![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 18
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 18
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
*sowieso
2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser
Ik hoop dat blijkt dat die rest enkel de Mercedes en Ferrari motors zijn.MikeyMan schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:26:
Ben benieuwd hoe McLaren het dit weekend gaat doen in Mexico.
Gok zomaar dat het Renault blok nog steeds relatief minder nadeel heeft dan de rest.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Tsja, als je je aantal post per pagina maar ruim genoeg zet, dan kan je dat wel vaker redden!DonJunior schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:23:
Wut.. eerste pagina bij een raceweek F1 topic.. en ik ben binnen.. Nice!!
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Max could overtake the great Jim Clark this weekend.#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/RIrQdyvEH1
— Formula 1 (@F1) 21 oktober 2019
Na het weekend staat max bovenaan
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Oh ja shitRudolf schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:57:
20:10 start. Dat wordt nog interessant in Huize Rudolf.
Expeditie Robinson
Zucht..Luckeh schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:00:
Leclerc botst dit keer met Vettel en nemen in hun geduw en getrek Bottas ook mee de grindback in. Feest in het Ferrari kamp omdat de Ferrari boys mekaar de schuld geven. Max wint hierdoor de race; en Hamilton is wereldkampioen. Perez mag naast Hamilton en Max op het ereschavot.
Zo; de voorspelling is eruit. Race begint om 20:10, fijne tijd.
Hoewel ik het technisch geen mooie bocht vind, is dit hier met het publiek in een U vorm om de actie heen toch wel heel gaaf gedaan.
Mooi niet hier, die kijken we later op maandagRudolf schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:57:
20:10 start. Dat wordt nog interessant in Huize Rudolf.
Expeditie Robinson
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mijn boefje is liev!
Het was tot 2014 dan ook tevens een honkbalstadion:BreadFan schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:09:
[...]
Hoewel ik het technisch geen mooie bocht vind, is dit hier met het publiek in een U vorm om de actie heen toch wel heel gaaf gedaan.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Geweest. Volgens mij is het nu daarvoor niet meer in gebruik.Chiron schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:23:
[...]
Het is dan ook tevens een honkbalstadion:
[Afbeelding]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Luckeh schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:00:
Leclerc botst dit keer met Vettel en nemen in hun geduw en getrek Bottas ook mee de grindback in. Feest in het Ferrari kamp omdat de Ferrari boys mekaar de schuld geven. Max wint hierdoor de race; en Hamilton is wereldkampioen. Perez mag naast Hamilton en Max op het ereschavot.
Zo; de voorspelling is eruit. Race begint om 20:10, fijne tijd.
Daar hoeft die niet voor te vrezen, hij komt namelijk niet op het podiumSpotmatic schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:35:
Present! En hoop dat Max een keer niet de lul is.
Dan kan het alleen maar meevallenPierre schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:46:
[...]
Daar hoeft die niet voor te vrezen, hij komt namelijk niet op het podium
Bank hangend om 20:10?DoeEensGek schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:59:
Moet nog maar zien hoe ik deze race ga bekijken. We schieten weer alle kanten op qua tijden. Benieuwd of Max weer mee kan doen voor het podium maar ik ben bang dat de Ferrari's er vandoor gaan met de prijzen.
Het is maar net wat je "minder nadeel" noemt.MikeyMan schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:26:
Ben benieuwd hoe McLaren het dit weekend gaat doen in Mexico.
Gok zomaar dat het Renault blok nog steeds relatief minder nadeel heeft dan de rest.
[ Voor 39% gewijzigd door DataGhost op 22-10-2019 10:39 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Alleen wil Honda dat waarschijnlijk niet i.v.m. het gezichtsverlies...FirePuma142 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:33:
RBR heeft per coureur volgens mij twee hele verse motoren in de poule en nieuwe benzine. Ik zou lekker de grens op gaan zoeken de komende weekenden, er valt niets meer te winnen of verliezen. Alles op standje bijnaplof en kijken wat 'ie doet.
Ik denk dat ze wel te bewegen zijn wat meer risico te nemen. Nou ja, ik hoop het vooral. Er is nog geen Honda motor kapot gegaan dit seizoen volgens mij?Spotmatic schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:35:
[...]
Alleen wil Honda dat waarschijnlijk niet i.v.m. het gezichtsverlies...
