Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2019] Race 17 GP van Japan Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 24 Laatste
Acties:
  • 78.831 views

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
Hij is ook vaak genoeg voor de finishvlag retired om zo ongestraft een bakwissel te doen voor de volgende race.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Tomcatter_31
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 15:00
Martin0 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:33:
[...]

Hou er ook rekening mee dat Hamilton ziek was dat weekend + best wel op een kansloze positie rond reed en met geluk nog een puntje gepakt heeft.
Daarnaast zal de auto ook echt wel wat schade opgelopen hebben met het contact met de muur.

Vind het wel grappig dat iedereen enkel dit weekend kan herinneren als foutjes Hamilton in de regen.
Hij heeft ooit ook eens een WDC weg gegooid omdat hij in de regen in China bij de pitstraat de grindbak in ging.
Klopt, maar hij reed toen op heel erg versleten banden omdat hij van het team veel te lang buiten moest blijven, dus dat was net zo goed een fout van het team als van hem zelf. En dat was in zijn debuut seizoen, dus hij was toen ook nog een rookie. En nu even mn alu hoedje op...maar soms heb ik ook wel het idee dat McLaren vanwege spygate dat seizoen geen kampioen mocht worden. Dus vraag me wel eens af of daar niet de nodige opzet achter zat.... zo alu hoedje weer af... :)

• Martin0
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-11 16:30

Martin0

Live And Die By The Blade

Daar kun je best wel eens een punt hebben Tomcatter.

Door Hamilton zijn levensstyle( voornamlijk alle feestjes en randzaken) zullen veel mensen een hekel aan hem hebben.
Persoonlijk ben ik ook geen Fan van hem maar dat hij alleen maar wint vanwege de snelste auto en dat hij niet kan rijden zal je mij niet horen zegen. Hij is zeker een van de beste courreurs zo niet de beste van zijn generatie.

|| LOL IGN: Barukkumun || X-box live: KillLikeaSir || Steam: Barukkumun ||

• ewoud75
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:47
Zoals Max al aangaf. Hij heeft zijn "speedboot" bij zich, mocht het zaterdag niet doorgaan...
Kunnen wij dan zaterdag en/of zondag niet gaan F1 powerboaten over het circuit met de verwachte regen?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:44:
[...]

Hij rijd dan ook vaak alleen achter de SC aan, dus dan heb je amper spray. Het middenveld is daarom altijd wat rustiger. Ik denk dat de hele top 5 veel meer ziet dan bv een Williams.

Verder gaan ze om 2 uur in de nacht de kwali houden op zondag als het zaterdag niet doorgaat:
[Twitter]
* DaniëlWW2 krijgt bij de gedachte al hoofdpijn. DaniëlWW2 moet zijn acht uurtjes hebben want anders krijgt hij hoofdpijn en wordt hij chagrijnig. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Tomcatter_31
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 15:00
Martin0 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:39:
Daar kun je best wel eens een punt hebben Tomcatter.

Door Hamilton zijn levensstyle( voornamlijk alle feestjes en randzaken) zullen veel mensen een hekel aan hem hebben.
Persoonlijk ben ik ook geen Fan van hem maar dat hij alleen maar wint vanwege de snelste auto en dat hij niet kan rijden zal je mij niet horen zegen. Hij is zeker een van de beste courreurs zo niet de beste van zijn generatie.
Ik ben ook geen fan van de dingen die hij buiten de auto doet, hoewel ik wel zoiets heb van, wat hij doet, moet hij lekker zelf weten. Maar in de auto vind ik Hamilton wel een heel goede coureur en wel een echte racer, net zoals enkele andere topcoureurs. Hij wordt van veel dingen beschuldigd die naar mijn idee niet kloppen. Idd dat hij alleen maar kan winnen als hij vooraan rijdt en in de snelste auto...terwijl hij in zijn McLaren tijd (en zelfs met Merc wel) races heeft gehad waar hij genoeg echt racen heeft laten zien. Of mensen die roepen dat Hamilton geen snelle coureur als teamgenoot wil, terwijl hij genoeg snelle coureurs als teamgenoot heeft gehad. Onlangs gaf hij zelf in een interview nog aan dat het hem niet uitmaakt wie er naast hem rijdt en eerder in seizoen zei hij nog dat hij Max wel als teamgenoot wilde hebben. Hij doet af en toe rare dingen buiten de auto, maar als je mensen zoals Olav Mol hoort, is het best wel een aardige gast. Ik vind hem zelf doorgaans in interviews ook wel sympathiek overkomen. En als je die video's ziet dat hij Frank Williams rondrijdt op het circuit of eerder dit seizoen wat hij voor dat zieke kind deed. Dan zie je dat ie echt wel goede dingen doet en ook wel oprecht sympathiek is.

