"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Klopt, maar hij reed toen op heel erg versleten banden omdat hij van het team veel te lang buiten moest blijven, dus dat was net zo goed een fout van het team als van hem zelf. En dat was in zijn debuut seizoen, dus hij was toen ook nog een rookie. En nu even mn alu hoedje op...maar soms heb ik ook wel het idee dat McLaren vanwege spygate dat seizoen geen kampioen mocht worden. Dus vraag me wel eens af of daar niet de nodige opzet achter zat.... zo alu hoedje weer af...Martin0 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:33:
[...]
Hou er ook rekening mee dat Hamilton ziek was dat weekend + best wel op een kansloze positie rond reed en met geluk nog een puntje gepakt heeft.
Daarnaast zal de auto ook echt wel wat schade opgelopen hebben met het contact met de muur.
Vind het wel grappig dat iedereen enkel dit weekend kan herinneren als foutjes Hamilton in de regen.
Hij heeft ooit ook eens een WDC weg gegooid omdat hij in de regen in China bij de pitstraat de grindbak in ging.
Door Hamilton zijn levensstyle( voornamlijk alle feestjes en randzaken) zullen veel mensen een hekel aan hem hebben.
Persoonlijk ben ik ook geen Fan van hem maar dat hij alleen maar wint vanwege de snelste auto en dat hij niet kan rijden zal je mij niet horen zegen. Hij is zeker een van de beste courreurs zo niet de beste van zijn generatie.
Kunnen wij dan zaterdag en/of zondag niet gaan F1 powerboaten over het circuit met de verwachte regen?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
* DaniëlWW2 krijgt bij de gedachte al hoofdpijn. DaniëlWW2 moet zijn acht uurtjes hebben want anders krijgt hij hoofdpijn en wordt hij chagrijnig.Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:44:
[...]
Hij rijd dan ook vaak alleen achter de SC aan, dus dan heb je amper spray. Het middenveld is daarom altijd wat rustiger. Ik denk dat de hele top 5 veel meer ziet dan bv een Williams.
Verder gaan ze om 2 uur in de nacht de kwali houden op zondag als het zaterdag niet doorgaat:
[Twitter]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ben ook geen fan van de dingen die hij buiten de auto doet, hoewel ik wel zoiets heb van, wat hij doet, moet hij lekker zelf weten. Maar in de auto vind ik Hamilton wel een heel goede coureur en wel een echte racer, net zoals enkele andere topcoureurs. Hij wordt van veel dingen beschuldigd die naar mijn idee niet kloppen. Idd dat hij alleen maar kan winnen als hij vooraan rijdt en in de snelste auto...terwijl hij in zijn McLaren tijd (en zelfs met Merc wel) races heeft gehad waar hij genoeg echt racen heeft laten zien. Of mensen die roepen dat Hamilton geen snelle coureur als teamgenoot wil, terwijl hij genoeg snelle coureurs als teamgenoot heeft gehad. Onlangs gaf hij zelf in een interview nog aan dat het hem niet uitmaakt wie er naast hem rijdt en eerder in seizoen zei hij nog dat hij Max wel als teamgenoot wilde hebben. Hij doet af en toe rare dingen buiten de auto, maar als je mensen zoals Olav Mol hoort, is het best wel een aardige gast. Ik vind hem zelf doorgaans in interviews ook wel sympathiek overkomen. En als je die video's ziet dat hij Frank Williams rondrijdt op het circuit of eerder dit seizoen wat hij voor dat zieke kind deed. Dan zie je dat ie echt wel goede dingen doet en ook wel oprecht sympathiek is.Martin0 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:39:
Daar kun je best wel eens een punt hebben Tomcatter.
Door Hamilton zijn levensstyle( voornamlijk alle feestjes en randzaken) zullen veel mensen een hekel aan hem hebben.
Persoonlijk ben ik ook geen Fan van hem maar dat hij alleen maar wint vanwege de snelste auto en dat hij niet kan rijden zal je mij niet horen zegen. Hij is zeker een van de beste courreurs zo niet de beste van zijn generatie.
Heerlijk toch! Met een lange lip F1 kijkenDaniëlWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:50:
[...]
* DaniëlWW2 krijgt bij de gedachte al hoofdpijn. DaniëlWW2 moet zijn acht uurtjes hebben want anders krijgt hij hoofdpijn en wordt hij chagrijnig.