Dat hybride gedeelte moet natuurlijk wel gewoon opgeladen worden door de motor, dus die vlieger gaat niet helemaal op denk ik. Maar ik verwacht ook iig een Ferrari 1-2 in de kwalificatie en daarna komt Mercedes er niet voorbij als iedereen heel door de eerste paar bochten komt. RBR gaat helemaal niets klaarspelen ben ik bang. Ik hoop dat ze daar 100% op 2020 inzetten, want anders wordt het volgend jaar weer net niets...Wom schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:14:
Ferrari gaat dit varkentje wassen. Lang recht stuk, plus dat Ferrari zijn voordeel vooral uit het hybride gedeelte haalt en dus minder last heeft van de hoogte.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Is de motor van Kvyat niet een keer geploft in kwali een aantal races gelee?FirePuma142 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:41:
[...]
Ik denk dat ze wel te bewegen zijn wat meer risico te nemen. Nou ja, ik hoop het vooral. Er is nog geen Honda motor kapot gegaan dit seizoen volgens mij?
2020 heeft dezelfde regelementen als dit jaar, tenzij ze met een volledig nieuw conecpt komen is het gewoon een doorontwikkeling van de huidige auto.Bansheeben schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:43:
[...]
Dat hybride gedeelte moet natuurlijk wel gewoon opgeladen worden door de motor, dus die vlieger gaat niet helemaal op denk ik. Maar ik verwacht ook iig een Ferrari 1-2 in de kwalificatie en daarna komt Mercedes er niet voorbij als iedereen heel door de eerste paar bochten komt. RBR gaat helemaal niets klaarspelen ben ik bang. Ik hoop dat ze daar 100% op 2020 inzetten, want anders wordt het volgend jaar weer net niets...
Ik, als super politiek correcte gentleman, neem ernstige plaatsvervangende aanstoot aan deze verheerlijking en objectificatie van onze vrouwelijke medemens.warp schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Semana de carrera!
[ Voor 23% gewijzigd door DJTimo op 22-10-2019 15:20 ]
Dat was geloof ik een brandstoftoevoerprobleem, niet de motor zelf.Martin0 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:44:
[...]
Is de motor van Kvyat niet een keer geploft in kwali een aantal races gelee?
Precies waarom ik niet bijzonder veel vertrouwen heb in volgend jaar. Ze moeten wel een enorme sprong maken in zowel chassis als motor om Ferrari en Mercedes in te halen.garriej schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:44:
[...]
2020 heeft dezelfde regelementen als dit jaar, tenzij ze met een volledig nieuw conecpt komen is het gewoon een doorontwikkeling van de huidige auto.
[ Voor 45% gewijzigd door FirePuma142 op 22-10-2019 10:55 ]
[ Voor 97% gewijzigd door FirePuma142 op 22-10-2019 10:55 ]
Op zich mee eens, maar het is niet uit te sluiten dat ze wel weten wat er mis is, maar dit met het huidige chassis niet kunnen fixen.garriej schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:44:
[...]
2020 heeft dezelfde regelementen als dit jaar, tenzij ze met een volledig nieuw conecpt komen is het gewoon een doorontwikkeling van de huidige auto.
En die doorontwikkeling zou weleens de sleutel kunnen zijn. Het was al bekend dat RBR met een relatief te kleine achtervleugel rijdt dit seizoen in verhouding met de kracht van de Honda PU. Dit als gevolg van het 'low drag' concept om te compenseren dat er met een minder sterke PU dan de concurrentie gereden wordt/werd.garriej schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:44:
[...]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja dat begrijp ik, maar ik hoop dan maar dat ze op een verkeerd concept zaten en dat ze nu inmiddels door hebben wat er moet veranderen. Anders is Max daar gevlogen en dan zie ik Mateschitz de stekker er wel uit trekken (met alle gevolgen van dien voor F1). RBR verliest het dit jaar van Mercedes op het gebied van banden management en op het gebied van straight line speed (aero eficiency?) van Ferrari. Wat dat betreft is Mexico wel een goede test voor de aero ten opzichte van Mercedes. Ik kan niet wachten tot vrijdag om RBR er goed bij te zien staan, 0.1s achter op Hamilton en 0.8s voor op Leclerc om dan op zaterdag te zien dat beide Ferrari's 0.5s op de Mercs pakken en Max z'n RBR er op nog een paar tienden extra achteraan sukkelt vanwege plotselinge Honda motor problemen die pas tijdens Q2 tevoorschijn komen. De Ferrari dominantie icm de Honda spec 4 miskleun van na de zomerstop heeft helaas de kwalificatie spanning er een beetje uit gehaald.garriej schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:44:
[...]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Normaliter drink ik geen bier, maar Heineken kan er wel mee door XDwarp schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Semana de carrera!
