Nee!!!
Ik ben geen kenner, waarom kan die mode niet eerder aan? Is dat niet mogelijk of een risico?demonic schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:42:
Max vraagt om full power. en krijgt die..
zou het genoeg zijn?!
gele vlag, dan is het klaar
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Wordt het net spannend... Ik hoop dat ze het bij een gele vlag in die sector laten...
"When you grow up your heart dies"
Dat is geluk voor Hamilton
Flickr PSN ID= cheironnl
Goh Haas heeft toch Merc motor?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Hamilton ook DRS? Door Sainz
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 03-11-2019 21:46 ]
Ferrari.simons schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:45:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Haas kan weer eens niet haar remmen heel houden...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, Ferrari power.simons schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:45:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nope een Ferrari achtig iets.simons schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:45:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Risico. Full power is ook meer belasting op de motor en andere onderdelen.HollowGamer schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:45:
[...]
Ik ben geen kenner, waarom kan die mode niet eerder aan? Is dat niet mogelijk of een risico?
Kut Magnussen...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Haas kan dit jaar beter stoppen. Wat zijn die ver afgezaktDaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:46:
Haas kan weer eens niet haar remmen heel houden...
Welke laatste kolom?MikeyMan schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:15:
[...]
Nee hoor... Laatste kolom geeft aantal pitstops aan.
Af en toe komt er een pitstop window scherm maar de standaard is de afstand onderling.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zelfs met DRS pakt hij maar 2 tiende ofzo.
Er is maar 1 tyrewhisperer in de f1 en dat is lewis ! Bizar !!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Jammer, netjes. En mooi dat ze het bij Geel hebben gehouden in Sector 2 ipv VSC!
Mooie uitkomst... jammer van die Haas op het einde... Toch een nette P3 voor VER.
Goed gedaan door HAM!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jammer dit.. P2 kon echt.
Maar eindelijk weer een normale race, en gewoon lekker P3!
Lewis is 6 malig WDC!!
Lewis is 6 malig WDC!!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
@DaniëlWW2 Sorry
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Erg genoten deze race, mooi resultaat van Max. Albon en Bottas ook goed gereden 
Hamilton zesde keer wereldkampioen, respect!
Stomme Haas ook weer.
Saaie race en het beetje spanning werd weer eens vakkundig om zeep geholpen door een gele vlak. En wie heeft weer al het geluk? Hamilton...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
P3 netjes voor max, P1 netjes voor Bottas, P5 voor Albon zeer netjes.
Oja.. Ham WDC.. meh, niet boeiend
Oja.. Ham WDC.. meh, niet boeiend
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel respect voor Mercedes hoor. Al zo vroeg weten dat er een gele vlag zou komen. Lekkere strategie ;-)
Respect voor de Mercedes engineers inderdaad!tweakduke schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:48:
Zonder geel had ie het helaas ook niet gered denk ik
DUGG
Nou idd... Bedankt magnussen, mooi gevecht door de neus geboord.PWM schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:48:
Wat een pech met MAG daar.
Baal er flink van, p2 had het moeten zijn
Zuur zeg. Dubbel geel door een knaken Haas en Hamilton nog even drs van een McLaren bij het ingaan van de laatste ronde.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ach, ik heb me kostelijk vermaakt met Ferrari hun implosie.

Dat het Ferrari C-team weer eens kapot gaat is niks nieuws. Maakt verder weinig uit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Yo regie. BOT p1
Ach zo'n gevecht is ook leuk om te zien. Beter als saai uitrijden.basvn schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:48:
Jammer dit.. P2 kon echt.
Lewis is 6 malig WDC!!
Het zal Hamilton ook eens een keer niet meezitten met geel / (virtual) safety cars.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Zo kunnen we de Hamilton obligate speech bingo kaarten pakken... Ik trap af "fantastic crowd"
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Echt? Ik vond het een vrij tegenvallende race eigenlijk. Ik had meer van de RBR pace verwacht en FER viel ook zwaar tegen (prima, maar geeft nog minder kans op gevechten). Ook in de F1.5 gebeurde niet heel veel spannends en bijna geen uitvallers/crashes oid.tweakduke schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:48:
En nu op naar een regenrace in Brazilië...
