"When you grow up your heart dies"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
ALB is dan ook geen VER.Vuvuzela schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:36:
[...]
Hij rijdt zeker prima, maar de auto van Max lijkt hier een winnende te zijn. Als je ziet wat ALB ermee doet valt dat toch wat tegen.
VER was in zijn eerste twee jaar ook duidelijk niet beter dan RIC, maar op d'n duur is hij wel stukken beter geworden. Dat kan straks ook met ALB gebeuren.
Ik noem het Facebook-Verstappen fans en daar blijf ik het liefs bij uit de buurt.HollowGamer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:35:
[...]
Ik ken dat publiek niet zo goed, zijn dat echt F1 fans of meer het casual/party volk?
Opzicht niks mee hoor met die laatste groep, maar niet echt iets waar ik tussen zou willen staan.
Ik zou het doen!
Waiting on the world to change
Hahahah ..Dentist schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:37:
Dat was iets te optimistisch van RIC, zo zonder de automatische rem-balans..
https://f1manager.info/ranking/4605

Als ik zie wat voor tribunes ze daar hebben vraag ik me af wat ze op Zandvoort gaan bouwen om die half miljoen mensen te huisvesten
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat moet je sowieso nooit doen met een Renault, aldus de ex-Renault straathok rijderHolkers schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:38:
Lastiger remmen zonder illegaal systeem he
Dat zijn dezelfde mensen die ook in Oostenrijk en België op de tribune zitten hoor. Niks mis mee. Beetje zuurpruim gezeur dit hoor.rammes schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:38:
[...]
Ik noem het Facebook-Verstappen fans en daar blijf ik het liefs bij uit de buurt.
Whut? Max zat binnen 2 tienden van RIC. Direct al. Albon geeft structureel 6 tienden toe.Sir_Lion schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:37:
[...]
ALB is dan ook geen VER.
VER was in zijn eerste twee jaar ook duidelijk niet beter dan RIC, maar op d'n duur is hij wel stukken beter geworden. Dat kan straks ook met ALB gebeuren.
Race control geeft nu wel sneller no action. Denk dat ze toch iets met het commentaar doen.
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jup. In z'n eerste jaar. Over een jaar of twee netjes 2 tienden achter VER en dan een perfecte teamgenoot.d0s schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:38:
[...]
Whut? Max zat binnen 2 tienden van RIC. Direct al. Albon geeft structureel 6 tienden toe.
beetje open deur, plek werd direct teruggegeven.MikeyMan schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:39:
Ja maar in de red bull lukte het wel
Race control geeft nu wel sneller no action. Denk dat ze toch iets met het commentaar doen.
www.casarodriguillo.com
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 27-10-2019 21:41 ]
Wie wordt DotD??
Moeilijke keuze...
Ric (Voor zijn mooie drift voor net)
Norris?
Albon? (volgens mij vinden jullie van niet XD)
ham? lec? bot? vet?
Per?
Tranen?Pinin schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:40:
Ik zie druppels
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Racepace van Ferrari viel wel mee, strategie was zoals altijd bagger. Dus heeft Max in die laaste bocht en in de persco er na een 100% overwinning weggegeven.
Als ie die kamikaze actie op Bottas niet had gedaan misschien wat A1 magie. Jammer.
Zit je in de tuin te kijken? Beetje koud, niet?Pinin schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:40:
Ik zie druppels
Dat kan je prima vinden, maar ik vind het dus wat tegenvallen.. Ik vind het een erg sympathieke gozer dus hoop dat hij sneller dichterbij komt, en vooral mengt met ferrari/merc op de banen waar RB goed gaat.Sir_Lion schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:40:
[...]
Jup. In z'n eerste jaar. Over een jaar of twee netjes 2 tienden achter VER en dan een perfecte teamgenoot.
I served in a company of heroes.
Hamdemonic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:41:
https://www.formula1.com/en/vote.html
Wie wordt DotD??
Moeilijke keuze...
Norris?
ham? lec? bot? vet?
Per?
Omdat ze de banden niet pushen? Zitten zo’n zes seconden van de Q tijd van Max..Bart-Willem schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:38:
Echt heel erg spannend is het niet, en hoezo houden die banden het zo achterlijk lang vol?
Wat een poppenkast is het toch eigenlijk ook

