[F1 2019] Race 17 GP van Japan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste
Acties:
  • 84.257 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
basvn schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:22:
[...]

Hoop voor de monteurs dat het om 2 uur nederlandse tijd is. hebben ze genoeg tijd om de auto raceklaar te maken.
als het 5 uur is, en ze rijden nog een auto in de prak, word het krappe sokken om die te fixen..
Nouja dat was mijn gedachte ook. Het wordt wel erg krap allemaal. Race een uurtje later zou dan ook niet verkeerd zijn. Ik zie zaterdag sowieso wel helemaal in het water vallen. De vrijdag vrije trainingen, hebben misschien ook niet veel nut omdat je dan andere weersomstandigheden hebt als op de zaterdag en zondag...
Al met al nu al een interessant weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Ik ga uit van 03:00 of 04:00 NL tijd.
Na de Q heb je toch parc fermé, dus vooral ook zaak om je wagen in de Q niet af te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:08

Martinspire

Awesomeness

Luckeh schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:06:
De actie op zaterdag zou wel eens compleet geannuleerd kunnen worden; zondag lijkt qua weer droog. Hoop dat er niet teveel schade is op het circuit. Ze verwachten 25cm aan regen op zaterdag.
[Twitter]
[Afbeelding]
Als ik dit zo zie, snap ik niet waarom ze de kwalificatie dan niet verplaatsen naar zaterdagmorgen. Ja dan regent het, maar dan is het nog niet uit de klauwen gelopen

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:22

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Martinspire schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:53:Als ik dit zo zie, snap ik niet waarom ze de kwalificatie dan niet verplaatsen naar zaterdagmorgen. Ja dan regent het, maar dan is het nog niet uit de klauwen gelopen
Mwa, met wind van 200 km/h mag je best wel wat voorzorgsmaatregelen nemen wmb. Daar zou voor mij ook bij horen dat je geen risico neemt voor een kwalificatie. Leuk als je die nog wel kunt afwerken maar 30 minuten later iedereen die er bij betrokken is met natuurgeweld opscheept terwijl ze aan het opruimen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 18:51

basvn

Breezand - NHN

Martinspire schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:53:
[...]

Als ik dit zo zie, snap ik niet waarom ze de kwalificatie dan niet verplaatsen naar zaterdagmorgen. Ja dan regent het, maar dan is het nog niet uit de klauwen gelopen
Misschien eerst morgen/vrijdag afwachten. voor een zeker beeld.
er zijn veel kijkers naar een Q, zeker in europa. en dat verplaatsen is best wel een dingetje.
zenders die alleen Q uitzenden, en geen FP's bijvoorbeeld. hoe puzzel je dat in je uitzendtijd dan.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:38
Snap dat klagen over de vroegte nooit zo goed.. Een race die begint om 7:10 is toch gewoon prima? Werken jullie niet ofzo, dan sta je toch ook rond 7:00 naast je bed, mss wel eerder?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

BasvanS schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:06:
Snap dat klagen over de vroegte nooit zo goed.. Een race die begint om 7:10 is toch gewoon prima? Werken jullie niet ofzo, dan sta je toch ook rond 7:00 naast je bed, mss wel eerder?
Ja sta elke dag zo vroeg naast me bed, daarom is het fijn om dat in het weekend niet te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Ja, want iedereen heeft een baan met kantoortijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
Voor mij is het uitslapen (want 2 dochters welke dagelijks rond 6 / 6.30 wel wakker worden), maar toen ik nog geen kinderen had vond ik het wel heerlijk om gewoon wat langer te kunnen slapen in het weekend. Zeker met een lekkere late game of film op zaterdag, is "uitslapen" toch wel lekker :9 .

Maar ach, om 7.10 de tv aan en lekker in bed kijken of op de tablet is toch ook wel lekker O+ .

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Nieuwe upgrades van RBR!
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGbQNJOWsAA2tn5?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar bewijsstuk A voor weer een Mercedes 1-2. :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGaXZ0DU8AAgbWN.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGaXaV-UEAAhBJM.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 15:07
Martinspire schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:53:
[...]

Omdat de organisatie zich ook verantwoordelijk voelt voor de toeschouwers.
Ik begin om 9:00 er ga dus om 8 uur mijn bed uit door de weeks. Ik woon onveeer 15 minuten rijden van kantoor.

Tevens kijk ik ook altijd een groot stuk van de voorbeschouwing. Want in die tijd maak ik altijd het ontbijt klaar voor mij en mijn vriendin. Als dan de race start staat de tafel vol met warme broodjes, vers sap, een ommeletje en koffie. Om ongeveer half 8 ligt mijn vriendin dan te slapen op de bank om vervolgens wakker te schrikken als ik wat richting de TV roep :) :+

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleintjopie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik zit doordeweeks om 6:30 in de trein. Zo'n weekend is dus voor mij uitslapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 499527

7.10u op de zondag is voor mij retevroeg...

Dit weekend heb ik echter geluk, dan kom ik net thuis van het stappen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 17:35

Chiron

Moderator Discord
Luckeh schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:06:
De actie op zaterdag zou wel eens compleet geannuleerd kunnen worden; zondag lijkt qua weer droog. Hoop dat er niet teveel schade is op het circuit. Ze verwachten 25cm aan regen op zaterdag.
[Twitter]
[Afbeelding]
Ik zou me meer zorgen maken over de 110 km/u windstoten die dag.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/9bye5r1blhr31.png?width=640&height=360&crop=smart&auto=webp&s=7aa6618e4a52f3ea015ebc6aa0b63af222646ca2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 00:09
Ik heb zaterdagmiddag en avond nog feest, dus dat wordt lastig zondag, midden in de nacht (lees: 7:00) opstaan om die race te kijken...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 28-05 19:21
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGbsogBX0AA1L5B.jpg

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01 08:26

ATS

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:00

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Chiron schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:53:
De laatste sponsoring wordt nog even op het asfalt gespoten:

[Twitter]
Is dat nou Tom Coronel met z'n kale knar die daar nog even het Heineken logo aan het spuiten is :+ :D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGa3bZYVUAA4B4E.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Serieus, het is japan. Japan = bloesem. Past bij het land, ik vind het een mooie plaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
De Japanse Kersenbloesem is typisch Japans. Heeft niks met een jaargetijde te maken.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Takuma Sato was er ook bij:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGbe7GUW4AE02gP?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGbg6SOWkAEHFQH?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGbg6yyX0AAhgiR?format=jpg&name=large

Dat Max uberhaupt in die badkuip paste _O-

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ten eerste is de voorbeschouwing dan al vanaf 6.00. Weet niet hoe het met jou zit, maar die wil ik meestal wel zien. Dan heb je nog dat niet iedereen een ochtendpersoon is. Dat ik opsta wil niet zeggen dat ik wakker ben. Bovendien ga ik te laat naar bed (zit ook in mn ritme) om fris en fruitig klaar te zijn. En het is weekend dus haasten wil je ook niet. Nou begin ik zelf liever rond 10 uur.

En omdat de race zo vroeg is maar ook lang duurt, heb je meteen zo'n vermoeid gevoel voor de rest van de dag, dat die eigenlijk ook weggegooid is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-05 17:09
Martinspire schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:51:
[...]

Ten eerste is de voorbeschouwing dan al vanaf 6.00. Weet niet hoe het met jou zit, maar die wil ik meestal wel zien. Dan heb je nog dat niet iedereen een ochtendpersoon is. Dat ik opsta wil niet zeggen dat ik wakker ben. Bovendien ga ik te laat naar bed (zit ook in mn ritme) om fris en fruitig klaar te zijn.
Dan is er nooit een geschikt moment. Je hebt ook mensen die geen avondmensen zijn en er zijn ook mensen die een middagdutje willen doen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:31

TrekDr0p

QR niet scannen

Het lijkt er toch een beetje op dat de Q redelijk veilig ligt.
De tyfoon gaat al 's ochtends voorbij aan Suzuka, ben benieuwd

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 14:16
Wow wat een geneuzel over dat er een keer een race vroeg valt. First world problems? Je hebt tegenwoordig van die mooie techniek waarbij je een tv show op elk moment van de dag terug kan kijken. Dus lekker tot 10 uur slapen, telefoon uit laten en de race/voorbeschouwing aanzetten.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik denk dat vooral de derde vrije training er veel last van zal hebben. De kwalificatie lijkt mij vooral heel nat te worden als ik het allemaal zo bekijk.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:17:
Ik denk dat vooral de derde vrije training er veel last van zal hebben. De kwalificatie lijkt mij vooral heel nat te worden als ik het allemaal zo bekijk.
Weerplaza zegt er nu het volgende over;

Formule 1
De formule 1 komt er genadig van af. Vrijdag zijn tijdens de trainingen enkele buitjes mogelijk en neemt de wind in kracht toe. Zaterdag is wel noodweer mogelijk op Suzuka. Het waait dan hard tot stormachtig, 7 of 8 Bft, en tijdens de training en kwalificatie kan het fors regenen. De vraag is of alles wel door kan gaan deze dag.

