![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 17
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-10-2019 11:01 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 17
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-10-2019 11:01 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
/post
Groetjes Bas
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Float like a butterfly, sting like a bee.
Geen paniek, die race gaat gewoon door.kleintjopie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:38:
Fijn raceweekend allen. Wat is het laatste nieuws met betrekking tot de tyfoon? Zijn er ook regels met betrekking hoeveelheid wind en regen om de Grand prix af te lassen? Als het echt erg wordt vraag ik mij af of alles nog wel door kan gaan.
"When you grow up your heart dies"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als de medical helikopter niet kan vliegen, zal de race niet starten c.q. doorgaan. Als er teveel wind is dat zal wel een reden kunnen zijn.kleintjopie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:38:
Fijn raceweekend allen. Wat is het laatste nieuws met betrekking tot de tyfoon? Zijn er ook regels met betrekking hoeveelheid wind en regen om de Grand prix af te lassen? Als het echt erg wordt vraag ik mij af of alles nog wel door kan gaan.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
7:00 opstaan, koffie zetten, roken, koffie pakken, op de bank zitten en kijken. Na de race hond uitlaten en ontbijtenSpotmatic schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:50:
06:00 opstaan, hond uitlaten, koffie zetten, broodjes bakken, race kijken. Ik zeg: doen!
[ Voor 11% gewijzigd door garriej op 08-10-2019 10:00 ]
Mode 11 = VTEC, hopelijk mag hij die weer gebruiken, net als in Oostenrijkpilskes schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:37:
Vreselijk die zondagochtend races!! Ik ben absoluut geen ochtend mens...
Hopelijk heeft de RB15 een magisch knopje voor dit weekend, ik ben toe aan een overwinning van Max of Albon!
Ik ben er weer bij!!!! (en dat is prima....vivaaaaa....basvn schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 08:05:
woehoe, een lekker weekend om je hele slaapschema naar de kl*te te maken
zin in!
@pinda powerrr vergeet je ons hier niet?
Waiting on the world to change
En dat redt jij in 10 minuten? En dan ook nog op tijd voor de start op de bank zitten?garriej schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:59:
[...]
7:00 opstaan, koffie zetten, roken, koffie pakken, op de bank zitten en kijken. Na de race hond uitlaten en ontbijten
Die hond van mij is echt niet wakker te krijgen, die slaapt gewoon tot 11 uur
Is ook al eens eerder gedaan met ene MV...yorkick schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:20:
Poster Alfa Romeo:
Wallpaper (mobiel)
[Afbeelding]
Tuurlijk, wekker staat wat eerder natuurlijk. Koffie zetten duurt 3 seconde, roken duurt een paar min.sjaool schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:24:
[...]
En dat redt jij in 10 minuten? En dan ook nog op tijd voor de start op de bank zitten?
Als je roken overslaat kun je nog een paar minuten langer blijven liggen.garriej schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:25:
[...]
Tuurlijk, wekker staat wat eerder natuurlijk. Koffie zetten duurt 3 seconde, roken duurt een paar min.
Klopt, maar dan heb ik tijdens de race afkick verschijnselen, dat moet ik niet hebben.sjaool schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:25:
[...]
Als je roken overslaat kun je nog een paar minuten langer blijven liggen.
Inderdaad al een keer met RBR gedaan, maar deze is ook heel vet.yorkick schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:20:
Poster Alfa Romeo:
Wallpaper (mobiel)
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 08-10-2019 10:37 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lijkt erg veel op die van vorig jaar.yorkick schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:20:
Poster Alfa Romeo:
Wallpaper (mobiel)
[Afbeelding]
[ Voor 36% gewijzigd door Jasphur op 08-10-2019 10:48 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Waiting on the world to change
[ Voor 48% gewijzigd door basvn op 08-10-2019 11:26 ]
pinda powerrr schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:13:
Hoe komt het nou dat ik ineens trek heb in sushi???
Jaaaa, alleen van de gedachte krijg ik al treksjaool schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:26:
[...]
![]()
Als ik iets niet lekker vind is het vis. Ja, een lekkerbekje of kibbeling gaat er wel in. Maar die lucht van vis hè.
Basement Bios ---- Exo-S
Dan heb je nooit verse vis gehad >.<, Verse vis heeft namelijk ongeveer dezelfde geur als de zee. Als de vis wat ouder is gaat deze stinken.sjaool schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:26:
[...]
![]()
Als ik iets niet lekker vind is het vis. Ja, een lekkerbekje of kibbeling gaat er wel in. Maar die lucht van vis hè.
Dan had ik er wel verse tussen gezet als ik het over de geur van verse vis had. Ik weet hoe erg rotte vis stinkt aangezien ik op het industrieterrein tussen de visverwerkende industrie op Urk werk.Martin0 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:45:
[...]
Dan heb je nooit verse vis gehad >.<, Verse vis heeft namelijk ongeveer dezelfde geur als de zee. Als de vis wat ouder is gaat deze stinken.
Maar goed Raceweek en dus Aanwezig!!
⛔ Trackers of betalen ⛔
Dat had ik net even nodig!warp schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:09:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
皆さん、こんにちは
Leuk om te zien dat de vrije trainingen, de qualificatie en de race mogelijk bij verschillende weerbeelden zijn.sjaool schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 08:48:
プレゼント
楽しみにしています!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Toto Wolff die zich weer standaard in de underdog positie zet.
Hail to the king baby!
Weergoden in Japan:urk_forever schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:09:
Present, ben benieuwd of RBR/Honda een overwinning uit het vuur kan slepen. Maar ik vrees dat dat te hoog gegrepen is.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
5e, 6e, 6e, 5e. Dat zijn meer punten dan Gasly heeft weten te halen in 4 opeenvolgende races. Zeker gezien de power die Ferrari heeft gevonden in die afgelopen 4 races lijkt het het maximaal haalbare te zijn, zeker met tweemaal starten vanaf achteraan. Daarbij is 'ie tweemaal boven Max geëindigd, terwijl Gasly dat maar eenmaal gelukt is in 12 races. Gasly heeft 63 punten in 12 races bij elkaar gereden, voor 5,25 punten per race, Albon heeft 36/4=9 punten per race. Op dit tempo gaat 'ie Gasly in Brazilie voorbij qua punten, terwijl hij dan nog maar 8 races voor RBR gereden heeft ipv de 12 die Gasly had. Ik heb 'm ook veel mooie inhaalacties zien maken op de baan.JustM3 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:00:
[...]
Ben daarnaast heel benieuwd of Albon nu een keer gaat presteren. Tot op heden vind ik hem niet veel beter presteren als gasly deed.
[ Voor 3% gewijzigd door DataGhost op 08-10-2019 13:36 ]
Wel rekening houden dat max 1 keer "uitgevallen" is in 1 van de keren dat Albon voor hem geeindigd is. Waar Gasly daar geen van heeft gehad.DataGhost schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:34:
[...]
5e, 6e, 6e, 5e. Dat zijn meer punten dan Gasly heeft weten te halen in 4 opeenvolgende races. Zeker gezien de power die Ferrari heeft gevonden in die afgelopen 4 races lijkt het het maximaal haalbare te zijn, zeker met tweemaal starten vanaf achteraan. Daarbij is 'ie tweemaal boven Max geëindigd, terwijl Gasly dat maar eenmaal gelukt is in 12 races. Gasly heeft 63 punten in 12 races bij elkaar gereden, voor 5,25 punten per race, Albon heeft 36/4=9 punten per race. Op dit tempo gaat 'ie Gasly in Brazilie voorbij qua punten, terwijl hij dan nog maar 8 races voor RBR gereden heeft ipv de 12 die Gasly had.
Ah je hebt gelijk, dat was ik even vergetenDataGhost schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:39:
Ja maar op die manier kan je net zo hard zeggen dat die ene keer dat Gasly voor Max eindigde dat eigenlijk kwam doordat Vettel er achterop knalde.
Albon is veel onbevangener dan Gasly was. Ik denk dat dat ook een heel grote rol speelt.ArcticWolf schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:56:
Vind Albon veel consistenter rijden en het lijkt erop dat hij steeds meer vertrouwen in de auto krijgt. Beetje wat hij ook in de TR liet zien.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ Voor 24% gewijzigd door hardware-lover op 09-10-2019 21:21 ]
Testing, one, two ...
De slaapwekker van ons zoontje (bijna 3 jaar) staat op 7 uur, maar vaak is hij dan al wakker. Dan heb ik nog 10 minuten + 2 minuten formation lap om hem en mezelf aan te kleden, iets van ontbijt in elkaar flantzen, voor de TV te poffen, F1TV aan te slingeren en de start te zien. Lekker samen F1 kijken in de vroege ochtend
Ik denk dat je alweer vergeten bent hoe slecht GAS presteerde met een gelijkwaardige 2e wagen van het veld (dus potentieel p3):JustM3 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:00:
[...]
Ben daarnaast heel benieuwd of Albon nu een keer gaat presteren. Tot op heden vind ik hem niet veel beter presteren als gasly deed.
En hou ook nog even in het achterhoofd dat GAS er al twee seizoenen op had zitten in de STR voordat hij in de RBR werd gezet. ALB is bezig aan uberhaupt zijn eerste (!) jaar in de F1.StealthyPeanut schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:12:
[...]
Ik denk dat je alweer vergeten bent hoe slecht GAS presteerde met een gelijkwaardige 2e wagen van het veld (dus potentieel p3):
AUS 11
BHR 8
CHN 6
AZE DNF
SPA 6
MON 5
CAN 8
FRA 10
OOS 7
GBR 4 (VET en VER crash)
DUI 14
HON 6
Nu zie je Albon met de 3e auto van het veld (dus potentieel p5) dit doen (in een compleet nieuwe auto, midden in een seizoen):
BEL 5
ITA 6
SIN 6
RUS 5
Nee, ik denk dat we best wel kunnen stellen dat ALB het echt een stuk beter doet dan GAS op dit moment. Beter kan het zeker en een match voor VER is hij nog niet, maar als deze 4 stabiele races een teken zijn voor de toekomst, rijdt ALB volgend jaar gewoon bij RB.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat is niet eerlijk want dan weet jij de uitslag van de race eerder dan wij...Saturnus schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:13:
Jullie zitten tenminste in NL, ik moet kijken vanuit UK.![]()
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 08-10-2019 16:17 ]
3 kinderen heh.Nhz schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 08:14:
Eindelijk een race waar ik geen wekker voor hoef te zetten. Met drie kleine kinderen is het makkelijker om om 6.00uur wakker te worden, dan om 15.00uur wakker te blijven.
een treffende spreuk
Niet helemaal correct, Gasly is halverwege het seizoen in de STR gezet. Als ik mij niet vergis omdat Sainz toen naar Renault ging om Palmer te vervangen. Dat is in ieder geval de enige swap die ik mij nu nog even ter geest kan halen in die periode.Chiron schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:14:
[...]
En hou ook nog even in het achterhoofd dat GAS er al twee seizoenen op had zitten in de STR voordat hij in de RBR werd gezet. ALB is bezig aan uberhaupt zijn eerste (!) jaar in de F1.
Nee, niet Sainz. Twee jaar terug ipv Kvyat: https://autobahn.eu/artik...erre-gasly-bij-toro-rossoRobertMe schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:31:
[...]
Niet helemaal correct, Gasly is halverwege het seizoen in de STR gezet. Als ik mij niet vergis omdat Sainz toen naar Renault ging om Palmer te vervangen. Dat is in ieder geval de enige swap die ik mij nu nog even ter geest kan halen in die periode.
Dus Gasly heeft nu rond deze tijd pas twee jaar erop zitten. Blijft uiteraard wel staan dat Gasly al meer ervaring had dan rookie Albon nu.
Still faster than McLaren-Honda.
[ Voor 45% gewijzigd door Nibbz op 08-10-2019 18:30 ]
13:37
Het ziet er voorlopig alleen zaterdag slecht uit. Misschien de Q op zondag en de race.Nibbz schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:26:
Ziet er niet goed uit komend weekend:
Category 5 orkaan
[Afbeelding] [Afbeelding]
edit:
De baan kan altijd nog wel iets veranderen.. maar voorlopig ziet het er niet rooskleurig slecht uit
https://www.youtube.com/watch?v=cqdZp5AFjWUtweakduke schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:51:
Vergeet niet dit weekend de wekker te zetten en wat voorpret. Was helemaal vergeten dat de uitbarsting van Ricciardo vorig jaar was :)[YouTube: Verstappen And Vettel Collide | 2018 Japanese Grand Prix][YouTube: Top 5 Moments | 2018 Japanese Grand Prix][YouTube: Best of Team Radio | 2018 Japanese Grand Prix]
Toch vind ik dat nog steeds de fout van Webber. Gaat van zijn gas af terwijl daar geen nood toe is. Zie maar hoe groot het snelheidsverschil ineens is. Daar kun je niet op reageren op zo'n afstand. Maar goed, Webber had toch al het inzicht van een pannekoek en was totaal geen racer imo. Leuk rondjes rijden kon ie wel in zijn eentje, maar vechten voor overwinning heb ik hem nooit zien doen.redfoxert schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:45:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=cqdZp5AFjWU
Ook niet onaardig ... First Lap Nutcase Grosjean
Mondeling na de race ook niet?Martinspire schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:41:
maar vechten voor overwinning heb ik hem nooit zien doen.
Als je op de onboard kijkt zie je de afstand tov de nummers 1 en 2 gelijk blijven, dus dat lijkt me gewoon de snelheid waarmee je die bocht neemt.Martinspire schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:41:
[...]
Toch vind ik dat nog steeds de fout van Webber. Gaat van zijn gas af terwijl daar geen nood toe is. Zie maar hoe groot het snelheidsverschil ineens is. Daar kun je niet op reageren op zo'n afstand. Maar goed, Webber had toch al het inzicht van een pannekoek en was totaal geen racer imo. Leuk rondjes rijden kon ie wel in zijn eentje, maar vechten voor overwinning heb ik hem nooit zien doen.
Of Grosjean remt gewoon niet en kan de bocht nooit meer halen?Martinspire schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:41:
[...]
Toch vind ik dat nog steeds de fout van Webber. Gaat van zijn gas af terwijl daar geen nood toe is. Zie maar hoe groot het snelheidsverschil ineens is. Daar kun je niet op reageren op zo'n afstand. Maar goed, Webber had toch al het inzicht van een pannekoek en was totaal geen racer imo. Leuk rondjes rijden kon ie wel in zijn eentje, maar vechten voor overwinning heb ik hem nooit zien doen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Als je maar niet gaat "thuutheren" zo vroeg!PalingDrone schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 02:10:
Raceweek woohoo
En dan ook nog op een van mijn favoriete banen, hele grote blij!
Mwa... Grosjean heeft z'n reputatie ook niet mee hoor wmb...Martinspire schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:41:
[...]
De 1965 Honda RA272, nice!basvn schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:12:
Max heeft een ritje gemaakt in een oude Honda
[Afbeelding]
er is ergens een filmpje van, maar die kan ik niet meer vinden..
[ Voor 13% gewijzigd door Chiron op 09-10-2019 09:32 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 3% gewijzigd door Ari Gold op 09-10-2019 09:46 ]
ぬりぬりしてます!!
— 鈴鹿サーキット Suzuka Circuit (@suzuka_event) 9 oktober 2019
Beautiful!!#F1の準備 #F1jp #SuzukaF1 pic.twitter.com/i5fOFdmCrw
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Latest forecasts suggest Suzuka will feel impact of super typhoon Hagibis on Saturday. https://t.co/iOGKGeQTgd
— Jon Noble (@NobleF1) 9 oktober 2019
Hoop voor de monteurs dat het om 2 uur nederlandse tijd is. hebben ze genoeg tijd om de auto raceklaar te maken.DoeEensGek schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:19:
Als de kwalificatie op de zondag morgen zou plaatsvinden, hoelaat zou dat dan ongeveer zijn? En hoelaat is dat dan bij ons? Ergens tussen 02:00 en 05:00 NL tijd? Of is er dan ook kans dat de race later plaatsvindt?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq