[F1 2019] Race 18 GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 33 Laatste
Acties:
  • 89.056 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 09:33
(jarig!)
Zin in, dit weekend gelukkig weer op normalere tijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

garriej schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:31:
[...]
Ik quote dit lijstje nog een keer. Toevallig twee op een rij voor verstappen, maar met een beetje ongeluk had het heel anders kunnen zijn.

[...]
Dus ik voorspel dat er 2 renaults gaan ploffen 8) :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-05 13:48
Martinspire schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:15:
[...]
Zonder alle rotzooi hadden ze al lang 4e in het WK gestaan met voldoende voorsprong op de rest.
[...
Ze staan 4e met 34 punten voorsprong?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 18:51

basvn

Breezand - NHN

gaan we weer!
regen is waarschijnlijk

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHey35rWkAA4-VT?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHey4REX0AAH6vB?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommas
(jarig!)
Helaas wel alleen in de avond en nacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Yep. Ik heb Mexico City al een tijdje als favoriet in mijn weer-app staan, het is de laatste week al flink nat geweest met dagelijks buien en onweer. Zul je net zien dat het zondag weer prachtig is, zoals afgelopen race ook al het geval was.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

hardware-lover schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:28:
[...]

Yep. Ik heb Mexico City al een tijdje als favoriet in mijn weer-app staan, het is de laatste week al flink nat geweest met dagelijks buien en onweer. Zul je net zien dat het zondag weer prachtig is, zoals afgelopen race ook al het geval was.
Flitsbuien zijn daar echt typisch, gaat even flink tekeer maar minuten en dan is het ineens zonnig. Als dat tijdens de wedstrijd gebeurd kan er zo ineens veel veranderen haha.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bensimpel schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:30:
[...]
Flitsbuien zijn daar echt typisch, gaat even flink tekeer maar minuten en dan is het ineens zonnig. Als dat tijdens de wedstrijd gebeurd kan er zo ineens veel veranderen haha.
Flitsbuien, daar gaan we dan voor d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:35
Bensimpel schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:30:
[...]

Klinkt alsof er dan meteen een rode vlag komt, daarna nog een SC periode, en als de baan weer droog is gaat de SC pas naar binnen. Oftewel: voor de race levert het niet veel op behalve een grote russische roulette als het begint met regenen totdat de rode vlag er komt en bij einde SC wie meteen de pits in gaat en wie nog even doorrijd. Zie ook Hockenheim dit jaar met Kvyat en Stroll die bij laatste SC op kansloze posities rijden, daardoor een pitstop kunnen maken, en ineens als 2 en 3 op de baan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Waarschijnlijk extra DRS!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:31

pinda powerrr

Slow down...

Done 8)

Ik ben er weer bij, ga de hele week Corona drinken en tortillachips vreten om in de stemming te komen :+

Ik wacht de FP's maar eerst even af, voordat ik mijn glazen bol tevoorschijn haalt.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Tof honkbalstadion hebben ze daar trouwens aan de binnenkant van het circuit gebouwd.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.archpaper.com/wp-content/uploads/2019/06/WEB_FGP-ATELIER-DIABLOS-9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Raceweek :D
Tequila en Taco's!
(Ok, die Tequila gaat 'm dus niet worden want dan sneuvel ik al tijdens de warm-up, laten we het maar bij Desperados houden.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-04 10:09

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

PalingDrone schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:41:
Tequila en Taco's!
(Ok, die Tequila gaat 'm dus niet worden want dan sneuvel ik al tijdens de warm-up, laten we het maar bij Desperados houden.)
Paar Margarita's erbij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

PalingDrone schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:41:
Tequila en Taco's!
Het Olav Mol drankspel/bingo met Tequila! Wat een plan. Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
De TS is niet correct, raceafstand moet niet 71 ronden zijn maar maximaal 71 ronden...
(Korter indien een Ferrari in de laatste ronde ingehaald dreigt te gaan worden. (6))

FF zonder dollen, laten we hopen dat alles gewoon weer volgens de regeltjes verloopt dus zonder enorme faalacties van de organisatie.

[ Voor 28% gewijzigd door PalingDrone op 22-10-2019 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
hardware-lover schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:38:
[...]

Dan kunnen "we" het eerstvolgende race-topic helemaal flink aanstoten (mits de juiste plaatjes gekozen zullen worden) :+

Ferrari op Pole (geen gok, kans is aardig groot) 8)
haha lol, maar kennelijk wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

TheBrut3 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:34:
Tof honkbalstadion hebben ze daar trouwens aan de binnenkant van het circuit gebouwd.
[Afbeelding]
Het lijkt wel een opgestoken middelvinger! :+

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:40
Martin0 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:37:
[...]
Ik zeik niet op Heineken omdat ze groot zijn, heb het vroeger vaak zat gedronken maar het is gewoon geen goed bier, daarnaast snap ik het dat het in sommige landen groot is zoals bvb USA aangezien het daar beter is dan wat hun normaal hebben.
Ik ben net terug van een jaar Amerika en ze hebben daar op alle plekken waar ik ben geweest echt wel beter bier dan Heineken. Daar ligt het dus niet aan, om de een of andere reden vinden ze het toch echt gewoon lekker :?
PalingDrone schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:59:
De TS is niet correct, raceafstand moet niet 71 ronden zijn maar maximaal 71 ronden...
(Korter indien een Ferrari in de laatste ronde ingehaald dreigt te gaan worden. (6))

FF zonder dollen, laten we hopen dat alles gewoon weer volgens de regeltjes verloopt dus zonder enorme faalacties van de organisatie.
Dat is dit jaar nog weinig gelukt, maar ik hoop het inderdaad ook. Gezien de laatste race acht ik de kans echter klein.....

[removed]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:08

Martinspire

Awesomeness

redwing schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:36:
[...]

Ik ben net terug van een jaar Amerika en ze hebben daar op alle plekken waar ik ben geweest echt wel beter bier dan Heineken. Daar ligt het dus niet aan, om de een of andere reden vinden ze het toch echt gewoon lekker :?
Dat kan toch gewoon? Wij eten hier toch ook niet veel heet eten en in andere landen wel. Verschil in smaak mag er zijn.

Bovendien vind ik Heineken als festivalbier en/of vers getapt gewoon prima. Kan het beter? Best, maar daar gaan de dames echt niet mooier van worden als ik in een bar sta. Als je in zo'n Ziggo Dome staat (wellicht nog mensen voor komende race), dan heb je toch niet veel te kiezen en daar hoor ik dan ook weinig mensen over klagen.

Laten we gewoon blij zijn dat er een groot Nederlands merk geld investeert in onze hobby, pak je ondertussen lekker zelf wat anders!

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
redwing schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:36:
[...]

Ik woon in Mexico City, hier vinden ze Heineken gewoon een luxemerk. Men weet helemaal niet dat het een wereldwijd gedistribueerd biermerk is. Men denkt dat het uit Europa komt, soms weet men dat het uit Nederland komt, meestal denkt men aan Duitsland, en hoewel het waarschijnlijk gewoon lokaal gebrouwen wordt voelt het toch als een Europees soort luxe voor de mensen die weinig geld hebben.

Daarom drinkt men Heineken. Daarnaast is de smaak gewoon simpel. Het schuimt niet teveel, het bubbelt, het lijkt op bier, het smaakt naar bier maar niet teveel, en het is niet zo duur als het bier uit een hippe brouwerij waar het gemaakt wordt door maagdelijke mannen.

Anyway. Ik heb hier in CDMX gewoon F1TV tot mijn beschikking dus ik kijk het gewoon op de laptop :7 Ik hoor de racegeluiden wel in de verte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-05 23:44
Blue-eagle schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:50:
[...]

Ik woon in Mexico City, hier vinden ze Heineken gewoon een luxemerk. Men weet helemaal niet dat het een wereldwijd gedistribueerd biermerk is. Men denkt dat het uit Europa komt, soms weet men dat het uit Nederland komt, meestal denkt men aan Duitsland, en hoewel het waarschijnlijk gewoon lokaal gebrouwen wordt voelt het toch als een Europees soort luxe voor de mensen die weinig geld hebben.

Daarom drinkt men Heineken. Daarnaast is de smaak gewoon simpel. Het schuimt niet teveel, het bubbelt, het lijkt op bier, het smaakt naar bier maar niet teveel, en het is niet zo duur als het bier uit een hippe brouwerij waar het gemaakt wordt door maagdelijke mannen.
Zelfde in de VS, daar wordt het ook gezien als geïmporteerde luxe. De VS is de afgelopen jaren *enorm* vooruit gegaan met bier trouwens, de supermarkten hier hebben nu ook een 'craft' beer sectie die met gemak zo groot is als de wijn+bier sectie een Nederlandse super. Mijn lokale super verkoopt alles van Guinness, Hoegaarden, Stella, Grolsch, Amstel en een paar dozijn lokale Amerikaanse bieren.

Wel weer zin de race. Laat de regen maar komen :)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:36
Tegelijkertijd haalt men nu Bud naar Nederland, vraag mij af wat dáár dan weer de tactiek van is.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:19
fommas schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:24:
[...]

Helaas wel alleen in de avond en nacht
Maar... De race is toch om 10 over 8 in de avond? :+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 15:24

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Waar dan? het meeste wat we hier drinken is Modelo, Dos XX en Victoria.

Klein detail, de meeste merken hier zijn overgenomen door de drie grote bazen.

Hopelijk gaat het weer wat opknappen. Het is fris en grauw hier in Mexico.

@Blue-eagle :w Stadsgenoot!!

[ Voor 6% gewijzigd door Sr Juan op 22-10-2019 21:25 . Reden: Groet aan Blue-eagle ]

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik dacht dat het bier, sorry, hier over f1 ging... :+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Mildpower schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:22:
[...]

Waar dan? het meeste wat we hier drinken is Modelo, Dos XX en Victoria.

Klein detail, de meeste merken hier zijn overgenomen door de drie grote bazen.

Hopelijk gaat het weer wat opknappen. Het is fris en grauw hier in Mexico.

@Blue-eagle :w Stadsgenoot!!
Ik heb in Playa del Carmen een Corona van de tap gedronken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:08
De Dinsdag in Mexico.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GS70Hlq.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommas
(jarig!)
alesandro_46 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:14:
[...]

Maar... De race is toch om 10 over 8 in de avond? :+
of 14:10 net hoe je het bekijkt, maar mag toch aanemen dat de weersvoorspelling lokale tijd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BWHuqug.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
PalingDrone schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:59:

Het is de computer die bepaalt hoelang de wedstrijd duurt, dat wordt na de podium ceremonies bekend gemaakt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 21:06

DataGhost

iPL dev

Ankona schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:05:
[...]

Het is de computer die bepaalt hoelang de wedstrijd duurt, dat wordt na de podium ceremonies bekend gemaakt.
Ja maar dat is dus weer misgegaan in Suzuka waardoor Perez toch niet is gecrasht 8)7 Het is op zich zo makkelijk als ergens een zwartwit geblokte vlag wapperen, of de computer dat nou wel of niet van plan was. En natuurlijk heeft die computer ook gewoon een knop om de vlag te tonen om wat voor reden dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHjE-HFWwAAefxe?format=jpg&name=large

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ferrari's are red.
Red Bull's are blue.
Toto expects a difficult weekend.
Mercedes 1-2.

https://www.mercedesamgf1...ico-to-be-difficult-toto/

:+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 11:27
Ik denk toch dat de Ferrari's met de meeste punten richting de USA gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 19:29
DaniëlWW2 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:54:
Ferrari's are red.
Red Bull's are blue.
Toto expects a difficult weekend.
Mercedes 1-2.

https://www.mercedesamgf1...ico-to-be-difficult-toto/

:+
Het wordt een heel moeilijk weekend... Om niet op het verkeerde tijdstip klaar te zitten. :+
Maar ik heb werkelijk waar geen idee wie er dit weekend bovenuit gaan steken? Ferrari is gewoon een groot vraagteken omdat ze opeens zo goed zijn. Mercedes een vraagteken omdat ze moeite hebben met hoogte en hitte, RedBull een vraagteken omdat ze juist goed waren met de hitte vorig jaar, met de Honda in de hitte ging ook goed. Ik zou op niemand nog geld inzetten dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-05 18:07

pro_6or

amateur_60r

Waarna men elkaar de tent uit vecht en het Todt kamp zich zo geschoffeerd voelt dat ze de illegale motor-truc kenbaar maken en Ferrari under scrutiny gaat komen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DoeEensGek schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:38:
[...]

Het wordt een heel moeilijk weekend... Om niet op het verkeerde tijdstip klaar te zitten. :+
Maar ik heb werkelijk waar geen idee wie er dit weekend bovenuit gaan steken? Ferrari is gewoon een groot vraagteken omdat ze opeens zo goed zijn. Mercedes een vraagteken omdat ze moeite hebben met hoogte en hitte, RedBull een vraagteken omdat ze juist goed waren met de hitte vorig jaar, met de Honda in de hitte ging ook goed. Ik zou op niemand nog geld inzetten dit keer.
Bij twijfel Mercedes 1-2. O-)
Maar ik weet het ook echt niet. Luchtweerstand maakt hier weinig uit. Je rijdt in principe met een Monaco spec om Monza neerwaartse druk te halen. Qua vermogen gaat het erom wie het minste verliest door de hoogte, zonder de turbo op te blazen. Een grote turbo die bij een zeer efficiënte motor past, zou hier ten nadelen moeten zijn.

Dan heb je dus:
-Mercedes met enorm veel neerwaartse druk, waarschijnlijk nog steeds de grootste turbo.
-Ferrari met relatief weinig neerwaartse druk, waarschijnlijk grote turbo.
-RBR-Honda met enorm veel neerwaartse druk, waarschijnlijk de kleinste turbo van de drie.

Het kan dus zomaar Maxico 3.0 worden, maar het kan ook Mercedes of Ferrari worden. Ik denk eerder Mercedes, maar ik heb eigenlijk geen idee.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RB Met enorm veel neerwaartse druk? Dat waag ik nog te betwijfelen... Ben vooral heel erg benieuwd naar hoe het zich gaat ontvouwen dit weekend.

On a different note... Zat te denken..

Perez reed zijn auto kort ná het finishen van de race. Als daarbij motor/bak zijn stuk gegaan, wat dan? De ronde bestond in feite ineens niet meer. Toch straffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-05 10:31
DaniëlWW2 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:54:
[...]

First_Impression: Bij twijfel Mercedes 1-2. O-)
Maar ik weet het ook echt niet. Luchtweerstand maakt hier weinig uit. Je rijdt in principe met een Monaco spec om Monza neerwaartse druk te halen. Qua vermogen gaat het erom wie het minste verliest door de hoogte, zonder de turbo op te blazen. Een grote turbo die bij een zeer efficiënte motor past, zou hier ten nadelen moeten zijn.

Dan heb je dus:
-Mercedes met enorm veel neerwaartse druk, waarschijnlijk nog steeds de grootste turbo.
-Ferrari met relatief weinig neerwaartse druk, waarschijnlijk grote turbo.
-RBR-Honda met enorm veel neerwaartse druk, waarschijnlijk de kleinste turbo van de drie.

Het kan dus zomaar Maxico 3.0 worden, maar het kan ook Mercedes of Ferrari worden. Ik denk eerder Mercedes, maar ik heb eigenlijk geen idee. GOTO First_Impression
FTFY :+

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

MikeyMan schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:56:
On a different note... Zat te denken..

Perez reed zijn auto kort ná het finishen van de race. Als daarbij motor/bak zijn stuk gegaan, wat dan? De ronde bestond in feite ineens niet meer. Toch straffen?
Er kan altijd wat gebeuren, zie bijv. Maleisie 2017 waar Vettel en Stroll in de ronde na de finishvlag elkaar kapotrijden. Al gebeurt het tijdens transport, bijv een batterij die besluit dat 'ie in de fik moet vliegen, moet je de volgende race gewoon beginnen met een nieuw component. Je kan het nooit eerlijk maken dus het is het makkelijkst om uit te gaan van waar een auto mee wil starten. Als dat een nieuw component is hoort dat gewoon aan de regels te voldoen. Wat als Bahrein te vroeg was afgevlagd, hadden Ricciardo en Hulkenberg dan allebei hun motor mogen vervangen zonder straffen? Dat zou toch ook niet eerlijk zijn, straffeloos met een component rijden wat weer op 0km staat?

[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 23-10-2019 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-05 15:42
Als ik zo het weer bekijk op https://www.netweather.tv...asts/sports-and-events/f1 lijkt alles nat te zijn behalve de race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

angerblub schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 12:47:
Als ik zo het weer bekijk op https://www.netweather.tv...asts/sports-and-events/f1 lijkt alles nat te zijn behalve de race...
zou mooi zijn! weinig oefenen tijdens de FP's!
en met wat geluk een natte Q :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:31

TrekDr0p

QR niet scannen

Hier nog een plaatje erbij.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHhHiJLUwAApc7e.jpg

Wel jammer dat AMUS nu ook met een betaal abonnement werkt ;w

[ Voor 7% gewijzigd door TrekDr0p op 23-10-2019 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Dat extra DRS stuk is volgens mij wel heel kort en die eerste kan 200 meter langer :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:07:
Dat extra DRS stuk is volgens mij wel heel kort en die eerste kan 200 meter langer :o
Ja dat is inderdaad een heel kort stukje. Maar misschien net genoeg om er naar toe te kruipen richting het stadion, daar er dicht achter en dan de echte slag slaan op de main straight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

garriej schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:13:
[...]

Ja dat is inderdaad een heel kort stukje. Maar misschien net genoeg om er naar toe te kruipen richting het stadion, daar er dicht achter en dan de echte slag slaan op de main straight.
inderdaad dat is wat ik ook denk. nog even een paar tienden kunnen pakken, om daarna er goed voorbij te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 14:29
basvn schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:14:
[...]

inderdaad dat is wat ik ook denk. nog even een paar tienden kunnen pakken, om daarna er goed voorbij te kunnen
Dan nog komt die Mercedes de Ferrari niet voorbij :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

VFRRijder schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:15:
[...]

Dan nog komt die Mercedes de Ferrari niet voorbij :X
Denk na dit weekend opeens wel.

Na al het gedoe wat er nu geweest is, en dat de FIA het zou ''toelaten'' , denk ik dat het voorbij is met Ferrari zoals afgelopen races

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

basvn schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:14:
[...]

Inderdaad. Het stuk daarvoor is natuurlijk heel erg bochtig(wat een woord) en daardoor heb je veel impact van de vuile lucht als je achter iemand rijd. Als je dus zonder die 3e DRS zone er elke keer nét niet langs kwam op 1 van de twee DRS zones zal dat nu wel lukken.

Voor mijn gevoel was het niet nodig, maar het kan geen kwaad denk ik.
basvn schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:17:
[...]

Denk na dit weekend opeens wel.

Na al het gedoe wat er nu geweest is, en dat de FIA het zou ''toelaten'' , denk ik dat het voorbij is met Ferrari zoals afgelopen races
Als het echt door de vingers was gezien en dat begint nu te lekken kan het zomaar zijn dat de FIA zegt "genoeg geweest, strakst worden we echt betrapt :+". Het blijft de F1, dus niks zou me verbazen.

[ Voor 30% gewijzigd door garriej op 23-10-2019 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

garriej schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:13:
[...]
Vorig jaar hing Vettel een hele poos in de kont van Ricciardo, maar in het stadiongedeelte nam Ricciardo keer op keer weer zoveel afstand dat Vettel er op eigen (Ferrari) kracht nog steeds niet voorbij kon komen. Daar zou DRS op dat gedeelte niets aan veranderd hebben. Met de Ferrari van dit jaar zou het mogelijk wel gelukt zijn, ook zonder dat extra DRS gedeelte.

Maar er zullen er beslist bij zijn die er dit jaar wel van kunnen profiteren, misschien levert het wel een doe or die actie op, nét voor het stadion ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En James Allison die vorig jaar uitlegt wat er gebeurd met de motor in Mexico.

https://streamable.com/ntu2g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Pff reality check.. Ik ben echt te oud aant worden voor berichten op deze manier te lezen.. ben ik de enige die dit (zoals de Twits geschreven worden) superirritant vind?

Moest 3x lezen voordat t doordrong wat er nou stond :X

(jaja ik weet dat t tweets zijn, maar t heet geen Tweeter :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

poor Leno schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:09:
[...]

(jaja ik weet dat t tweets zijn, maar t heet geen Tweeter :> )
Ik ben ook geen fangebruiker van Twitter, maar dit stukje geeft aan dat je er een bepaalde aversie tegen lijkt te hebben, waardoor je waarschijnlijk onbewust weigert te lezen wat er staat. Als ik een zin lees die duidelijk niet af is, en er volgt nog tekst in een andere kleur, lees ik persoonlijk gewoon #verder #amateurpsycholoog #instalife.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
DataGhost schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:18:
[...]

Ik ben ook geen fangebruiker van Twitter, maar dit stukje geeft aan dat je er een bepaalde aversie tegen lijkt te hebben, waardoor je waarschijnlijk onbewust weigert te lezen wat er staat. Als ik een zin lees die duidelijk niet af is, en er volgt nog tekst in een andere kleur, lees ik persoonlijk gewoon #verder #amateurpsycholoog #instalife.
Klopt, eigenlijk vanaf t begin van Twitter al. Had ergens ooit de hoop dat de "@'s" en "#'s" zouden verdwijnen, maar helaas.
Voor mij leest het gewoon irritant :X

En dit stukje vond ik in eerste oogopslag raar omdat de @twitch op een nieuwe regel stond, en daardoor (in de haast) opging in de #'s van de volgende zin. Daar komt dan een picblabla achteraan die ik wilde bekijken, maar klikte op de #twitch die er voor staat omdat ik dacht dat dat bij elkaar hoorde 8)7

Maar goed, verder on topic #nietluisterennaaroudelullengeneuzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHoFV-WWwAAblmy?format=png&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 15:07
garriej schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:17:
[...]

Inderdaad. Het stuk daarvoor is natuurlijk heel erg bochtig(wat een woord) en daardoor heb je veel impact van de vuile lucht als je achter iemand rijd. Als je dus zonder die 3e DRS zone er elke keer nét niet langs kwam op 1 van de twee DRS zones zal dat nu wel lukken.

Voor mijn gevoel was het niet nodig, maar het kan geen kwaad denk ik.

[...]
ik denk dat het in het nadeel is van de auto's die goed door dat bochtge stuk komen, de RB's bijvoorbeeld.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

SnowDude schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:27:
[...]

ik denk dat het in het nadeel is van de auto's die goed door dat bochtge stuk komen, de RB's bijvoorbeeld.
Ik neem even aan dat je dan bedoeld dat de RB's voor een andere auto rijden?

Het lijk mij dat een extra DRS zone altijd voordeel geeft aan de persoon met DRS. Dan kunnen andere auto's minder hard weg rijden in de bochten, dat is natuurlijk de reden geweest dat DRS is gekomen.

Kort: Elke auto die ergens voor rijd heeft nadeel.. Niet alleen de RB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:08
Rustig hier...@Jasphur bende gij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

ik heb wel zin in de race eigenlijk, nadat ik de vorige in japan overgeslagen heb vanwege het tijdstip. maar waarschijnlijk had ik me enkel zitten ergeren aan leclerc en de fia, toen ik achteraf de berichten op tweakers nalas. :+

nieuwe week, maar geen nieuwe kansen voor verstappen, ben ik bang.

en ben ik de enige die al die extra drs-zones niks vind? wellicht dat men zo hoopt op meer spectakel maar ik vind drs echt niks.
aldus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

dawg schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:59:

en ben ik de enige die al die extra drs-zones niks vind? wellicht dat men zo hoopt op meer spectakel maar ik vind drs echt niks.
aldus. :P
DRS is beter als geen DRS hebben. zeker in het middenveld, waar best veel gebeurd dit jaar!

Het zal wel goed overwogen zijn om dit punt toe te voegen, zeker omdat ze het niet bij elke race doen dit jaar (wel veel)
het geeft de gene die achtervolgt een extra inhaalslag op de gene die voor hem rijdt, en dat is wel fijn voor het mogelijke inhalen, dus weer wat actie op de baan.

Het is of DRS, of treintjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Torro Rosso wil meer koeling dit weekend:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHqWl74WoAABjWP?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Alfa Romeo heeft de allleeeeerrrgrootste update ooit!!!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHqlizzWsAErM2M?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 22:08

rammes

koekebakker 1e klas

zijn we allemaal nog een beetje blue van de afgelopen races en de resultaten van Max.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
rammes schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:28:
zijn we allemaal nog een beetje blue van de afgelopen races en de resultaten van Max.
We proberen nog bij te komen na het vroege opstaan voor Suzuka en die deceptie. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:31

pinda powerrr

Slow down...

pilskes schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:02:
Alfa Romeo heeft de allleeeeerrrgrootste update ooit!!!

[Afbeelding]
Wat een beauty! <3 <3 <3

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 22:08

rammes

koekebakker 1e klas

DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:32:
[...]

We proberen nog bij te komen na het vroege opstaan voor Suzuka en die deceptie. :P
ik zal eens opzoek gaan naar wat Mexicaanse Chica's om in de stemming te komen :+

Ik zou het doen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

rammes schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:39:
[...]

ik zal eens opzoek gaan naar wat Mexicaanse Chica's om in de stemming te komen :+
Gelukkig heb ik een Mexicaanse vriendin 8)

Yo quieres mi novia latina :9

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-05 12:09

TinusTegengas

Formula Racing

rammes schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:28:
Voor mijn gevoel duurde het langer dan 2 weken sinds de vorige race, maar dat kan ook komen door wat minder leuks in mijn persoonlijke omgeving.
Ik hoop iig weer op een mooi weekend.

[ Voor 56% gewijzigd door TinusTegengas op 24-10-2019 22:32 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Bensimpel schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:46:
[...]

Gelukkig heb ik een Mexicaanse vriendin 8)

Yo quieres mi novia latina :9
Ik een Mexicaanse hond ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 14:13
Helm Lando Norris:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/ib2mzzp0fju31.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=a36dcd236642bf21b49a1e26dcbf443ed8b85d49

kimi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Als Doornbos er geen vertrouwen in heeft dan geloof ik er ook niet meer in :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

shoombak schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:40:
Als Doornbos er geen vertrouwen in heeft dan geloof ik er ook niet meer in :+
Pas als Tim en Tom geen vertrouwen meer hebben geef ik de hoop op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 30-05 08:12

Spotmatic

Ken sent me

Gelooft iemand dat Max dit keer niet weer de lul is??? Sinds de zomerstop wil het niet meer zo lekker...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:31

TrekDr0p

QR niet scannen

Heeft KVY nou gewoon een Adolf snorretje? :+
Of heeft hij een Erdogan Snorretje om zijn steun te betuigen :+

[ Voor 6% gewijzigd door TrekDr0p op 25-10-2019 09:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Spotmatic schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:37:
Gelooft iemand dat Max dit keer niet weer de lul is??? Sinds de zomerstop wil het niet meer zo lekker...
Misschien moeten we met het hele internet tegelijk weer gaan geloven dat ie nog wat meer volwassen moet worden in zijn keuzes :+
Maar goed, als je de race enkel voor een persoon kijkt, you're gonna have a bad time (tenzij je Lewis fan bent wellicht).

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ik hoop dat hij gewoon weer een keer op het podium komt, en de honda zn echte power kan laten zien

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Bansheeben schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:00:
[...]
Maar goed, als je de race enkel voor een persoon kijkt, you're gonna have a bad time (tenzij je Lewis fan bent wellicht).
Ik kijk elke race gewoon af (ben ook algemeen fan), maar het is toch iets minder interessant als Max zijn race alweer zo snel voorbij is. Gelukkig is het in de late avond, dus dan duurt de eventuele domper geen hele lange dag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 18:55
Misschien dat het weer (regen) hem dit weekend kan helpen?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Snel Gasly weer terug halen, toen liep het allemaal veel beter .

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 00:42

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Max zal wel weer in de clinch liggen met leclerc. En trekt aan het kortste eind. Dnf als gevolg.

Japan style dus 😟😟😟

[ Voor 15% gewijzigd door Nickrsd op 25-10-2019 10:36 ]

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:11
Ik ben toch gematigd positief over de kansen van Red Bull/Max. Waarom?
Max geeft aan dat het lastig wordt en we niet automatisch de successen van voorgaande jaren moeten verwachten. Echter klinkt het allemaal wel ietsje positiever als voorgaande GP's.

Afgezien daarvan maakt het me eigenlijk weinig uit. Ik vind de GP van Mexico één van de mooiere op de kalender, tof stadion gedeelte welke ramvol met enthousiaste fans zit en op diezelfde plek een super gaaf podium waarbij de coureurs hun auto gewoon op de uitloopstrook parkeren.
Zo midden tussen het publiek is toch veel mooier als in de pitstraat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-05 12:24

dr.lowtune

Deugt niet

Max wordt deze race gewoon weer genaaid door LeClerc die daar een fopstraf voor krijgt. Next. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 17:35

Chiron

Moderator Discord
Lewis heeft de zandzakken uit Suzuka meegenomen?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

B-Real schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:44:
Ik ben toch gematigd positief over de kansen van Red Bull/Max. Waarom?
Max geeft aan dat het lastig wordt en we niet automatisch de successen van voorgaande jaren moeten verwachten. Echter klinkt het allemaal wel ietsje positiever als voorgaande GP's.

Afgezien daarvan maakt het me eigenlijk weinig uit. Ik vind de GP van Mexico één van de mooiere op de kalender, tof stadion gedeelte welke ramvol met enthousiaste fans zit en op diezelfde plek een super gaaf podium waarbij de coureurs hun auto gewoon op de uitloopstrook parkeren.
Zo midden tussen het publiek is toch veel mooier als in de pitstraat :)
Echt? "singapore ligt de redbull, max wint" japan: "nieuwe honda, die gaat helemaal open" Dit is juist de GP waar ik van alle kanten hoor dat de verwachting 5/6e is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Heb je die uitspraken van Max en/of Red Bull zelf gehoord? Ik volgens mij niet, dat is wat (met name de Nederlandse) media er van gemaakt heeft.

Op Suzuka hadden ze voor Honda ontzettend graag een top resultaat willen behalen, maar Max temperde de verwachtingen al vrij vlot omdat ze op veel punten gewoon net te kort kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

garriej schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:51:
[...]

Echt? "singapore ligt de redbull, max wint" japan: "nieuwe honda, die gaat helemaal open" Dit is juist de GP waar ik van alle kanten hoor dat de verwachting 5/6e is...
Het is sowieso afwachten... De Renault liep relatief hard op hoogte.
De Toro Rosso deed het vorig jaar niet extreem goed ofzo.

Suzuka was de wens meer vader van de gedachte dan iets anders. Hoewel een P2 daar m.i. wel in had gezeten.

[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 25-10-2019 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

B-Real schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:55:
Heb je die uitspraken van Max en/of Red Bull zelf gehoord? Ik volgens mij niet, dat is wat (met name de Nederlandse) media er van gemaakt heeft.

Op Suzuka hadden ze voor Honda ontzettend graag een top resultaat willen behalen, maar Max temperde de verwachtingen al vrij vlot omdat ze op veel punten gewoon net te kort kwamen.
Heb jij de "positieve" berichten wel van Max en of redbull gehoord dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
garriej schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:58:
[...]

Heb jij de "positieve" berichten wel van Max en of redbull gehoord dan.
Nee, dat is wat ik juist zeg.
Voor dit weekend is hij ook niet optimistisch, maar het komt op mij wel iets minder negatief over als voorgaande GP's. Daarom ben ik stiekem gematigd positief.

Hiervoor heb ik geen feitelijke onderbouwingen waarin Max en/of Red Bull het expliciet zo zegt, dat is puur hoe het op mij overkomt in verschillende berichten en is dus mijn gevoel. Hoeft verder geen welles/nietes spelletje te worden, we gaan het dit weekend meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 30-05 09:55
garriej schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:50:
[...]

Pas als Tim en Tom geen vertrouwen meer hebben geef ik de hoop op :+
Tja... reclame maken voor een data lekkende verzekeringsbedrijf. Hoewel, deal schijnt over te zijn.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 30-05 09:55
Was deze al gepost ?

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Mexiko-24-Oktober-2019-article169Gallery-c75c88b3-1639861.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Mexiko-24-Oktober-2019-article169Gallery-d8a192b9-1639898.jpg

Alle teams hebben ivm ijle lucht grote openingen aan de achterkant van de auto, dus body work niet strak om de uitlaten heen.

Echter de achtervleugel is ook hoger.

Let op het bodywork aan de achterkant van de RB15.... die Honda motor is echt een FP2 engine (= compact dus).

[ Voor 19% gewijzigd door loekf2 op 25-10-2019 11:22 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwachtingen is dat Ferrari goed zal presteren dit weekend, maar eigenlijk weten we helemaal niet hoe de Ferrari presteert in de ijle lucht?

Nu verwacht ik niet meteen dat Honda meteen de aansluiting heeft met Ferrari / Mercedes, immers weten we ook niet hoe de Honda presteert in deze omstandigheden. Maar ik heb goede hoop dat het een verrassend weekend wordt :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/14s4yj5jblu31.jpg
Iemand een wrapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:30
loekf2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:18:
Was deze al gepost ?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Alle teams hebben ivm ijle lucht grote openingen aan de achterkant van de auto, dus body work niet strak om de uitlaten heen.

Echter de achtervleugel is ook hoger.

Let op het bodywork aan de achterkant van de RB15.... die Honda motor is echt een FP2 engine (= compact dus).
Lijkt me niet dat ze bij RB persee voor de ultieme koeling gaan, ik mis de koelgaten op de sidepods naast de coureur en ik spot ook geen opengewerkte bovenkant (chimney).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Pyr0_ schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:38:
[...]
Lijkt me niet dat ze bij RB persee voor de ultieme koeling gaan, ik mis de koelgaten op de sidepods naast de coureur en ik spot ook geen opengewerkte bovenkant (chimney).
En dit dan? (Via motorsport.com)

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/mgl/63v9vo4Y/s8/red-bull-racing-rb15-side-1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:30
@Spotmatic, die was niet te zien op de foto's vd post waar ik op reageerde. Maar dan nog is dat nog niet zo extreem opengewerkt als bv bij de Mercs in Oostenrijk.
Pagina: 1 2 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.