OT: Ik hoop dat het een heel spannend weekend gaat worden! Veel glibberen en glijden als in Duitsland
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Vanaf 3.23 legt hij aan Takuma Sato uit waarom hij grote moeite had om te rijden met het ding, zn voeten pasten niet naast elkaar op de pedalen, en schakelen in een bocht naar links was onmogelijkyorkick schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:53:
Zelf nog niet gezien maar hier wat videomateriaal van VER bij Honda en in de RA272.
[YouTube: フェルスタッペンと佐藤琢磨、ホンダF1初優勝マシン"RA272"をドライブ]
En hij laat nog even zien dat ie echt te lomp is voor dat kleine bakje waar ie in zit met z'n armen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ze moeten natuurlijk ook gewoon zoab gebruiken op circuitsMartinspire schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:44:
[...]
Hij rijd dan ook vaak alleen achter de SC aan, dus dan heb je amper spray. Het middenveld is daarom altijd wat rustiger. Ik denk dat de hele top 5 veel meer ziet dan bv een Williams.
Verder gaan ze om 2 uur in de nacht de kwali houden op zondag als het zaterdag niet doorgaat:
[Twitter]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zouden Mercedes en Ferrari het redden met de pool motoren die ze nu hebben? Of gaan ze nog een straf pakken in een van de volgende races?
Haas dus ook bij nog een keer het staatje bekijken.
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 10-10-2019 14:50 ]
"When you grow up your heart dies"
Geluid is wel enigszins FUBAR geloof ik?yorkick schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:53:
Zelf nog niet gezien maar hier wat videomateriaal van VER bij Honda en in de RA272.
[YouTube: フェルスタッペンと佐藤琢磨、ホンダF1初優勝マシン"RA272"をドライブ]
[Afbeelding]
Volgens mij voor het eerst sinds jaren dat Mercedes ook in gridstraf territorium zit, wel duidelijk dat er dit jaar meer druk op de motor kant van de fabriek wordt gezet.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
In die tijd was het veiliger om uit de auto geslingerd te worden dan om vast te zitten in dat projectiel. Vlogen nogal snel in de fik bijv.Chiron schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:41:
[...]
Max paste maar net in de R272 en er zaten niet eens gordels in
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Nou ja, op een gegeven moment zit je zover in het seizoen dat je gek bent als je 'm niet vervangt en dan zit je daar dus automatisch inYakuzA schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:52:
[...]
Volgens mij voor het eerst sinds jaren dat Mercedes ook in gridstraf territorium zit, wel duidelijk dat er dit jaar meer druk op de motor kant van de fabriek wordt gezet.
En als je iets maar 1x mag vervangen, wat een 2-tje volgens mij betekent, dan zit je daar nogal vlot op natuurlijk
Voor Mercedes was de eindstand van vorig jaar dat er maar 1 van de 6 Mercedes coureurs een gridstraf had gehad:rik86 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:54:
[...]
Nou ja, op een gegeven moment zit je zover in het seizoen dat je gek bent als je 'm niet vervangt en dan zit je daar dus automatisch in
En als je iets maar 1x mag vervangen, wat een 2-tje volgens mij betekent, dan zit je daar nogal vlot op natuurlijk
https://maxf1.net/en/2018-f1-power-unit-elements-usage/
Nu zitten we nog met 5 races te gaan en hebben al 4 Mercedes coureurs gridstraffen gehad voor motor componenten.
PSN
Bedankt voor de waarschuwing.DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:50:
[...]
* DaniëlWW2 krijgt bij de gedachte al hoofdpijn. DaniëlWW2 moet zijn acht uurtjes hebben want anders krijgt hij hoofdpijn en wordt hij chagrijnig.
Een sjacherijnige bofh met mod powers is wel iets om rekening mee te houden bij het opstellen van scherpe posts
Gelukkig ben ik gek op Japan, Suzuka en Honda en ben gewend aan slechte/geen nachtrust dus mijn humeur blijft wel constant. * PalingDrone belooft bij deze (race) lief te zijn hehehe.
En stuurt preventief vituele espresso richting @DaniëlWW2
Deze video lijkt mij meer op een B-roll dan een serieuze video.MikeyMan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:51:
[...]
