[F1 2019] Race 18 GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste
Acties:
  • 89.375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:18
Jup, dat is de maximum koeling setting.....

We gaan het wel zien, hopelijk weer zo'n leuke race als dat we hadden voor de zomerstop. Man dat waren echt races om van te genieten.....

En hopelijk dat Leclerc geen domme fouten maakt deze keer, zou leuk zijn als Max echt kan racen... Ben trouwens heel erg benieuwd hoe de McLaren het doen! Misschien kunnen ze zelfs even meedoen met de top?!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Als je dit plaatje ziet dan kan dat nog wel wat verder opengewerkt worden ;)

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/ntxfs2eh30731.jpg?width=768&auto=webp&s=7c7bd5d4ccb3c05d755b2a4a2b16613207de604a
(Bron, Oostenrijk 2019)

[ Voor 27% gewijzigd door Pyr0_ op 25-10-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

wowly schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:44:

Ben trouwens heel erg benieuwd hoe de McLaren het doen! Misschien kunnen ze zelfs even meedoen met de top?!
Die zijn favoriet want Renault motor! :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Nu online
Een mooi shot van de achterkant van de RB. Hier zie je wél duidelijk dat het een stuk opener (?) is.

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/mgl/YpN4NBJ0/s8/red-bull-racing-rb15-rear-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:15

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Pyr0_ schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:54:
Een mooi shot van de achterkant van de RB. Hier zie je wél duidelijk dat het een stuk opener (?) is.

[Afbeelding]
Natuurlijk zal de armste niet zomaar wegvloeien, maar ook nog ergens voor gebruikt worden. Zie we dat hierin terug?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:38

Vuvuzela

My spire is forming

Die rijden dus al het hele jaar met dit systeem rond. Dan valt een dsq voor 1 race nog wel mee.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MikeyMan schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:56:
[...]
Het is sowieso afwachten... De Renault liep relatief hard op hoogte.
De Toro Rosso deed het vorig jaar niet extreem goed ofzo.

[knip]
Gasley (door omstandigheden), van startplek 20 > 10 is nog niet zo heel slecht, wel? Hartley uiteindelijk maar 2 plekjes verdiend in de race maar Hartley...., tja? Niet F1 waardig geweest naar mijn idee.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 08:44
Vuvuzela schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:08:
Die rijden dus al het hele jaar met dit systeem rond. Dan valt een dsq voor 1 race nog wel mee.
Maar blijkbaar was het dankzij onboard beelden pas in deze race te bewijzen.
Het kan natuurlijk zijn dat RP nog een klacht bij de FIA neer gaat leggen (naast de klacht die ze bij de stewards van de race in Japan hebben neergelegd).
Dan moet de FIA het gaan onderzoeken en dan zou Renault inderdaad wel eens wat meer puntjes kwijt kunnen gaan raken (of zelfs gedisqualificeerd worden dit seizoen).

De hoofdvraag is en blijft echter: Is het aan te tonen dat Renault dit system al het hele jaar gebruikt heeft.

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

walteij schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:29:
[...]

Het kan natuurlijk zijn dat RP nog een klacht bij de FIA neer gaat leggen (naast de klacht die ze bij de stewards van de race in Japan hebben neergelegd).
Dan moet de FIA het gaan onderzoeken en dan zou Renault inderdaad wel eens wat meer puntjes kwijt kunnen gaan raken (of zelfs gedisqualificeerd worden dit seizoen).

De hoofdvraag is en blijft echter: Is het aan te tonen dat Renault dit system al het hele jaar gebruikt heeft.
Lijkt mij van wel, alles wordt gelogged aan die auto's, softwarematig en hardware matig. Iedere sessie is er ook een scrutineer. Dus het verzamelen van bewijs lijkt mij niet het lastigste. Gaat alleen even duren voordat het oordeel er ook is.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

TrekDr0p

QR niet scannen

walteij schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:29:
[...]