Toch knap weer van Hamilton. Gefeliciteerd Benz boys!
Waiting on the world to change
Welke zender?Edd schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:50:
Nou Dames en Heren. Het was leuk, maar ik ga zappen naar de Nascar
Nou, dat was best een enerverende race, spannend tot het einde, ik vond 'm iig leuk en dat allemaal met het beste publiek ter wereld, zijn familie en de hond van HAM (en dat zonder steaks en spareribs....)
WTf is er met gasly.. en kyvat en perez?!
Ziggo heeft Nascar.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zonder geel was hij er ook niet voorbij gekomen. Mercedes was te snel en VER kwam een rondje tekort.MazeWing schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:48:
Saaie race en het beetje spanning werd weer eens vakkundig om zeep geholpen door een gele vlak. En wie heeft weer al het geluk? Hamilton...
Donuts voor het beste publiek ooit
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dank je, met de 44 pet op gekeken....pinda powerrr schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:50:
Toch knap weer van Hamilton. Gefeliciteerd Benz boys!

I have no special talent. I am only passionately curious.
Penalty voor PER?
Donuts voor donuts publiek.Lekker Ventje schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:51:
Donuts voor het beste publiek ooit
Haha same
Tesla M3LR '21
VER was HAM geheid voorbij gegaan als die Haas maar niet van de baan was gevlogen.d0s schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:51:
[...]
Zonder geel was hij er ook niet voorbij gekomen. Mercedes was te snel en VER kwam een rondje tekort.
Enquête dat de race winner alleen "Yessssss" mag zeggen na de race?
Gewoon 5s spreektijd en dan afkappen...Ari Gold schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:51:
Enquête dat de race winner alleen "Yessssss" mag zeggen na de race?
De helm mag toch niet af in de auto?
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, misschien is P3 maar beter. Dadelijk eindigt Max nog als derde in het WDC en moet hij toch naar het FIA gala.
waarom niet?Heijmenberg99 schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:52:
In Parc Ferme en met motor uit volgens mij welHeijmenberg99 schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:52:
Mooi dat Hamilton zn 6e pakt, zn 2e plek had ie te danken aan de gele vlag, maar toch goed dat de RBR uiteindelijk dus maar 5 sec achter de mercedes zit op dezelfde strategie. Dat is veel beter dan hoe er het halverwege de race uit zag. Vraag me alleen af of Verstappen niet beter 2 ronden eerder had kunnen pushen, maar dat is Captain Hindsight.
Kan nu nog met Ferrari z'n cheat niet meer heeft.DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:52:
Tja, misschien is P3 maar beter. Dadelijk eindigt Max nog als derde in het WDC en moet hij toch naar het FIA gala.
Ik zat net te tellen. Als hij 2e was geworden werd het nog gevaarlijk..DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:52:
De banden van Ham zien er eigenlijk best wel oké uit.
Heb het gevoel dat die van Max veel sneller sleet.
Komt het grote verschil door het verschil in downforce?
Komt het grote verschil door het verschil in downforce?
Prima start van Max. Dat was ook wel het enige vermakelijke aan deze race. Verder best saai te noemen eigenlijk met een anticlimax op het einde.
Zonde. Had wel een p2 ingezeten.
Geen mexicanen in US vanwege de wall..Wognummer schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:53:
ik zie geen lift hier?...
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat Brazilië toch al gevaarlijk gaat worden. Max is er altijd heel erg goed.jgj82 schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:54:
[...]
Ik zat net te tellen. Als hij 2e was geworden werd het nog gevaarlijk..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Meestal is het andersomstreamnl schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:54:
De banden van Ham zien er eigenlijk best wel oké uit.
Heb me anders prima vermaakt met de achterstand van Ferrari bijhoudenStealthyPeanut schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:54:
Prima start van Max. Dat was ook wel het enige vermakelijke aan deze race. Verder best saai te noemen eigenlijk met een anticlimax op het einde.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hans Kraaij jr. doet de interviews: “je bent 6-voudig wereldkampioen! Hoe voel je je?”
ja, ga je hele familie opnoemen,
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.