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Dat heeft ook niks met bier te maken.crzyhiphopazn schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:00:
[...]
Normaliter drink ik geen bier, maar Heineken kan er wel mee door XD
[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 22-10-2019 11:03 ]
De spec 4 is geen miskleun, ze hebben wel degelijk grote stappen gezet. Het valt alleen een beetje weg tegen de gigantische voorsprong die Ferrari ineens uit de hoge hoed wist te toveren.Bansheeben schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:00:
[...]
De Ferrari dominantie icm de Honda spec 4 miskleun van na de zomerstop heeft helaas de kwalificatie spanning er een beetje uit gehaald.
Ik denk dat een telefoontje naar Wolff genoeg is. Dan maar wat strijd in de tent. Als Verstappen daadwerkelijk net zo snel is als Hamilton (of sneller, who knows) dan lijkt me dat Wolff die kans niet zal afslaan. Tenslotte wordt Lewis ook een dagje ouder. Bottas gaat de titels echt niet voor ze uit het vuur slepen wanneer Hamilton ermee kapt.MikeyMan schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:02:
[...]
Dat heeft ook niks met bier te maken.
@Bansheeben max gevlogen? Waarheen? Die zit gewoon vast bij Red Bull voorlopig. Tenzij Hamilton het misschien op zijn heupen krijgt en naar de FE gaat.
Volgens afgelopen interview met Max in het F1 café, weten ze waar het probleem zit. En volgens mij heeft het te maken met een verkeerd ontwerp van de voorvleugel.
Dus de kans is vrij groot dat het pas in Austin gebeurd?Alleen als Bottas contact maakt, zie ik hem zo laag vallen waar dan Lewis op de hoogste treden moet staan.DJTimo schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:49:
[Afbeelding]
Heb het zelf niet nagerekend, ga er vanuit dat het klopt.
valtteri it's james, please let vettel and verstappen byMartinspire schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:06:
[...]
Dus de kans is vrij groot dat het pas in Austin gebeurd?Alleen als Bottas contact maakt, zie ik hem zo laag vallen waar dan Lewis op de hoogste treden moet staan.
Ik verwacht verder wat minder van de Honda omdat die qua hoogte niet zo heel veel verschil maakt. Tenzij ze hem een keer open mogen schroeven.
Interessant, die info had ik gemist.Rudolf schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:06:
[...]
Volgens afgelopen interview met Max in het F1 café, weten ze waar het probleem zit. En volgens mij heeft het te maken met een verkeerd ontwerp van de voorvleugel.
linkje?Rudolf schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:06:
[...]
Ik zou het doen!
Tegen het einde zat het grootste deel van het intervieuw, ergens op een kwart ook al een deel:
Die hoogte maakt het wel interessant inderdaad. Dan komt de kwaliteit van de turbo naarboven, ben benieuwd wat de luchtvaarttechnici bij Honda ermee hebben kunnen doen. Renault PU/turbo was daar in ieder geval ook wat sterker in, dus ik verwacht dat de McLarens ook nog wel aan de poorten gaan rammelen.Martinspire schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:06:
[...]
Ik verwacht verder wat minder van de Honda omdat die qua hoogte niet zo heel veel verschil maakt. Tenzij ze hem een keer open mogen schroeven.
Ik heb die spec 4 nog weinig zien toevoegen eerlijk gezegd. Maar goed, ik ben ook maar een pleb op een bureaustoel die wat onzin wegtikt op het internet. Honda is naar mijn idee al het hele jaar in de buurt geweest van Mercedes in race trim (en met 2 motoren extra in de pool). Maar Mercedes heeft dan ook zeer weinig gedaan naar mijn idee nadat ze het WDC en WCC eigenlijk na 10 races al binnen hadden. Honda is goed bezig, maar op basis van dit jaar zal het niet genoeg zijn om in 2020 een gooi te kunnen doen naar de titel.Chiron schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:03:
[...]
De spec 4 is geen miskleun, ze hebben wel degelijk grote stappen gezet. Het valt alleen een beetje weg tegen de gigantische voorsprong die Ferrari ineens uit de hoge hoed wist te toveren.
Het gros van de grid girls was er anders niet zo blij mee dat een stel politiekcorrecte sneeuwvlokjes voor broodroof heeft gezorgd.poor Leno schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:49:
Ik, als super politiek correcte gentleman, neem ernstige plaatsvervangende aanstoot aan deze verheerlijking en objectificatie van onze vrouwelijke medemens.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
FE gaat echt de F1 niet vervangen.. Trage autos, weinig downforce, kleine circuits. De twee zijn niet eens vergelijkbaar.wowly schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:28:
Mercedes heeft flink geïnvesteerd in het chassis, een succesvol. RBR vol voorbij.
Ferrari is motorisch bizar vooruit gegaan, dat Honda (en Renault) ook vooruit gaan is niet meer dan normaal. Dat Honda zo conservatief blijft lijkt me zeer onwenselijk, maar gezien de schande die ze hadden met McLaren enigszins begrijpelijk. Wat mij betreft zijn ze dat nu toch wel aan voorbij. Het wordt gewoon rijd dat Newey en consorten weer eens een fabelachtige chassis maken zodat we volgend jaar echt drie teams hebben die meedoen. Eens kijken of Hamilton dan nog steeds zo "cool" blijft...
Wordt het volgend jaar niets met RBR, dan gaat Max naar Mercedes, of Hamilton er nu zit of niet. Zo'n coureur laten ze niet gaan. Honda en RBR hebben volgend jaar nog om voor goed materiaal te zorgen..... En of red bull dan weg gaat maakt me eigenlijk niets uit, Honda of een andere renstal koopt die boel over een het circus gaat gewoon door... Over 10 jaar is de F 1 toch obsolete een wordt de FE de nieuwe nummer 1. Tenminste, zolang de F1 bij verbrandings motoren blijft.
No offence, maar heineken is een van de slechtere biermerken op de markt.crzyhiphopazn schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:00:
[...]
Ja ECHT vreselijk, daarom wordt het zoveel wereldwijd gedronken. Dat gezeik op heineken altijd, dat komt volgens mij alleen maar omdat ze zo groot zijn.Martin0 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:32:
[...]
No offence, maar heineken is een van de slechtere biermerken op de markt.
Slootwater in een flesje zou maar zeggen.
Ik zeik niet op Heineken omdat ze groot zijn, heb het vroeger vaak zat gedronken maar het is gewoon geen goed bier, daarnaast snap ik het dat het in sommige landen groot is zoals bvb USA aangezien het daar beter is dan wat hun normaal hebben.garriej schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:34:
[...]
Ja ECHT vreselijk, daarom wordt het zoveel wereldwijd gedronken. Dat gezeik op heineken altijd, dat komt volgens mij alleen maar omdat ze zo groot zijn.
Beetje hetzelfde als roepen "BAH COCA COLA" als het over frisdrank gaat
Offence none taken.Martin0 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:32:
[...]
No offence, maar heineken is een van de slechtere biermerken op de markt.
Slootwater in een flesje zou maar zeggen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
En je mag je mening hebben, hell ik deel de mening zelf. Ik snap alleen niet zo goed waarom er altijd, overal iets negatiefs gezegd moet worden over Heineken als het woord valt.Martin0 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:37:
[...]
Ik zeik niet op Heineken omdat ze groot zijn, heb het vroeger vaak zat gedronken maar het is gewoon geen goed bier, daarnaast snap ik het dat het in sommige landen groot is zoals bvb USA aangezien het daar beter is dan wat hun normaal hebben.
Geen idee, waarschijnlijk zal er dan toch een kern van waarheid in zitten maar genoeg over bier, terug naar F1!garriej schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:40:
[...]
En je mag je mening hebben, hell ik deel de mening zelf. Ik snap alleen niet zo goed waarom er altijd, overal iets negatiefs gezegd moet worden over Heineken als het woord valt.
Ik zag je opmerking.. zonder dat ik de foto's had gezien.. .crzyhiphopazn schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:00:
[...]
*sowieso
Gezien de verkopen wereldwijd zal dat maar een kleine kern zijn (ondanks dat ik Heineken ook niet lekker vind). Blijft een mening dusMartin0 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:43:
[...]
Geen idee, waarschijnlijk zal er dan toch een kern van waarheid in zitten maar genoeg over bier, terug naar F1!
Dit pleit dan toch weer voor minder Heineken.....crzyhiphopazn schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:37:
[...]
Offence none taken.
Zoals ik al zei ik drink geen bier.
Maar de dames dragen wel heineken kleding en die lust ik wel
[removed]
Denk om je bloeddruk.. snap niet waarom je jezelf hier zo over opwind. Wat boeit jouw dat wat anderen van een *insert random biermerk* vinden. Of heb je aandelen in Heineken??garriej schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:34:
[...]
Ja ECHT vreselijk, daarom wordt het zoveel wereldwijd gedronken. Dat gezeik op heineken altijd, dat komt volgens mij alleen maar omdat ze zo groot zijn.
Beetje hetzelfde als roepen "BAH COCA COLA" als het over frisdrank gaat
*sowieso
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Aye het blijft altijd een mening, de een vind het wel lekker de ander niet, echter keek ik meer enkel in NL/BE.redwing schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:47:
[...]
Gezien de verkopen wereldwijd zal dat maar een kleine kern zijn (ondanks dat ik Heineken ook niet lekker vind). Blijft een mening dus
[...]
Dit pleit dan toch weer voor minder Heineken.....
Over 10 jaar zit FE op hetzelfde niveau als F1 denk ik. Net zoals met alles maken die een ontwikkelproces door, dat heeft tijd nodig.garriej schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:31:
[...]
FE gaat echt de F1 niet vervangen.. Trage autos, weinig downforce, kleine circuits. De twee zijn niet eens vergelijkbaar.
F1 gaat op een gegeven moment de stap maken naar volledig EV en op dat moment wordt de FE overbodig.
spoiler:Mijn glazen bol is te huur, de prijs is onderhandelbaar via DM
[ Voor 15% gewijzigd door FastFred op 22-10-2019 11:55 ]
F1 kan niet overgaan op electrisch voor 2039 omdat FE daar tot die tijd exclusiviteit op heeft. Dat zou eventueel nog een reden kunnen zijn om het F1 te laten vervangen voor die tijd, 20 jaar is best lang.garriej schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:31:
[...]
FE gaat echt de F1 niet vervangen.. Trage autos, weinig downforce, kleine circuits. De twee zijn niet eens vergelijkbaar.
F1 gaat op een gegeven moment de stap maken naar volledig EV en op dat moment wordt de FE overbodig.
[ Voor 7% gewijzigd door Krankenhausen op 22-10-2019 11:54 ]
Anoniem: 93986
Want? Normaal gesproken ploffen de Renault motoren hier namelijk met bosjes tegelijk.Bensimpel schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:49:
Ben benieuwd hoe de honda motor het op 2000m hoogte gaat doen. Denk dat Renault zelf hier wel een voordeel gaat hebben, top 5 voor Ric?
Ik hoop dat de McLarens een keer heelhuids de eerste ronden door komen. Is alweer een tijd geleden dat ze beiden aan de finish kwamen en daadwerkelijk bij elkaar in de buurt bleven...Chiron schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:13:
[...]
Die hoogte maakt het wel interessant inderdaad. Dan komt de kwaliteit van de turbo naarboven, ben benieuwd wat de luchtvaarttechnici bij Honda ermee hebben kunnen doen. Renault PU/turbo was daar in ieder geval ook wat sterker in, dus ik verwacht dat de McLarens ook nog wel aan de poorten gaan rammelen.
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 22-10-2019 12:15 ]
Exclusiviteit waarop? Op het zijn van een elektrisch aangedreven formule klasse van de FIA? Dat wist ik niet, dat is best interessant. Dat betekent ook dat er geen Formule 2 / 3 achtige feeders voor FE kunnen komen?Krankenhausen schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:53:
[...]
F1 kan niet overgaan op electrisch voor 2039 omdat FE daar tot die tijd exclusiviteit op heeft. Dat zou eventueel nog een reden kunnen zijn om het F1 te laten vervangen voor die tijd, 20 jaar is best lang.
Rusland, 11 seconden tussen beiden.Martinspire schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:15:
[...]
Ik hoop dat de McLarens een keer heelhuids de eerste ronden door komen. Is alweer een tijd geleden dat ze beiden aan de finish kwamen en daadwerkelijk bij elkaar in de buurt bleven...
Zonder alle rotzooi hadden ze al lang 4e in het WK gestaan met voldoende voorsprong op de rest. Ja het gaat goed met ze, maar qua betrouwbaarheid en ongelukjes in de race gaat het nog niet zo goed
Bier is ook héél belangrijkDaniëlWW2 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:22:
[modbreak=title,url] Kunnen we het hier gewoon over de Formule 1 hebben en niet welk bier wel of niet te drinken is?[/modbreak]
Toen zijn ze toch ook niet P7 en P8 gestart?