• yorkick
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17:54
Zelf nog niet gezien maar hier wat videomateriaal van VER bij Honda en in de RA272.

yorkick wijzigde deze reactie 10-10-2019 12:53 (22%)

kimi | iRacing Profiel

• Stoksbrood
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:21
DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:50:
[...]
* DaniëlWW2 krijgt bij de gedachte al hoofdpijn. DaniëlWW2 moet zijn acht uurtjes hebben want anders krijgt hij hoofdpijn en wordt hij chagrijnig. :z
Heerlijk toch! Met een lange lip F1 kijken :Y) .

OT: Ik hoop dat het een heel spannend weekend gaat worden! Veel glibberen en glijden als in Duitsland _/-\o_ !

XBL: Stoksbrood

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 18:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

02:00 en 07:00 gaan we niet doen... Dan zie ik vanzelf wel wat de start volgorde is.

• Chiron
  • Nu online
Vanaf 3.23 legt hij aan Takuma Sato uit waarom hij grote moeite had om te rijden met het ding, zn voeten pasten niet naast elkaar op de pedalen, en schakelen in een bocht naar links was onmogelijk }:O
En hij laat nog even zien dat ie echt te lomp is voor dat kleine bakje waar ie in zit met z'n armen _O-

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12:28
Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:44:
[...]

Hij rijd dan ook vaak alleen achter de SC aan, dus dan heb je amper spray. Het middenveld is daarom altijd wat rustiger. Ik denk dat de hele top 5 veel meer ziet dan bv een Williams.

Verder gaan ze om 2 uur in de nacht de kwali houden op zondag als het zaterdag niet doorgaat:
[Twitter]
Ze moeten natuurlijk ook gewoon zoab gebruiken op circuits 8)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 19-11 20:11

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13:18

sjaool

Every life should have 9 cats

Zouden Mercedes en Ferrari het redden met de pool motoren die ze nu hebben? Of gaan ze nog een straf pakken in een van de volgende races?

Haas dus ook bij nog een keer het staatje bekijken.

sjaool wijzigde deze reactie 10-10-2019 14:50 (9%)

"When you grow up your heart dies"

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Geluid is wel enigszins FUBAR geloof ik?

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15:34

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Volgens mij voor het eerst sinds jaren dat Mercedes ook in gridstraf territorium zit, wel duidelijk dat er dit jaar meer druk op de motor kant van de fabriek wordt gezet.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• XyritZz
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 13:48
Chiron schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:41:
[...]

Max paste maar net in de R272 en er zaten niet eens gordels in _O-
In die tijd was het veiliger om uit de auto geslingerd te worden dan om vast te zitten in dat projectiel. Vlogen nogal snel in de fik bijv.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• rik86
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14:31
YakuzA schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:52:
[...]

Volgens mij voor het eerst sinds jaren dat Mercedes ook in gridstraf territorium zit, wel duidelijk dat er dit jaar meer druk op de motor kant van de fabriek wordt gezet.
Nou ja, op een gegeven moment zit je zover in het seizoen dat je gek bent als je 'm niet vervangt en dan zit je daar dus automatisch in

En als je iets maar 1x mag vervangen, wat een 2-tje volgens mij betekent, dan zit je daar nogal vlot op natuurlijk

• YakuzA

YakuzA

rik86 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:54:
[...]