16 races terug kijken, van 2 rijders.
Als er ook maar 1 beeld zichtbaar is dat het vanzelf verspringt meteen DSQ voor die race.
Dan zullen ze het snel genoeg horen, maar denk niet dat het zover komt.
Denk dat de F1 paddock wel klaar is met REN, en deze tik op de vingers genoeg vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Toch een beetje ongeloof hier hoe hard Hamilton wordt afgeslacht om zijn klimaatstandpunten. Ik weet niet precies hoe dit te plaatsen maar laat ik zeggen dat ik de gemiddelde mens na gisteren nog dommer inschat dan voorheen. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:05:

mooi filmpje van de automagische rembalans van de Renaults :+

[YouTube: Daniel Ricciardo's First Lap in a Renault - Visor Cam | F1 Testing 2019]

(linksboven verspringt de balans zonder aanpassingen door Ricciardo)
De auto hoeft tijdens de winter tests helemaal niet legaal te zijn.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Ik hoor niet zoveel over het weer? Maar hij geeft best wisselvallige berichten voor de komende 2 dagen;

Afbeeldingslocatie: https://content.screencast.com/users/Loonens/folders/Jing/media/07dc1939-4332-40f1-aec2-415c1dcc95d6/2019-10-25_1346.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

iichel schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:42:
[...]

De auto hoeft tijdens de winter tests helemaal niet legaal te zijn.
don't shoot the messenger
Bron: https://www.gptoday.net/n...ctvvDsvIucHFZATevVkqWg3VY

Deze GoPro-video bracht Racing Point aan het twijfelen over rembalanssysteem Renault

Renault werd woensdagavond uit de uitslag van de Grand Prix van Japan gehaald, nadat het systeem van de rembalans niet voldeed aan de sportieve reglementen. Dit zou namelijk een hulpmiddel zijn geweest voor de coureurs van het team, iets wat volgens de reglementen niet mag. Het Franse team vermoedde dat een klokkenluider vanuit Renault naar Racing Point gestapt was om het aan de kaak te stellen.

Dat ontkent Racing Point echter volgens Auto, Motor und Sport. Het Canadese team zou haar verdenkingen namelijk gebaseerd hebben op een video van een helmcamera tijdens de shakedown van Renault. Door de camera is de display op het stuur goed te zien, waarbij links bovenin het percentage staat waarop de verandering in de rembalans staat. Op de video is te zien dat de rembalans meerdere malen verspringt, zonder dat Daniel Ricciardo daar een handeling voor uitvoert.

[ Voor 53% gewijzigd door Alfa Novanta op 25-10-2019 13:49 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Pyr0_ schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:45:
Als je dit plaatje ziet dan kan dat nog wel wat verder opengewerkt worden ;)

[Afbeelding]
(Bron, Oostenrijk 2019)
Een ding heeft RBR zeker op orde, de koeling van hun motor. Dat is hier ook belangrijk omdat er ook minder lucht is voor de koeling.

Maar RBR rijdt gewoon vol Monaco spec. Veel meer vleugel kan je niet zetten. Zelfs een T-wing die RBR meestal niet rijdt vanwege luchtweerstand.
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Mexiko-24-Oktober-2019-article169Gallery-87876a4a-1639896.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Mexiko-24-Oktober-2019-article169Gallery-1a9de429-1639897.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Mexiko-24-Oktober-2019-article169Gallery-d8a192b9-1639898.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Mexiko-24-Oktober-2019-article169Gallery-c0ea2156-1639899.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Mexiko-24-Oktober-2019-article169Gallery-99c370cc-1639900.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Saturnus schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:41:
Toch een beetje ongeloof hier hoe hard Hamilton wordt afgeslacht om zijn klimaatstandpunten. Ik weet niet precies hoe dit te plaatsen maar laat ik zeggen dat ik de gemiddelde mens na gisteren nog dommer inschat dan voorheen. :')
Heb je hier wat context voor? Ik heb het e.e.a. gemist, geloof ik. Kan nu even geen persco terugkijken, op kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 14-09 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:49:
Maar RBR rijdt gewoon vol Monaco spec. Veel meer vleugel kan je niet zetten. Zelfs een T-wing die RBR meestal niet rijdt vanwege luchtweerstand.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
omg, hoeveel vleugels kun je op een F1 plakken :o

ik mis Jos zijn X-wings nog :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DX1rdvsXkAAQT7w.jpg

en z'n nose wing

Afbeeldingslocatie: https://www.carthrottle.com/wp-content/uploads/2013/12/2001-Arrows-A22-2_2714056.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 25-10-2019 13:52 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:50:
[...]

Meer dan dit. Newey is vaak nog relatief minimalistisch in aantallen. Ga maar eens kijken naar wat Mercedes soms allemaal heeft. :P

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-10-2019 13:51 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walteij
  • Laatst online: 12-09 08:44
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:48:
[...]

don't shoot the messenger

[...]
Het filmpje uit de wintertests was de trigger voor RP om de on-board beelden van de laatste races te bekijken.
Tijdens de wintertests hoeft de auto nog niet aan het race reglement te voldoen. Daar heeft ieder team alle ruimte om met alles te experimenteren en de grenzen op te zoeken (of daar voorbij te gaan).

Ter verduidelijking:
bron
Moeten de auto's aan de Formule 1-regels voldoen tijdens een test?
Nee. Stel dat een team zonder ballastgewicht rijdt en daardoor de snelste rondetijden noteert, dan levert dat geen straf op. Daarnaast zoeken teams de gaten in het reglement op door aerodynamische componenten te testen die soms op de grens van het reglement zitten.
Pas tijdens het eerste Grand Prix-weekend, in Australië, moeten alle teams door de verplichte FIA-keuring heenkomen. Tijdens de testdagen is de enige eis dat de auto's voldoen aan de veiligheidseisen, gesteld door de FIA.

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

TrekDr0p

QR niet scannen

Het valt ook allemaal wel mee, voor een kleine 300€ kan hij zijn eigen carbon footprint voor de F1 wel compenseren :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/h31ntRYecpi2MqiL2aQg6BvY/full.png

Vliegreis is londen > sydney
Dus ja zal allemaal wel meevallen :+

Omdat weg te zetten tegenover mijn eigen compensatie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4kIgIUQPkzZJGjtgbpXpAElV/full.png

Ik denk dat hij zich er wat teveel van maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
StealthyPeanut schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:47:
Ik hoor niet zoveel over het weer? Maar hij geeft best wisselvallige berichten voor de komende 2 dagen;

[Afbeelding]
Hoe minder we over het weer praten bij dit soort voorspellingen, hoe groter de kans dat het regent ;) .

@DaniëlWW2 Ik weet alleen niet zo goed of RBR het juist veel te ruim neemt qua koeling. Dat Mercedes in Oostenrijk die problemen had, geeft wel aan dat ze altijd op de limiet zitten en daardoor zo min mogelijk luchtweerstand hebben. Ik denk juist dat RBR al meerdere jaren qua drag het meest verliest op Mercedes/Ferrari. Dat je dan 1 of 2 keer per jaar het juist goed hebt in verband met warme omstandigheden is in mijn ogen juist negatief.

kimi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Dat is internet. Vroeger had je de wetenschappelijke consensus die door iedereen als leiddraad gezien werd (of anders was men bewust minder geinformeerd)
Tegenwoordig kan iedere malloot met een mening een groot publiek bereiken waardoor ongeinformeerden zich als critici toch slim kunnen voelen.

Zo heb je tegenwoordig naar de klimaatcritici, Anti-vaxxers, Zwarte Piet ontkenners, Flat Earth Society, aspartaam tegenstanders en mensen die menen dat de maan van kaas gemaakt is (ok, dat laatste was een geintje van Obama om de stupiditeit van met name klimaat critici te benadrukken.)

Hamilton is gewoon meer dan gemiddeld begaan met de wereld. Misschien een beetje vreemd icm met zijn werk.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:49:
[...]

Een ding heeft RBR zeker op orde, de koeling van hun motor. Dat is hier ook belangrijk omdat er ook minder lucht is voor de koeling.
Kan je ook interpreteren als volgt:

RB heeft hun bodywork met een marge ontworpen, zodat de motor altijd koel blijft. Ook in extreme temparturen. Wat mij dus zegt, dat ze normaal gesproken "teveel" koelen en tijd verliezen.

Mercedes heeft hun bodywork op de limiet ontworpen, zodat ze altijd wat sneller zijn maar incidenteel probleem hebben met lokale temperaturen en overhitting.

Niet zo'n gekke keuze ook in een eerste seizoen met een nieuwe motorleverancier.

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 25-10-2019 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lexi
  • Laatst online: 10-09 09:51
taco al pastor bedoel je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
yorkick schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:53:
@DaniëlWW2 Ik weet alleen niet zo goed of RBR het juist veel te ruim neemt qua koeling. Dat Mercedes in Oostenrijk die problemen had, geeft wel aan dat ze altijd op de limiet zitten en daardoor zo min mogelijk luchtweerstand hebben. Ik denk juist dat RBR al meerdere jaren qua drag het meest verliest op Mercedes/Ferrari. Dat je dan 1 of 2 keer per jaar het juist goed hebt in verband met warme omstandigheden is in mijn ogen juist negatief.
StealthyPeanut schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:54:
[...]

RB heeft hun bodywork met een marge ontworpen, zodat de motor altijd koel blijft. Ook in extreme temparturen. Wat mij dus zegt, dat ze normaal gesproken "teveel" koelen en tijd verliezen.

Mercedes heeft hun bodywork op de limiet ontworpen, zodat ze altijd wat sneller zijn maar incidenteel probleem hebben met lokale temperaturen en overhitting.

Niet zo'n gekke keuze ook in een eerste seizoen met een nieuwe motorleverancier.
Ik denk alleen niet dat ze het verliezen op koelvermogen. Die RBR auto's de afgelopen jaren zijn hartstikke slank, en de RB15 al helemaal. Ze hebben eigenlijk ook nooit problemen met koeling. Ze zullen meer last hebben van de high rake aanpak want ze trimmen de vleugels meestal ook nog eens. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
DeKaerften schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:50:
[...]

Heb je hier wat context voor? Ik heb het e.e.a. gemist, geloof ik. Kan nu even geen persco terugkijken, op kantoor.
Hamilton had persoonlijke verhalen over veganistisch eten, minder vliegen, minder met benzine auto's rijden, meer met elektrische auto's, en nog wat van die zaken. Plus zei daarbij ook bij Mercedes in zakelijke vorm bezig te zijn om de boel milieuvriendelijker te maken. Uit Beyond The Grid van vorig jaar bleek al dat hij er echt mee bezig is.

Dan komen daar reacties op van mensen die zeggen dat hij dan maar met F1 moet stoppen, en zijn auto's enz. en dat het compleet onzin is, dat het zwaar hypocriet is.

Lijkt mij heel prima als hij er aandacht aan wil geven als bekend persoon zijnde en hopelijk zo meer impact heeft dan wanneer je alleen zelf veranderingen doet. Hij gooit je er zelfs niet dood mee tijdens F1 weekenden. Zijn sociale media volgen is eigen keuze. Het was tevens de pers die er eindeloos over bleef zeuren in de persconferentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:57:
[...]

[...]

Ik denk alleen niet dat ze het verliezen op koelvermogen. Die RBR auto's de afgelopen jaren zijn hartstikke slank, en de RB15 al helemaal. Ze hebben eigenlijk ook nooit problemen met koeling. Ze zullen meer last hebben van de high rake aanpak want ze trimmen de vleugels meestal ook nog eens. :)
Daar doelde ik eerder ook al op. Ik denk dat als RB wil ze nog veel extremer kunnen gaan met koeling. Dat ze dit nu niet hoeven doen wijst erop dat ze hun koeling package op orde hebben en zich meer kunnen focussen op DF/drag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:57:
[...]

[...]

Ik ben daar vorig jaar wel eens ingedoken, maar kon toen geen overtuigende punten vinden waarom high rake voor meer drag zou moeten zorgen.
Je drag neemt toe, maar ook weer af doordat je neus iets lager kan staan en je meer efficiënte downforce kan creëren met je diffuser (ten opzichte van meer wing-downforce bij een low-rake auto). Vandaar inderdaad wat je zelf ook al zegt, dat RBR met minder vleugel kan rijden over het algemeen.
Mercedes is echt bizar slank hoor, misschien eens na dit weekend kijken of we wat perfect vergelijkingsmateriaal kunnen vinden.

Een andere mogelijkheid zou de front-wing kunnen zijn, die misschien nog steeds niet efficiënt genoeg is.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

StealthyPeanut schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:54:
[...]

Ze hebben dit seizoen ook al getest met een "motorkap" die aan de bovenzijde openingen had, dan lijkt het mij niet dat de RB15 dusdanig ontworpen is dat er altijd voldoende (mogelijk teveel), koeling aanwezig is?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EA479JpXoAAPASQ?format=jpg&name=small

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 25-10-2019 14:18 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Saturnus schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:05:
[...]

Hamilton had persoonlijke verhalen over veganistisch eten, minder vliegen, minder met benzine auto's rijden, meer met elektrische auto's, en nog wat van die zaken. Plus zei daarbij ook bij Mercedes in zakelijke vorm bezig te zijn om de boel milieuvriendelijker te maken. Uit Beyond The Grid van vorig jaar bleek al dat hij er echt mee bezig is.

Dan komen daar reacties op van mensen die zeggen dat hij dan maar met F1 moet stoppen, en zijn auto's enz. en dat het compleet onzin is, dat het zwaar hypocriet is.

Lijkt mij heel prima als hij er aandacht aan wil geven als bekend persoon zijnde en hopelijk zo meer impact heeft dan wanneer je alleen zelf veranderingen doet. Hij gooit je er zelfs niet dood mee tijdens F1 weekenden. Zijn sociale media volgen is eigen keuze. Het was tevens de pers die er eindeloos over bleef zeuren in de persconferentie.
Ah, duidelijk. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pyr0_ schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:08:
[...]

Daar doelde ik eerder ook al op. Ik denk dat als RB wil ze nog veel extremer kunnen gaan met koeling. Dat ze dit nu niet hoeven doen wijst erop dat ze hun koeling package op orde hebben en zich meer kunnen focussen op DF/drag.
De vraag is niet zozeer of ze extremer kunnen gaan met de koeling, maar of ze extremer kunnen gaan met de Aero. En in hoeverre dat ze iets oplevert natuurlijk.

Dit is m.i. juist een afweging die te maken heeft met downforce/drag. Anders had Mercedes het allemaal wel wat ruimer genomen.

En BTW; misschien hebben ze; gezien het van tevoren toch al als een overgangsjaar gezien werd, Honda wat meer lucht gegeven.

[ Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 25-10-2019 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Mis wel de FP nu op het werk hoor! Maar gelukkig vanavond met een borrel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11:15
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:50:
[...]

ik mis Jos zijn X-wings nog :+

[Afbeelding]

en z'n nose wing

[Afbeelding]
Dat soort uitspattingen mis ik vandaag de dag wel. Net zoals die vreemde williams neus.

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/static/img/amp/100000/140000/143000/143600/143643/s6_27778/f1-williamsf1-bmw-fw26-launch-2004-juan-pablo-montoya-with-the-new-williamsf1-bmw-fw26.jpg

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:06
BasvanS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:28:
Mis wel de FP nu op het werk hoor! Maar gelukkig vanavond met een borrel!
Ik ken het gevoel, geen F1 op het werk vandaag. Moet ook straks de vrije trainingen in eigen tijd gaan kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-08 14:41
Nouja, enerzijds snap ik je punt. Anderzijds snap ik de kritiek ook wel.
Wat ook vaker is gezegd, F1 rijders vliegen de hele wereld over, ik verwacht dat dit vaker is dan alleen heen en weer naar een GP.
Daarnaast is het rijden van F1 auto's voor de sport ook niet perse een toppertje in millieu-oogpunt, laat staan het werk wat daarbij komt kijken.

Ik vond dat Raikkonen er wel goed op gereageerd had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:22

basvn

Breezand - NHN

Okay, omdat het nog wel even duurt voor FP1 begint een idee :
eerlijk van reddit gejat

Wat is jullie 90/50/10% voorspelling voor dit weekend.
90% iets waar je bijna zeker van bent
50% iets wat dus 50/50 is
10% iets wat waarschijnlijk niet gaan gebeuren.

Hier mijne:
90% lewis is opermachtig, en pakt het WDC dit weekend
50% Max P1
10% 1 Mclaren auto finisht voor Albon

[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 25-10-2019 15:04 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 11:31
basvn schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:00:
eerlijk van reddit gejat

Hier mijne:
50% Max P1
Hmm eerlijk gezegd heb ik niet heel veel vertrouwen in LH, De afgelopen races was hij niet oppermachtig, en Mexico ligt hem/Merc ook niet bepaald lekker, maar een P4 zou in principe wel mogelijk zijn.

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleintjopie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-03-2022
basvn schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:00:
eerlijk van reddit gejat

Hier mijne:
50% Max P1
90%
Ferrari 1 en 2, gevolgd door RedBull. Mercedes is nergens te zoeken en Hamilon wordt nog geen kampioen.

50%
Podium met drie verschillende teams, Ferrari, RedBull en McLaren. Volgorde mogen ze op de baan uitvechten.

10%
Mercedes kampt met koelingsproblemen, hierdoor 0 punten voor het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
lexi schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:57:
[...]

taco al pastor bedoel je :)
Ik zou Max nou niet echt een Pastor noemen ;) Dat is alleen voorbehouden aan de echte zwaardmeesters :P Maar de nationale hap is idd Taco al Pastor.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Bottas P1 en snelste ronde.... Hamilton valt uit.

Voor minder doe ik het niet!

[ Voor 12% gewijzigd door StealthyPeanut op 25-10-2019 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
90% LH word kampion, wellicht doordat MB hem een beetje gaan helpen door VB "toevallig" te laten terug vallen.

50% Max Wint.

10% Een haas in de punten.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:44
Interessante!
90% Hamilton wordt geen kampioen, omdat Bottas vlak achter hem eindigt.
50% Mercedes heeft het zwaar, de Ferrari's zijn het snelste op de voet gevolgd door Max die op P2 eindigt achter Vettel.
10% Russell pakt zijn eerste punt dit weekend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:59

pinda powerrr

Slow down...

StealthyPeanut schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:40:
Bottas P1 en snelste ronde.... Hamilton valt uit.

Voor minder doe ik het niet!
Is wel een leuke! Blijft het kampioenschap tenminste "spannend" :')

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

B-Real schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:19:
Interessante!
10% Russell pakt zijn eerste punt dit weekend!
Hoop het voor hem! hij verdient het om een keer in de punten te komen!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:38

Vuvuzela

My spire is forming

Hoeveel races is Ham 14 punten boven Bottas geëindigd? Denk dat het een hele kleine kans is.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 20:46
Vuvuzela schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:25:
Hoeveel races is Ham 14 punten boven Bottas geëindigd? Denk dat het een hele kleine kans is.
'Valteri, it's James... please crash your car. We'll pay you back"

Ben erg benieuwd dit weekend. De nachos en guacemole staan al op het boodschappenlijstje :) :)

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
basvn schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:20:
[...]

Hoop het voor hem! hij verdient het om een keer in de punten te komen!
Het is Russel zeker gegund jammer genoeg is de Williams echt een draak van een auto en verwacht ik een P15 maximaal.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Vuvuzela schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:25:
Dat ligt eraan, tellen we z'n williams tijd mee? :+

Ja het is echt tijd voor weekend, en voor een vrije training.

Lekkere tijden dit wel. Savonds, na t eten lekker op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHuxLfpWoAAkPGt?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Max' onboard bekijkend op F1TV is het ietwat vochtig in Mexico op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
yorkick schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:09:
[...]

Ik ben daar vorig jaar wel eens ingedoken, maar kon toen geen overtuigende punten vinden waarom high rake voor meer drag zou moeten zorgen.
Je drag neemt toe, maar ook weer af doordat je neus iets lager kan staan en je meer efficiënte downforce kan creëren met je diffuser (ten opzichte van meer wing-downforce bij een low-rake auto). Vandaar inderdaad wat je zelf ook al zegt, dat RBR met minder vleugel kan rijden over het algemeen.
Mercedes is echt bizar slank hoor, misschien eens na dit weekend kijken of we wat perfect vergelijkingsmateriaal kunnen vinden.

Een andere mogelijkheid zou de front-wing kunnen zijn, die misschien nog steeds niet efficiënt genoeg is.
Van wat ik begrijp heeft het te maken met het profiel dat de auto iets groter maakt. Het grote voordeel van high rake zou alleen moeten zijn dat de diffuser beter werkt en een van de primaire functies van de diffuser is om luchtstromen tot rust te laten komen vlak achter de auto zodat daar geen vacuüm ontstaat wat de auto tegen probeert te houden.

Wat ook heel goed zou kunnen is dat vorig jaar de Renault PU nog waardelozer was dan we denken. De RB14 leek namelijk weinig last te hebben van luchtweerstand. Dit seizoen lijkt het probleem toch in de voorvleugel te zitten waardoor luchtstromen niet zo goed meer gestuurd kunnen worden. Dat reduceert waarschijnlijk ook de diffuser haar effectiviteit. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 08:59

Edd

*O* *O*
Ho Pin Tung-dag :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Cool, die groene en rode verlichting boven de Renaults.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

90% LEC pole
50% Max weer uitvallen door gepruts (van wie dan ook) in 1e ronde
10% HAM wereldkampioen

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Auto's rijden op (groene) intermediate banden. Dus nog nat genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:50:
[...]

Wat ook heel goed zou kunnen is dat vorig jaar de Renault PU nog waardelozer was dan we denken. De RB14 leek namelijk weinig last te hebben van luchtweerstand.
Hoe zie je de link tussen beiden?
Tweede helft van het seizoen was het m.i. zo slecht nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

pinda powerrr schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:03:
Williams op de rode slick

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

En Albon (volgens mij) op Wets.. Mengelmoesje.. Laat maar, kleur vertekend denk ik

Maar heb ik iets gemist? Latifi rijd volgend jaar bij Williams?

[ Voor 9% gewijzigd door Edd op 25-10-2019 17:06 ]

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

pinda powerrr schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:03:
De sport moet groener imago krijgen. Zie berichtgeving HAM begin deze week. :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
MikeyMan schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:04:
[...]

Hoe zie je de link tussen beiden?
Tweede helft van het seizoen was het m.i. zo slecht nog niet...
Nou, als de RB14 ook nog eens weinig luchtweerstand had naast die belachelijke hoeveelheid neerwaartse druk, dan was de Renault PU helemaal waardeloos aangezien de topsnelheid van de RB14 regelmatig bedroevend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verbaas me er sowieso wel over dat ze het hebben over de "aero van monaco die de downforce van monza" oplevert (vrije vertaling). Met 25% minder luchtdruk zou het verschil in downforce tussen een Monza spec en Monaco spec maar 25% zijn. Had dat hoger ingeschat.

@DaniëlWW2 Ah zo... Ja, we wisten toch al dat ze een low drag/high downforce filosofie hebben. Dus daarom ook de focus op rake, wat voor relatief gunstige downforce/drag verhouding zorgt.

[ Voor 27% gewijzigd door MikeyMan op 25-10-2019 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Edd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:05:
[...]

En Albon (volgens mij) op Wets.. Mengelmoesje.. Laat maar, kleur vertekend denk ik

Maar heb ik iets gemist? Latifi rijd volgend jaar bij Williams?
Kans is groot dat die daar gaat rijden, er zit genoeg geld achter, wat Williams goed kan gebruiken.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Zo zo....RBR heeft VER al na zes minuten eruit gegooid. Nieuwe strategie? Of hebben ze de frustraties hier meegelezen :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Blij met Ho-Pin Tung voor zo'n vrije training zeg! Lijkt erg veel technische kennis te hebben ook, en legt alles netjes uit. Niet veel nieuws overigens, maar leuk om mee te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
MikeyMan schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:07:
Verbaas me er sowieso wel over dat ze het hebben over de "aero van monaco die de downforce van monza" oplevert (vrije vertaling). Met 25% minder luchtdruk zou het verschil in downforce tussen een Monza spec en Monaco spec maar 25% zijn. Had dat hoger ingeschat.
Tja, kennelijk komt de meeste neerwaartse druk uit de vloer en diffuser. De vleugels doen gewoon relatief weinig. 25% tussen Monza en Monaco kan dan best. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:18:
[...]

Tja, kennelijk komt de meeste neerwaartse druk uit de vloer en diffuser. De vleugels doen gewoon relatief weinig. 25% tussen Monza en Monaco kan dan best. :)
Ja dat is denk ik inderdaad de conclusie. Vlak overigens de rest van het bodywork en wielophanging niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Eindelijk wat slicks en auto's op de baan...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:53
Max rijdt een 1:19.0xx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

*O* Max p1

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Niemand die even meld dat Max op P1 staat?? :)F

:+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

VER > P1

HAM > P1

[ Voor 54% gewijzigd door sjaool op 25-10-2019 17:33 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Zal zondag zeker niet gebeuren dat Max p1 staat.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:07
HAMmetje er alweer overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Edd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:31:
Niemand die even meld dat Max op P1 staat?? :)F

:+
Omdat HAM, nu op P1 staat met 0.031 speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LEC > P1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LEC en HAM op Medium en VER op Soft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:07
Boeh LEC. Met afstand de minst sympathieke coureur.
Hoop dat ie in de Q zijn auto kapot rijdt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:45
Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:40:
Weer lekker zuur bezig...

Voetbaltopic is een deurtje verder hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:40:
Want? Wat heeft ie gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:32

Saffie_time

Why use this? 42!

Erg rustige training zo ver.
Lijkt meer op een sleutel cursus O-)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ALB > P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

STR in de muur en code rood..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 11:25

wontcachme

You catch me? No you wont

Edd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:58:
STR in de muur en code rood..
Papa Stroll mag zijn Creditcard weer trekken :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

wontcachme schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:03:
[...]

Papa Stroll mag zijn Creditcard weer trekken :+
Misschien tijd om een lening af te sluiten bij papa Latifi :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 11:11

Spotmatic

Ken sent me

Zo te zien zijn alle ingrediënten voor een interessante Q aanwezig...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Het is vreemd om te zien dat GAS het vrij goed doet in the TR, maar dus waardeloos was in the RB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 13-09 18:24
JohanKupers schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:07:
[...]

Kans is groot dat die daar gaat rijden, er zit genoeg geld achter, wat Williams goed kan gebruiken.
Hij kan iig alvast wennen aan p19/20.
Sir_Lion schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:21:
Het is vreemd om te zien dat GAS het vrij goed doet in the TR, maar dus waardeloos was in the RB...
Kvyat ook. Beide nog op Mediums.

[ Voor 31% gewijzigd door Ari Gold op 25-10-2019 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Nu online
de banden slijtage lijkt echt extreem, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

BasvanS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:31:
Vorig jaar was dat ook een een enorm probleem in Mexico. Ik heb helaas niet de hele FP1 gezien, hoe doet RBR het wat dat betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Nu online
Niet gezien, maar ik zag MER net op 7 ronde oude banden rijden die zo goed als op waren: Softs, dat wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:09
Toch kan het 'makkelijk'. Auto die niet past bij de rijstijl van Gasly, bezwijken onder de druk, misschien niet goed overweg kunnen met de monteurs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BasvanS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:31:
En dan hebben ze nog een compound harder meegenomen dan vorig jaar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Dat doet druk dus met je.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 23:06
Ferrari gaat hier serieus snel

[ Voor 13% gewijzigd door Lasmibalsingh op 25-10-2019 19:31 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Waar niet dan op dit moment?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Albon haakt lekker aan bij Max :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Chiron schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:00:
Albon haakt lekker aan bij Max :)
Hij heeft er nog nooit gereden (als ik het goed heb). Dan is dat zelfs voor een FP1 best netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Spotmatic schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:02:
[...]

Hij heeft er nog nooit gereden (als ik het goed heb). Dan is dat zelfs voor een FP1 best netjes.
correct!
en netjes gedaan van hem

Zo, net de kroeg uit gerold, klaar voor FP2 voor straks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

voeten op tafel
drankje
kachel aan
laat maar komen die VT2

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

wie zet hem als eerste in de muur in FP2? :)

Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.