Geluid is wel enigszins FUBAR geloof ik?
Meer foto's.
@Edd Inderdaad, beste weekend van het jaar voor dit soort posts!
In ieder geval content op zaterdag mocht de Q niet worden verzet.
Lando said in his media session that if he's stuck in his hotel all day on Saturday, he'll play Max online at FIFA and will live stream it to entertain everyone. Would beat watching rain falling... https://t.co/ri5MvafrEG
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 10 oktober 2019
[ Voor 16% gewijzigd door yorkick op 10-10-2019 15:33 ]
Je hebt supporters, en je hebt supporters uit japanEdd schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:04:
Is er dan echt nog niemand geweest die foto's heeft geplaatst van die gekke Japanners?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Of ze kunnen presteren .... ik betwijfel het. Mercedes en Ferrari zijn toch wel erg snel

Volgens mij valt het wel wat mee met die verwachtingen....De_Bastaard schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:29:
Nou ik ben benieuwd morgen. Volgens mij zijn de verwachtingen voor RB superhoog, mede doordat het natuurlijk de thuisrace is voor Honda.
Of ze kunnen presteren .... ik betwijfel het. Mercedes en Ferrari zijn toch wel erg snel
https://www.gpupdate.net/...teren-in-thuisrace-honda/
"Ik wil geen valse hoop creëren", deelde hij meteen na de race in Sochi mee aan de Nederlandse pers. "We komen momenteel gewoon tekort. Ik verwacht niet dat dat ineens een magisch weekend gaat worden."
Dat heeft niks met mijn verwachtingen te makenfrankivo schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:32:
[...]
Volgens mij valt het wel wat mee met die verwachtingen....
https://www.gpupdate.net/...teren-in-thuisrace-honda/
[...]
Nieuwe motor geplaast vorige race
Nieuwe brandstof
Hondathuisrace, dat moet enrgie geven
echt rijders circuit
Mercedes 1-2
De Regen kan ook nog wat roet in het eten gooien maar het is wel zo dat Merc niet de dominante force meer is de laatste tijd.garriej schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:36:
[...]
Dat heeft niks met mijn verwachtingen te maken
Nieuwe motor geplaast vorige race
Nieuwe brandstof
Hondathuisrace, dat moet enrgie geven
echt rijders circuit
Mercedes 1-2
In rusland kregen ze de -2 cadeau.
Dat waren alle andere races, Ham is altijd sick! teamLH$$ (oops hield shift ingedrukt)SR8 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:56:
Hij was in Duitsland toch ook ziekjes of was dat een andere race?
een treffende spreuk
Red Bull heeft in ieder geval al een van zijn thuisraces gewonnen. Als ze Suzuka ook weten te winnen dan gaat het feest helemaal los bij Honda.De_Bastaard schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:29:
Nou ik ben benieuwd morgen. Volgens mij zijn de verwachtingen voor RB superhoog, mede doordat het natuurlijk de thuisrace is voor Honda.
Ik hoop in ieder geval op een podium, de overwinning wordt vrees ik moeilijk. Maar je weet het nooit en hopen mag altijd.

Of is t alleen FP2 op t werk?
https://www.windy.com/34....1.372,136.099,6,m:eDjajWN
even op 'play' drukken om te zien hoe die orkaan zich gaat verplaatsen
En in Bahrein (motorproblemen Ferrari) en Silverstone (Vettel die Max eraf kegelt), Rusland (problemen Vettel en VSC/SC gooit ze voor Leclerc)
Of gaan we nu doen alsof Mercedes niet alle geluk van de wereld heeft?
Mwa ik ga niet ontkennen dat ze geluk hebben gehad dit seizoen maar ze waren aan het begin van het seizoen daadwerkelijk erg dominant. Maar Ferrari en Red Bull hebben gedurende het seizoen goede stappen gemaakt om het ze het moeilijker te maken.Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:50:
[...]
En in Bahrein (motorproblemen Ferrari) en Silverstone (Vettel die Max eraf kegelt), Rusland (problemen Vettel en VSC/SC gooit ze voor Leclerc)
Of gaan we nu doen alsof Mercedes niet alle geluk van de wereld heeft?
Het gaat vooral om de zaterdag die waarschijnlijk drijfnat wordt.De_Bastaard schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:47:
De regelijk lijkt overigens nog wel mee te vallen toch?
https://www.windy.com/34....1.372,136.099,6,m:eDjajWN
even op 'play' drukken om te zien hoe die orkaan zich gaat verplaatsen
en +100 km/u windstoten.sjaool schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:57:
[...]
Het gaat vooral om de zaterdag die waarschijnlijk drijfnat wordt.
Hoe denken ze dat hij zich voelt als ze hem nu niet eens p1 willen laten rijden? Lekker veel vertrouwen geeft dat.
Ik kijk fp1 op het werk, en fp2 thuis in bed.. en voor zaterdag idem. Fp3 opt werk en qualy thuis in bed.basvn schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:46:
wie van jullie gaat FP1 kijken?![]()
Of is t alleen FP2 op t werk?
Heb komende 2 nachten dienst.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Het was al maanden bekend dat Yamamoto zou gaan rijden in Japan. Heeft geen reet met gasly te maken courtesy naar Honda toe.toolkist schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:50:
Als ik Gasly was zou ik heel RB/TR zo langzaamaan de middelvinger geven en z'n contract af laten kopen. Dan maar wat anders, als z'n contract afgelopen is gaat dat toch nooit verlengd worden.
Hoe denken ze dat hij zich voelt als ze hem nu niet eens p1 willen laten rijden? Lekker veel vertrouwen geeft dat.
Is niet alleen Gasly hoor waarbij dat gedaan wordt. Ook Force India, Haas en Williams zie je met enige regelmaat iemand anders in FP1 rijden. Heck, ook Verstappen heeft voor zijn debuut al (een aantal?) keer een FP1 gereden bij STR.toolkist schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:50:
Als ik Gasly was zou ik heel RB/TR zo langzaamaan de middelvinger geven en z'n contract af laten kopen. Dan maar wat anders, als z'n contract afgelopen is gaat dat toch nooit verlengd worden.
De teams hebben gewoon vrijwel geen opties om rookies te laten rijden, dit kan alleen tijdens de FPs of de testdagen. Dus ja, soms moet er dan in een FP1 iemand plaats maken voor een rookie.
En als ze Kvyat eruit hadden gehaald had je uiteraard hetzelfde gezegd, alleen was het dan nog erger geweest omdat KVY al STR => RBR => STR => niks => FER => STR heeft gedaan.
Ik vind het in ieder geval een mooi gebaar van STR dat ze een Japanner, die neem ik aan onder Honda valt, laten rijden in Japan. Dat daarvoor een ander plaats moet maken spreekt voor zich.
Mocht de quali niet doorgaan op zaterdag, dan kunnen we de tijd gebruiken om Japans te leren: https://www.nhk.or.jp/lesson/en/sjaool schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:57:
[...]
Het gaat vooral om de zaterdag die waarschijnlijk drijfnat wordt.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten
alesandro_46 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:42:
Hoe laat komt Typhoon aan in Suzuka?
[Afbeelding]
spoiler:![]()
![]()
misschien komt het doordat het daar 04:00u is er ieder normaal mens dan gewoon slaapt.pilskes schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:58:
Over 6 uur gaat FP1 al beginnen! Volgens mij nog totaal geen nieuws over eventuele verschuivingen ofzo van FP's of de Q.

Ik zou het doen!
Tja, ik denk ook niet dat wij als normaal beschouwd worden..
dat zeg ik thuis ook altijd. niet normaalpilskes schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:06:
Ehhhhh, als FP1 begint is het hier 03:00......en hoeveel kijken dan toch?????
Tja, ik denk ook niet dat wij als normaal beschouwd worden..![]()
Ik zou het doen!
Exxon heeft in elk geval een nieuwe brandstof meegebracht voor een significante performance verbetering moet zorgen.The_Scarabial schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:19:
Ben benieuwd wat honda hier gaat doen, misschien schroeven ze de output van de motor nog wel ietsje op
Mijn vrouw vind mij ook verre van normaal met mijn F1 verslaving...rammes schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:09:
[...]
dat zeg ik thuis ook altijd. niet normaal
En de F2, Motogp, Indycar, Nascar etc etc
Wanneer de race nat zou zijn heb je helemaal niets aan meer vermogen, dan komt betrouwbaarheid kijken en dat is wel bewezen inmiddels.The_Scarabial schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:19:
Ben benieuwd wat honda hier gaat doen, misschien schroeven ze de output van de motor nog wel ietsje op
De motoren zijn in die lucht ontworpen en als ze ergens optimaal presteren is het wel in Japan.
Nu zien we wel de hele F1 carrière van YAM in 1 vrije training.
hierbij een update van het kali/race weekend.
https://twitter.com/jackontracks/status/1182461409784815616
vroeg, vroeger,vroegst

[ Voor 117% gewijzigd door rammes op 11-10-2019 03:39 ]
Ik zou het doen!
(IJs en weder dienende.)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Sunday TIME ACTIVITY 09.00 F1 Car Cover Seals Removed 10.00 F1 Qualifying Session 12.30 F1 Drivers' Parade 13.00 F1 Starting Grid Presentation 13.30 F1 Pit Lane Open 13.54 National Anthem 14.10 Grand Prix (53 laps or 120 minutes) |
De kwalificatie is dus zaterdagnacht om 03:00 uur... Dat wordt een kort nachtje omdat de voorbeschouwing ook al om 06:00 uur begint.
[ Voor 55% gewijzigd door sjaool op 11-10-2019 04:36 ]
Ik zou het doen!
ik denk dat ze dan eerder van de baan waaienxippie schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 05:50:
Kunnen we de race niet op zaterdag rijden met mega regen, net de Brazilië 2016 terug gekeken.
in het paddock zijn ook al de nodige voorbereidingen getroffen:
Ahead of the storm these metal pins have appeared in the paddock as anchor points for the team hospitality buildings...: pic.twitter.com/OTE38AuFyP
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 11 oktober 2019
[ Voor 22% gewijzigd door Chiron op 11-10-2019 06:48 ]
De nieuwe moter zat in FP1 nog niet in de RB.TrekDr0p schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 06:49:
Achja als de tijden net zo verschillen als FP1 dan hoeft die Q niet eens gereden te worden..
Nu wel.
Ik verwacht een ruime 2 seconden verbetering.
Zeer gaan eerst testen met Torro Rosso.
[ Voor 6% gewijzigd door xippie op 11-10-2019 07:00 ]

Ik verwacht dus wel wat actie om een snelle tijd te zetten in FP2

kan alleen niet kijken
[ Voor 9% gewijzigd door Pierre op 11-10-2019 07:04 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

[ Voor 24% gewijzigd door Jasphur op 11-10-2019 07:20 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Initial DJasphur schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:10:
* Jasphur krijgt het deja vu muziekje in zijn hoofd
[Afbeelding]
edit: Oh max nu ook, op 6 hnderststen, dan is het goed
[ Voor 47% gewijzigd door JvS op 11-10-2019 07:25 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Toevallig beeld? Ik val nu even in de categorie: kan wel posten, maar niet kijken
Zelfs dit word gebruikt om nog even een sponsor te pluggen.basvn schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:23:
Wat MERC gaat doen straks na FP2 (voor morgen)
[Afbeelding]
PSN
Of er wordt juist voorzichtiger gereden. Als je je auto in de prak rijdt tijdens zo'n late Q kan je de race vergeten.Jolke schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:43:
Hm, qualificatie op zondagochtend. Dat had ik ook nog niet meegemaakt. Het geeft de rijders een extra druk op de zondag, twee keer presteren. Kijken of dat te merken is in de race.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Persoonlijk verwacht ik dat als de Q doorgaat op zondag, er geen risicos genomen gaan worden en er dus geen Q record tijden worden neergezet. Je bent de sjaak als je je wagen kapot rijdt.Jolke schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:43:
Hm, qualificatie op zondagochtend. Dat had ik ook nog niet meegemaakt. Het geeft de rijders een extra druk op de zondag, twee keer presteren. Kijken of dat te merken is in de race.
per aspera ad astra
Doen ze al langer. Heeft waarschijnlijk te maken met dat ze bij een pitstop sneller de auto kunnen parkeren. Alleen moeten ze nu wel weer haakser wegrijden, dus dan is het lijkt mij weer nadelig.LAD93 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:48:
Met alle posts in dit topic en voorgaande topics is dit vast al gevraagd/beantwoord, maar waarom ligt de ‘parkeerplek’ van Alfa schuin op de pitstraat?
Klopt ja, wellicht neemt een middenklasser wat meer risico en rijdt naar pole.Jasphur schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:45:
[...]
Persoonlijk verwacht ik dat als de Q doorgaat op zondag, er geen risicos genomen gaan worden en er dus geen Q record tijden worden neergezet. Je bent de sjaak als je je wagen kapot rijdt.
Daar geloof ik dus echt niets van. Denk je echt dat rijders zoals Hamilton en Verstappen even rustig op 95% gaan rondrijden? Daar is pole position veel te belangrijk voor.Jasphur schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:45:
[...]
Persoonlijk verwacht ik dat als de Q doorgaat op zondag, er geen risicos genomen gaan worden en er dus geen Q record tijden worden neergezet. Je bent de sjaak als je je wagen kapot rijdt.
Als je de bedragen omrekent lijkt het een stuk aannemelijker dat het om Australische dollars gaat.sambalbaj schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 03:29:
Goed, RIC verdient dus 60 miljoen dollar in twee jaar Renault. Geen idee of het Australische of US dollar is. Handig die zaakwaarnemer die 20% eistte wat nu geschikt is.
De voormalig adviseur van Daniel Ricciardo, Glenn Beavis, claimt recht te hebben op meer dan tien miljoen Britse ponden vanwege vermeende onbetaalde commissies omtrent het Renault-contract van de Australiër.
Dat blijkt uit documenten die opgevraagd zijn door Motorsport.com bij het Britse hooggerechtshof. Daarin staat dat Beavis claimt dat hij een aantal bedragen verschuldigd is voor het contract dat Ricciardo bij Renault heeft getekend. Het totaalbedrag komt, omgerekend, boven de elf miljoen euro uit.
Beavis’ claim bestaat onder andere uit twintig procent commissie over Ricciardo’s basissalaris bij Renault en verschillende andere inkomsten waar Ricciardo conform contract recht op heeft. Beavis wil deze gederfde inkomsten vergoed zien. Uit zijn claim valt daarbij op te maken dat Ricciardo meer dan 22 miljoen euro per jaar verdient bij Renault.
Bron
Zit 3 uur tussen, dus dat is genoeg om een auto opnieuw op te bouwen.Nat-Water schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:44:
[...]
Of er wordt juist voorzichtiger gereden. Als je je auto in de prak rijdt tijdens zo'n late Q kan je de race vergeten.
PSN
Maar als de motor uitgewisseld moet worden door de crash, dan ben je wel de klos.YakuzA schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:03:
[...]
Zit 3 uur tussen, dus dat is genoeg om een auto opnieuw op te bouwen.
Voor Hamilton is voor het kampioenschap veel belangrijker om punten te pakken, dan gaan voor maximale punten met het risico zonder punten naar huis te gaan.Spollie schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:55:
[...]
Daar geloof ik dus echt niets van. Denk je echt dat rijders zoals Hamilton en Verstappen even rustig op 95% gaan rondrijden? Daar is pole position veel te belangrijk voor.
Je bent sowieso de klos als je hem plat rijdJolke schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:04:
[...]
Maar als de motor uitgewisseld moet worden door de crash, dan ben je wel de klos.
PSN
In kmh en mph, ik vind het wel een verbetering. Kan je goed vergelijken met andere race klasses die alleen in MPH rijden.
Ik vind het niks. Was al druk, wordt zo nog drukker. Sowieso heeft de snelheid relatief weinig waarde.TrekDr0p schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:14:
Wat vinden jullie van de live speed meter?
In kmh en mph, ik vind het wel een verbetering. Kan je goed vergelijken met andere race klasses die alleen in MPH rijden.
Snap ook nog steeds niet waarom het boven de 200km/u ineens rood wordt allemaal.
Wel grappig van de regie. Zit een vent met een Darth vader masker op de tribune...
Zetten ze er een onderschrift onder 'darth vader, Sith lord'.
[ Voor 23% gewijzigd door MikeyMan op 11-10-2019 08:19 ]
Volgens mij had US(en andere landen waar ze in MPH werken) stream alleen MPH, en de rest KMH.TrekDr0p schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:14:
Wat vinden jullie van de live speed meter?
van mij hoeft het niet
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.