honden die flink van elkaar kunnen leren en echt gaan strijden.
Denk de enige kans voor zowel FER als MAX om een kampioenschap naar binnen te halen.
Bij RBR komt er gewoon geen rijder naast MAX te zitten die hem uitdaagt en pushed om beter te worden.. nu is het solo werk voor MAX.
Zoals het nu gaat wil Max echt niet naar Ferrari hoor.Cowamundo schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:08:
[...]
Heb zo’n voorgevoel dat MERC ook vanaf 2021 dominant zullen zijn.
Volgend seizoen zie ik het trouwens ook niet gebeuren voor MAX bij RBR.
Zet MAX vanaf 2021 gewoon in een FER naast LEC... dan heb je 2 jonge honden die flink van elkaar kunnen leren en echt gaan strijden.
Denk de enige kans voor zowel FER als MAX om een kampioenschap naar binnen te halen.
Bij RBR komt er gewoon geen rijder naast MAX te zitten die hem uitdaagt en pushed om beter te worden.. nu is het solo werk voor MAX.
vooral niet bij de uitlaatQuantor schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:08:
[...]
Maar niet het knopje van het blusschuim indrukken he!![]()
![]()
wie was dat ook alweer die dankzij wat blusschijm zijn turbo kon vervangen met bijbehorende gridstraf?
ora et labora
Wellicht omdat Schumacher er iets meer moeite voor heeft moeten doen. In zijn Ferrari tijd was Ferrari maar 2 seizoenen écht dominant. Met Mercedes is dat nu toch wel even anders.sjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:06:
Het is knap wat HAM doet hoor maar op de een of andere manier maakt het erg weinig indruk op mij. Dat had ik dus niet bij de wereldkampioenschappen van Schumacher. Het zal misschien met de manier van racen te maken hebben anders zou ik het niet weten.
Ze zijn niet betrapt.MazeWing schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:03:
Tja, toen was het ook wel eens laatste race... En niet tussen een Ferrari en een Ferrari... Dat maakt het sowieso spannender. Want bij Mercedes weet je dat er 0,0 onnodig risico wordt genomen onderling.sjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:06:
Volgens mij was het bij Ric.mrc4nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:09:
[...]
vooral niet bij de uitlaat![]()
wie was dat ook alweer die dankzij wat blusschijm zijn turbo kon vervangen met bijbehorende gridstraf?
I served in a company of heroes.
Hulkenbergmrc4nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:09:
[...]
Wat een draak van een wedstrijd. Laatste 5 rondjes waren nog enigszins de moeite van het aangluren waard, omdat er misschien nog iets kon veranderen in de top 3.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Het was niet illegaal, maar natuurlijk niet helemaal de bedoeling, getuige het direct verbieden....
We zullen de volgende races zien hoe Ferrari het doet. Maar de "best of the rest" zat in het begin raar te kijken toen ze het gevecht aan konden gaan met een Ferrari.
Verder knap dat Hamilton 6 keer WK is geworden hoor, maar geef een willekeurige andere bovengemiddelde coureur deze auto en die wordt ook 5x kampioen met Mercedes.
Dat zijn ze min of meer wel.
Geloof bij Ricciardo, maar het is volgens mij nog een keer gebeurd (meen bij Perez ofzo).mrc4nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:09:
[...]
[ Voor 50% gewijzigd door Bart-Willem op 03-11-2019 22:12 ]
Dat is waar. We krijgen nu nog drie twee races waarbij het eigenlijk om niks gaat. Ja, er valt nog wat geld te verdelen onder de F1.5 teams maar dat is het ook. Ik hoop wel dat iedereen er nog vol voor wil gaan. En natuurlijk dat Max voorbij aan Charles gaat in het kampioenschap.Waah schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:10:
[...]
Tja, toen was het ook wel eens laatste race... En niet tussen een Ferrari en een Ferrari... Dat maakt het sowieso spannender. Want bij Mercedes weet je dat er 0,0 onnodig risico wordt genomen onderling.
Dan mag hij Australië volgend seizoen wel meteen een win gaan pakken of minstens 2e op korte afstand... als RBR dan weer 5/6 pakt is het weer same shit different year.sjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:09:
[...]
Zoals het nu gaat wil Max echt niet naar Ferrari hoor.
Zolang de FIA geen officieel rapport naar buiten brengt weten we natuurlijk nog niets.
3 racessjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:12:
[...]
Dat is waar. We krijgen nu nog drie races waarbij het eigenlijk om niks gaat. Ja, er valt nog wat geld te verdelen onder de F1.5 teams maar dat is het ook. Ik hoop wel dat iedereen er nog vol voor wil gaan. En natuurlijk dat Max voorbij aan Charles gaat in het kampioenschap.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Nee, want altijd fair. Zelfs die actie op Hamilton in Azerbeidzjan '17 begreep ik wel. Alles beter dan het gespeelde van HAM of het gluiperige van z'n stalgenoot.Jolke schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:01:
2:sjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:12:
[...]
Dat is waar. We krijgen nu nog drie races waarbij het eigenlijk om niks gaat. Ja, er valt nog wat geld te verdelen onder de F1.5 teams maar dat is het ook. Ik hoop wel dat iedereen er nog vol voor wil gaan. En natuurlijk dat Max voorbij aan Charles gaat in het kampioenschap.
Brazilie
Abu Dhabi
Whoops, nog twee races.
Eens. Als non-liefhebber (kijk pas weer dit jaar, en dat sinds het Schumacher tijdperk) was dit weinig aan. En dan wordt het spannend... En dan komt er een gele vlagJoris748 schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:11:
Wat een draak van een wedstrijd. Laatste 5 rondjes waren nog enigszins de moeite van het aangluren waard, omdat er misschien nog iets kon veranderen in de top 3.
Rokende torpedo, wow
Elke race is het weer hetzelfde liedje. Zo gaat het nu eenmaal. Elke race heeft dezelfde opbouw. En ja, er zit wel eens een race bij waarbij er niet zoveel actie in beeld is. Maar zo is het nu eenmaal.Joris748 schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:11:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.