Zondag schijnt de zon, is de wind rustig en blijft het droog. Indien er zaterdag niet al te veel schade ontstaat, kan er zondag van de race genoten worden alsof er niets is gebeurd.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

hardware-lover schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

Weerplaza zegt er nu het volgende over;

Formule 1
De formule 1 komt er genadig van af. Vrijdag zijn tijdens de trainingen enkele buitjes mogelijk en neemt de wind in kracht toe. Zaterdag is wel noodweer mogelijk op Suzuka. Het waait dan hard tot stormachtig, 7 of 8 Bft, en tijdens de training en kwalificatie kan het fors regenen. De vraag is of alles wel door kan gaan deze dag.

Zondag schijnt de zon, is de wind rustig en blijft het droog. Indien er zaterdag niet al te veel schade ontstaat, kan er zondag van de race genoten worden alsof er niets is gebeurd.
Ik kwam tot de conclusie omdat ik rond de tijd van de 3e vrije training een geel vlak over het circuit zag liggen en rond de tijd van de kwalificatie lichtblauw. Maar we zullen het meemaken. Ik hou wel van een natte kwalificatie. Dus laat maar komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ik denk dat er zaterdag helemaal niks gebeurt en dat ze de Q doorschuiven naar zondagochtend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/2rh8fm1l6ir31.jpg?width=640&height=662&crop=smart&auto=webp&s=2054f03073adbbe02d3950509a7d89c3b0bee486
Helm van Naoki Yamamoto, voor FP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 28-05 15:07
Wel balen voor Piere, als fp3 niet doorgaat heeft hij alleen maar FP2

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

LordSinclair schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:04:
[...]

Dan is er nooit een geschikt moment. Je hebt ook mensen die geen avondmensen zijn en er zijn ook mensen die een middagdutje willen doen.
Ik zeg niet dat het verboden is om vroeg te racen, ik geef alleen aan waarom niet iedereen erop zit te wachten. Ik ga hem toch niet live kijken, dus mij maakt het niet zo veel uit. Ik kijk hem wel zodra ik opsta

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2019 16:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 21:50
die discussie over tijden geeft maar één ding aan. Er zitten hier veel mensen in een andere levensfase / stijl maar met dezelfde interesse.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 22-05 16:13
Zo lang het de veiligheid niet beïnvloed zien we stiekem wel een beetje graag chaos op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-05 22:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@hardware-lover maart 2020 is het 5j geleden ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nog even goed lezen waterstaat .... :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
basvn schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:12:
Max heeft een ritje gemaakt in een oude Honda
-edit-
Duh, dat doe ik al jaren ;)
Oude Honda's en dan vooral de witte zijn erg leuk speelgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:57
PalingDrone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 00:00:
[...]

Duh, dat doe ik al jaren ;)
Oude Honda's en dan vooral de witte vtec zijn erg leuk speelgoed.
Ftfy

En nog wat nieuws over de typhoon:
http://www.severe-weather...Iba5FCdVzCTL1EU4a7J8W-7mQ

[ Voor 32% gewijzigd door Snowhite0901 op 10-10-2019 03:01 ]

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:16
Zo, ben ook weer present.
Erg benieuwd hoe dit weekend gaat verlopen i.v.m. de typhoon. Mocht de race doorgaan hebben we in ieder geval wel weer de ideale starttijd, heerlijk zo 's ochtends vroeg. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[ Voor 32% gewijzigd door basvn op 10-10-2019 08:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGfyfqjXUAEDzD6?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGfyfqrX0AAZq7J?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGfyfqrXoAA9Oec?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:28
Max: “pizzabakker”

Fluistert in Nico’s oor als ze hen vragen wat het gaat worden mocht hij geen F1 piloot zal zijn......

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

Ook zonde voor zo'n klasse. Rij je in het voorprogramma van zo'n evenement. Die gastjes zich weken op verheugd waarschijnlijk mag je niet komen vanwege dit. Dan baal je

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verschillende setup voor de RB coureurs:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGf6SGjUYAAChAd?format=jpg&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGf6TwpUwAA1yKo?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 30-05 16:54
Haha mooi om te zien.
Op zaterdag zal Max Carlos dus een poepje laten ruiken met FIFA 😂

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Rivanov schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 06:53:
Zo, ben ook weer present.
Erg benieuwd hoe dit weekend gaat verlopen i.v.m. de typhoon. Mocht de race doorgaan hebben we in ieder geval wel weer de ideale starttijd, heerlijk zo 's ochtends vroeg. :)
Het weer is misschien wel het spannendste onderdeel van de race geworden....

Maar RBR heeft de druk op zichzelf wel erg opgevoerd . Ben benieuwd of dat goed gaat.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:08
"question for meks". /3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:11
Regen is prima, maar ik hoop niet dat het teveel regen wordt en dat ze of niet rijden of dat het een optocht achter de SC wordt.
Boordradio's zullen dan voorspelbaar zijn, de persoon op P1 jankt dat het echt onverantwoord is om te rijden en de rest vind dat het prima kan. Vooral Hamilton is daar goed in als hij op P1 rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

wowly schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 08:38:
Max: “pizzabakker”
Fluistert in Nico’s oor als ze hen vragen wat het gaat worden mocht hij geen F1 piloot zal zijn......
Ik vind het ook interessanter cq. leuker wat men tegen elkaar fluistert, dan de antwoorden op de stereotype vragen, waar ze wel bijna niet anders op kunnen reageren, dan dat ze doen.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

Op BNR werd gezegd dat de kwalificatie naar zondag werd verplaatst. Maar daar lees ik nog geen officieel nieuws over verder.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Dat zou dan de fameuze brandstof moeten zijn die knocking bij hoger vermogen tegen moet gaan. Ik ben benieuwd.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:14
B-Real schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:10:
Regen is prima, maar ik hoop niet dat het teveel regen wordt en dat ze of niet rijden of dat het een optocht achter de SC wordt.
Boordradio's zullen dan voorspelbaar zijn, de persoon op P1 jankt dat het echt onverantwoord is om te rijden en de rest vind dat het prima kan. Vooral Hamilton is daar goed in als hij op P1 rijdt.
Mijn geheugen laat me misschien in de steek, maar ik heb HAM niet vaak horen klagen over de regen. Hij wil vooral dat de SC harder rijdt ivm bandentemperatuur. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:31

TrekDr0p

QR niet scannen

wow kijk die velgen

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGep2PFUcAA7tvZ.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
DJTimo schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:20:
[...]
Mijn geheugen laat me misschien in de steek, maar ik heb HAM niet vaak horen klagen over de regen. Hij wil vooral dat de SC harder rijdt ivm bandentemperatuur. :)
Inderdaad. Ook de woorden "Let's go, man" komen vaak voorbij. Hamilton is vaak een van de eersten die zegt dat het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 08:12

Spotmatic

Ken sent me

B-Real schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:10:
Dat is eerder iets van GRO dan van HAM...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Hamilton is waarschijnlijk ook de beste speedboot kapitein van het stel (gevolgd door Max) GRO heeft al problemen bij de eerste druppel.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:28
DJTimo schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:20:
[...]
Duitsland vergeten? Waar hij heeft lopen klagen, en zelfs aan zijn team vroeg: Can we retire the car? :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ThomasG schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:36:
[...]
Duitsland vergeten? Waar hij heeft lopen klagen, en zelfs aan zijn team vroeg: Can we retire the car? :+
Ja, dat is inderdaad alles wat ooit gebeurd is in de regen met HAM, er is daarvoor nooit iets gebeurd :+

Duitsland was de uitzondering, niet de regel.

Twee keer van de baan, slechste pitstop ooit, ziekjes en geen kans meer op een goeie finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
ThomasG schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:36:
[...]
Zal ik nooit vergeten, ik was erbij. :D . Dat weekend was waarschijnlijk mijn highlight vh jaar, niet alleen qua F1, maar van alles van mijn hele jaar. _/-\o_

Enfin, toen was er al eea fout gegaan en weinig eer meer te behalen. Zeldzaamheidje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:20

Moofnor

King of my castle

Ik heb GRO op P1 nooit horen vragen om de race af te blazen. En volgens mij reed HAM ook niet echt P1 toen hij er geen zin meer in had.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-05 13:19

Nutral

gamer/hardware freak

Ik ben toevallig in Japan deze week en ik zit in Tokyo, dus ik zou een trein kunnen pakken. Is het het waard om naar deze gp te gaan of kan ik beter in België gaan als deze er weer is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 21:41
Nutral schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:45:
Ik ben toevallig in Japan deze week en ik zit in Tokyo, dus ik zou een trein kunnen pakken. Is het het waard om naar deze gp te gaan of kan ik beter in België gaan als deze er weer is?
Is dit een serieuze vraag? Als ik nu in Tokyo zou zitten zou ik het wel weten. de GP in Japan is sowieso vet, en de sfeer schijnt ook erg tof te zijn. Daarnaast, in Spa zit je waarschijnlijk tussen de bomen :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
Ik zou het wel weten :o Je wil toch alleen al gaan om al die knotsgekke Japanse racefans te zien? :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

"hoi ik heb toevallig de kans van m'n leven, zal ik die pakken?'

Natuurlijk, naar spa kan je altijd nog. Of zandvoort. Of een andere europeese race, de andere kant van de wereld komen de meeste mensen niet zo vaak.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 01:22

Edd

Max heeft zich ook moeten melden op Honda HQ :+

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Suzuka is imho de mooiste.. heel erg technische baan, ontworpen door jawel, ene John Hugenholtz :)

[ Voor 35% gewijzigd door Chiron op 10-10-2019 10:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
garriej schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:44:
[...]

Ja, dat is inderdaad alles wat ooit gebeurd is in de regen met HAM, er is daarvoor nooit iets gebeurd :+

Duitsland was de uitzondering, niet de regel.

Twee keer van de baan, slechste pitstop ooit, ziekjes en geen kans meer op een goeie finish.
Waarbij je voor het gemak even vergeet dat alle ellende zoals de slechte pitstop door Hamilton zelf veroorzaak werden door in de laatste bocht de muur in te tijden 8)7

Ja, het was een uitzondering. Maar er wordt nu net gedaan of Hamilton nooit foutjes maakt in de regen, en dat is dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ThomasG schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:52:
[...]
Waarbij je voor het gemak even vergeet dat alle ellende zoals de slechte pitstop door Hamilton zelf veroorzaak werden door in de laatste bocht de muur in te tijden 8)7

Ja, het was een uitzondering. Maar er wordt nu net gedaan of Hamilton nooit foutjes maakt in de regen, en dat is dus niet zo.
Iedereen maakt foutjes in de regen, maar met HAM z'n track record is de kans klein dat het weer opnieuw ZO mis gaat in de regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Hij was in Duitsland toch ook ziekjes of was dat een andere race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
ThomasG schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:52:
[...]

Klopt, ook HAM is een mens en maakt fouten, maar hij zal niet snel over de radio klagen dat het door de regen ondoenlijk is om te rijden. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGgU-FAXYAE5so1?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
DJTimo schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:56:
[...]
Klopt, ook HAM is een mens en maakt fouten, maar hij zal niet snel over de radio klagen dat het door de regen ondoenlijk is om te rijden. :)
Ja, Hamilton maar niet vaak fouten in de regen. Maar de keerzeide is wel dat als het wel een keer mis gaat, het huilen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

psy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:14:
Op BNR werd gezegd dat de kwalificatie naar zondag werd verplaatst. Maar daar lees ik nog geen officieel nieuws over verder.
Het is het fallback scenario voor als er zaterdag niet kan worden gereden.

Aangezien niemand een glazen bol heeft kunnen ze niet weten hoe het weer is op zaterdag middag ;)
Dus beslissen ze dit pas zaterdag.

Verder verwacht ik dat ze dan zorgen dat de qualy 2 uur voor de race klaar is ivm potentiele motorwisseltijd.

[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 10-10-2019 11:10 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Volgens mij was hij doodsbang in die oude Honda. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Bewegend beeld van Max in de badkuip :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@Chiron wel 15 hele seconden, de rest van het filmpje zit die Jap er in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
FastFred schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:37:
@Chiron wel 15 hele seconden, de rest van het filmpje zit die Jap er in :)
'Die Jap' is Takuma Sato, voormalig F1 coureur en oh ja in 2017 won ie de indy500 :9

Max paste maar net in de R272 en er zaten niet eens gordels in _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

DeKaerften schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:29:
[...]

Inderdaad. Ook de woorden "Let's go, man" komen vaak voorbij. Hamilton is vaak een van de eersten die zegt dat het wel kan.
Hij rijd dan ook vaak alleen achter de SC aan, dus dan heb je amper spray. Het middenveld is daarom altijd wat rustiger. Ik denk dat de hele top 5 veel meer ziet dan bv een Williams.

Verder gaan ze om 2 uur in de nacht de kwali houden op zondag als het zaterdag niet doorgaat:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Chiron schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:41:
[...]

'Die Jap' is Takuma Sato, voormalig F1 coureur en oh ja in 2017 won ie de indy500 :9
I know, ik kon ff niet meer op de naam komen :+ :P

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 10-10-2019 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spotmatic schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:31:
[...]

Dat is eerder iets van GRO dan van HAM...
Ericsson hit me! :+

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-05 16:37
YakuzA schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:06:
[...]

Het is het fallback scenario voor als er zaterdag niet kan worden gereden.

Aangezien niemand een glazen bol heeft kunnen ze niet weten hoe het weer is op zaterdag middag ;)
Dus beslissen ze dit pas zaterdag.

Verder verwacht ik dat ze dan zorgen dat de qualy 2 uur voor de race klaar is ivm potentiele motorwisseltijd.
Besluit wordt vrijdag genomen:
https://twitter.com/andre...tatus/1182186219528052736

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-05 10:54
ThomasG schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:01:
[...]
Ja, Hamilton maar niet vaak fouten in de regen. Maar de keerzeide is wel dat als het wel een keer mis gaat, het huilen is.
Welke coureur doet dat niet? De meeste coureurs zitten te huilen op de radio als het niet gaat zoals zij willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Tomcatter_31 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:21:
[...]

Welke coureur doet dat niet? De meeste coureurs zitten te huilen op de radio als het niet gaat zoals zij willen...
Ja, en nee. Alle coureurs klagen, maar ik heb weinig coureurs hogen vragen of hij alsjeblieft de auto de pitbox in mag rijden tijdens een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Volgens geruchten had Alonso in zijn contract met McLaren staan, dat de auto zou "uitvallen", als hij in een kansloze positie reed of er geen zin meer in had.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 28-05 11:28
ThomasG schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:24:
[...]
Ja, en nee. Alle coureurs klagen, maar ik heb weinig coureurs hogen vragen of hij alsjeblieft de auto de pitbox in mag rijden tijdens een race.
Hou er ook rekening mee dat Hamilton ziek was dat weekend + best wel op een kansloze positie rond reed en met geluk nog een puntje gepakt heeft.
Daarnaast zal de auto ook echt wel wat schade opgelopen hebben met het contact met de muur.

Vind het wel grappig dat iedereen enkel dit weekend kan herinneren als foutjes Hamilton in de regen.
Hij heeft ooit ook eens een WDC weg gegooid omdat hij in de regen in China bij de pitstraat de grindbak in ging.

Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-05 10:54
ThomasG schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:24:
[...]
Zoals al gesteld was, hij was ziek dat weekend. En hij had al schade gehad, dus als de auto al niet meer goed rijdt en je bent ziek etc, kan ik wel begrijpen dat je het mooi geweest vindt.

Maar ja, Hamilton worden geregeld allerlei dingen toegedicht die niet kloppen. Nu is het weer dat ie gaat zeuren als het regent, wat dus (op 1x na) niet klopt. Doorgaans is het dat ie niet kan racen en alleen maar wint omdat hij in de snelste auto zit. Dan is het weer dat hij bepaalt wie er naast hem als 2e coureur komt te rijden enz enz. Veel komt naar mijn idee voort uit dat veel mensen hem gewoon niet mogen en daardoor allerlei dingen over hem gaan verzinnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:36
DeKaerften schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:25:
Volgens geruchten had Alonso in zijn contract met McLaren staan, dat de auto zou "uitvallen", als hij in een kansloze positie reed of er geen zin meer in had.
Dat zou Alonso's unreliability streak wel kunnen verklaren.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.