Nou ja, op een gegeven moment zit je zover in het seizoen dat je gek bent als je 'm niet vervangt en dan zit je daar dus automatisch in

En als je iets maar 1x mag vervangen, wat een 2-tje volgens mij betekent, dan zit je daar nogal vlot op natuurlijk
Voor Mercedes was de eindstand van vorig jaar dat er maar 1 van de 6 Mercedes coureurs een gridstraf had gehad:
https://maxf1.net/en/2018-f1-power-unit-elements-usage/

Nu zitten we nog met 5 races te gaan en hebben al 4 Mercedes coureurs gridstraffen gehad voor motor componenten.

PSN

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 18:33
DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:50:
[...]

Bedankt voor de waarschuwing.
Een sjacherijnige bofh met mod powers is wel iets om rekening mee te houden bij het opstellen van scherpe posts ;)
Gelukkig ben ik gek op Japan, Suzuka en Honda en ben gewend aan slechte/geen nachtrust dus mijn humeur blijft wel constant. * PalingDrone belooft bij deze (race) lief te zijn hehehe.
En stuurt preventief vituele espresso richting @DaniëlWW2

My DnB is Liquid

• Edd
  • Laatst online: 18:28
Is er dan echt nog niemand geweest die foto's heeft geplaatst van die gekke Japanners? ;)

-

• sjaool

sjaool

MikeyMan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:51:
[...]

Geluid is wel enigszins FUBAR geloof ik?
Deze video lijkt mij meer op een B-roll dan een serieuze video.

• yorkick
  • Registratie: januari 2007
Hand geschilderde helm van Norris:
Meer foto's.

@Edd Inderdaad, beste weekend van het jaar voor dit soort posts!

In ieder geval content op zaterdag mocht de Q niet worden verzet.

yorkick wijzigde deze reactie 10-10-2019 15:33 (16%)

kimi | iRacing Profiel

• basvn
Edd schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:04:
Is er dan echt nog niemand geweest die foto's heeft geplaatst van die gekke Japanners? ;)

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je hebt supporters, en je hebt supporters uit japan :o :o

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• De_Bastaard
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

Nou ik ben benieuwd morgen. Volgens mij zijn de verwachtingen voor RB superhoog, mede doordat het natuurlijk de thuisrace is voor Honda.

Of ze kunnen presteren .... ik betwijfel het. Mercedes en Ferrari zijn toch wel erg snel :X

• FrankTM
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:27
De_Bastaard schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:29:
Nou ik ben benieuwd morgen. Volgens mij zijn de verwachtingen voor RB superhoog, mede doordat het natuurlijk de thuisrace is voor Honda.

Of ze kunnen presteren .... ik betwijfel het. Mercedes en Ferrari zijn toch wel erg snel :X
Volgens mij valt het wel wat mee met die verwachtingen....
https://www.gpupdate.net/...teren-in-thuisrace-honda/
"Ik wil geen valse hoop creëren", deelde hij meteen na de race in Sochi mee aan de Nederlandse pers. "We komen momenteel gewoon tekort. Ik verwacht niet dat dat ineens een magisch weekend gaat worden."

iRacing Profiel

• garriej
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16:57

garriej

Ik las ondertieten.

FrankTM schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:32:
[...]

Volgens mij valt het wel wat mee met die verwachtingen....
https://www.gpupdate.net/...teren-in-thuisrace-honda/

[...]
Dat heeft niks met mijn verwachtingen te maken :+

Nieuwe motor geplaast vorige race
Nieuwe brandstof
Hondathuisrace, dat moet enrgie geven
echt rijders circuit

Mercedes 1-2

iRacing Profile | Youtube

• Martin0

Martin0

garriej schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:36:
[...]

Dat heeft niks met mijn verwachtingen te maken :+

Nieuwe motor geplaast vorige race
Nieuwe brandstof
Hondathuisrace, dat moet enrgie geven
echt rijders circuit

Mercedes 1-2
De Regen kan ook nog wat roet in het eten gooien maar het is wel zo dat Merc niet de dominante force meer is de laatste tijd.
In rusland kregen ze de -2 cadeau.

• pro_6or
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19-11 20:05

pro_6or

amateur_60r

SR8 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:56:
Hij was in Duitsland toch ook ziekjes of was dat een andere race?
Dat waren alle andere races, Ham is altijd sick! teamLH$$ (oops hield shift ingedrukt)

een treffende spreuk

• sjaool

sjaool

De_Bastaard schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:29:

Red Bull heeft in ieder geval al een van zijn thuisraces gewonnen. Als ze Suzuka ook weten te winnen dan gaat het feest helemaal los bij Honda. :P

Ik hoop in ieder geval op een podium, de overwinning wordt vrees ik moeilijk. Maar je weet het nooit en hopen mag altijd. :)

• basvn
wie van jullie gaat FP1 kijken? *O*
Of is t alleen FP2 op t werk? :+

• De_Bastaard
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

De regelijk lijkt overigens nog wel mee te vallen toch?

https://www.windy.com/34....1.372,136.099,6,m:eDjajWN

even op 'play' drukken om te zien hoe die orkaan zich gaat verplaatsen :)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 10:20

Martinspire

Awesomeness

Martin0 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:40:
[...]

In rusland kregen ze de -2 cadeau.
En in Bahrein (motorproblemen Ferrari) en Silverstone (Vettel die Max eraf kegelt), Rusland (problemen Vettel en VSC/SC gooit ze voor Leclerc)

Of gaan we nu doen alsof Mercedes niet alle geluk van de wereld heeft?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Martin0

Martin0

Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:50:
[...]

En in Bahrein (motorproblemen Ferrari) en Silverstone (Vettel die Max eraf kegelt), Rusland (problemen Vettel en VSC/SC gooit ze voor Leclerc)

Of gaan we nu doen alsof Mercedes niet alle geluk van de wereld heeft?
Mwa ik ga niet ontkennen dat ze geluk hebben gehad dit seizoen maar ze waren aan het begin van het seizoen daadwerkelijk erg dominant. Maar Ferrari en Red Bull hebben gedurende het seizoen goede stappen gemaakt om het ze het moeilijker te maken.

• sjaool

sjaool

De_Bastaard schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:47:
De regelijk lijkt overigens nog wel mee te vallen toch?

https://www.windy.com/34....1.372,136.099,6,m:eDjajWN

even op 'play' drukken om te zien hoe die orkaan zich gaat verplaatsen :)
Het gaat vooral om de zaterdag die waarschijnlijk drijfnat wordt.

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online

Heatonme

Nick not weather related

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

• Chiron
  • Nu online
sjaool schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:57:
[...]

en +100 km/u windstoten.

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Als ik Gasly was zou ik heel RB/TR zo langzaamaan de middelvinger geven en z'n contract af laten kopen. Dan maar wat anders, als z'n contract afgelopen is gaat dat toch nooit verlengd worden.
Hoe denken ze dat hij zich voelt als ze hem nu niet eens p1 willen laten rijden? Lekker veel vertrouwen geeft dat.

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14:35

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

basvn schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:46:
wie van jullie gaat FP1 kijken? *O*
Of is t alleen FP2 op t werk? :+
Ik kijk fp1 op het werk, en fp2 thuis in bed.. en voor zaterdag idem. Fp3 opt werk en qualy thuis in bed.

