RobertMe schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:09:
[...]
Volgens mij was het "Noted, but no investigation necessary". Oftewel "we hebben het gezien / bekeken, maar vinden het niet onderzoekswaardig". Gezien de stewards het onderzoek doen en de raceleiding beslist over of er een onderzoek moet komen lijkt mij dus dat de raceleiding hierover besloten heeft.
Als in: Iedereen ziet wat er gebeurd is, Red Bull zal vast geklaagd hebben. Raceleiding kijkt er nog eens naar en zegt "lap 1 incident" en komt officieel met de "Noted, no investigation necessary". Na aandringen van RBR zullen ze dan toch hebben doen besluiten om het door te verwijzen naar de stewards.
Dat is in ieder geval mijn interpretatie van wat we hebben gezien en van hoe ik meen dat de procedures normaliter werken.
Er werd gesteld dat ze later nieuwe TV beelden te zien kregen waardoor ze het toch in onderzoek namen.
...
Laut Masi lag es aber nicht an der aufgebrachten Reaktion von Verstappen, dass sich die Kommissare plötzlich doch dazu entschieden, die Szene noch einmal genauer anzuschauen. „Es gab neue Beweise, die sie dazu veranlasst haben, eine offizielle Untersuchung einzuleiten“, erklärte der FIA-Mann. Dabei habe es sich offenbar um neue Einstellungen in den TV-Bildern gehandelt.
but according to Masi, it was not due to the applied reaction of Verstappen that the Commissioners but suddenly decided to look at the scene in more detail. "There was new evidence which led it to initiate an official investigation," said the FIA man. It had apparently acted to new settings in the TV images.
...
Het kan natuurlijk allemaal BS zijn en dat ze op verzoek van RBR toch nog verder hebben gekeken, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het eerder bergafwaarts is gegaan na het akkefietje in Oostenrijk en na het heengaan van Charlie. Niet dat deze zelf straffen uitdeelde, maar er wel op attendeerde.
Ik zeg niet dat het ooit werkelijk beter is geweest, er wordt nog steeds wel degelijk verschil gemaakt, en sommige beslissingen zijn gewoon niet uit te leggen. Ik ben allang blij dat ik als
enige hier thuis serieus deze klasse volg. Als ik vragen zou moeten beantwoorden, "waarom nu wel?" of "waarom nu niet?", dan zou ik zelf ook met een mond vol tanden komen staan. Probeer het maar eens te verklaren?
Was deze al gedeeld? (stelt ook niet al teveel voor)
[
YouTube: Verstappen ANGRY team radio after colission with Leclerc!]
[
Voor 2% gewijzigd door
hardware-lover op 15-10-2019 16:28
. Reden: even verduidelijkt ;) ]
Testing, one, two ...