Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
www.casarodriguillo.com
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
P11 opeens ja
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
"When you grow up your heart dies"
Kunnen ze best wel, als je niet in een top 3 team rijdt verlies je echter gewoonweg te veel snelheid. Die P6 van VER is echt niks speciaals, zelfs niet met die achterstand die hij had na die lekke band.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:50:
[...]
Ik denk dat weinig coureurs dat echt kunnen.
U zei?FabianGTI schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:49:
Toch best netjes van Renault, toch beide auto’s in de punten
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:17
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
LEC gestart van p1 en op p4 gefinished
VET gestart van p2 en op p2 gefinished
BOT gestart van p6 en op p3 gefinished
Slecht resultaat van Ferrari, HAM bijna wereldkampioen.
"We'll talk after the race.."Holkers schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:50:
Iemand de boordradio van Charles?
Wat wel speciaal is, zoveel rondjes op hard en zo lang toch nette tijden rijden.Snowdog schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:51:
[...]
Kunnen ze best wel, als je niet in een top 3 team rijdt verlies je echter gewoonweg te veel snelheid. Die P6 van VER is echt niks speciaals, zelfs niet met die achterstand die hij had na die lekke band.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
The torpedo is back!
Pace van de McLaren was wel weg, maar mogelijk komt dat door de start op rode band
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Schrale troost dat hij er net naast staat
Nouja, wat is net? Langzamer dan Albon, dus wat mij betreft niet zo net. Ja, wel aardig ivm de rest (niet top 6), maar verder ook niet om over naar huis te schrijven. Denk dat de andere rijders (misschien excl. Albon) van de rest van de top 6 dat ook wel kunnen. Niks speciaals dus imo.Sir_Lion schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:52:
[...]
Wat wel speciaal is, zoveel rondjes op hard en zo lang toch nette tijden rijden.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Het circuit is leuk, de teams zijn saai en behoudend qua racen. Ze gaan hier gewoon niet voluit.TommyGun schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:53:
Nou daar was weer vrij weinig aan. Saai circuit
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
En iedereen trapt erin.
Mja waar wel....sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:54:
[...]
Het circuit is leuk, de teams zijn saai en behoudend qua racen. Ze gaan hier gewoon niet voluit.
En die banden

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Tja, de twee voorgaande jaren waren HAM en VET de pineut en nu VER... You win some, you loose some... that's racing...PjotrStroganov schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:54:
Je hebt je in deze situatie gemanoeuvreerd Verstappen. Jammer..
Ehh? Was een vrij tumultueuze race toch? Gebeurde overal genoeg...TommyGun schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:53:
Nou daar was weer vrij weinig aan. Saai circuit
Wat een schitterende plek trouwens voor de prijsuitreiking!
McLaren was op nieuwe banden amper sneller dan Ricciardo op de oude, dus ik vermoed dat Sainz wel meer problemen had.FabianGTI schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:53:
[...]
The torpedo is back!![]()
Pace van de McLaren was wel weg, maar mogelijk komt dat door de start op rode band
Precies wat ik wilde tikken hier.Dutchie01 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:54:
vind het een beetje jammer dat elke race Lewis zegt deze banden houden het niet vol.
En iedereen trapt erin.
"Guys, my car sux."
"Guys, tires suck...can't make it/"
En toch altijd winnen.
Eat the bugs, live in a pod
Je vergelijkt rondjes van Verstappen op nieuwe banden op een volle tank en oude banden op een lege tank met rondjes van Albon op nieuwe banden met een lege tank. Dat is geen vergelijking.Snowdog schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:54:
[...]
Nouja, wat is net? Langzamer dan Albon, dus wat mij betreft niet zo net. Ja, wel aardig ivm de rest (niet top 6), maar verder ook niet om over naar huis te schrijven. Denk dat de andere rijders (misschien excl. Albon) van de rest van de top 6 dat ook wel kunnen. Niks speciaals dus imo.
Goh, Mexicanen zijn echt de best crowd ever
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hou er mee op, pls.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Mwah, dat is toch wel iets anders. Max naait zichzelf hier wel enigszins door op die plek Bottas in te halen. Was imo niet heel slim. Ik snap ook wel dat hij niet heel veel kansen heeft om een Merc in te halen op andere plaatsen, maar ik had zelf het idee dat hij zichzelf hier toch wel er echt tussen drukte ipv een goede inhaalactie te maken. Uiteindelijk kost dat hem zijn race.. Tsjah...sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:55:
[...]
Tja, de twee voorgaande jaren waren HAM en VET de pineut en nu VER... You win some, you loose some... that's racing...
Welkom bij F1 in MexicoZingo schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:55:
Voor de fans: Max wel driver of the day.
Wat een schitterende plek trouwens voor de prijsuitreiking!
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ben ik de enige die snapt dat hij dit zegt? Hij maakt toch wel ff 100k man hyper met een simpel zinnetje. En je ziet zelf ook wel dat het vrij sfeervol is daar.