Ik heb je een aantal maanden geleden HK toegang gegeven. Daar mag je het lekker over bier gaan hebben.iAdema schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:24:
[...]
Bier is ook héél belangrijk
Een F1 race zonder bier is maar half zo leuk!
En ze zijn hoofdsponser. Dus het heeft wel degelijk raakvlakken met deze race. Daar betalen ze miljoenen voor, dan werkt de marketing(half) en mogen we er niet over prateniAdema schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:24:
[...]
Bier is ook héél belangrijk
Een F1 race zonder bier is maar half zo leuk!
Ja maar niet iedereen heeft toegang. En een betoog schijven zie ik ook niet zo zitten. Of is "ik wil over bier praten" voldoende?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:26:
[...]
Ik heb je een aantal maanden geleden HK toegang gegeven. Daar mag je het lekker over bier gaan hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door garriej op 22-10-2019 12:29 ]
Als ik het goed begrijp hebben andere raceklasses tot die tijd toestemming nodig van FE om electrisch te gaan. Voor een feeder series zouden ze dat wel geven neem ik aan, voor andere raceklassen wordt het wellicht wat moeilijker al zou er vast wel een mouw aan te passen zijn als de FIA echt wil.DeKaerften schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:17:
Exclusiviteit waarop? Op het zijn van een elektrisch aangedreven formule klasse van de FIA? Dat wist ik niet, dat is best interessant. Dat betekent ook dat er geen Formule 2 / 3 achtige feeders voor FE kunnen komen?
Je koestert vreemde illusies. Alsof het over iets anders dan bier gaat in de HK.garriej schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:27:
Ja maar niet iedereen heeft toegang. En een betoog schijven zie ik ook niet zo zitten. Of is "ik wil over bier praten" voldoende?
"Beautiful Clean Coal"
Corona drinken ze er wel.leekers schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:58:
Even terzijde voor de niet experts in Mexico drinken ze Tequila en geen bier !
⛔ Trackers of betalen ⛔
Bensimpel
Positieve meneer
Ja want toen RBR nog renaults hadden gingen ze erg goed.Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:11:
[...]
Want? Normaal gesproken ploffen de Renault motoren hier namelijk met bosjes tegelijk.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik quote dit lijstje nog een keer. Toevallig twee op een rij voor verstappen, maar met een beetje ongeluk had het heel anders kunnen zijn.Bensimpel schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:27:
[...]
Ja want toen RBR nog renaults hadden gingen ze erg goed.
DataGhost schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:02:
[...]
Het is maar net wat je "minder nadeel" noemt.
2015: 4, 5, 9, 13
2016: 3, 4, 14, 17
2017: 1, 13, DNF, DNF, DNF, DNF (4/5 DNF waren Renaults)
2018: 1, 6, 8, DNF, DNF, DNF (3/4 DNF waren Renaults)
Dan had ik toch wat hogere resultaten verwacht. En ook als je een groot deel van de race voorin meedoet telt het pas als je voorbij de finishvlag komt, niet als je motor ploft.
Hail to the king baby!
Race is 20.10, dus misschien wel mogelijkheden? Bovendien duurt het weekend een uur langer.urk_forever schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:31:
Aah, eindelijk weer raceweek. Komend weekend wel weg met de vrouw, dus nog even afwachten of ik de race kan zien
Dan kunnen "we" het eerstvolgende race-topic helemaal flink aanstoten (mits de juiste plaatjes gekozen zullen worden)poor Leno schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:49:
[...]
Ik, als super politiek correcte gentleman, neem ernstige plaatsvervangende aanstoot aan deze verheerlijking en objectificatie van onze vrouwelijke/mannelijke/ongedefinieerde medemens.
Testing, one, two ...
Er zijntoch nog andere verborgen forum secties waar je niet zomaar toegang krijgt? Hoe kan ik mij daar voor aanmelden? HK toegang heb ik alDaniëlWW2 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:38:
[...]
Je koestert vreemde illusies. Alsof het over iets anders dan bier gaat in de HK.![]()
Serieus dan. Een aanvraag hoeft niet eindeloos lang te zijn. Verzoek of je de HK in mag, een of twee redenen waarom en dat is het. Paar regels is afdoende.
On-topic:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq