Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die is al gecrasht. Gok eerder op Grosjean.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Prima! dan heeft hij nu zn fout van dit weekend gehad
morgen nieuwe auto dan, en als de bliksem wegrijden

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
So what. Ook een crash moet vaak geoefend worden.
Ik zou het doen!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Yep, roept altijd nuttige dingen.basvn schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:02:
Hoorde een hoop positieve meningen op insta/twitter over Ho pin tung tijdens FP1, hebben jullie dit ook zo ervaren?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, hij legt gewoon dingen uit en zegt zinvolle dingen.basvn schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:02:
Hoorde een hoop positieve meningen op insta/twitter over Ho pin tung tijdens FP1, hebben jullie dit ook zo ervaren?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
en houd zijn mond als dat nodig is.
Ik zou het doen!
[ Voor 16% gewijzigd door albino71 op 25-10-2019 21:13 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
https://streamable.com/5fbpj
LEC slide, geen spin
[ Voor 7% gewijzigd door basvn op 25-10-2019 21:15 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Ari Gold op 25-10-2019 21:15 ]
Ik zou het doen!
ALB dus...
- DaniëlWW2
- Niet online
Sorry, flauwe lolbroek aan...
[ Voor 20% gewijzigd door albino71 op 25-10-2019 21:17 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou, na die prutsactie net met je reactie fixen door die te quoten, past het misschien wel.albino71 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:16:
Net terwijl ik zat te denken aan een nickchange naar albono71
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Jep, maar in de race doet hij wel wat hij moet doen, dat maakt een hoop goedWom schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:17:
Stiekem toch ook wel al wat fouten gemaakt, onze vriend Albon.
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zou het doen!
Verwijderd
Wandelen ze hem naar de pits.. of wordt het een souvenir in iemand huiskamer
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Race: 20:10

Die WT! is eigenlijk een beetje verwarrend. Zowel NL als Mexico verzetten hun klok, dus er veranderd niets aan het verschil in tijd tussen de twee landen. Er is dan ook feitelijk niets om rekening mee te houden toch?
[ Voor 12% gewijzigd door LA-384 op 25-10-2019 21:26 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Klopt maar vorig jaar was rond deze tijd eerst the US GP, en die verzetten de klok dus later, omdat het kan ofzo.LA-384 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:25:
In de topicstart staat;
Race: 20:10 [Afbeelding]WT! (13:10)
Die WT! is eigenlijk een beetje verwarrend. Zowel NL als Mexico verzetten hun klok, dus er veranderd niets aan het verschil in tijd tussen de twee landen.
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Start de race om 20:10 op zondag? Ja. WT staat er meer omdat zomertijd en wintertijd het ritme van het halve land verpest.LA-384 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:25:
In de topicstart staat;
Race: 20:10 [Afbeelding]WT! (13:10)
Die WT! is eigenlijk een beetje verwarrend. Zowel NL als Mexico verzetten hun klok, dus er veranderd niets aan het verschil in tijd tussen de twee landen.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Mijn boefje is liev!
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Daarom dus METEEN de koeler erop na het stoppen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:21:
Die uitlaat rookt me te veel...
een treffende spreuk
Ik zou het doen!
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zou het doen!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oh en Hulk schuift ook door nu hij zelf aan de rembalans moet klooien ;-)
- DaniëlWW2
- Niet online
Wat? Toch maar even opgezet dan, staat nu op 4
Jaja, het zal me echt verbazen als het geen 1-2 voor Ferrari wordt morgen.
Haha, i stand corrected. Lekker Seb!
[ Voor 18% gewijzigd door De_Bastaard op 25-10-2019 21:40 ]
Voordat Max z'n tijd zette, stond Gasly even P2.D-dark schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:38:
Bij mij staat Gasly ook op P3.
Max en Vettel zelfde tijd P1 en 2
Dat was een traag rondje van Lec, dit kan veel sneller.De_Bastaard schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:39:
Lol, 0.8s.
edit, dat bedoel ik, 1,4sec inmiddels
[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2019 21:40 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je naar de Q-tijden van vorig jaar kijkt is dit nog steeds echt een Williams-tijd, dus dat zal nog wel meevallen. Vorig jaar was het 1:14.759 en dat was met een Red Bull zonder party mode.De_Bastaard schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:39:
Lol, 0.8s.
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zou het doen!
klopt geen snars van.Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:43:
Toch bizar dat Ferrari zo enorm veel gewonnen heeft qua performance in de zomer......
Ik zou het doen!
Die zijn iig slim genoeg om hun truukje niet op een display te laten zienLeon Zwiers schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:43:
Toch bizar dat Ferrari zo enorm veel gewonnen heeft qua performance in de zomer......
Verwijderd
Is heel bizar ja.Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:43:
Niemand weet nog wat Ferrari heeft veranderd. Het is meer dan alleen wat aero.
edit: ik word dus een beetje moe van wanneer er een P1 rondetijd gezet wordt (zeker in een FP) er direct allemaal wilde en biased conclusies worden getrokken terwijl bijv. helemaal voorbijgegaan wordt aan het feit dat die -0.8 of -1.3 gezet waren met een compound zachter, en nog steeds in een FP.
[ Voor 89% gewijzigd door DataGhost op 25-10-2019 21:51 ]
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Ferrari heeft bizar standje Q3 modus, Max snellere wagen dan Mercedes hier.
1) Leclerc
2) Vettel
3) Max
Morgen.
En blijft het zoals gewoonlijk kurkdroogSpotmatic schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:51:
Morgen trekken FER en MER gewoon alles open en is het weer hetzelfde liedje.
Ik haat 2019.PalingDrone schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:52:
[...]
En blijft het zoals gewoonlijk kurkdroog
I served in a company of heroes.
Gewoon anciënniteitVerwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:53:
Raikkonen wtf bij Gasly.
Met de koffie gaat het niet altijd goed bij Bottas: https://www.gpfans.com/nl...rekening-met-zijn-koffie/loekf2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:01:
Knap dat BOT altijd koffie drinkt voordat ie in de auto stapt. Mijn blaas kan dat niet.
tacokleintjopie schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:02:
Wat is dat roze ding links aan de auto van Perez?
Ik zou het doen!
Extra meetapparatuur. Volgens mij warmtecamera's gericht op de banden.kleintjopie schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:02:
Wat is dat roze ding links aan de auto van Perez?
I served in a company of heroes.
Ik word hier dus een beetje moe van... FP tijden zijn een hele goed indicatie van de onderlinge verhoudingen. Zie het Free Practice Championship op de F1 sub reddit bijvoorbeeld. De teams zelf zien het ook als maatstaf.DataGhost schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:46:
Kijk en daar heb je het al, wat een bizarre snelheid van Max. /s En dat was nog maar z'n eerste rondje op softs, dus die gaat zeker pole rijden.
edit: ik word dus een beetje moe van wanneer er een P1 rondetijd gezet wordt (zeker in een FP) er direct allemaal wilde en biased conclusies worden getrokken terwijl bijv. helemaal voorbijgegaan wordt aan het feit dat die -0.8 of -1.3 gezet waren met een compound zachter, en nog steeds in een FP.
Daar mag je dus ook best een beetje wishful thinking op los laten.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
[ Voor 43% gewijzigd door rammes op 25-10-2019 22:06 ]
Ik zou het doen!
Dat is iets anders dan bij de eerste die een rondje op softs rijdt (terwijl de rest van de tijden op medium zijn gereden) direct roepen dat dat team pole gaat halen en nog net niet dat ze de race winnen. De latere conclusie dat Ferrari 1-2 en Max 3 zou zijn zie ik nog steeds niet in de tijdenlijst staan, daar is het gewoon VET-VER-LEC. Hou dat wishful thinking anders gewoon voor na de FP, als alle tijden gereden zijn. Ik zat toch ook niet aan het begin te schreeuwen dat Giovinazzi pole ging rijden en dat de rest uit zou vallen, omdat hij als enige een tijd had?FirePuma142 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:05:
[...]
Ik word hier dus een beetje moe van... FP tijden zijn een hele goed indicatie van de onderlinge verhoudingen. Zie het Free Practice Championship op de F1 sub reddit bijvoorbeeld. De teams zelf zien het ook als maatstaf.
Daar mag je dus ook best een beetje wishful thinking op los laten.
Als je echt naar de historie kijkt zie je dat ze de afgelopen twee jaar vaker ploffen dan finishen, en dat de resultaten in de jaren daarvoor meer door Red Bull komen dan door Renault.rammes schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:05:
tot nu toe zijn de Honda's toch sneller dan de Renaults. Ik had verwacht dat de Renaults hier ook snel zouden kunnen zijn gezien de historie.
[ Voor 20% gewijzigd door DataGhost op 25-10-2019 22:09 ]
Verwijderd
Mercedes duidelijk langzaamste.
Dus zondag als niks geks gaat gebeuren:
1) Leclerc
2) Vettel
3) Max
4) Hamilton
5) Bottas
6) Albon
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
- DaniëlWW2
- Niet online
Het heeft denk ik helemaal niks te maken met de motor, maar met de koeling en aerodynamica van de RBR auto's. De vraag is alleen wat er dan gebeurd op andere circuits, zeker afgelopen jaar? Het lijkt er namelijk steeds meer op dat Renault nog slechter was dan we al dachten qua vermogen. In Mexico was het waarschijnlijk meer dat Mercedes en Ferrari zwaar moesten downraten, dan dat Renault zo goed was. Maar potentieel zit er ook iets krom in de verhouding neerwaartse druk en diffuser efficiëntie van RBR. Zeker dit seizoen lijkt dat niet te willen.rammes schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:05:
tot nu toe zijn de Honda's toch sneller dan de Renaults.
Als je de luchtstromen naar de diffuser niet goed krijgt, dan is het net alsof je een anker uitgooit met een auto die zo extreem veel neerwaartse druk genereert. Immers genereer je dit met luchtwervelingen en de diffuser probeert die juist te temmen omdat je anders een vacuüm achter de auto trekt. Met minder lucht kan je ook moeilijk het anker uitgooien. Ik denk niet dat het heel erg is, maar de RB15 haalt het niveau van vorig jaar denk ik ook niet. Combineer dat met het waarschijnlijk gegeven dat Honda (nog) niet op Mercedes niveau zit, en dan leg je het af op rechte stukken. Werk aan de winkel voor 2020 denk ik en dan maar hopen dat de FIA in de winter toch maar eens verbied wat Ferrari nu doet. Daar klopt echt niks van.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-10-2019 22:14 ]
Bensimpel
Positieve meneer
GecrashedNickrsd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:10:
Wat is er met albon?? Ik tune net ff in. Maar albon op p20 met +5??
😆 - Denk ook eens om ;)
Die is gecrasht.Nickrsd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:10:
Alboff Albon crashNickrsd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:10:
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 26-10-2019 09:20 . Reden: Naamsverbastering ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.