I served in a company of heroes.
Olieroebels?Lekker Ventje schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:54:
Snap niet dat Marko zo halstarrig aan zijn eigen RB programma vast blijft houden. Brevet van onvermogen als je types als Kvyatt er in blijft houden. En de Vries krijgt geen kans.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Hoeveel coureurs rijden er nu in de F1 die geen thuis-gp hebben?
- Magnussen
- Albon
- Kubica
Nu Max ook weer een thuisgp krijgt, zou LM er belang bij hebben om zoveel mogelijk coureurs in de F1 te hebben die racen in hun eigen land? Dus dat de keuze voor coureurs over een paar jaar zal gaan adhv of ze uit een groot land komen of niet?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het ging niet alleen om het inhalen van een Mercedes.Snowdog schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:57:
[...]
Mwah, dat is toch wel iets anders. Max naait zichzelf hier wel enigszins door op die plek Bottas in te halen. Was imo niet heel slim. Ik snap ook wel dat hij niet heel veel kansen heeft om een Merc in te halen op andere plaatsen, maar ik had zelf het idee dat hij zichzelf hier toch wel er echt tussen drukte ipv een goede inhaalactie te maken. Uiteindelijk kost dat hem zijn race.. Tsjah...
Zowel Bottas als hij waren tijd aan het verliezen achter Sainz.
Ik doelde op het ronde 1 incident. Was dat goed gegaan dan had hij Bottas niet hoeven inhalen natuurlijk.Snowdog schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:57:
[...]
Mwah, dat is toch wel iets anders. Max naait zichzelf hier wel enigszins door op die plek Bottas in te halen. Was imo niet heel slim. Ik snap ook wel dat hij niet heel veel kansen heeft om een Merc in te halen op andere plaatsen, maar ik had zelf het idee dat hij zichzelf hier toch wel er echt tussen drukte ipv een goede inhaalactie te maken. Uiteindelijk kost dat hem zijn race.. Tsjah...
Hamilton top gereden.
Ben niet voor Vettel maar van de 2 Ferrari’s blij dat hij op het podium staat en niet Lec.
Op naar de volgende
Hamilton zag er in de eerste bochten na de start toch niet super uit. Hij komt er mee wegPyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:59:
Eerlijk is eerlijk. Hamilton is de beste coureur van dit moment. Maakt hooguit 1 a 2 echte fouten per jaar en is de rest van de tijd snaarstrak terwijl hij ook nog eens veel doet buiten het racen. Hopelijk wordt Max ooit ook zo goed, maar voor nu is hij en LEC toch echt nog wat minder dan HAM.
Absoluutrodie83 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:59:
En toch mag ik die Vettel wel. Het lijkt me gewoon een ontzettend vriendelijke vent.
Vettel staat veel meer in het normale leven.Paulus07 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:00:
Ham is altijd zo'n marketing robot. Vet is dan weer zo nuchter en droog 😋
Ik zou het doen!
Persoonlijk kijk ik daar geen F1 voor. Ik kijk F1 voor de actie en Max is een van die coureurs die wél ballen heeft en probeert in te halen waar niet veel anderen het doen of überhaupt proberen.
Albon is zowat volledig Brits, dus hij heeft "gewoon" Silverstone.Maarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:59:
Ik vraag mij iets af.
Hoeveel coureurs rijden er nu in de F1 die geen thuis-gp hebben?
- Albon
Volgens mij reed Albon vroeger ook onder Britse licentie.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
1e ronde altijd relaxterZingo schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:01:
Om even aan te halen dat vorige week 5 seconden te weinig gegeven zijn: 10 seconden voor Kvyat.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die Ferrari prutsers kunnen ook niks goed doen.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:01:
P3 is nog steeds binnen bereik voor VER. Het vermijden van het gala gaat toch wat meer moeite kosten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waiting on the world to change
Uiteraard, maar dat is niet het punt van mijn post. Het punt is dat Albon gewoon niet zo snel is (imo) en Verstappen zelfs op oude banden nog wel wat sneller zou moeten kunnen zijn. Als dat niet het geval is, dan is het dus gewoon dikke prut. Het feit dat Albon totaal niet in de mix was vandaag geeft wel aan dat hij gewoon nog wat tekort komt. Dat Verstappen dan uiteindelijk langzamer rondrijdt dan Albon is niet echt een compliment.KlaasjeNL schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:56:
[...]
Je vergelijkt rondjes van Verstappen op nieuwe banden op een volle tank en oude banden op een lege tank met rondjes van Albon op nieuwe banden met een lege tank. Dat is geen vergelijking.
Tis net voetbal, zorg dat je hard schopt in de eerste vijf minuten en je komt er gewoon beter vanaf. Hoelang ik ook kijk, ik blijf het brak vinden.
Dat vind ik dan weer niets zodemonic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:03:
Lol ham in de lift op de auto XD
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Yes!sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:03:
In Austin schijnt de wagen ook op het podium te komen.
tof dit
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.