Heb komende 2 nachten dienst.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

toolkist schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:50:
Als ik Gasly was zou ik heel RB/TR zo langzaamaan de middelvinger geven en z'n contract af laten kopen. Dan maar wat anders, als z'n contract afgelopen is gaat dat toch nooit verlengd worden.
Hoe denken ze dat hij zich voelt als ze hem nu niet eens p1 willen laten rijden? Lekker veel vertrouwen geeft dat.
Het was al maanden bekend dat Yamamoto zou gaan rijden in Japan. Heeft geen reet met gasly te maken courtesy naar Honda toe.

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
toolkist schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:50:
Is niet alleen Gasly hoor waarbij dat gedaan wordt. Ook Force India, Haas en Williams zie je met enige regelmaat iemand anders in FP1 rijden. Heck, ook Verstappen heeft voor zijn debuut al (een aantal?) keer een FP1 gereden bij STR.

De teams hebben gewoon vrijwel geen opties om rookies te laten rijden, dit kan alleen tijdens de FPs of de testdagen. Dus ja, soms moet er dan in een FP1 iemand plaats maken voor een rookie.

En als ze Kvyat eruit hadden gehaald had je uiteraard hetzelfde gezegd, alleen was het dan nog erger geweest omdat KVY al STR => RBR => STR => niks => FER => STR heeft gedaan.

Ik vind het in ieder geval een mooi gebaar van STR dat ze een Japanner, die neem ik aan onder Honda valt, laten rijden in Japan. Dat daarvoor een ander plaats moet maken spreekt voor zich.

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 17:37
sjaool schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:57:
[...]

Mocht de quali niet doorgaan op zaterdag, dan kunnen we de tijd gebruiken om Japans te leren: https://www.nhk.or.jp/lesson/en/ :)

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
Hoe laat komt Typhoon aan in Suzuka?

spoiler:
:+ :+ :+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Exocet
  • Niet online
alesandro_46 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:42:
Hoe laat komt Typhoon aan in Suzuka?
[Afbeelding]
spoiler:
:+ :+ :+

• pilskes
  • Laatst online: 07:02
Over 6 uur gaat FP1 al beginnen! Volgens mij nog totaal geen nieuws over eventuele verschuivingen ofzo van FP's of de Q.

• rammes
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 17:43

rammes

koekebakker 1e klas

pilskes schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:58:
Over 6 uur gaat FP1 al beginnen! Volgens mij nog totaal geen nieuws over eventuele verschuivingen ofzo van FP's of de Q.
misschien komt het doordat het daar 04:00u is er ieder normaal mens dan gewoon slaapt. :z

Ik zou het doen!

• pilskes
Ehhhhh, als FP1 begint is het hier 03:00......en hoeveel kijken dan toch?????

Tja, ik denk ook niet dat wij als normaal beschouwd worden.. ;) ;)

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

pilskes schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:06:
Ehhhhh, als FP1 begint is het hier 03:00......en hoeveel kijken dan toch?????

Tja, ik denk ook niet dat wij als normaal beschouwd worden.. ;) ;)
dat zeg ik thuis ook altijd. niet normaal :P

Ik zou het doen!

• The_Scarabial
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16:38

The_Scarabial

MTB for life!

Ben benieuwd wat honda hier gaat doen, misschien schroeven ze de output van de motor nog wel ietsje op :P

• Luckeh
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

The_Scarabial schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:19:
Ben benieuwd wat honda hier gaat doen, misschien schroeven ze de output van de motor nog wel ietsje op :P
Exxon heeft in elk geval een nieuwe brandstof meegebracht voor een significante performance verbetering moet zorgen.

CPU's en GPU's ontleed!

• pilskes
rammes schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:09:
[...]

dat zeg ik thuis ook altijd. niet normaal :P
Mijn vrouw vind mij ook verre van normaal met mijn F1 verslaving...

En de F2, Motogp, Indycar, Nascar etc etc

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 18:33
The_Scarabial schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:19:
Wanneer de race nat zou zijn heb je helemaal niets aan meer vermogen, dan komt betrouwbaarheid kijken en dat is wel bewezen inmiddels.
De motoren zijn in die lucht ontworpen en als ze ergens optimaal presteren is het wel in Japan.

My DnB is Liquid

• kleintjopie
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 17-11 20:18
Nog meer mensen wakker? Hoor net dat de actie op zaterdag is gecanceld en dat de q zondag om 3 uur snachts verreden wordt.

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
SAI valt na 20 meter stil

• kleintjopie
Die eerste meters van sainz klinken echt niet goed. Ik hoop voor het team dat zij er iets mee kunnen nu hij terug de pitstraat ingeduwd wordt.

• sambalbaj
  • Niet online
Gaat de kwalificatie nu 4 uur voor de start van de race zijn?

• kleintjopie
Ja de q begint vier uur voor de race race start. Als je brokken rijdt hebben de teams heel weinig tijd om dat te repareren.

• sambalbaj
  • Niet online
Het is niet anders met tyfoon Hagibis op zaterdag. Geen P3 ook.

Nu zien we wel de hele F1 carrière van YAM in 1 vrije training.

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

moge.
hierbij een update van het kali/race weekend.

https://twitter.com/jackontracks/status/1182461409784815616
vroeg, vroeger,vroegst :z

rammes wijzigde deze reactie 11-10-2019 03:39 (117%)

Ik zou het doen!

• zetje01
  • Registratie: augustus 1999
  • Nu online
Okay, de tijden van de kwalificatie (en andere gebeurtenissen) kunnen dus nog altijd gewijzigd worden.
(IJs en weder dienende.)

• sambalbaj
  • Niet online
Goed, RIC verdient dus 60 miljoen dollar in twee jaar Renault. Geen idee of het Australische of US dollar is. Handig die zaakwaarnemer die 20% eistte wat nu geschikt is.

• sjaool

sjaool

Saturday running cancelled in Japan – full revised timetable for Sunday

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Sunday
TIME    ACTIVITY
09.00   F1 Car Cover Seals Removed
10.00   F1 Qualifying Session
12.30   F1 Drivers' Parade
13.00   F1 Starting Grid Presentation
13.30   F1 Pit Lane Open
13.54   National Anthem
14.10   Grand Prix (53 laps or 120 minutes)

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18:26
Elektrisch probleem voor Sainz, komt met een paar minuten weer op de baan.

• sjaool

sjaool

Mooie slow motion van de brandende remmen bij Hamilton.

De kwalificatie is dus zaterdagnacht om 03:00 uur... Dat wordt een kort nachtje omdat de voorbeschouwing ook al om 06:00 uur begint.

sjaool wijzigde deze reactie 11-10-2019 04:36 (55%)

• xippie
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 22:40
Kunnen we de race niet op zaterdag rijden met mega regen, net de Brazilië 2016 terug gekeken.

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Update: als de quali niet verreden kan worden op zondag ochtend gelden de tijden van fp2. dat gaat straks een leuke vrije training worden!

Ik zou het doen!

• Chiron
  • Nu online
xippie schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 05:50:
Kunnen we de race niet op zaterdag rijden met mega regen, net de Brazilië 2016 terug gekeken.
ik denk dat ze dan eerder van de baan waaien :+

in het paddock zijn ook al de nodige voorbereidingen getroffen:

Chiron wijzigde deze reactie 11-10-2019 06:48 (22%)

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:03

TrekDr0p

QR niet scannen

Achja als de tijden net zo verschillen als FP1 dan hoeft die Q niet eens gereden te worden..