Je weet dat het voor Albon de eerste keer is dat hij hier rijdt hea?d0s schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:35:
Gewoon slecht van Albon. De RBR pakt hier pole en Max zou m gewonnen hebben zonder robottas.
Hij mist gewoon nog de ervaring, en al helemaal op dit soort circuits (hoger, nieuw etc etc)
Dat hoop ik ook. Daar niet van. Maar in de huidige situatie doet ALB het vrij goed voor een rookie. De RB kan een draak van een auto zijn, zie GAS. Die kon er niet echt mee rijden. Daarnaast doet hij het ook steeds beter met betrekking tot de Social Media.Vuvuzela schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:42:
[...]
Dat kan je prima vinden, maar ik vind het dus wat tegenvallen.. Ik vind het een erg sympathieke gozer dus hoop dat hij sneller dichterbij komt, en vooral mengt met ferrari/merc op de banen waar RB goed gaat.
Rosberg: iS vErStApPeNs CaReEr OvEr?!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gewoon Ver. De rest heeft niets laten zien.demonic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:41:
https://www.formula1.com/en/vote.html
Wie wordt DotD??
Moeilijke keuze...
Norris?
ham? lec? bot? vet?
Per?
Nee ze laten de motor nog even brullenDj-sannieboy schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:44:
Ferrari mag weer extra olie verbruiken?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Vettel heeft symbolen op zijn stuur staan.Dentist schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:44:
Hoor ik nou goed "mode lion" voor Vettel?
Nummers en namen zijn te ingewikkeld
Ligt aan jouNotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:45:
Ligt het aan mij of is dit een van de saaiste GP's ooit?
Nee, dat is Frankrijk...NotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:45:
Welke race kijk jij?NotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:45:
dit is je eerst GP die je kijkt?NotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:45:
Het is best een intressante geweest.
niet de saaiste ooit in ieder geval.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik zeg voor het laatste jaar pre-2021 alle chassis en motoren in een grabbelton en willekeurige matches maken naar random teams en een seizoen kijken wat dat oplevert.

Ligt idd aan jou.NotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:45:
Nou ik heb sinds 94 nog geen race gemist, maar wat een draak van een wedstrijd vind ik dit.demonic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:46:
[...]
dit is je eerst GP die je kijkt?![]()
Het is best een intressante geweest.
niet de saaiste ooit in ieder geval.
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Eensch! Daar had ik nog wel vuurwerk verwacht, erg lafjes...Maurice079 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:47:
Wat een ronduit gezapige rondes van die top vier zeg. Die mogen zich ook even in een hoekje gaan schamen.
Dan snap ik het helemaal niet meer...NotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:47:
[...]
Nou ik heb sinds 94 nog geen race gemist, maar wat een draak van een wedstrijd vind ik dit.
Frankrijk vorig jaar was een stuk saaier (iedere gp in frankrijk was saaier).
ghehe.. wellicht dat het minder goed werkt op hoogte. (als het die intercooler met olie is) dan zal die nu niet zo effectief zijn?Dj-sannieboy schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:47:
Wel opvallend dat Ferrari opeens niet meer iedereen zoek rijdt nadat de geruchtenmolen wat harder is gaan draaien.
Ari Gold schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:48:
Nou, feli Hamilton.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Begin was vrij aardig en daarna het verschil in strategieen was ook vrij goed imo. Dat het uiteindelijk zo uitloopt maakt het dan wat saai, maar een echt saaie race was het toch niet? Ik heb ze veel saaier gezien. Zoals iemand al zei Paul Ricard dit jaar wat een stuk slechter,NotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:47:
[...]
Nou ik heb sinds 94 nog geen race gemist, maar wat een draak van een wedstrijd vind ik dit.
Zolang Leclerc maar niet wintAri Gold schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:48:
Nou, feli Hamilton.
I served in a company of heroes.
What?! nu al?? ze moeten nog mee naar USGP
En dan perongeluk een pitstop maken zoals bij norris of gioJoostje123 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:47:
Hoezo heeft albon niet nog een pit gedaan voor snelste race ronde? Gewoon naar rood... En pakken
"best crowd ever"
"toughest race of the year"
ik zet mijn jokers in!! en de verdubbelaar!!
https://f1manager.info/ranking/4605
Ik zou het doen!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat weinig coureurs dat echt kunnen.TheBrut3 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:49:
Eigenlijk triest dat je 64 ronden kan rijden op 1 setje.
ook zonder Bonnington?powah33 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:49:
"get in there"
"best crowd ever"
"toughest race of the year"
ik zet mijn jokers in!! en de verdubbelaar!!
Waarschijnlijk kan alleen Max of HAM datTheBrut3 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:49:
Eigenlijk triest dat je 64 ronden kan rijden op 1 setje.
Whut...hoop niet voor over..loekf2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:49:
ik buk alvast weer voor de HAM clichees
[ Voor 6% gewijzigd door Ari Gold op 27-10-2019 21:50 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.