• xippie
TrekDr0p schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 06:49:
Achja als de tijden net zo verschillen als FP1 dan hoeft die Q niet eens gereden te worden..
De nieuwe moter zat in FP1 nog niet in de RB.
Nu wel.
Ik verwacht een ruime 2 seconden verbetering.
Zeer gaan eerst testen met Torro Rosso.

xippie wijzigde deze reactie 11-10-2019 07:00 (6%)

• basvn
Als er geen Q gereden kan worden, geldt FP2 als Q

Ik verwacht dus wel wat actie om een snelle tijd te zetten in FP2 *O*

kan alleen niet kijken :|

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Pierre

Zucht

Alles zat in de auto, behalve Max en Leclerc dus niks nieuws.

Pierre wijzigde deze reactie 11-10-2019 07:04 (9%)

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• xippie
Wel posten en nu niet kunnen kijken?

• basvn
xippie schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:04:
[...]

Wel posten en nu niet kunnen kijken?
Ja haha

FP1 highlights

basvn wijzigde deze reactie 11-10-2019 07:08 (26%)

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 18:48
* Jasphur krijgt het deja vu muziekje in zijn hoofd

Jasphur wijzigde deze reactie 11-10-2019 07:20 (24%)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 18:04

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Jasphur schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:10:
* Jasphur krijgt het deja vu muziekje in zijn hoofd

[Afbeelding]
Initial D :9~

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

• basvn
Wat MERC gaat doen straks na FP2 (voor morgen)

• JvS
  • Registratie: februari 2000

JvS

Ik heb hem zelf ook

Vettel even 1sec sneller dan iedereen :o

edit: Oh max nu ook, op 6 hnderststen, dan is het goed :P

JvS wijzigde deze reactie 11-10-2019 07:25 (47%)

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Die pokerface van Wolf :P

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

• Jasphur
Toevallig beeld? Ik val nu even in de categorie: kan wel posten, maar niet kijken

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• basvn

• YakuzA

YakuzA

basvn schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:23:
Wat MERC gaat doen straks na FP2 (voor morgen)
[Afbeelding]
Zelfs dit word gebruikt om nog even een sponsor te pluggen. :P

PSN

• Jolke
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:29
Hm, qualificatie op zondagochtend. Dat had ik ook nog niet meegemaakt. Het geeft de rijders een extra druk op de zondag, twee keer presteren. Kijken of dat te merken is in de race.

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16:26
Jolke schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:43:
Hm, qualificatie op zondagochtend. Dat had ik ook nog niet meegemaakt. Het geeft de rijders een extra druk op de zondag, twee keer presteren. Kijken of dat te merken is in de race.
Of er wordt juist voorzichtiger gereden. Als je je auto in de prak rijdt tijdens zo'n late Q kan je de race vergeten.

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.
Rum, beer, quests, and mead. These are things that a pirate needs!

• Jasphur
Jolke schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:43:
Persoonlijk verwacht ik dat als de Q doorgaat op zondag, er geen risicos genomen gaan worden en er dus geen Q record tijden worden neergezet. Je bent de sjaak als je je wagen kapot rijdt.

• LAD93
  • Registratie: maart 2016
  • Nu online
Met alle posts in dit topic en voorgaande topics is dit vast al gevraagd/beantwoord, maar waarom ligt de ‘parkeerplek’ van Alfa schuin op de pitstraat?

per aspera ad astra

• basvn
45/90min

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
LAD93 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:48:
Met alle posts in dit topic en voorgaande topics is dit vast al gevraagd/beantwoord, maar waarom ligt de ‘parkeerplek’ van Alfa schuin op de pitstraat?
Doen ze al langer. Heeft waarschijnlijk te maken met dat ze bij een pitstop sneller de auto kunnen parkeren. Alleen moeten ze nu wel weer haakser wegrijden, dus dan is het lijkt mij weer nadelig.

• Jolke
Jasphur schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:45:
[...]

Persoonlijk verwacht ik dat als de Q doorgaat op zondag, er geen risicos genomen gaan worden en er dus geen Q record tijden worden neergezet. Je bent de sjaak als je je wagen kapot rijdt.
Klopt ja, wellicht neemt een middenklasser wat meer risico en rijdt naar pole. :)

• Spollie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16:35
Jasphur schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:45:
[...]

Daar geloof ik dus echt niets van. Denk je echt dat rijders zoals Hamilton en Verstappen even rustig op 95% gaan rondrijden? Daar is pole position veel te belangrijk voor.

• warp
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
sambalbaj schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 03:29:
Goed, RIC verdient dus 60 miljoen dollar in twee jaar Renault. Geen idee of het Australische of US dollar is. Handig die zaakwaarnemer die 20% eistte wat nu geschikt is.
Als je de bedragen omrekent lijkt het een stuk aannemelijker dat het om Australische dollars gaat.
De voormalig adviseur van Daniel Ricciardo, Glenn Beavis, claimt recht te hebben op meer dan tien miljoen Britse ponden vanwege vermeende onbetaalde commissies omtrent het Renault-contract van de Australiër.
Dat blijkt uit documenten die opgevraagd zijn door Motorsport.com bij het Britse hooggerechtshof. Daarin staat dat Beavis claimt dat hij een aantal bedragen verschuldigd is voor het contract dat Ricciardo bij Renault heeft getekend. Het totaalbedrag komt, omgerekend, boven de elf miljoen euro uit.
Beavis’ claim bestaat onder andere uit twintig procent commissie over Ricciardo’s basissalaris bij Renault en verschillende andere inkomsten waar Ricciardo conform contract recht op heeft. Beavis wil deze gederfde inkomsten vergoed zien. Uit zijn claim valt daarbij op te maken dat Ricciardo meer dan 22 miljoen euro per jaar verdient bij Renault.
Bron

• basvn

• warp
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

• YakuzA

YakuzA

Nat-Water schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:44:
[...]

Of er wordt juist voorzichtiger gereden. Als je je auto in de prak rijdt tijdens zo'n late Q kan je de race vergeten.
Zit 3 uur tussen, dus dat is genoeg om een auto opnieuw op te bouwen.

PSN

• basvn

• Jolke
YakuzA schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:03:
[...]

Zit 3 uur tussen, dus dat is genoeg om een auto opnieuw op te bouwen.
Maar als de motor uitgewisseld moet worden door de crash, dan ben je wel de klos.

• groggy
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Spollie schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:55:
[...]

Daar geloof ik dus echt niets van. Denk je echt dat rijders zoals Hamilton en Verstappen even rustig op 95% gaan rondrijden? Daar is pole position veel te belangrijk voor.
Voor Hamilton is voor het kampioenschap veel belangrijker om punten te pakken, dan gaan voor maximale punten met het risico zonder punten naar huis te gaan.

• YakuzA

YakuzA

Jolke schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:04:
[...]

Maar als de motor uitgewisseld moet worden door de crash, dan ben je wel de klos.
Je bent sowieso de klos als je hem plat rijd :P

PSN

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:03

TrekDr0p

QR niet scannen

Wat vinden jullie van de live speed meter?
In kmh en mph, ik vind het wel een verbetering. Kan je goed vergelijken met andere race klasses die alleen in MPH rijden.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

TrekDr0p schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:14:
In kmh en mph, ik vind het wel een verbetering. Kan je goed vergelijken met andere race klasses die alleen in MPH rijden.
Ik vind het niks. Was al druk, wordt zo nog drukker. Sowieso heeft de snelheid relatief weinig waarde.

Snap ook nog steeds niet waarom het boven de 200km/u ineens rood wordt allemaal.

Wel grappig van de regie. Zit een vent met een Darth vader masker op de tribune...

Zetten ze er een onderschrift onder 'darth vader, Sith lord'. :)

MikeyMan wijzigde deze reactie 11-10-2019 08:19 (23%)

• basvn
TrekDr0p schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:14:
Volgens mij had US(en andere landen waar ze in MPH werken) stream alleen MPH, en de rest KMH.
van mij hoeft het niet

Pagina: 1 2 3 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True